Preuzmite femjoy beautiful teen torrent

Čitatelji prethodna dva poglavlja znat će da smo Dave, moj suprug i ja planirali izlet u Weston-Super-Mare. Mi (zapravo ja) smo odabrali haljinu prema "pravilima ruleta" koju sam pristala nositi na večeri u hotelu, (prije nego što sam saznala koja će to biti haljina) Ispostavilo se da je to bila mrežasta i dijamantna kreacija koja je ostavljala malo mašti. Nastavljam priču dok završavamo naše putovanje u W-S-M.

Putovanjem smo se dobro zabavili i u petak navečer nešto iza šest sati stigli u hotel Grand na obali. Bila je topla kolovoška večer; te smo večeri trebali jesti u pubu, pa sam obukla haljinu "Foam Disco" koju sam nosila na Krfu. Ovo je bila bijela pamučna haljina, s kratkom suknjom, još je imala onu problematičnu naramenicu, ali koga briga. Odlučila sam bez gaćica jer je bila večer u pubu, Dave je inzistirao da i ja ne nosim gaćice, ali to je bilo u redu jer ih ionako nisam namjeravala nositi.

Prošetali smo prednjom stranom i pronašli lijep tihi pub za nekoliko pića i obrok. Zatim smo isključili prednju stranu i pronašli življi pub za ostatak večeri. Ovaj pub je imao diskoteku i puno smo plesali tresući se i vrteći se zbog čega mi se suknja malo proširila, bilo nam je jako vruće, Dave se znojio, a ja sam kao dama "blistala". DJ je zatim najavio da će se održati natjecanje u mokrim majicama, pa smo sjeli radosni da ostali gledamo. Djevojke, sve mlađe od mene, paradirale su pozornicom u gaćicama i majicama. Neki od njih su svoje košulje "modificirali", odnosno izrezali proreze, napravili prednjice za kravate, svašta nešto. Zatim su otišli s pozornice da bi se vratili jedan po jedan. Plesali su na suho nekoliko sekundi, a zatim se tuširali i uvijek skidali ili trgali majice prije nego što su završili.Bilo je desetak djevojaka koje su imale red, neke su nosile vrlo oskudne gaćice, dapače, neke su odvezale strane ili povukle jednu stranu niz bedra, ali pravilo je bilo da se nije potpuno skidalo, ali mnoge su hlače bile gotovo od čiste čipke pa je Azijski brojevi telefona malu razliku. Dvije su djevojke vrlo sugestivno puzale i kotrljale se po pozornici samo u svojim gaćama.

Kad je proglašen pobjednik, jedan od njih dvoje koji su se otkotrljali na mokroj pozornici bez iznenađenja i koja je pokupila svojih £50 novčane nagrade, Dave se popeo na pozornicu i rekao DJ-u da bi "moja žena htjela ići odjevena kao ona je".

DJ je rekao "ne", to ne bi bilo moguće, no zaboravio je da je mikrofon još uvijek otvoren i svi su čuli cijelu stvar. Malo sam se smanjio u gomili dok su skandirali "da, da, da!" Mnogi od njih naravno nisu imali pojma za koga pjevaju; samo su htjeli vidjeti drugu ženu kako se smoči!

Nisam ni slutio da će me Dave "dobrovoljiti" na ovaj način. Na kraju je pritisak publike natjerao DJ-a da se predomisli i pozvao me na pozornicu. Dok sam se penjao, dočekalo me klicanje i zvižduci. DJ me pitao kako se zovem i odakle dolazim i sve to, stvarno se ne mogu sjetiti pitanja i odgovora jer sam bio u nekoj omami sa svjetlima pozornice u očima. Pitao me koju glazbu želim i Dave se uključio, "njezina omiljena je Tina Turner, Jednostavno najbolja" OK, tako da će tako biti.

DJ je rekao da bih trebala "plesati uokolo prije nego što se smočim, a zatim izaći ispod tuša i ponovno plesati i usput, bez potpunog skidanja".

