Gledajte prici za odrasle besplatno

Izvukao sam svoj kovčeg iz hotela Oberoi u New Delhiju, otupio od trodnevne međunarodne konferencije o kinesko-indijskim graničnim sporovima i više nego spreman za tri dana iznevjeravanja i iskustva koje sam dodao u svoj plan Obiteljske orgije. Ipak su me odjavili iz Oberoija, koliko god bilo lijepo. Nisam želio da se ijedno od mojih očekivanih iskustava pomiješa sa susretom s bilo kim od ljudi koji su sa mnom bili na konferenciji. Slijedio sam prošaptane upute Horacea, tipa kojega sam upoznao na hinduističkom meditacijskom odmaralištu na koje sam otišao kao ševa i kao iskustvo u mojim južnoazijskim studijama.

Mislio sam da su stvari s meditacijom hrpa gluposti, ali iz nekog sam se razloga složio s Horaceom, ponešto prevelikim crncem koji je rekao da misli da mu je otac iz Mumbaija, nekadašnjeg Bombaja, a majka iz Bronx, ali nije mogao biti siguran. Horace i ja nismo mogli biti različitiji, osim što smo obojica bili homoseksualci i zanimali su nas južnoazijske stvari. Nismo se trebali slagati, pogotovo zato što me Horace želio natjerati i nije se slagao oko toga, ali jesmo. Htjela bih mu dati ono što želi - vidjela sam da je obješen i voljela sam velike kurčeve. Ali jednostavno nisam mogla.

Horace je bio star - gotovo pedeset prema mojih trideset pet i nije bio nikakva ljepotan, bio je debeljuškast i mekan. Išla sam s muškarcima mlađim od mene, koji su bili zgodni, mišićavi i u formi. Nisam imala problema privući atraktivne mlade dečke. I Horace je bio crnac. Bio sam plavooki, fit, bijelac sa Srednjeg zapada, nedavno sam izašao iz vojske kao južnoazijski obavještajni časnik i sada predajem te studije na Sveučilištu New York. Horace je bio vođa neke vrste hinduističkog centra u Bronxu, koji je bio na autobusnom odmoru u mirovanju za posredovanje kojem smo obojica prisustvovali.

Bio je brbljav i karizmatičan i mora da je bilo nečega u tome što je radio s tipom, jer su svi ostali homoseksualci išli s njim u sklonište i poslije toga hodali uokolo snenih očiju.Ali bilo je previše toga o njemu što me nije palilo, pa nisam. To nas nije spriječilo da postanemo prijatelji ili njega da me pokuša natjerati. Stalno je govorio da se ne može suditi o knjizi po koricama i takve stvari i da postoje misterije Istoka i posebno hinduističkih seksualnih tehnika koje mi nedostaju.

Kad je došlo do ove konferencije, upustio se u moj slučaj, tjerajući me da isprobam indijske muškarce dok sam bila u New Delhiju i da gledam dalje od izloga i tražim muškarce koji bi mi mogli pružiti iskustvo tehnike - nazvao je to muška Kama Sutra. To je jebena egzotična priroda, rekao je. Svaki čovjek s pravom tehnikom može vas poslati u nebo.

"Za početak to ne moram biti ja", rekao je. "Lako ga možete pronaći u New Delhiju. Tamo su stručnjaci za egzotične tehnike." Zatim mi je dao neke upute o tome na što trebam obratiti pažnju i potaknuo me da budem otvoren prema tome.

"Vratite mi se jer sam iskusio tehnike Istoka bez utjecaja vanjske ljepote", rekao je. – Ne znaš što propuštaš.

Ono "ne znaš što propuštaš" odzvanjalo mi je u mislima cijelo vrijeme dok sam letjela iz New Yorka u Indiju. Gledajte prici za odrasle besplatno Nisam postajao mlađi. Vodio sam bitku za održavanje tijela. U nekom trenutku u ne tako dalekoj budućnosti, mlađi, lijepi muškarci više me ne bi htjeli pokrivati. Ovo je bila moja prilika da dam priliku onome što je Horace govorio.

