Uske traperice teen vruće

Prošla su 2 duga dana otkako me tata uhvatio kako se igram sama sa sobom u njegovom krevetu i prstima pipao moju očajnu malu macu dok nisam postala tvrda i život se vratio u normalu.

Kao ozbiljno normalno.

Te noći dok sam ležala u krevetu nakon što me prvi put natjerao da svršim, zamišljala sam kako će izgledati naš novi zajednički život. Kako bi se uvukao u moju sobu kad je mogao, a mama spavala, i rekao mi koliko mu značim. Koliko sam ja bio bolji od nje. Koliko mu je trebalo da osjeti sebe u meni.

Zamišljao sam kako bi to bilo prvi put da gurne svoj nevjerojatni penis u mene. Još uvijek sam djevica i bojim se kakav će biti osjećaj. Neke djevojke na fakultetu kažu da jako boli kad se prvi put gurnu u sebe, ali ja znam da je jedini muškarac za kojeg želim da mi se to učini jedini muškarac koji me nikada nije iznevjerio.

Taj prvi put bio je zao; zbog čega sam se sramio zbog onoga što sam radio, ali mislim da je to bilo samo zato što je bio šokiran otkrićem koliko je njegova kći željela biti s njim i koliko sam odrastao. Možda je Shemale cumshots galerije on bio zbunjen što je imao zločeste misli o meni.

Ali poslije je bio tako nježan sa mnom, trljao mi sokove iz mace na usne i zatim me nježno ljubio. Njegov me poljubac rastopio, mnogo više od brzih i neiskusnih poljubaca koje sam prije dobivala od dječaka iz škole.

Čekinje s njegove brade škakljale su me i zamalo sam se zahihotala, ali onda je spustio ruku natrag na moju macu i mazio me tako polako i nježno da sam, prije nego što sam shvatila, počela dahtati.

Činilo se da točno zna kako me dotaknuti na pravi način na koji je moje tijelo trebalo; njegovi prsti pritišću i stiskaju oko mog klitorisa, zatim dolje do mog otvora prije nego što se vrate na moj klitoris. Polako sam povećavala pritisak, sve dok se više nisam mogla nositi i dok nisam snažno doživjela vrhunac, čvrsto ga držeći dok se ponovno nisam smirila.

Poslije se pobrinuo da se istuširam prije nego što je mama stigla kući, mazio me u najmekšem ručniku koji je mogao pronaći i sušio mi kosu kao što je to inače činio. Učinio je da se osjećam sigurno i posebno kao što je uvijek činio kad sam bila djevojčica.

Te sam noći zaspao iscrpljen i smireniji nego što sam mislio da sam bio jako dugo. Kad sam se probudio, gotovo sam se morao uštipnuti da se išta od toga uopće dogodilo i proveo što sam više vremena mogao zatvorenih očiju pokušavajući se sjetiti i uživati ​​u svakom detalju. Obukla sam se s ogromnim osmijehom na licu i otišla na doručak.

Ne znam što sam očekivao kad sam sišao dolje, ali normalan obiteljski život nije to. Cijeli moj se život jučer promijenio u trenu, a ipak sam bio za stolom za doručkom kao da se ništa nije dogodilo.

Napravio je tost za nas i nastavio kao i obično. Stalno sam čekala da me posebno pogleda kad je mama bila smetena, ili nekakav znak da priznaje što se dogodilo između nas, ali jedva da je pogledao u mom smjeru.

Moja frustracija je rasla dok su on i mama pričali o tome koliko se vesele susretu s prijateljima na piću za vikend, a on joj je rekao koliko se raduje što će je vidjeti u novoj plavoj haljini koju je kupila prije nekoliko dana, a opet jedva da je prepoznao moju prisutnost u sobi, a kamoli da mi je dao bilo kakav znak da je sretan što me vidi. Dok se spremao otići, nisam više mogla čekati i skočila sam od stola, tako da sam bila blizu vrata kad je otišao. Dok je prolazio, nagnula sam se da ga mazim, ali on me samo poljubio u vrh glave i podsjetio me da moram završiti svoj doručak i da ne kasnim u školu. Baš kao normalno.

