Scena seksa čuvara

Napomena autora: Ova je priča nastala u suradnji s mojim prijateljem i urednikom Harveyem. Podjednako smo pridonijeli njegovom sadržaju. Nadamo se da ćete uživati.

Jessica

Odvezao sam svoj Land Rover Evoque u garažu, pritisnuo dugme da zatvorim vrata i ušao u kuću. Nakon što sam otišao u kuhinju i natočio čašu vina, otišao sam gore u svoju spavaću sobu. Kad sam stigla tamo, izula sam potpetice, skinula poslovni sako i suknju i objesila ih, otkopčala bluzu i otkopčala grudnjak. Navukla sam majicu bez rukava i kratke hlače, dodala bluzu i grudnjak u svoju košaru, a zatim odnijela košaru u praonicu.

Stavljao sam svoju prljavu odjeću u perilicu kad sam na podu praonice naišao na svoje gaćice i znao sam da ih nisam tamo ostavio. Kad sam ih pomnije pregledao, primijetio sam da su skoreli i da na njima ima osušene bijele tvari. Što imamo ovdje? pomislila sam, a onda prinijela gaćice nosu i duboko udahnula. Odmah sam prepoznala aromatičan miris. Ne samo da su mirisale na mene nego su mirisale i na spermu. Istog trena, bradavice su mi otvrdnule, a maca mi se počela vlažiti. Proklet, Mislio sam, to je sperma; sin mi se izdrkao u gaćice.

Dok sam ih držao u ruci, vrhom sam prsta prešao preko zaprljanog, skorelog komadića tkanine. Htjela sam se oduprijeti porivu, ali nešto duboko u meni nije mi dopuštalo i prepustila sam se. Ispružila sam jezik i provukla ga kroz sredinu gaćica. Bože, nedostajao mi je taj okus, Mislio sam. Koljena su mi klecala i osjećala sam kako tekućina curi kroz male tange koje sam nosila. Morao sam se učvrstiti na perilici kako ne bih pao.

Dobio sam licencu posrednika u prometu nekretnina prije tri mjeseca i moja me tvrtka odmah prebacila da vodim jedan od njihovih ureda u Las Vegasu. Srećom, to se dogodilo početkom lipnja, tako da je moj sin završio sa školom za ljeto i mogli smo se odmah preseliti.Suprug me zamijenio za noviji, mlađi model tri godine ranije, kad sam imala 36, ​​pa smo se samo nas dvoje morali preseliti. Josh je tada imao 16 godina, pa sam ja bila roditelj koji je bio prisiljen 'razgovarati' s njim. Bilo je pomalo neugodno, ali od tada smo bili prilično otvoreni po pitanju seksa. Scena seksa čuvara Ali znala sam da ću morati razgovarati s njim o ovome, pa sam ostavila gaćice sa strane i završila s pranjem rublja.

Te večeri, nakon večere, Josh i ja otišli smo u dnevnu sobu. Posegnuo je za daljinskim upravljačem, ali sam ga zaustavio. "Sačekaj malo, Josh. Moramo o nečemu razgovarati."

Okrenuo se da me pogleda s drugog kraja kauča i na licu mu se pojavio blagi osmijeh. "Što ima?" neiskreno je upitao.

Vrtjela sam zaprljane gaćice oko kažiprsta. "Mislim da znaš što se događa", rekla sam strogo.

"Privukao sam tvoju pozornost, zar ne?"

"Da, jesi. Sada mi reci zašto si to učinio."

"U redu." Uzdahnuo je, a zatim mi izložio svoju priču. "Otkako smo se preselili ovamo, imao sam neke spojeve, ali nisam ni stigao do treće baze, tako da nisam povalio tri mjeseca. Nisi bio ni na jednom spoju otkako smo se preselili ovamo, pa si biti najnapaljenija žena u radijusu od sto milja. Mislim da oboje imamo problem i mislio sam da će nas ovo potaknuti na razgovor o tome."

