Silvia pantyhose maca

Rekao sam Diane da izađe iz auta i ona je to učinila. Prvo je stajala spuštene glave, a zatim sam joj rekao da ode do svog muža. Ona učinila. Otvorio sam njezin ogrtač tako da je samo visio otkrivajući njezino tijelo. Druge dvije žene i Allen stajali su pozadi dok sam razgovarala s Dianeinim mužem. Rekao sam mu da je većinu vremena činila dobro i da je moram kazniti samo nekoliko Priča azijske sobarice. Dao sam mu trake i rekao mu da može sam vidjeti. Zatim sam mu dala znak da ide iza nje, što je i učinio. Zatim sam joj podignuo ogrtač iznad stražnjice. Rekao sam joj da raširi noge i da se nagne naprijed. Ona učinila. Raširio sam joj guzu i rekao njezinom mužu da pogleda. Bilo je nešto bijelog oko njenog anusa i dok smo gledali, još je malo iscurilo. Iznenadilo me to nisam očekivao, ali bio je baš pravi trenutak. Bio je to samo mali curak. Rekao sam da je bila jako dobra dopustivši mi da je pojebem u dupe na kraju. Bilo je jako dobro, a njezino slatko dupe ga je učinilo još boljim. Opisala sam koliko je sperme iscurilo i on se složio da su to bile mrlje.

Moja žena je učinila nešto što me iznenadilo. Prišla je i približila se kako bi mogla pogledati Dianein anus. Pogledala je i zatim vrlo tiho rekla nešto o tome što nije bilo puno. Pretjerao sam pokušavajući dodati na kraj fantazije.

Sagnuo sam se i poškakljao Dianein prorez. Silvia pantyhose maca Gledajući njezina muža, rekao sam da je njezinu dobro iskorištenu macu Jebem ti majku lijepo jebati i da je on sretan što je cijelo vrijeme ima pod kontrolom. Odjednom sam gurnuo dva prsta, zbog čega se ona malo trznula i ispustila tihi zvuk iznenađenja. Trenutak sam je milovao po G-točki, a zatim je počeo jebati s dva prsta. Razgovarao sam s njezinim mužem kao i ja, ispričavši mu nešto od onoga što smo radili. Na kraju je počela dahtati, a zatim se počela grbiti. Minutu i pol kasnije dahnula je glasnije i ispustila još jedan tihi zvuk, koji je zvučao kao gunđanje od zadovoljstva, a zatim je počela drhtati dok je dolazila. Trznula se jednom i mogao sam osjetiti kako se njezin prorez grči unutar mojih prstiju.Povukao sam prste i ponovno prišao njoj. Pokazao sam joj da se uspravi, a zatim sam joj isisao sok iz prstiju dok sam komentirao o njima. Ali kad jesam, osjetio sam nešto drugačije na prstima. Bacio sam pogled na njih, vidio sam neke bijele. Tako da je dio mojih sokova još uvijek bio u njoj.

Zatim sam je predao Alenu rekavši da je vrijeme da idem kući. Zahvalio mi je i ušla sam u auto. Betty mi se pridružila i odvezle smo se kući.

Kasnije mi je Alen rekao da ju je odveo gore u njihovu kupaonicu. Očekivala sam da će ili otići u krevet ili će umjesto toga nastaviti s njezinom fantazijom, pripremio joj je drugu fantaziju. Posvuda je stavio mirisne svijeće, au kadi je bilo i nekoliko kuglica za kupanje. Počeo je s vodom i namjestio pravu temperaturu, a zatim mekom namirisanom krpom očistio njezino lice, prorez i stražnjicu. Kad je kada bila puna, skinuo je ogrtač, podigao svoju ženu i stavio je u kadu. Pustio ju je da se namače na toplom deset minuta, a zatim ju je nježno oprao, posvuda. Kad je voda bila previše hladna, podigao ju je i vrlo nježno osušio, a zatim ju je odveo do njihovog kreveta i ostavio da legne. Dao je upaliti još svijeća s njezinim omiljenim mirisima i vrlo blagim svjetlom. Zatim joj je poslao poruku. Allen je koristio posebno toplo ulje i samo nježno slao poruku njezinom tijelu. Počevši od stražnjeg dijela njezina vrata. Polako se spustio do njezine stražnjice, ali nije prestao ići na njezina stopala. Nakon što je izmasirao oba stopala, vratio se do njezine stražnjice i napravio prasak. To je uključivalo i igranje s njezinim anusom završavajući nježnim zabadanjem prsta u mjesto gdje je on čistio unutrašnjost. Protrljao je njezin prorez lagano ga dodirujući dok je prolazio. Napokon ju je okrenuo i ponovno krenuo od vrha. Proveo je vrijeme na svakoj dojci nježno je milujući uljem. Svako toliko nježno je trzao svaku bradavicu, a zatim je otišao do njezina trbuha. jebanje na terasi Jebem ti majku Opet joj je obradio stopala i vratio joj se po nogama do stidnog područja.Nježno je kliznuo prstom u njezin prorez svaki tako nježno milujući unutarnje stijenke. Polako je nježno prstom pojebao njezin prorez i samo tako nježno joj trljao klitoris. Imala je jedan vrhunac, ali on je nastavio sve dok se nije približila drugom.