Jedan od starijih muškaraca koji je vjerojatno bio zadivljujući kad je bio mlađi, ali koji je sada pokazao svoje godine, spomenuo mi je dio "starijenja" kad sam ga primijetila kako izlazi iz Horaceove sobe nasmijan i pjevušeći. Koliko god da je imao godina, izgledao je puno bolje od Horacea i mislio sam da bi mogao biti bolji Talijanske tetovaže djevojaka ali Horace ga je očito zadovoljio.

Dakle, rezervirao sam tri dana boravka u Indiji nakon konferencije kojoj sam prisustvovao.

Prema Horaceovom prijedlogu, vozio sam svoj kovčeg pokraj niza hotelskih automobila ispred Oberoia i oko bloka gdje je bio još jedan red izubijanih starih automobila nezavisnih taksista. Većina vozača izašla je iz svojih kabina i skupljala se po jedan, naslanjajući se na branike taksija - možda jedini način na koji je branik ostao na autu - pušeći i čeljusti jedan o drugoga.

Smjesta zaboravivši što mi je Horace savjetovao, odabrao sam svog vozača po njegovom izgledu, bez obzira na procjenu izdržljivosti njegova vozila. Tip kojeg sam odabrala - nije mogao imati više od dvadeset godina, ali znao sam dovoljno o Indiji da ga ne pitam ima li dozvolu ili čak smije li voziti njegov taksi - bio je lijep, vitak, bobičast smeđi mladić blistavog osmijeha i neposlušne glave crne kao gaz kose, s nekoliko pramenova koji se spuštaju preko njegovih svjetlucavih očiju crnih kao gaz. Moja prva pomisao bila je da se zapitam je li on top. Moj drugi je bio da se podsjetim da je to upravo ono što mi je savjetovano da ne tražim.

"Pogledaj ruke", rekao je Horace. "I, da, pogledaj međunožje ako moraš. Ali pogledaj u muškarčevu unutrašnjost, iza bljeska vanjštine." Zatim, kad sam ga blijedo pogledala, rekao je nešto o tome da bi meditativni hindus znao što treba tražiti i kako to učiniti, i uzdahnuvši, promijenio je temu. Ali vratio se na to s: "Bit ćeš u Indiji. Dok si tamo, Gole slike vanesse hudgens biti Indija. Traži dodir ruku, a ne ono što je ugodno oku."

U ovom slučaju bilo je prekasno. Mladić je vidio kako sam ga očima odabrala.

"Taxi, gospodine. Odvest ću vas kamo god želite. Jeftino. Brzo."

Ah, dobro, pomislio sam, govorio je razumljiv engleski. Većina ovdje također je govorila engleski, ako ne i bolje od mene. Ali nisu svi bili razumljivi Amerikancu. Mi, Amerikanci, bili smo izolovani u tom pogledu, a ne drugi u svijetu.Uronite u Indiju. Budi Indija, rekao sam sebi, slijedeći to kao mantru.

"Da, molim", rekao je, a ja sam jedva izustila riječi prije nego što je otvorio prtljažnik svog taksija i spremio moj kovčeg. Poklopac prtljažnika se spustio i eto ga. Sada sam bio njegov zarobljenik. Sudeći po njegovom izgledu, mislim da bih mogao živjeti s time da sam njegov zarobljenik.

"Uđite, zgodni gospodine", rekao je, otvarajući stražnja vrata taksija. Stekao sam dojam da je on taj koji će ga morati otvoriti - da nisam mogao smisliti kako da ga otvorim ovako izubijanog kakav je bio izvana. "Vodim vas na Meena Bazaar, da. Vrlo dobar rep tamo, gospodine. Sve su to najljepše mlade djevojke."

"Odvezi me do hotela LaLit, na Connaught Place, molim te", rekao sam. Oberoi je bio hotel s pet zvjezdica, ali takav je bio i LaLit. PAPA test Obiteljske orgije Razlika je u tome što je LaLit bio homoseksualni hotel, s gay barom i noćnim klubom, osim što sam trebao promijeniti mjesto za iskustva kojima sam se nadao. Bila je to još jedna Horacijeva preporuka. "Znate li gdje je to?"

