Jerry i Tara incest

Nisam tako dobro poznavala Billa, iako smo se Julie i ja doselili u susjednu kuću odmah nakon našeg vjenčanja prije dvije godine. Bila je to jedna od onih prigradskih stvarnosti da bismo ga s vremena na vrijeme viđali kako se brine za svoj vrt, petlja ispod haube svog starog kabrioleta Mustanga, ali osim kratkog predstavljanja kad smo se uselili i kratkog pozdrava s vremena na vrijeme, naš putovi se zapravo nikada nisu ukrstili. Bio je četrdeset godina stariji od nas, fin čovjek, ali nismo imali ništa zajedničko.

Napokon smo uštedjeli dovoljno novca da izgradimo ogradu za privatnost koju je Julie oduvijek željela, i činilo se da je to još više povećalo udaljenost između nas i našeg prijateljskog susjeda. Moja žena nije htjela da nas ograda zaštiti od njegovih očiju; bili su to susjedi iznajmljivača s druge strane naše kuće s psima koji su lajali i glasnim prijateljima. Moja mlada žena bila je tiha osoba koja je voljela svoju osamu, a drvena ograda od osam stopa činila ju je dovoljno sigurnom da se izvali u kupaćem kostimu i čita ili razgovara na telefon ili čak piše priče na svom prijenosnom računalu kad je vrijeme bilo lijepo. Budući da živimo na Floridi, često je vani.

Posudio sam ključ za cijevi od našeg susjeda prije nekoliko tjedana i konačno sam ga uspio vratiti. Mislio sam da je kod kuće jer je Mustang bio ispred, a vrata garaže otvorena. Moja žena je bila u dvorištu u kupaćem kostimu, ležala licem prema dolje na drvenoj ležaljci, presavijena. Čitala je romansu mekog uveza, jednu od paranormalnih vrsta romansa koje toliko voli, sa ženama koje opsjedaju vukodlaci i vampiri.

Prešao sam preko travnjaka do Billove otvorene garaže. Prostor u njegovom dvorištu između naše ograde i njegove garaže bio je prekriven gustom živicom od areka palmi.izgradnjom naše ograde za privatnost zapravo smo bolje izolirali njegovo dvorište, puno zrelih sadnica, nego naše.

Bill je imao standardnu ​​garažu na Floridi.što znači da ju je koristio kao dodatnu dnevnu sobu kad je vrijeme bilo lijepo.Imao je kauč i televizor, te frižider pun piva. Ušao sam i pogledao oko sebe. Za razliku od moje garaže, on je sve držao tako uredno. Nisam ga vidio, ali vidio sam točno mjesto gdje je ključ pripadao, na ploči na vanjskom zidu, odmah pokraj bočnih vrata, koja su gledala na naše dvorište, i stajao je otvoren betonskim patuljkom koji ga je sprječavao od slučajnog zaljuljanja zatvorenog na blagom popodnevnom povjetarcu.

Mislila sam da je Bill unutra, možda drijema. Ne znam zašto sam mislio da stariji dečki stalno drijemaju, ali jesam. Otišao sam objesiti ključ na njegovo mjesto na zidu i neposredno prije nego što sam se okrenuo da idem kući, za oko mi je zapeo pokret na susjedovoj strani ograde za privatnost.

Provirio sam u smjeru kretanja i tamo je bio naš susjed, leđima okrenut meni, šćućuren licem prislonjenim uz pukotinu u daskama naše ograde. Kratke hlače bile su mu oko gležnjeva, a pokret koji sam vidio bio je kako miluje svoj kurac dok je gledao moju ženu kako se sunča.

Pretpostavljam da sam trebao biti šokiran ili uvrijeđen, ali umjesto toga srce mi je lupalo od znatiželje i uzbuđenja. Znatiželja jer nikada prije nisam vidio drugog muškarca da masturbira, a još manje s mojom ženom kao objektom svoje požude. I moj se kurac brzo ukočio od mašte onoga što je vidio, što mu je prolazilo kroz um, zamišljajući njezino tijelo, prekriveno samo tankim slojem bijele ljepljive tkanine njezina jednodijelnog odijela. Pogled koji je imao nije mogao biti udaljen više od jarda ili dva od podnožja njezine stolice. Ako su joj noge još uvijek bile malo raširene, kao što su bile kad sam je posljednji put provjerio, Dlakava priča je moći vidjeti međunožni dio njezina odijela čvrsto navučen preko usko podrezanog brežuljka njezinih plavih stidnih pubina, s najmanjim nagovještajem oteklina i rascjep njezinih napuhanih usana ispod. Jerry i Tara incest Možda je nekoliko dlaka virilo sa strana ploče.To me uvijek izluđivalo od želje za njom, izdajničkim znakovima zrele seksualne žene nemarno izložene očima javnosti.

