Blowjob pov cijev

Moja supruga Beth sa 45 godina bila je još uvijek vrlo privlačna žena, ali u toj dobi i nakon što je imala dvoje djece, njezin srednji dio bio je malo teži nego što bi željela.

Bila nam je godišnjica i pitao sam Teen home vids tinejdžerski dom što bi željela kao poklon. Zaprepastio me njezin odgovor. Željela je zatezanje trbuha i liposukciju. Uvjeravao sam je da je ljupka takva kakva jest, zapravo mi se svidjela njezina ekstra mesnatost. Ali ona je bila nepopustljiva; rekla je da će se zbog toga bolje osjećati. Što bih na to mogao reći. U roku od mjesec dana sve je bilo gotovo. Ona je to ispitivala i imala je sve troškove i 'pravog' liječnika odabranog da to učini.

Sljedeće godine bili smo na odmoru i jako smo se zabavljali. Beth je u svom vrlo kratkom žutom bikiniju privlačila mnoge poglede pune divljenja, a neke i očigledne poglede. Osjećao sam se tako ponosno na nju, znajući da svi ti muškarci žude za njom.

'Vidjeti. Bio je to dobro potrošen novac.' Rekla je. 'Bio je to najbolji dar za godišnjicu koji ste mi ikada mogli dati.'

Bilo je očito da zna kakvu moć privlači muškarce i uživala je u tome. Te smo večeri otišli u klub na ples. Sada se odijevala u skladu sa svojom novom figurom. Mini suknja, goli donji dio i omotan gornji dio koji je pokazivao obilje dekoltea i naravno bez grudnjaka.

Kako je večer odmicala, njezin je ples postajao raskošniji. Što s pogledima punim divljenja i vinom koje je pila. Puno je izvijala svoju kratku suknju kako bi pokazala svoje tange gaćice. Nije se mučila s čarapama jer je tamo bilo prilično toplo.

Muškarci u klubu sigurno su se zanimali za njezin egzibicionistički prikaz. Mogao sam reći da je postajala sve pijanija kad je počela govoriti stvari poput 'Pogledaj ih, njihove oči me prate kao mali psići'. Oh, volim to!'

Onda me šokirala kada je sjela na klupu našeg separea i podigla nogu na sjedalo, pretvarajući se da namješta cipelu. Blowjob pov cijev Mora da su mnogi dečki dobro vidjeli njezinu jedva pokrivenu macu.

Zatim se nasmijala, naslonila glavu na moje rame i čvrsto zaspala. Siguran znak da je bila pijana. Probudio sam je koliko sam mogao i barem je osovio na noge i prohodala, iako sam je morao poduprijeti.

Bila je to lijepa ljetna noć. Dok smo šetali hotelskim vrtovima, pozornost joj je privukla buka jacuzzija.

'Želim ići u jacuzzi!' Izlanula je, odmaknuvši se od mene. Bilo je sve što sam mogao učiniti da je uhvatim prije nego što strmoglavo padne u njega.

'Previše si pijan!'

'Hoću. Želim!' Vikala je dok je počela otkopčavati gornji dio, a njezine ljupke grudi ubrzo su bile na vidiku. Slijedila je njezina mini suknja i izula je cipele. Stajala je tamo gola osim njezinih sićušnih crnih tangi. Izgledala je veličanstveno.

'U REDU. Ako si tako odlučan, bolje da ti pomognem ući.' rekao sam dok sam je držao za ruku i pomagao joj da je spusti u uzburkanu vodu.

Sjela je na izbočinu, srećom, strane jacuzzija bile su oblikovane kao zasebna sjedala. Polukrug je prošao oko vašeg ramena što je bilo jednako dobro. Nekoliko sekundi nakon što je bila u toploj vodi, zaspala je. Izgledala je predivno, grudi su joj izgledale ljupko dok ih je prskajuća voda smočila, a bradavice su joj stalno bljeskale u pogledu dok ih je mjehurićasta voda masirala i natjerala njezine grudi da malo poskakuju.

Upravo tada su se čuli glasovi, neki od muškaraca iz kluba također su sjekli kroz hotelski vrt. Bila je to jedna od onih naglih stvari, mislio sam da ću se sakriti iza nekog grmlja i vidjeti hoće li dečki iskoristiti njezino pijano stanje.

Čim su je ugledali, ušutjeli su i stali na mjestu. Čuo sam kako je jedan od njih rekao. 'To je ona prekrasna drolja koja nas je bljeskala cijelu noć.'