Kad je Diane bila spremna, brzo se popeo na krevet i dijelom na nju. Rekao mi je da je pokušao zadržati što više svoje težine na njoj, ne dodirujući njezino tijelo uopće. Morao je malo, ali mislio je da je uglavnom uspio zadržati svoje tijelo podalje od njezina. Bio je u mogućnosti dotaknuti vrhom svoje osovine otvor njezine rupe za zadovoljstvo bez korištenja ruku. Pustio ju je na trenutak, a zatim ju je polako gurnuo unutra. Kretao se nježnim, ali kontinuiranim tempom. Nastavio je ispunjavati njezinu vlažnost svojom tvrdoćom. Samo je rekla Oh zvuk koji je zvučao oduševljeno, kad je prvi put ušao u nju. Kad je došao do dna, sjedio je dva trenutka, a zatim se polako izvukao do kraja, držeći da je vrh dodiruje. Gurnuo se natrag do kraja, a zatim se izvukao do kraja. Nastavio je s tim polaganim ritmom dok je njezina euforija rasla i rasla. Budući da je bila blizu, nije dugo trebalo da doživi vrhunac. Bilo mu je drago zbog toga jer je škrgutao zubima da ne isplače svoje zadovoljstvo i da je potrajalo dulje, zastenjao bi i možda čak doživio vrhunac. Uspio ga je zadržati dok je ona dašćući Prijateljica orgazam. Odmah se povukao i ponovno joj počeo lizati šlic. Jezikom je švrljao po njezinom klitorisu dok je masirao unutarnje stijenke njezina proreza. Prsti su mu jedva bili unutra, ali je zastenjala put ili dva dok je to činio. Opet, dok se približavala vrhuncu, on je stao i popeo se na vrh. Kao i prvi put, pokušao je zadržati svoju težinu, što je više moguće. Opet je polako ušao u nju i krenuo istim ritmom. Ubrzo je doživjela još jedan vrhunac, a on se povukao i ponovno je počeo lizati. Ovoga puta Allen je išao gore-dolje po njezinom prorezu, prvo ližući jednu usnu, a zatim drugu.Čak je i lagano sisao prostor između njezina proreza i anusa. Voljela je što je znao.

Opet, dok se Diane bližila vrhuncu, on se popne na nju. Taj je postupak ponovio još dva puta. Rekao mi je da nije siguran kako se uspio suzdržati od svršavanja dok ju je tako ševio pet puta, ali jest. Mislio je na druge stvari i više je koristio bokove, ali je ipak iznenadio samog sebe. Tijekom petog puta u njoj više nije mogao izdržati i dok je ona doživljavala vrhunac, ubrzao je i došao minutu kasnije. Znao je da je vrlo blizu četvrti put pa je taj posljednji vrhunac učinio najvećim. Jebem ti majku pljuvanje na čmar Allen je zgrabio vrlo tanak i dug vibrator Diane se svidio njezin anus i dok je lizao njezin klitoris, osjetio je kako dodiruje vrhom vibratora njezin naborani otvor, a zatim ga gurnuo. Nije joj rekao da to radi pa je to bilo potpuno iznenađenje. Nježno ga je gurnuo unutra, ali ona je ipak ispustila OHH dok joj je vrh otvarao anus. To je sve što je rekla i zapravo osim nekih stenjanja i dahtanja; cijelo vrijeme nije ništa rekla.

