Ružičasti seks isječci

Vjerujem da sam postigao svoj krajnji cilj - ja sam Prljavi starac!

Ovo je četrnaesto poglavlje u ovoj seriji - toplo vam preporučujem da pročitate prethodna poglavlja redom prije ovog, inače neće imati puno smisla.

Opet iz nekog razloga ovo poglavlje malo odskače na vremenskoj traci, ali mislim da radi pa ga neću mijenjati.

Ne mogu dovoljno zahvaliti Romantic1 za vrijeme koje je proveo pregledavajući i uređujući ovo i prethodna poglavlja.

*******************

Simone je šapnula: "Došle smo vidjeti želiš li društvo, nedostajali su nam ljubavnici."

Odgovorila sam tako što sam povukla pokrivač i oni su ušli Mama jebi sina krevet s nama. Simone se sklupčala iza mene, a Kirsten iza svoje djevojke. Oboje su bili goli.

Zadrhtao sam kad mi je Simone njuškom maznula stražnji dio vrata, a moja kći ispružila ruku i pomilovala moju čeljust.

"Hvala ti draga, volim te", čula sam Simone kako šapuće, a moja kći je promrmljala: "Volim te tata."

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Refleksija.

Dok je TGV jurio kroz prirodu brzinom od 300 km/h i približavao se predgrađu Pariza, zavalio sam se u svoje sjedalo prve klase pored Simone držeći je za ruku i razmišljao o događajima od prošlog tjedna.

Činilo se da je ishod Bernardova napada na nas u restoranu riješen. Bio je poslan na psihijatrijsku procjenu u lokalnu bolnicu, a policija nije mislila da će mu se ikada suditi. Izgledalo je kao da je doživio potpuni psihički slom. Dobra je vijest bila da su u danim okolnostima sudovi ubrzavali Simonein razvod i da će on biti konačan za nekoliko tjedana.

Emotivno smo se oprostili s Lisette dok je išla u Pariz kako bi započela svoju drugu godinu na Sorboni. Brzo se smjestila u svoj novi stan i zvala nas je svaku večer; dobra strana je bila to što je bilo mnogo telefonskog i video seksa.

Simone i ja smo provele prekrasnih nekoliko dana same, dok su Kirsten i Chrissy posjetile prijatelje u Nici.Vratili su se točno na vrijeme da nam se pridruže u dječjoj školi u petak poslijepodne na Michaelovoj nogometnoj utakmici. Postigao je gol čime smo njegova majka i ja bili najponosniji roditelji tamo. I da, mislio sam na roditelje jer su nas djeca pitala bih li ih usvojio kad se Simone i ja vjenčamo. Žele promijeniti svoja imena u Laurent-Morton. Zastala mi je knedla u grlu kad su nam postavili to pitanje. Kirsten je tog poslijepodneva izgledala izuzetno lijepo, a Michael je postigao nekoliko važnih poena sa svojim suigračima kada ju je predstavio kao svoju stariju sestru.

Taj sljedeći vikend bio je prilično emotivan, Chrissy i ja nismo ponovili našu zajedničku noć. Ali svima nam je bilo očito da ćemo jednom u budućnosti. Chrissy i moja kći bile su bliskije nego ikada jedna drugoj, kao i meni i Simone, obje su nečuveno koketirale s nama.

Simone i ja bili smo bliskiji nego ikad, proveli smo dosta vremena u zamku prateći radove na našem novom domu. Mislim da je stvarnost našeg novog zajedničkog života kao obitelji došla do izražaja kada smo počeli naručivati ​​namještaj. Vrt i terasa su bili gotovi, preostalo je samo napuniti ribnjak s koi vodom i pokrenuti filtre.

Djevojke su nas jutros ispratile, odlučile su ostati još nekoliko dana, pa sam im ostavio ključeve Rosie i rekao im da uživaju. Chrissy me zagrlila i obećala da ćemo uživati ​​u revanšu kad se sljedeći put sretnemo.

Pogledala me dok sam se spremao otići i rekla: "Istina je, baš kao što je Kirsty rekla, želim da opet vodiš ljubav sa mnom; obećaj da ćeš mi uštedjeti noć tijekom Božića."

