Veliko dupe maca jeba

Godine 2018. moj suprug i ja otišli smo na naše prvo putovanje u odmaralište na Jamajci. Isplanirao je cijelo putovanje, a detalje je zadržao za sebe tvrdeći da će biti iznenađenje. Jako sam se veselila što ćemo pobjeći, samo nas dvoje gdje ćemo moći uživati ​​u maženju. Uvijek sam čuo da Jamajka ima prekrasne plaže i kristalno čisto more. Uvjeravao me da ćemo se dobro zabaviti.

Krenuli smo s kopna SAD-a s usputnim zaustavljanjem u Port Ricu. Zatim smo krenuli prema našem konačnom odredištu. Kad smo stigli u zračnu luku na Jamajci, hotelski shuttle nas je pokupio i odveo do hotela. Po dolasku na područje odmarališta, bila sam oduševljena njegovom ljepotom. Krajolik i sadržaji, barem prema onome što sam mogao vidjeti do samog hotela, bili su prekrasni.

Dok smo se zaustavljali na prijavi za rezervaciju, konačno sam shvatio u kakvom odmaralištu ćemo odsjesti. Predvorjem hotela šetali su goli ljudi. Zato nije dao nikakve detalje o putovanju, bio je u pravu, bilo je iznenađenje. Pogledao sam ga i uputio mu pogled koji jasno govori, zajebavaš me. Pogledao me s velikim smiješkom na licu, uzeo me za ruku i poljubio je.

Naše su torbe donijeli i položili na šalter za rezervacije dok smo se prijavljivali. Svi gosti u predvorju bili su goli, uključujući nekoliko roditelja sa svojom djecom. Pretpostavio sam da imaju najmanje osamnaest, ali nisam mogao reći gledajući ih. Okrenula sam se mužu i pitala ga je li ovo obiteljsko odmaralište. Kimnuo je, ali je pokazao da svi moraju imati najmanje osamnaest godina. Ok, to je bilo olakšanje. Osjećao sam se pomalo čudno kad je nekoliko golih tinejdžera prošlo i prepoznalo nas dok su prolazili, dječak i djevojčica koji su naizgled bili potpuno opušteni.

Nosač nam je uzeo torbe i odveo nas u sobu. Veliko dupe maca jeba Kad sam ušao, bio sam ugodno iznenađen koliko je smještaj bio lijep.Bio je to apartman s bračnim krevetom, velikom kupaonicom s tuš kabinom i francuskim vratima glavne spavaće sobe koja su vodila u terasu gdje je Ilustrovana seksualna pozicija sjedenje. Soba je bila u prizemlju i pogled je oduzimao dah. Odmah sam pomislio, mislim da će mi se ovdje ipak jako svidjeti.

Moj muž je dao napojnicu nosaču i on je otišao. I dalje sam morala dati svom mužu dio pameti što me nije pustio u vrstu ili odmaralište u kojem smo odsjeli. Rekao sam da sam mogao spakirati puno lakše rekao sam sa smiješkom. Oboje smo se nasmijali i odlučili se skinuti i prošetati odmaralištem kako bismo provjerili pogodnosti.

Dok sam se svlačio, pogledao sam se u ogledalo pune dužine provjeravajući crte svog tijela. Primijetio sam da sam se malo udebljao pa sam izgledao malo punašno i imao sam pun grm. Iskreno sam se nadao da će u odmaralištu biti sličnih tipova tijela kao moj. Parovi koje sam vidio u predvorju sa svojom djecom bili su u prilično dobrom stanju. Otjerao sam tu misao iz glave i pripremio se za našu šetnju.

Izlazeći kroz francuska vrata, vidio sam parove kako sjede vani na svojim terasama s obje strane naše sobe. Jedan par je bio, rekao bih, u pedesetima, a drugi u četrdesetima. Slučajno je to bio par iz predvorja s dvoje tinejdžera. Upoznali smo se i nastavili šetati do plaže. Bilo je prilično krcato, tijela svih vrsta, mladih i starih.

Dok smo šetali plažom, nisam mogao ne primijetiti da su neki mladi ljudi koji su hodali sami imali velikodušne kite koje su im se ljuljale naprijed-naprijed između nogu. Za nekoga tako mladog da je tako dobro obdaren, mogao sam samo Uzorak ženskog orgazma kako će izgledati teško.

Morao sam obratiti pažnju na valove koji su udarali o plažu prije nego što sam postao previše uzbuđen. Bojala sam se da me bradavice već izdaju. Ne znam je li moj suprug primijetio moje poglede ili nije. Jako je dobro što mi nije mogao čitati misli!

