Devojke iz stvarnog sveta gole

OK, evo moje ponude za natjecanje Summer Loving. To je primarno ljubavna priča, ali budući da je majka glavnog lika upletena u incestuoznu vezu sa svojim sinom, to je također djelo incesta.

Neki od izraza koje koristim su kolokvijalni, ali tamo gdje sam uključio lokalne izraze, stavio sam i kratko objašnjenje za one koji nisu upoznati s pojmovima.

Namjeravao sam da dio dijaloga dođe s regionalnom infleksijom -- Yorkshire, Engleska -- ali sam ga, međutim, sveo na minimum; ne samo da bi to djelo učinilo manje privlačnim za čitanje, nego je i pisati prokleto zamorno!

Kao i uvijek, povratne informacije se cijene.

Ispričavam se za eventualne pogreške koje ostanu.

Nadam se da ćete uživati ​​u mojim naporima. GA -- Ely, Cambridgeshire -- 18. kolovoza 2012.

Prolog

Slika, crno-bijela fotografija, izblijedjela gotovo sepija nakon više od četiri desetljeća, prikazuje tri figure na pijesku u Scarboroughu. Široko se smiješimo na užurbanoj sceni uz obalu, s hotelom Lord Nelson iza nas. Ja sam u sredini, hlače opasane oko košulje koja se vije iza mene na oštrom povjetarcu poput spinakera. Unatoč vjetru, dan je topao, a rukavi košulje zavrnuti su mi oko podlaktica, a majka i Carolyn nose lagane ljetne haljine. Moja majka, Marjorie, ceri se mom profilu dok ja buljim izvan slike, gledajući ravno u objektiv kamere. S druge strane mene je Carolyn, odjevena u plavo, sjećam se, dok je moja majka nosila ljetnu kanarinski žutu.

Fotografija me budi u uspomenama na to ljeto, uspomenama koje nisam dao izmaći, ali koje su kao i slika izblijedjele godinama.

Tog ljeta dogodile su se brojne stvari u mom životu. Izgubila sam nevinost Koja rasa ima najveći penis imala brojne seksualne avanture za koje ponekad ne mogu vjerovati da su se dogodile. Ali do njih je došlo, a ta me fotografija vraća ravno u prošlost, u hotel Lord Nelson u Scarboroughu i tjedne koji su prethodili posjetu.

Jedan

Carolyn se sunčala u vrtu nesvjesna moje prisutnosti dok sam ja gledao, lica pritisnutog na grubo, neobrađeno drvo, s pogledom uprtim u rupu koju sam povećao perorezom. Žena, pohotna i zrela, ležala je na ležaljci, tijelo joj je bilo prekriveno odvažnim bikinijem, dok sam se ja znojio unutar šupe. Htjela sam se dotaknuti, ali sam se previše bojala otkrića. Bilo bi dovoljno loše da me tamo uhvate ovakvog kakav je bio, moj razvratni prijestup očigledan, ali da me nađu tamo s hlačama oko gležnjeva, uspravnim kurcem u ruci. Pa, ne bi bilo previše dobro.

Gledao sam puni sat kako Carolyn prvi put udara po prednjem dijelu tijela, očiju uprtih u njezine velike sise -- za koje bih volio da nisu prekrivene, volio bih vidjeti njezine bokavice sve gole -- prije nego što se okrenula i učinio isto njezinim leđima. Napokon se podigla na ispruženim rukama, grudi su joj visjele ispod nje dok je zaokretala tijelo i sjela na rub prugastog, platnenog sjedala.

Okrenuta prema meni posegnula je za cigaretama koje su ležale na travi pored ležaljke. Zapalila je i pušila nekoliko sekundi, uputivši mi posljednji, dugotrajan pogled na svoje tijelo prije nego što je ustala, uzela ručnik i svoje cigarete i vratila se vrtnom stazom prema kući.