Glazba je počela i ja sam se pomaknuo na središnju pozornicu, te počeo plesati uz klicanje gledatelja. Dave je bio u pravu, to je bila moja omiljena numera i često sam plesala na nju kod kuće kad sam bila sama. Preuzmite femjoy beautiful teen torrent Stvarno bih se mogao prepustiti ovoj pjesmi. Krenula sam i svi oni pokreti koje sam vježbala doma nakon peglanja kao da su iscurili iz mene.Osjećao sam se odlično. Pustili su vodu i ja sam ušao.

Snaga vode iznenadila me jer mi je u trenu spljoštila kosu na glavi. Bio sam skroz mokar u sekundi, da sam mislio da sam bio mokar u Ipsosu, ovo je bilo nešto drugo. Ta je naramenica klizila cijelu noć i sada ju je voda isprala niz moju ruku. Okrenula sam se nekoliko puta, a zatim izašla ispod tuša, suknja mi se zadigla i zalijepila za stidne dlake, glazba je i dalje svirala, pa sam nastavila plesati, dečki sprijeda su vikali "pokaži nam svoje sise" " iako su ih već savršeno dobro vidjeli jer je moja haljina bila toliko prozirna da gotovo da i nije postojala. Otkopčala sam patentni zatvarač na leđima i nagnula se naprijed, haljina nije pala kako sam očekivala, jer mi je bila zalijepljena za tijelo, pa sam je povukla, uhvatila i držala oko bokova. Nisam mogla odoljeti da ga ne udarim u prvi red i ne poškropim ih vodom dok sam podigla rub suknje kako bih malo zabljesnula stidne dlake, u kojem se trenutku DJ, možda bojeći za svoju licencu, umiješao i zahvalio mi puno i pozvao na pljesak. Odbacio me iza pozornice, dao mi ručnik i rekao mogu li se vratiti sutra. Oprostite, možda drugi put. Ponudio mi je posuditi ručnik u kojem ću hodati natrag do hotela, ali jedva da je bio dovoljno velik, pa mu je Dave rekao da neće biti potreban.

Temperatura je pala pa smo potrčali natrag uz obalu i u hotelsko predvorje. Dave je uzeo ključ sobe dok sam ja išla do dizala; nije ga naravno bilo, pa sam ga morao nazvati. Ušao sam kad je stigao, a slijedio me Dave i vrata su se upravo zatvorila kad je ušao sredovječni par. Stajala sam i dalje u mokroj haljini, mokre kose i svega, kapajući vodu na tepih, dok su oni pokušavali pogledati na drugi način. Izašli su na našem katu i slijedili nas niz hodnik; sigurno su tada vidjeli moju golotinju, čak i kad nisu pokušavali.

Sljedećeg dana krenuli smo prema sjevernom dijelu plaže gdje ima kamenih izbočina za kupanje ili sunčanje. Uzeli smo lunch paket iz hotela kako bismo tamo mogli provesti dan. Dave je imao običnu košulju i hlače, dok sam ja imala bikini ispod krem ​​mini suknje i bluze kratkih rukava. Pronašli smo lijepu ravnu stijenu nagnutu prema moru, sjedili i upijali sunce neko vrijeme, otkopčao sam bluzu i skinuo suknju, otišli smo na kratko plivanje, ali bilo je prehladno da ostanemo dugo u njoj. Pa smo se vratili do naše stijene, bilo je drugih ljudi oko nas, koji su također uživali u danu.

Dave me zamolio da sjednem i skinem gornji dio bikinija; Ponovno sam obukla bluzu pa sam mislila da će biti u redu. Zapravo je posegnuo gore unutar moje bluze i otkopčao stražnji dio majice. Dok sam sjedila tamo, bluza je ležala na stijeni oko moje guzice i Dave je predložio da se skinem iz mokrih donjica bikinija inače ću dobiti rane. Rekla sam "na tvom biciklu", ali on je rekao da ću biti pokrivena svojom bluzom i da u svakom slučaju neću dobiti ručak ako to ne učinim. Pa sam pažljivo oborio hlače i skinuo ih. Sjedio sam tamo s koljenima podignutim na prsa, pokazujući svoje stidne pube oceanu, ali kako nije bilo nikoga ispred nas, nikoga nije bilo za vidjeti. Zatim je nastavio otkopčavati moju bluzu. Zahihotala sam se i pljesnula ga po ruci, ali ga nisam zaustavila.