Kako se ne uzbuditi, u ovakvim situacijama. Mogla sam vidjeti kako se moj suprug gubi u mislima dok smo stali razgovarati i uhvatila sam ga kako gleda u djevojku, možda dvadeset godina, kako leži na leđima i sunča se raširenih nogu ne prepuštajući ništa mašti. Pokazala sam nam da nastavimo šetnju plažom, sprječavajući ga da doživi neugodan trenutak. Počelo je biti kasno, a mi još nismo jeli pa smo se vratili prema našoj sobi.

Dok smo se približavali našoj sobi, parovi s obje strane su otišli, vjerojatno na večeru. Otišli smo i na večeru i uživali u fantastičnom obroku. Nakon što smo završili s obrokom, odlučili smo se vratiti u svoju sobu na noćnu kapicu prije nego što odemo na večernji odmor. Pripremivši si piće, vratili smo se na terasu da se opustimo.

Dok smo izlazili, iznenadilo nas je jer su dva tinejdžera u sobi do nas bila vani na svojoj terasi. Djevojka je sjedila preko puta svog brata široko raširenih nogu s dva prsta u mačkici, koristeći kažiprst druge ruke kako bi kružila oko svog izloženog klitorisa. Njezin brat je milovao svoj penis dok ju je ona promatrala. Kad su vidjeli da izlazimo iz naše sobe, prekinuli su ono što su radili i žurno ušli unutra.

Nikada prije nisam jeo macu, ali zamišljao sam kako klečim jedem njezinu macu dok njezin brat puni moju čvrstu kitu. Nemam pojma zašto mi je ta misao pala na pamet. Bit će mi teško kontrolirati svoje misli uz svu ovu golotinju oko mene dvadeset četiri i sedam. Dok smo sjedili i gledali se, nismo mogli pronaći riječi, pa smo sjedili u tišini.

Dok sam sjedio tamo, jednostavno nisam mogao izbaciti tu sliku iz misli, njezina slatka, uredno podšišana maca potpuno otkrivena, toliko sam je želio okusiti. grickanje bradavica Svrši mama Pitao sam se hoću li je opet uhvatiti, budući da nam je ostalo još nekoliko dana u odmaralištu. Njihovi su roditelji sigurno bili u šetnji ili još za večerom.Što bi se dogodilo da su ih vidjeli. Jesu li ih već uhvatili u tome. Sva su mi se ta pitanja nametala u glavi.

Moj muž je bio iscrpljen dnevnim aktivnostima i odlučio se povući navečer. Budući da mi je još ostao dio pića da popijem, odlučio sam ostati na terasi. Razmišljajući o curama, posegnuo sam između nogu i počeo se igrati klitorisom. Kad je počelo oticati, raširila sam noge i drugom rukom uvukla dva prsta. Izmanipulirao sam sebe u orgazam, stenjući cijelo vrijeme.

Dok sam doživljavao vrhunac čuo sam stenjanje iz susjedne sobe. Kad sam pogledala, tinejdžer je ispalio hrpu sperme na svoju terasu. Mora da je cijelo vrijeme stajao tamo i gledao me kako masturbiram. Kad je vidio da gledam u njegovom smjeru, brzo se vratio unutra. Bila sam polaskana što me smatra dovoljno zgodnom da ejakuliram dok me gleda.

Kako sam i sam bio iscrpljen, odlučio sam i ja otići u krevet. Ušla sam u našu sobu i zatekla muža kako hrče. Nepotrebno je reći da sam bio pomalo razočaran što nisam mogao s njim podijeliti svoje iskustvo na terasi. Mislim da bi pomislio da je vruće.

Sljedeće jutro smo se odvažili provesti dan na plaži. Povukli smo nekoliko ležaljki pored suncobrana. Odložili smo ručnike i počeli se opuštati. Oboje smo se nasapunali kremom za sunčanje Nude prici of nikki alexander počeli promatrati ljude. Jedno od mojih najdražih prošlih vremena. Svi su uživali u opuštanju i suncu. Moj muž je rekao da će nam donijeti piće i pretpostavila sam da sam otišla do vanjskog bara.

Osjećajući se pomalo pustolovno, odlučujem podići koljena i rastaviti noge da vidim mogu li privući pozornost. Mogao sam osjetiti toplo sunce kako udara moju macu zbog čega sam ih poželio još više razdvojiti, ali da ne bude previše očito. Imao sam sunčane naočale tako da ljudi nisu mogli vidjeti da su mi oči otvorene da vide tko me provjerava. Počeo sam se napaljivati ​​zbog broja pogleda koje sam dobio.