Nije to bio veliki vrt, ali je visoka živica skrivala šupu od pogleda iz kuće. Put do šupe vodio je uz zidane susjedne ograde, pokraj poštanske marke travnjaka i niz još nekih pet jardi do mjesta gdje je moj otac, prije nego što je pobjegao, postavio terasu od kamenih ploča. U zbijenoj i gusto naseljenoj terasastoj ulici. Vrt je, zbog visoke živice i šupe, pružao dragocjenu privatnost u prostoru u kojem su ljudi živjeli, gotovo doslovno, zbijeni jedni na druge. Devojke iz stvarnog sveta gole Iako je naša kuća bila drugačija jer je samo nas troje živjelo tamo -- moja majka, njezina prijateljica Carolyn, predmet mog pohotnog pogleda u tom trenutku, i naravno, ja.

Kad je Carolyn nestala iz vidokruga, povukao sam svoje hlače i povukao svoj ukočeni penis. Masturbirao sam i maštao o majčinoj najboljoj prijateljici, zamišljajući ženu u svim mogućim nepristojnim pozama, njezinih ljupkih sisa otkrivenih dok me bez daha nagovarala da je pojebem.

Snak je šiknuo iz mene dok sam dahtao i stenjao, zatvorenih očiju dok su te slike prolazile pokraj mene u mom umu. Tako sam žarko želio da mogu drškati svojim kurcem preko Carolyninih grudi dok je ona klečala i nudila njihovu kremastu supstancu kao metu. Napokon, istrošen, za što sam znao da će biti samo privremeno stanje, kakav je bio moj žar i čežnja za Carolyninim sladostrasnim oblinama, uskoro ću ponovno biti spreman za paljbu, gledao sam kako mi jizm klizi težak i debeo niz zid prije nego što se podigao na hlače i nabijam kurac iz kojeg mi curi natrag unutra.

****

Sutradan je rano svanuo, kao što biva krajem lipnja u ovom dijelu svijeta. Nebo, jarko plavo Devojke iz stvarnog sveta gole ijednog oblačka, obećavalo je još jedan sjajan sunčan dan; savršeno za gledanje Carolyn dolje u vrtu.

Doručkovao sam i pretvarao se da idem Plavokosi ovisnik o seksu posao, napuštajući kuću na prednjim vratima, ali odmah se okrećući natrag i jurišajući se uz tunel, tamni luk tunela koji se protezao duž kuća, sprijeda prema straga. Svaka je kuća imala otvor, koji se dijelio sa susjednom terasom, kako bi se omogućio pristup stražnjoj strani bez potrebe da Filmski forum tinejdžer prljave radne čizme vuku po čistim podovima i tepisima, što je posebno bilo potrebno tijekom isporuke ugljena. Nakon kratke stanke duboko sam udahnuo i, slučajno, ako mama ili Carolyn slučajno pogledaju kroz jedan od stražnjih prozora da bih bio uhvaćen, požurio sam stazom dolje do šupe.

Ušavši unutra, s vratima iza leđa, teško dišući kao odgovor na opojno uzbuđenje zbog onoga što me čeka i rizika koji sam preuzeo hrabro hodajući vrtnom stazom usred bijela dana, skinuo sam torbu s ramena i smjestio se. čekati.U torbu, stari platneni ruksak, zaostalu iz rata, spakirao sam uobičajeni paketić sendviča sa sirom, bocu soka i knjigu, koju sam počeo čitati nakon što sam se raskomotio u starom, izlizanom fotelja koja je ostala zaboravljena u šupi nakon što nas je tata napustio.

Jutro je odmicalo i, iako u početku prohladno, kako je dan odmicao u šupi je počelo zagrijavati. Čekao sam, čitajući knjigu i svakih nekoliko minuta vadeći iz džepa svoj sat na lancu. Svako toliko pritišćivao sam oko na rupu u zidu šupe da vidim je li Carolyn odlučila ići stazom.

Čekala sam, a onda još malo čekala.

Čekala sam još dulje, sve dok sendvič na kraju nije bio pojeden, a gazirano piće nestalo. Do sredine poslijepodneva čak sam završio knjigu i proklinjao sam svoj idiotizam, ludost onoga što sam učinio. Zašto sam došao ovamo. Doveo sam u pitanje svoju sposobnost prosuđivanja kad sam pobjegao s posla, s kasnijim gubitkom dnevne plaće kako bih se sakrio u šupu i nakratko pogledao ženu koju nikako ne bih mogao imati.

Što sam mislio?

