Sex muške slike

Obožavam ljeto i sunce. Mrzim zimu i stalno sam pokrivena dekom.

Kad dođe ljeto, volim sjediti vani. Uopće ne tamnim dobro, budući da sam vrlo svijetla i plava, ali svejedno volim osjećaj sunca na svojoj koži. Imamo viseću Sex muške slike u našem dvorištu i apsolutno volim ležati u njoj i osjećati sunce na svom tijelu.

Međutim, jedna stvar koju sam apsolutno oduvijek želio učiniti je sunčati se gola. nažalost, živimo u predgrađu i u susjedstvu obitelji s 2 male djece koja ima prozor spavaće sobe koji gleda dolje u naše dvorište. tako da ležanje vani golo nije bila opcija!

Postoji mjesto nedaleko od nas koje je poput golišavog kampa. Pitala sam muža puno puta možemo li ići, ali ni on ne želi. Njemu nije ugodno da se sve to čuje za sve i kaže (njegovim riječima) da ne želi da "završim kao beat off fantazija za nekog starog naboranog tipa. Smiješno je kad to kaže u cijelosti ozbiljnost, ali meni osobno ta ideja ne smeta.

Svaki put kad vrijeme postane toplo i kad osjetim toplinu sunca, moj se um vrati lutanju i žudnji da osjetim sunce na svojim grudima To su ukrajinski samci mačkici. Da, baš ta mjesta. Svake godine krenem u potragu za kolibom na osami ili nečim sličnim što bi mi moglo pomoći da ispunim svoje potrebe, ali uvijek završim neuspješno.

Dakle, iz te čežnje proizlazi ova fantazija.

Prijatelji mog supruga idu na izlet svako ljeto. Nikada nismo išli i ne znam hoćemo li ikada. Ali sviđa mi se ideja. Znam da bih se osjećala vrlo posramljeno i nesvjesno kad bismo tek stigli, jer sam jedina mama u grupi, ali zamišljam da bih se nakon prvog dana još malo opustila i do trećeg ili četvrtog dana zapravo više ne bi bilo briga.

Pretpostavljam da bi sve djevojke u jednom trenutku počele žaliti zbog preplanulih linija i da kroz malo istraživanja u obližnjoj šumi pronađemo malu čistinu na brdu i odlučimo se malo golišavo sunčati. Svi zajedno idemo i raširimo svoje ručnike za plažu jedan pored drugog na bodljikavu travu, šutirajući sve češere ili grančice koje su se našle u tom području, brzo se skidajući.

Unatoč prikazu golog ženskog tijela, više sam uzbuđen osjetiti sunce na svom tijelu. Ležim na kraju, ručnik mi je crno-ružičast i već ga osjećam kako upija sunce. Sjedajući, svi se počnemo mazati kremom za sunčanje, posebno pazeći na sise i stidne usne, znajući da će nježna koža biti iznimno osjetljiva na sunčeve zrake.

Ležao sam na leđima s rukama blago raširenim sa strane i nogama raširenim. Glava mi je okrenuta prema vrhu brda, a stopala prema dnu, uživajući u prirodnoj ležećoj padini brda. Blagi povjetarac uzdiše, golica mi kožu i otvrdnjava mi bradavice.

Sunce je tako divno toplo. Osjećam kako se sitne grašce znoja počinju nakupljati i klize niz moje strane i između nogu. Sex muške slike Raširim noge malo dalje da još više uživam u toplini sunca.

Primjećujem pokret krajičkom oka i vidim kako se jedna od djevojaka preokreće. Vjerojatno sam jedan od najmanjih u grupi. Ali pokušavam držati oči podalje od sebe jer nijedna druga dama nije bi. Ne želim nikome stvarati nelagodu. No, letimičan pogled pokazuje da i ostale dame imaju raširene noge više nego što biste pomislili da se prepustite suncu.

Nisam siguran zašto, ali vrlo je uzbudljivo znati da je u mojoj blizini šačica golih dama i da one uživaju u suncu na svojoj vulvi jednako kao i ja. Naravno, to nikako ne mogu priznati nijednoj drugoj dami!

