Selma Blair lezbejka

Poglavlje 18 -- Road Show

Prvi mjesec akcije 'Cvijeće uz bombone' bio je kolosalan uspjeh. Candy je stalno morala pozivati ​​svoje zalihe i moliti ih za veće i brže narudžbe kako bi mogla pratiti potražnju. Još bolje, kad se potražnja pojavila, činilo se da se nije smanjila. Njezini kupci nisu bili 'jednom i gotovi' kupci.

Drugi mjesec bio je još spektakularniji jer je lokalni medijski program postigao puni korak s ciljanim oglasima i kuponima u publikacijama na području Denvera. Lokalne novine također su objavile članak o njoj i kampanji Flowers by Candy.

Candy je prijavila ljude za svoj program 'Frequent Buyer', kao i za rutinske tjedne, dvotjedne i mjesečne isporuke. Samo njezin pogled unaprijed na temelju rezerviranih isporuka za sljedećih šest mjeseci stavio ju je oko četiri puta ispred poslovne razine koju je radila prije.

Candy nije mogla podnijeti obim posla kroz malu trgovinu koju je otvorila. Srećom, malo veća trgovina u susjedstvu je postala dostupna, a ona ju je unajmila pod uvjetom da može probiti spojni zid na nekoliko mjesta kako bi proširila izložbu, kao i svoja područja za pripremu i skladištenje.

Candy je također angažirala jednu, zatim dvije, pa tri druge žene da joj pomognu. Tamo gdje je njezina trgovina radila od deset ujutro do pet popodne, sada je bila otvorena od osam ujutro do osam navečer i bila je zauzeta gotovo svake sekunde.

Kad sam ušao u njen dućan, iako je bila s kupcem, Candy je pretrčala dućan i bacila mi se u naručje. "BRIE. HVALA TI PUNO. VOLIM TE." Povukla me preko mjesta gdje je pravila buket za mušteriju, a zatim se oglasila toj ženi o tome kako sam joj pomogao da razvije svoj posao na tako sjajan način.

Candyna mušterija me pitala što sam učinio. Nisam imao priliku odgovoriti jer je Candy skinula popis stvari brže nego što sam ja mogao. Srećom, nije rekla da sam sve to radio pro bono.Umjesto toga, rekla je da je moj rad vrijedan tisuće u čistom profitu koji sam zaradio za nju svake sekunde otkako su stvari krenule 'uživo'. Ni sam nisam mogao napisati bolju izjavu.

Connie, ime kupca, upitala je: "Možete li to učiniti za mene. Ja izrađujem i popravljam nakit."

Pitao sam je za više informacija, stajali smo tamo i ispričala mi je o svom poslu i kako zarađuje. Candy je pažljivo slušala bez prekidanja.

Rekao sam joj što bih mogao pokušati učiniti za nju, ali nisam mogao jamčiti iste rezultate koje je imala Candy.

Connie mi je pružila posjetnicu i upitala: "Kada možeš početi?"

"Nisam ti čak ni odredio cijenu svog rada?" uzviknula sam.

"Sviđaš mi se. Candy te očito voli i misli da hodaš po vodi. Meni je to dovoljno."

"Mogao bih navratiti sutra popodne. Je li ovo tvoj dom ili trgovina?" Pogledao sam njezinu posjetnicu.

"To je mali dućan, radni sati prema dogovoru. Što kažete na tri sata?"

"Mogu ja to. Selma Blair lezbejka Vidimo se onda." Dao sam joj jednu od svojih posjetnica.

Napustio sam Candy i proveo ostatak dana radeći s Mikeom u njegovoj tvrtki -- moj puno veći, dugoročniji klijent. Owen je također radio za Mikea u Denveru taj tjedan i planirao je večerati s Mikeom i Grace. Bili smo u njihovoj kući.

Candy je bila toliko zaposlena da se nije mogla obvezati pridružiti nam se s Chadom te večeri. Obećala je da će nas preko vikenda vidjeti barem jednu noć. Chad joj je počeo pomagati nakon redovnog radnog vremena kada je završio svoj redovni posao.