Provirio sam kroz špijunku da vidim. ništa, samo terasu i živicu, ni traga od Carolyn, koja je, zaključio sam, sigurno odsutna zbog nekog posla.

Došlo je vrijeme da napustim zadatak ove budale, pa sam skupio smeće, sve to stavio u torbu zajedno s knjigom i otvorio vrata šupe.

Naravno, išla je prema meni. Sodov zakon.

Vidjevši me kako izlazim iz šupe, Carolyn je viknula. Stisnula je ručnik na prsa i nekoliko puta trepnula dok su joj se usta otvarala i zatvarala. Zatim, kad je shvatila tko se tako iznenada i neočekivano pojavio iz šupe, sa zbunjenošću u glasu, rekla je, "Eric. Što dovraga.?"

Nisam imao opravdanja, koji bih razlog mogao izmisliti za svoju nazočnost kad sam trebao biti na poslu u kolodvoru. Budući da sam bio jednako šokiran kao i Carolyn, trepnuo sam, mucajući, "Oh. uh.Bio sam." Pogledao sam iza sebe prema vratima šupe, ali iz glupih dasaka nije dolazilo nadahnuće. Usplahiren i pocrvenio, spustio sam pogled na vrhove Teen spot tel pomoć tinejdžerima velikih čizama, ne govoreći više ništa.

Carolyn je zurila u mene, a oči su joj zasjekle od sumnje. "Što radiš ovdje, Eric. Sredina je poslijepodneva, zašto nisi na poslu?"

"Samo sam htjela slobodno poslijepodne", slagala sam. "Lijep je dan i nisam želio biti dolje u dvorištima."

"Dakle, mislio si da ćeš se umjesto toga sakriti u smrdljivoj staroj šupi?"

Zvučalo je glupo, skidati se s posla zbog vremena, ali odlučiti se sakriti u šupi dok je vani bio tako divan ljetni dan.

"Pa," uzdrmao sam se. "Nisam znala jesi li. ako si bila unutra i rekla bi mami i ona bi." Slegnula sam ramenima. – Pa znaš kakva je. Nadao sam se da bi pozivanje na nepopustljivu prirodu moje majke i sklonost strogim predavanjima o mojoj radnoj etici i lijenosti mladosti općenito moglo djelovati na Carolyn.

Carolyn je uzdahnula i nasmiješila se. "Znam", rekla je, zakolutala očima i uputila mi koso, ironičan osmijeh. "Čovjek bi pomislio da ima sedamdeset pet, a ne četrdeset pet." Ljubazno me pogledala. seksizam Obiteljske orgije "Nastavi onda. Bijonse trudna joj ništa reći."

Olakšanje što sam se izvukao s njim preplavilo me poput hladnog vala. “Hvala, Carolyn”, uzdahnula sam.

"Samo sam vani malo osunčati svoju kožu", nastavila je Carolyn. Pokazala je ručnikom. "Bila je tako užasna zima. Nadam se da mi sada ne smetaš ovdje dolje nego moj bikini. Malo mi je mali; ne bih se usudila nositi ga na moru, ali ovdje dolje gdje ima nikoga da vidi."

Pocrvenjela sam, osjetivši kako mi se lice žari kad sam izravno spomenula Carolynin kupaći kostim. "Oh, ne", počela sam, nastavljajući mucati. "Uopće mi ne smeta. izgledaš."

". Kao debela, starica?" Carolyn je završila umjesto mene.

Mast. Bog ne. Pohotna i jebena, zakrivljena i zaobljena na svim pravim mjestima. "Mast?" rekla sam. "Nisi debela, Carolyn. Rekao bih. ja bih. mislim ti si. mislim da si prelijepa", graknuo sam.Želja za Carolyn prostrujala je kroz mene i, bezobziran od požude, posrnuo sam na bezbrižno. "Sve bih dao da imam djevojku poput tebe."

Carolyn me čudno pogledala, vjerojatno misleći da sam poludio. Spustila je ručnik i zapalila cigaretu. Crtajući po tome, promatrala me, gledajući me od glave do pete od čizama do očiju. "Ali ja sam tako star, Eric. Bi li te mogli vidjeti vani s četrdesetdvogodišnjakom. Što bi ljudi rekli. Znam da je 1964., a ne 1904., ali."

