Američka grupa sportskih proizvoda

Ima nešto o Karibima. Moja supruga i ja bili smo na nekim vrlo lijepim i seksi mjestima, ali postoji nešto u vezi s Karibima zbog čega ona (a ja volim taj učinak) podivlja. Dugo smo u braku i nikad nisam zastranio, a mislim da nije ni ona. Ali postoji nešto o Karibima.

Ovaj izvještaj je istinit i opisuje neke od naših avantura tijekom godina. Nema puno seksa, ali ne bih mogao ovo napisati a da ne uključim neke. Ne postoje kite od 8 inča koje se mogu jebati 1 sat ili nema pičkica koje se smoče čim vlasnik ugleda zgodnog tipa. Samo da znaš. Mi smo pravi.

Prvo malo o nama. Vrlo je sramežljiva u stvarnom svijetu. Neće nositi otkrivenu odjeću. Znam da sam je pokušao nagovoriti da kupi nešto, ali bezuspješno. Najbolje što sam mogla učiniti bili su bikiniji s vezicama iz Victoria's Secreta. Povremeno će ih nositi ako smo tamo gdje nas nitko ne poznaje i čini se da stvarno uživa u pažnji. Visoka je 5' i ima 120 funti. Vrlo je slatka i ima pjenušavu osobnost. Ona voli razgovarati i može započeti razgovor o bilo kome. Njene grudi su spektakularne. Shemale nice france ima 38c sa sjajnim grickalicama. Nipovi su oko 5/8" s areolama oko 1". Kažem joj da je njezina veličina savršena, barem 15 Hermana. Američka grupa sportskih proizvoda Za one od vas koji ne znaju za ovo mjerenje, Herman je 1 kubični zalogaj. Često se žali da su preveliki, ali između nas, mislim da ih voli i pažnju koju povremeno dobiva kada stvari postanu burne. Kako sam stario, sve sam više maštao o tome da ona ide u toplesu u javnosti. Njezin odgovor uvijek je NE, ali nada izvire vječno. Što se mene tiče, visok sam 5'7", težak 160. Umjereno sam građen jer redovito idem u teretanu 15-ak godina. Međutim, sigurno nisam Arnold. Mogu podići 7 1/2 inča na dobar dan.

Sada za priču.

Bili smo na Francuskoj rivijeri blizu Nice gdje je većina žena bila u toplesu.Nosila sam Speedo, ali njezina najrizičnija odjeća bio je bikini s žicom. Od svih mjesta na svijetu gdje možete ići u toplesu, ovo je bilo to, ali za nju ne u toplesu. Išli smo na plažu svaki dan i moram reći da je bilo prilično poticajno hodati okolo u Speedu i pitati se tko gleda. Ništa nije utjecalo na moju ženu - njen gornji dio je ostao na sebi, iako se jednom kad se vratila u našu sobu pretvorila u piranhu s nezasitnim apetitom.

Bili smo na Havajima, obišli 4 otoka i više plaža. Još jedno dobro mjesto za sunčanje u toplesu, točno, ali ne. Gornji dijelovi ostali su joj kao da je koristila ljepilo. Još jedno izgubljeno seksi mjesto osim zabave koju smo imali u sobama.