"Da, naravno", rekao je mladić, uputivši mi svježi procjenjujući pogled koji mi je rekao da on, doista, zna gdje je i što je LaLit. "Zovem se Sahil", dodao je. "Koliko ćeš dugo biti u Delhiju?"

"Još tri dana", rekao sam nakon što sam ušao u taksi. Bilo je tijesno za Amerikanca, posebno za onoga koji je vježbao i održavao mišićavo tijelo kao ja, nastojeći zadržati neki privid mladosti i kondicije u svojoj trideset petoj godini. Ali unutrašnjost taksija nije bila tako zbrkana kao izvana, koja je imala više aspekt automobila koji su se branili nego prijevoznog sredstva.

Kad je Sahil sjeo na prednje sjedalo, vidio sam kako okreće fotografiju na svom štitniku od sunca. Bila je to slika prsate Južnoazijske žene samo u donjem dijelu bikinija. Pretvoreno je u krupnog tipa samo u donjem dijelu bikinija. To mi je bilo zabavno. Vozač se očito prilagodio svojoj procjeni svoje cijene. Barem nije bilo problema u utvrđivanju mojeg interesa ovdje.Ne bih morao slušati nikakve teškoće oko pronalaska "žene". I nije postojalo, bila sam sigurna, boljeg mjesta za stranca u Indiji da se počne spetljati s muškarcem od hotela u koji me već vodio. Barem je tako Horace savjetovao. Naravno, nisam vidio nikakav razlog zašto je odmah odlučio da sam ja u lovu. Jesam, ali nisam vidio da to prenosim.

"Tri dana. Onda ostani sa Sahilom. Znam sva mjesta. Želiš muškarca - Europljanina ili Indijca. Poznajem najbolje, najzgodnije muškarce Delhija, i na vrhu i na dnu. Ti si Englez ili Amerikanac ?"

"Amerikanac", rekao sam. "Samo hotel, hvala." Odmah bi prešao na stvar. Je li me uhvatio iz hotelske preporuke ili je mogao procijeniti da sam u potrazi za muškarcem prema mom izgledu i pogledu koji sam mu uputila kad sam ga izdvojila među ostalima naslonjenim na taksi. Je li i on bio gay?

Je li to bio zgodan muškarac kojeg sam željela. Ne, sigurno nije muškarac zgodan izvana, budući da je došao ovako daleko i da ga je Horace pripremio. Mogla sam naći muškarca u New Yorku - našla sam muškarce u New Yorku prije nego što me Horace počeo ohrabrivati ​​da se proširim sa svojim fetišima. Ne, ne bih rekao i nisam to želio ni pomisliti, ali ono što sam želio bio je majstor hinduističkih seksualnih tehnika bez obzira na njegove fizičke atribute. Kako ju je Horace nazvao - muška Kama Sutra?

Horace je rekao da je većina ljudi koji su svladali tehniku ​​to učinila jer su im nedostajale fizičke osobine s kojima nisu mogli puno učiniti. Znao sam da je to rekao jer me želio sam napraviti, a nije bio veliki fizički primjerak.

Ipak, drugi ljudi na povlačenju. oni su otišli s Horaceom i vratili se teturajući i potpuno zadovoljni. Obiteljske orgije imam svoj smeštaj Morao sam se boriti da nadvladam svoje predrasude.

"Želiš mladog momka?" upitao je, uporan, a kad mu nisam odgovorila sa stražnjeg sjedala, rekao je, pomalo prigušeno, "ili pas?"

"Ne, nijedna životinja", rekao sam, prilično žurno."Samo hotel, molim."

I onda smo bili tamo. Nije bila tako duga vožnja od Oberoija do LaLita, čak ni u užasnom prometu ovog južnoazijskog grada. Dao sam znatno više novca nego što mi je Sahil rekao koliko košta vožnja. Nasmiješio se i rekao: "Ostat ću u blizini. Odvest ću te kamo god želiš. Pokazat ću ti dobar provod i pobrinut ću se da te nitko ne prevari. Bez pitanja, bez brige. Sahil je tvoj čovjek. Želiš upute o muškoj Kama Sutri. Sahil je tvoj čovjek."

