Pitanja za seks

"Ah, još jedno kasno ustajanje. Čovjek po mom srcu." Glas je bio dubok i melodičan. Sjedio sam za stolom na terasi nasuprot paši, koji je dovršavao kavu kad me jedan od onih sitnih slugu izveo na terasu. Izgledao je jednako veličanstveno na jutarnjem suncu kao i prethodne noći, jebeći Jareda u njegovoj spavaćoj sobi. Bio je u nekoj vrsti dugog, bijelog pamučnog kaftana - za koji su mi rekli da se zove galabiyah kada ga je nosio muškarac u Egiptu - koji je bio rasporen na prsima do pupka, pokazujući zanimljive, kratke, kovrčave vijuge crne boje. dlake na preplanulim prsima i zlatni medaljon. Galabija je dovoljno labavo tkana da daje naznake tamnog, čvrstog mišićavog tijela ispod nje.

Razgovarali smo općenito o životu u Kairu, a posebno o drevnom gradu Luxoru, ulazu u grobnice egipatskih kraljeva i kraljica, kamo smo danas trebali letjeti. Također smo razgovarali o nepokolebljivom vremenu—pa čak i o tome zašto smo sada samo nas dvoje na doručku—iako sam kasno ustajao, nisam mislio da sam ustao tako kasno da sam propustio ostale na doručku—sve bez ikakve veze s onim što se dogodilo prethodne noći. Naravno, nije bilo razloga da on zna da sam ga špijunirao kako jebe Jareda.

"Oni već odlaze. Vlak za Luxor kreće sljedećih sat vremena", rekao je Abazar u objašnjenju za nestale Davida, Jareda, Stana i posadu. Osmijeh mu je bio blistav, a zubi biserno bijeli. "Ali možemo ležerno. Svejedno ćemo ih pobijediti Sjajno vruće zrele žene masturbiraju. Ali moći ćete biti snimljeni pri dobrom poslijepodnevnom svjetlu."

Bila sam iznenađena što je tako dobro razumio moje potrebe i cijenio njihovu važnost. Također sam gajila nadu da njegove primjedbe znače da nakon doručka imamo vremena za nešto drugo, nešto mnogo intimnije. Pozornost koju mi ​​je posvetio i uglađenost njegova razgovora, dirnutog insinuacijama ako je netko to tražio, Kandidijaza penisa sam, natjerali su me da pomislim da me izigrava za akciju.

Upravo je stigao moj doručak kad je rekao da mora provjeriti avion, dvokrilac Douglas 0-2H koji je kupio nakon Prvog svjetskog rata kao promatrački avion iznad sjeverne Afrike. Bio sam impresioniran kada sam otkrio da provjera zrakoplova nije zahtijevala više od kratke šetnje iza konjušnice - da je imao svoje vlastito uzletište upravo ovdje.

Ustao je i prije nego što sam uspjela išta smisliti ili reagirati na bilo koji razlog, sagnuo se pokraj mene i okrznuo svoje usne o moje. Osim osjećaja njegovog prolaznog poljupca, mogla sam se sjetiti samo bljeska i zabavljenosti u njegovim očima dok me ljubio. A onda je nestao. Nije trebao učiniti ništa više od toga da me natjera da dahćem za njim.

Žudjela sam da ga imam u sebi. Mrzila sam Jareda u tom trenutku više nego ikad. Pitanja za seks Seksi najlonski seks isječak sam da to budem ja, zabačena unatrag, s rukama i glavom koja visi prema podu, s Rushdyjem Abazarom koji se nagnuo nada mnom i jebao se dugim, debelim potezima, prskajući moju rupu spermom i zatim je vraćajući u mene.

Nisam ga više vidio sve dok me nisu odveli do aerodroma, pokrivenog od glave do pete u avijatičarskom kostimu, kao i on, zajedno sa zaštitnim naočalama i držeći još jedan par za mene, kada sam stigao do aviona.