Kimnula sam i složila se.

~ ~ ~ ~ ~

Vlak se zaustavio na Gare de Lyon u Parizu. Simone i ja smo pokupile svoju prtljagu i sišle smo na peron. Sat iznad perona govorio je da je pet i dvanaest; Baš mi se sviđa koliko su brzi francuski vlakovi. Na trenutak sam mirno stajao pokušavajući se snaći.Trenutak kasnije bio sam gotovo oboren na pod kad se snop iskonske energije bacio na mene s udaljenosti od pet stopa: njezine ruke oko mog vrata i njezine noge oko mog struka.

"O, Bože, nedostajao si mi", plakala je Lisette. Ružičasti seks isječci Poljubila me i njuškala mi po vratu. "Volim tvoj miris. Od tvoje vodice poslije brijanja naježim se po nogama sve do moje mace." Zatim je pojurila do Simone grleći je i ljubeći. Putnici koji su silazili razdvojili su se oko nas kao voda oko kamena u potoku.

Imali smo tri kofera i moj ruksak ispred nogu, a ja sam pogledao oko sebe i ugledao kolica nekoliko metara dalje. Zauzeo sam ga i složio torbe na njega. Mislim da me djevojke nisu ni vidjele kako se krećem da su bile toliko zauzete pričom. Krenuli smo prema izlazu s platforme i pronašli stajalište taksija. Lise je vozaču dala adresu stana. Svi smo se nagurali u stražnji dio taksija, a Lise je klizila između nas.

Pregledao sam našu mladu ljubavnicu, nosila je kratku traper suknju i majicu i izgledala je prekrasno. Još uvijek nisam shvaćao što je vidjela u nama, ali zahvaljivao sam našim sretnim zvijezdama svaki put kad bih je vidio. Zagrlila me, lica podignuta za poljubac, koji sam joj radosno dao. Okrenula se prema Simone i ukrala joj poljubac. Nasmiješila sam se u sebi kad sam vidjela kako se vozačeve obrve podižu u retrovizoru.

Prošlo je dvadeset minuta prije nego što smo se zaustavili ispred stanova. Uzela je moju ruku i stavila je između svojih bedara, i prebacila Simoneinu ruku oko svojih ramena povlačeći ruku na svoje grudi. Platio sam vozaču dodavši izdašnu napojnicu iako mislim da nam je trebao platiti za nastup koji je Lise priredila.

Odnijeli smo torbe u stan. Prvi put sam vidio ovaj stan. Nalazio se na četvrtom katu i doista je bio vrlo prostran, s velikim dnevnim boravkom i tri spavaće sobe. Lise je odvukla naše torbe u glavnu spavaću sobu, onu koju je sama odabrala. U sredini je bio veliki krevet, a pogled s prozora gledao je na Bassin de l'Arsenal.

Pogledala nas je i rekla bez trunke srama i velikog osmijeha: "Nisam pospremila druge spavaće sobe pa ćemo svi morati spavati ovdje."

Simone se nasmijala i rekla: "Bit će to teško, ali pretpostavljam da bismo to mogli grubo podnijeti."

Lise je stavila ruke na moja prsa i stojeći na vrhovima prstiju pružila ruku da me poljubi. Pogledala je Simone dok me lupkala po prsima, a zatim pokazala na krevet. "Bila sam dobra cura otkad sam te zadnji put vidjela, mogu li ga dobiti molim te. Nisu me jebali devet dana." Izgledala je poput školarke koja se htjela igrati sa svojom omiljenom igračkom.

Simone se nasmiješila dok me pogledala i rekla: "Ti si sama kriva, učinio si Za Ruskinju takvom kakva jest. Osobno bih joj jednostavno popustila. Znaš da će ona dobiti što želi, a ja imam sastanak u trgovina haljina za dva sata."

– Vi ste jednako krivi kao i ja. istaknuo sam.