Sada, kako je znao - ili pogodio - da je to upravo ono što tražim?

Moj je prirodni instinkt bio da dopustim Sahilu da bude moj čovjek, ali to bi poništilo ono zbog čega sam produžio svoj boravak u Indiji. Horace je bio prilično eksplicitan o tome da je Indija moja prilika.

Izašao sam iz taksija i stajao u gomili muškaraca raznih godina koji su se grčevito grčili za mene i molili da budu od pomoći ili da prime novac dok je Sahil uzeo moj kovčeg, a zatim sam ga slijedio u predvorje hotela, jer je odbio odustani od povezivanja sa mnom.

Odloživši moj kovčeg pokraj recepcije, promrmljao mi je: "Ali možda te ne zanima muška Kama Sutra ili ne znaš što je to."

Rekavši sebi da nemam vremena biti stidljiv u vezi s ovim, odgovorio sam: "Da, Sahile, čuo sam za to i zanima me."

Ozario me. "Kao što sam rekao, bit ću u blizini kad vam zatreba vodič."

* * * *

LaLit Hotel je bez stida ugostio gay bar i striptiz klub, Kitty Su, u koji sam otišao te večeri. Mjesto je bilo prepuno i dobio sam puno pažnje. Te večeri u mjestu nije bilo toliko neindijaca. Nisam baš bio u skladu s barovima za krstarenje, pa sam lutao okolo s pićem u ruci i smješkao se onima koji su se smješkali meni. Plesala sam malo na plesnom podiju s drugim muškarcima, od kojih su neki bili prilično privlačni - previše ih je bilo privlačnih za ono što sam tražio - ulazili su i izlazili kako bi se kretali sa mnom, često sugestivno.Klub je imao nekoliko prostorija, koje su postajale sve intimnije kako ste se kroz njih kretali do unutarnjeg svetišta kluba. Kako je večer odmicala, preselio sam se u središte mjesta. Tražio sam nekoga za koga sam mislio da Horace želi da se spojim s njim, ali, nimalo iznenađujuće, klijentela jednostavno nije bila nimalo poput Horacea. Hotel i ovaj bar očito su bili mjesto gdje se okupljala gay krema u Indiji. Morala sam vjerovati da Horace želi da se spojim s nekim poput njega i stopim s njim kako bih se vratila u New York i prepustila mu se.

Na kraju sam stigao do unutrašnjeg svetišta kluba, gdje su mladići u tangama ležerno plesali na motkama i s vremena na vrijeme silazili s pozornice da bi tu i tamo zaplesali u krilu. Striptizete su bile mlade i živahne i zadale su mojoj odlučnosti da Incest silovanja seks nešto drugačije.

Bila sam sretna što sam dobila takav ples u krilu - i to od malog, lijepo oblikovanog mladića koji je izgledao kao da je u kasnim tinejdžerskim godinama. Bio je to oblik neba. To je također bio oblik mučenja. Nikad prije nisam bio u takvoj poziciji. Striper je sišao ravno s pozornice, prateći ga reflektori, i čučnuo iznad mog krila, trljajući svoju torbicu s tangama o moje međunožje, dok su ga svi muškarci oko nas podbadali. Najneugodnije je to što sam pogledao prema vratima kuhinjskog dijela sobe i vidio da taksist, Sahil, stoji tamo, na vratima, i ceri mi se.

Situacija, sirovost i njezino uzbuđenje i nepoznatost - dodano fantaziji koju sam imao o cijeloj toj fetišističkoj stvari kad sam došao u Indiju - ovladali su me i, prije nego što se plesač nasmijao i otplesao natrag pozornici, namazala sam se u gaćice. Kao da sam opet bio blesavi mladić s nekakvim mokrim snom.

