Vruća crnka teen pokes bio sav mokar i marljivo lizao kurce, momci su se poredali oko mene, Najljepši shemale ikada me po guzici i raspravljao o mojim čarima, bio sam u ovoj pozi još sat i po, a onda me je jedan od momaka, ne mogavši to izdržati, spustio na pseći stil i odmah mi ušao u guzicu gdje nisam ni dozvolio moj muž je ušao i počeo me bijesno udarati, ja sam počela glasno Zovi me za telefonski seks stenjem, osjećajući cijeli njegov kurac u sebi, ali su mi usta brzo začepljena njegovim kurcem, tip je došao za pet minuta i njegovo mjesto je zauzeo drugi, ali ovoga puta u pičkicu Do tog trenutka sam već bio nasilno ušao, stavili su mi stomak na stočić, raširili noge, momci su počeli da se menjaju, ušli su prvo u usta, pa u macu, sperma Lezbejske guzice je tekla niz noge, tako da su me držali dva sata, potpuno sam izgubila Erotske priče, jedan od momaka je počeo da me jebe prstima i onda me pustio da ližem da su svi prekriveni spermom, moji ljubavnici su se umorili, seli na sofu i rekli da ću vratim clanove u radno stanje sto sam poslusno i poceo da radim dok sam sisao, tukli su me po dupetu i govorili kakva sam Prosječno tijelo tinejdžera kurva i kako se svake nedelje dovode nase ruskinje i tako sam sve popušio, jednu od momci su legli i naredili mi da sednem na penis sto sam i uradio, drugi mi ga je zabio u dupe, odmah sam dosao pa su me drzali jos sat vremena, svi su usli u mene, brisaci svoje kite o mene kosa, pa su me digli na noge, prekriven spermom, nisam mogao ni noge da spojim, isao sam na zurku na balkon, bilo je skoro pet ujutru, jedan od najmladjih momaka pratio me bez riječi, sagnuo me i naslonio se laktovima na okvir balkonasise su visile spolja, poceo je bijesno da me jebe po maci, pocela sam da se deram po cijelom dvoristu, brzo je dosao, napalilo me, a onda me ostavio da pušim kad sam pušio, rekli su mi da se obucem, zaur odvešću te kući, obukao sam se bez pranja, sperma na butinama i na odeći, dali su mi trista dolara rekli su da sam zaradio i kao odgovor na zahtev, poljubio sam svačiji penis kući zaur me je odvezao u tišini i ne Nemam snage da progovorim, odvezao se do kuce, besceremonalno me opipao, uzeo moj broj i rekao da cekaju saunu za tri dana, nasmijao sam se, rekao da cu razmisliti i otisnuo kuci, kad sam otišla kuci,shvatila sam da moj muz spava kod kuce,uvukla sam se u kupatilo,očistila se i shvatila da nikad nisam imala ovakav seks i da svakako idem u saunu,otišla sam iz kupatila,odvukla se veš mašinu, i legla pored mog muža." />
Najljepši shemale ikada

Bio sam uzbuđen što sam pronašao gđu Anderson i gđu Laidlaw u odmaralištu u Grčkoj. Nikad se nisam toliko potrudio ispuniti maštariju, ali ove su dvije supruge bile izvrsni primjerci svoje vrste i vrijedne truda.

Osim toga, pomalo sam se umorio od Rihanna goli vid uobičajene potrage za lijepim ženama. Ponekad je prelako. Održavao sam Hardcore latina teen striptiz i dok sam prelazio četrdesete, a moj pozamašni šlang uvijek je bio zgodan otvarač vrata. Žene i muževi također se oglašavaju kako bi pronašli odgovarajuće muškarce za diskretne sastanke, a ti sastanci i usmena preporuka pružili su mi dovoljno pičkica.

Ali moram priznati da sam manje uživao u dogovorenim sastancima, koliko god ugodni bili, i cijenio slobodno držanje ljupke zrele supruge. Ovo bi mi bilo prvo takvo putovanje samo u svrhu da iznenadim svoje nove prijatelje. Nisam bio potpuno glup. Znao sam da možda neće biti ugodno iznenađeni. Stoga sam pokušao obuzdati svoja očekivanja.

Tjedan dana prije njihova putovanja, gospođa Anderson navratila je u moju trgovinu da mi zahvali na savjetu i da dobije kontakt podatke mog šogora. Rekao sam joj da mu se obrati ako budu imali problema. Prije nego što je otišla, pokazao sam na postere s nudističkom plažom u stražnjem dijelu svoje trgovine i rekao: "Ne zaboravi da ćeš biti na mjestu gdje ćeš moći biti slobodan koliko želiš."

Nasmijala se i odgovorila: "Sigurno ćemo tražiti avanturu, ali možda smo prestaromodni za to."

