Dugmad za jebanje preuzimanje

Bila je sredina poslijepodneva kad sam stigao do dna staze kroz šumu, koja je prolazila pokraj vrata koja vode do privatne kućice, gotovo skrivene u drveću.

Bio je to moj četvrti dan hodanja i postalo je vruće. Prvih par dana hodala sam po oblacima, s djelićima kiše, no jučer i danas su bili prvi pravi sunčani dani i po tko zna koji put sam zažalila što nisam spakirala Shemales jebe sve je uz mene smaragdno svjetlucalo. Iskušavanje, ruganje.

Više mi je puta palo na pamet da se samo skinem i zaronim u vodu, da bar jednom odustanem od opreza i uronim gola, dopustim da svako vlakno mog bića očisti nadiruća plima, da se potpuno očistim od njega. Pa ipak, u svakoj osamljenoj uvali, svakoj skrivenoj plaži, činilo se da obitelji veslaju i provode piknik, ili nije bilo lakog pristupa osim opasnog spuštanja niz gotovo okomitu liticu. Morao bih se zadovoljiti tuširanjem kad bih stigao do svog pansiona.

I uživala sam u ritmu hodanja. Već sam osjećao svoje tijelo gipkijim nego prije čak tjedan dana, zglobove ramena i kukova pokretljivije, leđa uspravnija, a kožu zategnutiju i življu jer sam bio vani. Osjećao sam se dobro. Osjećao sam se dobro, snažno i aktivno. Dobro sam spavao i svako jutro kad bih se probudio bio sam spreman ponovno krenuti, obući kratke hlače, podići ruksak na ramena i krenuti kredom na još jedan dio obalne staze.

Vrata su vodila u vrt, čiji sam travnjak mogao vidjeti kako se proteže do nečega što je sigurno privatna plaža povezana s imanjem. Nisam mogao vidjeti ljude, iako je kut ležaljke virio iza zida kolibe, Seksi dame gole prednjoj terasi.

Oduvijek sam želio ostati na ovakvom mjestu, moći si priuštiti ovu vrstu luksuzne osame, daleko od svih ostalih.Zamislite da dođete ovdje za odmor, ili čak izvan sezone, da okrenete auto niz mirnu ulicu i otvorite lokot na vratima, da se zatvorite u svoj osobni Eden koliko god želite. Organizirali biste da kućica bude potpuno opskrbljena po vašem dolasku, tako da ne bi bilo potrebe za odlaskom po zalihe. Sve što je trebalo učiniti bilo je ostati gdje jesi, uživati ​​u ugodnoj loži vatre zimi ili u otvorenom zagrljaju hladnog mora ljeti, ravno s vlastite plaže.

Jedna moja ruka počivala je na vratima. Bilo bi ga lako otvoriti i ući, zadovoljiti svoju znatiželju tko tamo živi, ​​ali drugi dio mene, onaj koji je donosio sve odluke, rekao je, Sally, ne, ne ovdje, ne sada, ti' ipak si na rasporedu.

Slijedio sam stazu iza kolibe, sada odvojenu od kuće visokom živicom od glogovog trna, s poljem s druge strane. Dok sam se penjao, praznine u živici omogućile su mi daljnje poglede na posjed. To je doista bilo prekrasno mjesto. Kuća je bila u vlastitoj dolini, zgrada napravljena od lokalnog sivog kamena. Tri, ne, najmanje četiri spavaće sobe. Ležaljka koju sam uočio s druge strane još uvijek nije bila zauzeta, ali zaobilazeći živicu čuo sam žamor razgovora ispod sebe iako su zvučnici bili skriveni od pogleda. Travnjak je, kako sam zamislio, vodio sve do mora. Dio vrta je bio ograđen zidom, što mu je dalo šarm, ali pravo blago pronađeno je na kraju, jer je trava ustupila mjesto kamenu i formirala se mala uvala koja se sastojala od malog pojasa pješčane plaže ispod stjenovite police.

