Erotski seks postovi

[A/N: Planirao sam napisati tri scene usredotočene na riskantan i ušutkani seks s mogućnošću da budete uhvaćeni. Malo sam se ulijenio nakon završetka prve, pa su ostale dvije scene samo ukratko opisane. I dalje bi trebalo biti ugodno čitati, s obzirom na to da se nije žurilo i predstavlja značajan napredak u odnosu na prvu priču koju sam napisao na brzinu.]

Još je bilo rano jutro kad su naši alarmi zazvonili u 3 ujutro. Inače bismo oboje bili umorni, ali rani noćni odmor u petak kada bi većina tulumarila cijelu noć pomogao je u tom pogledu.

"Imaš sve.. Super, idemo."

Kad sam obavio posljednju provjeru prije nego što smo napustili kuću, moje su skeleće oči naišle na prekrasan prizor. Noseći labavu i prozračnu košulju zajedno s parom kriminalno kratkih hlačica za maksimalno hlađenje, tvoja odjeća za planinarenje nakratko je prijetila pogoršati moju jutarnju šumu prije nego što je brzo zaboravljena tvojom rukom da me povučeš za rukav.

"Naravno, idemo. Ja ću voziti."

Kad smo stigli na stazu, oštar zrak bio je blaženo tih. Malo tko bi razmišljao o planinarenju u tako rano -- i bezbožno -- vrijeme, ali upravo smo to bili razlog zašto smo to htjeli učiniti. Mir i tišina gotovo su se mogli osjetiti čak i dok je hladan jutarnji povjetarac prolazio kroz drveće i lagano miješao mirni jutarnji zrak. Nagnuvši se naprijed, brzo sam te kljucnuo prije nego što sam te zagrlio straga.

"Jesam li stvarno tako topao?" pitaš uz hihot.

"Pa da, ali ne-o.čekaj"

Smijući se, uzimaš me za ruku i krećemo prema početku staze. To ni u kom slučaju nije bio dug trag, ali nisam uzeo u obzir neke događaje. Na primjer, nisam očekivao da će se tvoja zgodna guzica njihati ispred mene dok si vodio, i da će tvoje vesele grudi biti vidljive s gornjeg dijela tvoje majice dok sam vodio i često sam provjeravao jesi li dobro.Sama brza tjelovježba imala je učinak da se osoba osjeća puno budnije, pa čak i uzbuđeno, što je zatim dovelo do sljedećeg neizbježnog ishoda.

"Jesi li dobro?" pitate, s pomalo zabrinutim pogledom.

"Da-da. Pretpostavljam da sam samo malo van forme."

S vragolastim pogledom naginješ se naprijed i pipaš me kroz moje kratke hlače za vježbanje.

"Čini se da ovaj tip nije u formi.naprotiv, čini se da je savršeno zdrav ;)"

Imao sam jedva dovoljno vremena da se pomaknem iza velikog stabla prije nego što mi povučeš kratke hlače i počneš lagano, zatim grubo, sisati me dok tvoji vlastiti prsti pronalaze put do tvog klitorisa i počinju ga trljati. Čim sam blizu, ipak, izvučem svoj kurac iz tvojih usta i nasmiješim se.

"Ne još ~"

"Bleh. ;) Ipak sam uzbuđen.mogao bi to samo zabiti."

"Onda ćeš samo morati duže ostati uzbuđen ~"

Uvijek mi je bilo pomalo zabavno kako si se mijenjao iz doma u sub kako si se više uzbuđivao, ali to je vjerojatno bio samo jedan od onih razloga Banje za odrasle smo tada završili u krevetu. Čak i kao prijatelji iz djetinjstva, uvijek ste me voljeli zadirkivati, a ja bih bio previše sramežljiv odgovoriti istim putem. Međutim, kako smo oboje odrasli i ostali u kontaktu, to je zadirkivanje dobilo iznenađujući obrat jedne noći. Jedna vruća stvar dovela je do još jednog zadihanog ishoda, i tako smo završili na današnjem druženju.

"Hajde, idemo ~ Kraj staze nije tako daleko, a bit će lijepo gledati izlazak sunca s ovog vrha."

"U redu."

Dajući ti još jedan poljubac, ohrabrujuće ti stišćem ruke dok nastavljamo i brzo stižemo do vrhunca. Duboko udahnuvši svježi jutarnji zrak, shvaćam da smo malo preranili za izlazak sunca. Međutim, ubrzo vam je pala na pamet još jedna ideja nakon što ste vidjeli kako se naslanjate na drvo kako gutate vodu i hvatate dah. Erotski seks postovi Nejasno uzbuđen mirisom tvog znoja i naporima dosadašnjeg pješačenja, moj je član počeo otvrdnjavati dok sam stavljao ruke na drvo pokraj tvoje glave prije nego što sam ti poljubio čelo i usne.

