Courtney Cox velike sise

Osjećam seksi nervozu čak i dok se pripremam ispričati ovu priču. To je istinita priča o mom vlastitom seksualnom životu. Zovem se Diedra i nadam se da vam se sviđa ova priča, ja sam uživala proživjeti je. Bilo je to jednotjedno poslovno putovanje u vrućini Las Vegasa, s mojim zabavnim i seksi mužem, Toddom. Nismo bili na glavnoj stazi, a jedina stvarna akcija koju sam dobivala bila je nakon što su završili sastanci mog muža i konačno bismo se malo igrali zajedno u sobi. Ne znam što je to s hotelskim životom, ali čak i boravak u hotelskoj sobi u stranom gradu potiče me na razmišljanje o seksu. Na odmorima (što ovo sigurno nije!) moj suprug i ja često smo imali neke od najluđih susreta u naših 30 zajedničkih godina. Čini se da je i on uvijek bio spreman za provod u okolici ili negdje u sklopu hotela.

Sinoć smo se zadirkivali da bi se moglo dogoditi nešto prilično vruće kad se Todd vrati. Malo smo se igrali s egzibicionizmom u prošlosti, a sinoć smo razbacivali neke ideje nakon nekoliko hladnjaka za vino. U prošlosti sam išla bez gaćica ili grudnjaka, pa čak i bljesnula neke nepoznate parove ispod stola. Zaista ne mislim da je itko ikada išta vidio ili shvatio, ali ta ideja uvijek je učinila da moje gaćice počnu vlažiti. Todd je čak jednom sjedio bez kupaćeg kostima na rubu jacuzzija nakon što je bio potpuno pust. Bilo mu je jako teško zbog tog iskustva i nakon nekog vremena rekla sam mu da se pokrije u slučaju da netko od hotelskog osoblja naiđe. Bilo je i drugih trenutaka, doista prilično pitomih. (Zapravo, naučila sam trik o jacuzziju za koji bi druge žene, da znaju, sve dale ugraditi te pjenušave stvari kod kuće bez odlaganja. Ali to je druga priča za drugi put!)

Ali večeras sam se nadao da ću podići ulog ovdje u Las Vegasu. Usput, stvari koje se ovdje dogode trebaju ovdje i ostati, ili barem slogan kaže.Večeras sam trebao biti siguran da pijem dovoljno da uopće skupim hrabrosti ovo izvesti. Večeras sam željela da moj muž zna da sam poludjela za njim, ali mislim da sam se htjela još više osloboditi. Večeras sam se namjeravao pobrinuti da nas promatraju dok se jebemo. Nisam sigurna je li mom mužu ikad bilo toliko stalo do ove vrste fantazije, ali znala sam da bi mu se svidjelo gotovo sve što je nervozno, sve dok možemo otići kući bez osjećaja potpunog srama zbog prelaska vlastitih granica. Courtney Cox velike sise Ovu stvar, mislim da bi napravio, a ovu stvar sam stvarno želio učiniti iz nekog razloga koji je teško opisati. Možda je to mojih godina. imam pedeset godina. Ali još uvijek sam prilično vruća. U formi sam. Ali iako znam da je to tako, možda ću se morati podsjetiti da to još uvijek imam nakon troje djece i da moram redovito posjećivati ​​svog stilista kako bih popravio svoje sijede korijene. Možda to čak i nije to. Možda samo želim vidjeti kako moje tijelo i moj spol čine nekoga drugoga vrućim. Zaboravite na psihologiju svega, želim vidjeti nekoga kako trlja svoje gadne dijelove tijela jer si ne mogu pomoći, budući da vide moje sise, moje dupe, moju macu i veliki kurac mog muža koji me tjera prema orgazmu. Samo sam imao ideju da će me to učiniti vrućim, nervoznim i uzbuđenim. To bi seks učinilo novim i za mene i za mog muža, i dovraga sve, namjeravala sam si nabaviti nešto od toga!

Moj plan je bio jednostavan, zamolio bih konobara za ručkom da dostavi poruku najljepšem muškarcu kojeg sam mogao vidjeti u restoranu. Moja bi poruka pozvala čovjeka u naš hotel u određeno vrijeme gdje bi mogao, "GLEDATI, ali NE DIRATI!" dok smo davali svoje najseksi da priredimo show. Pažljivo sam pripremio poruku i zapravo bez problema pronašao tipa koji dobro izgleda da bi je konobar također predao. Mahnuo je rukom i odmahnuo glavom u znak slaganja s drugog kraja prostorije. Moje upute su bile vrlo precizne, da ne dolazi za moj stol, da ne smeta meni ili da je sve isključeno.Osim toga, imao sam popis stvari koje treba i ne činiti u vezi s pravim bontonom za taj večernji događaj. Bio Iskreni tinejdžerski sportovi savršeno savršen plan. Sjećam se da sam bio tako ispunjen osjećajem lepršavosti duboko kao i mjesto razmjene nota.

