Dick cheney odobrenje

Moja je bila poput tisuća drugih stambenih zgrada u velikim gradovima. Ljudi su se doselili, ostali kratko i onda se iselili. U međuvremenu su se rijetko sprijateljili sa susjedima. Odvojeni jednim zidovima, ali ipak tako daleki.

Brojčanik na mojoj budilici pokazivao je 2:30 ujutro kad sam ustao, napuštajući beskorisni napor da zaspim. Besciljno sam odlutao do dnevne sobe i upalio krajnju stolnu lampu. Oči su mi se fokusirale dok sam pogledom pretraživao prostoriju. Ništa me nije zainteresiralo pa sam prišao velikom prozoru u punoj veličini da pogledam dolje u dvorište četiri kata niže. Niska svjetla na stazi osvjetljavala su prazan razdjelni pločnik koji je prepolovljavao prostor od trideset stopa između dva duža kraka starije, prilazne zgrade u obliku slova U. Prozori mojih kolega stanara, preko puta, bili su svi u mraku.

Htio sam se okrenuti i odmaknuti, kad se svjetlo pojavilo u prozoru na katu ispod i odmah s moje desne strane. Zavjese na jedinici bile su razmaknute pokazujući dnevnu sobu koja je veličinom i oblikom duplirala moju. Zasjenjena silueta prešla je do prozora. Pretpostavio sam da je žena po dužoj kosi i Revija Teen centra tijela. Gledao sam je kako gleda van baš kao i ja.

Uočila je moje svjetlo i mahnula rukom. Njezin je pozdrav bio neočekivan, ali dobrodošao. Uzvratio sam mahanjem. Prošlo je nekoliko sekundi prije nego što je pokazala na mene i podigla kažiprst ravno u zrak prije nego što se povukla iz vidokruga. Uslijedio je kratki bljesak jarkog svjetla, a zatim potpuni mrak. Čekala sam, pitajući se što je htjela reći. Nekoliko sekundi kasnije, svjetlo se vratilo sa svjetiljkom, s uklonjenim sjenilom i postavljenim ispred njezina prozora.

Stajala je, okrenuta prema meni, točno iza svjetiljke kako bi imala jasan pogled. Nosila je običnu majicu kratkih rukava i bokserice; slično mojoj odjeći za spavanje po izboru. Dick cheney odobrenje Izgledala je kao da je prosječne visine i težine, a njezine gole ruke i noge otkrivale su tamnu put. Brzo je počupala svoju kratku, crnu kosu zbog čega se raspustila u valovima. Pretpostavio sam da je Latinoamerikanka, Talijanka ili mješanka.

Završivši s frizurom, pokazala je na svjetiljku, a zatim na mene. Shvaćajući, povukao sam se do vlastite svjetiljke, skinuo sjenilo, prinio ga prozoru i uključio. Kad sam se osvrnuo, široko se nasmiješila i pljesnula rukama. Zatim je stisnula majicu kratkih rukava oko struka. Savijajući drugu podlakticu gore i van, polako se okrenula. Kopirao sam njezin red i vidio kako se široko osmjehnula i odmahnula glavom gore-dolje u znak odobravanja.

Njezin se široki osmijeh pretvorio u smiješak stisnutih usana i podignula je ruke do vrata, prstima okrznuvši svoju golu kožu. Raširenih prstiju, rukama je krenula prema dolje preko izbočina grudi. Zaustavivši se, oboje ih je uhvatila i podigla prema meni. Uzvratio sam osmijeh i dobacio joj poljubac, prizivajući njezin poljubac u stisnute usne kao odgovor. Spustila je ruke, raširivši prste kako bi ih povukla prema dolje pritišćući joj trbuh i bedra koliko god je mogla dosegnuti. Okrenuvši se, gladila je svoje stražnje obraze dovoljno dugo da vidim da su okrugli i čvrsti. Činilo se da joj je smijeh pobjegao kad se okrenula i naklonila mom odobravanju.

Dao sam joj svoju najbolju imitaciju muškog stripera, pokušavajući parirati Razgovarajte o seksu odraslih izvedbi. Završio sam svoj red da zgrabim rub vlastite košulje i povučem je. Stisnuti osmijeh vratio joj se na lice i osjetio sam kao da je suzila svoj pogled na moje lice. Sagnula se kako bi uhvatila donji rub svoje košulje i polako je podignula. Zurio sam u njezin glatki trbuh slomljen samo udubljenjem pupka. Namjestila se tako da jednom rukom drži košulju, a drugom je zadirkujući trljala svoju otkrivenu sredinu. Podigao sam joj dva palca, s jedinom nadom da će povući majicu više. Smrznuo sam se kad je to i učinila.