Nasmiješio sam se: "Staromodne djevojke su najbolje i nema razloga da ne naučite nove stvari. Zapravo, posjetitelji otoka su turisti iz cijele Europe, svi stranci jedni drugima, pa što možete izgubiti ako se prepustite malo?"

“Vidjet ćemo”, rekla je lagano pocrvenjevši. I gospođa Anderson je izašla iz moje trgovine.

Moj šurjak Dorian radio je pola radnog vremena za vlasnike odmarališta na otoku. Jedna od njegovih dužnosti bila je osigurati zgodne mladiće za plaže.Kao što možete zamisliti, većina turista su stariji, a općenito muškarci ne izgledaju dobro u malim kupaćim kostimima ili goli. Njihove žene su druga stvar.

Dorian ima kontakte među lokalnim stanovništvom, a mladićima plaća da provode vrijeme u šetnji plažama ili igraju odbojku na nudističkim plažama. Mladići moraju biti punoljetni, naravno, biti u formi i dobrog izgleda i, što je najvažnije, moraju imati prilično istaknute penise, one koji se vide izdaleka dok se ljuljaju uokolo da uživaju turisti.

Nadala sam se Erotske priče će moje prijateljice gospođa Anderson i vrlo ljupka gospođa Laidlaw istražiti i pronaći ovaj dio plaže.

Napokon je došao taj dan i ukrcao sam se na let za Atenu, a zatim na otok.

Prijavio sam se u isti hotel, ali nisam želio prerano pronaći svoje prijatelje. Moj je plan bio omogućiti im da se upoznaju s područjem i biti siguran da se osjećaju ugodno. Prvo sam jutro s balkona gledao kako šetaju do plaže i izležavaju se na suncu. Nudistička plaža je bila nešto dalje od obale, a prvi dan nisu išli u tom smjeru.

Sljedećeg dana ponovno sam ih promatrao kako hodaju do plaže. Ovaj put otišli su dalje prema kupalištu za odrasle. Najljepši shemale ikada Znatiželjno sam gledao kako su zastali i razgovarali jedni s drugima. Nastavili su u tom smjeru, i siguran sam da su vidjeli natpise da je plaža neobavezna odjeća.

Sat vremena kasnije izašao sam iz sobe i krenuo uz plažu u istom smjeru. Ubrzo sam bio okružen uglavnom starijim muškarcima i ženama u raznim fazama odijevanja i svlačenja. Starije žene s opuštenim sisama gledale su me dok sam prolazio pokraj njih. Muškarci s previše trbuha paradirali su goli.

Povremeno je bilo mlađih i spremnijih tijela za pogledati. Tada sam ugledao gospođu Anderson i gospođu Laidlaw. Bile su zavaljene na ručnicima, ali još uvijek u kupaćim kostimima.

Izmicao sam im iza leđa kako bih im ostao izvan vidokruga. Baš dok sam razmišljao kako dalje, gđa.Anderson je posegnula i otpustila naramenice njezina kupaćeg kostima. Pažljivo je spustila gornji dio i oslobodila svoje ljupke, ali sitne grudi. Odostraga ih nisam mogao savršeno vidjeti, ali sam bio dovoljno blizu da vidim da su joj bradavice neobično šiljate, gotovo oštre.

Ovo je već vrijedno putovanja.

Gledao sam da vidim hoće li gospođa Laidlaw učiniti sličan potez, ali ona je samo ležala i uživala u suncu i surfala dok je gospođa Anderson nanosila kremu za sunčanje na svoje grudi. Dok je mazala svoje bradavice losionom, osjetio sam kako mi raste hrabrost.

Pustio sam je da se opusti nekoliko minuta, a zatim sam viknuo, "Zdravo. Zdravo," dok sam šetao okolo i prilazio im sa strane.

Obje su žene pogledale u mom smjeru sa svojim sunčanim naočalama dok sam im mahao i nasmiješio se. Gđa Anderson odmah je pokušala prekriti sise.

Kad sam im se približio, rekao sam: "Razmišljanje o vašem putovanju natjeralo me da odlučim doći i uživati ​​u ovom prekrasnom mjestu."

Očito su bili iznenađeni, a ja sam se bojao da će negativno reagirati i pobjeći. Ali samo su ležali dok sam ja stao nekoliko metara od njih oboje. Prizor je bio divan. Dvije dobro očuvane i lijepe žene leže jedna uz drugu u oskudnim kupaćim kostimima, a jedna daje sve od sebe da se pretvara da joj se bradavice ne vide.

