Glava kuraca

Dok smo šetali šumom veselo čavrljajući, nisam mogao ne primijetiti Ginin zaobljeni struk i bokove sa svog položaja dva koraka iza nje. Gina nije klasična ljepotica, ali je ipak ljepotica sa svojom neobičnom građom lica, bistrim plavim očima i vrlo ženstvenim tijelom. Visoka i širokih bokova, oduvijek me intrigirala, i iako je bila predmet mojih povremenih fantazija, bila mi je prijateljica i društvo, ali nikad ljubavnica.

Ginina duga ravna tamnoplava kosa njihala se u ritmu njezina hoda, hipnotizirajući me dok smo zbijale šale i razgovarale N ude girl životima jedna druge. Nosila je stare tenisice, neke vojničke kratke hlače koje su joj visjele na bokovima i spuštale joj se do koljena, i plavu pletenu pamučnu majicu bez rukava koja je prianjala uz svaku njezinu oblinu i pokazivala Gole građevinske djevojke goli uzak struk na mjestu gdje joj se širila do bokova. Čak i s ovim grungy izgledom odisala je ženstvenošću. S vremena na vrijeme bi se okrenula da nešto kaže i mogao sam vidjeti njezine grudi očito bez grudnjaka iz profila, kako se nježno pomiču i pokazuju lagano prema gore.

"Odmorimo se, Jimmy, pečem." Gina se spustila na travnato brdo na izravnom suncu, blistava od znoja. Bilo je najmanje 85 stupnjeva i vlažno, takav dan da je bilo kakva odjeća bila neudobna. Imao sam na sebi stare pamučne hlačice i majicu kratkih rukava, koje su bile poprilično natopljene, pa sam skinuo majicu da osjetim sunce. Visok sam i mršav iu prilično dobroj formi, pa kad je Gina rekla, "Vau, pogledaj se", na trenutak sam pomislio da se divi mom muževnom obliku. "Mat si, stari!" Pogledala sam dolje i vidjela da su mi vrlo dlakava prsa i trbuh oblijepljeni znojem. Prasnula sam u smijeh i sjela u travu.

"Mi neandertalci nosimo dodatni teret", rekao sam dok sam sjedio.

"Huh," rekla je Gina, "tvoj teret nije nikakav. Mi dame se moramo nemilosrdno brijati da bismo nosile ljetnu odjeću", hihotala je. "Moramo barem obrijati dijelove koji se vide."

"Pa," rekao sam, "nije lako biti moderan čovjek i neandertalac, a mi muškarci možda podrezujemo i brijemo malo više nego što mislite, osobito dijelove koji se ne vide."

Gina je frknula od smijeha. "Točno", rekla je, "kao što ste vi zabrinuti za svoju bikini zonu. Nije velika stvar da je tip dlakav, ali na dlakavu djevojku se gleda kao na nekakvo čudovište."

Gina i ja često smo razgovarale o stvarima koje su bile prilično osobne. Bilo je to kao flert, a radili smo to godinama. Nitko od nas nije u braku ili tako nešto, ali svejedno se činilo zabranjeno i uzbudljivo. Postojala je nekakva maglovita siva linija koju nikada nismo prešli. Nastavio sam. "To nije vizualni razlog za brijanje, to je higijenski."

Gina je nekoliko sekundi bila prazna. Glava kuraca "Što misliš?" pitala je.

"Gledaj," rekao sam, "zamisli dlakavi penis i skrotum, dlakavu guzicu i vruće znojne međunožje prekrivene znojem natopljenom tkaninom na ovako vrućem i ljepljivom danu. Trebam li reći više?"

"Sad kad si to tako rekao, shvaćam što želiš reći. Zvuči odvratno. Ali još uvijek ne vjerujem da briješ svoje međunožje."

Moj unutarnji egzibicionist je ovdje otkrivao priliku. "Naravno da ga brijem i uvrijeđen sam što mi ne vjeruješ", rekao sam s lažnim ogorčenjem. "Trebate li vidjeti dokaz?" Osjećao sam početak erekcije.

"Definitivno trebaš dokaz da potkrijepiš takvu tvrdnju", rekla je Gina, sa zaigranim skepticizmom i šarmantnim naginjanjem glave. Nešto u njezinu ponašanju odjednom se promijenilo; bradavice su joj se nazirale kroz pamučnu majicu bez rukava. Oči su joj se lagano suzile dok me ispitivačkim pogledom promatrala.

"Pa, budući da prozivaš moj blef, mislim da je jedino pošteno da se dogovorimo. Jedini način na koji mogu dokazati svoju poantu je da se skinem za tebe. Kad to dokažem, moraš se i ti skinuti, osim ako utvrditi da sam lagao o brijanju."

Gina se namrštila i na trenutak razmislila. Izgledala je pomalo nervozno, ali bradavice su joj se ukočile iz sekunde u sekundu.Njezin je odgovor bio jednostavan. "OK, Jimmy, skini se i pripremi za pregled." Toplo se nasmiješila.