Tijekom leta nije bilo prilike za razgovor. Buka je bila zaglušujuća, visina totalno zastrašujuća. Sišli smo u Asyut na pola puta do Luxora. Rushdy je rekao da hoćemo jer je domet na Douglasu bio samo 400 milja, a Kairo je bio udaljen 450 milja ravnom linijom od Luxora.

Dok smo na zemlji čekali da se avion napuni gorivom, Abazar mi je ispričao o jednom luksuznom malom hotelu na obali Nila u blizini Asjuta u koji je rado dolazio. Mislila sam da će me pitati želim li ići tamo dok čekamo, i bila sam spremna reći da, ako želi. Ali on nije napravio takve uvode. Baš sam se spremao to spomenuti, pitajući se očekuje li da ću se prijaviti, kad su nas obavijestili da je avion ponovno spreman za let.

U Luxoru smo proveli jedva više od sat vremena u hramu Great Karnak nizbrdo od hotela Winter Palace, velikog britanskog kolonijalnog ljetovališta, i na obalama Nila. Bio sam kostimiran kao i prije, kao moderni koncept mladog staroegipatskog faraona, i bio sam naslonjen na jedan od masivnih, hijeroglifima izrezbarenih stupova hrama pod snopom svjetla koje se spuštalo iz otvora na stropu. Ponovno držim bočicu parfema On pod bradom.

Kao i prije, fotografska ekipa kretala se okolo izvan traga lučnih svjetala dok je David, ledeno se ponašajući prema meni, pazio da ga vidim kako očijuka s Jaredom. Uvijek profesionalac, čak i kad je bio ljut, također se trudio oko mene tražeći pravi kut i savršen fokus ne samo na bočici parfema Him, već i na mom dječački zgodnom licu; napuhane, rumene bradavice; ravan trbuh; i vitke bokove. Sad je bio sav u poslu; nema dugotrajnog dodira na tijelu ili prošaptanih seksualnih referenci.

Paša je lutao po periferiji. Skinuo je košulju, a tvrdoća i masivnost njegovih dlakavih prsa slala je valove zadovoljstva i želje kroz mene cijelo snimanje. Očito ne shvaćajući da je moja reakcija bila za Abazara i nikoga drugoga, David je bio dovoljno impresioniran da me pohvali kako izgledam seksi, zbog čega sam skoro zaboravila da ga kažnjavam.

Mislila sam da ću trebati dulje za snimanje, ali David mi je prezirno odmahnuo, rekavši da će Jared nositi najveći teret manekenstva u Luxoru. Brzo sam prihvatio Rushdyjev poziv na ručak s njim u hotelu Winter Palace, uvjerivši se da je David čuo i ponudu i prihvaćanje. Jeli smo na hotelskoj terasi s pogledom na Nil, sjedeći jedno pokraj drugog. Rushdy mi je više puta stavio ruku na bedro i mislila sam da ću se otopiti na mjestu.

Nakon samo jednog poljupca i nekoliko dodira na bedru, već sam se osjećala zaposjednutom egipatskim princem - i nisam imala nikakvih primjedbi na to. Mislio sam na ono za što sam već znao da mu visi između bedara.

"Čini se da imam sobu ovdje u hotelu iako ćemo ovdje biti samo nekoliko sati", rekao je uz kavu i desert. U očima mu se pojavio tračak humora.

Naravno da je imao rezerviranu sobu ovdje. Nije me dovezao u Luxor samo da bi me vratio bez da sam dobio išta zauzvrat.

Više nisam morala razmišljati o onome što je visjelo između njegovih bedara. Uzela sam sve u sebe, ležeći na leđima na krevetu u apartmanu Zimske palače, paša je lebdio nada mnom, njegova koljena među mojim bedrima, raširi ih, njegove šake mi pribijaju zglobove na krevet iznad moje glave, njegovo lice lebdi preko mojih, njegovih očiju promatrajući svaki izraz na mom licu koji je izvukao iz mene zabijajući se duboko u moj kanal uvijek iznova sve dok se, uz krik, nisam srušila ispod njega, obustavljajući svoje ritmične potiske zdjelice prema gore kako bih se susrela s njegovim dolje, a njegovo je sjeme poteklo u meni. Bio je vrlo sposoban kokoš, kao što sam i znao da će biti - i očekivao sam da će biti sa mnom.