Ali postoji nešto o Karibima. Otišli smo na Key West i naravno krenuli u shopping na plaži. Krenuli smo s glavnom plažom, ali bilo je previše ljudi i mogući gay prizvuk, nije da nas briga za gayeve na ovaj ili onaj način. Imali smo auto pa smo se odvezli do mirnijeg dijela iste plaže, cca. 1 milju ili tako nešto. Imali smo ležaljke za plažu postavljene na pola puta Lesbian girl nude vodene linije. Na sebi je imala bikini boje koralja i breskve s halterima. Sviđa mi se jer je seksi uključen ili isključen, više kasnije. Sada znam da Key West tehnički nije na Karibima, ali možda je učinak Kariba još uvijek u igri. Uživali smo u krajoliku kada je došlo vrijeme za još kreme za sunčanje. Sredio sam joj leđa, a onda je olabavila haltere oko vrata kako ih ne bismo namazali kremom za sunčanje. Napravio sam joj gornji dio prsa dok je držala vezice. Završila sam i obrisala ruke. Međutim, nije zavezala naramenice. Ostali su labavi zbog čega je i njezin gornji dio bio labav. Zatim je presavila naramenice preko grudi - ne želeći tamnu boju. Ja sam voajer (zar ne svi) pa sam se zabavljao držeći oko ili dva na njezinim prsima. Cenforce-D Priče o incestu Ponekad bi promijenila položaj, a naravno i njezin gornji dio, ponekad pokazujući smeđu boju njezinih areola. Osim toga, zbog skromnosti je trebala prilagoditi gornji dio.Jeste li primijetili da kod mnogih žena na plaži prilagođavanje gornjeg ili donjeg dijela počinje tako da prvo izvuku odjevni predmet od tijela, a zatim ga povuku na odgovarajuće mjesto. Ponekad sam vidio bradavice i stidne usne. Tjera te da pripaziš na to. Tako bi mala dama pomicala stvari svjetlucajući bradavicama. Prvo smo bili sami, ali onda sam vidio čovjeka ispod zaklona oko 50 'od nas-koliko je dugo tamo, nisam znao, ali sumnjao sam da ima dobar pogled ili 2. Nisam bio ljubomoran, već sam uključio malo. Što je s time da vaša žena pokazuje svoje sise strancima. Ostali smo još oko sat vremena i onda otišli. Čovjek je još sjedio tamo.

Ali sada na dobre priče. Odlučili smo otići na all inclusive u Cancun. Prijavili smo se i otišli u sobu. Bio je sa stražnje strane i imao je izvrstan pogled na kontejnere. Nije dobro, uopće nije dobro. Vratili smo se na recepciju i požalili se. Uspjeli smo nadograditi u sobu s pogledom na ocean, otprilike 7 katova. Nalazio se na uglu kata s pogledom na drugi hotel Prikaži tranny jo garcia priču desne strane, plažu odmah ispod nas i gusarski brod s lijeve strane. Kanal je išao duž lijeve strane (gdje je bio usidren gusarski brod), a preko kanala je bilo više manjih hotela, možda 3 ili 4 kata. Prvi dan je bio za jelo i odmor. Sljedeće jutro bilo je drugačije. Donio sam spektilj (60 snage) pa sam počeo provjeravati stvari. Pogledao sam preko kanala na plažu ispred hotela. Nakon nekog mahnitog fokusiranja počele su se pojavljivati ​​sise. Najmanje 6 dama sunčalo je sise. Sjajan pogled. Naravno da sam morao reći svojoj ženi. Isprva je bila skeptična, ali u trenu nije mogla odbiti pogled. Zatim na plažu dolje. Jedna mlada djevojka (25 ili nešto više) je sama vozila kajak. Njezin čovjek joj Američka grupa sportskih proizvoda pomogao da počne, a onda je otišla. Priče o incestu prostitucija Otišla je možda 50 metara i onda skinula gornji dio. Ušla bi prema obali, obukla gornji dio i zatim izašla van, skidajući gornji dio. Moja žena nije mogla prestati gledati.Morali smo stati i otići na doručak. Zatim na plažu. Kad smo se spustili do plaže, odlučili smo krenuti desno. Prošetali smo kratku Prozirne mokre gaćice i morali smo zapravo hodati i oko zgodne djevojke u toplesu. Našli smo mjesto i gle čuda, iza nas je bio crni par u toplesu. Razlog zašto sam to spomenuo bio je učinak koji je imao na ženu. Nije otišla u topfree, ali je naravno mrzila tamne boje na svojim sisama pa je odvezala gornje naramenice i spustila gornji dio grudnjaka koliko god se usudila. Nisam mogao vidjeti kako je vrh uopće ostao gore, ali jest. Napokon sam se nadao jakom vjetru, kihanju ili bilo čemu što bi moglo izazvati otkriće. Nema srece.

