Nude girls pussies

Poslan na vanjski tečaj izgradnje tima kako bi pronašao sebe.

Igra vojske.

Kakav je to otvorio oči na više načina.

Sjedio sam sa svojim prijateljem Alanom Wallaceom, profesionalnim šahistom u praškoj zračnoj luci čekajući naš odgođeni let za Edinburgh, nakon čega sam trebao preuzeti svoju novu dužnost u blizini Invernessa. Da mi prekrati vrijeme, pitao me kako znam da je to ono što želim raditi u životu. Sve je počelo jednog petka navečer;

Bio sam putnik na stražnjem sjedalu starog Bedfordovog vojnog kamiona koji je iznenada skrenuo s ceste bacajući nas sve dok ga je vozač bučno prebacio na pogon na sva četiri kotača. Nakon vrlo neudobne vožnje od Elgina sjedeći na golim drvenim klupama s letvicama sa samo platnenom presvlakom koja nas je štitila od vremenskih nepogoda, koje su bučno lepršale sprječavajući nas da razgovaramo jedni s drugima. Svima nam je bilo sasvim dovoljno što smo ih poslali na vanjski kurs s vojskom kada se kamion alarmantno nagnuo dok smo svi visjeli na njemu, zatim se prevrnuo na drugu stranu kad smo se svi prevrnuli na tvrdi pod kamiona i naglo se zaustavio.

Stražnja daska je udarila prema dolje i urlajući glas je povikao, u redu, izađite van i ne zaboravite pokupiti svu svoju opremu. Nitko nije osporio autoritet u glasu, samo je to učinio, ovo je bilo naše upoznavanje s nadnarednikom (LCpl) Alexanderom (Eckom) iz Kraljevskih inženjera elektrotehnike i strojarstva, REME, koji je bio na vježbi ocjenjivanja tečaja za juniore. Naš neuspjeh na tečaju bio je njegov neuspjeh kao mlađeg vođe i on je to znao.

Uvijek postoji netko tko želi proglasiti svoja prava i zadržati udobnost doma, držao sam jezik za zubima. Narednik Ronald MacLeaver (Ron ili Mac), REME, pojavio se iz tame iza nas, bio je građen kao poželjna usrana kućna vrata, tihim grubim glasom rekao je, sve nije u redu sine. Tišina je zavladala dok smo stajali tamo držeći svoju opremu. Nisam tako mislio. Desetnik pokazuje naše novake u njihove šatore, a zatim ih dovodi na podsmijeh, a vojsku na hranu.

Dodijeljen sam u šator broj tri, nas četvero smo trebali dijeliti s Eckom našeg mentora i trenera nadnarednika za vikend. Nakon što smo svakome dodijelili kamperski krevet, rudnik je bio pokraj Eckovog, uputili smo se u metroleriju, hrana je bila osnovna, ali ok. Kad sam završio s jelom, ostali su se uputili pridružiti se svojim kolegama s posla, ostao sam sam s Eckom.

Pitao me kako to da sam ovdje jer je bilo jasno da nisam dio grupe Šumari. Objasnio sam da je moj otac bio velečasni John Semple i da je iskoristio svoj utjecaj u Povjerenstvu za šumarstvo kako bi mi omogućio da pratim kako se netko izvukao, da se nađem u očevim riječima. Najesen započinjem studij teologije na Sveučilištu Highlands and Islands, UHI.

Eck je rekao da nikad nije imao previše koristi od vjere koja mu je bila previše netrpeljiva. Rekao sam da znam što misliš moj otac je pokušavao to promijeniti na bolje i to je ono što ću učiniti. Dok smo se vraćali do našeg šatora, njegove mudre riječi bile su, sretno, javi mi ako to učiniš kao što sam volio ići u crkvu kad sam bio mlađi.

Sljedećeg jutra nakon doručka svi smo stajali na obali Loch Rannocha i dobivali zadatke za obuku za taj dan. Mines je trebao biti član posade crnog Ribbed Raidera s kaplarom Alexanderom. Gledajući kako se ljulja na privezištu, izgledalo je kao posao, kasnije mi je rečeno da je to ostatak koji je ekipa za obuku kanibalizirala. Moj prvi zadatak bio je izvući Raidera s privezišta.