Nažalost, sve što je moj sin rekao bila je istina. Nakon što sam preboljela bol i bijes zbog suprugove prevare i raspada braka za koji sam mislila da je vrlo sretan, izlazila sam s nekoliko tipova i stvarno imala seks s nekoliko njih. Nažalost, većina njihovih nastupa je bila daleko od željenog, a s onim koji Kada je Sara Gilbert lezbijka bio ni upola loš nisam imao veze, zbog čega sam se samo još više frustrirao i usamio. Nadao sam se da će novi grad donijeti nove prilike, ali nakon tri mjeseca moj 'novi početak' nije ispunio moja velika očekivanja.

Smatrala sam se privlačnom ženom.Pazio sam što jedem i uvijek sam nalazio vremena za Scena seksa čuvara u teretanu četiri do pet puta tjedno. Međutim, moje nove poslovne obveze ostavljale su malo vremena za upoznavanje i pronalazak nekoga. Bio je tu i moj sin tinejdžer koji je zahtijevao dosta nadzora i usmjeravanja, što je samo dodatno ograničavalo moje slobodno vrijeme. Na poslu sam naučila mnogo o četvrtima u području moje odgovornosti, ali činilo se da nema mnogo slobodnih muškaraca koji žele kupiti nekretninu, tako da nisam uspostavila nikakve seksualne veze za koje sam se nadala da hoću od našeg potez.

Znao sam da je Josh postao seksualno aktivan s 18 jer mi je pričao o svojim prvim iskustvima u svakoj fazi zavođenja svoje djevojke. Postavljao mi je pitanja i vodili smo vrlo iskrene i iskrene rasprave o raznim seksualnim radnjama, tako da sam također znala da je postao prilično kompetentan ljubavnik, posebno za nekoga njegovih godina. Sada sam žalila što sam bila tako otvorena i iskrena s njim u vezi sa seksom jer se činilo da je ovaj razgovor vodio u nemirne vode.

"U redu, oboje imamo potrebe koje nisu zadovoljene; ​​što misliš da bismo trebali učiniti u vezi s tim?" Pitao sam.

Ozbiljno me pogledao u oči. "Vjerojatno si jednako umoran od upotrebe svog vibratora kao i ja od drkanja, pa sam pomislio da bismo se mogli riješiti problema onog drugog na drugačiji način."

Wow! Mislio sam. Nema tu suptilnosti. Baš sam htjela osjetiti tuđe ruke na svom tijelu, ali vlastitog sina. To bi bilo pogrešno, jednostavno pogrešno. Ili bi. Nisam baš bio siguran.

“Ti si moj sin, a ja sam tvoja majka”, odgovorio sam. "Ostavljajući po strani mnoštvo moralnih razloga, ono što sugerirate nije samo incest, već je i protuzakonito."

"Pa, nisam predlagao da se stvarno poseksamo", rekao je otvoreno. "Samo sam mislio da bismo mogli pasti jedno na drugo, to bi . znaš . skinulo oštricu za oboje. Sjećaš se kako, zar ne?" rekao je snishodljivo.

Pocrvenjela sam kad je to rekao i sjećala sam se kako.Sisanje dugog, debelog penisa mog bivšeg muža bila je jedna od mojih omiljenih seksualnih aktivnosti i uvijek sam se jako palila kad sam to radila. Nisam imao neki refleks povraćanja kad sam prvi put pokušao duboko uvući kurac, a nakon nekoliko pokušaja uspio sam ga duboko uvući u grlo kao i ostatak mojih ljubavnika u kojima sam uživao prije njega. Ali rijetko sam puštao nekoga da dođe kad mi je bio skroz u grlu, jer sam volio okus sperme i uvijek sam je želio u ustima prije nego što je progutam.

- Da, sjećam se kako - rekla sam još strože. jebanje iz ljubavi Jebi mamicu Zastao sam na trenutak razmišljajući. – Samo ne znam je li to dobra ideja.

"Nitko neće znati", nježno je rekao. "To će biti naša tajna. Ti si moja majka, i ja te volim, i želim se brinuti o tebi. to bi bilo nešto što bismo činili jedno za drugo."