Allen je znao da joj se sviđa ta stvar u njoj, ali ne do kraja, bilo je nekako dugo. Ovaj put ga je polako i nježno nastavio gurati sve dok nije ušao do kraja. Ležala je tamo uživajući u osjećaju koji je on preuzeo. Kad je ušao do kraja, uključio ga je. Imao je tri postavke, ali ju je zadržao na najnižoj. Dahnula je dok se to nastavljalo pa je pretpostavio da joj se sviđa. Nastavio je lizati njezin klitoris cijelo vrijeme i vratio se lizanju njezinih usana. Okrenuo je vibrator, ali ga je zadržao na istom mjestu. Dvaput se pogrbila i još više dahtala, rekao je.

Ovaj put kad se približila vrhuncu, on je odstupio čak i isključivši vibrator. Ispustila je razočarani zvuk, ali on je pričekao i onda počeo ispočetka. Učinio je to tri puta prije nego što se popeo na nju. Kao i prvi put, četiri je puta pokušao zadržati težinu na njoj. Čim je gurnuo svoju čvrstu osovinu, znao je da je ovo posljednji put.Stisnuo je zube kako ne bi zaplakao i zaglavio ga u ostatku puta. Obuzdao se istom brzinom kao i prije, a ona je dahtala i stenjala do većeg vrhunca. Nagnula se i zgrčila o njega, a zatim je izvila leđa dok je ispuštala glasan zvuk GaaaaaNNNasaa. Mislio je da je dvostruka jer kad se počela opuštati, ponovno je krenulo, s izvijenim leđima. Mislio je da je čak trostruka.

Dok se opuštala natrag u krevet, njegov je vrhunac dostigao neuobičajenu visinu za njega i samo je počeo brže ulaziti i izlaziti iz nje. Suzdržao se da ga ne zabije snažno, ali jedva. Minutu kasnije, ispustio je zvuk GnnnnnnAnannaAa kad je prvi spermij izbio. Ovaj put si nije mogao pomoći i zaglavio ju je kao drugi udarac, a ona je dahtala i suprotstavila se kad je pao. Ubrzo se opustio, ali ne prije nego što je na pola puta do vrhunca počeo iznova i imao je vrlo rijedak dvostruki vrhunac. Rekao je da je mogao osjetiti prvu mrlju Stara crna zrela maca koja mu je izbila kroz tijelo dok je započinjao njegov drugi vrhunac. Dok je prsnuo, ispustio je još glasniji zastenjali nego s prvim.

Kad su oboje završili i on je ležao pokraj nje, Diane se okrenula na bok, poljubila ga i rekla hvala, hvala, HVALA, a zatim ga ponovno poljubila. Ispostavilo se da je to još jedna njezina maštarija. Opustili su se da odu spavati, ali on je još uvijek bio napaljen, ona je bila na boku, a on je bio žlicom iza nje. Malo je pomaknula guzicu, osjetivši njegovu tvrdu dršku tako da je bio usmjeren na pravo mjesto, rekla je zdravo, samo naprijed, a on ju je gurnuo unutra. Uskoro Stenjajuće scene seksa počeo zabijati unutra i van sve bržim i bržim pokretima. Na pola puta rekla mu je da proba njezinu drugu rupu, htjela je i tamo.

Učinio je, izvukao se i malo skliznuo, a zatim pritisnuo njezin anus. Još uvijek je bila podmazana uljem koje je upotrijebio na njoj i bila je vrlo uzbuđena i opuštena, pa je uklizao bez napora. Ušao je do kraja bez zaustavljanja.Nakon što je njegovo stidno područje bilo pritisnuto uz njezinu stražnjicu, pustio ga je na trenutak, a zatim se povukao do pola i gurnuo natrag do kraja. Počeo je u dobrom ritmu jebati njezinu guzicu. Svidjelo joj se i ubrzo je stenjala i dahtala. U roku od nekoliko minuta, ona je imala vrhunac i nekoliko sekundi nakon što se opustila on je imao svoj. Počeo se povlačiti kad je bio skroz gotov, ali ona je rekla ne želi ga u sebi dok su zaspali. To se ponekad sviđalo i mojoj ženi. Opustio se s rukama oko nje i otišli su spavati. Kasnije se ipak probudio dok je Diane još spavala pa je ustao i otišao se očistiti. hentai price Mislio je da ima više bijelih pruga nego inače, što su možda bile neke od mojih stvari, ali također je rekao da se čini da ima i više smeđih pruga. Zbog toga se pobrinuo da bude potpuno čist