U kutiji za ručak nalazilo se nekoliko dugih punjenih peciva, uzeo je jedan od njih i stavio ga na moj sada mokri klitoris, a zatim ga stavio svojim ustima i zagrizao. To me jako napalilo i onda je to opet napravio. Hranio me drugim, malo po malo. Bilo je tu i nekoliko kolačića s kremom, od kojih je jedan nježno utrljao u moju bradavicu, samo razbijajući kožu na kremi, od kojih su neke kapale s mojih grudi na trbuh. Dave je tada učinio nešto nesvakidašnje, zgnječio je ostatke kolača u moju macu, nježnim usporenim pokretom, bilo je nevjerojatno seksi.Nikada prije nije učinio ništa slično, onda mi je rekao da ga želi polizati, skoro sam se pomokrio od uzbuđenja, nije mogao, naravno, bilo je previše ljudi okolo.

Ostatak ručka bio je vrlo uobičajen nakon toga, osim što je uzeo puna usta limunade i kroz zube je poprskao na moju dojku kroz bluzu. jebanje na slavi Zavodeći svoje sinove Tamo smo proveli lijeno poslijepodne; naravno da sam opet morala ići u more da se riješim torte s kremom.

Kasnije popodne utrljao je čok led u moju bluzu i napravio pravi nered. Rekao sam da će mi sada morati posuditi svoju košulju da se vratim u hotel. Rekao je da bi to bilo u redu, ali to je sve što sam trebao obući. Srećom to je bila košulja s repićima sprijeda i straga, jer iako sam počela voljeti pokazivati ​​svoje tijelo, nisam imala namjeru hodati duž prepune obale usred bijela dana s puno djece uokolo s čokoladom po sebi. Košulja je bila zakopčana do kraja sprijeda s donjim gumbom malo višim nego što bih želio, međutim, kad sam ustao, činilo se OK.

Krenuli smo do šetnice, barem je Dave imao pristojnosti nositi torbe, ostavljajući me gotovo na sve četiri kako se penjem po stijenama. Nisam obukao majicu do vrha i tek sam vidio fotografija koju je Dave snimio na kojoj sam shvatio koliko sam pokazao. Bilo je moguće vidjeti ispod majice, moje grudi koje su visjele u punom pogledu i pod pažljivijim promatranjem, moj grm također.

Stigavši ​​na maturalnu, lagano smo se vratili do hotela, lagani povjetarac je lizao repove košulje sprijeda i straga i siguran sam da je par starih muškaraca koji su sjedili na klupama dok smo prolazili dobili njihov novac vrijedi. Sada sam imala večer da se radujem nošenju TU haljinu.

Planirali smo kasno jesti, a zatim otići u noćni klub koji se nalazio u podrumu drugog hotela u gradu. Bilo je oko devet sati kad sam priča grupnog silovanja počeo spremati, nakon lijepog dugog kupanja u kadi.Razmišljala sam unaprijed sa strepnjom, ali i uzbuđenjem i mišlju da se pojavim u dobro osvijetljenoj blagovaonici hotela u tako otvorenoj haljini. Dok sam je stavljao na krevet, izgledalo je gotovo nepostojeće, pa dok sam navlačio obuću, spustio sam pogled na haljinu i pomislio fuj!, stvari su sigurno krenule na svoje mjesto otkako sam ispala u bazen na Krfu. Navukla sam haljinu preko glave i pričvrstila čičak traku koja ju je držala zajedno niz jednu stranu od pazuha do bokova. Ova traka bila je s iste strane kao i aplikacija koja se uvijala od stražnjice prema naprijed. Pregledao sam se u ogledalu i rekao Daveu: "Ne mogu samo u ovome ući u prepun restoran, vidi!" uz to sam se okrenuo i prikazao stranu koja nije imala nikakvu aplikaciju i nije bilo ničega osim prozirne tkanine od vrha do dna (doslovno), cijelo tijelo mi je bilo otkriveno s jedne strane, vidio se profil mog poprsja, cijelu jednu stranu obraza moje guzice i sve do nogu. Gornji dijelovi čarapa isticali su se poput tragova guma na cesti, bilo je savršeno jasno da sam potpuno gola, osim komadića vrlo finog materijala koji je bio moja haljina.