Pa nastavljam sa sunčanjem, toplina sunca koja peče moje usne, uparena s vrelinom moje mace od uzbuđenja, stvara jednu vrlo sklisku macu i jako mi je drago da nitko nije prošao. Ali onda. čekaj. ta ideja zapravo i nije loša!

Sunce počinje zalaziti, a mi smo svi gladni i žedni. Skupljamo svoje stvari i ponovno oblačimo kupaće kostime.

Doduše, zavirim tko ima najveće grudi, najčvršće, tko brižno njeguje dlake na mačkicama, a tko se samo brije na ćelavo. Osjećam oštar val koji se trese kroz moje donje dijelove i brzo se vraćam na zadatak Orgy tinejdžerske slike ručnika, kreme za sunčanje i ostalih stvari da se vratim u kamp.

Po povratku u kamp vidim svog muža kako izlazi iz rijeke. Izgleda jako ukusno. On puno lakše tamni nego ja i voda mu se kotrlja niz tijelo. On nije neki tvrdoglavi bodybuilder. Nikad mi se to nije sviđalo. Vrlo je visok, široko građen i tijelo mu je mekano. Volim to.

Prilazi mi i daje mi kratki poljubac. "Hej dušo, kako je bilo pri sunčanju?" zadirkuje on. On zna da sam već godinama gnjavio kako bih pronašao mjesto gdje ću ležati gol.

Uzvraćam mu poljubac, ovaj put jače i malim jezikom provirujem i odgovaram: "Bilo je lijepo. Mislim da sam možda malo opečena. Poznaješ moju kožu. Možeš li me namazati malo aloe?"

On pristane i mi sjednemo na cjepanicu oko ognjišta dok njegovi prijatelji pale prijenosni roštilj kako bi stavili hamburgere i hrenovke. Ljudi se motaju okolo, neki se vraćaju u vodu, a neki se hrvaju kroz hladnjake. Jednostavno gledam i uživam dok mi muž maže aloju niz leđa i ramena.

Ubrzo počinjem shvaćati da je aloja prilično utrljana, ali još uvijek nije prestao. Pogledam ga preko ramena i primijetim da se zacrvenio. Je li to samo varka topline?

Pojurivši natrag prema njemu, otkrijem, ne, on se definitivno zacrvenio, jer kupaći kostim ne čini apsolutno ništa da sakrije umor!

Pritišćem stražnjicu uz njega, a zatim se naginjem naprijed i uzimam bočicu aloe. Počinjem trljati noge i bedra, cijelo vrijeme mičući stražnjicom o rastući paket u njegovim kupaćim hlačicama. Ispusti nekoliko uzdaha i nekoliko se puta nagne naprijed. Vidim ga kako krišom pogledava sve, pokušavajući vidjeti je li još netko primijetio što se događa, ali svatko je previše uključen u vlastite razgovore.

Počinjem ustajati, a moj me muž uhvati za bokove i brzo me povuče natrag. Gleda me velikim očima, znajući da će, ako ustanem, svatko tko stoji u blizini moći vidjeti šator koji on trenutno diže!

"Mislim da sam zaboravio knjigu. ženski kondom Analni seks Hoćeš li poći sa mnom, dušo?" kažem, zamahujem nogama uokolo i nježno mu povlačim koljeno kako bi uzeo moj red i okrenuo se na deblu tako da smo leđima okrenuti prema svima.

On brzo slijedi i nadam se da nitko neće shvatiti da je moja knjiga ispod ručnika koji smo upravo ostavili!

Vraćamo se stazom do mjesta gdje je bilo naše malo sunčalište. Usput primjećujem da mu penis počinje venuti i da više ne poskakuje u korak. Sigurna sam da je to olakšanje za njega, ali ne toliko za mene!

Prestajem hodati i okrećem se prema njemu, oboje smo još uvijek u kupaćim kostimima, i počinjem ga ljubiti. Iako nisam uvijek voljela ljubiti muškarce, znam da on to voli i da je to najbolji način da ponovno očvrsne njegov kurac!