Sljedeće čega sam se setio, okrenuo sam glavu i vidio vrlo lijepog mlohavog penisa kako stoji pokraj mene. Podigla sam pogled, bio je to dječak iz sobe do nas koji je držao piće. Rekao mi je da ga je moj muž zamolio da ga donese. Dok mi je pružao piće, hodao je ispred mene da vidi moju potpuno otkrivenu macu. Ostala sam u tom položaju dopuštajući mu da bulji, nadajući se da uživa u pogledu.

Ne znam je li mogao vidjeti kako mi sok počinje curiti, ali ja sam ga sigurno mogla osjetiti zajedno sa svojim klitorisom koji viri ispod kapuljače. Primijetio sam da mu se kurac pretvarao u poluuspravno stanje kad je iznenada otišao. Morao sam doći do daha, osjećao sam se kao da sam ga cijelo vrijeme zadržavao. Svrši mama jebanje iz radoznalosti Zatvorila sam oči i iznenada sam imala viziju njega kako stoji pokraj mene sa svojim tvrdim kurcem u mojim ustima, svršavajući s hrpom vruće kremastosti koju sam mogla progutati. Trebao sam izbaciti tu sliku iz misli prije nego što počnem masturbirati na plaži gdje me svi mogu vidjeti.

Moj muž se vratio i sjeo pokraj mene. Okrenuo se prema meni i rekao da vidim da ti je Joey donio piće. Pomislio sam tko je Joey i shvatio da to mora biti ime dječaka. Rekao sam mu da jeste. Sada sam bila toliko napaljena da bih pozdravila bilo koga ili više tipova tamo na plaži da me dođu odvesti.

Ono što ga je učinilo još boljim je to što je moj muž organizirao da mi Joey donese piće. Pretvaram li se u pumu?

Ostatak dana moj me suprug ohrabrivao da uložim sve napore kako bih izložila svoje milf tijelo svim mladićima koji hodaju gore-dolje plažom. Pomaknuli smo stolce bliže vodi da me lakše uoče. Žena se može izvući sjedeći raširenih nogu jer se to tumači kao pokušaj pocrnjeti na našim donjim regijama. Iskoristivši to, podigao sam noge na strane salona za lov i apsolutno ništa nisam prepustio mašti.

Neće proći dugo prije nego što se grupa od tri momka koji su izgledali kao tinejdžeri zaustavila ispred naših stolaca.Trudeći se da ne budu previše upadljivi, pretvarali su se da nastavljaju razgovor dok su kradom bacali poglede u mom smjeru. Nosio sam sunčane naočale pa nisu mogli vidjeti da cijelo vrijeme gledam u njih. Odlučio sam im dati malo predstave.

Posegnula sam dolje i uzela svoj losion za sunčanje, raširivši noge što sam šire mogla, stavila sam malo losiona u ruku i posegnula do grma i polako ga utrljala preko njega. Zatim sam pomaknuo obje ruke između mojih nogu s obje strane moje izložene mace. Nježno umasiravajući losion, činilo se da sam nenamjerno otvorila svoju ženstvenost otkrivajući svoj izdašni otvoreni kanal. Čuo sam kako je jedan od njih uzviknuo "o moj Bože". Erekcije na sve tri su oživjele.

Toliko me napalilo saznanje da mogu utjecati na mlade dečke, pogotovo što sam puno stariji i pomalo bucmast. Kad sam pogledala svog muža kako bih procijenila njegovu reakciju, vidjela sam da i sam pokušava prikriti erekciju. Osjećao sam se kao drolja egzibicionist i svidjelo mi se to. Vidio sam dva starija muškarca, vjerojatno u kasnim četrdesetima, kako zure u mene. Nisam si mogao priuštiti da privučem publiku i očajnički sam se trebao ohladiti, prekinuo sam nastup, ustao i prošao pokraj dječaka do vode. Mislim da bi mi se pridružili da moj muž nije sjedio tamo.

Dečki su to shvatili kao signal da krenu dalje i to su i učinili. Jesam li samo zadirkivao kurac ili bih stvarno prošao kroz to da me nekoliko puno mlađih tipova iskorištava kao drolju. Bi li moj muž to dopustio. Sve te misli prolazile su mi kroz glavu dok su valovi udarali o moj trbuh na toplom ljetnom zraku. Naposljetku, budući da sam u braku koliko god smo bili, imati neki novi energični kurac u mojoj dobro iskorištenoj pički bila bi dobrodošla promjena. Bi li htjeli da im zrela žena pokaže neka nova iskustva?

