Pijani napaljeni tinejdžeri dobivaju

Dok sam stajao ispred ulaza u stari hotel Windsor u britanskom kolonijalnom stilu u Nuwara Eliyi, Šri Lanka, u sjeni planine Pidurutagala, čekajući da me netko odvede do ašrama, nisam mogao vjerovati koliko daleko - i kako daleko u prošlost — preselio sam se iz Teddyjeve kolibe u Catskillsu. Od trenutka kada se Teddyjev poslovni partner, Mort Whitley, dovezao do kolibe i rekao mi koliko se Teddy kaje zbog naše svađe i da mi se želi iskupiti tako što će me pustiti na onu jogu. d želio učiniti nekoliko mjeseci, bilo je to jedno dugo, brzo putovanje sve primitivnijim načinima prijevoza.

Iznenadilo me što je Mort tako pomogao u ovakvoj ulozi posrednika. Uvijek sam mislila da me vidi kao konkurenciju Teddyju - ne na seksualni način, već za Teddyjevu pažnju. Uvijek je postojala prednost u načinu na koji mi je odgovarao da sam kopač zlata i da se želim uključiti u njihovo partnerstvo u proizvodnoj tvrtki. Više nego jednom sam mu želio dati do znanja da mi ne treba Teddyjev novac, da imam vlastiti novac i da je ukupni zbroj mojih interesa za tvrtku bio moj interes za Teddyjevu sreću.

Mort je rekao da je Teddy sve organizirao: luksuzni let kompanijskim avionom od New Yorka do Mumbaija u Indiji, nakon čega je uslijedilo dvonoćno krstarenje trajektom od Mumbaija do Colomba u Šri Lanki, pri čemu nisam u potpunosti razumio Mortovo objašnjenje zašto je tvrtka mlažnjak me nije mogao odvesti izravno u Colombo, ali ne pravim problem jer nisam želio ispasti nezahvalni. Zatim vožnja otvorenim taksijem do željezničke stanice Colombo i vožnja vlakom od dva i pol sata do Kandyja. Teška vožnja u prastarom autobusu od Kandyja do Nuwara Eliye dovela me u sjene najvišeg vrha Šri Lanke, planine Pidurutagala, na čijim sam padinama, u vrlo kratkom roku, bio rezerviran za dvotjedni boravak u yoga ashramu.Autobusna vožnja od autobusnog kolodvora do hotela Windsor bila je vjerojatno najmučnije iskustvo putovanja od svih, i, jednom u svojoj hotelskoj sobi za jedno noćenje, jednostavno sam se istuširao pod kišom u kupaonici, ne žaleći se jer sam Bio sam siguran da imam najluksuzniju sobu u hotelu i pao sam, gol, na krevet da spavam snom nevinih mrtvih.

Cijelo sam putovanje preispitivala svoj odnos s Teddyjem, koji je postao prilično posesivan prema meni. Svađa je bila oko toga i njegovog uzimanja zdravo za gotovo, i, bojim se, postalo je prilično nasilno - barem s moje strane - uključujući melodramu u stilu Bette Davis povišenih glasova i bačenih kristalnih vaza. Ostavio sam stan u priličnom neredu. Nisam prošao pola puta do Catskillsa u Teddyjevom Porscheu kad sam shvatio da sam pretjerao i da je to uglavnom zbog ne tako povoljnog medicinskog nalaza koji je Teddy dobio. Ali bilo je puno bolje nego što smo očekivali. Mislili smo da mu možda nije preostalo više od nekoliko mjeseci života, a liječnik je s njim razgovarao o godinama - ali o godinama života pažljivije.

