Goli zreli i sinovi

(Još jedna bijeg mene, Tima, Alysije i ostalih)

Nakon seksa u troje između nas, Tim, Alysia i ja okupili smo se nekoliko puta sljedećih dana. Jednostavno nismo mogli maknuti ruke jedno s drugog. Ako je Tim bio kod kuće, petljali smo se, ako je Alysia bila kod kuće, ona i ja smo se zabavljali, a ako smo bili svi troje zajedno, odlazili smo satima u grad.

Tog vikenda, Tim i ja smo se tuširali, da, zajedno, i on mi je dao sjajnu ideju nakon što sam upravo progutala još jednu hrpu njegove slane sperme. Ustala sam da ga poljubim dok se on cerekao, "Znaš, cijeli ovaj seksualni trokut koji imamo je super."

Nasmijao sam se, "Da, jest." Opet sam ga poljubila, a zatim blago zastenjala dok je svojom vitkom rukom obuhvatio moje tijelo i počeo milovati.

"Pa." Polako je rekao, kleknuvši ispred mene, "Ako je tri dobro," Polizao je vrh mog tvrdog kita. "Onda bi više od tri moglo biti nevjerojatno."

Oštro sam dahtala dok je sisao vrh mog penisa, "Što predlažeš?"

Tim se nacerio ispod mog kurca, "Kažem, možda bismo trebali biti zajedno s više parova. Nađi djevojku, dovedi je ovamo, možda još dvije." Sisao je moje meso, a grlo mu je sve uzimalo u brzo.

"Da." Zastenjala sam, uhvativši ga za glavu, "To nije loša ideja."

***

Noć je bila planirana. Udvarao sam se ovoj djevojci s posla, Chelsea. Bila je malo niža od većine, ali je imala nevjerojatno tijelo. S velikim, punim grudima, debelom, sočnom guzom, inače s vitkim stasom, njezino je tijelo bilo nevjerojatno. Imala je kratku, tamnu kosu i plave oči koje su čovjeka mogle oduševiti.

Tim je pronašao još jedan par koji se voli swingati, oboje su bili bijeli, a Alysia se zapravo petljala s djevojkom, Dianom. Diana je dovela Bena, nekoga koga sam srela nekoliko puta. Imao je nevjerojatno tijelo, visok i vitak, kraću tamnu kosu, velike ruke. Diana je imala prekrasnu tamniju kožu, sa snažnim, atletskim tijelom i savršenim grudima te čvrstom, velikom guzom.

Te noći, nakon posla, rekao sam Chelsea da ću se naći s njom kod Tima.Istuširao Najveća pička rupa se i obukao te razgovarao s Timom o tome kako Chelsea može reagirati na insceniranu orgiju.

Tim je sjedio preko puta mene, Alysia se oblačila u njihovoj spavaćoj sobi. "Prilično sam siguran da će pristati na to. Poznavao sam njezinu bivšu, a koliko sam čuo, bila je pravi ljubitelj seksa."

Nasmiješio sam se, polako odmahujući glavom, "Može se nadati, pretpostavljam. Ona je jebeno dobro." Prekrižila sam ruke iza glave i naslonila se. Odjednom se začulo zvono na vratima. Alysia ga je otvorila nakon što je izašla iz svoje sobe, otkrivajući Dianu i Bena.

Obje su ušle, izgledajući vraški vruće. Razmijenili smo ljubaznosti, smjestivši se na kauče u dnevnoj sobi. Kad smo se udobno smjestili, Ben mi je namignuo: "Diana, nisi mi rekla da je Tyler tako sladak."

Živo sam pocrvenjela, "Pa hvala, Bene. Goli zreli i sinovi Ni ti nisi tako loš."

– Ajme, kakav šarmer. Ben se nasmiješi: "Kada možemo pokrenuti ovu zabavu?" Pitao je, osvrćući se oko sebe.

Tim je pročistio grlo, "Ah, još uvijek čekamo još jednog." Kao na mig, ponovno je zazvonilo na vratima. Ustao sam i prešao do vrata, otvorivši ih kako bih Chelsea ušla. Kad je ušla, predstavio sam je dvojici iz grupe koji je još nisu upoznali.

Ben je glasno zazviždao kad je Chelsea ušla u dnevnu sobu. Odmahnula je glavom, cereći se. “Ovo je Chelsea,” rekao sam, a ona je na moje iznenađenje omotala ruku oko mog struka. "Chelsea", rekao sam, "ovo su Ben i Diana."