Lise je stajala na jednoj nozi dok je skidala gaćice i šutnula ih preko sobe, molećivo gledajući naprijed-natrag između Simone i mene. Pogledao sam Simone i ona se nasmijala mojoj nevolji. Kimnula je, a Lise je to shvatila kao da. Otkopčala je remen i patentni zatvarač mojih traperica, povlačeći ih preko mojih bokova.

Simone se iskrala iz sobe dozivajući nas: "Imate sat vremena, ne gubite vrijeme. Lise draga zapamti da je on moj stari. Nemoj ga ubiti, trebam ga kasnije kao i tebi."

Lise je stajala ispred mene oblizujući usne, gurala me unatrag sve dok me rub kreveta nije prisilio da sjednem. BDSM oglasi Mama jebi sina Usnama se bacila na tjeme moje kite. Nastavila ju je uvlačiti i Slika devojke iz salona da iskoči baš poput djeteta s ledenom kapom.

"Isuse, Lise", dahtao sam. "Neću dugo izdržati ako ovako nastaviš." Sve što ju je potaknulo na Uska cure maca napore, vrteći jezikom oko glavića dok je sisala. Bokovi su mi se grčili dok sam pokušavao držati korak s njom, a ruka mi je zgrabila kosu u uzaludnom pokušaju da je kontroliram.

Sa snagom koja me iznenadila, došao sam.Dugo sam zarežao životinjskog zadovoljstva. Količina sperme iznenadila je Lise i teško je progutala. Ležao sam na krevetu usredotočujući se na sada, zadivljen razlikom od plašljive mlade žene koju smo prvi put sreli do sada.

S posljednjim sisanjem i gutanjem podigla je glavu i pogledala me uz moje tijelo. Mala kapljica sperme pobjegla joj je iz usta i potekla joj niz bradu. Imala je izraz zadovoljstva na licu dok je projicirala svoju potpunu dominaciju nad mojim tijelom.

Ustala je i povukla traper suknju koja joj se skupila oko struka dolje i s nogu. Majica je nestala u sljedećoj sekundi i ona je stajala mirno nekoliko trenutaka dok su moje oči uživale u njoj.

I tada sam to vidio. Njezina je maca bila bez dlake, ali ne i bez ukrasa. Tri mala međusobno povezana srca tvorila su okomitu crtu na mjestu gdje je bila njezina sletna staza. Najniže srce nadvisuje njezin prorez. Tattoo umjetnica upotrijebila je boje koje su odgovarale kamenju postavljenom u njezin privjesak.

"O ti zločesta djevojko", zadirkivala sam je. "Idi i pokaži Simi koliko si bio loš."

"Znam, bila sam jako zločesta", prošaptala je, dopuzala do mene i poljubila me s spermom. Otkotrljala se s kreveta i otišla pronaći Simone. Sjela sam, oslobodila stopalo iz traperica i povukla košulju.

Začuo se vrisak iz stražnjeg dijela stana. Pretpostavljam da je Lise pronašla Simone. Udobno sam se smjestio na krevet i čekao da vidim što se dogodilo. Moram priznati da sam bio pomalo iznenađen prizorom koji se ukazao na vratima spavaće sobe.

Simone je skinula haljinu i grudnjak i nosila je samo gaćice. Ušla je držeći srebrni lančić pričvršćen za ovratnik oko vrata gole Lise. Prišli su kraju kreveta. Simone je došla i sjela na rub kreveta pokraj mene i dodala mi lanac. Lise je kleknula na kraj kreveta i pogledala u pod.

Simone je rekla s iščekujućim smiješkom: "Gospodaru, ovaj je bio loš rob.Nije tražila dopuštenje svog gospodara za tetoviranje. Treba je kazniti."

Hmm, opet igra roba i gospodara, ovo mi se počelo sviđati na zabavan način. Pitam se odakle im ogrlica i lanac.

Povukao sam lanac i Lise je otpuzala do kreveta i do mene. Bože, bila je nevjerojatna. Spuštene glave, kose koja joj se spuštala djelomično zaklanjajući grudi koje se njišu. Bila je Moj devojački seks mačka koja vreba svoj plijen. Moj se penis vratio u stari sjaj, zdrava desetka na ljestvici Romantic1.