'Pa pogledajmo izbliza.' Rekao je drugi tip. Dvojica su se spustila na pod pored jacuzzija i svaki se počeo igrati s njezinim sisama, dok su druga dvojica samo stajala i gledala. Baš tada je jedan od momaka koji je stajao rekao. 'Bok ljudi. Bolje da idemo.Evo dolazi zaštitar.'

Nakon toga četvorica muškaraca brzo su pobjegla. Crni stražar odšetao je do Beth; neko je vrijeme stajao i gledao u njezine sise, a zatim je rekao. 'Oprostite gospođice!' Zatim ju je noćnim štapom potapšao po ramenu. Ne dobivši nikakav odgovor, palicom joj je bocnuo sisu, a zatim joj nekoliko puta udario po bradavici. Beth nije bila svjesna svega ovoga. Čuo sam kako mu radio pucketa dok ga je palio. "Trebam pomoć dolje u jacuzziju, imamo još jednu."

Jedva što ga je isključio kad su dojurila druga dva crna momka iz osiguranja. Preglasnim glasom, vjerojatno za slučaj da ima nekoga u blizini, rekao je. "Bolje da je izvučemo odande zbog njezine vlastite sigurnosti."

Druga dva čuvara počela su izvlačiti Beth iz vode, pazeći da dobro opipaju njezine sise. Vidjeti njihove crne ruke na njezinim raskošnim bijelim sisama bilo je previše slasno za opisati. 'Odvedite je u centar prve pomoći.' Kad su je dvojica čuvara podigla, prvi je gurnuo ruku u Bethine tange. Peđa D Boj Priče o seksu Mogao sam samo pretpostaviti da je pipala po mačkici. Stvarno sam bio napaljen gledajući te muškarce kako iskorištavaju Beth i znao sam da će je uskoro poševiti ako je odvedu negdje privatno. Ali jednostavno si nisam mogao pomoći; bilo je previše uzbudljivo zaustaviti se sada.

Upravo tada sam čuo Bethin glas. 'Hej. Što se događa?'

Tip koji je sjedio uz njezinu glavu držao je svoje ruke pod njezinima i svojim velikim crnim rukama čvrsto je stezao njezine sise. Pogledala je dolje i vidjevši ovo, rekla je. 'Moja riječ. Kakve velike ruke imaš.'

Prvi čuvar je rekao: 'U redu je, gospođice, samo vas vodimo na zabavu.'

'O, dobro!' Znao sam gdje je centar za prvu pomoć pa sam brzo odjurio tamo kako bih se mogao sakriti i, nadam se, gledati akciju, gledati Beth kako Otvorene gaćice ševi. Čekao sam u centru više od 30 minuta i nije im bilo ni traga, bilo je očito da su otišli negdje drugdje, vjerojatno u Ured za sigurnost. Kad sam stigao tamo, sigurno je prošlo gotovo sat vremena otkako sam vidio Beth.Ušla sam u ured, ali za stolom nije bilo nikoga. Pozvonio sam i jedan od crnih stražara izašao je iz stražnjeg ureda.

'Da gospodine!' Rekao je dok je zakopčavao patentni zatvarač na hlačama.

'Tražim svoju ženu.'

'Kada ste je zadnji put vidjeli?'

"Prije otprilike sat vremena u jacuzziju."

'Samo sjednite, gospodine, dovest ću narednika. Ima posla sa svojeglavim ženama.' Rekavši to, okrenuo se i vratio u sobu. Čekao sam oko 5 minuta i upravo sam se spremao poći za njim kad su se vrata ponovno otvorila i izašao je veliki crni tip s naredničkim prugama na ruci. Također se samo zakopčavao.

"Vjerujem da tražite svoju ženu."

'Da!'

'Pa ovo bi mogao Blowjob pov cijev tvoj sretan dan; pronašli smo plavu damu pijanu i zaspalu u jacuzziju.' Upravo tada Beth je izašla iz sobe. Gola osim njezinih crnih tangi koje su sada izgledale više bijele nego crne sa svom osušenom spermom na sebi.

'Hvala momci!' – viknula je preko ramena. Skinuo sam majicu i omotao je oko nje.

'Jesi li dobro dušo!' Pitao sam ju.

'Ja sam više nego dobro, jednostavno sam divan. Odvedi me u krevet i daj mi malo dobrog govora koji tako dobro radiš i ispričat ću ti sve o tome.'

Sljedećih sat vremena proveo sam s glavom zaglavljenom između njezinih bedara, dajući joj puno vrhunaca i čisteći njezinu lijepu macu. Tek tada bi mi dopustila da je ševim.