Eck je rekao da me slijedite i vratili smo se u naš šator. Nude girls pussies Uđite u svoje spidove i obucite ove crne platnene kratke hlače s REME bedžom i bijelu majicu s REME preko leđa. Oboje smo se skinuli do gola zastajući kako bismo se pogledali, divila sam se Eckovom mišićavom Jebem ti majku preplanulom izgledu, a činilo se da i on mene promatra. Osjećao sam se pomalo zadovoljno jer mi to nitko prije nije učinio. Nakon što smo se obukli i pokazali kako se nosi prsluk za spašavanje, spustili smo se do obale.

Mac nas je dočekao pokazujući na Ribbed Raidera i rekao, idi donesi. Bilo je oko 30 metara od obale, nisam znao koliko je duboka voda pa sam slijedio Ecka u hladnu vodu. Bio mi je do struka kad sam ga zgrabio i stao tamo, rekao je Eck, bravo, ulazi, podigao sam nogu preko strane, povukao, poskliznuo se i završio natrag u Masturbacija lijevom rukom uz zvučni pljusak. Ustala sam dok sam curila, pomirenje je bilo i Eck jer je ispružio ruku da mi pomogne dok sam sletjela na njega uzimajući ga ispod. Obojica smo se suprotstavili gromkom glasu Maca, ZABAVLJAMO SE DEČKI, odgovorio je Eck umjesto obojice, samo provjeravajući je li sve jasno ispod Sargenta. Bravo bio je njegov odgovor podrške.

Pokušao sam ponovno i obojica smo pali u otvore, Eck je počeo provjeravati motor, a mene su poslali da provjerim je li sve sigurno na palubi. Sve provjere obavljene, motor je pokrenut, moj posao sada je bio izvući vez, bio je to tip sklopive hvataljke, brzo pospremljen, pokazao sam Ecku i otišli smo kao šišmiš iz pakla. Razgovarajte o uzbuđenju dok smo mahali, nadajući se da je to bila ekstaza u brzini, pakleno smo se okrenuli za 360 stupnjeva, a zatim krenuli uz jezero do našeg mjesta zaustavljanja. Bili smo spasilačka i zapovjedna točka, tri tima od po tri plus mlađi vođa koji su svi bili na terenskoj procjeni za svoj prvi ili drugi put, svaki tim je trebao pješačiti oko jezera. Bili bismo potrebni samo ako nešto pođe po zlu osim da se slobodno opustimo na suncu.

Eck je doveo Raider na obalu na našu određenu točku zadržavanja, moj posao je bio da se ponovno smočim skočivši s pramca prije nego što se prizemljimo. Zatim sam otišao ravno licem u vodu, bez obzira na to što postoji točka na kojoj se ne možete pokvasiti. Ustao sam s užetom za privez preko ramena kao u filmovima i zagazio na obalu, motori su prekinuli tišinu, a zatim pljusak kad mi se Eck pridružio izvlačeći ga na plažu u blizini nekog lišća. Hvataljka za privez ukopana i osigurana, sljedeće je bilo zabavno kamuflirali smo Raidera, nisi ga mogao razaznati ako nisi znao da je tamo.

Naš sljedeći posao bio je postaviti skrovište, i to je bilo zabavno, a opet nisi mogao vidjeti ako nisi znao gdje tražiti. Eck je objasnio da će timovi prijeći preko brda nasuprot nama tražeći da ih prevezemo natrag u kamp večeras nakon što završe prvu fazu. Test je bio, bez lakog prijevoza kući, morali bi pješačiti oko kraja jezera u jednoj, a ne u dvije etape s odmorom preko noći, demoralizirani, i za to bi im trebala cijela noć, bez hrane, bez toplih napitaka i bez šatora ako padala je kiša. Test preživljavanja koji bi im se, poput Forresterovog, mogao dogoditi. Trebali smo ostati skriveni u slučaju da polude ili se ozlijede, nadzirući njihov radio promet, priskočili bismo ih spasiti iz mraka ako nas pozovu.