Osjetio sam kako mi se kurac pomaknuo kad je odbacila majicu u stranu i uputila mi prekrasan osmijeh širom otvorenih tamnih očiju. Njezine gole grudi nisu bile pretjerano velike, ali dobro oblikovane. Mogao sam vidjeti njezine tamne aureole s pupoljkim bradavicama u središtu.Kad je počela trljati svoje otvorene dlanove preko prednje strane, pokušao sam uskladiti njezine pokrete potez za potezom preko vlastitog tijela. Osjetio sam kako se osjetljiva koža moje kurčeve glave povlači o prednji dio mojih pamučnih džokeja u oteklini.

Zajedno smo prvo zadirkivali, a zatim uhvatili svoje bradavice između vrhova palca i prstiju. Moje dvije su postale osjetljive dok su se dizale i bila sam sigurna da je i njezina učinila isto. Štipali smo, savijali i dražili u jedan glas sve dok naša dva para bradavica nisu potpuno otvrdnula. Pogledao sam dolje i vidio da su mi kratke hlače pod šatorom.

Vraćajući se k njoj, gledao sam kako joj ruke padaju na elastične trake njezinih hlačica. Kimnuo sam u znak ohrabrenja i zakačio palčeve u svoj elastični pojas. Zajedno smo ih polako skliznuli dolje, pogleda uperenih u daljinu. Mogao sam samo razaznati njezin komadić tamnih stidnih dlačica. gaženje kurca (cock and ball torture – CBT) Creampie Oboje smo se lagano sagnuli prema naprijed klizeći elastične trake naših hlačica prema dolje kako bismo očistili bedra, a zatim ih pustili da padnu. Vrativši se u uspravan stav, krenuo sam odozdo i polako pretražio njezino golo tijelo kako bih ugledao svu njezinu žensku ljepotu.

Osjećao sam njezine oči na svom nabreklom kiti.

Stajala je mirno, zureći natrag, ali primijetio sam da joj je osmijeh nestao i uzbunio se. Osjetio sam da možda razmišlja o tome da se povuče i ode; završavajući našu sesiju zajedničkog dijeljenja vizualnog užitka. Sekunde su otkucavale i morao sam učiniti nešto da je natjeram da ostane.

Podigao sam prst kao što je ona ranije učinila, a zatim pojurio da zgrabim stolicu iz kuhinje i pojurio natrag. S olakšanjem što sam je još uvijek tamo, postavio sam stolicu iza svjetiljke i podigao desnu nogu prema gore i prema van tako što sam stavio nogu na sjedalo. Pomaknuvši drugu nogu prema naprijed, približio sam se vrućoj žarulji koliko sam mogao i raširio drugu nogu kako bih pružio potpuno otvoreni pogled na svoje međunožje. Posegnuvši prema dolje, prešao sam prstima po unutarnjoj strani bedra i po jajima koja su se skupila od mog uzbuđenja. Bacio sam pogled i vidio da gleda.Uhvatio sam svoju krutu dršku i pumpao je klizeći kožom gore i natrag tri puta - stvarajući svjetlucavu, mokru kapljicu koja je curila iz sićušnog otvora na njegovom vrhu.

Kad sam povukao ruku, vidio sam kako joj vrh jezika klizi preko usana prije nego što je nestao iz vidokruga. Prije je ponovno podigla prst i odmaknula se od prozora. Brzo se vratila sa svojom stolicom i spustila je kao što sam ja učinio sa svojom. Oponašajući moj stav, prešla je otvorenim dlanom glatkom kožom od gležnja do unutarnje strane bedra. Kad je došla do pregiba nogu, stavila ju je na vrh proreza. Polako je trljala gore-dolje po potamnjeloj brazdi, zaustavljajući se nekoliko puta kako bi gurnula s očima usmjerenim ravno prema meni.