Na trenutak sam se ukipio. Htio sam biti na dva mjesta odjednom. ostati ovdje gledati kako polako uživa u sebi i u svom dvorištu izlagati svoju ženu grozničavom pogledu mog susjeda. Iskušenje da još bolje prikažem seksi tijelo moje supruge bilo je jednostavno preveliko. Nisam znao što ću učiniti, s čim bih se mogao izvući, ali morao sam pokušati. Ova se prilika možda nikad više neće ponoviti.

Pažljivo sam stavio ključ za cijevi na njegovo mjesto na dasci i tiho se vratio svojoj kući. Gledajući kroz kuhinjski prozor mogao sam je vidjeti kako još uvijek leži na trbuhu. Noge su joj bile malo šire raširene. Pažljivo sam proučavao ogradu kako bih shvatio je li još uvijek tamo, a s obzirom na to da sam sada znao gdje tražiti, činilo mi se da sam otkrio njegovu prisutnost. Bio je bliže nego što sam isprva mislila. Da nije bilo ograde, mogao bi ispružiti ruku i poškakljati je po bosim nogama.

Morao sam promijeniti položaj svog rastućeg člana dok sam brzo skovao plan. Nisam mogao dopustiti da moja supruga uoči očitu ukočenost dok sam joj prilazio, iz straha da joj ne otkrijem moje namjere. Ulivši ledeni čaj u poklopljenu čašu i umetnuvši slamku, izašao sam u dvorište pokraj nje, pazeći da ne bacim pogled na ogradu i jednako tako pazeći da mu ne zaklonim pogled.

"Evo, dušo. Dobra knjiga?" Zaškiljila je u mene preko vrha sunčanih naočala dok sam joj nudio ledeni čaj. Kao što sam se nadao, poklopac i slamka značili su da se ne mora okretati da pije. Htio sam da ostane na trbuhu, udobno i opušteno.

"Hvala, dušo. U redu je, upravo usred dobre vampirske scene." Podigla se taman toliko da sam mogao na brzinu zaviriti između njezinih savršenih C-čašica, a graška znoja curila joj je niz dekolte.

Uzeo sam losion sa stola pokraj Plava kosa crveni vrhovi stolice."Daj da ti osvježim kremu za sunčanje, u redu ljepotice. Ne želiš da ta savršena koža izgori." Nasmiješila se i odložila knjigu, ispruživši se kako bi bila dostupna. Kleknuo sam na uzglavlje čvrstog drvenog stolca i izlio šaku gustog bijelog losiona po vrhovima prstiju, razmišljajući o tome koliko je topla tekućina bila slična supstanci koju sam se nadao zadirkivati ​​od svog požudnog susjeda. Zagladio sam joj ga po vratu i dijelu ramena koji je bio otkriven zbog prilično skromnog odijela.

"Mmmm, imaš dobre ruke, slatkice."

Obložio sam joj ruke i poljubio je u obraz. "Daj da Treba mi djevojka za jahanje dohvatim noge, Julie. Možeš se vratiti svojoj knjizi." Spustio sam se uz podnožje njezine stolice, pazeći da naša susjeda još uvijek ima dobar pogled. Počevši od gracioznog stopala na suprotnoj strani, senzualno sam i polako nanosila losion, pazeći da ne poškakljam. Julie se svidjelo što sam obraćao pozornost na njezina lijepa stopala i ispuštala je ukusne zadovoljne zvukove dok sam se brinuo da joj svaki nožni prst bude zaštićen od oštrog sunca.

Svojim skliskim rukama podigao sam se po njezinom lijepom gležnju, do koljena i zatim polako po bedru. Bila je zadubljena u svoju knjigu dok su se moje ruke sve više približavale tankoj ploči tkanine koja je pokrivala njezine dragocjene dijelove. Duboko je uzdahnula dok su moji prsti prelazili po rubu odijela.

Primijetio sam da je nekoliko plavih dlaka zapravo pobjeglo iz elastike, što je izgledalo malo poderano, jer je odijelo bilo staro nekoliko godina. Moje ukočeno tijelo pulsiralo je pri pomisli da bi ih i Bill mogao vidjeti.

Zatim sam krenuo na stopalo bliže sebi, postupajući s njim jednako pažljivo, s ljubavlju kao i s drugim, dok sam njezinu nogu nježno ispružio prema sebi. Dok sam joj namazao topli losion u listove, skinuo sam joj nogu s ležaljke, podupirući je dok sam masirao njezin dugi graciozan ud. Zadovoljno je predla dok sam joj masirao put uz bedro, prema njezinom ženskom blagu.