"Pa, dobro. Ovo je prava zabava." rekla je Chelsea, sjedajući do mene na kauč. Omotao sam ruku oko njezina ramena dok se udobno osjećala.

"Još nije," nasmijao se Ben. – Tulum tek počinje.

Chelsea je podigla obrvu, "Oh stvarno. A kada počinje zabava?"

Tim se nasmiješio i nagnuo prema Alysiji, "Baš o." Poljubio je Alysiju, usta su im se širom otvorila u zagrljaj, a ruke su mu puzale uz njezino tijelo dok ju je počeo skidati. Okrenuo se prema Benu, koji se naslonio kad mu je Diana počela otkopčavati hlače. "Sada." šapnuo je Tim.

Chelsea se namrštila, a zatim me pogledala, "Je li ovo neka vrsta seks zabave ili nešto?"

Nervozno sam se nasmiješio, "Zapravo, da, jest. Candy teen blog nagrada blog ti htjeli reći dok već nisi bio ovdje, za slučaj da se bojiš."

Široko se nasmiješila, gledajući kako Diana izvlači Benov masivni kurac iz njegovih hlača. Bio je veći od Timovog, vrlo debeo i vrlo dug. Počela je sisati vrh dok je on stenjao, a bokovi su mu se grčili dok je lizala tijelo. Tim je sada bio dolje između Alysijinih vitkih nogu, jezikom je radeći na njezinoj mokroj mačkici dok je ona tiho stenjala, a oči su joj bile zatvorene dok mu je držala glavu prema dolje.

Chelsea se okrenula prema meni i sjela mi u krilo. Držala je moju glavu i strastveno me ljubila, njezin jezik je masirao moj dok smo se grlili, moje su ruke prelazile duž njezinih leđa dok sam joj podizao majicu. Ubrzo je bila u toplesu, a grudi su joj se trljale o mene dok su joj ruke prelazile niz moja prsa, dosežući moje ispupčene kratke hlače. Pustila je moj kurac, milujući ga dok je klečala ispred mene, gledajući gore svojim prekrasnim plavim očima. Polako je lizala vrh, a zatim sisala glavić, rukom trljajući moju osovinu. Pogledao sam dolje i vidio kako počinje sisati moj cijeli kurac u svoja topla, mokra usta, ali nisam očekivao da ću vidjeti Alysiju kako kleči pokraj nje. Alysia je počela lizati ispod moje osovine dok se Chelsea ljuljala po gornjem dijelu moje kite. Dva usta na mom kurcu predstavljala su golem užitak, a nisam si mogao pomoći da ne zastenjem glasno zavijajući bokovima. Alysia je počela sisati vrh moje kite dok mi je Chelsea lizala jaja, premazujući ih dok mi se smiješila.

Počela sam zatvarati oči, usta su mi bila otvorena dok sam uživala u užitku na svom kurcu, i osjetila sam da je netko ustajao na kauču. Kad sam otvorio oči, vidio sam Timov tvrdi kurac na svojim usnama. Nasmiješio sam se, a zatim ga počeo sisati. Osjetila sam njegove ruke na potiljku dok mi je kurac zabijao Ženski seks u guzici grlo, tako snažno da mi je kukovima udario u čeljust, njegova su me jaja šamarala dok mu je kurac počivao na stražnjem dijelu moga grla. Stenjala sam u njegovo meso kad sam čula Chelsea, "O moj Bože.To je tako vruće," Prije nego što je ponovno popušila moj kurac, klimajući glavom dok je s lakoćom ulazila duboko u grlo.

Pustila sam Tima da ode u grad na mom grlu, posežući da ga zgrabim za guzicu dok me bez milosti jebao u grlo. Skinula sam mu kurac lako kao što sam to radila cijeli tjedan. jebanje na ivici kreveta Zavodeći svoje sinove Moje su ruke čvrsto uhvatile njegovu čvrstu guzicu dok je grcao bestijalnom snagom, bokovima se zabijajući u moje lice dok je njegov kurac više puta klizio niz moje grlo. Posegnuo sam prstom između njegovih guzica, klizeći ga u njegovu čvrstu guzicu u istom ritmu kao i njegovi udarci. Osjetio sam Chelseina usta kako sisaju Besplatno xxx hrvanje osovinu dok je njezin nos udarao o moju zdjelicu, držeći moj kurac u grlu koliko god je mogla. Alysijina su usta zahvatila moja jaja, čvrsto ih je sisala dok je Chelsea zagušila usta, Alysia je posegnula da je drži na mom kuracu.