Pogledao me u oči i vidjela sam da zna da sam duboko zamišljena. Nisam mogao vjerovati da zapravo razmišljam o tome. Zatim je nastavio. "Misliš da nisam primijetio kako me gledaš. To je isti pogled koji si uvijek upućivao tati."

Mogao sam osjetiti kako mi se lice pretvara u duboku crvenu žeravicu. “Toliko sličiš svom ocu, kad je bio mlađi, kad smo se prvi put sreli”, sramežljivo sam priznala.

"Trebaš ovo, mama, jednako kao i ja. Otvoren sam i iskren s tobom, baš kao što smo obećali da ćemo biti nakon što tata ode, kao što si me naučila kako da budem."

Mogla sam čuti glad, čežnju u njegovu glasu. Morao sam priznati istinu, bio je Tinejdžer simpatija pravu. Bio sam očajan, usamljen i čeznuo sam za nekim oblikom ljudskog kontakta. ljudskog dodira. Trebalo mi je više od onoga što sam dobivao sam.

"U redu", rekla sam nevoljko. "Ovo je tvoja ideja, što misliš kako bismo trebali početi?"

"Zauzmi se za mene, u redu?"

Ustala sam, a on je kleknuo između mojih nogu. Ispružio je ruku i otkopčao moje kratke traperice i polako ih spustio niz moja bedra.

"Sada lezi i raširi svoje seksi noge", rekao je gladno.

Kad sam to učinila, on je klečao između mojih raširenih bedara.Stavio je svoje ruke na vrhove mojih bedara, spustio glavu i počeo me lagano ljubiti točno iznad koljena, izmjenjujući strane, ubacujući sitna lizanja vrhom jezika. Osjećao sam se jako lijepo, a ja sam malo zastenjala od zadovoljstva dok se polako pomicao uz moje noge. Gaćice su mi bile natopljene mojim izlučevinama, zatvorila sam oči i samo se koncentrirala na sina i osjećaje koje mi je pružao.

Joshova su usta konačno došla do vrha mojih bedara, a zatim je ukočio jezik i poslao ga dugim zamasima gore kroz spoj mog bedra s mojim preponama. Bila sam potpuno uzbuđena i ispustila sam tihi, duboki jauk frustracije dok je on prelazio s jedne noge na drugu dok je nastavljao izbjegavati moju macu.

"Nemoj me zadirkivati, Josh", cviljela sam. "Molim vas."

»Sviđa mi se kako moliš«, šapnuo je.

“Molim te,” zastenjala sam. "Ovo mi jako treba."

Gurnuo je prste ispod male elastične trake mojih tangi, a ja sam odmah podignula zadnjicu s kauča da mu pomognem. Nakon što ga je skinuo, ponovno sam otvorila noge za njega; zario je jezik duboko u mene i oči su mi se zakolutale u stražnji dio glave. "Oh. Bože. još. trebam još", stenjala sam.

Proveo je nekoliko sekundi ližući stijenke moje vagine prije nego što je izvukao jezik. Gurnuo je dva prsta duboko unutra i zatim ih svinuo prema gore, a usta su mu se zalijepila za moj klitoris i počeo vrtjeti vrhom po njemu, praveći ukusne male krugove. Trenutačno mi se tijelo počelo penjati. "Da. Jebi mamicu jebanje u prodavnici baš tako, dušo, baš tu", prosiktala sam. Počeo je nježno pomicati prste koji su trenutno pritisnuli moju G-točku. Kad je protrljao to osjetljivo područje, stisnuo usne oko mog klitorisa i počeo naizmjenično lizati i sisati tvrdi mali pupoljak koji je moj orgazam pogodio gotovo bez upozorenja, šaljući munje kroz moje tijelo dok sam se oslobađao.

Odvojio je usta od mene i uspjela sam doći do daha.Spustila sam pogled između nogu i šapnula: "Učini to opet, molim te." Bio sam zapravo prilično iznenađen njegovom vještinom i seksualnom vještinom. Rukama je obuhvatio moja bedra i još jednom duboko zario jezik u mene. Posegnula sam između nogu i s ljubavlju prošla prstima kroz njegovu kosu, što ga je, činilo se, samo potaknulo. Opet je polizao stijenke moje vagine prije nego što je izvukao jezik i počeo naizmjenično lizati i sisati moj klitoris, što me tjeralo sve bliže rubu. "Još samo malo", gugutala sam, "skoro sam stigla."