Let natrag u Kairo započeo je zujanjem dolina kraljeva i kraljica preko Nila od Luxora i Rushdyja koji su mi pokušavali ukazati na neke od gotovo skrivenih ulaza u grobnice savijene u pješčanim brdima koji su već bili otkriveni i iskopani.

Bio je sumrak kad smo sletjeli u Gizu, a Rushdy je, napominjući kako tijekom mog prvog putovanja u Egipat nisam mogao odsjesti u središtu britanskog kolonijalizma u Kairu, u hotelu Shepheard's, s druge strane Nila od Gize, moramo ići tamo na večeru. Ali prvo se moramo odmoriti.

"Sjećaš li se kako odavde doći do svoje spavaće sobe?" upitao me dok smo se penjali stubama po kamenoj platformi na kojoj je počivala njegova vila.Odgovorio sam da jesam i požalio nakon što smo se rastali što to nisam shvatio kao nagovještaj i pitao ga zna li put do moje sobe. Otišao sam u svoju spavaću sobu drhteći od očekivanja da će me Rushdy tamo posjetiti i ponovno pojebati. Ali nije i, iscrpljena od vožnji avionom i prilično previše svježeg zraka koji je preko mene strujao prejako i prebrzo, utonula sam u san.

* * * *

Rushdy je izgledao jednako veličanstveno u smokingu kao ni u čemu drugom što sam ga vidio nositi - kao, naravno, i ja. Ozario me kad sam izašao iz vile i spustio se stepenicama do njegovog žutog Rolls-Roycea Twenty. drophead coupe.

Večerali smo u Gentlemen's Dining Room hotela Shepheard's, posljednjeg bastiona britanske moći u Kairu, gdje se nije vidjela niti zamahnula suknja, nije bio dopušten ulazak nijednom muškarcu samo srednjeg statusa, a nitko arapske nacionalnosti nije večerao na glavnom katu. Ovdje među potpuno bijelim, uštirkanim stolnjacima i salvetama, porculanom sa zlatnim okvirima, tanjurom od punog srebra i plavom izmaglicom dima koja se uzdiže do vrha kasetiranog krova iznad četvrtaste prostorije, u čijem je središtu troslojna žuboreća fontanagalerije za objedovanje koje graniče sa središnjim područjem i vitraji s prozorima na tri zida, objedovali su mozak, financijsku okosnicu, književno srce i sve slabiju vojnu snagu prisutnosti Britanskog Carstva na Mediteranu Seksi plavuša tinejdžerka sjevernoj Africi.

Pasha Rushdy Abazar i ja smo s velikim poštovanjem i ceremonijom prevedeni preko linije zapadnog balkonskog kata do istaknutog stola pokraj balkonske ograde. Većina očiju europskih i američkih muškaraca koji su sjedili za stolovima na glavnom katu ispod bile su podignute da prate tranzit Abazara. Primijetio sam kako me mnogi od njih procjenjujuće gledaju prije nego što su pustili pogled da ponovno sklizne na pašu. Činilo se da svi zadržavaju dah, u iščekivanju nečega.Uz revolucionarne bubnjeve Wafd Partije koji su svakim danom sve jače udarali, svi su znali da je neizbježno da će se neke večeri Egipćanin spustiti niz stepenice s balkona i zatražiti uslugu na glavnom katu onoga što je sada bila Egipatska Republika.pod kontrolom, iako još uvijek uglavnom nominalno, Egipćana. starija žena i mlada devojka Mama jebi sina Nitko od dolje ne bi bio iznenađen da je taj čovjek paša Rushdy Abazar. I nitko od britanskih okorjelih kolonijalista nije mogao biti siguran da će on biti taj koji će istupiti i reći paši da mu se ne može usluživati.