Ovaj put, dok su joj noge bile šire raširene, u dolini je bio mali razmak između elastike i osjetljivog tijela. Mogao sam kroz otvor razabrati samo rub njezinog spleta plavih stidnih dlačica. jebanje iz zahvalnosti Jebi mamicu Bilo mi je drago što je elastika bila tako opuštena nakon godina nošenja kao njen omiljeni kupaći kostim. Napravio sam mentalnu bilješku da odvedem svoju prekrasnu ženu u kupovinu novih kupaćih kostima, nadajući se da će pristati na oskudni bikini sad kad imamo privatno dvorište.

Polako sam krenuo prema primamljivom procjepu, očekujući da će mi odbiti ruku baš kad sam se približio. Uvijek je bila izrazito skromna, nije voljela javno iskazivanje ljubavi. Ali pretpostavljam da se osjećala kao da je ograda za privatnost stvorila osamu koja ju je zaštitila, jer kad se vrh mog srednjeg prsta usudio zavući ispod materijala da stupi u kontakt s mekom toplinom njezinih napuhnutih vanjskih usana, jednostavno je zastenjala od zadovoljstva.

Moja najjača želja u tom trenutku bila je uzeti tkaninu vršcima prstiju i povući je u stranu, potpuno izlažući Julienu prekrasnu macu Billovom požudnom pogledu. Ali sam Jerry i Tara incest suzdržao, bojeći se da će me zaustaviti, ako svoju sramežljivu ženu previše gurnem, i da ću izgubiti sve što sam iznenađujuće stekao.

Umjesto toga gurnuo sam još jedan prst ispod tkanine, ne gurnuvši presvlaku u stranu. Vrh mog srednjeg prsta okrznuo joj je vanjske stidne usne i dotaknuo naborane unutarnje usne, vlažne i vruće od stimulacije masaže toplim losionom. Dahnula je, ali me nije zaustavila, već se usredotočila na paranormalnu scenu seksa opisanu u njezinoj knjizi. Pomaknula je drugu nogu malo dalje od mene, olakšavajući mi pristup.

Moj je srednji prst otvorio njezin ulaz i skliznuo unutra dok je moj mali prst tražio njezinu malu, osjetljivu udbu. Julie je lagano izvila bokove, a moj je prst skliznuo dublje unutra. Ispružila je ruku bez gledanja dok se koncentrirala na napisane riječi ispred sebe i pronašla ručnik kojim je potapkala lice na vrelom suncu Floride.Ne propustivši niti jednu frazu o seksi obrednom žrtvovanju djevice koje se događa u mračnoj tamnici rumunjskog dvorca, ubacila je jastučić od tkanine u usta i zagrizla.

Moj je mali prst našao trag na njezinom klitorisu, a kažiprst je pipao njezin mokri spol. Julie je glasnije zastenjala, ali je stenjanje sada bilo prigušeno ručnikom. Ipak sam ostavio pokrivač od neprozirne tkanine kupaćeg kostima na mjestu dok sam s ljubavlju pipao njezin otvor iz kojeg je curilo. Bilo je dovoljno uzbudljivo znati da je može vidjeti kako se migolji na krajevima mojih prstiju i čuti njezino stenjanje od zadovoljstva.

Okrenuo sam ruku ispod rastezljive tkanine kako bih mogao saviti vrh prsta na tajnom mjestu užitka unutar njezina sve podmazanijeg tunela. Moj je palac zamijenio mali prst na njezinom klitorisu i ona se gurnula uz mene. Inače gotovo tiha u svojim orgazmima, kombinacija senzualne masaže, zabranjene vanjske lokacije i scene seksa koju je čitala u ljubavnom romanu činilo se da ju je brzo gurnula preko normalnih granica diskrecije. Njezino graciozno stopalo potražilo je moje krilo i vješto kliznulo uz nogavicu mojih hlačica dok se meškoljila pod mojim erotskim dodirom, a prsti su joj dodirivali moju čeličnu ukočenost baš kad se gurnula preko ruba.

"Oohhhh, jebote", pustila je ručnik da joj ispadne iz usta i glasno dahnula. Moja draga mlada bila je opsjednuta. Nikada nije psovala i bila je silno sramežljiva i ovdje je bila u našem otvorenom dvorištu i vikala je od želje dok sam je prstima dovodio do grcajućeg orgazma. "Oh jebiga oh jebiga oh jebiga da da," povikala je dok je dolazila, stisnuvši nožne prste i savijajući se na mojoj pulsirajućoj erekciji. Umalo sam izgubio vlastiti teret u kratkim hlačama, ali u njezinom mlaćenju stopalo joj je iskliznulo i spasilo me neposredno prije mog vrhunca.

Naposljetku se poput mlohave krpe srušila na čvrstu drvenu ležaljku, raširenih udova. Odjednom je pocrvenjela i šapnula: "O moj Bože, misliš da nitko nije čuo?"