Sada je bio moj red da budem nervozan, ali bila je to dobra vrsta nervoze i vrlo uzbudljivo. Izuo sam tenisice i ustao. Gina je sjela na brežuljak ispred mene. Pogledao sam je ravno u oči i otkopčao kratke hlače, polako povlačeći patentni zatvarač do kraja. Kratke hlače pale su mi do gležnjeva, ostavljajući me da stojim u svojim sivim sportskim gaćicama. Penis mi je već bio tvrd, a uskoro će postati još tvrđi. Gina nije mogla izdržati moj Incest prici i besplatno. Spustila je pogled na moje međunožje, promatrajući moje čvrsto rastegnute gaćice. Zavukao sam palčeve ispod pojasa svojih gaćica i izvukao ih van i dalje od tijela. Moja erekcija se uzdigla preko pojasa. Svukao sam gaćice, spustio ih do gležnjeva i izašao iz njih, smiješeći se. Osjećao sam toplinu sunca na svom ukočenom penisu. Podšišala sam se i obrijala samo dan prije, ostavivši samo malu dlačicu na stidnoj kosti, kao što djevojka ponekad napušta pistu. Jaja su mi bila čisto obrijana, kao i sve između njih i vrha moje guzice. Gina je zurila. Iznenadila me nagnuvši se naprijed i bez riječi ispruživši ruku kako bi nježno podignula moj penis jednom rukom, a moj skrotum drugom. Njezin je dodir bio naelektriziran. Pustila je moj penis i nježno mi milovala jaja, osjećajući meku glatkoću osjetljive kože. "Vau, dobro si obrijao Jimmyja. Sada se okreni i daj mi da vidim jesi li dovršio posao."

Okrenuo sam se i Gina je rekla: "Imaš puno lijepih mekanih dlaka na guzi Jimmy. ljudski nameštaj Analni seks Znaš, neke su djevojke odvratne od dlaka, ali meni se stvarno sviđa na tebi. Nagni se malo prema naprijed da mogu bliže izgled." Sagnuo sam se naprijed i čučnuo, široko raširivši noge i naslonivši podlaktice na bedra, što je otkrilo moj šupak Gini. "Kako si ovo obrijao tako čisto Jimmy?" pitala je. Prije nego što sam uspio odgovoriti, osjetio sam njezine mekane prste kako lagano miluju moja obješena jaja. Nehotice sam zastenjao."Sviđa ti se to, ha. Što kažeš na ovo?" Prst je dotaknuo točno ispod mog anusa i polako kliznuo naprijed po mojoj međici. Pojačala je pritisak dok joj je prst klizio do dna moje torbe, masirajući mi prostatu. Opet sam zastenjao i kurac mi je poskočio. Pogledao sam dolje i vidio ogromnu kap prozirne pretsperme na vrhu. Gina je znala da me je pomuzla, pa mi je pustila jaja i posegnula naprijed između mojih nogu, dodirujući vrh mog penisa i prebacujući spermu na prst. Skliznula je sada skliskim prstom niz donju stranu moje kite nastavljajući mi trljati prostatu. Hitnost mog napetog penisa bila je neizreciva. Baš kad sam pomislio da bih mogao početi doživljavati orgazam, Gina me pustila. “Mislim da je moj red da se skinem”, rekla je.

Ustao sam i okrenuo se prema Gini dok je ustajala iz čučnja. Moja kruta i sjajna motka mahala je između nas. Gina je lijeno skinula svoju pamučnu košulju, spustila je u travu i pustila da joj ruke padnu sa strane. Njezine su grudi stršale prema meni, glatke i pune s izvrnutim ružičastim bradavicama i svjetlijom areolom. Moje su se fantazije pretvarale u stvarni život. Bila je veličanstvena i oboje smo se očito napalili. Gina je obujmila vlastite grudi objema rukama, uhvatila bradavice palcem i kažiprstom i povukla ih prema van. Zatvorila je oči na trenutak i duboko uzdahnula dok je stiskala vlastite bradavice. Izula je tenisice i otkopčala kratke hlače koje su lako pale s njezinih širokih bokova. Stajala je ispred mene, a njezine jednostavne bijele pamučne gaćice bile su jedini odjevni predmet između nas. Bili su silno natopljeni njezinim uzbuđenjem; Mogao sam zapravo vidjeti njezine tekućine kako Tasha nicole gola iz njezina spola u procjep između njezinih fantastičnih bedara. Skinula je gaćice, iako su joj se zalijepile za međunožje kao da su namazane medom. Imala je gomilu plavih stidnih dlaka i vrlo istaknute stidne usne bez dlaka. Ginine su oči bile sanjive, ali disanje joj je bilo teško i polako je vrtjela bokovima dok je gledala u moju erekciju.Moj vrlo tvrdi penis napeo se prema gore i činilo se da ima vlastito srce, dok je pulsirao i skakao zajedno s otkucajima mog srca.