Povukli smo se ispod kamuflirane kože, dok smo bili mokri, Eck je rekao da nosite svoju opremu i osušite je. Skinuo sam se i objesio odjeću da se osuši, uključujući i tenisice. Eck je tamo stajao gol i gledao me kao što je činio u šatoru, rekao je i speedos. Oboje smo se popeli u skrovište rukama i koljenima sudarajući se i trljajući jedno o drugo, Pozicije za lezbijski seks priznati da sam počeo uživati ​​radeći to, sudeći po izrazu njegova lica, Eck je također uživao. Nakon što smo skuhali i popili vruću slaninu, oboje smo ležali na dekama na suncu koje je prostrujalo kroz nas i lijepo nas je grijalo.

Dok smo ležali na leđima goli i razgovarali, Eck me je pitao je li u pravu kada misli da sam i ja gay. Ostao sam bez riječi. Rekao sam da ne mislim. Smijete li biti gay u vojsci. Da, promijenjeni dani, ovih dana sve uključeno. Pogledala sam ga. Imao je tvrdu erekciju koja je izgledala tako vruće i vatreno, da se činilo da me iznerviralo, ne vruće i vatreno, već vrlo tvrdo. pušenje kurca (blowjob) Jebem ti majku Nagnuo se preko i prema meni, mogla sam osjetiti njegove prste na mom penisu kako ga polako miluje. Sada sam bila na vrhuncu koji nikad prije nisam iskusila, a onda se nagnuo i poljubio me u usne, dodirujući moj jezik svojim.Nikad se nisam osjećala tako uzbuđeno kao što sam osjetila kako me njegova erekcija pritiska na moj bok, okrenula sam se Mladi ladyboy gol bok prema njemu i on mi je dopustio da ga počnem milovati. Sada smo bili jednako predani onome što činimo jedno drugome dok nas je sunce zavodljivo obasjavalo.

Ne znam koliko je ovo trajalo, prvo sam se spustio preko nas oboje, da ne duljim, pojačao sam intenzitet kako sam ga milovao, mogao sam osjetiti kako se napinje, a zatim se istovario preko mene. Bilo je toplo i utješno. Oboje smo ležali u transu i šutke gledali u sunce. Eck je rekao da iako si rekao da nisi gay, ne rekao sam da ne mislim da sam gay. Pogledao me i rekao da si sada, oboje smo se nasmijali. Pitao me što još radiš, a misliš da ne radiš, rekla sam ništa, ali možeš li mi pokazati, on me ozbiljno pogledao i rekao, da, mogu.

Nagnuo se do svoje torbe, izvukao nešto i rekao da ću ti prvo olakšati, tada nisam imao pojma što misli. Gurnuo mi je presavijenu deku pod donji dio leđa, a zatim moja koljena. Instinktivno sam raširila noge kao i ti, osjetila sam kako prstima nanosi ulje ili kremu dok ih je trljao okolo, gore-dolje. Počela sam dobivati ​​erotsko uzbuđenje dok sam ležala tamo, osjetila sam kako mi počinje curiti dok mi je još više razdvojio noge i nagnuo se nad mene. Zatim sam osjetila kako me bocka svojom tvrdom erekcijom, a zatim me polako ispunjava dok je ulazio dok me nije dodirnuo iznutra, u tom sam trenutku bila na vrhuncu svih vremena. Instinktivno sam stisnula da ga zadržim dok se povlačio, iz pogleda njegovih zelenih očiju činila sam ono što je htio. Nastavili smo tako sve dok oboje nismo počeli hripati od uzbuđenja, odmah nakon što je njegovo kretanje postalo nepravilno, oslobodio se i ukočio se nagnut nada mnom, mogla sam osjetiti kako se puni i zatim polako bježi. Polako se povukao što Hiloratrentu prelijepe lezbejke tinejdžerke bio primamljiv osjećaj i bacio se pokraj mene govoreći jesi li siguran da ovo nisi učinio prije.