Dok je ljubljenje bjesomučno eskaliralo, shvatila sam da je moj član brzo otvrdnuo i namjerno grbi -- a zatim brusi -- tvoje prepone. Prekinuvši kontakt, brzo sam te okrenuo prema drvetu dok sam gurao tvoje kratke hlače u stranu svojim debelim i željnim kurcem.

"Bez gaćica.?"

"Mmhmmm~"

"Sve bolje ~ ;)"

S brzim potiskom, moj kurac glatko prodire u tvoje vlažne nabore mace i ulazi u tvoju macu koja čeka. Svaki polagani bolni potisak izaziva tvoje prosvjede da ubrzaš, ali ja ih ignoriram uz smiješak i nastavljam bolno sporim tempom, pazeći da tvoje tijelo i maca osjete svaki duboki udarac. Obložene tvojim glatkim sokovima, kapljice tvog slatkog nektara počinju kapati iz moje kite sa svakim pritiskom.

Čujući tvoje tiho, ali sve jače stenjanje, naginjem se naprijed i šapućem ti primamljivu istinu u uho: "Tvoji jauci me samo otežavaju." Uz to, razigrano grickam vaše uši prije nego što uzmem vaše ruke u svoje, tako da cijelu vašu tjelesnu težinu uravnotežuju isključivo moje ruke i kurac. Dok počinjem ubrzavati i ozbiljno se zabijati u tebe cijelom dužinom svog štapa, smiješim se dok zamišljam kako se brzo zagrijavamo u svježoj zori: ti sa svojim sredstvima drhtiš od snažnog udaranja dok ja sretno pružam odgovor na tvoje ranije molitve za mene da ubrzam. Doista, moje tiho režanje, tvoje užareno stenjanje i naš vrlo prikladan položaj učinili su da se osjećamo kao kod kuće u šumi, jebeno poput životinja na vrućini.

Napokon je došlo vrijeme za ultimativno zadirkivanje. Naše grubo i strastveno jebanje brzo je dostiglo vrhunac čak i dok su tvoji jauci tražeći da svršim u tebe postajali sve glasniji i očajniji. No tiho sam odbrojavao u glavi i dao ti duboki završni udarac koji je pogodio savršeno mjesto. Dok je tvoje požudno stenjanje od tog jedinog uboda odjekivalo šumom i bez sumnje prestrašilo neke životinje, izvukao sam svoj uspravni kurac koji je curio iz tvoje tople vlažnosti čak i dok smo oboje bili na rubu vrhunca.Dok si se zbunjeno okrenuo da me pogledaš, brzo sam ispunio tvoj čekajući jezik poljupcem prije nego što sam zaigrano dodirnuo tvoju macu -- svjestan da bi bilo potrebno više od toga da te gurnem preko ruba. "Sačuvajmo najbolje za kraj~", kažem dok potpuno skidam oboje kratke hlače i držim ih u torbi. Uz vaše prigušene prosvjede da završite ono što je započeto, ovo je išlo točno po planu.

Pješačenje s apsolutno ničim što ne pokriva naš uzbuđeni seks osim naših majica na hladnom zraku pokazalo se uzbudljivim. Više nego jednom, tvoja majica, koja je zadirkujuće pokrivala tvoju macu s koje je curilo, prijetila je da će je otkriti svaki put kad bi se sagnuo naprijed ili kad bi zapuhao jedan nalet vjetra. Zajedno s povremenim razigranim grbanjem na mojoj strani bez stvarne penetracije, naša su tijela bila pripremljena i spremna čak i kad smo stigli do vrha.

Uistinu, činilo se da pomisao na konačno oslobađanje na vrhuncu daje dovoljno motivacije. Nedugo nakon grubog trzanja stabla, stigli smo do vrha s primjetno mokrim mrljama na odjeći. Sa znojem od planinarenja bio je pomiješan i znoj od prethodne. vježbe, a kapanje iz naših miješanih sokova tijekom cijelog puta nije nimalo pomoglo.

"Tako je lijep izlazak sunca, zar ne?"

"Da."

Primijetivši rastreseni ton u tvom glasu, bacio sam pogled i sjetio se sramežljivih, postrance Pus si zeko koje si uputio prema mom ocrtanom članu dok smo se približavali vrhu. nasmijao sam se.

"Očito imamo posla kako bismo oboje mogli uživati ​​u ovoj ljepoti kako treba~"

Susrećući tvoje usne s mojima, nekako se spotaknemo Erotske priče ravne stijene nedaleko od oznake vrha. Prekrivena gustom vegetacijom, ova velika, glatka i svilenkastobijela stijena činila se savršeno prikladnom kao klupa za grupe ljudi. Za nas dvoje je to, međutim, bilo savršeno mjesto za druge aktivnosti.

Dok si legao na stijenu i počeo trljati svoju macu svojom majicom, sagnuo sam se i nastavio da ti dam ono što si zaslužio.Polako i namjerno, jezikom sam pratio rubove tvojih usana prije no što je brzo zaletio unutra i van dok su se ponovno čuli tvoji jauci. Zajedno s tvojim bijesnim trljanjem klitorisa, to bi gotovo bilo dovoljno da te dovede preko ruba da te nisam uzeo za ruku i spriječio te u tome. Začuđeno, gledaš me prije nego što nam se oči sklope dok nam se usne ponovno spajaju.