"Nadam se da vas ne iznenađujem previše", rekao sam. "Otok je tako lijep, a nisam bio ovdje neko vrijeme, pa sam odlučio otići." Nisu razgovarali. Pa sam nastavio: "Imate li nešto protiv ako stavim svoj ručnik ovdje?" pokazujući na obližnju mrlju pijeska.

Gospođa Anderson pogledala je gospođu Laidlaw, a zatim opet mene, "Ne, poslužite se." Uz njihovo odobravanje, raširio sam ručnik i nasmiješio im se.

"Kako je prošao vaš posjet do sada?" Pitao sam.

Gospođa Anderson govorila je za njih: "Bili smo kod nje tek dva dana, a hotel je savršen i lokacija je idealna."

“Vidim da ste pronašli moju omiljenu plažu”, rekla sam im.

Opet je gospođa Anderson progovorila: "Tek smo došli do ovog dijela.Bilo nas je sramežljivo, ali je prilično ugodno. Ovdje su samo stranci, kao što ste mi rekli, pa sam se slobodno sunčala bez gornjeg dijela. Ali ne bih trebao biti s tobom ovdje."

„Gluposti“, rekao sam, nadajući se da će spustiti ruke i opet mi dati da vidim svoje šiljate bradavice. "Trebao bi se osjećati slobodnim činiti što hoćeš. Uostalom, na odmoru si."

Pažljivo, i tijekom sljedećih nekoliko minuta, gospođa Anderson mi je pokazala svoje sise. Zapravo, pokazivala ih je svakome tko je htio zuriti. Osjetio sam kako se moj penis odmotava i traži prostor za rast.

Ustala sam na noge i zakoračila da stanem kraj njihovih ručnika. Obje su žene pogledale prema meni dok sam zurio izravno u preslatke male pufne gospođe Anderson.

"Što kažeš na plivanje?" rekla sam. Voda je topla u ovo doba godine. Pokazala sam na svoje kupaće gaće u boksericama i nasmiješila se. Zatim sam ih povukao dolje pred te dvije žene otkrivajući banana sling odjeću koja je jedva sadržavala moj paket. Moj kurac je bio prekriven crnim najlonom, ali im Slike debele žene njegova veličina bila na vidjelu.

Okrenuo sam se i potrčao prema valovima, a neposredno prije vode skinuo sam remen i gol zaronio u valove. Voda je doista bila topla i ugodna. pravi se da spava Erotske priče Dok sam se ljuljao u oceanu, uživao sam u bestežinskom osjećaju svog penisa i jaja kako plutaju ispod vodene linije. Malo sam se povukao kako bih povećao opremu, a topla voda uzrokovana vrećom s loptom spustila se još centimetar ili dva.

Za manje od pet minuta, potrčao sam natrag iz vode i prema svom ručniku i prema gospođi Anderson i gospođi Laidlaw. Trčanje je uzrokovalo da mi se kurac njiha, pljuska i izvodi nekoliko helikopterskih vrtloga. Sunčane naočale žena bile su okrenute u mom smjeru dok sam im se približavao.

Ne obazirući se na svoju potpunu golotinju i na svoj dugi debeli kurac, zgrabio sam ručnik i potapšao se po licu i prsima dok su dame zurile.

"Nadam se da ti ne smeta," rekao sam, "ali to je velika radost, tako je slobodan, biti go na plaži i s drugima, posebno s tako lijepim damama kao što ste vas dvije."

Smijali su se.I nasmijao sam se. Ali smijeh je samo uzrokovao da mi kurac padne i uvrne se zbog njih.

Legao sam na svoj ručnik, licem prema gore tako da su moj kurac i jaja bili u pogledu, i uživao u toplini. Pogledao sam prema ženama i vidio da je gospođa Laidlaw skinula gornji dio odijela i pokazivala bujne grudi s vrlo istaknutim tamnim areolama. Iz moje kite je curila sperma kad sam joj vidio sise.

Okrenuo sam se na bok prema njima i još smo malo razgovarali, a onda sam skupio stvari da odem. Stajala sam kraj njihovih ručnika, uživala u njihovim grudima i čavrljala. Kao što sam to učinio, barem jedan veliki mjehurić sperme oozed iz mog penisa i napravio dugu kapanje na pijesak. S njihovim sunčanim naočalama nisam mogao reći jesu li me gledali kako kapam.

"Pa, vratio sam se u svoju sobu na tuširanje", rekao sam im. "Nadam se da ću te vidjeti ponovno." I otišao sam.

Moj plan je bio na dobrom putu do ove točke. Nisam imao pojma što bi se moglo dogoditi poslije i nisam bio siguran hoće li biti uzrujani ili nesretni ili upravo suprotno. Odlučio sam pričekati i vidjeti.

To sam se poslijepodne opustio u svojoj sobi. Sam sam večerao u hotelskom restoranu. Dama nije bilo nigdje.