Osjećala sam se povrijeđeno načinom na koji je jutros bio sa mnom; Očekivala sam puno više od njega i borila sam se sa suzama cijelim putem na koledžu. Mislila sam da on osjeća isto što i ja prema nama, a sada nisam bila tako sigurna.Možda mu se nisam sviđao onoliko koliko sam mislila da jesam, ili se predomislio kad je imao vremena razmisliti o tome što smo učinili.

Cijelo vrijeme jutarnjih predavanja nisam se mogao pravilno koncentrirati i pokušavao sam shvatiti kako se osjećam. Kolebao sam između ljutnje i tuge i svih nijansi između. Iako sam se više od svega osjećao tako zbunjeno. Uske traperice teen vruće Znala sam da mora postojati razlog zašto je bio tako udaljen od mene i postupno sam počela shvaćati: pokušavao nas je zaštititi.

Nismo trebali učiniti ono što smo jučer učinili. Znao sam to. Mogao sam samo zamisliti što bi se dogodilo da mama sazna za to. Ne bi razumjela koliko smo jedno drugome potrebni, koliko je bio dobar osjećaj biti u zagrljaju. Ne bi ni bilo tko drugi. Zapravo, sad sam razmislio o tome, da mi se jedna od mojih djevojaka povjerila o tome kako ih je njihov tata gledao kako masturbiraju i onda im gurnuo prste u pičku, tjerajući ih da stalno svršavaju, znam da bih bio potpuno užasnut, a opet ono što se dogodilo među nama uopće se nije činilo pogrešnim. Što god da će se sada dogoditi među nama, morat će ostati tajna, a da bi to bila tajna, morala sam pomoći tati kako bismo mogli biti zajedno.

Proveo sam ostatak dana najbolje što sam mogao, osjećajući se sretnijim zbog stvari sada sam mislio da sam malo shvatio stvari, iako mi je um dosta lutao dok sam nastavio sanjariti o našem zajedničkom poslijepodnevu i ponavljao to u svom glavom iznova i iznova dok nisam počeo osjećati mrlje od svojih sokova među nogama.

Do ručka sam očajnički želio svršiti i ne mogavši ​​se oduprijeti porivu, požurio sam u toalet. Nije bilo tiho sa stalnim redom djevojaka koje su čekale da ih iskoriste, ali to je bilo jedino mjesto gdje sam mogao dobiti bilo kakvu privatnost.

Brzo sam zaključala štand za sobom i podigla suknju, gurnuvši gaćice u stranu.Naslonila sam se leđima na rub štanda i hitno trljala svoju mokru macu, razmišljajući o tome kako su njegovi prsti zaronili u mene i kakav je to bio osjećaj. Zamišljala sam da sam opet u njegovom zagrljaju, njegovih usana na mojima dok sam se gurala do brzog vrhunca, kako moram pritisnuti ruku preko usta u posljednjem trenutku kako bih se prepustila djevojkama ispred štanda.

Ostatak poslijepodneva bio je dosadan i proveo sam vrijeme pokušavajući dogovoriti kada bismo tata i ja sljedeći put mogli biti sami. Mama je obično išla spavati ranije nego on pa sam se nadala da ćemo, kada večeras bude spavala, moći provesti neko vrijeme zajedno, pa da barem možemo razgovarati o ovome što se sada dogodilo.

Kad je došlo vrijeme za spavanje, odjenula sam svoju najljepšu, najoskudniju spavaćicu prije nego što sam se vratila dolje po piće. Gledao je TV u salonu, pa sam svratio i pitao ga želi li piće. Rekao je ne, ali ne prije nego što se činilo da me svlači očima. "Sada idem u krevet, tata", rekla sam lebdeći na vratima, Kathi sommers isječci neću dugo spavati ako želiš nešto."

"Laku noć, Katie", rekao je dok se ispružio dalje na sofi. "Neće mi trebati dugo prije nego što i ja krenem u krevet. Poželjet ću laku noć kad se popnem ako si još budna. Slatki snovi princezo."