Alen mi je na kraju opisa rekao da je dok je masirao njenu guzu našao osjetljivo mjesto. Trgnuo sam se kad je to rekao znajući zašto je Diane imala slabu točku na stražnjici. Dva dana kasnije razgovarao sam s njom i ispričao joj se što sam ponekad bio tako grub. Rekla je da se ne trebam ispričavati. Moralo je biti grubo kako bi se ispunila njena maštarija. Mogla sam biti još grublja. Postojala je granica s čime bi se složila, ali ja je nisam dosegao. I dalje sam se osjećao nelagodno zbog onoga što sam učinio. Rekla je da su je sutradan boljele ruke, kao i njezine dvije rupe.

Moja me žena iznenadila rekavši nešto nakon što je Diane ispričala drugim dvjema ženama o svojoj noći. Moja žena je rekla da je njena fantazija bila imati toliko seksa u jednoj večeri da će je drugi dan boljeti prorez i anus. Na to su mi se obrve podigle jer bi za to trebalo puno seksa. Proveli smo nekoliko večeri i samo smo nastavili. Imao sam šest vrhunaca jednom i pet drugi put. Trajao sam i trajao ono što se činilo kao sati zadnjih nekoliko puta i sljedeći dan nije bila upaljena. Naravno, sada su postojala tri tipa s kojima se mogla poseksati u jednoj večeri.

Sljedećih dana Betty je vidjela videosnimke. Poslije smo razgovarali. Bilo mi je neugodno što je gleda kako se seksam s nekim drugim i pitao sam se što bi mislila o tome kako sam se ponašao prema njezinoj prijateljici. Iznenadila me rekavši: "Znaš da si bio malo grub s njom", ali to je bilo blažim tonom koji je ukazivao da zapravo nije toliko ljuta na mene.

Rekao sam: "Malo sam se zanio, ali Dominati tako rade svoje."

Rekla je: "Znam. Dobro si učinio. Lijepo si je zabavio, pamtit će to dugo."

Svi smo se sljedećih tjedan dana bavili svojim uobičajenim poslovima. Zatim smo planirali put u planine. Ono što smo rekli Diane nije bila samo laž. Išli smo na jednotjedno putovanje, ali to je trebalo biti za manje od mjesec dana, a ne za dva. Napokon smo sve pripremili i otišli. Bili smo do koliba, išli smo dva puta prije, tako da smo poznavali područje. Trebalo nam je četiri sata vožnje do tamo. Raspakirali smo se i smjestili. Bilo je pet kabina postavljenih u krug oko glavnog prostora s kafeterijom, dva vanjska tuša i prostorom za logorsku vatru. Tu je bila i jama za visinu čovjeka; za koju smo mislili da je nekoć služila za roštilj. fetiš golicanja Jebem ti majku Bio je duži od čovjeka i gotovo dvostruko širi od groba. Izgledalo je poput groba osim veličine. Muškarci su se okupili i odlučili smo da tu jamu možemo iskoristiti za ispunjenje još jedne fantazije. Odmah nakon što smo se raspakirali i odabrali kabine koje je svaki par želio, našli smo se kod jame kao što smo već planirali. Odjednom, dok smo razgovarali, Dianein suprug zgrabio je Allena oko njenog torza. Njegove su ruke bile oko njezinih i stezale su joj ruke tako da nije mogla pobjeći. Isprva se borila pitajući se što se događa. Allen joj je rekao nešto o tome da ju je silovao jer je bila tako seksi i toliko zadirkujuća, ali on ju je samo zadirkivao. Pomogao sam Billu da joj skine odjeću. Isprva se borila, pokušavajući nas spriječiti da joj skinemo odjeću, ali je nakon nekog vremena prestala, vjerojatno misleći da je nećemo povrijediti.