Kao da nije znao za napetost u zraku ili da nije mario za nju, Abazar je šetao iza balkonskog maître d'a i smjestio se u stolicu za stolom koji je bio istaknut. Potaknuo me da stojim uz balkonsku ogradu nekoliko minuta i pregledam prostoriju ispod, posebno švedski stol u kojem nećemo uživati. Oči odozdo koje su pratile Rushdyjevo napredovanje preko balkona sada su se automatski više okrenule prema meni, a ja sam uživao u pažnji, budući da sam mogao razaznati požudu na više od jednog lica. Ispružila sam ruke na ogradu, napuhala prsa i uživala u spoznaji da izgledam božanstveno.

Nisam bio slijep pred činjenicom da me Rushdy izlagao zapadnjacima koji su večerali ispod. Siguran sam da su svi bili svjesni njegovih sklonosti i da je to što sam stao uz ogradu balkona bila izjava da se Rushdy s Istoka ševio s mladićem sa Zapada, kao što je to već učinio ranije tog dana u Winter Palace hotel u Luxoru i nadao sam se da će kasnije navečer biti u svojoj palači u Kairu.

Običaj je možda spriječio pašu da siđe u blagovaonicu u prizemlju, ali nije bilo tabua protiv Europljana da se penju stepenicama, a tijekom večere, parada njih je to činila kako bi odala počast Abazaru, s povorkom na čelu od strane samog upravitelja kluba, Sir Hilary Wainsworth-Jones.Upoznao sam se s nizom ulizivanja - a neki i podsmijeha - mladim, starim i sredovječnim muškarcima dok me Rushdy pokušavao pokazati. Nije mi smetalo. Znao sam da sam nokaut u smokingu koji mi je dao. Pristajao mi je kao saliven - kao što je njegov pristajao njemu - kao što je, nisam mogla ne pomisliti, njegov kurac pristajao mom prolazu. Znala sam da smo najzgodniji par u blagovaonici i jedva sam čekala da ponovno počne seksualno uparivanje, da Rushdy i ja budemo sami, dok on obožava moje tijelo i nekontrolirano ispoljava svoju požudu na meni.

Vrhunac predstavljanja bio je posjet vikonta Mama jebi sina Allenbyja, britanskog povjerenika za Egipat i Sudan, i njegova vojnog ađutanta, Sir Cecila Pillsa, impozantnog, opreznog generala negdje u njegovim kasnim četrdesetima, svi odlikovani u uniformi s kockicama. to je zadovoljilo njegovo čvrsto vojničko tijelo. Allenby, normalnog rasta i građe, ćelav sprijeda i s brkovima, ostao je samo kratko vrijeme, ali Pills je ostao. I pod ostatkom, mislim da nisam bio siguran da će mi ikada vratiti ruku kad smo se rukovali. Stajao je glavom i ramenima iznad Allenbyja; bio je masivan, ali ne debeo; bio je gotovo potpuno ćelav, samo s rubom kose sa strane i straga na glavi koja je sjedila na vratu bika; i izgledao je kao neukrotiva vojna moć koja stoji uz Allenbyjevo administrativno veličanstvo.

Prije nego što je krenuo dalje, Pills je odvukao Abazara u stranu i čuo sam pašu kako kaže da ćemo se s generalom naći na ulazu u hotel za dva sata.

"Moramo razgovarati o poslu", bilo je Rushdyjevo objašnjenje.

Nakon večere koja je trajala gotovo puna dva sata, Pills nas je pratio natrag u Gizu u crnoj limuzini s vozačem, kojoj je mahnuo kad smo stigli, rekavši da će poslati trkača po auto kad mu zatreba.S njim su iz limuzine izašla dva vojnika i smjestili se mirno s obje strane glavnog ulaza u Abazarovu vilu, kao da smo pod nekom vojnom karantenom sve dok je general ovdje.

