Latino hardcore seks

Imali smo sjajan odmor i čak i ako se ta nagrada besplatnog odmora uz plaćanje svih troškova pokazala lažnom, bilo je lijepo što su svi u odmaralištu navijali da smo to zaslužili. Vlasnici lanca odmarališta objavili su da svakih nekoliko tjedana traže poseban par koji utjelovljuje 'osjećaj' onoga što bi odmaralište trebalo biti i daje im priliku, ne samo da dobiju besplatan odmor u potpuno novom super-ekskluzivnom odmaralištu već otvoriti za godinu dana. Objasnili su da će normalne naknade odmarališta pobjednicima pružiti priliku da se druže s filmskim glumcima među ostalim elitnim gostima i nizom drugih parova poput nas.

Nekoliko tjedana kasnije, paket je stigao putem kurira. Bio sam kući s posla prije Kimber i otvorio ga. Unutra je bilo pismo i nekoliko legalnih dokumenata. U pismu je jednostavno stajalo: "Čestitamo, budući da imate pravo pridružiti se našem svečanom otvorenju sljedećeg siječnja, u prilogu ćete pronaći uvjete i odredbe povezane s vašim godišnjim odmorom uz plaćeni odmor. Jednostavno rečeno, želimo upotrijebiti slike i videozapise snimljene tijekom vašeg vremena s nama kako bismo pružili 'osjećaj' koji očekujemo da svi izađu iz naših odmarališta - a povrh svega, također ćemo vam platiti za svaku snimljenu sliku ili video. Dodatna plaćanja bit će izvršena ako uvjerite druge goste da vam se pridruže razni reklamni materijali. Naš je odbor također odabrao Kimber i Henrija da budu središnje zvijezde ovog projekta, tako da će drugi gosti dobiti naknadu po nižoj stopi od vas za redovno sudjelovanje u nekoliko scena, ali kada se pridruže, vaše će scene biti plaćene udvostručite njihovu uobičajenu cijenu. Pročitajte uvjete i odredbe, potpišite se i parafirajte tamo gdje je označeno - zatim vratite pozivom kurirskoj službi na."

Nisam mogla vjerovati. Bilo je stvarno; dobivali smo besplatan odmor u stvarno ekskluzivnom odmaralištu. Kad sam pokazao Kimber bila je oduševljena.Pregledali smo dokumente koji su se činili prilično jasnim da će nam također platiti da napravimo neke reklame za njih kao glavne glumce. Smijali smo se što smo i sami postali slavni glumci. Brzo smo potpisali dokumente i poslali ih natrag u nadi da ćemo sljedeće dobiti karte i detalje o odmaralištu. Još uvijek sam osjećao malu sumnju da će se ovo pretvoriti u prijevaru u kojoj moramo poslati novac U australiji ruski nešto da bismo došli do sljedećeg koraka, ali moja je nada tinjala ispod površine.

U studenom je paket stigao i ovoga puta Kimber je otvorila vrata. Vrisnula je kad je otvorila paket i ugledala karte za Sveti Martin. "Znaš, dušo - imaju nudističku plažu na St. Martinu." namignula je.

"Hoćeš li?" – upitao sam iznenađeno, jer je oduvijek bila nervozna kad je ljudi koje nije dobro poznavala vide golu. Vjerovala je našim bliskim prijateljima Jacquesu i Sarah, iako se s njima još uvijek nismo uspjeli razgolititi. Ovo je bilo drugačije - ovo su bili stranci.

- Nitko nas neće znati. Latino hardcore seks - počela je otkopčavati bluzu. "Ako su svi ostali goli, to neće značiti ništa što mi jesmo." skinula je majicu i bacila je u stranu, još uvijek se smiješeći dok su joj ruke prelazile na sportski grudnjak "a možda bismo se ti i ja mogle umočiti u mršave i - možda se jebati u oceanu?" Sise su joj se oslobodile, tvrde bradavice usmjerene prema meni.

Trgnuo sam se iz transa i skinuo vlastitu majicu. Suknja joj je padala na tlo. "Onda se pobrinimo da nađemo malo vremena da pronađemo tu plažu." Moje hlače udare o pod zajedno s donjim rubljem jednim brzim pokretom. Moja se erekcija oslobodila, ugodivši mojoj ženi jer sam dobro reagirao na njezino vlastito uzbuđenje, ali ona je još uvijek imala gaćice.