Dave je rekao: "Pa, znaš što smo se dogovorili, nosila bi haljinu koja je odabrana za događaj koji je uslijedio, znam da će ljudi vidjeti svaki dio tvog tijela, jesi li spremna na to ili ne?" Opet sam se zamislila u ogledalu i vidjela da su mi grudi na jakom svjetlu sobe bile potpuno gole osim dijamanta koji je prekrivao bradavice, pojavile Teen babe ome se iza pokrivača istog trenutka kada sam se pomaknula, moj grm se mogao vidjeti čak i kroz dijamante kad sam mirno stajao. Prorez sprijeda se protezao od mojih stidnih stanica, koje su mi se ukazale u trenutku kad sam zakoračila, do širokog razmaka od otprilike stopu na porubu. Haljina se razdvojila do samog vrha proreza kad sam zakoračila.

Pogledala sam Davea i rekla "ako želiš, hoću".

"OK, rekao je da idemo, mislim da ćemo prvo otići na piće u susjedni pub." Sad je susjedni pub bio pub vrlo popularan među motociklistima, uključujući i neke vrlo grube tipove. "U REDU?" On je rekao,

Progutao sam i rekao "OK - idemo!" i krenuo prema vratima.

"Čekaj", rekao je Dave "Samo sam htio vidjeti hoćeš li izaći tako van posebno zbog mene" "Zašto i ti ne obučeš ovo?" Činilo se da je "Ovo" još jedna haljina od istog materijala, zapravo se ispostavilo da je to jakna iste dužine tunike u potpuno istom stilu sa samo malo više dijamantne aplikacije na sebi. Držao je do mene!

Prednji dio jakne nije se sastajao, nego je visio ravno prema dolje i ostavljao razmak od otprilike četiri inča, navukao sam je, imala je duge rukave, a dodatni sloj materijala omogućio je samo da se vidi kroz nju, ali ne biste ne morate se previše truditi da vidite sve. "Usput," rekao je, "ako ćeš to nositi, moraš nositi i ovo", vrlo finu zlatnu lančanu narukvicu, osim što to nije bila narukvica, već lančić za gležanj. Otišao je i ugasio glavno svjetlo u spavaćoj sobi ostavivši upaljeno nisko svjetlo na stoliću za kavu i otišao otići. Ugledala sam se u zrcalu, sa svjetlom iza sebe, a haljina i jakna kao da su nestale, ponovno sam bila gola.

Naš dolazak u restoran nije izazvao preveliku pometnju jer je većina ljudi već jela. Naš je stol bio prilično malen u sredini sobe, tkanina nije padala daleko preko ruba stola, a kad sam sjela, osjetila sam kako se haljina podigla i otkrila moj grm, barem meni. Kako je stol bio malen, nijedno od nas nije moglo sjediti preblizu jer su nam se koljena sastajala u sredini. To je značilo da je konobar imao dobar pogled na moje stidne kosti kao i ja. Nagnula sam se preko Davea i rekla da bih im dala sjaj u kosi da sam znala da će biti na tako istaknutom mjestu.