Ostatak poslijepodneva bio sam nervozan od iščekivanja, ali i uzbuđen. Jedva sam čekala da svom mužu kažem što ćemo učiniti. Bio bi toliko napaljen da sam smislio tako smion plan. Naravno, kad sam mu izbrukao tu vijest nakon što se vratio sa sastanaka, imao je nekontroliranu dečku koja se nije prestajala pojavljivati.

Utrčali smo se s večerom na švedskom stolu u našem hotelu i uputili se u svoju sobu na dogovoreno vrijeme. Moja vagina bila je jednostavno topla tekućina. Trčala sam niz nogu Terapeut morala sam se povremeno ići brisati. Grudi su mi bile pune, punije nego inače, i imala sam bol koju je samo moj muški čvrsti kurac mogao ublažiti. Pa, to ne bi bio nikakav problem, budući da Sazreo za tebe Todd bio u stanju stalne ukočenosti. Čak i s kratkim hlačama na sebi, činio se veći, mislim deblji i duži nego Slike mamice i dečaka je bio otkad smo to radili na stražnjem sjedalu auta njegova oca. Bili smo spremni, a ako se moj stranac-voajer uskoro ne pojavi, predstava bi morala početi bez njega.

Ali onda mi je srce skoro lupalo kroz grudi. Netko je pokucao na naša vrata. Todd je upitao: "Diedra, jesi li sigurna da to želiš učiniti?" Htio sam reći i da i ne, ali moja maca mi je dopustila da izgovorim samo riječ "Da!"

Vrata su se otvorila, a moj je voajer učinio točno onako kako sam mu rekao u svojoj poruci. Sjeo je na svoju dodijeljenu stolicu, nije rekao ni riječ, a također je izgledao nervozno kao mačka. Svjetla su bila slaba. Milica Pavlović Terapeut Počela je naša predigra, bili smo jako zagrijani jedno za drugo. Nikada nisam bila gola pred drugim muškarcem osim pred Toddom, osim ako to nije bio posjet liječnika. Moje gole sise sada su bile u pogledu drugog muškarca. Moja je maca bila široka do njegovih očiju. Osjećao sam se delirično. Volim Todda. Želim ga. Želim da me ovaj put jako pojebe.Želim da njegova sperma izvire između mojih stidnih usana. Ali prije toga, želim se izliti po svom muškarcu na način koji bi neke mogao šokirati. Želim da ovaj stranac to vidi i ostane zatečen.

Bio sam prezauzet i previše nervozan da bih gledao, ali sada to vidim. Voajer-stranac se trza. On tako dobro izgleda, i stvarno je tako jako napaljen u ovom trenutku. Njegove oči susreću moje na samo nekoliko sekundi, a ja gotovo gubim kontrolu i orgazam. U tom kontaktu očima osjećam da sam skoro prevario ili pojebao drugu, a ipak nisam napustio Toddov zagrljaj. Nekoliko dana kasnije Todd mi je rekao da je vrhunac ovog događaja bio njegov pogled na strancima. I stranac je imao Com obrijana tinejdžerska maca kurac, a namazao ga je vlastitom pljuvačkom. Slike tinejdžerske masturbacije kojima sam svjedočio također su imale prljavu seksipilnost na koju sam se stvarno napalila. Ruke su mu bijesno dodirivale njegov kurac, i tako se napeo kad je bio blizu. Namjerno sam stisnula svoje sise gore i naprijed prema neznancu, i gledala sam kako ih gubi po sebi, stolici hotelske sobe i uokvirenom ogledalu iza glave. Tada sam i ja doživio vrhunac, čime je započela bujica moje seksipilnosti koja se skupila u našem krevetu. Todd me ševio kao životinju, i izgubio je svoju spermu pravo u moju. Bili smo znojni i bez daha. Moji živci su otišli. Još uvijek sam bila napaljena, a Todd je imao osmijeh koji je prelazio s jedne strane sobe na drugu. Držao me tako čvrsto. Mislim da mu se jako svidio moj plan.

Tada je stranac ustao, podignuo kratke hlače i otišao. Učinio je kako sam tražila bez riječi. Imao sam instinkt da je on savršen tip za ovo. Moj suprug i pogledali su se i razgovarali o onome što se upravo dogodilo. Na neki čudan način, te smo se noći približili više nego ikad, i figurativno i doslovno. Terapeut podmazivanje kurca za anal Nikada više nismo vidjeli stranca. A, vjerojatno ni to nećemo ponoviti ni s kim drugim. Ali uvijek imamo o tome razgovarati.

Sljedeće godine jako se veselim Toddovoj poslovnoj konferenciji. U Renu je.Imam novi plan, a uključuje jacuzzi i anonimnu ženu. Imam je nešto naučiti, a moj joj Todd ima nešto za pokazati što nijedna druga žena nije vidjela. Možda se čini čudnim, ali jedva čekam da pokaže tu krupnu muku. Gaćice mi se vlaže kad samo pomislim na to.