Gole građevinske djevojke

Imamo drugi dom na jezeru dva sata južno od naše glavne rezidencije i to je postalo odlično mjesto za provođenje vikenda i više vremena tijekom ljeta. Tamo smo se sprijateljili i upoznali prijatelje od kuće s jezerom, a neki od njih su tamo kupili vlastita mjesta. Sada imamo pontonski čamac od 20 stopa koji je izvrstan za vožnju čamcem, sidrenje radi odmora, čitanja i opuštanja, a za djecu da idu na tubing.

Jedan par koji poznajemo godinama prije godinu i nešto kupio je kuću na jezeru, ali nemaju čamac. Izveli smo ih našim pontonom na vožnje danju, a noću na krstarenja u sumrak. Naša prijateljica Kate ima četiri sestre i još neke prijateljice koje su planirale "djevojački vikend" na jezeru; nema pozvanih muževa. Htjela ih je odvesti na vožnju čamcem kako bi se pohvalili jezerom prvog jutra nakon što su svi stigli i pitala je možemo li ih sve odvesti našim čamcem, budući da nisu imali pristup ni jednom. Naravno, bilo nam je drago pošto smo bile jako dobre prijateljice, a upoznale smo i nekoliko njezinih sestara tijekom godina te smo također uživale u njihovom društvu.

Kako se bližio dan da ih odvezemo na vožnju čamcem, moja žena, Joan, saznala je da ima sastanak odbora stana istog jutra kada je planiran obilazak jezera i ona, kao blagajnica, to nije mogla propustiti. Tako smo odlučili da ću ja povesti "djevojke" na vožnju brodom, dok je ona prisustvovala sastanku odbora.

"Samo ti i čamac pun djevojaka, što više možeš poželjeti?" Joan me prekorila uz razigrani osmijeh.

Planirao sam pokupiti grupu u 10:00 na doku ispred kuće naših prijatelja. Sastavio sam hladnjak za pivo i vino i napunio spremnik za naš izlet na jezero. Planirao sam ih provesti oko jezera, dugog oko sedam milja, i zaustaviti se u pomalo privatnoj uvali ako žele plivati ​​ili čak samo malo gaziti u vodi.

Kad sam ih pokupio, već su znali da nam se Joan neće pridružiti.Bile su četiri sestre i još dvije Kateine ​​prijateljice, tako da smo imali sedam ljudi na našem brodu koji može nositi deset. Odmah sam mogao reći da su sigurno krenuli rano ujutro s Bloody Marysima ili mimozama, jer Gole građevinske djevojke bili ozbiljno raspoloženi za zabavu. S njihovim već opuštenim i svečanim stavovima, pomislila bih da je "djevojačka" zabava uvelike u tijeku.

Nakon što su se smjestili na brodu, odmah su me počeli zadirkivati ​​da idem na vožnju brodom sa svojim privatnim "kabinskim momkom". Donijeli su i hladnjak, pa smo svi popili piće i krenuli na sjever prema jezeru.

Kad su se udaljili od obale, jedan od "prijatelja" upitao je grupu: "Ne mislite li svi da naš 'kabindžija' ima previše odjeće na sebi?"

Nisam bio siguran što točno predlaže, ali i ostali su sigurno imali nešto na umu jer su svi Orgy tinejdžerske slike sugerirati da bi "kolubar" doista trebao biti gol kako bi krstarenje bilo posebno kao što im je Kate obećala.

Pa sam pogledao Kate tražeći pomoć, a ona je samo slegnula ramenima i rekla, "Hej, zašto ne, mi smo ovdje svi prijatelji."

Zasigurno se nisam osjećao poput mladog Adonisovog tipa kolibe ili dječaka na bazenu za kojeg sam mislio da ga imaju na umu; Definitivno nisam bio savršen tip tijela.

Nisam bio siguran kako će ovo ići i što će moja žena misliti o tome da se skinem za šest žena, uključujući našu dobru prijateljicu Kate. I nisam bio siguran koliko su sva šestorica ozbiljni.

Pa sam odlučio malo prozvati njihov blef i rekao im, "OK, ako me želite vidjeti golu, svi ćete mi prvo morati pokazati svoje sise."

Mislio sam da će ova cijena ulaznice biti dovoljno visoka da završim ovu raspravu. Uvelike sam podcijenio utjecaj njihove ranojutarnje konzumacije alkohola jer su svi gledali jedni druge dugih nekoliko sekundi nakon kojih je uslijedio veliki smiješak i puno hihotanja. Sljedeće što su sve imale ili su spustile gornji dio svojih kupaćih kostima ili podigle majice i grudnjake.

U tren oka imala sam dvanaest ružičastih i šiljastih bradavica koje su buljile ravno u mene. Dugo su mi pokazali dobre stvari, i vau, jesu li ikad preokrenuli stvari i prozvali moj blef. Te su žene bile svih veličina i oblika, baš kao i njihove grudi; i svaka od njih bila je apsolutno lijepa. Oboje su se oslobodili svojih inhibicija kako bi uživali u ovoj rijetkoj prilici da budu pomalo divlji izvan okvira. Znala sam da od svakog od njih dobivam poseban dar.