Sve je bilo tiho 2 dana, ali smo jednog poslijepodneva odlučili izvući kajak dupli. Nismo prošli ni 30 metara kad je odvezala gornje naramenice na svom bikiniju, a zatim povukla dva trokuta prema dolje, oslobađajući sise. Sve je bilo super dok se tip na jetskiju nije počeo približavati. I dalje joj nije bilo sasvim ugodno biti u toplesu pa je gore došao gornji dio. Napravio bi ljuljačku ispred nas i vratio se na plažu, na kojoj bi točki dolje išao vrh. Ponovila je to nekoliko puta dok konačno nismo bili toliko vani da nas je ostavio na miru, a ona se mogla opustiti. Nažalost, došlo je vrijeme kada smo se morali vratiti. Pitao sam je o Planinska grupa pokraj hotela s druge strane kanala. Na moje čuđenje pristala je. Ne znam je li itko gledao Azijac svira gitaru, ali mogao je. Postajala je samouvjerena, ali nažalost otišli smo sljedeći dan

Sljedeći put dogodio se 10-ak godina kasnije. Htjeli smo ići na otoke pa smo našli mjesto u Punta Cani u all inclusive odmaralištu samo za odrasle. Nosila je neke seksi kombinacije za večeru. Plaža i bazen vidjeli su njezine bikinije na uže ili koraljno-breskvaste haltere koje sam već predstavila. Naša soba je imala balkon koji je gledao na bazen odmah ispod. Nakon 2 dana na plaži, odlučili smo isprobati bazen. Reći ću da smo bili malo sramežljivi jer smo bili nekoliko godina stariji od gomile.Ipak smo lako prihvaćeni. Piće je slobodno teklo, a ljudi su bili prijateljski raspoloženi, posebno par u srednjim 30-ima. Napokon su se svi iscrpili od sunca i pića i zabava je prekinuta.

Sljedeći dan je bio petak, naš zadnji dan. Doručkovali smo i onda je došla 35-godišnja žena koja nas je pitala što ćemo raditi taj dan. Činilo se da je njezin mužić nekamo otišao, a ona je sama i treba nešto raditi. Hmm. Možda smo, nažalost, već bili odlučili ići na ronjenje, a nju to definitivno nije zanimalo. Tako smo i učinili. Dečki iz trgovine za ronjenje upozorili su nas na jako surfanje, ali morali smo se sami uvjeriti. Sigurno su valovi bili visoki oko 3', ali valovi su uzburkali toliko pijeska da se nije moglo vidjeti. Predali smo opremu i počeli tražiti dobro mjesto za sunčanje. Iz nekog razloga, rekao sam svojoj ženi da se smjesti na jedno mjesto, jedini uvjet koji je morala locirati blizu dame u toplesu ili će i sama morati ići u toplesu. Nikad prije nije bila u potpunom toplesu na plaži. Tijana Ajfon price Pronašao sam bar na plaži 100 metara od plaže i vratio se s pićem. Rekla je da ono što je otkrila izgleda obećavajuće što se tiče ispunjavanja mojih zahtjeva jer je dama udaljena 30' nastavila stavljati kremu za sunčanje na sise ispod gornjeg dijela bikinija. Hmm. Osim toga morate gledati iza sebe. 30' straga bila je mlada dama u bijelim tangama koja je ležala na trbuhu. Stvari su definitivno krenule na bolje. Tako smo ležali 30 minuta dok moja žena nije ponovno počela nanositi kremu za sunčanje. Odvezala je gornju vrpcu koraljno-breskvastog ulara kako je ne bih zaprljao dok joj obrađujem leđa kad je odjednom rekla: "Upravo sam dala besplatno Ekstremna penetracija čovjeku do nas - trake su mi iskliznule iz ruku, skliske sa kremom za sunčanje". Sve je vidio. Odgovorio sam "Nadam se da nije imao srčani udar". Mislio sam da je to kraj, ali ne. U sljedećih 30 minuta pitala me može li doista ići u toplesu. Što sam mogao reći. Skinuo se gornji dio i ona ga je spremila u svoju torbu.Dakle, nema načina za brzo prikrivanje. Do tog trenutka nismo vidjeli konobare s pićem, ali za 5 minuta došao je mladić od oko 30 godina sa svojim Besplatne slike plavuše s pićem kako bi uzeo našu narudžbu. Nije primijetio promjenu odjeće dok je hodao prema nama, ali to se promijenilo. Stao je i gledao oko 30 sekundi dok ga nisam podsjetila na naša pića. Primio je narudžbu, ali svaki put kad bi se vratio činilo se da sve sporije obavlja svoj posao. Da budem iskren, napalila me cijela stvar.