Bila je skoro ponoć kad smo se vratili u vilu, a Rushdy mi je rekao da bih se trebao povući na noć jer će on i Pills razgovarati do kasno. Dok sam prolazila pored njega, uzeo je moje zapešće svojom rukom i privukao me k sebi te mi još jednom okrznuo usne svojima.

Bila sam sigurna da će me posjetiti noću, a očekujući to, nisam otišla u krevet, već sam se okupala i presvukla u prozirni pamučni ogrtač koji sam našla u ormaru u sobi, ostavivši ogrtač otvoren golotinja sprijeda.

Kad je Rushdy ušao u spavaću sobu, kao što sam i znao da hoće, još je uvijek nosio svoj smoking. Stajao sam na francuskim vratima, naslonjen na okvir, a tijelo mi je bilo okupano mjesečinom koja je strujala kroz vrata. Znao sam kakav će biti učinak kad se vidi od vrata do komore senzualne siluete koju ću pružiti. Bio sam dobro upućen u to kako se postaviti po želji, kako prodati proizvode, u ovom slučaju sebe. I htjela sam da me Rushdy vidi ovakvog prije nego što mi se izgubi i opljačka moje tijelo.

Mogla Mačka male sestre čuti njegov udah sa željenim učinkom kad se pojavio na vratima hodnika.

"Ti si utvara za vidjeti", rekao je tihim, grlenim glasom.

Znao sam to, naravno, ali mi je bilo prilično drago čuti ga kako to govori.

"Izgledaš jednako zamamno dok stojiš tamo na mjesečini kao sinoć kad si se pojavio na terasi ispred moje spavaće sobe."

Dakle, vidio me. Znao je da sam ga vidjela kako ševi Mama dečko jebem. To me iznenadilo, ali i razveselilo. Znala sam da on ševi muškarce, a bio je svjestan da ja znam. Bez pitanja, bez uvoda u to kamo smo krenuli odavde.

Ali tada je Rushdy nestao s vrata - njegovu figuru zamijenio je visoki, snažno građen jedan od - Sir Cecila Pillsa.

Bio je nag, s bačvastim prsima, masivnih mišića, s vrećom oraha koja je nisko visila, a penis je već bio u monstruoznoj erekciji. Moje oči, širom otvorene, pogledale su tvrdu mršavost njegova torza, ispupčene mišiće njegovih ruku i bedara, te rane brojnih ratnih rana. Muški čovjek. Prekaljeni ratnik.

Bio Vi pregledavate pornografiju već na pola puta prije nego što sam se skupila okrenuti se i pobjeći na terasu. Došao je do mene i obuhvatio me svojim ogromnim rukama kad sam upravo raščistila vrata. Vukla sam se, udarala i vrištala, noge od poda, vratila u sobu i odnijela do kreveta, gdje me okrenuo i bacio na leđa. Pokušala sam ustati, a on me udario stražnjom rukom po obrazu, zabacivši mi glavu unatrag i natjeravši me da padnem natrag na madrac.

"Utišaj se i uzmi", zarežao je. – Svidjet će ti se.

Uhvativši me za bokove, palčevima utisnutim u moje bradavice, snažnom me snagom držao za krevet, dok je kleknuo između mojih otvorenih bedara na podu na kraju kreveta i počeo mi raditi po kiti i rubu rupu ustima i jezikom. Čovjek je znao što treba učiniti u tom dijelu, a ja sam se počela uvijati i stenjati od svog užitka pod njim.

Shvatio sam da će me ovako uhvatiti u frontalni napad, da je ovo borbena kampanja. Mama jebi sina mlada devojka se jebe I želio me. Raspoloženje mi je uzletjelo. Istaknuti vojni general želio je - bio je u bijesu da - porazi i zaposjedne moje tijelo. Nije mogao kontrolirati svoju žudnju za mnom.