Proveli smo sjajnu večer s Mikeom i Grace, a na kraju smo s njima zamijenili partnere za naše društvo preko noći. Mike je bio super napaljen pa smo učinili nekoliko stvari kako bismo zadovoljili njegovu potrebu za raznolikošću osim Grace u njegovom seksualnom životu.

Svi smo bili na poslu rano sljedećeg jutra. Imali smo zajednički rani doručak kao lokalna večera. Nešto prije tri sata tog dana, prekinula sam svoj marketinški i tehnološki posao za Mikea i odvezla se do adrese na Connienoj posjetnici.Bio je to trgovački centar u starom dijelu grada.

Connie mi je poželjela dobrodošlicu u svoju trgovinu. Imala je nekoliko dugačkih vitrina poput većine draguljarnica. Blagajna je Trenira japanske mlade japanske tinejdžere u sredini trgovine, a pokraj nje je bio kružni radni prostor gdje je mogla stvarati svoja umjetnička djela. Snimio sam nekoliko fotografija, pokušavajući uhvatiti Connie na većini njih.

Razgovarali smo o tome da ima web stranicu, a zatim io njezinom pristupu svom umjetničkom pothvatu. Sve u trgovini bilo je nešto što je ona stvorila na temelju dragog kamenja, stakla i perli, kao i vlastite kreativnosti. Imala je peć i mogla je izraditi dio staklenog posuđa koji je sadržavao privjeske ili jezgru njezina nakita. Svidio mi se njezin rad i to sam joj rekao.

Naš razgovor je trajao i trajao, a onda sam shvatio da se bliži vrijeme večere. Objasnio sam Connie: "Odsjeli smo kod prijatelja i večeramo s njima u jednom talijanskom restoranu večeras. Ako si slobodna, slobodno nam se pridruži."

Connie je spremno prihvatila, pa sam Mikeu, Grace i Owenu poslala Orgazam bez masterbatinga da vodim svoju novu klijenticu na večeru s nama. Nas smo dvije napustile Connien dućan nakon što je zaključala, a ona me pratila do restorana u vlastitom autu. Moja tri prijatelja već su bila ondje za velikim okruglim stolom ispred vrata.

Dobio sam poljupce dobrodošlice od njih troje, a bilo je i srdačnih pozdrava za Connie. Grace mi je na sreću postavila neka od pitanja koja sam želio postaviti, ali nisam o Connienu osobnom životu.

Jesi li oženjen. Ne, razvedena. djeca. Nijedan. Životni aranžmani. Živite sami u stanu u University Parku. Voli život. Izlazila sam, ali nisam imala sreće s muškarcima. Zatim su razgovarali o njezinom radu. Već su čuli od mene o tome kako smo se upoznali u Candynom dućanu i o njezinom iskazu o mom radu.

Connie je bila otprilike Graceinih godina -- kasnih Vintage limenka koka kole, mršava tijela i uglatih crta lica. Njezino etničko podrijetlo ostavilo ju je stalnu preplanulost koja nikada neće nestati.Otišla je na Sveučilište Colorado nakon što je odrasla u Grand Junctionu, ali više je volio veći grad.

Imao sam osjećaj da je Connie nekako usamljena. Pretpostavio sam da je imala nekoliko odabranih prijatelja, ali ne širok i aktivan društveni krug. noge na ramenima Volim mamu Bilo mi je jako drago zbog Sheri i zbog toga što mi se isplatilo to što sam je odabrao kao uzor.

Mike je priznao da sam također radio za njega kao savjetnik, zajedno s Owenom. Radili smo potpuno različite poslove, ali on je također bio oduševljen o nama dvoje i koliko smo mu pomogli. Grace je aktivno kimnula u znak podrške.

Pretpostavljam da je među svima nama postojala neka suptilna kemija za koju nisam mislio da se pokazuje, ali Connie je pokupila tu vibraciju. Možda je to bio raspored sjedenja: ja sam bio između Owena i Mikea, a Grace je bila pokraj Owena. Connie je pratila rotaciju.