Sigurno bih još bio budan, pomislio sam dok sam se penjao na kat. Jedva sam suspregnula uzbuđenje što sam ponovno nasamo s njim. Samo sam htjela osjetiti njegove ruke na sebi i poljubiti ga i reći mu koliko ga trebam. Nakon, činilo se, nekoliko sati, čula sam kako se otvaraju moja vrata i srce mi je poskočilo od iščekivanja.

"Bok tata!" prošaptala sam. Znajući da moram biti tiha kako ne bismo probudili mamu.

"Bok Katie. Ugasi svjetla i ugasi da spavam, dušo. Kasno je."

"Dobro sam tata, nisam toliko umoran. Htio sam te pričekati, nedostajao si mi danas, tata."

Došetao je do mog kreveta i povukao pokrivač preko mene."I ti si meni nedostajala Katie, ali ne želim da budeš mrzovoljna i umorna ujutro. Lijepo spavaj." Poljubio Vruća azijska tinejdžerka Annie u vrh glave i izašao iz moje sobe, zatvorivši vrata za sobom i ostavivši me zbunjeniju nego ikada.

Nakon nekoliko trenutaka osjetio sam kako su mi krenule suze. Kako on ne želi ono što sam ja želio. Sigurno je i on cijeli dan mislio na mene. Zašto nije želio M thai tinejdžer vrijeme sa mnom nasamo. Sada sam se zatekla kako plačem ljutite suze, čvrsto se sklupčala ispod pokrivača, tijelo mi je bilo napeto, sve dok više nije bilo suza za plakanje.

Dok su mi se suze stišale, skovala sam plan kako ga prisiliti da ponovno obrati pažnju na mene. Vidjela sam kako me pogledao kad sam ranije sišla. Obično se nisam razmetala kod kuće, znajući da će me mama natjerati da se pokrijem i budem pristojna. Ana Korać Analni seks Ali niski izrez moje spavaćice, koji je pokazivao oblinu mojih grudi i nije učinio ništa da sakrije oštrinu mojih tvrdih bradavica, sigurno mu je ove večeri zapeo za oko. Pobrinula bih se da sutra ne može ignorirati ženu kakva sam postala i ono što sam željela.

Probudio sam se rano, istuširao sam se i obukao prije nego što se ostatak kuće probudio. Preko noći sam mentalno isplanirao svoju odjeću kako bih postigao maksimalan učinak i samo sam se nadao da će uspjeti. Iz ormara sam izvukla svoju najkraću školsku suknju i bluzu koju sam ostavila sa strane prije nekoliko mjeseci jer su se gumbi počeli napinjati, rastegnutu preko mojih sve bujnijih grudi.

U školi se nisam mogla izvući s puno šminke, ali fakultet nije imao tako stroga pravila. Obično sam stavila samo malo maskare i sjajila za usne, ne želeći se svađati s mamom oko toga kako izgledam, ali danas sam se nadala njegovoj pažnji koju ću dobiti.

Potrošila sam vrijeme na šminkanje, odabir živog sjenila i pažljivo obrubljivanje očiju najtamnijim tušem koji sam imala. Odabrala sam tamnu nijansu ruža, pažljivo se promatrajući u zrcalu prije nego što sam sišla dolje na doručak.Ako ovo nije privuklo njegovu pozornost, onda nisam bila sigurna što bi.

Moja je hrabrost trajala samo do podnožja stepenica, skoro sam se predomislio i vruće sam se vratio gore da se promijenim, ali bilo je prekasno. Čuo me kako dolazim i okrenuo se da me pita što želim jesti jutros.

Nisam ga pogledao. Nisam ga mogla pogledati. Činio me nervoznom i nisam trebala biti nervozna sada. Ipak sam mogla reći da me promatra. Promrmljala sam kako mi odgovara samo tost i sok dok sam se bavila stavljanjem knjiga u školsku torbu.