Došao sam do točke gdje sam mogao gledati preko živice bez istezanja. Dugmad za jebanje preuzimanje Uzeo sam sve u sebe, briljantnost vrta, tihu veličanstvenost same kuće i savršeno okruženje uvale. Kakav bi san bio ostati tamo. Mjesto na koje sam oduvijek željela otići s njim. Previše daleko od bilo kojeg mjesta, rekao bi, a telefonska veza sigurno je bila nepouzdana.

Pa šteta.

Dok sam gledao kako je iz vode izronio lik. Izašla je ispod mjesta na kojem sam stajao i krenula preko pijeska, silazeći s police prirodnim nizom koraka. Izgledala je u dobroj formi, atletski građena bez previše mišića, s kosom boje meda. Tada sam vidio - kako sam to samo propustio - prirodni vodopad na rubu zaljeva, koji izvire iz potoka koji je tekao kroz šumu kroz koju sam upravo prošao.

Djevojka je krenula ravno prema njoj i prožeo me ubod ljubomore jer sam znao da će u sljedećih nekoliko sekundi osjetiti iskrene drhtaje osvježavajućeg zadovoljstva dok je izvorska voda oblijeva. Dok sam stajao, mogao sam osjetiti potočiće znoja niz leđa gdje mi je ruksak pritiskao majicu, mogao sam osjetiti grebanje na mjestu gdje mi se pojas kratkih hlača urezuje u kožu, mogao sam osjetiti kako mi se gaćice gotovo prilijepe uz mene.

Gledao sam kako je isprobavala vodu prstima, zatim rukama, trljajući lice. Onda je učinila nešto što nisam očekivao. Ne osvrćući se oko sebe, potpuno nesvjesno, skinula je gornji dio i donji dio bikinija, prebacivši ih na komad visećeg kamena, i gurnula golo tijelo pod pljusak tuša.

Učinilo mi se da sam čuo kako je dahnula dok ju je hladna tekućina čistila od morske soli Dugmad za jebanje preuzimanje pijeska s plaže. Potok se slijevao preko njezina zlatnosmeđeg tijela.

Rukama je masirala grudi koje su, oslobođene omotača, bile pune i prirodne. Mogao sam vidjeti dlake između njezinih nogu, potamnjele od vode, iste boje sada kao što joj je kosa skliznula niz leđa. Zagladila je svoje zaobljeno tijelo, oko dupeta, niz noge.

Jedini put kad sam bio s djevojkom bilo je na fakultetu, pijana petljanja na zabavi ili igre ljubljenja u školi, a općenito nisam gajio takve osjećaje. Tako sam i mislio.Ipak, promatranje ove djevojke ovdje, sada, njezin drski užitak u dodiru vode na njezinu golom tijelu, način na koji su joj ruke uronile ovdje i zadubljene među njezine noge, bilo je dovoljno da odašiljem drhtaje od mojih vlastitih prepona sve do gore kroz trbuh do dna grla. Moja vlastita desna ruka počela je lutati, do brežuljka moje mace, dok sam lagano raširila noge i počela se, vrlo nježno, dodirivati.

Okretala se dok je voda padala, mrlje vode odbijale su joj se od ramena i ruku, otkrivajući mi cijelo njezino tijelo. U jednom trenutku se sagnula da obriše stopala i vidio sam joj macu i guzicu zaobljene i čvrste. Uzimala je vrijeme. Uživala je.

Počeo sam zamišljati sebe tamo s njom, pitajući se kako bi bilo odmjeravati te grudi u vlastitim rukama, ili skliske prema svojima, naša bedra isprepletena, moja kosa u njezinoj šaci, moj jezik u njezinim ustima i naši prsti unutar svakog drugo, cijelo vrijeme dok voda curi iz nebeskog visokog toka, teče, čisti, doživljava vrhunac.

Kušali bismo i lizali jedan drugom sok od pičkice s prstiju, mogli bismo onda zajedno potonuti, dok voda pročišćava svaki dio nas samih; onda bismo, s odustajanjem, mogli zaroniti natrag u more dok sunce bljesne narančasto iznad obzora i vratiti se do vodopada, kako bismo sve ponovili.