Odgovorio je da bi to bila dobra ideja drugi put.Iz nekog razloga, nekoliko različitih konobara posluživalo nas je tijekom obroka. Bio sam uzbuđen zbog svoje smjelosti, a istovremeno sam se bojao da će me netko od njih proliti nečim jer se činilo da ne gledaju što rade. Kako god da sam preživio obrok, restoran se skoro ispraznio kad smo izašli Plikovi na polugu penisa sobe i krenuli prema ulaznim vratima hotela.

Uzeli smo taksi do drugog hotela i pronašli noćni klub u podrumu. Posao je išao sporo; bila su još samo četiri para plus osoblje. DJ-u je bilo očito da će polagani plesovi biti najpopularniji i kako bi se klijenti privukli na pod; bili su u većini melodija koje je svirao. Sjeli smo na jednu od niskih sofa koje su bile duž zidova. Zavodeći svoje sinove cimeri se jebu Suknja mi se razdvojila, a noge su bile otkrivene sve do vrha bedara. U klubu je bilo vrlo mračno i osjećala sam se vrlo opušteno, čak i kad je Dave počeo maziti moje grudi.

Plesno područje bilo je osvijetljeno svjetlima u boji udubljenim u pod. Kad je jedan par ustao zaplesati, osvijetljena odozdo, djevojčina inače prilično skromna bijela haljina zasvijetlila je poput abažura, mogao si skroz vidjeti oblik njezinih nogu. Dave me pogledao, kimnuo prema plesnom podiju i povukao me gore. Osjećao sam se i apsolutno uzbuđeno i ranjivo znajući da ću biti pokazan cijelom klubu. Plesna melodija promijenila se u nešto brži ritam i naša su se tijela kretala u ritmu glazbe.

Dva puta mi je jakna zapela za Daveov remen za sat, pa je rekao "skidaj to. Ne sat, jaknu!" Pa sam se vratio na naše mjesto i skinuo jaknu.Vraćajući se Daveu, vidio sam ga kako razgovara s DJ-em i nisko. Sljedeća pjesma bila je Tina i "Simply the best" Sad sam bio raspoložen i poletno sam otplesao, mogao sam osjetiti kako mi se grudi pomiču uz materijal, a bradavice su mi postale vrlo tvrde i velike, bilo je prekrasno. Haljina je imala kratke rukave, što je značilo da je aplikacija bila na pogrešnim mjestima, dok sam podizala ruke iznad glave kako bi se haljina podigla. Uistinu, prorez na haljini došao mi je gotovo do pupka; Osjećao sam se odlično Teen pussy amature uživao sam. Klupski fotograf me počeo slikati neke s blicem, a druge ne, nisam znao zašto. Broj Zavodeći svoje sinove završio i sav vruć sjeo sam na svoje mjesto. Opet su krenule spore brojke i dva para u klubu su uzela riječ. Muškarci su bili posvuda oko žena, zapravo siguran sam da je jedan par to izvodio pred našim očima. Djevojka je imala vrlo punu suknju koja je bila sva podignuta sprijeda prici o dubokom grlu gledajte erotske prici činilo se da njihov ples nije pristajao glazba uopće!

Otišli smo iz kluba oko 2:00 ujutro i kad se taksi vratio u naš hotel, činilo se da je užasno puno ljudi u baru, Dave je rekao da je to neka vrsta udruge koja okuplja ili tako nešto. Činilo se da su većina onih koji su pili Cheryl Tweedy dupe muškarci u četrdesetima i pedesetima; Zaustavio sam se na ulazu i rekao da moram do gospođe koja je bila na drugom kraju bara. Rekao sam Daveu da me tamo pričeka, i odjurio sam do dama, izrazi na licima nekih muškaraca dok sam prolazio bili su užitak za vidjeti, ali nisu bili ništa od onoga na Daveovom licu kad me vidio kako skrećem svojim putem natrag kroz prepun bar, - noseći moju jaknu!