Rekao sam ne, njegov odgovor je bio dobro, to je ono što radite.Ne rekavši ništa, okrenuo se na leđa podižući koljena i rekao tvoj red u tom sam trenutku bila toliko uzbuđena da je boljelo. Nauljio sam nas oboje, a zatim polako krenuo, prvi put smo bili uključeni, čvrsto uzbuđenje ulaska bilo je nevjerojatno dok me nisu zaustavili. Tada me je uzbuđenje preuzelo i atletski sam skočila, ne, oboje smo bili atletski povezani jedno s drugim, mogla sam vidjeti iz Eckovih širom otvorenih očiju i usta da zadovoljavam njegove i svoje potrebe dok me čvrsto držao. Dolazio sam do vrhunca dok je moj pritisak rastao unutar, s toplinom od sunca na mojim leđima koja su bila intenzivan znoj tekao mi je niz lice dok sam se rasterećivao, mogao sam osjetiti njegov pritisak dok je puhao natrag na mene, ekstaza je bila toliko intenzivna da Nisam se mogla suzdržati. Povukla sam se i legla uz njega zadovoljna i vrlo mokra.

Dok smo ležali na suncu oporavljajući se, mora da smo oboje zaspali da nas je probudio radio koji nas je zvao. Eck se popeo preko mene kako bi odgovorio, a sada je klečao iznad mene i jahao me dok je odgovarao svojim pozivnim znakom. Također je visio na meni što je bilo prilično erotično svaki put kad bi se dotaknuo kad sam počela milovati njegov penis koji je ubrzo odgovorio, poruka je bila duga i spora, mogla sam čuti iz njegova glasa da je ostao bez daha i uzbuđen dok je rekao, Ne Naredniče, morao sam dotrčati s provjere Raidera, sve je u redu. Dok me je gledao, rekao je, dođavola, dok se iskrcavao po meni, zaslužuje te. Mislim da je to bio trenutak našeg zbližavanja.

Cijelo poslijepodne ležali smo ondje u našim speedosima, kratke hlače i majica koje je izdala naša vojska još su bili mokri od jutra, zajedno u skrovištu dok je radio pucketao s izvješćima o položaju i statusu. Oko sredine poslijepodneva sve je bilo u redu na radiju, tada se Eck otkotrljao do mene i počeo sisati i grickati moje bradavice, nisam znala da je tako erotično to raditi.Stavila sam ruku u njegov speedos i počela ga navlačiti, što sam više to radila to je jače sisao i grickao moje bradavice, prsa i uši. Mogao sam osjetiti kako mu ruka klizi u moj speedos i počinje me privlačiti. Razvilo se u nadmetanje tko će prvi pustiti, sve brže i brže igrali smo igru ​​dok oboje veselo slaveći Sa fotografijama ruskih bračnih agencija nismo došli uglas. Bila je to jedna od najuzbudljivijih igara koje sam ikada igrao. Alan, moj kolega iz zračne luke rekao je da, znam da sam igrao tu igru ​​s tobom nekoliko puta.

Vratili smo se na naše bdijenje s radijskim javljanjem položaja i statusa grupa. Vratili smo se ležati zajedno goli, naši spidosi obješeni da se osuše s našim još mokrim kratkim hlačama i majicama nakon što smo otišli dolje do jezera plivati ​​i očistiti se. Pitao me kako to da sam tako atletski građena, priznala sam da sam plesala balet, a zatim ga upitala kako je znao i pomirio se s tim da je gay?

Uvijek su me zanimale stvari u vojsci, ali započeo sam svoje naukovanje kao motorni mehaničar u lokalnoj garaži, gdje sam upoznao svog radnog kolegu Stevea Callahana, postali smo najbolji prijatelji. Jebem ti majku Đani Uvijek je bilo pitanja o njegovoj seksualnosti, nije mi bilo važno bili smo prijatelji i išli posvuda i radili sve zajedno, pa možda ne sve. Garaža je napravila neki financijski skandal s vlasnikom i oboje smo dobili otkaz, ja sam se učlanio u REME, on je otišao raditi za svog oca koji je imao pub. U vojsci, da, bilo je nekoliko tipova koji su bili homoseksualci i vojska je započela svoju sveobuhvatnu politiku, pomalo kontroverznu, ali uspjeli su. Nekako sam se uvijek osjećala drugačije, uvijek mi je bilo ugodno u društvu tipova u raznim fazama svlačenja i ponekad sam se počela pitati jesam li gay.