Evo nas, stojimo na stazi u šumi, ljubimo se kao par tinejdžera u kupaćim kostimima i uživamo u svakoj sekundi. Nosim bikini s halterima, tako da mi je donji dio ogoljen i da mu je lako prijeći rukama. Njegovi kamioni za plivanje su tanki i milovati ga kroz njih je smiješno jednostavno i također iznenađujuće uzbudljivo.

Naposljetku pomiče ruke do mog vrha i gura šalice u stranu.Brzo me pogledao, a zatim me ponovno počeo ljubiti, vrteći moje bradavice u prstima, a zatim me privijajući uz sebe tako da mu moje sise i tvrde bradavice zabijaju u prsa i trbuh. Čvrsto me zgrabi za guzicu, uvlačeći me u svoj tvrdi dio.

Udarim se bokovima o njega, pritisnem mu ruke na prsa i počnem ga gurati unatrag.

Srećom, u blizini je stablo i čim se njegova leđa oslone na njega, padam na koljena i povlačim mu kupaće hlačice. Skidaju se u jednom, slatkom, tečnom pokretu i ja zurim u njega, brzo mu ljubeći DRUGU glavu.

Stalno ga gledam gore. Osjećam se posebno borbeno. On se savija i odbija vrhom svog kuraca o moje usne. Smiješeći se, polako ga uvlačim u usta, uživajući u svakom pojedinom centimetru i zvuku njegova daha koji šišta o njegove zube dok mi glava kurca udara u stražnji dio grla.

Polako izvlačim njegov kurac, zatim još sporije ponovno naginjem svoja usta prema njemu. Osjećam ruku na potiljku, a on se gura prema dolje dok gura kukove prema naprijed i počinje se jebati u moja usta. Prožderem ga što brže mogu, pokušavajući ne zagrcnuti dok se grbi.

Osjećam kako njegov kurac postaje sve tvrđi i pomičem ruku kako bih ga uhvatila za jaja. Osjećam kako se stežu i znam da orgazam raste. Ispruživši svoj mali prst, nastavljam ga hvatati za jaja i puštam da mi mali prst škaklja kraj njegove guzice, duboko grleći cijelim putem.

Zamata ruke u moju kosu, zabijajući se najjače što može, tijelo mu se napinje i oslobađa ogroman, debeo teret slane sperme duboko u mojim ustima. Žudno ga progutam, prelazeći noktima po unutarnjoj strani njegovih bedara.

Ustajem iz svog zgrčenog položaja i pomičem ruke gore po njegovim prsima, igrajući se s njegovom svijetlom dlakom na prsima, a zatim ljubeći njegova prsa prekrivena znojem. Gleda me dolje, osmjehujući se iscrpljenim polucerekom, a njegove plave oči svjetlucaju na zalazećem suncu.

"Hvala dušo", kaže on, posežući dolje da zgrabi svoje kupaće gaće. "Idemo pronaći tvoju knjigu."

"Moja knjiga se vratila u kamp." kažem smireno.

Gleda me, zbunjeno, "Ali mislio sam da dolazimo ovamo potražiti tvoju knjigu?"

"Ne", kažem, malo se hihoćući. "Došli smo ovdje jer sam želio TEBE i još nisam završio!"

"Sretno. Vruće Satiny miranda svijet shemale je, dehidriran sam i tek sam došao. Morat ćeš mi dati malo."

"U redu je", kažem, zgrabim njegovu ruku i stavim je Farbanje najlonske tkanine svoje noge, "Postoje druge stvari koje možeš raditi u međuvremenu."

Shvatio je savjet i ja sam na redu da se naslonim na drvo. Spušta moj donji dio kupaćeg kostima do mojih gležnjeva, desnu ruku naslanja preko moje glave na drvo, a lijevom se bavi trljanjem mog klitorisa. Moj cootchi je već mokar, pa je skupljanje malo mojih vlastitih sokova za njegove prste prilično jednostavno.