Connie je sve promatrala poput sokola nakon što je nanjušila da se nešto događa. Lijepo smo jeli, prijateljski, a onda se rastali. U tom trenutku nisam bio ništa mudriji.

Te sam večeri malo razradio svoju prosidbu s Connie i nakratko sljedećeg jutra. Postavio sam neke ciljeve za projekt i definirao rezultate. Srušio sam vremensku traku, tako da sam imao Priče o masturbaciji braće i sestara stvari do određenih datuma, a zatim sam dodao mali međuspremnik u slučaju da usput bude nekih grešaka. Brzo sam uzeo svoje pismo koje je bilo moj šablon, a zatim ispunio praznine onim što sam upravo napravio.

Poslao sam prijedlog e-poštom Connie oko deset ujutro i nazvao je da joj javim da sam ga upravo poslao. Obećali smo da ćemo se naći u pet popodne. u njezinoj trgovini sljedeći dan.

Željela sam pridobiti Connienu naklonost i prihvaćanje. Nisam se mogao sjetiti što bih dodao. Čekao sam da neki drugi menadžeri u Mikeovoj tvrtki odobre nekoliko stvari o tome što sam Volim mamu, tako da sam imao malo vremena. Grubo sam osmislio novu arhitekturu web stranice za Connie i stvorio početnu stranicu i stranice O njoj, uključujući neke od fotografija koje sam snimio dan prije.Imao sam stranicu skrivenu iza vatrozida vlastite stranice.

Bio sam u Connienoj trgovini oko četiri i trideset. Bilo joj je drago što sam došao ranije. Sjeli smo i detaljno pregledali prijedlog, zadatak po zadatak i rezultat po rezultat.

U jednom sam trenutku pomaknuo prijenosno računalo ispred nje i pozvao početnu stranicu koju sam zamislio za njezinu novu web stranicu. Počeo sam pričati o tome što sam stvorio i kakva bi bila moja vizija marketinga njezinog poslovanja. Kliknuo sam na jednu aktivnu vezu i otvorila se njezina stranica O njoj koja je uključivala fotografiju Bbw međurasne galerije kojoj radi na komadu nakita u svom radnom prostoru. Dodao sam neke riječi o Connie i njezinoj strasti.

Connie je ostala bez riječi zbog onoga što sam učinio. "Ovo je sjajno. Vidim kamo ideš s ovim. Zatim analiziraš prema izboru odjeće -- ogrlica, narukvica, broš, ostalo, a zatim prema materijalu -- vrsti dragulja, vrsti postavke i boji, i tako dalje. Ovo je dobro."

"Želim vas zadovoljiti. Drago mi je da je moj prvi nacrt u fazi pripreme. Ima još puno toga, uključujući kampanju za privlačenje kupaca na vašu web-stranicu, čak i izvan grada."

Connie me dugo gledala. "Imaš aferu s Mikeom, zar ne?"

Nisam to uopće očekivao. Reagirao sam kao da su me gurnuli u stolicu. "Što. Što. Volim mamu za ozbiljnu vezu Ne, nemam aferu s njim."

Connie je ustrajala, "A Owen radi nešto s Grace -- Mikeovom ženom."

Nisam odgovorio, jer tu nije bilo pitanja osim ako nisam htio ispuniti tišinu. Nagnuo sam glavu na jednu stranu da vidim kamo će dalje.

Connie se namrštila i zaškiljila prema meni. – Vas četvero ste. intimni.

Potvrdio sam njezinu pretpostavku. "Jesmo. Jako se volimo, i to je preraslo u te vrste međusobnih veza."

"Nekako sam pogodio kako ste sjedili i gledali se, a onda sam čuo da ste ti i Owen odsjeli u njihovoj kući. Istina, to štedi novac na skupim hotelima, ali zajedno s mojom drugom pretpostavkom, to je ono što sam Momci u ženskom donjem vešu s."