Osjećao sam se kao da sam na plaži i ležim u pijesku dok se val za valom mog orgazma obrušavao na mene. Baš kad sam se počeo oporavljati, još me jedan progutao. “Prokletstvo, Josh, nastavi, nemoj stati,” stenjala sam. Nisam imao pojma koliko je dugo trajalo to davno otpuštanje; sve što sam znala je da mi je moj sin upravo pružio nevjerojatno iskustvo i osjećala sam se iznimno zahvalno. Također mi je nepogrešivo dokazao da se snalazi u ženskom tijelu. Ako se jebe kao da jede pičku, Mislio sam, usrećit će neku sretnicu. Ipak, te su me misli bile malo uznemirujuće, jer sam i ja razmišljao o tome da i sam krenem dalje s njim.

Kad sam se napokon vratila i osjetila opet oko mene, Josh je polako lizao moje izlučevine s unutarnje strane bedara. Nakon što je obrisao malo mojih sokova s ​​lica, progovorio je.

"Je li to bilo u redu, mama?"

Bilo je puno više nego samo u redu. "Bilo je nevjerojatno", iskreno sam rekla.

– Nikada nisam bio s nekim tko je ovoliko pokisnuo.

– Imao si pravo, prošlo je dosta vremena.

Gledao me čeznutljivo u oči i znala sam da je vrijeme da ga poduprem moj dio našeg dogovora. Još uvijek sam imao mnogo dugotrajnih sumnji u ispravnost našeg sporazuma, ali on se tako dobro brinuo za mene da je bilo pošteno da mu uzvratim istom mjerom. “Zašto ne legneš na kauč i pustiš me da se brinem o tebi,” rekla sam stidljivo.

Ustao je i polako povukao svoje sportske hlačice i bokserice niz dugačka bedra, a njegov veliki, vrlo uspravni kurac oslobodio se uskih stega. Bože, on je veliki dječak, baš kao i njegov otac. Procijenio sam da je visok oko sedam inča s debelom drškom i velikom glavom gljive s koje je curila prije sperme. Sjeo je natrag na kauč, a ja sam kliznula između njegovih nogu. Još uvijek mi je bilo Popular gole emotikone neugodno zbog vrlo intimnog čina koji sam namjeravao izvesti na svom sinu, ali davanje glave uvijek me napaljivalo i ovaj put nije bilo drugačije.

Zadirkujući ga, uzela sam jedan njegov testis u usta i nježno sisala impresivnu kuglu.

"Bože, mama, da, to je dobar osjećaj", stenjao je.

Nježno sam gurnula njegovu drugu lopticu u svoja usta i obje motala po svom jeziku. Prešao je rukama na moju kosu i s ljubavlju je milovao, što me samo još više zagrijalo. Pustio sam da mi obje lopte iskliznu Beyonce trese dupe usta; već su bili mokri i sjajni od moje sline. Dosta zafrkavanja, sad je ili nikad. Uhvatila sam njegov penis pri dnu i polako pomaknula ruku prema gore, što je proizvelo veliku količinu pre-sperme na vrhu. Oklijevajući sam ga uzela u usta. Podigla sam pogled između njegovih nogu baš kad je glavom udario o naslon na kauču.

"Da, mama, Bože, to je nevjerojatan osjećaj."

Stisnula sam usta oko glave i polako ga zavukla dublje. Moja slina je sada kapala niz njegovu osovinu, skupila se i napravila mali bazen na njegovim jajima. Opet je provukao ruke kroz moju dugu crnu kosu, a ja sam opustila grlo i obradila ga sve do korijena. To što nemam neki refleks povraćanja bila je mala osobina koja se oduvijek sviđala mom bivšem mužu, a sada moj sin uživa. Polako sam ga neprestano uvlačio i izvlačio iz usta i grla.