Nije rekao ni riječ, ali mogla sam osjetiti kako njegove oči peku u mene dok sam se saginjala. Pitala sam se koliko se mojih čipkastih gaćica vidi ispod ove suknje. Osjećajući se pomalo izvan sebe, podsjetila sam samu sebe da sam željela njegov pogled na sebi. Željela sam da mi posveti pažnju i željela sam njegovu reakciju. Uspravio sam se i otišao i sjeo za stol.

Dodao mi je tanjur i pogledao ravno u mene. "Mislim da moraš otići presvući Katie kad završiš s doručkom."

Zagrizla sam tost koji mi je upravo pružio i pravila se da ga nisam čula. Nisam se namjeravao promijeniti. Da je želio da se promijenim, morao bi me sam skinuti i preodjenuti. Na trenutak sam projurio taj prizor kroz glavu i otkrio da čvrsto stisnem sve svoje mišiće. Boljelo me koliko sam željela da me pojebe upravo sada.

Nastavila sam jesti, pokušavajući ignorirati da me promatra. Mogla sam osjetiti koliko mi srce ubrzano lupa. "Rekao sam ti da odeš presvući Katie. Nećeš ići na fakultet tako izgledajući."

Sada sam pogledala ravno u njega, odlučnost u mojim očima, skamenjena njegovim pogledom, ali očajnički se trudeći ne pokazati svoj strah ili odstupiti. "Zakasnit ću ako sada ne odem, tata. Nemam se vremena presvući", vidjela sam opasnost u njegovim očima pa sam zgrabila posljednji tost s tanjura i krenula što sam brže mogla kroz vrata prije nego što je uspio išta više reći.

Čuo sam kako su se iza mene zatvorila vrata i nastavio sam brzo hodati, ne usuđujući se pogledati iza sebe dok sam silazio stazom. Znala sam da ću definitivno privući njegovu pozornost i s osmijehom sam se pitala jesam li ga učinila tako tvrdim kao što je on mene smočio.

Neposredno nakon ručka čula sam zvonjenje mobitela i kad sam provjerila, bio je on. "Bok Katie, nađi ispriku. Preskoči zadnji sat i dođi ravno kući."

Nisam mogao vjerovati da je moj plan uspio. Željela sam biti s njim, a moj posljednji sat prošao je u mutnom trenutku dok su mi misli prelazile iz uzbuđenja u prestravljenost. Odglumio sam užasnu glavobolju neposredno prije kraja kako bih do trenutka zvona bio oslobođen do kraja dana. Analni seks Romkinja Nakon što sam nestala iz vidokruga škole, sjela sam na susjedov zid i ponovno se našminkala, a zatim potrčala što sam brže mogla kako bih što prije bila s njim kako mi je rekao.

Njegov kombi je već bio na prilazu kad sam se vratio, otvorio sam vrata i htio viknuti da sam kod kuće kad sam osjetio njegovu ruku u kosi. Povukao me kroz vrata i zatvorio ih za mnom prije nego što me snažno pljusnuo po licu.

Nikad prije nisam dobio šamar i nikad nisam mogao zamisliti bol koja je zračila od oštrog udarca. Čeljust me boljela, a koža gorjela dok sam stajala šokirana, nesposobna dovoljno usredotočiti svoj um da reagiram na njega. Dogodilo se tako brzo i neočekivano da se nisam ni pokušao braniti. Podigao sam ruku do lica, bezuspješno pokušavajući ublažiti ubod.

"Nema potrebe stajati tamo i izgledati tako šokirano, Katie, što si očekivala da će se dogoditi kad si se jutros prema meni ponašala s takvim nepoštovanjem. Jesi li mislila da ću te pustiti da se izvučeš s tim?"

Nisam razmišljala o tome kako me jutros mogao smatrati neuljudnom, samo sam željela da se toliko napali kad me vidi da bi cijeli dan mogao razmišljati samo o tome da mi strgne odjeću. Moje šokirano lice sada se pretvorilo u tugu. Nelagodno sam se promeškoljila i izbečila pogled.