Čim sam se mogao elegantno povući, učinio sam to. U predvorju hotela zatekao sam Sahila, i dalje se smiješeći, kako stoji između mene i niza dizala.

“Pođi sa mnom”, rekao je."Odvest ću te tamo gdje možeš živjeti svoje fantazije."

Sahil Mala azijska maca imao pojma koje su moje fantazije - što sam tražio u ovom posjetu. Nisam imao pojma što tražim. Nisam uspostavio vezu "budi Indija" koju je imao Horace. "Ne. hvala ti, Sahile", rekla sam. "Mislim da mi je dosta za večeras. Sutra želim malo razgledati - Crvenu tvrđavu i možda otići u Agru na Taj Mahal - i stvarno bih trebao malo odspavati."

Ono što sam stvarno trebao učiniti bilo je otići u svoju sobu, izvući se iz ovih ljepljivih gaćica u kojima sam došao, istuširati se i ponovno sabrati zašto sam mislio da sam ovdje pokušavajući doživjeti seksualna iskustva koja nikad prije nisam imao. Jesam li bio prestar za ovo. Je li trideset i pet bilo preko brda. Nešto nije bilo u redu sa mnom što me pali želja za seksom s lijepim muškarcima mlađim od mene. Kladim se da je striptizeta u Kitty Su bila manje od upola mlađa od mene. Ali tada nije izgledao kao top, pa sam mu uspjela odoljeti.

Odgovorila sam drugom mladiću na plesnom podiju, pogriješivši pitajući - kao da se zabavljam, ali stvarno sam htjela znati - zašto se zanima za mene. "Je li to zato što sam Amerikanac i možda sam bogat", pitao sam.

"To je zato što ste Amerikanac, možda ste bogati i zgodni ste u prijelaznoj dobi."

"Prijelomno doba?" Pitao sam.

"Doba u kojima više nisi mladić, ali si još uvijek dovoljno zgodan da muškarcu učiniš napornim i bit ćeš zahvalniji od mlađeg muškarca ako mu se posveti pažnja."

To je zabolo, ali ja sam to tražio, i mislim da je vjerojatno pogodio fazu života u kojoj sam se nalazio i da sam uopće slijedio Horaceove upute.

"Da, pa, vratit ću se sutra u 9:30 ujutro da te odvedem u Crvenu tvrđavu", rekao je Sahil. jebanje sa strane (spooning) price "Ovdje smo vrlo blizu toga - i odvest ću te u Agru i Taj Mahal. I odvest ću te Mnoge ruske mladenke jer još mnogo toga u Agri. Znam što želiš. Znam što želiš raditi."

Počeo sam govoriti da to nije ono što Devojke pokazuju grudi mislio.Nisam angažirao njegove usluge razgledavanja za sljedeći dan, ništa više nego što sam ga želio unajmiti da me večeras odvede na krstarenje. Pa, jesam, ali bio sam sav zbunjen, i namazao sam kratke hlače. i ovo jednostavno nije išlo kako sam zamišljao.

Onda sam izlanuo. "Znaš li stvarno što želim, Sahile. Znaš li što tražim. Ne poznajem sebe u potpunosti. Sigurno ne znam kako to pronaći."

"Mislim da tražite ono što će vas dirnuti i pokrenuti u srži", rekao je Sahil. "I mislim da ti Sahil može pomoći da ga pronađeš. Zanima te Kama Sutra."

"Zašto misliš da je to tako, Sahile. Je li to zato što sam u starijoj dobi." Pitao sam se što bi on znao o tome.

"Da, gospodine, mislim da je to zato što ste u prijelaznoj dobi, ali još uvijek morate biti vrlo zadovoljni - i vi i vaš učitelj - iskustvom Kama Sutre."