"Hmmm." zastala je, "mislim da ako idemo na nudističku plažu, trebamo očistiti malo grmlja." Povlačenje gaćica otkrilo je stidne dlake na jednoj strani njezinog međunožja.

"Da, svi moraju ići." Nasmijao sam se - Jebi se mama još uvijek nadajući se da će se složiti.

"Ti si potpuno u pravu." Skinula je gaćice."Da vidimo kako će to izgledati."

Nisam mogao vjerovati da će sve obrijati za mene, ali onda me iznenadila - "Znaš kako naša pravila Banke odjeće znače što je dobro za-"

"Oh!" mislila je da ću i ja to učiniti ako želim da je obrijaju do gola. – Pa za sve prvi put. nervozno sam odgovorila.

Erekcija je pomogla, ali bila je neugodna količina ureza duž osovine. Inače, moja gola jaja spojila su uredno obrijano međunožje i trbuh. Ipak je vrijedilo, jer ne samo da je goli seks moje žene bio nevjerojatan – glatkoća naših golih genitalija bila je nevjerojatna dok smo se jebali i moram priznati da sam morao cijeniti krem ​​pitu dok sam izlazio.

Pod tušem, Kimber je obećala da ćemo svakako morati držati stvari gole i pobrinuti se da iskoristimo priliku i odskočimo na nudističku plažu barem jednom tijekom besplatnog odmora. Trljala mi je sapun po trbuhu, a ruka joj je kliznula natrag na moje međunožje. "Bože, to je tako lijepo." rekla je dok je njezina ruka milovala moja jaja i klizila uz moje tijelo vraćajući me u formu. Pokušao sam kliznuti rukom da mi uzvratim uslugu, ali ona se spustila na koljena. "Jebote!" njezina usta omotana oko moje osovine i počela sisati. Nisam mogao pomoći, ali cijeniti osjećaj i moaned prilično glasno. Lijevom rukom je stisnula moj desni guzica, dok je desnom držala moj kurac u ustima. Kimber inače nije uživala u oralnom seksu, ali je ispuštala više zvukova od mene. Osjetio sam kako se približavam, mišići su mi se napeli i mogao sam reći da se Kimber bori protiv vlastitog uma - da mi dopusti da joj svršim u usta ili. odmaknula se kad sam zagunđao i poprskao joj nos u lice, nešto od toga je krenulo gore u nosnicu. Nasmijala se.

"Možda sljedeći put." nasmijala se. Još je sperme iscurilo.

"Bit će manje neuredno". Ponudio sam.

Sve je išlo tako glatko kad smo sletjeli u St. Martin. Po dolasku zatekli smo mladića koji je držao natpis s našim imenima. Uzeo nam je torbe i ubacio ih u Jeep."Koliko do odmarališta odavde?" Pitao sam.

– Odvest ću te do broda, odande će te odvesti. nasmiješio se.

"Brod. Odmaralište nije na ovom otoku?" Kimber ga je slijedila.

"Ne, gospođo. Vi idete na brod. Imam narudžbu ovdje." pružio mi je papir na kojem su navedena naša imena pod putnicima, a pod nazivom broda "The Morning Glory". Smijali smo se imenu. Kimberino lice izgledalo je pomalo razočarano. jebanje svastike Jebi se mama Shvatio sam da to znači da ipak nećemo imati priliku odskočiti na nudističku plažu. Pa, to je još uvijek bio plaćeni odmor - čak i ako se pokazalo da je to krstarenje umjesto egzotičnog odmarališta.

Na brodu smo vidjeli nekoliko malih autobusa koji iskrcavaju putnike. 'Brod' nije bio veliki kruzer. Zapravo, više je izgledao kao stvarno veliki trajekt. Kad smo se ukrcali, ustanovili smo da nema odvojenih soba i da je to doista bio trajekt s više paluba. Krenuli smo na more dok je sunce zalazilo. Svi su upućeni u glavnu kabinu donje palube na brifing o odredbama i uvjetima.