Kad sam izašao na otvorenu cestu i popeo se na višu, hladniju nadmorsku visinu, mogao sam vidjeti koliko je svađe proizašlo iz toga što smo oboje bili uplašeni što znače "godine pažljivijeg života". Je li to značilo da me Teddy nije mogao spavati svake večeri kao što je radio tri godine. Pitala sam, ne znajući kako će to dotaknuti Teddyjeve vlastite strahove i koliko dobro odražava moju sebičnost. Teddy je eksplodirao umjesto da mi kaže što je liječnik rekao - nego me pitao tražim li dopuštenje da uzmem ljubavnika koji bi me svakodnevno zadovoljavao kad i ako ne može. U tom sam trenutku eksplodirao i počeo vrištati zgradu oko naših ušiju. Mort je upravo u tom trenutku stigao razgovarati s Teddyjem o poslu, ali se brzo povukao.

Tada je Teddy rekao najgoru stvar, pitajući me želim li sad pobjeći, da li, budući da sam mlada i jako seksipilna, nemam želudac ostati i brinuti se za čovjeka koji se pobrinuo za sve moje potrebe za tri godine. To me tada potaknulo na još višu razinu decibela, jer to nije bilo ni najmanje ono što sam mislio. Ono što sam mislio, bez obzira koliko iracionalno, bilo je da me Teddy napušta - polako mi umire. Pijani napaljeni tinejdžeri dobivaju I ne da me ne bi ostavio bez ičega značajnog za pokazati jer sam mu dopustio da isključivo posjeduje moje tijelo tri godine cvijeta moje mladosti, nego da mi izmiče i da ga neće biti do moje starosti. Toliko smo planirali za njegovu mirovinu.

Oboje smo bili uplašeni zbog svega, a ja sam pobjegla s mjesta događaja, želeći odvojiti prostor od naših problema. Kad je Mort došao u kolibu s Teddyjevom isprikom dva dana kasnije i obećanjem povjerenja ponudivši mi da me pusti na povlačenje — kako bih se pripremio za tešku godinu ili više pred nama — bio sam dovoljno oporavljen i pun razumijevanja da kažem da je gesta bila t potrebno. Jedino je Mortovo inzistiranje na tome da je to ono što Teddy želi pobijedilo - i činjenica da je Teddy već sve zacrtao, rezervacije ašrama i sve.

Sve dok nisam letio iznad Atlantika, nije mi palo na pamet da nije ličilo na Teddyja što može ovako brzo sastaviti plan putovanja poput ovog. To je više odgovaralo Mortovoj osobnosti računovođe. Ali da je Mort ovo planirao za Teddyja i dao Teddyju sve zasluge, čini se da sam krivo procijenio Morta.

Dok sam stajao ispred ulaza u hotel Windsor i promatrao žurnu aktivnost Šri Lanke na ulici, pozornost su mi privukla kolica koja su vukli poniji kojima su se približavala dva mladića.Muškarci su bili uočljivi jer su bili identično odjeveni, u široke bijele pamučne hlače i dugačku bijelu pamučnu tuniku dugih rukava s V-izrezom gotovo do pupka, pokazujući da su obojica u vrlo dobrom stanju. Međutim, tu su sličnosti prestale. Činilo se da je viši i krupniji od njih dvoje bio Europljanin - vjerojatno Mediteranac. Maslinaste puti, tamnozgodan i dlakav, kovrčave crne kose. Drugi, niži i mršaviji, činilo se da je sjevernoindijanskog podrijetla, svijetle puti, također zgodan, ali se držao suzdržanije od drugog čovjeka.

Iznenadio sam se kad su mi prišli i Europljanin me upitao za ime. "Jeste li vi David Kane?"

"Da," odgovorio sam, tek sada shvaćajući da je ovo moj odbor za doček iz ašrama.

"Ja sam Benito, a ovo je Ravith", rekao je Europljanin - očito Talijan prema svom imenu. "Došli smo po vas u Sanasuma Ashram na planini. Molim vas, ispričajte me, ali ne mogu ništa više reći. Ne možemo razgovarati s inicijatima dok ih ne upoznamo."

"Hvala", odgovorio sam, sumnjičavo pogledavši u kolica s ponijem, a zatim gore u zamišljenu planinu gdje mi se učinilo da vidim ašram kako se klati na stupovima i strši na strmoj padini gotovo dvije trećine uz planinu.

