Gaćice spuštene i udarene

Probudio sam se trgnuvši se, na trenutak nisam bio siguran gdje sam. Pogledao sam na sat - skoro 5:00 ujutro, otprilike normalno za mene, obično se probudim između 4:30 i 5:30. Pogledao sam i vidio Bryn kako tiho spava pokraj mene, ne stvarajući više buke nego što bi miš napravio.

Tiho sam ustala iz kreveta, zgrabivši par hlačica za teretanu iz torbe. Onda sam se na vrhovima prstiju spustio dolje, otišao u kupaonicu i smislio način da upotrijebim njezin aparat za kavu. Mislio sam da kasno spava poput većine mladih Gaćice spuštene i udarene, pa sam popio kavu i listao vijesti na telefonu.

Sat vremena kasnije oprala sam zube i vratila se na kat. Sjetivši se Brynovih Obrezan penis neposredno prije nego što smo zaspali, skinuo sam kratke hlače i popeo se na krevet. Polako sam je prevrnuo na leđa, pokušavajući je ne probuditi, barem na trenutak. Malo se promeškoljila, a ja sam joj opleo glavu, a moj mlitavi kurac visio joj je točno iznad lica. Usne su joj bile lagano razmaknute, pa sam se spustio sve dok vrh kite nije dodirnuo njezine usne. Rukom sam joj uhvatio obraze i stisnuo ih, zbog čega su se njezina usta još malo otvorila, pa sam ubacio još svog kita u njezina usta.

Brynine oči su se otvorile, oči su joj se susrele s mojima i vrlo kratak izraz panike na licu, a onda se sjetila situacije i shvatila da joj moj otvrdnjavajući kurac počinje napadati njezina usta. Zatvorila je usne oko njega i uzdahnula "mmmmmm" dok je njezina ruka posegnula prema mojim jajima. Bryn je sisao glavu mog penisa dok je rastao u njezinim ustima. Kako sam se nastavio otvrdnjavati, počeo sam se gurati naprijed, Bryn je konačno shvatila moju namjeru da joj spustim svoj kurac u grlo kao što je bilo prije samo oko 7 sati, i mogao sam vidjeti i osjetiti kako otvara grlo da prihvati moju invaziju.

"Ja posjedujem ova usta i ovo grlo, sjećaš se?" Rekao sam dok sam se gurao naprijed, a moj je kurac nestajao u njoj.

Malo je kimnula glavom dok je moj kurac ulazio skroz u njezino grlo, a Bryn se brzo prilagodio.Bila je prirodna i trebala joj je samo jedna lekcija. Gurao sam svoj kurac u njezino grlo i izlazio iz njega nekoliko minuta, naginjući se nad nju s rukama na uzglavlju iza nje kako bih mogao malo utjecati. Brynina glava bila je zabačena i mogao sam vidjeti izbočinu u njezinom grlu, a moj kurac je ulazio i izlazio.

Bio sam blizu da dođem, pa sam izašao i rekao, "zamijeni mjesta."

Trebala joj je minuta da shvati, ali nasmiješila se kad je shvatila što želim. Legao sam na leđa s glavom na jastucima kao što je ona maloprije bila.

"Sjedni na moje lice, dušo. Uguši me svojom slatkom mačkom. Daj mi snagu koliko god možeš, bit ću dobro."

Bryn mi se popela na lice i spustila svoju macu na moja usta, okrznuvši se bokovima o moja usta. Izjeo sam je s užitkom, uvlačio njezine usne u usta, jurio jezikom gore-dolje po njenom prorezu, gurajući jezik unutra. Gaćice spuštene i udarene Prisilila se na mene da uvuče što više mog jezika u svoju pičku.

Nakon što je došla, uhvatio sam je za bokove i kliznuo niz svoje tijelo, a njena pička je lebdjela iznad mog kurca. Osjetila je glavu na svom otvoru i polako se otvorila. Ležao sam tamo u stalnom čuđenju da tako mala maca može primiti kurac poput mog, ali sam mogao osjetiti kako se otvara i glavić iskače unutra.

Bryn je zastenjala i rekla: "Tako me boli."

Kad sam čuo te riječi, zgrabio sam je za bokove i natjerao je na sebe dok sam se gurao prema gore, cijeli moj kita od 8" zakopao se u njezinu tek razdjevičenu macu. Bryn je viknula bolno "ooohhhh Bože!!!" kad je moj kurac dosegnuo gore u njoj.

Povukao sam je dolje i šapnuo joj u uho, "Ja posjedujem ovu macu, i nije me briga ako je upaljena, pojebat ću je kad god i kako god želim" i počeo gurati bokovima i zabijati kurac u nju preko I gotovo.

Njezini krikovi polako su se stišali i pretvorili u stenjanje i stenjanje od ekstaze dok sam je jebao. Kad sam znao da se namjestila, usporio sam i zgrabio je za ruke, gurnuvši je u sjedeći položaj.Napravila je grimasu kad se potpuno uspravila i rekla, "sranje, osjećam te u svom prokletom želucu."