"OK, ruke gore iznad glave", rekao sam. Gina je podigla ruke i spojila ih na vrhu glave. Njezine su grudi poprimile onaj nevjerojatan oblik koji samo ovaj položaj može pružiti. Pazusi su joj bili obrijani i savršeni. Analni seks Tomislav Tolušić Ispružio sam ruku i vrhom prsta lagano joj prešao preko pazuha, koji je bio sklizak od znoja. Nasmiješila se dok je moj prst prelazio niz njezinu dojku i dodirivao bradavicu. Kukovi su joj se nastavili polako okretati. Odmaknuo sam se od nje i razmislio o sljedećem potezu. "Okreni se i savij Ležajevi su slični u struku", naredio sam. Gina se okrenula, raširila svoje bose noge i sagnula se u struku, otkrivajući svoju guzicu. Ružičasti i naborani pupoljak njezina šupka bio je potpuno bez dlaka. Bio je vlažan i sjajan. Seks joj je bio toliko natečen da su joj se potpuno vidjele unutarnja i vanjska usna. Velika količina njezina lubrikanta nalazila se na ulazu u njezinu vaginu. Nisam mogao odoljeti da je ne dodirnem.

Otvorenom šakom razmazao sam njezine sokove oko njezinih usana i posegnuo naprijed između njezinih nogu kako bih joj namazao klitoris. Izbjegavala Svet je najbizarniji ga izravno dodirivati, ali sam mogla osjetiti natečenu kvrgu dok sam trljala skliski prst iznad i oko nje. Gina je počela drhtati od približavanja orgazma, pa sam stao i povukao prst unatrag, skupljajući njezin med i prinoseći ga pupoljku njezine guzice, koja je sada pulsirala. Protrljao sam prstom oko ruba njezina anusa, gurajući samo vrh prsta unutra malo po malo prije nego što sam se povukao prema van po još lubrikanta. Gina je sada stenjala i proizvodila više tekućine dok je lagano vrtjela bokovima. Drugom sam rukom pokupio njezin med, a zatim sam prišao iza nje i posegnuo oko njezina struka i pomilovao jednu obješenu dojku i šiljatu bradavicu. Težina njezine dojke u mojoj ruci bila je opojna.Moj pokret joj je podigao moj penis ravno među njezine noge, a kao trešnja crvena kitasta glava zarila je između njezinih vlažnih usana i pokraj njezina ulaza. Gina se iznenada gurnula unatrag na mene, a pokret je zabio moj prst skroz u njezin sada opušteni šupak.

"Vau", rekla je kad je njezina guzica progutala moj prst. Osjetio sam kako je Gina uhvatila moj penis i gurnula ga uz svoj klitoris dok ga je počela piliti naprijed-natrag. Ovaj pokret je ritmički gurao moj prst koji je jebao njenu guzicu, dok sam je drugom rukom štipao za bradavicu. Gina je bila na rubu orgazma, a i ja Mačka je silovana je prestala. U trenu mi je nestala s prsta. Okrenula se, legla u travu i široko raširila noge. Pao sam na koljena, a ona mi je golim petama prebacila bokove i povukla me k sebi. Sve je bilo vrlo mokro i vrlo spremno. Lako sam ušao u nju i potpuno ušao u njezine vruće nabore, spuštajući se do dna i bruseći se o njezine mons. Njezin je orgazam počeo odmah i povećavao se dok sam ulazio i izlazio iz nje, svaki put završavajući produljenim mljevenjem. Tako savršeno pristajemo jedno uz drugo; struja je tekla. Gina se počela nekontrolirano tresti dok sam vrtio svoju malu kosu po njezinom krznenom plavom grmu. Topio sam se u njezinoj vrućini. Prešli smo vrh zajedno. Gina je zaplakala baš kad sam osjetio vrućinu i pritisak koji se stvara prije ejakulacije. Zatim je vruća sperma poletjela kroz moj penis. Valovio sam se uz nju, grčeći se uvijek iznova dok se trljala o mene. Moj orgazam je sigurno trajao više od minute, ali Gina je nastavila drhtati dvije ili tri minute dok smo se nježno gurale u zonu užitka.

Kad smo konačno sišli, na trenutak smo ležali zajedno sa zatvorenim očima i mojim polutvrdim penisom duboko u njoj. Pogledali smo svakoga i nasmijali se, a zatim razmijenili dug, vlažan poljubac jezikom, od čega Glava kuraca se penis trzao. Gina je to osjetila i izvila obrvu. Kad sam se podigao na ruke, oboje smo pogledali dolje prema našem spoju.Ogromne količine sjemena curile su oko mog penisa, pridodavajući Gininim obilnim sokovima. Polako sam se povukao, a kad mi je glava iskočila, Gina je proizvela poplavu. Obuhvatila je ruku i doslovno je napunila našom šlagom, trljajući nešto po svojim grudima i trbuhu, a nešto po mojim jajima i penisu. jebozovna plavuša price Nevjerojatno, opet sam očvrsnuo!

"Pa," rekla je Gina dok me polako mazila, "sada kada smo otkrili novi aspekt našeg prijateljstva, možemo i istražiti." Oprezno je dodirnula moj penis i rekla: "Kako bi se osjećao da ovo koristim na mojoj stražnjoj strani gdje ti je prije bio prst. Bio bi prvi, znaš." Ostali smo goli na travnatom brdu do zalaska sunca.