Činilo se da su njih dvojica zbunjeni i jednostavno su ubacili mene i moj kovčeg u kolica s ponijem i vratili se putem kojim su i došli. Vidio sam da su oboje bili bosi i način na koji su njihove tunike i hlače visjeli na njima odavao je osjećaj da su inače goli - i da su oboje dobro građeni. Hodali su pokraj kolica s ponijem u tišini, iako su se svaki s vremena na vrijeme okrenuli da me pogledaju sramežljivo, ali i procjenjujuće, dok smo se uspinjali na planinu. Činilo se da nijedno nije ostalo bez daha tijekom uspona i oboje su hodali graciozno kao plesači ili gimnastičari.

Shvatio sam da me to ne treba čuditi. Yoga je Revolucionarne ratne igračke usmjerena na razvoj, održavanje i kontrolu vašeg tijela.

Na vratima nas je dočekao stariji Indijac, možda četrdesetih godina, u bijelom dhotiju, njegovih dobro razvijenih bačvastih prsa i golih mišićavih ruku, prekriženih ruku i pogleda koji me promatrao dok smo se približavali.

Pokazao mi je rukom da siđem s kolica na ulazu u kompleks ašrama i slijedim ga unutra. Dvojica mladića koji su me dopratili slijedili su nas u središnje dvorište, ali su zatim nestali. Tamnoputi sluga neke vrste neodređene dobi, ali očito šrilankanske nacionalnosti, uzeo je uzde ponija i poveo ga i kola natrag niz usku stazu kojom smo se uspeli. Ašram je bila dvokatna drvena zgrada na platformi koja strši na stupovima s planinske padine, smještena među masivnim stijenama. Gurnuo se u površinu same planine na strani okrenutoj prema padini. Kad smo prošli kroz natkriveni prolaz sa željeznim vratima s obje strane, izašli smo u središnje dvorište prošarano stablima s kvrgavim deblima, koja su nosila bujne, savršeno oblikovane krošnje, postavljene u uređenom uzorku u velikim žardinjerama koje su okupale gotovo cijeli atrij. šarena nijansa. Prozori oko sve četiri strane gledali su na dvorište, zbog čega sam shvatio da nije bilo prozora koje sam mogao vidjeti na vanjskim zidovima građevine.

Stariji me čovjek odveo do vrata u zidu okrenutih prema padini planine, gdje je nakratko zastao i rekao: "Ja sam Acharya Ahitharan, opat i instruktor u Sanasuma Ashramu. 'Acharya' je naslov koji znači učitelj, a ne moj Vaše ime. Postoje faze vašeg ulaska u ašram. Sanasuma znači 'zadovoljstvo', a potpuno zadovoljstvo je krajnje stanje prema kojem se krećemo—u fazama. Dva dana ostat ćete u sobi u koju vas vodim, gdje meditirati ćete, čitati i upijati studije joge koje pronađete u svojoj sobi—sve u tišini. Vaši obroci će vam biti doneseni. rasizam Dvostruka penetracija Ne pokušavajte razgovarati s onim koji vam donosi obroke. On ne može razgovarati s vama unutar ašrama dok ne te je poznavao.Nakon dva dana, doći ćete k meni na vaš prvi razgovor, tijekom kojeg ću vam ispričati Veoma mlada i gola o iskustvu ashrama i obavijestiti vas o sljedećoj fazi. Sada se više nema što reći pa će započeti dvodnevna šutnja. Mogu razgovarati s tobom samo u određenim fazama tvoje inicijacije dok i tebe ne upoznam."

Dok sam razmišljao o tome što je Acharya rekao, odveo me u drvenu konstrukciju, koja je izgledala prastaro. Strukturni nosači zgrade bili su očiti, budući da su grede, izrađene od poliranog, tamno obojenog drva, ostale izložene. Zidovi između greda uglavnom su bili od neke vrste oker žbuke, ali kad sam imao priliku prijeći rukama po njima, osjećao sam da su čvrsti i značajni. Soba u koju me odveo bila je na drugom katu i imala je dojam redovničke ćelije, iako je bila prilično velika, vjerojatno dvanaest sa dvanaest stopa.