Shvaćala me ozbiljno. Promucao sam nespretno priznanje da mi se sviđa, a ona mi se zapravo nije nasmijala u lice.

Izlanuo sam: "Ne bi me bilo briga. Rado ću te izvesti van. Bilo gdje, odvest ću te bilo gdje. Kamo bi želio ići. Obiteljske orgije jebanje u liftu Kada. Sutra navečer. Petak navečer?"

"Oh, Eric. dragi, samo se zafrkavam, oprosti. Možda ne bih trebao ovo nositi pred tobom ako ćeš sve učiniti. živahnim. Dovoljno sam star da budem tvoja majka. Ja sam najbolja prijateljica tvoje majke!"

Zurio sam u Carolyn na trenutak prije, osjećajući se poput idiota koji je bježao stazom prema kući.

Kako bih se mogao ponovno suočiti s Carolyn nakon one sramotne šale?

Dva

"Scarboroo", objavila je moja majka četiri dana kasnije u petak navečer. "Mislim da bismo sutra trebali otrčati do Scarborougha."

"Kakva dobra ideja", procvrkutala je Carolyn, "dan na moru!"

"I ti, Eric", rekla je moja majka, vjerojatno zato što bih nas kao zaposlenica željeznice dovela besplatno.

Izbjegavao sam njihova lica puna iščekivanja, osobito Carolynino nakon mog poniženja dolje u šupi. Izbjegavao sam ženu cijeli tjedan, odlazio ranije na posao i pokušavao biti u njezinoj prisutnosti samo kad je moja majka bila u blizini.

Ustala sam i odnijela svoj tanjur do sudopera. "Oh, ovaj. ne znam."

"Ma daj, Eric", odgovorila je Carolyn. "Počasti mamu i mene jednim danom na moru. Bit će zabavno. Možemo pojesti sladoled, provozati se na magarcu, osvježiti se zaveslati u vodi."

Moja majka, zagrijana sada kada se njezina prijateljica složila, uhvatila je Carolynin zarazni entuzijazam, dodavši, "Ooh, to zvuči lijepo. Mogle bismo otići na piknik. Oh, daj, Eric, ne budi tako mrzovoljan." Okrenula se prema Carolyn i promrmljala, sotto voce, "Baš kao i njegov prokleti otac. Bijedni užasni kreten nikad se nije želio zabavljati. Sve dok nije odlučio odjebati s—"

I kako bih izbjegao večer diskursa o greškama moga pokvarenog oca -- kojih je prema maminim riječima bilo bezbroj -- ubacio sam se: "U redu. Groovy djevojački kostim u Scarborough. Uzet ću svoj almanah i provjeriti vremena, ali ja Siguran sam da postoji posebna ponuda iz Yorka odmah nakon osam."

Ljudi su me neprestano ispitivali koliko voze vremena, i iako nisam imao nikakve veze s tom stranom operacije, budući da sam radio dolje na sporednim kolosijecima, oznake na prsima moje magareće jakne identificirale su me kao željezničkog zaposlenika, i to je bio dovoljan razlog da mi se postavljaju svakakva nejasna pitanja. Knjiga koju sam nosio u unutarnjem džepu jakne potvrdila je da je ljetna posebna ponuda, dodatak rasporedu u iščekivanju povećane potražnje u toplijim mjesecima, doista trebala krenuti iz Yorka rano sljedećeg dana.

Ujutro sam sjedio u vlaku nasuprot svoje majke i Carolyn dok su kotači usporavali, njihovo škljocanje i škljocanje se stišavalo kad je vlak lagano ušao u zavoje na pruzi i slijedio rutu koju je diktirala rijeka Derwent nekoliko milja prije sjevera Yorkshire tržni grad Malton.

"Neću odustati ni trenutak", rekla je moja majka ustajući.

Krater nespretnosti zvijao je ispred mene u majčinoj odsutnosti, a ja sam ignorirao Carolyn, radije gledajući rijeku koja teče uz vlak poput vjernog psa.

Ipak, mogao sam osjetiti vrelinu njezinog pogleda kako me prožima. "Što ima, Eric?" - upita žena. "Ne radiš se sa mnom od neki dan."