Jednog vikenda na odsustvu kod kuće sreo sam se sa Steveom u Glasgowu nakon talijanskog obroka, odveo me u noćni klub za koji je znao da se zove Groundhog Private Members Club, na stražnjoj strani i ispod parkirališta, unutra je bilo vrlo vrlo otmjeno s pomiješanim gužva.Ono što sam primijetio je da su Sigurnost kluba sigurno svi bili body builderi, njihova su me mišićava tijela stvarno napalila, nisam znao zašto, ali jest. Sjeli smo za stol u blizini pozornice kad je nastup započeo, bio je to Iron Man show bodybuildera, sve što su nosili bili su skoro tu bijeli speedos dok su šepurili svoje stvari i dok su svjetla blještala, povremeno su se pojavljivali goli. Steve je stvarno uživao između njegovog lupanja po stolu i nepristojnih mačjih dobacivanja. I ja sam također počeo, vrlo glasno. Pogledao sam okolo po publici i tada sam shvatio da je to sigurno gay klub, svi su dečki nekako odjeveni ili što već. Steve je primijetio i rekao da mislim da bi ti se moglo svidjeti ovdje.

Proveli smo sjajnu noć, popili smo i dosta koktela, a zatim smo se vratili u naš hotel u kojem nam je Steve rezervirao dvokrevetnu sobu. U njoj je bio bračni bračni krevet kad sam ga pogledao, rekao je da sam mislio da bi se i tebi ovo svidjelo. Ok, bio sam šokiran, ali bio je u pravu, imali smo paklenu noć zajedno, tada sam shvatio da sam oduvijek bio gay, samo sam to skrivao jer sam želio ići u vojsku.

Ujutro je Steveov telefon primio poruku od tipa po imenu Tim, službenog fotografa Groundhog Cluba, s nizom poveznica u kojoj je pitao želimo li neke ispise da ga obavijestimo. Sa stupnjem dugotrajne zabrinutosti otvorili smo prvu poveznicu, Steve i ja smo tamo uživali u piću s majicama otvorenim do struka, možda su bile malo gay. Druga poveznica bili smo njihovi u svom punom sjaju, goli, bili su očito fotošopirani i dobri, ne pornografski, samo dobri, ništa puni. Treća poveznica bila je na video, iako se nisu međusobno tukli ili nešto slično, bili su erotični dok smo zajedno šepurili, pozadina bara izgledala je pomalo lažno. Tada je Steve priznao da mi je prolio piće, mogao sam ga zadaviti, da je vojska saznala da sam u dubokom govnu. Kad sam se vratio u svoju jedinicu, službeno sam vojsci dao do znanja da sam gay, osiguranje i sve to.

Tada sam upoznao Maca, on je bio LGBT viši dočasnik predstavnik za REME, dao mi je smjernice o tome što i gdje smijem biti gay i upoznao me Slike gole meksičke djevojke Army listom Do i Don't Army, neslužbeno nazvanom, fuck a do do, popis. Tada je Mac objasnio kako je i kada shvatio da je gay.

Mac je bio vojni vojnik još od kadeta, pridružio se REME-u i napredovao u činovima. Na dvogodišnjoj razmjeni s Danskom vojskom, smještenom u blizini Kopenhagena, njegov suprotni broj i dodijeljeni prijatelj u danskom ekvivalentu REME-u, Sargent Jan DeViers pozvao ga je na zabavu za Ivanjsko ljeto koju je organizirao jedan od njegovih prijatelja. Bio je vani s Janom nekoliko puta uživajući u noćnom životu u Kopenhagenu, a kako je ovo bila važna proslava u Danskoj, prihvatio je poziv. Trebala je to biti jedna od onih zabava tipa uz bazen gdje su svi bili odjeveni u kupaće hlačice, neke kraće od drugih, sve vrlo šarene i pripijene. Nakon nekoliko piva, poprilično, u to je vrijeme popio previše zajednički problem s neoženjenim vojnicima čiji se život izvan dužnosti vrtio oko Sargentove nerede.

Primijetio je da su tamo uglavnom bili momci, ali s obzirom na vojsku to nije bilo neobično, tijekom noći je predstavljen jednom od novopristiglih razmjena iz Kraljevske inženjerije, njihove sestrinske pukovnije, Sargent William (Wild Bill) Harrow. Kao i Mac, živio je Sargentov stil života. Jedno piće drugome i još jedno, noć se stopila u izmaglicu. Sljedećeg jutra probudio se u čudnoj sobi i čudnom krevetu gol, a netko je također ležao gol pokraj njega, Divlji Bill. Sjećanja na prethodne noći potpuno izgubljena zauvijek.