Polizao sam vlastite usne dok sam gledao njezinu ruku kako širi tamne usne njezina proreza pokazujući sjajno, ružičasto ispod. Druga joj se ruka podigla kako bi protrljala ono za što sam znao da je njezin klitoris. Obuhvatio sam jaja jednom rukom, a drugom nježno počeo milovati svoj pulsirajući kurac. Podižući glavu, susrećem njezin pogled. Kimnula je i nasmiješila se. Dok se trljala, stisnuo sam se čvršće i napumpao kožu gore i natrag cijelom dužinom dok sam masirao jaja. Oči su nam bile prikovane za pokrete onog drugog.

Njezino je lice izgubilo osmijeh kad je pustila raširenu ruku niže i umetnula prst u svoj ružičasti sjajni otvor. Pumpala ga je unutra i van i uvukla još jedan prst da se pridruži prvom. Grudi su joj se nadimale u napetom disanju. Tijelo joj se napelo, a zatim zadrhtalo. Njezine su ruke ubrzale svoje poteze i sonde. Prodrmala je, zaljuljala se i zamalo pala. Zaustavila je pad tako što se rukom oslonila na prozorsko staklo.

Ostavivši mrlju vlastitog soka na staklu, sjela je na stolicu. Ruke su joj se vratile na međunožje i nastavila je sa samoužitkom. Tijelo joj je zadrhtalo i zaljuljalo se. Mogao sam vidjeti kako stalno uvlači donju usnicu, okreće glavu s jedne na drugu stranu. Oči su joj se zatvorile, a zatim su se otvorile u užurbanim treptajima, jureći natrag preko udaljenosti između nas.

Zanesen promatrajući je, pratio sam njezin tempo. Cijelo mi se tijelo napelo kao odgovor kad je moja ruka ubrzala pumpanje. Creampie kurac kroz šlic S kožom mog penisa rastegnutom do maksimuma, jače sam ga stisnuo milujući ga gore i natrag. Jaja su mi se trznula i goruća toplina je pojurila. Zastenjao sam kad su prvi pucnji skočili i zapljusnuli prozorsko staklo. Bijeli, kremasti tragovi sperme polako su kapali niz okno u mom vidokrugu prema mom susjedu. Moji sljedeći naleti prekinuli su padajuće tragove mojih prvih naleta, a zatim su pali na pod kako su slabili.

Preko puta, moja se susjeda trzala i tresla dok su joj se ruke kretale u magli. Tijelo joj se smirilo na lagano ljuljanje dok su joj ruke usporavale. Oči su joj bile zatvorene, a usta uvučena u mali krug stisnutih usana. Mogao sam vidjeti kako joj se obrazi dižu, a zatim ispuhuju sa svakim udahom.

Nastavio sam orati kožu svog penisa gore i natrag kako bih izmuzeo sve svoje izdanje. Osjetio sam, ali nisam ispustio oči da vidim bazen sjemena koji se formirao na podu kraj mojih nogu. Oboje smo bili vizualno zaključani zajedno dok su naša tijela uživala u posljednjim mukama naših zajedničkih oslobađanja.

Prošle su nebrojene sekunde dok smo puštali svoja tijela da se opuste. Želio sam potrčati do nje, poljubiti je, dodirnuti i držati. Ali nisam iz straha da ne uništim ono što smo upravo dijelili.

Napokon je ustala i podigla ruku do prozorskog stakla i obrisala ga ostavljajući široku mrlju. Široko je raširila ruke, a zatim ih povukla uz tijelo kao da me drži u zagrljaju. Učinio sam isto i napućili smo usne i gurnuli glave naprijed kao da se ljubimo preko udaljenosti koja ih razdvaja.

Spustivši ruke, podigla je jednu i mahnula na pozdrav. Uzvratio sam joj rukom kad se sagnula da ugasi svjetiljku. I ja sam svoj ugasio, ali sam i dalje gledao poprijeko. Blijeda svjetlost putnih svjetala ispod ocrtavala je njezinu siluetu dok nije nestala. Okrenula sam se i vratila u svoju spavaću sobu u mraku.

***********************************

Sljedeće jutro sam se probudio i otrčao do prozora svoje dnevne sobe.Gledajući preko, njezine su zavjese bile zatvorene i mrlje su nestale. Ali ono što sam ostavio na prozoru i podu dokazuje da to nisam sanjao. Dogodilo se.

Proveo sam ostatak dana vezujući se kako bih shvatio što je točno i zašto.