Bilo mi je jako seksi skidanje njezinih hlača dok se svađala, a kasnije sam se još više uzbudio dok sam gledao kako joj muž skida gaćice. Ipak sam se morao smiriti zbog onoga što je dolazilo. Nakon što je njezina donja polovica bila gola, a mi smo joj otkopčali gornji dio, Dianein muž pustio ju je iz ruku kako bismo joj mogli skinuti bluzu. Bio je to još jedan kratki top koji je pokazao njezin pupak i bez grudnjaka. Skoro sam dobio hardon kad su joj grudi ušle u vidokrug.

Zurili smo u nju, ali Alen je rekao. "Ne želim biti cmizdrav, ali možemo li ovo pokrenuti, ubija me mjehur."

Bill je kimnuo u znak slaganja, a zatim ju je podigao. Uskočio sam da joj pomognem odnijeti je do ruba jame. Držao sam njezine gole noge, a ruka mi je klizila prema gore preko njezine zadnjice. Vratio sam ga natrag klizeći preko njezine seksi donjice. Ispustila je tihi zvuk kao da sam je nagrizao. Opet se počela boriti, nije bila sigurna što planiramo. On i ja smo joj prebacili noge preko ruba i kad je bila u pravom položaju, ispustio ju je. Skočili smo Pornografija crnih zvijezda i znali smo da je dno mekša zemlja bez grana drveća ili kamenja koje Te cure u čarapama hodaju joj moglo izvrnuti gležanj, pa smo znali da je neće boljeti ako je tako ispusti.

Podigla je pogled prema nama zbunjenim pogledom, a Bill se okrenuo prema Allenu i rekao: "Samo naprijed, ti možeš prvi."

Očito je to zato što ga je boljeo mjehur. Naravno, svi su nam mjehuri bili puni jer smo mi muškarci popili puno vode na putu ovamo. I nismo uzimali pauze za kupaonicu pa smo bili siti gotovo do kraja. Ili se barem tako osjećalo. Dianein muž nije gubio vrijeme skidajući hlače i donje rublje. Ostavio je košulju na sebi, ali nije želio napraviti nered na hlačama. Otišao je do ruba točno iznad Su. Uhvatio je dršku i usmjerio je iznad jame. Koncentrirao se na trenutak, a zatim je zlatni mlaz potekao iz vrha. Izašao je van i dolje i spustio se na Suinu glavu, a zatim na lice i grudi. Trgnula se i zakoračila unatrag.

Rekla je "Hej. Što radiš?"

Allen je odgovorio: "On radi, a mi ćemo učiniti ono što ste htjeli. Danas dobivate Zlatni tuš."

Na trenutak je zurila u njega kad je Allen završio s pišanjem. Posljednji dio udario je u donje dijelove njezinih grudi i trbuh dok je zurila. Nešto je kapnulo na dno jame. Došao je red na mene pa sam skinuo hlače i donje rublje. Približio sam se rubu dok se on micao s puta. Usmjerio sam svoju mekanu dršku i koncentrirao se na pokušaj pišanja. Držao sam ga toliko dugo da mi je trebala minuta da se pokrene, ali sam konačno uzdahnuo od olakšanja kad je Xxx trannie thumbs počeo. Zato se nisam htio uzbuditi dok smo je svlačili. Sigurna sam da znate da je puno teže piškiti s mjehurićem, a koliko god mi mjehur bio pun, erekcija bi bila neugodna. Napokon sam krenuo i Su je počela kad je moj mlaz udario u njezin trbuh. Ne pitajte me kako sam mogao tako naciljati, uspio sam naciljati više dolje i pogoditi joj stidne dlake. Pogledala me kao da ne može vjerovati. Ali dopustila je da je udari, čak se okrenula tako da joj je moj mlaz pogodio donji dio leđa i gledao sam kako joj se slijeva niz pukotinu stražnjice. Moj je stao i ja sam se pomaknuo. Njezin suprug već je bio spreman nakon što je skinuo hlače i bokserice. Gotovo odmah, počeo je piškiti udarajući joj kosu i grudi, a zatim gornji dio leđa dok se okrenula.

Dok je završavao, Betty je iznenada rekla: "Hej, to nije dugo trajalo, mislim da ću dodati svoju tvojoj."