Osim vrata iz hodnika, jedina su druga vrata, bez vrata, vodila u primitivnu malu kupaonicu s WC-om, umivaonikom i metalnom školjkom s odvodom u sredini i tušem iznad. Na zidu nasuprot ulazu, zidu koji bi bio okrenut prema padini planine, nalazilo se nešto što je izgledalo kao prozorska pregrada široka oko četiri stope i visoka tri stope. Ali bila je prekrivena kliznim kapcima koji su se sastajali u sredini i zaključavali zasunom za koji je bio potreban ključ koji nije bio, koliko sam mogao reći - ili saznati kasnije - u sobi.

Namještaj je bio ograničen na krevetić s madracem, komodu, ravnu stolicu i mali stol koji je služio kao radni stol. Pokraj krevetića nalazio se mali stalak sa svjetiljkom na vrhu. Na stolu je stajala još jedna svjetiljka. Nijedan nije trebao emitirati puno svjetla, a kad su bili uključeni, svjetlo je zadrhtalo u oba. Bilo je dovoljno za čitanje navečer, ako sam držao knjige blizu. Bilo je dovoljno svjetla za čitanje tijekom dana.Hodnik ispred vrata ćelije išao je duž vanjskog zida koji je gledao na dvorište, uključivao je mnogo prozora i bio je obasjan suncem. A visoko gore na zidu moje sobe bili su prozori na zidu prema hodniku. Dnevno svjetlo iz dvorišta ulazilo je u moju sobu kroz ove visoko postavljene prozore.

A bilo je i knjiga. Sjedili su na stolu. Acharya Ahitharan im je pokazao, jasno dajući do znanja da ih trebam pročitati tijekom sljedeća dva dana. Zatim je otvorio komodu i izvadio pamučne hlače i tuniku - baš kakve su Ravith i Benito nosili - i jasno dao do znanja da su to ono što bih i ja nosila. Kopajući dublje, izvukao je svilenkasti ogrtač boje šafrana, koji mi je pokazao, mašući prstom kako bi mi poručio da to ne smijem ležerno nositi, i s poštovanjem ga vratio u ladicu. Zatim je otišao do vrata u hodnik i Panty fetish tgp sam u ladice i iza nekoliko pari hlača i tunika, ispod ogrtača boje šafrana, pronašao sam nekoliko pamučnih gaćica od tankog materijala, koje su neobjašnjivo zakopčane na boku sa samo jednim gumbom sa svake strane.

Presvukla sam se u pamučne hlače i tuniku, ostavila sam svoje gaćice na sebi i stavila kovčeg pokraj stola. Zaključio sam da neću nositi svoju odjeću dok sam na povlačenju u ašramu. Zatim sam, s uzdahom, još uvijek iscrpljena od brzog putovanja iz New Yorka, isprobala madrac. Bilo je malo kvrgavo. To nije bilo važno. Bio sam vani kao svjetlo. Probudio sam se kad je Ravith otključao vrata - do tog trenutka nisam shvatio da sam zaključan - i donio pladanj s hranom, stavio ga na stol, okrenuo se i blago mi se nasmiješio, a zatim izašao iz sobe i ponovno zaključao vrata.

Bila je to jednostavna hrana, ograničena na voće, povrće i orašaste plodove. Za piće je bila hladna voda u vrču u kojoj je bilo dovoljno da mi lako potraje sljedeći dan. Bila je tu i čudna plastična boca nečega postavljena sa strane i brošura.U brošuri je objašnjeno da se u bočici nalazi tuš i da se moram čistiti dva puta dnevno, da je čišćenje na ovaj način dio pripreme za sudjelovanje u ašramu. Čudno, pomislio sam, Kim Cardassian seks snimka nisam imao pojma što je uključeno u povlačenje u ašram, a pročišćavanje se činilo kao da ima smisla.