Sjedila je uspravno, naslonjena na pete, pognute glave i šapnula: "Žao mi je Učitelju; učinila sam si nešto bez tvog dopuštenja. Gospodarica kaže da moram biti kažnjena."

Čini se da su u našem odnosu razradili svoju hijerarhiju. Mama jebi sina u motelu Pitao sam se koliko će to trajati. Pažljivije sam pogledao ovratnik i shvatio da to nije jeftina igračka, već pravi komad nakita. Bio je u stilu viktorijanske baršunaste ogrlice. Tamno gotovo crna ljubičasta, s elegantnim zlatnim lancem koji se proteže duž sredine. Sprijeda je visio mali privjesak. Kad sam bolje pogledao, vidio sam da je to jednostavan zlatni disk u obliku tri isprepletena srca i njezino ime kroz njih, na poleđini je bilo kod Andyja.

Prešao sam joj vrhom prsta niz leđa i zadrhtala je. Simone mi je šapnula na uho: "Što god joj odlučiš učiniti, ne zaboravi na dogovor kod krojačice", i otišla je napustiti krevet.

"Oh ne, nemaš", rekao sam. "To je bila tvoja ideja, pa mislim da je tvoj red da je kazniš."

"Mogu li svladati?" I oblizala je usne u iščekivanju. Mogao sam vidjeti Lisetteine ​​oči kako bježe naprijed-natrag sa mene i Simone, tjeskoban izraz na njezinu licu. Kimnula sam i Simi se nasmiješio.

Simone je povukla stolac s toaletnog stolića na rub kreveta i podstavila ga s nekoliko jastuka kako bi Lise podigla na pravu visinu. Natjerala je Lise da legne preko podstavljene stolice i oboje smo milovali meko meso njezinih guzica.Pustio sam da mi se vrhovi prstiju spuste niz pukotinu i klize preko mekih vlažnih usana njezine unutarnje ljubavi.

"Ne, učitelju", rekla je Simone, "Ne još, prvo mora biti kažnjena. Mogu li joj dati šest, molim?" Kimnuo sam i ona je snažno spustila ruku na Lisetteinu stražnjicu. Obraz se zatresao od udarca i Lise je zasiktala od iznenađenja.

Simone je rekla: "Zločesta djevojko, to nisi računala pa se neće računati."

Ruka joj se ponovno spustila i Lise je izdahnula: "Jedan. Mogu li dobiti još jedan, molim."

Uzeo sam je za ruku i ona ju je zahvalno uhvatila, okrenula glavu i nasmiješila mi se.

Simone ju je mazila i milovala između svakog udarca. Lise je svaki put dahtala i jaukala, ali nije propustila prebrojati Tinejdžerske sise iskrene. Vlažna mrlja na jastuku ispod njezine mace izrasla je, pokazatelj njezinog uzbuđenja na svaki udarac.

"Sve je gotovo", rekla je Simone i nagnula se naprijed da poljubi oba crvena obraza. "Bila si dobra djevojka, možda će te Učitelj nagraditi?"

Lise se nije pomaknula, ali je prošaptala: "Hvala vam, gospodarice. Molim vas, gospodaru, morate me jebati. Budite ljubazni prema svom nedostojnom robu - svom seksualnom robu."

Bože, toliko su me napalile njezine riječi, a sudeći po Simoneinom rumenom licu, bila je i ona.

Kleknuo sam iza Lise, rastavljajući Galerije brineta tinejdžerska stvarnost noge svojim koljenima. Stenjala je u iščekivanju, dok sam je uhvatio za bokove povlačeći je natrag na moj napuhani pulsirajući penis. Moja se kruna provukla pokraj njezinih natečenih usana. Zacviljela je u svojoj potrebi, gurajući bokove prema meni očajnički želeći da me osjeti u sebi.

"Oh, bože Andy, molim te, jebi me."

Snažno sam se zabio u njezinu mokru pičku dobrodošlice, potpuno se zaogrnuvši. Zadovoljno je povikala i stenjala dok sam ulazio i izlazio. Naša bedra udaraju jedno o drugo na vrhuncu moje penetracije. Izvila je leđa tražeći još, a ja sam joj to bio više nego spreman dati.