“Ne, sigurna sam da nitko nije čuo”, slagala sam ne trepnuvši."Zato smo dobili ogradu, zar ne. U svakom slučaju, i dalje si bio prilično tih." Stvarno sam se nadao da nije shvatila tu očiglednu laž. Bila je sve samo ne tiha, ali njezina je izvedba bila tako jebeno vruća da sam želio da je slobodno ponovi. Nadao sam se da će naš susjed cijeniti neviđenu predstavu koju je vidio. Drhtala sam od spoznaje da je upravo gledao kako moja skromna mladenka probija barijeru za koju sam vjerovala da je nepovrediva.

Mesožderski mi se nasmiješila dok se okrenula na bok i spustila sunčane naočale tako da sam mogao vidjeti izraz požude u njezinim bistrim plavim očima. "Trebam te u sebi. Jesi li još uvijek tvrd?" Pogled joj se spustio na šator u mojim kratkim hlačama i odgovorio na pitanje prije nego što sam uspio. "Ukusno.uđi unutra i skini se!"

Nije to morala dva puta reći. Zgrabio sam je za ruku i pogurao nas dvoje u našu spavaću sobu. Dok smo došli do podnožja našeg kreveta, kratke hlače i bokserice već su mi bile do gležnjeva, otkrivajući ukočenu krivulju moje erekcije. Jebi mamicu penis Kupaći kostim joj je bio oguljen do bokova, otkrivajući njezine savršene, čvrste grudi B-košarice. Gurnuo sam je natrag na krevet i praktički strgao kupaći kostim, otkrivajući njen još uvijek otvoren ružičasti cvijet na pozadini blijede i plave boje. Počeo sam kleknuti između njezinih nogu, želio sam se gostiti tim veličanstvenim nektarom prije nego što je nabijem na kolac, ali ona je imala druge ideje.

"Ne, stavi to, odmah!" žurno je prosiktala, zgrabila me za uho i ponijela me na sebe. Dok su moje usne stigle do njezinih, a moj jezik skliznuo u njezina usta, zapetljajući se i okuseći s njezinim, sjajni vrh moje kite bio je pritisnut na njezin sklizak otvor.

Nagnuo sam se prema njoj, isprva samo vrhom, namjeravao sam je zadirkivati ​​i polako Hot mama boy seks, zabrinut da neću dugo izdržati, s obzirom na intenzitet erotske avanture koju smo Jodie Marsh pornografija imali. Ali probila je ravno kroz još jednu od svojih granica, okrenula je kukove prema gore i prislonila pete na moju guzicu, stisnuvši me uz sebe i zabivši me duboko jednim vrućim, mokrim udarcem.

"Jebi me, majku ti!" zarežala je u želji. Osjetio sam kako joj nokti nježno grabe po mojim ramenima dok sam se ulijepio u nju, pritišćući brijeg svoje stidne kosti uz njezino tijelo i osjećajući kako vrh moje kite postrance trza preko mišića njezina vrata maternice. Okrenuo sam ga natrag u drugom smjeru i to je bilo sve. Izvila se uz mene, bruseći klitoris o bazu moje kite i promuklo dašćući od zadovoljstva kad ju je počeo obuzimati drugi orgazam. Zastenjao sam kad je moje vlastito sjeme izletjelo iz mojih uzburkanih jaja i zasilo joj utrobu.

"O Bože.mogu.osjećati.te.svršiti!" izlanula je dok sam je punila svojom kremom. Prsti su joj se napeli, a nokti zarili u moja ramena, bol je isprva ometala, ali je zatim poslala još jedan drhtaj orgazma kroz moje tijelo, i još jednu količinu sjemena u njezin trbuh.

Dok smo ležali pored na našem velikom krevetu i nježno se držali, dok je moja još uvijek tvrda osovina počivala u njoj, drhtao sam u odsjaju naše neočekivane avanture. Odmaknuvši prstima njezinu dugu kosu s lica i nježno joj ljubeći obraze, njezine jedva otvorene usne, vrh nosa, šapnuo sam svojoj mladenki: "Tako si prekrasna, tako savršena za mene. Toliko te volim ."

"Ne znam što me spopalo, dušo. Nisam te povrijedio, zar ne?" Udubine u ramenima malo su me peckale i pomislio sam da sam možda osjetio malo krvi, ali to nije bilo ništa u usporedbi s ogromnom toplinom zadovoljstva koje me ispunilo.

"Svidjelo mi se, Julie. Nevjerojatna si." Poljubio sam je u čelo i oboje smo utonuli u sanjarenje popodnevnog postkoitalnog sna. U njoj se u tom trenutku događao još jedan čaroban događaj, dok je jedan od mojih malih plivača pronalazio put do jajašca mog ljubavnika koje je čekalo i začeo naše prvo dijete.