Timovo gunđanje postalo je glasnije, "Ohh jebote, Tyler. Uzmi." Stenjao je, a njegovi su udarci postajali sve jači i brži. "Popuši taj kurac. Uzmi ga kao mala kučka." Udarao mi je u usta iznova i iznova, a moja slina počela je kapati s njegovog kite na moja prsa dok sam jaukom vibrirala njegov kurac. Čvrsto mi je uhvatio glavu, njegov je kurac drhtao u mom grlu dok je eksplodirao u spermi, vruća, ljepljiva tekućina ispunjavala mi je usta dok je izvlačio, ostavljajući trag kure od mog čela do brade. Gutajući njegovu spermu, osjetila sam kako moj orgazam raste dok je Alysia nastavila dopuštati Chelsea da uzme zraka, a zatim ju je ponovno držala na mom kuracu. Dok je Chelsea uzimala moj kurac natrag u svoje grlo, posegnuo sam prema dolje i zgrabio joj glavu, držeći je dolje dok sam dolazio, moj kurac je bacao teret za teretom niz njezino grlo. Zagušila je, prskajući malo oko moje kite dok je pokušavala progutati ogromnu količinu, a oči su joj suzile. Napokon je skinula moj kurac, gledajući me sa suzama, slinom i spermom koji su joj prekrivali lice.

"To je bilo intenzivno," Obrisala je lice, a zatim se naslonila dok je Tim sjedio pokraj mene, i dalje dašćući. "Već ste to radili?"

Tim se nacerio: "O da, moglo bi se tako reći." Ben je pogledao, Diana je sada sjedila s licem prekrivenim spermom. Ustao je i prešao da stane ispred mene.

– Prilično si dobar u tome. Rekao je, gladeći svoj masivni kurac. "Želiš li to isprobati na meni?"

Nasmiješila sam se, a zatim kleknula ispred njega. Vidio sam kako je Alysia legla dok su Chelsea i Diana čučale nad njom, Chelsea se penjala da opkorači njezina usta dok je Diana lizala svoju macu. Otvorila sam usta nad Benovim ogromnim penisom, jedva prelazeći usnama oko glavića. Sisao sam vrh, a jezik mi se vrtio oko njega dok sam posegnuo prema njemu da mu priljubim jaja. Bokovi su mu se lagano povijali kad je položio ruku na moj potiljak. Tim je kleknuo pokraj mene, ližući Benovu debelu batinu dok sam ja sisao. Tim je držao moju glavu s Benom, gurajući moja usta uz njegov masivni penis. Pokušao sam se spustiti nekoliko centimetara, ali grlo mi se opiralo. Tim i Ben gurnuli su jače, njihov stisak se pojačao dok sam ja pokušavala sisati više. Na pola puta niz njegov kurac, moj dišni put bio je blokiran. Zagrcnuo sam se i pljuštao, a onda sam se morao povući. Duboko sam udahnula i spustila se natrag, dok su dvije ruke snažno gurale. Tim je stajao iza mene dok je Ben olabavio stisak. Ben je kleknuo, "Postavimo ga na sve četiri." Rekao je smiješeći se. Pripremila sam se kad je Tim kleknuo iza mene, dok mi je kurac gurao dupe dok je Benovo zastrašujuće meso ležalo blizu mojih usta. Zavodeći svoje sinove Cherry Kiss Širom sam se otvorila, ližući vrh dok je Tim pljuvačkom rukom trljao moj šupak. Počeo sam sisati nekoliko inča u usta Benovog kuraca kada je Tim čvrsto uhvatio moju guzicu, gurajući svoj kurac u moju čvrstu guzicu. Glasno sam zastenjala, a snaga njegovog prodora gurala me dalje uz Benov kurac. Ben me uhvatio za glavu, držeći me dok je Tim počeo polako gurati. Svaki me potisak poslao dalje uz Benov kurac, a grlo mi se širilo kako bi primilo ogroman penis.