“Ne skreći pogled s mene Katie.Pogledaj me." Njegov stisak mi je čvršće stegnuo kosu i podignuo mi je glavu, natjeravši me da se trgnem od boli. Prisilila sam se zadržati njegov pogled. "Ne samo da me očito nisi poslušao kad sam ti rekao da se promijeniš, nego sam jasno vidio smiješiš se dok si to činio. Što se tiče toga kako izgledaš danas. Kakva prljava mala stvarčica se pretvaraš u Katie. U ponedjeljak te uhvatim kako se ponašaš kao kurva u mom krevetu, a do srijede se i ti tako oblačiš. Pogledaj kako si se danas obukla. Jesi li mislio da će ti tata posvetiti pozornost koju želiš, Katie, tako odjevena?"

"Samo te želim tata." cviljela sam. "Mislio sam da ćeš me i ti poželjeti ako me vidiš odraslog i lijepog." Ovo nije išlo onako kako sam mislio da će ići.

"Odrasla. Lijepa?" On se smijao. "Izgledaš tragično Katie. Jadno. Jadna Očajna mala Katie"

Unatoč žarkim suzama koje nisam mogla zadržati, osjećala sam ljutnju na njega. Ljut i hrabar. "Želim biti odrasla tata. Ne želim više biti tvoja djevojčica. Želim da me tretiraju kao odraslu osobu i želim da me jebeš. Osjećao sam se tužno što me nisi želio od ponedjeljkakad si ti sve o čemu sam razmišljao od tada. I ok, danas sam zabrljao, tata, i nikad te nisam htio omalovažavati, ali tako očajnički želim da me želiš i jebeš me tata kao prava žena Ja sam."

"Oh, ti nisi prava žena Katie. Ti si jeftina mala kurva." Čvršće mi je povukao kosu, zabacio mi glavu unazad otkrivajući mi vrat i zgrabio me za bluzu. Gumbima nije trebalo nikakvo ohrabrenje da se otpuste, a oni koji nisu pingali su jedan po jedan na drveni pod hodnika.

Pustio mi je kosu, a ja sam podigla ruku, pritisnuvši ruku na tjeme kako bih ublažila peckajuću bol.

"Klekni na koljena i skini bluzu i grudnjak, Kurvo. Očito mi želiš pokazati svoje tijelo, pa mi ga pokaži." Režao je na mene.

Spustila sam se na koljena, ali sam oklijevala, osjećajući se sramežljivo što je tražio od mene. Ovo nije bilo ono što sam zamišljao da će biti.Spustila sam komadiće bluze na pod i posegnula da otkopčam kopču grudnjaka. Naramenice su lako skliznule s mojih ramena i gledala sam kako grudnjak Rss pornografija na psp na pod ispred mene. Instinktivno sam sklopila ruke oko sebe, skrivajući svoju golotinju od njega.

"Stidiš se sada, Katie. Nekada sam mislio da mi želiš ugoditi. Ne znam više ni što da mislim. Ni žena, ni mala djevojčica, čak ni prljava mala kurva. Samo bezvrijedno gubljenje prostora. Gubim vrijeme."

Njegove su riječi u meni potaknule osjećaje koje nisam razumjela, presjekle su me, i zatekla sam se kako plačem i otpuštam grudi koje se dižu u isto vrijeme; ali postojalo je još nešto što sam osjećao upravo sada. Shvatio sam da postoji neosporan osjećaj vlage koja mi se skuplja između nogu.

Mora da mi se na licu vidjelo iznenađenje tom spoznajom jer je kleknuo pokraj mene, razmaknuo mi noge i odmaknuo malene čipkaste gaćice koje sam imala na sebi. Prešao je svojim dugim prstima po dužini mog proreza Fotografija grudnjaka za ruke tinejdžera me da zastenjem dok je prelazio preko mog natečenog klitorisa.

Bez riječi je slobodnom rukom otkopčao patentni zatvarač traperica, a njegov uspravni kurac nije trebao ohrabrenje da se oslobodi svojih stega. Nisam mogao odvojiti pogled od njega, bio je prelijepo velik i debeo, s venama zbog kojih sam poželio ispružiti ruku i ocrtati ih prstima.