Postiđen, samo sam zurio kroz prozor dok su kućice u Crambecku prolazile pokraj njih, a djeca su visila s vrata i mašući.

"Žao mi je", ustrajala je Carolyn."Nisam te htio uznemiriti." Uzdahnula je i uzvrpoljila rub šešira koji je držala u krilu.

Slegnuo sam ramenima, pocrvenio i rekao: "Ne, u redu je. Žao mi je. Neki dan sam se zanio." Sa sramežljivim osmijehom dodala sam: "Mora da je bilo sunce."

Carolyn se nasmiješila i potom napućila nos. "Oh, znači ipak ne misliš da sam lijepa. To je bilo samo prokleto sunce?" Zakolutala je očima i prekrižila ruke, smiješeći mi se kroz mekani okvir svoje plave kose da mi jasno pokaže da se šalila. Nagnula se naprijed, grudi su joj se okretale u stezniku njezine lagane ljetne haljine. Prislonivši šešir na bedra, Carolyn je nastavila. "Stvarno mi je žao, Eric. Bilo je to loše učiniti. Tako si mlad i zaboravljam da imaš samo dvadeset godina; što, kad ti je tata otišao, a ti radiš, nekako mi se činiš stariji nego što stvarno jesi ." Pogledala je prema poljima dok je vlak zaustavljao stanicu Malton. Tiho, dok su dizelski motori tutnjali i putnici napuštali vlak dok je još ulazilo, Carolyn je promrmljala nešto što sam tek napola shvatio, nešto o svom bikiniju i o tome da ga nije prikladno nositi pred mladićem kakav sam ja.

Vrata Lista besplatnih porno prici se Shemale leona priča tresak zatvorila uzduž vagona prije nego što su Kako raditi analnu masturbaciju snažno zabrujali, urlajući i podrigujući crni dim koji je kuljao s krova postaje. Nagnuo sam se prema Carolyn i, žurno mrmljajući, rekao joj da mislim da izgleda prekrasno u bikiniju, o tome kako mi njezine godine ništa ne znače i da sam mislio ono što sam rekao. Dok mi je lice pocrvenjelo od topline, završio sam s: "Volio bih kad bi izašla sa mnom, Carolyn."

Carolyn je pocrvenjela, mekana, široka ružičasta preljeva iz njezina dubokog dekoltea, koji joj je puzao duž grla i rascvjetao se u njezinim obrazima.

Pogledala me dok su pješački nadvožnjak i svjetla na prijelazu prolazili pokraj njih, a vlak, s Derwentom s naše lijeve strane, kloparao i njihao se prema Seameru i obali iza njega.

"Eric", započela je Carolyn. Zastala je i mogao sam vidjeti sukob na njezinom licu. "Eric, ja.Ne znam što da kažem. Ima toliko toga o meni što ne znaš. Stvari nisu onakve kakvima se čine." Pitao sam je na što misli. skidanje (svlačenje) price Zastala je na trenutak, a zatim napravila grimasu, govoreći: "Komplicirano je, Eric."

A onda je povratak moje majke prekinuo svako daljnje objašnjenje o tome što je situaciju učinilo tako teškom. "Taj WC je sramota", rekla je moja majka, šmrcnuvši.

Ostatak putovanja proveo sam razmišljajući o složenosti na koju je Carolyn aludirala. Bio bi to svakako manji skandal -- zrela žena, čija je reputacija već bila ukaljana zbog niza neprikladnih muškaraca viđenih u društvu muškarca upola mlađeg od nje, potaknula bi hladan vjetar tračeva uzduž i dolje. Stisnute usne i pogledi ustranu, iznenadna tišina i skandalizirani, razdragani bijes šuštali bi našim stisnutim susjedstvom terasastih kuća i zatvorenih umova.

Propalica i onaj Marjorien dečko. Tek mu je dvadeset.

Mucna krava, nikad u životu nije držala momka, ali sad je krenula, namjerila je kapu na njega, mladog momka koji je može učiniti da se osjeća bolje u vezi sebe sad joj nije još dugo ostalo od njezina izgleda.