Palcem sam trljao njezinu rascjepu i osjetio kako joj se pupoljak ruže skuplja i trza.

"Fuuuck yesss, jebi me u dupe."

Gurnuo sam dva prsta pokraj njezinog čvrstog sfinktera, a ona je zaurlala od zadovoljstva i došla, uhvativši moje prste na mjestu.

Nastavio sam gurati i nakon nekoliko trenutaka ona se dovoljno opustila da je nastavim jebati prstom u dupe. Bila je toliko uznemirena da nije trebalo vremena prije nego što se počela trzati i tresti dok ju je obuzeo drugi jaki orgazam. Bilo je dobro što je stolica bila tamo jer bi se inače srušila na pod.

Izvukao sam se, a ona je bila tako daleko Kako se govori svinjski latinski nije primijetila.

Simi me pogledala s kreveta i vidio sam njezine gaćice na podu pokraj nje. Vidjela je moj još uvijek tvrdi kurac kako ponosno stoji na mojim preponama. Prestala je trljati klitoris i ispružila ruku prema meni, povlačeći me na sebe. Stopili smo se s iskustvom koje nam je dalo vrijeme. Utonuo sam u njezin topli prolaz i nekoliko trenutaka nismo se pomaknuli.

"Nisi svršio", rekla je.

"Između tebe jutros i njezinog pušenja ranije, uspio sam izdržati, ali ovaj put neću dugo izdržati."

Zadovoljno mi se nasmiješila, "Dobro, želim osjetiti kako me tvoja sperma ispunjava." Zaokrenula je bokovima nagovarajući me da se pomaknem.

Odgurnuo sam se čim je prestala govoriti. Oboje smo grcali od truda. Istina mojim riječima, nije prošlo dugo prije nego što sam osjetio težinu koja raste u mojim jajima.

"Bit će uskoro", upozorila sam je.

"Nemoj stati," i njezini su prsti pronašli klitoris i mahnito se trljala dok sam dolazio do svoje barijere.

Zadnjih nekoliko jakih dubokih potiskivanja i ja sam stenjao dok sam dolazio. Ta prekrasna bol rasprsnula se preko mojih prepona i pumpao sam svoju spermu u nju, oblažući stijenke njezine pičke. Prsti su joj bljesnuli i ona je zastenjala od ispunjenja, a orgazam ju je ljuljao. Obavila je ruke i noge oko mene i opustili smo se zadovoljni u svojoj ljubavi.

Nekoliko trenutaka kasnije osjetila sam ruku kako me nježno miluje po leđima, najnježnije dodire koji su lebdjeli duž cijelog mog tijela. Usne leptira poljubile su moj potiljak. Podigao sam ruku i Lise se zahvalno sklupčala pokraj nas. Pritišćući meso njezina vijugavog mladog tijela čvrsto uz naše.

Poljubio sam je i šapnuo, "Sviđa mi se tvoja tetovaža, mladi", poljubila me u vrh nosa kao odgovor.

Simone se promeškoljila ispod mene i ja sam se okrenuo na jednu stranu. Lise je brzo zauzela moje mjesto, njihove su se grudi dodirivale, gotovo stapajući u mojoj mašti. Liseini poljupci letjeli su od Simi do mene i natrag.

Uplakano je rekla: "Jako si mi nedostajao, ponovno ću narasti kosu kako bih sakrio tetovažu, tako da samo vas dvoje znate da je tu. na prednjem sedištu price To će biti moja tajna izjava naše ljubavi."

Simi joj je milovao leđa i dodirom pera pratio tragove ruku na njezinoj stražnjici. "I ti si nama nedostajao, ljubavniče. Naš je krevet bio veliko mjesto s praznim krevetom bez tebe." Posegnula je, skinula Lise ovratnik i pružila mi ga.