Može li me vidjeti. Je li me vidjela. Povremeno je dolazio njezin pogled prema meni, ali nisam znao je li uspjela razabrati moje postojanje među zamršenim, trnovitim granama. Ali nije bilo sumnje da je nastupala; izvijajući leđa, voda joj udara u grlo i slijeva se među grudi, prikazane u još većoj veličanstvenosti; njezini prsti prepliću duge pramenove njezine kose; jedna noga nagnuta naprijed, naglašene obline njezina tijela.

U međuvremenu sam otkopčao svoje kratke hlače i spustio ruku niz gaćice, da sam postao vruć i mokar. Očajnički sam tražio nešto u sebi.

Tamo gdje sam bio na stazi bilo tko se mogao pojaviti, u bilo kojem trenutku, i uhvatiti me dok se dodirujem, a opet kao da je nešto škljocnulo, otvorila su se nova vrata kroz koja sam se radosno bacio, u stanje ne mariti što drugi misle o meni, ne biti sputan njihovim opažanjima i prosudbama. Baš poput prekrasne djevojke pod vodopadom, čija je koža blistala zlatom dok je sunce hvatalo blještavu vodu, kojoj očito nije smetalo što ju je itko mogao promatrati.

Kao što sam bio. Moja je lijeva ruka uhvatila granu koja strši. Bio sam nagnut prema naprijed, mojom težinom u grmlju, prstima moje desne ruke probijao sam se preko i u moju macu iz koje je curilo. Protrljala sam klitoris kažiprstom, šaljući te spastične navale zadovoljstva kroz cijelo tijelo, kroz cijelo svoje Prodavnica uniforme sam oči, osjećajući sunce na svom licu, zamišljajući sada kako se ruke ispružuju iza mene, a ruke pipaju moj trbuh i preko mojih grudi, stiskajući meso, zatim podižući svoju majicu i odlijepljujući košarice grudnjaka, pa su mi bradavice bile otkrivene. A onda su prsti tih ruku štipali moje bradavice, lagano, zatim su dlanovi vagali moje grudi dok sam zamišljao da držim djevojčine. Skinuo sam svoj ruksak s ramena, njegovo oslobađanje predstavljalo je dodatnu radost, i dok su mi oči još uvijek Kratke suknje drolje galerije stisnute zatvorene, rukom stežući granu koja se tresla, zamišljao sam prisutnost nečeg tvrdog kako mi se podiže uz stražnjicu, dugu krutu osovinu koja klizi gore-dolje po ruci pukotina mojih leđa. Instinktivno sam izbacio dupe, dok su moji prsti nastavili svoj čarobni ritam oko pulsirajuće vlage između mojih nogu. U trenutku kada sam zamislio kako ovaj nevidljivi penis ulazi u duboko prihvaćanje moje mace, eksplodirao sam, noge su mi bile kao žele, i potonuo sam na koljena, s kratkim hlačama do pola nogu, u sjenu živice od gloga.

Tek kad sam otvorio oči shvatio sam gdje sam.Uz nalet panike, pogledao sam oko sebe, ali nije bilo promatranja očiju na meni, prigušenog hihotanja, ničega što bi ukazivalo na to da je itko svjedočio mojoj masturbaciji. jebanje u hotelu Svrši u mene Nebo je bilo vedro i plavo, zemlja topla od sunčeve svjetlosti, a na mom nosu slabi mirisi soli, lavande i prašnjave trave.

Brzo sam se sabrao, ponovno zakopčao svoje kratke hlače, obrisao ruku o maramicu, još jednom podignuo ruksak. Tada sam se sjetio djevojke. Ponovno sam provirio preko živice prema vodopadu u uvali. Djevojka je nestala, od nje nije ostalo ni traga. Ležaljke su bile pomaknute prema kući, a žamori glasova utihnuli. Travnjak se protezao prema kući čiji su me prozori gledali bezizražajnim izrazom lica.

Jesam li sve umislio. Ne, slika, to zlatno tijelo obasjano žuborećom, pjenušavom vodom, bila je previše živa da bi bila plod moje mašte. Dan je imao više jasnoće. Sve, svako stablo, oblik dalekih litica, oblaci na nebu, sve je postalo svjetlije svojim vlastitim obrisom. Kao da sve to prvi put vidim.