Rekao sam: "Žao mi je ako te to uzrujava. Svakako ću te zaštititi od bilo kakvog vidljivog dokaza našeg vanjskog odnosa."

Connie je ignorirala moj komentar, ali je dodala drva na vatru koju je zapalila. "Svi ste pričali o drugom paru -- Chadu i Candy. Candy je vaša cvjećarica kojoj ste pomogli i kod koje smo se upoznali, a pretpostavljam da je on njezin zaručnik ili dečko. Iz onoga što je rečeno, pretpostavljam da su oni dio vaše intime skupina?" Posljednja izjava imala je tonsku kvalitetu da bi postala pitanje.

"Jesu. Opet, također ću biti siguran da Candy zna da vam ne treba spominjati ništa o svom društvenom životu kada je vidite. Sve o njoj i njezinom poslovanju je autentično i točno. Njezina usluga je doista izvanredna u tom poslovnom segmentu. Ona će se jako dobro snaći."

Connie je odmahnula glavom. "Promašili ste važnost mojih pitanja. Ne ŽELIM da išta skrivate od mene. Želim detalje -- puno njih. Želim. želim biti uključen u sve vas, molim vas. Svidjelo mi se sve vas na večeri i želim biti s vama u više i raznolikih situacija. čak i onih intimnih."

Zastala je i pogledala me. Pretpostavljam da sam izgledao malo šokirano. Connie je naglasila: "Želim biti uključena u vaša prijateljstva i. intimnost. Mogu vam se samo ponuditi."

Brzo sam rekao: "To je sve što nudimo jedni drugima." Zastao sam i dodao: "Connie, jako smo seksualni jedno s drugim."

Connie je brzo kimnula i imala nestrpljiv izraz lica. "To sam i pretpostavio. Zapravo se nadam. Molim vas da me uključite. Znam da bi ovo mogao biti zahtjev koji je pretjeran. Nikad nisam nikoga tražio ovako nešto." Pocrvenjela je u očitoj nelagodi.

Odmahnula sam glavom. "Odluka nije samo moja. Večeras bi opet trebao doći na večeru sa svima nama. Opet jedemo vani, a Chad i Candy nam se pridružuju."

Connie je izgledala zabrinuto: "I morala bih zamoliti sve vas da budete uključeni."

Nasmiješio sam se: "Svi neizraženi zahtjevi da se nešto dogodi, nikad se ne dogode.Ne brinite, pomoći ću vam tako što ću podijeliti ovaj razgovor s njima i zatim podržati vaš zahtjev."

* * * * *

Mike i ja imali smo Connie ispruženu golu na plišanom tepihu između njihovih sofa u Mikeovoj i Graceinoj dnevnoj sobi. Stolić za kavu bio je premješten u kut sobe. Opet je bila na leđima, samo ovaj put umjesto Owena, bio je to Mike koji je polako milovao svoj penis unutra i iz njezine natopljene mace. Noge su joj bile omotane oko njegova tijela.

Bio sam na redu da mi Connie liže macu. Držao sam se za Mikeova ramena dok sam spuštao svoju 'otimalicu' (to je Sherina riječ) na Conniena usta. Kapala mi je sperma iz ševe s Chadom; Connie se to svidjelo, kako se pokazalo. Volio sam osjetiti njezine usne i jezik na mom ugrizu.

Ispružio sam ruku naprijed i koristio svoje prste na Connieninoj mačkici, vraćajući joj klitoris natrag na još jedan orgazam oko Mikeova kita. jebanje iz mržnje price Ostatak naše seksualno aktivne skupine ranije se poigravao Connienim stidnim dlakama, pažljivo podrezivao neposlušnu krpu, a zatim obrijao preostale dlake u obliku srca. Mislio sam da bismo trebali nabaviti crvenu boju za kosu da završimo posao prije Valentinova.

Željeli smo dobrodošlicu Connie u našu grupu otkako je večera završila i vratili smo se kući Mikea i Grace. Nakon srdačnog koktela i večere, Connie je zatražila prijem u našu seksualno nastrojenu grupu. Potaknuo sam je da bude konkretna o svojim granicama; činilo se da ih nema, barem za koje je ona znala.