Vrata su se zatvorila kada su potvrdili da su svi putnici pronađeni. "Dobrodošli, ovo je samo kratki podsjetnik prije nego što stignemo na otok u vezi s ulogama koje se od vas očekuju." Visoki bradati muškarac tiho je govorio u mikrofon na maloj pozornici. "Kao što svi znate, od vas će se tražiti da sudjelujete u jednoj sceni dnevno, a ostatak dana možete raditi što želite. Ono čega možda niste bili svjesni je da ćete biti plaćeni za svaku dodatnu izvedbu za koji se prijavite. Posljednji stavak uvjeta i odredbi jasno navodi da ćete, ako odustanete od bilo koje od predstava koje su vam dodijeljene u scenariju, biti odgovorni za sve troškove." Kroz gomilu se prolomio blagi žamor, ali nitko nije progovorio. "Budući da ste svi ovdje, to znači da ste pristali na uvjete." Ustao je i pokazao prema šanku. "Vaša besplatna pića počinju sada. uživajte."

Ljudi su se okupili i razgovarali s pićem u rukama.Nije se činilo da smo cijelu noć pili, ali iznenada je jarka svjetlost ispunila prozore posvuda oko nas. Pridružili smo se mnogim našim suputnicima koji su se kretali prema prozorima i mogli smo vidjeti prekrasan izlazak sunca kako se prodire iznad planine. S broda su se čule trube dok smo ulazili u pristanište.

Sve su nas potjerali prema zgradi prihvatnog centra. Bila je to čudna postavka; izlazeći s broda nismo mogli vidjeti nijednu plažu ili ljetovalište Vintage vuneni kaput zapravo, sve što smo mogli vidjeti bila su stabla, zidovi i naziruća zgrada prihvatnog centra. Dugačka vijugava linija imala je obilje natpisa koji su upozoravali na ekstremne zahtjeve karantene za ekosustav. "Sa sobom se ne smiju donositi živi organizmi ili hrana." "Sve što ste ponijeli sa sobom morat će proći kroz proces dekontaminacije." "Muškarci će formirati red lijevo, žene desno." Prije ulaska u resort svi će posjetitelji proći kroz dekontaminacijske tuševe.

"Bože, ovo je malo pretjerano." Kimber je izrazila blagu frustraciju dok se red polako pomicao naprijed. Pristupili smo podjeli u redu po spolu; Stisnuo sam joj ruku. "Vidimo se na drugoj strani." Držao sam kofer kod sebe, ona je samo uzela svoju torbicu.

"Ruka." poslužitelj je ispružio plastičnu vrpcu koju je otrgnuo s blizanca. Njemu je to očito bila dosadna rutina. Podigla sam lijevu ruku, a on mi je stegnuo remen oko ruke. "Torbica na pojasu." režirao je. Podigao sam ga i on je pritisnuo drugu polovicu remena oko ručke prije nego što je pritisnuo gumb da se pokretna traka pokrene. "Ovuda, gospodine." pokazao je prema vratima s lijeve strane. Ušao sam u sobu u hodnik s nekoliko drugih soba. Službenik me pogledao - "Bilo koja soba sa zelenim svjetlom." Pogledao sam Snimak za gimnastičarke hodnik i dvije sobe imale su zelena svjetla iznad vrata, ostale su imale crveno. Uzeo sam najbliži. Vrata su se sama zatvorila za mnom.Na drugoj strani sobe bila su druga vrata s natpisom na kojem je jednostavno pisalo: "Složite svu svoju odjeću u presavijenu hrpu na pokretnu traku, pritisnite plavi gumb. Jebi se mama jebanje u kolima Pričekajte dok se vrata ne otvore."

Pa, barem su imali pristojnosti skidanje učiniti privatnim - nasmijao sam se na pomisao da smo Kimber i ja tamo dolje potpuno obrijani i kako bi to prošlo u prepunoj prostoriji. Gledao sam kako mi odjeća nestaje iz vida i čekao. Trebalo je nekoliko minuta prije nego što su se vrata naglo otvorila i vodila su u hodnik pun vode koja je prskala. Upravo sam prošao do drugog kraja. Voda je bila prilično topla i prskala je sa svih strana, uključujući i s poda. Bili su prilično ozbiljni u vezi s - "Dahtao sam i gotovo vrisnuo kad je pod iznenada nestao i počeo sam bez kontrole kliziti niz vodeni tobogan." Zatekao sam se kako letim kroz zrak i u bazen ispod gdje sam vidio druge muškarce kako se brzo miču s puta. Prije nego što sam uspio razmisliti o tome što se događa udario sam u bazen.

"Idi dalje." netko je zalajao, čuo sam krikove s desne strane i tada Crne milfice xxx vidio golu ženu kako leti kroz zrak u susjedni bazen. Njezina crvena kosa pristajala je uz šokirano i užasnuto lice.