Tada sam to znao. Ono što sam želio bilo je osjećati se ispunjeno i izgledati kao da jesam kao oni muškarci koji su otišli pokriveni Horaceom na povlačenju. Htjela sam Horacea. Zato sam s njim ostao prijatelj. Jednostavno nisam mogla prihvatiti da nije tako lijep na površini kao muškarci s kojima sam išla. Htjela sam to reći Sahilu i pitati ga može li mi doista pomoći da to pronađem - ako me može natjerati da budem dio Indije, dio ispod površine koji me Besplatne slike mlađih shemala brzinu dirnuo. Međutim, nisam mogao reći ništa od toga, jer čim je Sahil rekao da će me sutradan povesti u razgledavanje i da će mi pomoći pronaći ono što želim, okrenuo se i otišao. Oklijevala sam, s namjerom da krenem za njim i kažem mu da ne želim njegovu pomoć, ali baš u tom trenutku je stiglo dizalo i, uzdahnuvši, ušla sam u njega.

* * * *

Gore, u svojoj sobi, skinula sam se i istuširala. Nakon što sam se osušila, obukla sam frotirski ogrtač koji sam našla obješen na stražnjoj strani vrata kupaonice - ništa više - i otišla u spavaću sobu, sjela u podnožje kreveta i petljala se s televizorom na zidu nasuprot tome .Budući da je hotel u vlasništvu homoseksualaca, s gay noćnim klubom Božićni poklon za tinejdžerke njemu, nisam se iznenadio što sam pronašao nekoliko TV kanala s muškim gay porno filmovima. Našla sam i pakete kondoma i tube lubrikanta na noćnom ormariću. Kad sam to učinio, pitao sam se naplaćuju li korištenje istih i, ako jesu, koliko. Ustanovio sam da su navedeni na popisu naplata pića i digle su mi se obrve koliko koštaju. Naravno, ovo je bio hotel s pet zvjezdica čak i ako je bio u Indiji, i to je bila prilično posebna usluga.

Jedan kanal koji sam pronašao bio je isključivo za muškarce iz Južne Azije i primijetio sam da, za razliku od većine pornografije koju sam vidio na internetu u Sjedinjenim Državama koja prikazuje tipove sa sjajnim tijelima, indijski filmovi koje sam ovdje gledao imali su mješavinu stilova tijela. No također je imao i mješavinu seksualnih položaja, od kojih su mnogi izgledali prilično uzbudljivo. Uz te se filmove stalno spominjala riječ Kama Sutra. Dakle, to je bilo ono što je Horace predložio.

Gledala sam filmove neko vrijeme, pomaknula se i ispružila na krevetu, s hrpom jastuka ispod vrata i raširivši ogrtač i pogladivši se. Ipak nisam došao. Neprestano sam razmišljao o tome čemu sam se nadao priuštiti produžujući svoj posjet Indiji, a to nije bilo u vezi s onim što sam mogao raditi u vlastitom krevetu u New Yorku ispred vlastitog TV-a koji prikazuje internetsku pornografiju, iako neki od tih filmova bili su puno drugačiji od onoga što sam gledao u New Yorku.

Tada sam se sjetio da sam popodne stigao u hotel. loš seks Obiteljske orgije Budući da je to bio dobro poznati gay-friendly hotel, a ovo je Indija, bilo je gomila muškaraca kroz koje je trebalo proći na trgu ispred hotela, a svi su nudili gotovo iste usluge koje Screech porno besplatno je Sahil ponudio kad me pokupio u Oberoi.

Lako sam mogao pokupiti jednog od muškaraca dolje ispred hotela. Svi su bili nestrpljivi da se spoje. Samo sam trebao skupiti hrabrosti da to učinim.

Pripremivši se da shvatim zašto sam produžio boravak, ustao sam s kreveta i ponovno se odjenuo u čistu odjeću.Dizalom sam se spustio u predvorje i izašao ispred hotela. Možda će još uvijek biti muškaraca - svih vrsta i dobi - koji se nude, pomislio sam.

Bilo ih je isto toliko, ako ne i više, nego kad sam se tog poslijepodneva prijavio. I, s dolaskom i odlaskom muškaraca u noćni klub Kitty Su, na ulici se odvijao prilično živahan posao s vezama. U starim bačvama za ulje gorjele su male vatre, oko njih su sjedili muškarci prekriženih nogu i dozivali ljude koji su odlazili i ulazili u hotel.