Voljela sam čuti tiho stenjanje i gunđanje koje je dolazilo iznad mene, ali kad mu se disanje promijenilo i počeo se napinjati, odlučila sam malo usporiti. Definitivno je imao očevu veličinu, ali bilo je prilično očito da nije razvio kontrolu.Ako ćemo to raditi, htjela sam da bude dobro za njega, pa sam odlučila malo oduljiti. Otvorila sam usta i pustila njegov kurac van. Disanje mu je još uvijek bilo duboko i isprekidano, ali nekoliko sekundi kasnije u plućima mu je bilo dovoljno kisika da progovori.

"Bože, mama, to je samo."

"Sviđa li ti se zasad?" rekao sam zadirkujući.

"Nikada. nitko nikad. nikad nisam doživio ništa."

Riječi su mu se prekinule kad sam ga ponovno zarila u svoje grlo. Pobrinula sam se da mi usta budu topla i mokra i stavila sam ruke na njegova bedra. Moja je slina sada kapala u njegovu gustu prostirku stidnih dlaka. Počela sam osjećati kako mu se guzica podiže s kauča, obuhvatila sam Muslimanski američki tinejdžeri drugačije lice oko glavića njegove kite i ostala nepomična kako bi mogao pojebati moja usta. Mislio sam opet stati da ga pustim da se smiri, ali nisam. U ovom trenutku, kušanje sjemena mog sina nije bilo nešto za mene Htio, ali nešto ja potrebna.

"O, Bože, mama, ja sam. ja sam."

Da, daj mi, sine, Vikao sam u glavi dok sam bio miran dok mi je salva za salpom udarala u stražnji dio grla i brzo mi punila usta. Došao je toliko da sam morala progutati prije nego što je prestao prskati, ali sam zadržala posljednju količinu da osjetim okus. Nakon nekoliko sekundi gusti, teški rafali su se stišali. fetiš najlonki price Dok se njegovo disanje vraćalo u normalu, malo sam udahnula i progutala ostatak.

Podigla sam pogled u oči svog sina i oboje smo se nasmiješili. "Dovraga, mama, jesi li. znaš. to progutala?" upitao je s nevjericom.

Mogao sam osjetiti kako mi se lice pretvara u duboku crvenu žeravicu. “Ponekad se zanesem, nadam se da je bilo u redu”, rekla sam sramežljivo.

"Još nisam bio s mnogo djevojaka, ali. znaš. nijedna od njih to nikada nije učinila."

"Ja sam žena, dušo, a ne srednjoškolka."

"Onda moram pronaći stariju ženu poput tebe", rekao je u šali.

"Za sada bi trebao pokušati pronaći djevojku svojih godina i koncentrirati se na to da je usrećiš", rekao sam nešto strože. Nažalost, ironija me nije promakla.Pustila bih sina da se spusti na mene, a zatim bih mu popušila i progutala njegovu spermu. Nisam mogao a da ne pomislim da sam izgubio malo moralne visine. S druge strane, moja sebična ljubav prema sinovom velikom debelom kurcu i okus njegovog voluminoznog izljeva nakon moje duge sušne čarolije naveli su me da se zapitam kakav bi bio osjećaj imati ga u svojoj mačkici.

"Dijete može sanjati, zar ne?"

Mali osmijeh razbio mi se na licu. "Pretpostavljam da."

- - - - -

Tjedan dana kasnije ponovno sam se napalio i odlučio sam se za drugačiji pristup. Nije me tako suptilno angažirao u našem posljednjem zajedničkom iskustvu oralnog seksa, a budući da još uvijek nije bilo nikakvih izgleda na mom seksualnom horizontu, on je bio jedino o čemu sam mogla razmišljati. Oboje smo uživali u našoj maloj zajedničkoj večeri i odlučila sam krenuti dalje s njim. Plavuša raširenih nogu sam da je to ono što oboje želimo. Vidjela sam kako me sada gleda, kako su mu se oči zadržavale na mom tijelu dok smo bili zajedno. Znao sam da ovo ni na koji način nije trajno rješenje za našu zajedničku sušu, ali on je tako dobro podnio naš mali susret da sam odlučio pokušati pogurati stvari dalje s njim i nadam se da će mu to biti u redu.

