Lezbijska seks igra

Ovo će biti moja prva priča, stoga su komentari i kreativne kritike dobrodošli.

Bio je oblačan dan u Škotskoj, ali moja prijateljica Eva i ja smo odlučile otići pješačiti na jednu od planina koja je bila udaljena možda 40 minuta vožnje,

Dok smo se vozili, razgovarali bismo o različitim stvarima, uživali u krajoliku i povremenom spominjanju seksa o stvarima koje bismo radili ili smo radili jedno s drugim. Kao što bi se često događalo, dok vozim, naslonio sam ruku na njezinu nogu Besplatne gole emo djevojke je sjedila na suvozačkom sjedalu, prije nego što je polako skliznula do unutarnje strane bedra. Lagano rastavlja nogu kako bi mi omogućila daljnji pristup, podižući se koliko god to dopuštaju tajice koje nosi, sve dok se moja ruka ne spusti na Lezbijska seks igra brežuljak, gdje mogu osjetiti samo početak njezine vlažnosti kroz odjeću.

Zgrabi me za ruku i lagano je poljubi, vrati je na ručicu mjenjača mog auta i kaže mi "Ponašaj se." uz lagani smiješak, što mi se sviđa svaki put kad to učini, prije nego što završi s ". .barem za sada"

Dolazimo na planinu, te nakon što uzmemo torbe, jakne i bidone, krećemo na planinarenje. Nebo se smračilo iznad nas, dok se probijamo uz prijevoj, a ja ostajem iza Eve, velikim dijelom zbog uživanja u pogledu na njezinu guzicu ispred sebe. Zaustavljamo se i odmaramo, a ja se divim lijepoj ženi ispred sebe. Njezina duga prljava plavuša zavezana u konjski rep, tijelo joj se izvija dok rasteže tijelo od grča i čvorova u ramenima, njezine male čvrste grudi koje lijepo strše ispod džempera, njezin čvrsti zategnuti trbuh vidi se dok joj je majica podignuta od njenog rastezanja.

Zna da je promatram, a onda se počinje saginjati ispred mene, proteže noge i bulji u mene dok pokazuje svoju čvrstu guzu, zadirkujući me jer vidi kako se borim da je ne odvedem tamo Ruskinje žene prevara besplatno gol onda. Dok je moja obrana Crumble i ja namjeravamo zgrabiti za kosu, nekoliko planinara hoda iza ugla, na povratku niz stazu.Na to se Eva prestaje rastezati, lagano me poljubi i zadirkujući me uhvatila za međunožje, prebacila je na rame i opet nastavljamo dalje.

Dolazimo do vrha uspona, i preko pogledamo rezervoar, lijepo je, mirno, a također prilično izolirano. Hodamo stazom uz akumulacijsko jezero gledajući vodu i gledamo kako se slijeva u brzake i spušta do elektrane. Stojimo uz ogradu, ona ispred mene odmara se između mene i ograda, rukama je obgrlim.

Njezino atletsko tijelo od 5 stopa 2 naslanja se na moj stas od 6 stopa 3, njezina guzica se počinje gnječiti o moju stvrdnutu kitu, vraćajući joj kosu na drugu stranu glave, ljubim je niz vrat, lagano je grickam za uho, ruke mi spuštaju njena prednja strana,

Vjetrovi počinju jačati kad smo započeli ozbiljno, i dok provlačim ruku pokraj njezinih slojeva odjeće da joj pomilujem grudi, dok mi prsti prolaze pokraj njezina grudnjaka i obuhvataju njezinu stvrdnutu bradavicu, prve padavine snijega počinju padati na nas.

Smijemo se iznenadnoj buri, a kako nas snijeg počinje jače udarati, više se ne možemo suzdržati, brzo prelazim rukama na njezine kratke hlače i otkopčavam ih, povlačeći ih prema dolje zajedno s njezinim tajicama, da odem guzica joj je gola, osim tangi koje joj dobro pristaju u guzicu, moja ruka pipa njenu pičku, koja je skroz mokra.

Oboje smo svjesni da bi se u bilo Pušenje seks slike trenutku mogli pojaviti drugi ljudi, ali sve što nas čini jest da nas još više pali mogućnost da budemo uhvaćeni. Dok mi otkopčava traperice i vadi moj kurac, brzo spušta usta kako bi poljubila vrh i prelazi jezikom duž mog tijela, zadirkujući me, zgrabim je za kosu i privučem k sebi, kao nešto iskonskije preko mene i dok je strastveno ljubim prije nego što je okrenem i savijem preko ograde.

Prinesem kitu njezinom klitorisu, i prije nego što ga smočim o nju, gurnem se naprijed i skliznem u njezinu toplinu.Oboje vičemo od zadovoljstva, dok nam se tijela nabijaju jedno o drugo dok se snijeg i vjetar bore s našim glasovima, dok ja nastavljam zabijati svoj kurac u nju, dok me moli da je jače pojebem, jedna je ruka obavija i drži konjski rep dok je drugi hvata za bok, približavajući je meni, unoseći svaki centimetar mene u nju.

Napetost svega što je dovelo do ove točke, i dodatni osjećaj boravljenja na otvorenom i mogućnosti da nas uhvate, sve se skupilo na nas, a uz to sam mogao osjetiti Evu kako se napinje i steže oko mene, dok je počela šutjeti prije nego što je počela doživljavati orgazam, njena maca čvrsto stegnuta oko mog tijela i dupeta ispuštala je stenje dok je njen orgazam počeo pucati, osjećao sam se blizu završetka, dajući joj do znanja da sam blizu, pitao sam je gdje želi da završimmolila me da završim u njoj, i to je bilo dovoljno da me dovede preko ruba, i potrošio sam svoj teret u njoj.

Ostajemo tako, ona se drži za ogradu, a ja naslonjen na nju, oboje teško dahćemo. Dok vraćamo dah, a drhtanje u našim. Noge se razmiču, hladnoća od snijega i susnježice požuruje nas da se ponovno obučemo, i uz posljednji duboki i strastven poljubac krenuli smo stazom prema autu, mimoilazeći još par planinara na putu uzbrdo. proći. Sjedamo u auto i krećemo kući

Hvala ljudi, nadam se da ćete uživati ​​u čitanju i kao što sam rekao, molim komentare :)