Njegovi su prsti sad dublje, ali bolno polako zapinjali po mojoj mačkici kad se počeo polako milovati od baze do vrha, a moji jauci postajali su sve glasniji i hitniji dok sam ga pozorno promatrala. veliki kurac (obdaren) price Mogla sam osjetiti kako me također promatra, unatoč tome što mi oči niti jednom nisu skrenule s prizora njegove ruke čvrsto stisnute uz njegov kurac koji sam tako žarko željela.

Povukao je svoje prste između mojih nogu i ustao, namjestivši svoj kurac ravno ispred mog lica, dok su mi usta potekla dok sam gledala kako razmazuje debele žice mog uzbuđenja, koje su mu prekrivale prste, po pulsirajućoj glavici njegovog kite.

"Reci mi što si i što želiš, Katie, i možda ti dopustim da me uzmeš u usta."

Prislonio je svoj natopljeni kurac na moje usne i samo sam mogla misliti da ga kušam. Razdvojila sam usne i nagnula se prema njemu. Odmah se odmaknuo i pljusnuo me po licu takvom snagom da sam mogla čuti zvonjavu u ušima. "Da se nisi usudio pokušati uzeti ono što ti nije ponuđeno Katie. Naučio Besplatne pijane porno stranice te bolje od toga. Dao sam ti upute, Kurvo"

Borila sam se da kažem ono što je on želio da kažem, ali sam ga jako željela. "Ja sam prljava kurva" prošaptala sam, "i želim da me jebeš tata."

Pritisnuo je kurac natrag na moje usne, a ja sam se oduprla porivu da otvorim usta za njega. Trenutačno mi nije trebala dodatna lekcija o poslušnosti njemu. Protrljao je vrh svoje kite preko obrisa mojih usana. "Pojebat ću te, mala kurvo, ali ne onako kako ti želiš. Ovo je lekcija kako mi ne prkositi, Katie. Bilo bi dobro da zapamtiš ovo ako me želiš usrećiti." Rekavši to, stavio je ruku na moj potiljak i gurnuo svoj kurac pored mojih usana koje nisu pružile nikakav otpor i zaronile svojom priličnom dužinom duboko u moja usta.

Znala sam da se sprema, ali nisam bila spremna na silinu njegovog prodora ili na način na koji je njegov kurac udario u stražnji dio mog grla i rastegnuo me. Zagrcnula sam se i uspaničila se, udarajući rukama po njegovim bedrima pokušavajući ga odgurnuti sa sebe. Nisam Uske traperice teen vruće disati i očajnički sam pokušavala smoći snage da se povučem dok mi se on čvrsto držao za vrat. Uhvatio je moje ruke koje su mlatarale i stavio ih iza mene, držeći ih čvrsto uz moj potiljak dok se polako izvlačio iz mene dopuštajući mi da duboko udahnem zrak.

"Ne mogu to tata" uspjela sam reći između hrapavih udisaja. Polako je gurnuo vrh svog penisa natrag u moja usta i opet polako van, dražeći moje usne i jezik. "Možeš, Katie. Upravo si dokazala da možeš."

Nastavio je polako gurati svoj kurac naprijed-natrag, moja su se usta zatvorila oko njega, moj je jezik uživao u prilici da ga napokon istražim. Tijelo mu je bilo napeto i pitala sam se koliko mu je truda bilo potrebno da me ovako zadirkuje i odupire se porivu da me uhvati snažno i brzo.

"Možeš odlučiti prestati sada Katie i vratiti se biti moja djevojčica ako to želiš, ili možeš naučiti kako je stvarno biti moja prljava mala kurva kao što mislim da želiš biti. Izbor je tvoj, Katie. Napravi to."

Nisam trebala ni razmišljati o tome što želim. Pomisao da nemam svoje ruke na meni, njega u meni, plašila me više od svega drugog. Unatoč strahu koji sam trenutno osjećala, moje tijelo je vrištalo za njim, moj klitoris je pulsirao, očajnički želeći da me dodirne. Odgovorila sam mu tako što sam se nagnula naprijed i gurnula njegov kurac dalje u svoja usta.