Namjeravala sam te večeri početi čitati studije o jogi, ali sam još uvijek bila iscrpljena i vratila sam se na spavanje nakon što sam pojela hranu. Dvostruka penetracija libido Negdje navečer sam bio svjestan da se pladanj raščišćava, a kasnije sam imao jasan san da čujem zvukove stenjanja i stenjanja, kao kod seksualnog čina, ali s mnogo glasova - sve muških glasova. Mislio sam da sam se probudio tijekom ovoga, ali zvukovi su se nastavili. Grozno sam zaključio da mi Teddy već nedostaje. Imali smo seks svaki dan - Jebeno tvrdi kurac sam gotovo stalnu pozornost - i prošla su, koliko, dva ili tri dana otkako me Teddy pojebao. Već mi je nedostajalo. Ali želio sam se povući u ašram, tako da je ovo moja vlastita krivnja, rekao sam sebi, i samo sam pokrio glavu jednim od dva tanka jastuka na krevetiću i prisilio se da ponovno zaspim.

Sljedećeg dana, nakon što sam pojela obrok koji mi je bio ostavljen te nakon što sam se istuširala i ispirala prema uputama, sjedila sam za stolom i čitala studije o jogi - pomalo u šoku. Pokrili su dosta standardnih principa joge i ašramske tradicije, ali su također bili prilično eksplicitni u vezi sa seksualnim praksama unutar hinduističke tradicije, prvenstveno stavovima Kamasutre. Ilustracije ovoga uključivale su heteroseksualne parove, ali su uključivale i istospolne parove, i ženske i muške. Budući da Karina jebena već bio u nekoj oskudici, moja je pažnja prirodno gravitirala prema ilustracijama muških parova koji vježbaju položaje Kamasutre. Osjetila sam da sam uzbuđena i nakon nekoliko trenutaka shvatila da su zvukovi mojih snova - muški zvukovi stenjanja i stenjanja iz više izvora - ponovno započeli.I ovo nije bio san kao što sam mislio da će biti prethodne noći. Bio je to pravi zvuk nečega što se događa iza zatvorenog prozora na mom zidu okrenutom prema planinskoj padini.

Ustao sam i pokušao pronaći način da otvorim prozor, ali nisam uspio. Zatim sam se, potpuno uzbuđen kombinacijom tih zvukova i ilustracija u studijima joge, srušio u stolicu u pogrbljenom položaju, izvukao svoj stvrdnuti kurac iz pojasa širokih pamučnih hlača i masturbirao do ejakulacije.

Jedva sam stigao do kupaonice da prospem svoje sjeme u WC kad sam čuo kako se otvaraju vrata moje sobe. Ravith je odnio pladanj s mojom večerom na stolu, okrenuo se i nasmiješio mi se, dok sam stajala iznad zahodske školjke Pijani napaljeni tinejdžeri dobivaju njegovom pogledu sa strane, i izašao iz sobe. Ušao sam u sobu i čuo struganje drveta o drvo i pogledao prema vratima, usmjerenom izvoru zvuka. Tek tada sam shvatio da se na vratima nalazi prozor prekriven kliznom pločom kojom se upravlja iz hodnika.

Je li me Ravith gledao kako masturbiram?

* * * *

"Sanasuma Ashram je jedan od onih koji pružaju samo muško tantričko putovanje prema prosvjetljenju i ispunjenju", rekao mi je Acharya Ahitharan ujutro trećeg dana dok smo sjedili jedno nasuprot drugoga, svaki u položaju lotosa prekriženih nogu na platformi. u maloj sobi u koju je svjetlost dopirala s visokih prozora na dvorišnoj strani zida.

"Tantrički?" Pitao sam. "Nije li to—?"