Da, prljavi čistač. Žao mi je Marjorie, jadna ljubavi. Uzela je tu ženu i dala joj krov . Prije koliko vremena. Dvije, tri godine. Da, to je prokleta sramota . trčati za tim momkom .

Da, sve sam to mogao vidjeti, ali to me nije spriječilo da je želim i nisam mogao a da ne pomislim da je tu bilo još nešto. Što je rekla prije nego što se mama vratila. Komplicirano. Teško, da, složio bih se s teškim, ali nisam vidio komplicirano.

Napustili smo vlak i pješice otišli do obale, a ja sam vukao košaru za piknik dok sam se izmicao i vijugao kroz prepunu šetnicu. Posvuda je bilo ljudi, svi privučeni obalom obećanjem toplih dana. Vidio sam muškarce u košuljama i dame u svijetlim ljetnim haljinama, sretne i brbljave, lica nagnutih prema nebu poput blijedih suncokreta.Žena, dadilja, sudeći po njezinom elegantnom dvodijelnom odijelu koje je nagovještavalo uniformu, prošetala je, smiješeći mi se dok je njezin čuvar, u kolicima veličine košare ispod balona na vrući zrak, namrštena s Churchillovskim negodovanjem pod golemom tendom.

Piknik smo jeli na pijesku pored malene luke i njenih ribarskih brodova. Galebovi su kotrljali i prepirali se iznad njih, ili stajali namjerno gledajući, čekajući priliku da ugrabe sendvič od neopreznih. Krišom sam gledao kako je Carolyn, s rubom haljine podvučenim ispod nogu i šeširom za sunčanje na glavi, jela sendvič, koji je nježno elegantno držala između kažiprsta i palca, dok su joj oči promatrale svjetionik i sunce. pjegavi kositar Sjevernog mora s one strane.

Na kraju piknika, sita, Carolyn je zapalila cigaretu i predložila piće u baru hotela Lord Nelson iza nas.

- Mislim da se neću truditi - odgovorila je majka. Iskrivila je lice i pogledala visoko pročelje puba. "Ali vas dvoje idite, nemojte mi dopustiti da vam pokvarim." Pokazala je prema Foreshore Roadu. "Svratit ću i uzeti komad kamena da ga ponesem."

Mama je otišla kupiti svoju slatku poslasticu dok sam vodio Carolyn u bar. Imali smo sreće i zgrabili smo stol koji je upravo ispražnjen. Carolyn je sjela za stol kako bi potvrdila naše pravo dok sam ja otišao do šanka.

Napokon, vrijeme nasamo kako bih mogao postaviti pitanja Carolyn dok je pijuckala porto i limun.

"Oh, Eric", uzdahnula je žena nakon što je zapalila cigaretu. – Komplicirano je, rekla sam ti. Skrenula je pogled, malim prstom uzevši zalutalu pahuljicu duhana iz kuta usana. Pušila je i onda me pogledala u oči. "I zašto to uopće nastavljaš. Znaš kako bi to bilo. Tračevi, podrugljivi komentari."

Pocrvenjevši, pijuckao sam kriglu i razmišljao o tome što sam htio reći. Neda Arnerić Obiteljske orgije "Sviđaš mi se, Carolyn. Jako mi se sviđaš. Nije me briga što ljudi pričaju svašta o nama.Samo te želim izvesti van, dobro se zabaviti." Zamahnuo sam rukom po pubu. "Ovako. Razgovaramo s tobom dok pijemo piće. Ovdje nam nitko ne smeta."

Žena je povukla cigaretu i nekoliko dugih sekundi razmišljala u tišini. Polako je kimnula. "Da, lijepo je. Ovo je lijepo. Cijenim što me. smatraš privlačnim, Eric; jesam, stvarno jesam. I polaskan sam." Carolyn se nasmiješila i zakolutala očima. "Mladić poput tebe -- zgodan, radiš, staložen." Ponovno je kimnula. "Da smo samo mi u pitanju, Eric." Carolyn je stišala glas i kliznula mi je bliže duž klupe. Osjećao sam toplinu njezina tijela i miris njezina mirisa bila je tako blizu. "Da nije bilo nikoga drugog o kome bi mogao razmišljati. mislim da bih ti dao priliku."