Nisam mogao misliti ni na što drugo dok sam išao na posao, nesposoban za sve. Nisam to mogao ni s kim povezati. Drugi bi mislili da je to šaljivo, slasno nastrano ili čisti egzibicionizam. Za mene je sve to bilo zbunjujuće, ali ipak više. Definitivno je Sarah callies gola neočekivano, spontano i svakako osobno. Došla je ideja da smo uspostavili neku vrstu seksualne veze, iako se nikada nismo dodirnuli.

Tada sam smatrao otpuštenom, prišao sam joj i pokucao na vrata. Mogla bi biti udana ili "upletena" koliko ja znam. Što je još gore, mogla bi proviriti kroz sigurnosnu "rupu" na ulaznim vratima i prepoznati me, mogla bi me prijaviti policiji. Bojao sam se riskirati, ali sam znao da moram pronaći način da riješim svoju privlačnost i fascinaciju njome; na ovaj ili onaj način.

Nakon ručka, zahtjevi mog posla su porasli kako bi se pozornost preusmjerila na ostatak dana. Kad sam otišao, misli o sinoćnjem iskustvu su se vratile i ostale tijekom mog putovanja kući. Hodajući niz dvorišni pločnik, pogledao sam prema njezinu prozoru i vidio da su zastori još uvijek navučeni. Provjeravao sam još nekoliko puta dok sam jeo i pokušavao gledati TV. Napokon sam se počeo osjećati glupo i zaključio da bi čišćenje mog stana bila diverzija koja mi je potrebna. Bilo mi je prijeko potrebno i krenuo sam s izbirljivom odlučnošću kako bi me zaokupio ostatak večeri.

Napokon završivši svoj noćni zadatak, podigao sam punu vreću za smeće da je bacim u smeće niz hodnik. Otvorio sam vrata i vidio smeđu kuvertu standardne veličine koja je ležala na mom pragu. Podigavši ​​ga, ponio sam ga sa sobom, pregledavajući ga dok sam odbacivao svoju vreću za smeće. Bio je zatvoren kopčom sa zupcima i otpečaćen. Izbočina je pokazivala da sadrži više od papira, ali je bila lagana.Potpuno jednostavno, nije davalo nikakve naznake odakle dolazi.

Vratio sam se i zatvorio vrata prije nego što sam ih otvorio. Njegov sadržaj su bile par crvenih, čipkastih gaćica s post-it porukom na kojoj je pisalo: 'Sinoć je bilo sjajno. Evo nešto za zahvalu. Nadam Nasumični vrlo vrući analni tinejdžer da vam se sviđaju.' Bio je potpisan 'Tvoj susjed, preko dvorišta, Gina'. erotski film price Na dnu cedulje nacrtano je malo srce.

Nasmijao sam se, ali razočarano kad sam Modelira scene seksa njezin prozor i otkrio da su joj zastori još uvijek zatvoreni i bez svjetla. Otišla sam u spavaću sobu, uzela par svojih crnih gaćica, a zatim pretražila kuhinju tražeći blok za bilješke, dvije olovke i malo trake. Crvenom olovkom nacrtao sam par usana za ljubljenje na vrhu lista s bilježnicama, a zatim crnom tintom napisao: 'I meni je bilo super. Evo Privatna tinejdžerska priča Privatna tinejdžerska priča zauzvrat. Sam sam, dostupan i D&D slobodan. Vas?' Potpisao sam, 'Zainteresirani i znatiželjni susjed, s druge strane dvorišta, Dave'

Zalijepio sam poruku preko gaćica; presavila i umetnula ih u istu omotnicu koju je poslala i ponovno napravila kopču. Pogledao sam van da prebrojim prozore na njezinoj zgradi, smještajući njezin stan od glavnih ulaznih vrata. Prošao sam kroz zgradu, našao njezina vrata i ostavio kuvertu na njezinim vratima. Vrativši se, otišao sam prespavati.

Dva dana kasnije, bez događaja, došao sam kući i pronašao istu smeđu omotnicu umetnutu ispod svojih vrata. Bilo je nekoliko listova papira spojenih spojnicom. Na vrhu je bio letak 'Reci ne drogama'. Druga je bila fotokopija oglasa iz časopisa za Aids Awareness s rukom pisanim natpisom, 'Ne ja." Iza je bila mala kartica s romantičnom slikom muškarca i žene koji se grle pod blagim svjetlom svijeća. Unutra je bila rukom napisana poruka, 'Ja' Nevezan sam. Večeras na prozoru, 2:00 ujutro - Možda više?' s potpisom "Gina".