Pustio sam je da me polako jaše i igrao našu igru.

"Na koliko si tipskih lica sjedila i gušila ih svojom pičkom?"

"Samo ti", šapnula je kao odgovor.

"Koliko si tipova jahala kao kaubojka, s njihovim kurcem toliko duboko u sebi da ga možeš osjetiti u trbuhu?"

"Nitko, samo ti, samo tvoj kurac."

Ispružio sam ruku i uhvatio je za noge, pomaknuvši je tako da su joj stopala sada bila s druge strane njezina struka, bliže meni, a ona se nagnula unatrag kako bih mogao gledati kako moj kurac ulazi i izlazi iz nje. Zgrabio sam svoj telefon i snimio neki video, želeći dokumentirati vreli prizor svog kurca koji ulazi u njezinu malu pičku.

Spustio sam telefon i palcem joj počeo trljati klitoris, zbog čega je pojačala guranje. Bila je izbezumljena.

"O Bože kako je tako dobro, tvoj kurac je nevjerojatan, tako je dobar osjećaj jebati moju malu sićušnu macu. Ti posjeduješ ovu macu, tvoj kurac posjeduje mene, tako je dobar osjećaj o moj Bože!!!!"

Bryn je doživio vrhunac i prvi put u životu vidio sam ženu kako prska. Tekućina je izletjela iz njezine mačkice i stigla skroz do sredine na mojim prsima. Tri ili četiri velika prskanja tekućine. Već sam vidio i osjetio kako žene ispuštaju tekućinu kad dođu, ali nikada nisu imale mlaz. Bilo je stvarno vruće.

Dok je silazila, usporila je korak i namjestila se tako da je ponovno I pantyhose fetiš stranica koja uspravno, zatim je polako sjahala i sjela prekriženih nogu između mojih nogu. S dvije je ruke zgrabila moj mokri kurac i stisnula ga, tjerajući krv do glavića i uzrokujući da postane ljubičast.

Gledajući me, rekla je: "Tko posjeduje ovaj veliki kurac?"

Zanimljiv razvoj događaja, ali igrao sam.

"Ti radiš, dušo, to je tvoj kurac, možeš ga imati kad god želiš."

Počela me pumpati objema rukama i osjetio sam kako se približavam. Prestala je koristiti ruke i nagnula se naprijed kako bi me spustila niz svoje grlo, do kraja, s lakoćom. U manje od 12 sati postala je kraljica dubokog grla. Bryn je desetak puta pomaknula moj kurac unutra i van grla, a zatim se naslonila i nastavila me pumpati s obje ruke.

"Hajde dušo, dođi po mene. Pucaj tu vruću spermu posvuda. Želim vidjeti kako štrca, zatim želim uhvatiti ostatak u ustima i okusiti te. Jedva sam te okusio sinoć, dobro si došao niz grlo i iskašljao sam. Želim da mi Party seksi haljina djevojka nevjesta u usta i na jezik kako bih mogao vidjeti koliko si sladak i uživati ​​u tvojoj slatkoj spermi."

Sekundu kasnije ispunila joj se želja, dok mi je sperma eksplodirala iz kite. Kurac mi je bio usmjeren ravno prema gore, tako da je sperma letjela zrakom, dva mlaza koja su pala na moj trbuh kad su se konačno spustila. Vjerna svojoj riječi, Bryn je usnama obuhvatila moj kurac, a ja sam joj brzo napunio mala usta. Moja jutarnja opterećenja su velika, a njezina sićušna usta jedva su sve to mogla držati.

"Nemoj progutati", rekao sam. "Podijeli to sa mnom. Drži to u ustima i poljubi me."

Bryn se brzo pomaknula do mene i otvorila usta, moj ogromni teret je kapao van i u moja vlastita usta dok se nagnula da me poljubi. Naši jezici su plesali i dijelili smo moju svježu spermu kao da smo to radili godinama.

Kad smo potrošili moj teret, Bryn je legla pokraj mene i bacila mi ruku preko prsa. masaža celog tela Medicinski Ležali smo u tišini i ubrzo sam mogao čuti kako joj se disanje mijenja dok je ponovno tonula u san. Odlučila sam, budući da je bila nedjelja ujutro, kog vraga, i ja bih.

Probudio sam se nekoliko sati kasnije i uskočio pod tuš. Bryn je bila u kuhinji kad sam izašla, pila je kavu i spremala nam mali doručak, koji smo temeljito pojeli jer smo bili izgladnjeli zbog događaja u posljednjih dvanaest sati. Zatim se ispričala da skoči pod tuš dok sam ja čistio.

Vrativši se u spavaću sobu, legao sam na krevet i čekao da ona završi. Nekoliko minuta kasnije izašla je, kose umotane u ručnik i još jedan oko njezina sićušnog tijela. Ovo je tako erotski izgled za žene i odmah me pali. Vidjela je pogled u mojim očima.

"Izgledaš kao da si još uvijek gladan?" rekla je znakovitim pogledom.