Mike i Chad vrlo su je eksplicitno ispitivali o njezinim motivima i željama. Connie je bila otvorena i otkrivala je svoje neispunjene seksualne potrebe i svoje nade u dugotrajnu intimnu vezu s brižnim ljudima. Nije se htjela ponovno udati, barem tada. Nije htjela prekidati tuđe veze i nije željela biti 'druga' žena. Samo je željela užitak i oslobađanje čestih seksualnih interakcija.

Bila sam sigurna da mirišem na svježu spermu u svojoj pički, jer je Chad samo nekoliko minuta ranije izbacio punu količinu. Ponudio sam teret Connie, a ona je s osmijehom veselja pokazala da želi da joj uz pomoć gravitacije taj teret odložim u usta. Koristila je prste kako bi izvukla njegovu spermu iz moje unutrašnjosti tako da sam joj kapao u usta. Mike je u međuvremenu želio biti u novoj mačkici.

Na sofi udaljenoj samo nekoliko stopa, Chad je imao Grace zavaljenu dok je pumpao svoj kurac u nju. Pokraj njih, Owen je udario u Candy dok se ona izvijala od jednog do drugog orgazma. Pokraj njih je stajala velika vaza s aromatičnim cvijećem koje je Candy donijela Grace kao dar iz svoje cvjećarnice.

Nakon te runde orgazama, žene su formirale lanac tratinčica na sagu, a svaka od nas je upijala spermu jedne od drugih koje su upravo dobile još jednu dozu jizza.

Procijenio sam da smo stvarno napaljeni. Gledao sam Connie. Bila je desetak godina starija od mene i mislio sam da ću usporiti svoje seksualno zanimanje, ali ona mi je dokazivala da bih mogao ubrzati svoje želje i željeti još više i čudniji seks s vremenom.

Grace, koja je bila otprilike petnaest godina starija od mene, trebala mi je biti mjerilo za moje pogrešno razmišljanje. Otkako smo počeli s njih dvoje, i Mike i Grace dokazali su da imaju libido barem jednako aktivan kao moj i Owenov, a ponekad i veći od Aljaske. Svi smo se samo voljeli ševiti.

Connie se mazila s Owenom i mnom nakon lančanog čišćenja i aktivnosti stvaranja orgazma. Bila je jako sretna i opuštena. Sve nas je nasmijala rekavši: "Ako se itko ponovno želi seksati, na raspolaganju sam." Zahihotala se.

Owen ju je natjerao da zacvili uštipnuvši je za bradavicu. Rekao sam joj da će se netko od nas brinuti za nju usred noći ako ostane prespavati kod nas. To je postala prilično rutinska pojava kad smo Owen i ja bili u gradu - svi su voljeli maglovit seks usred noći.

Sljedeće jutro bila je žurba da se spremim za posao. Connie nas je sve nasmijala jer je dva dana za redom nosila istu odjeću i time dala do znanja da noć prije nije bila u blizini svoje kuće.

Jutro sam proveo dovršavajući veliki broj promjena na web stranici Mikeove tvrtke. Trebalo mi je i oko sat vremena da obučim ženu iz njegovog osoblja o tome kako održavati stranicu, i, naravno, bio bih udaljen samo jedan telefonski poziv i mogao bih dijagnosticirati i raditi na stranici s bilo kojeg mjesta sa širokopojasnom vezom.

Ručao sam s Connie i planirao raditi s njom popodne. Connie je pričala o našem obroku kako je sretna i zadovoljna svime što se dogodilo otkad smo se sreli u Candynoj cvjećarnici.

Oboje nas je razdragala kada je do detalja ispričala sve seksualno što joj se dogodilo noć prije. Bila je vrlo detaljna -- 'a onda mi je Chad dopustio da mu posisam kurac iz kojeg ti kapa sok. Imao si tako dobar okus na njegovom mesnom štapiću, ali htjela sam ga u sebi, pa sam ubacila.'