Čekanje je bilo mučno zbog njezine 'Možda još'. Um mi se uzdigao od požudnih fantazija, a zatim pao kad sam pomislio da sam možda potpuna budala. U 9:00 sam se po drugi put danas istuširao i obrijao i manikirao nokte na rukama i nogama do savršenstva.U 10:00 morao sam baciti čašu i pol votke da se pokušam smiriti, nakon čega je uslijedilo moje treće bijesno pranje zubi te večeri. Alkohol je smirio moju paniku, ali je donio sumnje.

Shvatio sam da je prošlo skoro godinu dana otkako sam bio sa ženom. Bilo je dobro, iako je to bio posljednji put za još jednu moju propalu vezu. Moja goruća požuda, u kombinaciji s mojom dugom apstinencijom, mogla bi me učiniti užasno neprikladnim da 'Možda više' odgovori divljim fantazijama mojih misli. Iako sam bio fizički spreman, morao sam se psihički pripremiti i ne uspjeti u onome što sam tako bolno želio.

Do 1:00 bio sam spreman najbolje što sam mogao. Moja je revnost nadvladala moj nedostatak odmora; Bio sam potpuno budan i potpuno spreman. Ne mogavši ​​mirno sjediti, stao sam na prozor. U 1:20 vidio sam kako se nešto za što sam pretpostavio da je Ginina sjena kreće iza zatvorenih zastora, ostavljajući nekoliko malih svjetala za sobom dok je prolazila. Zatim se nekoliko minuta kasnije ugasilo glavno pozadinsko svjetlo, za koje sam pretpostavljao da je njezina lampa. Zastori su se otvorili otkrivajući da su manja svjetla bila svijeće, slično pozadini slike na kartici.

Gina se pojavila u vidokrugu, noseći istu majicu kratkih rukava i kratke hlače kao prve večeri i pogledala me. Mahnuo sam, a ona mi je uzvratila s blistavim osmijehom. Pokazala je na sat, sebe i mene. Napela je cijelo tijelo, brzo koračala naprijed-natrag nekoliko koraka prije nego što se zaustavila. Kimnula sam da dam znak da razumijem da smo oboje poranili jer nismo mogli čekati i zajedno smo se smijali.

Pokazala je na mene i spustila ruke na pojas s obje strane kratkih hlača. Vrtjela se naprijed-natrag skidajući ih kako bi otkrila moje crne gaćice ispod. zavođenje (flert) Creampie Prevelik, pojas je sprijeda padao nisko iznad početka njezinih stidnih dlaka. Ginin osmijeh je nestao kad je ispustila desnu ruku i polako protrljala svoj skriveni prorez kroz tkaninu. Usne su joj se stisnule dok se milovala.Zanjihala se i kratke hlače su pale, ogolivši je do sredine bedra i počela je trljati svoj tamni rascjep. Mogao sam osjetiti kako se ukrućujem dok sam gledao njezine prste kako pipaju njezino središte. Zamalo je pala, zaustavivši se tako što je stavila nogu u stranu, pogledala me i mahnula mi.

Bio sam na vratima za nekoliko sekundi prije nego što sam se sjetio da sam bez cipela i bez ključa. Zamalo posrnuvši, dohvatio sam oba i pojurio van. Nije me bilo briga kako sam odjeven ili zbog očigledne izbočine u mojim boksericama za spavanje, brzim sam korakom pojurio do njezinih vrata. Bila je malo odškrinuta s porukom zalijepljenom na nju: 'Dave, čekam TE!'

Otrgnuo sam poruku, ušao i zavrnuo dvostruku bravu. Gledajući niz kraj hodnika, mogao sam vidjeti titrajuća svjetla koja su dolazila iz dnevne sobe. Pojurio sam prema svjetlu, izašao i vidio Ginu kako sjedi na sofi - gola u mekom. Sjela je na rub jastuka, položena na leđa ispruženih ruku da se odmara na naslonu sofe i raširenih nogu. Okrenuvši se prema meni, pozvala je, "Bok, Dave."