Inače, gospođa s kremom za sunčanje ispod majice ubrzo ju je ispustila i otišla na kupanje također bez nje. Također je djevojka u bijelim tangama napustila svoje mjesto i spustila se kako bi nam se pridružila u našem istom redu - ležeći na desnoj strani s nogama povučenim prema gore. Vrlo lijep prizor. Usudio bih se pretpostaviti da su obje žene bile zrele za to, ali nikada prije nismo učinile ništa slično pa smo prenijele prilike. Bili smo tamo cca. 2 sata kad sam rekao ženi da je vrijeme da krenem. Nije htjela otići - mislim da je jako uživala u pažnji pijanog tipa.

Vrativši se u sobu, napala je. Oboje smo trebali tuševe pa smo oboje otišli pod tuš zajedno. Sljedeće što sam znao je bila na koljenima i dobro sisala moj kurac. To je bio prvi put da je to učinila. Nisam htio završiti pa smo uskočili u krevet i nastavili se sjebati u glavu. Opet smo se tucali usred noći. jebanje u toaletu Priče o incestu Kao što sam rekao, postoji nešto o Karibima.

I onda posljednji put. Ovo se dogodilo prije 4 godine. Pronašla sam mjesto u Cancunu koje je bilo izborno u toplesu na plaži, kao i na njihovim bazenima. Supruga je bila bojažljiva, ali je konačno pokušala. Stigli smo tamo u ponedjeljak poslijepodne i nakon prijave i izbjegavanja vremenskog dijeljenja ljudi su otišli na zabavu. Dok sam hodao od zgrada do bazena, ubrzo sam shvatio da je ovo mjesto IT. Ispred nas je stajala boginja visoka 5'7" ili tako nešto, u tangama i toplesu. Njezin bi stalak bio jednostavan za Playboy.Otprilike ½ žena također je bilo u toplesu i nijedna nije bila drolja - povlačim to natrag, nekoliko ih nije bilo privlačno, ali bile su iznimke. Taj dan smo radili na suncu. Sutradan se sprijateljio s Cherry i Harryjem (imena promijenjena). Bila je u toplesu i uživala je. Tog dana moja je žena zadržala gornji dio. U srijedu se moja žena oblačila za doručak kad se pogledala. Tanline-mrzim tanline. Otišli smo na plažu i zauzeli svoje salone. Naši prijatelji su došli i sjeli pored nas. Jutro je proletjelo. Ono čemu sam se nadao dogodilo se. Više nije mogla izdržati. Tog poslijepodneva moja se žena odlučila pridružiti redovima slobodnih sisa. Rekla je da moramo izaći u vodu pa smo i izašli. Vrh se odmah skinuo. Strpao sam ga u džep kupaćeg kostima. Igrali smo se u vodi nekoliko minuta, a zatim smo se vratili do Cherry i Harryja koji su prolazili obalom i izašli da daju moralnu podršku. Tako je u srijedu, četvrtak i petak supruga ostala sretno u toplesu, pijuckajući daiquiris od jagoda. U nekoliko je navrata sama otišla do šanka na piće. Vratile smo se u sobu, obje u toplesu. Petak je bio naš zadnji cijeli dan i do sada je bila stalno napaljena. Probudila me u 5 ujutro s njom među mojim nogama. Ustima, jezikom i rukama je opustošila moja jaja, kao i kurac. Jedini drugi put kad sam imala takvo zadovoljstvo bilo je u Punta Cani nakon još jednog sunčanja u toplesu. Nažalost, sutradan smo morali krenuti. Zatim natrag u hladan, okrutni svijet.

Sve u svemu, super smo se proveli. Ovako se sjećam događaja i to je ono što najbolje pamtim. Mislim da je zanimljivo da je moja supruga odoljela i Francuskoj rivijeri i Havajima, ali nije mogla odoljeti Karibima.

Kao što sam rekao, postoji nešto o Karibima.