Tim je počeo jače nabijati moju guzicu, čvrsto ga je stiskao na mojoj guzici, njegova su jaja pljuskala moja dok me Ben držao na svojoj kiti.Zagušila sam malo manje dok sam se približavala njegovom međunožju, sada mi je gotovo svo njegovo meso bilo u grlu. Trljala sam ispod njegove osovine sa svojim jezikom, stenjući da vibrira njegov penis. Stenjao je, okrećući glavu unatrag dok sam držala njegov kurac sve dok me nije pustio, a njegov je kurac polako klizio iz mojih usta. Tim je počeo nabijati sve brže i jače, moje dupe se punilo, zadovoljstvo me ispunjavalo dok sam sisala vrh Benovog penisa. Ponovno sam ga počeo sisati dok mi ga je Ben ponovno gurnuo u grlo. Sline su se počele skupljati u mojim ustima, kapajući s Benovog penisa dok se počeo zabijati u moja usta gotovo jednako teško kao što mi je Tim jebao dupe. Moje stegnuto grlo osjetilo je kako Benov kurac podrhtava dok je gunđao, udarajući mi kurac u grlo jače nego prije. Sperma mi je padala niz grlo, prekrivajući ga dok me ondje držao, gunđajući dok sam pljuštala, pokušavajući disati dok me sperma Zavodeći svoje sinove. Naposljetku se izvukao, sperma mi je curila s usana dok je Tim trzao bokovima, svršavajući duboko u moje dupe. Zagunđao je, a topla i ljepljiva tekućina ispunila me dok se nije izvukao, oblažući mi dupe.

Alysia je sad zadihana ležala na kauču, Diana je lizala spermu s usana, Chelsea je klečala pokraj nje, povremeno ljubeći Dianu. Djevojke su se okrenule prema nama, pokrivajući me spermom dok su druge dvije gladile svoje kite. Chelsea je prva prešla prostoriju, gurnula me na leđa dok je ležala na meni, a koža nam se dodirivala posvuda dok me ljubila. Njezina su se usta otvorila prema mojima dok se polako spuštala, a njezina topla, mokra maca nježno se trljala o moj tvrdi kurac. Čuo sam kako Alysia stenje dok je Tim zabijao svoj tvrdi kurac u njezinu macu, jebeći je u tvrdom psećem stilu. Diana je ležala ispod Bena dok je on uvlačio svoj kurac, a njezina uska maca ga je gutala. Chelsea se nasmiješila: "Hvala što si me pozvala večeras." Rekla je prije nego što je okrenula glavu unatrag dok je stenjala, dok je moj kurac polako bockao njezinu macu. Ispružio sam ruku i obuhvatio njezine bokove, gurajući je na Gledajte playboy pornografiju kurac. Njezina maca bila je izuzetno čvrsta i mokra, osjećala sam se nevjerojatno oko mog penisa.Izvila je leđa dok je moj kurac potpuno skliznuo u njezine ruke prolazeći duž mojih prsa dok je ispuštala vrlo glasan jauk od zadovoljstva. Počela se ljuljati naprijed-natrag, škrgućući po mom kitu dok se kretao u njoj, a moje ruke su je čvrsto stezale, držeći je dolje. Podigao sam bokove, gurao se o nju, nabijao. Počela se Bucmasta mama pornografija gore-dolje duž osovine, susrećući se s mojim guranjima prema gore u savršenom ritmu. Počela se kretati brže, moji su udarci postali jači, zabijajući svoje meso u nju dok se naginjala unazad, uzimajući sve duboko u svoju toplu macu. Pala je na mene, kosa joj je visjela oko naših lica dok me ljubila, poskakujući dok sam opetovano zabijao duboko u nju. Zabio sam svoj kurac u nju, njezino stenjanje u moja usta odavalo je njezino zadovoljstvo, što je dodatno pojačalo moje uzbuđenje. Osjetio sam kako se steže u orgazmu, njezina maca ispušta bujicu sokova oko mog penisa dok se zabija u nju. Bližio sam se vrhuncu, grčeći bokovima dok sam zabijao kitu duboko u nju, ispucavajući svoju ogromnu gomilu sperme duboko u nju, ispunjavajući je tako da mi je curila oko kite.

Chelsea se srušila na mene, divlje dašćući. Podigla je pogled dok joj je divovski kurac sjedio ispred lica. Nacerila se, pogledavši Bena, ližući mu vrh kite. Polako sam kliznuo ispod nje dok je ona ustajala na sve četiri kako bi počela sisati njegovo meso. Dok sam ustao, Diana je stajala ispred mene, njezin me goli oblik mamio dok sam koraknuo naprijed da je zagrlim.