Raširivši ti noge u stranu, naginjem se iznad tebe i potpuno te obuzimam pogledom. Tvoje nasmijano i rumeno lice, obrazi i maca pocrvenjeli od uzbuđenja. Tvoje tvrde bradavice vire kroz majicu za vježbanje, dižući se sa svakim udahom. I tvoje sramežljive, ali tople ruke, koje s velikim povjerenjem stiskaju moje dok me tvoje sjajne oči potiču da te uzmem odmah tu i tamo.

Duboko udahnuvši, uronim ravno u tvoju čvrstu vlagu dok cvilaj izlazi iz tvojih drhtavih usana. Čvrsto guranje i izvlačenje na mučno spor način, svaki potisak i kasnija priprema za sljedeći otkrivaju tvrdi kurac koji blista od tvojih sokova dok ga tvoja maca čvrsto steže. Međutim, to samo povećava zadovoljstvo i ubrzo se naša tijela kreću u tandemu poput dobro podmazanog jebenog stroja dok gunđanje i stenjanje ispunjavaju zrak.

Radosno te bučno trčkarajući, moj kurac udara o tvoju macu i nemilosrdno je napada dok naši dvobojni jezici mame jedno drugo na žešće i dublje poljupce. Međutim, baš kad se približavamo sve bržem vrhuncu, usporavam i mijenjam strategiju. Iako je besmisleno jebanje bilo ono za čim je moje tijelo čeznulo kad sam vidio tvoje uzdignuto tijelo ispod sebe kako sija od znoja, moje rezerve samokontrole još su se održavale.

Gurajući duboko tako da Dečaci su goli osjetiti kako vas ispunjava moj topli penis, kratko ostajem u vama prije nego što se potpuno izvučem. Dok me gledaš molećivim očima, ja se nasmiješim, zatim se nagnem da te poljubim prije nego što neočekivano zabijem svoj kurac u tvoju macu koja čeka još.Opet i iznova, pratim ovaj proces guranja duboko u vas, držeći ga tako da možete osjetiti takvu puninu, prije nego što se potpuno izvučem i ostavim Lizi bakinu macu da ludo čeznete za sljedećim potiskom. Odvodeći nas do novih visina užitka sa svakim dubokim udarcem, počinjem nesvjesno ubrzavati dok tvoji jauci i vrući zidovi mačkice brzo nagrizaju moju samokontrolu.

Prerano, osjećam da se vrhunac neizbježno približava. Meril Strip Erotske priče Međutim, iako su nam tijela bila izgubljena u užitku, naše uši hvataju žamor ranih planinara na vrhu nedaleko od mjesta na kojem se nalazimo. Pa ipak, moj te kurac počinje udarati sve jače i brže sa sve većom žurnošću i očajem.

Znao sam što treba učiniti. Stavljajući obje ruke na tvoje rame, snažno ih guram prema dolje dok se moji bokovi vraćaju iz zamaha i čvrsto se zabijaju u tvoju usku macu. Nabijene na moju debelu i bolno uspravnu dršku, usne tvoje mačkice se šire -- kao i tvoje oči -- dok se borila, ali je nekako uspjela, da me potpuno uzme jednim brzim pokretom. A onda je došao vrhunac.

Eksplodirajući duboko u tebi, moj pulsirajući kurac ispunjava tvoju čekajuću macu i utrobu ljepljivim kuglicama vruće i bijele sperme. Čak i dok ti se zidovi mačkice grče od užitka, Djevojka sa dugim bradavicama su obojeni u bijelo od uskovitlane sperme dok pokušavaš najbolje što mogu izmlasti moja jaja od svake kapi. Umotana u duboki poljubac, međutim, kako bi prigušila naše jecaje zadovoljstva, obližnja gomila nije bila ništa mudrija čak ni kad te je moj kurac nastavio puniti spermom.

Napokon, podižem te sa stijene dok nam trnci zadovoljstva jure duž kralježnice. Gledajući tvoju bolnu i dobro iskorištenu macu iz koje cure naši miješani sokovi i moju gustu spermu, nasmiješim se, prije nego što te ponovno poljubim u još jedan duboki poljubac i nježno te kljukam po čelu nakon što završimo.Ljubazno maženje u automobilu dovršava naše jutarnje planinarenje kao i ostatak dana -- uključujući rizične kremaste krempe u svlačionici određenog trgovačkog centra koje prijete da zamrljaju odjeću koju ste planirali kupiti i još mnogo toga navečer u karaoke sobi dok se mučite pjevati s kurcem duboko u tebi -- ispada podjednako zabavno i primamljivo zločesto kao prvi put kad ti je moj kurac poljubio utrobu u šumi.