Bio je petak navečer i rekla sam mu da ćemo proslaviti tromjesečnu godišnjicu našeg preseljenja u Las Vegas uz finu večeru koju sam pripremila. Napravila sam njegov omiljeni obrok, lazanje, i uparila sam ih sa salatom od mrvica od feta sira, pinjola i vinaigrette preljeva od jagoda sa svježom štrucom kruha s korom od parmezana. Također sam kupio lijepu bocu cabernet sauvignona koji bi savršeno pristajao uz naše jelo. Zamolio sam ga da obuče odijelo i kravatu, za što sam znao da ne cijeni, ali sam se nadao da će, kad vidi što nosim, to više nego nadoknaditi manju neugodnost.

Nakon što sam večeru uglavnom pripremila, presvukla sam se i obukla kako bih mu ugodila. Obukla sam mini suknju, bluzu s dubokim V izrezom, bez grudnjaka i gaćica, visoke potpetice i jarko crveni ruž, povijesni znak da je žena radila felacio.Zahvalno mi je zazviždao kao vuk kad sam ušla u dnevnu sobu da mu se pridružim.

"Vau, mama, izgledaš sjajno. Imaš vrući spoj?"

Pocrvenjela sam i zatim sjela pokraj njega. "Ne još, sine. Nadam se da ću imati jedan s tobom."

Dok smo uživali u mom ukusnom obroku, imali smo priliku razgovarati i nadao sam se da će to biti razgovor u kojem bih mogao pomaknuti stvari, da tako kažem.

"Dakle, fina večera, vino, o čemu se ovdje radi?" upitao.

Morala sam priznati da je prošlo dosta vremena otkako sam mu kuhala i zapravo mi je nedostajalo, nedostajalo mi je brinuti se o njemu ovako U http top ukrajinske žene raditi nešto posebno za njega. "Nadao sam se da će ti se ovo svidjeti."

"Sviđa mi se, ali ja. znaš. ne mogu a da ne pomislim da ovo ima neke veze s prošlim tjednom."

"Možda jest", rekla sam stidljivo. "Činilo se da uživaš u svemu što smo Mame analni jebati, jesam, nema sumnje, ali mislim da si i ti."

“Stvarno mi se svidjelo”, iskreno sam priznala.

Otpio je gutljaj vina i zatim me ozbiljno pogledao u oči. "Drago mi je što možemo večerati i razgovarati, jer sam razmišljao o tebi i odlučio sam da želim još."

Više? "Kako to misliš. Mislio sam da ti se sviđa kad sam te. znaš. Madona Jebi mamicu uzeo u usta." Razmišljala sam raditi više s njim cijeli tjedan i bilo mi je vrlo erotično što je on započeo ovaj razgovor, jer sam shvatila da je to nešto što i on želi. .

"Svidjelo mi se." Na trenutak je razmislio. "Slušao sam kad si bila s tatom i kad si dovela tog tipa kući nakon što je otišao."

To iskreno priznanje bilo je i neugodno i pomalo zbunjujuće. "Što ste čuli?"

"Voliš grubo, zar ne?"

Oh, sranje, Mislio sam, ovo bi moglo postati čudno u žurbi. Ali morala sam biti iskrena s njim; to je bio naš dogovor. “Da, ponekad”, sramežljivo sam priznala.

“Koliko sam čuo, bilo je puno više od ponekad. Znao sam drkati slušajući zvuk ruke kako te pljeska po guzici i čujući te kako plačeš moleći za još."

Bože, kako ponižavajuće. Čuo je sve to? Bilo je teško biti tako otvoren i iskren s njim, ali sam također osjetila kako mi se maca počela vlažiti kad sam shvatila da moj sin ima takvu vrstu intimnog znanja o tome što mi se seksualno sviđa. "Pa gdje nas to vodi?" – upitah oprezno. Ono što je sljedeće rekao šokiralo me do srži.