Dok sam ležala, sve više se topila pod njegovom pažnjom, nesposobna učiniti bilo što u vezi s tim čak i da sam to još htjela, već pobijeđena neodoljivom silom i namjerom - i sada uživajući u osjećajima da sam toliko željena zbog onoga što posjedujem, što sam mogao dati – letimično sam ugledao jednog od bobičasto smeđih malih egipatskih slugu koji se ukrao u sobu i spustio kožni cilindar prekriven metalnim zakovicama na krevet pokraj mene.

Vidjevši to, zastenjao sam i prošaptao: "O, Bože, o, Bože." Moji mišići kanala počeli su se mreškati od straha i iščekivanja.

"Rekao sam ti da će ti se svidjeti", zarežao je tihim glasom. "Namješten je samo za mene."

"O, sranje, o, Bože." Podigla sam stopala do njegovih listova i protrljala ih, gore-dolje, radeći to nehotice, ali signalizirajući i njemu i sebi u ritmu tog pokreta, intimnosti i prihvaćanja tog dodira, da ću biti zajebana s tim korica s nitnama.

Vojnik je bio stručnjak za pušenje kurca i polako me doveo do ruba, a zatim se povukao i još jednom me doveo do ruba. Vičući i boreći se protiv njegova stiska, skupila sam stražnjicu i gurnula kurac gore, duboko u njegovo grlo, ejakulirajući uvijek iznova. Kad sam ipak došla, bila sam izgubljena za njega i samo sam ležala, srušila se ispod njega i uzdisala, dok je on stajao između mojih nogu i navlačio kožni cilindar s nitnama na svoj kurac, dok mu je vrh bio izbočen. Mrmljala sam, "jebi me, jebi me, o, Bože, jebi me" — i to sam i mislila — dok me je, nakon što je nekoliko puta zamahnuo kurcem u koricama da vidim i shvatim njegovu okrutnu snagu, uhvatio za struk rukama i podigao moju zadnjicu do svoje zdjelice. Torzo mi je bio izvijen unatrag prema površini kreveta, težina gornjeg dijela tijela na lopaticama, ruke ispružene u stranu s šakama koje su mi stisnule plahte. Postavio Veoma mlada nudistkinja vrh svog penisa na moju rupu i zabio se duboko u mene.

Osjetila sam dug, okrutan ulazak, o Bože, kako sam ga osjetila, ali dobro me otvorio svojim jezikom. Skliznuo je točno do korijena.

"O, Bože. O, jebi ga, klinovi!" povikala sam.

Držao me ondje, drhtala sam, potpuno pod njegovom kontrolom, a opet napeta, suzdržana, prožeta strahom. U isto vrijeme moji su se mišići kanala valovili preko klinova, zbog čega sam se lagano trzala i stenjala duboko u grlu.

"Opusti se, nastavi", naredio je. "Rekao sam ti da bi ti se svidjelo. Odrekni se svega. Predaj mi se. Uzmi."

Čekao me je.Čekao, duboko u meni, njegov penis je pulsirao, pomičući klinove u pulsirajućem ritmu, čekajući da se zidovi mojih kanala slegnu. Čeka da se opustim.

A onda kad sam to učinio, počeo je udarati, pumpati, sporim, dugim potezima, polako povećavajući brzinu.

Stenjala sam, grcala i vikala u ekstazi. Besplatna pornografija za shemale je jače, brže, smijući se, koristeći svoje snažne ruke da me pomiče po kurcu dok je pumpao. Bacala sam se ispod njega, iskolačenih očiju, opuštenih usta i prelazeći od dubokog režanja do cviljenja i preklinjanja za "to", što god "to" bilo.

"Da", zapovjedio je. "Daj mi sve. Odrekni se svega."

Uz drhtaj i pljuštanje sperme, ponovno sam se srušila ispod njega. Ali zajebao je dalje. Bio je sposoban vojnik. Ševio se dalje i dalje i dalje u preciznom ritmu, dok sam ja ležala ispod njega, potpuno otvorena, tiho stenjući.