Dan je tako vruć da se već znojim. Kora drveta je gruba uz moja leđa. Diže se još jedan povjetarac, milujući mi bedra koja su već postala vlažna od mojih sokova. Općenito mi treba jako puno vremena da postignem orgazam, ali sigurno se osjećam napaljenije nego što sam mislila, ili je to možda svježi zrak, jer već osjećam da se približavam vrhuncu.

Moj muž ponovno počinje ljubiti moja usta, zabijajući jezik u njih, još jače odmičući rukom na mom klitorisu. Koljena mi počinju slabiti, noge mi počinju drhtati i peći, a orgazam me prodire. Ne mogu a da ne ispustim tihi vrisak i ugrizem suprugovu donju usnicu.

On zgrabi moju ruku i vrati je natrag na svoje međunožje i samo nekoliko nježnih udaraca i ponovno snažno bjesni. Brzo se okrenem i podižem ruke na drvo. Gurim za njim. Analni seks šamaranje kurcem Dolazi iza mene, jednom rukom uhvati svoj kurac, a drugom povuče jedan guzicu tako da može vidjeti kako se gura u mene.

Oh. Nema ništa bolje od osjećaja sitosti nakon što ste već osjetljivi i natečeni od klitoralnog orgazma. Mmmmmmmmm. Jednostavno je tako dobro. Počnem napumpavati bokove unatrag, a on me pljusne po blago osunčanom guzici dok se odguruje.

Primjećujem pokret krajičkom oka.Nešto bijelo. Okrenem se da pogledam, ali ne vidim ništa. Jelen možda. Ne zanima me. Gurim dupe dalje i podižem se na prste kako bi se moj muž mogao dublje pouzdati.

Je li to ponovno bilo kretanje. Okrenem se da pogledam, i opet, pogledam baš na vrijeme da vidim kako nešto nestaje iza stabla. Je li to životinja. Jedan od prijatelja mog mužića dolazi pisati. Možda je jedna od djevojaka stvarno nešto zaboravila?

Nemam pojma, ali ideja da me potencijalno gledaju dok to radi umjesto mene na sasvim drugoj razini. Prestajem pokušavati obuzdati svoje stenjanje i ispuštam ih, ohrabrujem svog mužića da me još jače ševi, a on mi željno pristaje sa šakom punom kose.

Kora mi je škripava na dlanovima, znoj mi se kotrlja niz leđa i grudi i osjećam kako znoj mog supruga curi po mojim donjim leđima i guzici. On hropće i dahće; Osjećam prljavštinu i suvo lišće među nogama i miris rijeke u blizini. Čitav svijet izgleda tako živ, a seks je tako prekrasno životinjski.

Osjećam kako se muževljev kurac počinje trzati u meni, stišćem vlastitu macu uz njegovu i vidim da su nam orgazmi oboje blizu.

Ponovno pokret krajičkom oka. Gleda li netko tamo. Upravo kad okrenem glavu da pogledam, moj zgodni mužić oslobađa svoj drugi teret duboko u meni, osjećajući kako mu pulsira i znajući da bi ga netko mogao promatrati šalje me preko ruba i škrgućem noktima o drvo, dobivajući mahovinu ispod njih i vrišteći svoj orgazam.

Mužić i ja na trenutak ostajemo mirni, hvatajući dah, uživajući u povjetarcu koji nam pomaže da se rashladimo. Polako se oblačimo i on me zadirkuje kad skoro padam pokušavajući podići kupaći kostim zbog slabih koljena.

Držimo se za ruke, znojnih dlanova i svi, na povratku u kamp, ​​i dalje se ponašamo kao tinejdžeri bez brige na svijetu.

Po povratku jedna od djevojaka pita: "Jeste li pronašli svoju knjigu?"

"Ne." Odgovaram: "Mora biti ovdje gore zapetljano u mojim ručnicima ili tako nešto."

Primjećujem nekoliko pogleda među njegovim prijateljima i nekoliko tihih smijeha. Ali ne pitam zašto, da li nas je netko čuo ili vidio, samo je bolje ne znati tko i ostati samo fantazija.