"OK, Dave, vrijeme je da nam pokažeš svoje stvari," rekla je Kate, "željeli smo se za tebe!"

Sad stvarno nisam imao puno izbora, a da ne izgledam kao potpuni kreten, pa sam sve skinuo. Gole građevinske djevojke Nije bilo previše brodskog prometa i držao sam se dovoljno daleko od obale da me ne vide ljudi u svojim Lindsay Lohan seks priča besplatno. Dok god sam sjedio u kapetanskoj stolici, nisam se previše pokazivao, ali kad smo bili u otvorenijoj vodi, djevojke su inzistirale da upravljam čamcem stojeći kako bi me mogle više vidjeti.

Stigli smo do uvale na sjevernom kraju jezera i nije bilo drugih čamaca usidrenih u dugom Deauxma voli to veliko bez buđenja. Pa sam stao, usidrio se i predložio: "Ako netko želi plivati ​​ili 'skinny roniti', ovo je dobro vrijeme i mjesto za to."

Imao sam trojicu onih koji su skinuli odijela i nas četvero smo ušli goli u vodu. Točilo se još pića, a dobar dio sata proveli smo u kupanju, brčkanju i sunčanju. Nakon što smo se vratili na brod još pola sata, mršave djevojke nevoljko su ponovno obukle svoja odijela, a mi smo se spremile krenuti na jug prema njihovom doku.

Kad sam posegnuo za kratkim hlačama, inzistirali su da još ostanem gol. "Vidio si barem šest žena polugolih, ali ti si jedini muškarac ovdje pa ne misliš li da bi trebao biti gol šest puta duže?" Kateina starija sestra se svađala. Nisam ni pokušao osporiti tu jasnu logiku.

Dok smo išli, bilo je dovoljno pića da bi povremeno neka od djevojaka rekla nešto u smislu "Ako ustaneš, Dave, opet ću ti pokazati svoje sise." Zavolio sam upravljati stojeći. Njihova me pozornost pobuđivala više nego što sam ikada mogao zamisliti.

Bio sam prilično siguran da me usput nekoliko njih slikalo svojim mobitelima i malo sam se zabrinuo s kim bi to mogli podijeliti. Sigurno nisam željela da me jure ljubomorni muževi.

Suočio sam se s njima i upitao: "Ako me netko slika golu, hoćete li ih, molim vas, izbrisati?" Ali nitko nije htio priznati da je čak i fotografirao.

Dakle, da postignem malo ravnoteže užasa, predložio sam: "U redu, onda idemo na grupnu fotografiju i ja ću ostati gola, a vi svi opet bljeskajte svojim sisama."

Predložio sam Kate da snimi prve snimke svojim i mojim fotoaparatom. Zaustavio sam brod, a ostalih pet djevojaka je najponosnije pokazivalo sise dok sam ja stajao gol ispred njih. Nekoliko drugih je dodalo svoje fotoaparate kako bi također snimili sliku. To je uglavnom bio kraj zabave. Opominjao sam ih da budu diskretni sa svojim pričama i fotografijama, ali sam znao da nemam apsolutno nikakvu moć kontrolirati ni jedno ni drugo.

Kad smo se vratili do mjesta gdje je bilo još kuća i čamaca, ponovno sam se obukao, a i djevojke su se skupile. Na Kateinom pristaništu dobio sam puno zagrljaja i hvala vam dok su izlazili s broda i općenito, bio je to sjajan dan.

"Hvala vam što ste učinili dan posebnim za moje prijatelje i obitelj; i za mene također", rekla je Kate namignuvši.

Kad sam došao kući, Joan se vratila sa sastanka i upitala me: "Kako je prošla avantura na brodu s paketom djevojaka?"

Zaista nisam imao puno vremena da smislim kako ću objasniti sve što se dogodilo osim da im samo pokažem jezero. Ali ponovno sam shvatio da sa šest putnika i snimljenim slikama ovo neće biti dogovor tipa "što se događa na brodu, ostaje na brodu".

Dakle, dao sam joj sve ukratko: moju "uniformu", blistave sise, fotografije i mršavo kupanje. Trebalo joj je nekoliko minuta da obradi scenarij, lukavo se nasmiješila i smireno upitala: "A kako bi se osjećala da sam povela muževe ili dečke na vožnju brodom i da se dogodi ista stvar?"

Znao sam da je bolje nego pokušati reći, "drugačije je za tipa." Uspio sam samo reći: 'Osjećao sam se dobro i svi su se sjajno zabavljali. A kad bi se ista prilika ukazala i tebi, i ja bih bio u redu." Znala je da je učinila i neke stvari koje nisu previše različite, pa smo odlučili to ostaviti tamo.