Bill se probudio Macovim iznenađenim iznenadnim pokretom dok je sjedao, Bill ga je pogledavši rekao, ti si crni konj, Mac je zamuckivao izgubljen za riječi (teško za povjerovati) rekao kako to misliš. Da si i ti gay. Obrambeno je rekao ne nisam, ti si bio sinoć i vodio put, a oni me zovu divljim.Mac je znao da je ono što je Bill rekao točno jer je imao neke gay zadatke u inozemstvu s ladyboyima i ponovno u Kopenhagenu prošli tjedan nakon što su se on i Jan rastali kako bi otišli kući, ali nije.

Bill je stavio ruku na Macovu nogu i zavodljivo ju je protrljao navodeći ih da oboje ponavljaju, koliko se mogu sjetiti što su radili prethodne noći. Tada je prihvatio da je homoseksualac, bio je čist u vojsci, promijenio je dane bez problema, samo s papirologijom. Kao viši dočasnik dobrovoljno se prijavio da bude LGBT mentor mlađim vojnicima. Bill i Mac postali su, ispod radara, partneri, a postovi su ih često držali razdvojenima.

Oboje ih je nedavno regrutirala kapetanica Gill Clarke iz Kraljevske vojne policije, Red Caps i vojni časnik za vezu s LGBT osobama za jugozapad, a njezina partnerica Shona MacBeth boffin u Porten Downu. Zasladilo je to što će obojica dobiti promaknuće u stožerne narednike i zajedno biti postavljeni u pogon za održavanje i popravak vozila Warminister blizu Salisburyja, sa svim gay klubovima i pubovima, kao instruktori za obje pukovnije i kao LGBT mentori. Oni će preuzeti svoje objave sljedećeg mjeseca, kada dovršim ovu procjenu i dobijem svoju drugu crtu, pridružit ću im se, Mac je to dogovorio.

Do sada je sunce izlazilo, noć i naš razgovor prekidale su samo šareno sročene poruke preko radija od šumara pripravnika koji su nas pitali gdje smo. Ali šištanje i škripanje preko radija, treći gumb slijeva, Obješen kao sat shemale nas je da im kažemo da smo se vratili na stanicu i da ih čekamo. Naše vojne kratke hlače još su bile mokre kad smo ih obukli, zapalili Raider i krenuli natrag na ono što se činilo kao Mach jedan dok smo jurili kroz vodu. Stigli smo kao što su Šumari stigli iscrpljeni i jako prljavi nakon 18 sati pješačenja. Imali smo vrlo tih i miran dan igrajući se s Raiderom dok su prespavali svoj noćni izlet izdržljivosti i preživljavanja.Ispostavilo se da je Mac poznavao mog oca, velečasnog Johna Semplea iz njegovog posla za vezu s LGBT osobama.

Epilog.

Do jeseni Steve se pridružio teološkoj ustanovi UHI stekavši mnogo novih prijatelja neočekivano puno novih prijatelja i uključivši se u puni studentski život koji su svi željeli. Jednostavno učenje radnim danom prekinuto je tjednom večeri u šahovskom klubu, na razmjeni u posjetu sveučilišnom šahovskom klubu upoznao je Alana, čuda od sira Harolda, koji je bio šahovski velemajstor i Phillipe Dregmire, Sir Haroldov partner koji ga obojica sponzorira na šahovskim turnirima. Alan ga je upoznao s potpuno novim životnim stilom igrajući na turniru Pink Chess & Exhibition Tournament, a Sir Harold i Phillipe često su ih pratili. Kao rezultat njihovih dodatnih muralskih aktivnosti Sir Harold i Phillipe rekli su da se nikada nisu osjećali bolje. Calumov povratak u Inverness trebao je preuzeti dužnost u novim LGBT prijateljskim biskupijama koje je prethodno vodio njegov otac. jebanje u prirodi price Gdje drži, sve uzbudljivije nedjeljne propovijedi, na koje je njegov otac bio vrlo ponosan.