Rekla je: "Ovo je tvoje, gospodaru, imam i ja jedno, ali samo mi ga ti možeš skinuti. Oboje možemo skinuti Lise, tako ona želi. To je naš način da ti kažemo da smo tvoji. Mi smo odlučio da ćemo ih uvijek nositi kad spavamo s obitelji." Nije bilo puno toga što sam mogao reći, a da nisam rekao dugim poljupcem sa svakim od njih.

Pogled na sat nas je sve pokrenuo. Svi smo trebali tuševe, tuš u kupaonici Lise bio je tijesan za nas troje, ali uspjeli smo.

Upravo smo dogovorili termin u trgovini vjenčanica. Seansa pod tušem skoro je izmakla kontroli. Ali uz vraški puno volje i Simone koja nam je prijetila tjelesnim ozljedama ako zakasnimo, uspjeli smo.

Lise i ja smo zaprepašteno gledale kako se vlasnik dućana i osoblje umiljavaju Simone. Bilo je 'Contessa ovo i Contessa ono'. Ona i Lise su odvedene u dubinu dućana, ostavljajući mene da njegujem čašu šampanjca. Nakon nekoliko minuta pomoćnik me odveo do prostora za sjedenje i smjestio me udobno.

Prošlo je pola sata prije nego što se Lise pojavila s pomoćnikom koji mi se znakovito nasmiješio. Do tada sam popio svoju drugu čašu šampanjca. Lisette je nosila svijetloplavu haljinu u stilu sarafana bez naramenica malo iznad koljena. Činilo se da je tkanina vrlo fina čipka koja je bila gotovo, ali ne sasvim prozirna.

Stala je ispred mene i rekla dok se polako vrtjela oko sebe: "Što misliš o mojoj haljini za djeveruše?"

“To je lijepa ljubav”, odgovorila sam.

Došla je i stala ispred mene leđima okrenuta asistentu. Podignula je prednji rub tako da sam mogao vidjeti njezinu obrijanu macu i tetovažu.

Sagnula se dok je spuštala haljinu i šapnula mi na uho: "Ovakvu ću je nositi. Pomoćnica misli da je moja tetovaža jako slatka." Zahihotala se: "Rekla sam joj da je to tvoj znak, da me smatraš svojim vlasništvom." Pljucala sam preko čaše šampanjca i osjećala sam kako mi vrhovi ušiju postaju crveni. Sada sam shvatio pogled koji sam dobio od lijepe asistentice.

"Mislim da ću te večeras morati staviti u ovratnik", rekao sam, a ona mi se sretno nasmiješila.

"Izrađuju haljine za djeveruše za Kirsten i Chrissy. Ovu treba nekoliko malih izmjena. Dovest ću ih na probu Animirani gif pušenje dođu i budu kod mene sljedeći tjedan."

Sjela je na naslon mog stolca i rekla: "Simone me podsjetila, moram te pitati. Mogu li spavati s njima, molim te. Možemo li voditi ljubav?" Uputila mi je pogled pun nade.

"Oni su miljenici obitelji, zapravo me ne morate pitati. Već sam vam dao dopuštenje, ali hvala na pitanju."

Poljubila me i skočila, "Moram se presvući i odmah se vraćam. Apsolutno ne mogu podnijeti biti daleko od tebe dulje od minute." Slijedila je pomoćnicu iz sobe.

Prošlo je još sat vremena prije nego što su se obje pojavile, nisam smjela vidjeti Simoneinu haljinu, ali imala je vrlo sretan osmijeh na licu.

"Prekrasan je Andy, ali što ćeš obući?"

Isuse, nisam ni razmišljao o tome. "Err . Bit ćemo na plaži, mislio sam na svijetle ili bijele chino hlače i bijelu lanenu košulju s otvorenim izrezom." rekao sam brzo povlačeći pogled s fotografije vjenčanja na plaži na zidu iza nje.

"Da, to bi moglo Holly halston postigao pogodak me nježno udarila po ruci, vidjela je kamo sam gledao."Imamo vremena za ranu večeru prije nego što se vratimo u stan. Postoji lijepo mjesto u zgradi do stana. Pozvao sam neke svoje prijatelje kasnije da se upoznamo."