"Tantrički se odnosi na seksualne tehnike koje će kanalizirati vašu erotsku energiju, otključati vašu kreativnost, transformirati vaša seksualna iskustva i značajno promijeniti sve druge aspekte vašeg aktivno homoseksualnog života."

"Moj homoseksualni život?"

"Da, ovo je ašram samo za muškarce. Samo za homoseksualne muškarce. I postoje određeni, ah, zahtjevi za privlačnošću. Dobili smo upute o vama i vašim potrebama prije nego što smo vas prihvatili kao iniciranog u ašram."

"Upute o meni?"

“Da, uvjeravali su nas da ti treba stalni seks.Potrebni su nam mladići koji će ispuniti potrebe onih pristaša koji se povlače s nama na privremenim osnovama. Također smo primili fotografije i zapis vaših statistika, i moram reći—"

– Ne razumijem.

"Stvarno je vrlo Keeley Hazell sisa kurac. Bit ćete obučeni u položajima Kamasutre kroz praksu tantre. Sama tantra je vrlo energizirajuće iskustvo, ali miješanje dobrobiti i načela joge s tantričkim seksualnim praksama transformirat će sve aspekte godina u kojima živite. provesti s nama?"

"Godine?" Jeza mi je prošla kralježnicom. Što si učinio, Teddy. Tiho sam povikala.

"Mladi ljudi koji nam dolaze kao i vi inicirani su u Tantru i služenje našim sljedbenicima u fazama. Započeli ste u fazu samoodricanja, koja će se razviti u nekontroliranu potrebu, nakon čega ćete biti inicirani u fazu obuke od strane Siddhe—prosvijetljenog—Satyanaride. 'Siddha' znači upravo to—prosvijetljenog. I samo je Satyanarida dosegao razinu potpunog tantričkog seksualnog prosvjetljenja u ovom ašramu. Nakon što vas je Siddha označio i prihvatio, bit ćete obučeni u Kamasutra naših sub-Acharya, poput dvojice mladića koje Shemale dvd rapidshare već upoznali. Tada ćete i sami postati sub-Acharya i podučavat ćete muškarce koji nam dođu na povlačenje. Nakon što navršite trideset godina, ako se još uvijek smatrate poželjnim i među nama, prijeći ćeš na razinu Acharya do četrdesete i—"

"Oprostite. Ovdje sam samo na dvotjedno povlačenje. Imam samo dvadeset tri godine. Trideset godina. To je—"

"Za sedam godina, da."

Stajao sam, drhteći, gotovo nesposoban kontrolirati se u svojoj ljutnji i zbunjenosti. "Ja. ići ću. sada. ne mogu ostati."

"Mislim da ne", reče Acharya Ahitharan smirenim glasom. Pljesnuo je rukama, a Ravith i Benito su se odmah pojavili na vratima. gaćice pomerene u stranu price “Rekli su mi za tebe i vidim da je to istina. Ne možeš postojati bez seksa.Vaša potreba i vaš nedostatak samoodricanja ovdje su već bili dokazi. Ali mi ćemo vas trenirati. Prihvatit ćete putovanje do tantričkog seksualnog zadovoljstva. To je ono što mi ovdje nudimo. To je ono što Sanasuma obećava - zadovoljstvo, tantričko seksualno zadovoljstvo."

Mahnuo je dvojici muškaraca koji su stajali sa svake strane od mene i čvrsto me držali, a oni su me, vrišteći i psujući, vratili u ćeliju. Spustili su me na krevetić, otišli kroz vrata i zaključali ih.

Ležao sam tamo u agoniji i kipio, bacajući tijelo uokolo i frustrirano mrmljajući. On je to učinio, potpuno me prevario. Teddy je rekao da radi ono što je znao da trebam za mene - šalje Morta da mi kaže da je to bila mirovna ponuda. Ne dolazi sam. Trebao sam znati. Kažnjavao me, ne samo da me je poslao, nego me i zatvorio. Osvetiti se za ono što je mislio da ću mu učiniti - napustiti ga u trenutku njegove potrebe.