Pogled na nju na trenutak me zaledio. Gina je bila sve što sam zamišljao i više od toga. Nisam je htio samo poševiti. Htio sam je proždrijeti. Jednim tečnim pokretom zbacio sam odjeću, prešao na pod i stao pred nju. Zurila je u moj ukočeni kurac. Pogledom sam je preletio, prvi put izbliza. Stanka je bila dovoljna da uguši svoje iskonske instinkte i vrati strah da ću sve upropastiti u žurbi za zadovoljenjem vlastite bolne potrebe.

Pao sam na koljena, rukama je obuhvatio oko struka i nagnuo se prema njoj, prinijevši svoja usta njezinima. Naše se usne spajaju u poljupcu gladi i želje. Kad sam privukao njezino tijelo k sebi, njezine su me ruke zagrlile. Usta su nam se otvorila, snažno pritisnuvši usne onog drugoga s isplaženim jezicima. Njezine grudi spljoštene su uz moja prsa, moj nabrekli kurac pritisnut je uz njezinu toplu, glatku kožu dok smo se oboje približavali. Njezine noge Dick cheney odobrenje se omotale oko mene s mekoćom njezinih unutarnjih bedara stežući moje bokove, a njezin vrući, vlažni centar se podigao da dotakne moj napeti trbuh.Trpali smo jedno o drugo sve dok naše otežano disanje nije zahtijevalo da nam se usta razdvoje.

Kleknuvši unatrag, uhvatio sam njezine grudi i spustio glavu, prelazeći i usnama i jezikom. Sisao sam svaku bradavicu, dovodeći ih brzo do pune tvrdoće. Gina je pustila da joj se noge opuste dok sam ja vukao poljupce prema dolje. Podigla se, naslonivši noge na moja ramena, kad sam došao do Pjevajući rođendanski seks njezina proreza. Udišući njezin mošusni miris uzbuđenja, gurnuo sam ruke ispod nje i usnama i jezikom skupio njezinu vlažnu vodu. Stigavši ​​do njezina tečnog ulaza, zazvonio sam prije nego što sam ga snažno pritisnuo da prikupim njezino toplo strujanje, progutao i zatim zapeo u svom kovitlajućem jeziku tražeći još.

Dok je moj jezik tražio, Gina je zastenjala, zgrabila me za potiljak, da povuče i stegne svoje noge na moju glavu. Pulsirajuća napetost u mojim međunožjima pucala mi je valove trnaca kroz moje tijelo. MORAO sam je uzeti.

Izvukao sam ruke ispod nje i on je pao na jednu stranu od mog guranja. Noge su joj se opustile i raširile. Oboje su mi udarali o ruke, bokove i bokove kad sam se podigla da kleknem između njih na kauču. Izvila se unatrag, naslonivši stražnji dio glave na naslon za ruku sofe s očima zalijepljenima za moje nabreklo tijelo. Moj izbočeni vrh glave svjetlucao je od vlastitog soka koji je curio. Moja je ruka savila moju tvrdoću stavljajući vrh na njezin otvor. Ginine noge su me obuhvatile, napete da povuku i cijelom sam dužinom uronila duboko u njezin meki, glatki kanal. Povikala je: "Da."

Spustio sam gornji dio tijela na njezin i Gina me zagrlila. Počeo sam gurati snažno i duboko. Sa svakim udarcem, povukla me natrag Besplatni porno prici poznatih ličnosti sam se zabijao u nju. Njezine su usne kljukale moje rame i vrat. Osjećao sam njezine snažne izdisaje na svojoj koži. Ostala je bez daha. Bokovi su joj se podigli. Osjetio sam kako njezin vrući sok curi i juri u moj zakopani kurac. Još dva potiska i pridružio sam joj se u oslobađanju, preplavivši joj kanal. Zastenjao sam, a ipak nastavio udarati u nju, dok su moji vlastiti naleti oslobađanja izbijali duboko u meni. Ispod mene, Gina se trgnula dok su joj grčevi potresali tijelo.

Naša su se tijela usporila i polako spuštala Besplatno preuzimanje Paris Hilton sex story bijesnog udaranja. Dah nam se polako Bollywoodska porno prici, od zahtjeva našeg strastvenog spajanja. Gina se držala čvrsto, ne dopuštajući mi da se dignem s nje i naše usne su se ljubile oko ramena, vrata i lica. Kad smo se konačno promeškoljili, bilo je to da nastavimo zadovoljavati svoje potrebe i želje.