Kad smo se vratili u njezinu zlatarnicu, oboje smo morali otići do njezina zahoda i obrisati vlagu.

Connie je glasno rekla da želi ponoviti SVE te večeri. Jesmo.

Poglavlje 19 -- Jakeova nova igračka

Jakeov tjelohranitelj i ja smo se zbližili. Susan je bila draga. Opasna i smrtonosna ljubav s kojom nikad nisam želio biti na krivoj strani. Sa mnom je uvijek bila topla i puna ljubavi. ples Volim mamu Kad smo bili zajedno u seksualnim situacijama, kao na primjer na jednoj od Jakeovih zabava grupnog seksa, često bismo vrijeme provodili Zrele bbw i dječaci samo mazeći se.

Susan mi je dojavila o Jakeovoj novoj igrački i njegovim planovima da mu se glavna grupa prijatelja pridruži u nekoj vrsti avanture tijekom raznih nadolazećih vikenda.

Dan prije nego što sam to vidio, pročitao sam još jedan članak u Wall Street Journalu o tome kako je bio gotovo predvidiv u vezi s tržištem kriptovaluta, te je posljedično zaradio nekoliko stotina milijuna dolara trgujući nekim valutama na posebno transparentan i vrlo legalan način. način.

Jake je kupio avion. Reći to na taj način podcjenjuje ono što je kupio. Zvuči previše jednostavno i jednostavno. Susan mi je odbila reći detalje jer je željela da Jake ima to zadovoljstvo.

Jake nas je sve odveo u zračnu luku jednog petka navečer prije večere. Rečeno nam je da tamo očekujemo neobičan obrok. Pa, obrok je došao kasnije.

Jake je kupio Gulfstream 650ER -- 'ER' je označavalo produženi domet. Elegantni mlažnjak mogao je povesti nas devetnaestero, krstariti brzinom gotovo zvuka ili 0,9 Macha, letjeti na visini od 41 000 stopa, održavati tlak u kabini gotovo na razini mora, a bio je još raskošniji u stilu, dizajnu i opremi od njegove jahte .

Potjerao je našu grupu u avion i svi smo se zakopčali na jedno od otmjenih sjedala u jednoj od grupa za razgovor u zrakoplovu.

Vrlo lijepa stjuardesa dala nam je sigurnosne upute dok smo taksirali, a zatim smo poletjeli. Gotovo pritiskom na gumb, naša je grupa sjela za dva moderna blagovaonska stola sa stolnjacima i posuđem i svime. Vino nam je poslužio poslužitelj, za kojeg sam saznao da se vrlo prikladno zove Skye.

Dok smo pijuckali vino, Skye nam je poslužila predjela, a zatim glavni obrok savršeno pečenih goveđih medaljona s krumpirom i povrćem. Nadalje, sve je bilo posluženo na finom porculanu s čašicama. Svi smo bili samo začuđeni.

Jake je nekoliko puta nazdravio svakome od nas i svim našim izvannastavnim aktivnostima za koje se nadao da nikada neće prestati. Dok smo jeli kopilot se vratio i sve nas pozdravio. Zvao se Deke i bio je čamac iz snova, ženskim rječnikom rečeno. Pretpostavio sam da je bivši vojnik. Naletio je otprilike 25.000 sati u borbenim avionima.

Kopilot nam je rekao da dolazimo iznad Washingtona, D.C., ali da ćemo uskoro skrenuti na zapad prema Indianapolisu kako bismo počeli praviti veliki trokut koji će nas sigurno odvesti kući prije spavanja.

Prikladno, večera je uklonjena, a unutrašnjost zrakoplova vraćena u normalnu konfiguraciju leta. Nekolicina iz grupe popila je kavu. Skye je zatim najavila da će biti u kokpitu na pomoćnom sjedalu i da će zazvoniti na jedan od gumba za pozive ako nam zatreba. Nestala je kroz vrata u prednjem dijelu zrakoplova nakon što je prigušila svjetla u kabini.