Pogled pun čuđenja pretvorio se u apsolutno oduševljenje kad sam mu se približila. U jednom trenutku moja je suknja zapela za stolicu i povukla se preko nje povlačeći prorez sa strane i skoro do mog struka, ostavljajući svima onima koji su sjedili vrlo dobar pogled.Kad smo ušli u dizalo, Dave me zagrlio, poljubio i otkopčao čičak traku, rekao je "skini to" i prebacio mi haljinu preko glave. Stajao sam tamo potpuno gol dok se lift približavao našem katu; navukao mi je jaknu na ramena rekavši "VOLIM te Paula", dok smo išli u svoju sobu.

Čudno je da sljedećeg jutra nismo spavali do kasno i dok smo se odjavljivali, službenica je rekla: "Nadam se da ste uživali u boravku kod nas, gospođo" Ona jednostavno nema pojma koliko smo nas dvoje zapravo uživali u Masturbacija kockice hotelu "bilo je sjajno". Odlučili smo istražiti južni dio plaže. Automobilom se možete voziti prilično dugo niz plažu u Westonu. Opet smo imali lunch paket, ali smo planirali otići kući oko 16:00 sati. Imali smo odjeću za plažu; Dave je na sebi imao nevjerojatno široke kratke hlače s obojenim prslukom utaknutim u njih. Imala sam i kratke hlače, ali bile su od trapera i bluzu na kravatu. Samo sam jednom na sebi imala i čipkaste gaćice. Na kraju plaže (prije nego što postane Brean Sands) nalazi se potočić u kojem pristaju čamci. Kad plima prestane ostavlja duboko blatno područje sa samo malo vode. Pokušali smo prijeći, ali bilo je previše blatno pa smo se vratili do lijepog pješčanog dijela za malo sunčanja. Ležao sam i drijemao dok su mi događaji od zadnjih nekoliko dana prolazili kroz misli i kasni sati su me sustigli.SPLAT. Nešto hladno i mokro sletjelo mi je na pupak. Brzo sam sjela i vidjela Davea kako bježi smijući se. Zvijer. Bacio je šaku blata na moj trbuh!

Krenuo sam za njim trčeći kao bijesan, On se uvijao i okretao, ja sam trčao ravnijom stazom pa sam se na kraju dovoljno približio da ga ragbi udarim. Otkotrljali smo se i vidio sam da smo jako blizu potoka, pa sam ga jednim dobrim guranjem prevrnuo preko ruba. Uspio se zaustaviti prije nego što je udario u vodu, ali je bio Teens tits ass blatnjav.Vidio sam u kakvom je stanju i odmah pobjegao, ali on me ubrzo uhvatio, zgrabio i krenuo prema najmutnijem dijelu potoka. Sada ne morate biti Einstein da shvatite što će se dogoditi, rekao sam mu "ako me bacite u to blato, požalit ćete zbog toga, sunce" Pa sletio sam u meko i iznenađujuće, ugodno toplo blato na mojim leđima.

Kosa do ramena bila mi je zalijepljena. Mogao sam osjetiti kako mi se mokra upija u stražnji dio bluze i kratkih hlača. Stajao je iznad mene smijući se s rukama na bokovima. Sjeo sam i uzeo šaku blata i nabio ga u nogavicu njegovih hlačica, on je skočio unatrag i rekao "Tačno, ovo je rat" Gurnuo me natrag u blato i dvije ogromne pune ruke snažno su trljale moje grudinatapajući moju bluzu, zatim mi je otkopčao kratke hlače i nastavio ih puniti blatom. Borila sam se, ali on je bio presnažan pa sam se pomirila sa svojom sudbinom, ležala sam i pustila ga da radi sa mnom što god želi. Čarli Šin price Podignuo je gornji dio mojih gaćica i gurnuo šaku pravo dolje, a zatim je utrljao. Vidjela sam svoju priliku i bacila mu šaku u lice. Zatim je uzeo duplu šaku i gurnuo mi je ravno u vrh glave trljajući je u moju kosu i niz lice. Otkotrljavši se niz obalu uspio sam pobjeći od njega i stao u polučučnju govoreći "OK, sada si to učinio."

5 komentar na “Preuzmite femjoy beautiful teen torrent Zavodeći svoje sinove price