Obrve su mi se podigle kad je počela skidati traperice. Brzo je pogledala područje kako bi se uvjerila da nema nikoga osim nas tri para. W bi čula automobil da je netko trebao stići do ovog mjesta i bilo bi vrlo malo vjerojatno da bi nas planinar pronašao, ali njezina sramežljivost natjerala ju je da bude sigurna. Kad je bila gola od stražnjice prema dolje, ustuknula je do ruba jame i pogledala me. Prišao sam joj i uhvatio je za ruke. Nagnula se unatrag sa stopalima na rubu i rukama koje su stršale dok sam ih ja držao.Guza joj je stršala raširenih stopala. Ubrzo joj je između nogu pokuljao mlaz. Pogodio je Allena u kosu.

Rekla je: "Hej!" ne samo zbog toga gdje je slijetao, već zato što je mislila da je gotovo. Činilo se da mlaz moje žene neprestano kupa svoju prijateljicu u urinu. Na kraju je udario u donji dio lica i dok sam gledao između nogu svoje žene, vidio sam kako Su guta dio toga. Nisam znao je li to bilo namjerno ili ne. Malo sam se trgnuo na to, ali sam pazio da držim suprugine ruke. Gledao sam kako zlatna tekućina kaplje niz Suinu bradu preko grudi i niz njezin trbuh konačno kapajući na tlo. Primijetio sam nešto što prije nisam vidio. Tlo je postajalo blatno od mokrenja. Napokon je završila i povukao sam je natrag gdje se brzo obukla. Diane je također odlučila dodati svoju mokraću u mješavinu. Bila je spremna kad je moja žena završila, a njezin ju je muž držao u istom položaju. Trebala joj je minuta da se pokrene, ali izdržala je skoro koliko i moja žena. Dok sam je gledao kako sklizne iz hlača, Allen je imao nešto kako je položio na leđa. Ne znam je li se poskliznula u blatu ili namjerno sjela i legla, ali sada je bila na leđima. Dianein mlaz mokraće nekako je direktno udario u Dianein klitoris. Mislim da to nisu mogli učiniti namjerno, ali postojano je mlaz padao niz taj gumb za užitak. I imalo je učinka jer je Diane stenjala.

Pogodilo je tu točku gotovo cijelo vrijeme dok je Diane piškila, čak i na kraju kad je mlaz postao uključen, isključen, opet uključen. Napokon je završila, ali je ostala ondje na trenutak.

Rekla je: "Čovječe, to je bilo olakšanje i pomalo zabavno. Možda bi bilo dobro obaviti nuždu i odavde."

Bill je ispružio ruku i povukao je natrag, a zatim rekao: "To bi bilo predaleko."

Diane je rekla: "Hej, nisam rekla da ću, samo sam mislila da bi bilo zabavno raditi to dok tako visim."

Suin suprug je samo kimnuo, ali je rekao, "To je sada moj posao,"

Rekavši da je skinuo majicu.Budući da on jedini od nas nije ponovno obukao svoje hlače, čak je i Diane ponovno navlačila svoje. Zatim je sjeo na rub jame i skliznuo unutra, sletivši pokraj svoje žene. Zbunjeno ga je pogledala dok je stajao i na trenutak zurio u nju. Zatim je kleknuo na koljena i počeo joj sisati desnu bradavicu. Prebacio se ulijevo i nakon minute počeo naizmjenično lizati njezine grudi obložene mokraćom. Gledala ga je dok je sisao i lizao. U jednom trenutku posegnuo je između njezinih nogu i uvukao prst u njezin prorez dok joj je istovremeno palcem trljao klitoris. Trgnula se pa zastenjala. Činio je to dvije ili tri minute, a zatim je skliznuo na nju i umetnuo svoju tvrdu osovinu u njezin mokri otvor. Trznula se kao i on, gotovo nožem, dok je brzo klizio na dno. Izvukao se, odmah gurnuo natrag i ubrzo je krenuo dobar ritam. Svi smo gledali kako ševi svoju ženu obloženu urinom dok leži u blatu od mokrenja. Ubrzo je podignula noge nagovarajući ga da uđe dublje i brže. Nakon nekoliko minuta jecala je od euforije, a ubrzo nakon toga doživjela je vrhunac. Minutu ili nešto Jamie Foxworth porno slike počeo je snažno stenjati, zabijajući ga sve jače i jače dok nije došao dok ga je gurao još jače. Izdahnula je od zadovoljstva kad je on duboko vrisnuo.