Također sam se pitao je li seks dopušten na javnim mjestima u odmaralištu. Znam da neka odmarališta imaju područja u kojima je seksualna aktivnost dopuštena.Je li ovo odmaralište imalo takvo područje, ako je tako, mogao bih ga provjeriti i tražiti nekog mladog pijetla ili pijetlova s ​​kojima bih se mogao zabaviti. Možda bi moj muž bio zainteresiran gledati svoju ženu kako siše mladi kurac i nekoliko njih jebe. Što sam više razmišljao o tome, to sam više imao poriv da nastavim s tim.

Pomisao na mlado sjeme u ovoj zreloj mačkici napaljivala me više nego ikada. Dok sam razmišljao o ovoj pomisli, tko bi se vratio u područje u kojem sam se nalazio i ušao u vodu pored mene, nego mladi momci Svrši mama sam ranije davao predstavu. Nisu mogli imati više od devetnaest godina. Imali su bijesne hardone dok su ulazili u vodu. Je li moj muž to vidio prije nego što su bile dovoljno duboko da sakriju svoje erekcije?

Dok su čavrljali jedan s drugim, približili su mi se sve dok nisu stali pokraj mene. Slike shemale erekcije smo samo do struka u vodi pa su moje grudi s bradavicama tvrdim kao kamen bile predmet njihove fascinacije. Ono što je ležalo odmah ispod površine gdje su tri tvrda penisa i oni su bili predmet moje fascinacije. Pitao sam se što im je prolazilo kroz glavu dok su započinjali razgovor sa mnom.

Tijekom našeg razgovora saznao sam da su dvojica braća od osamnaest i dvadeset godina i njihov bratić od devetnaest godina. Dok su se valovi povlačili, mogao sam vidjeti njihove erekcije jasne kao dan. Pogledala sam svog muža i on je izgledao kao da čvrsto spava u svojoj stolici. Bio sam toliko napaljen da sam se osjećao dovoljno hrabrim da momcima uzmem po jedan čvrsti kurčev u svaku ruku. Odmah sam dobio reakciju "o moj Bože". fetiš stopala (foot fetish) price Odmah sam se pustio misleći da nešto nije u redu i ispričao se.

Bili su samo iznenađeni i zamolili su me da to ponovim. Pa sam posegnuo i držao po jedan u svakoj ruci. Gledao sam njihova lica dok sam ih gladio naprijed-natrag. Kao odrasla osoba, zaboravila sam kako se osjeća mladi kurac. U roku od nekoliko trenutaka mogao sam osjetiti kako se ukoče, a zatim pulsiraju dok im je sjeme izbacivalo iz vrhova njihovih tvrdih kuraca.Brzo sam se vratio u njihovo mlohavo stanje i pustio sam ih. Treći je bio osamnaestogodišnjak, približila sam ga sebi, licem u lice i dopustila njegovom kurcu da klizi između mojih nogu. Stisnula sam noge oko njegove kite i počela se pomicati naprijed-natrag nježno i polako dok nisam osjetila njegovu vruću spermu između nogu. Dok sam to činio, nisam se mogao kontrolirati niti sam zastenjao svršavajući u isto vrijeme po cijelom njegovom krutom stupu konačno osjetivši oslobađanje koje mi je očajnički trebalo.

Gledajući u svog muža da vidim je li svjedočio nečemu od ovoga, bilo mi je prilično neugodno vidjeti ga kako se naginje naprijed na svojoj stolici i gleda izravno u nas s osmijehom na licu. Dečki i ja ostali smo u vodi još malo razgovarajući o uobičajenim stvarima, odakle si, koliko ostaješ, jesi li ovdje s obitelji itd.

Zanimljivo je da su bili ovdje sa svojim ujakom koji je oduvijek želio posjetiti nudističko odmaralište, ali nikako nije mogao navesti svoju ženu da dođe. Iz znatiželje sam pitao koliko mu je stric star i saznao da ima pedeset jednu. Pokazali su mu kako leži na plaži nedaleko. Činilo se da spava i hvata malo sunca, ležeći na leđima na ručniku. Sa svoje sam točke gledišta mogao vidjeti samo njegovo tijelo koje je bilo potpuno preplanulo, bez preplanulih bora, s tamnom kovrčavom crnom kosom koja ga je pokrivala. S lagano raširenim nogama i mogla sam vidjeti njegov veliki penis s glavom koja je dodirivala ručnik iako je bio mlitav.

Odlučili smo izaći iz vode ne baveći se onim što se upravo dogodilo. Vratila sam se u svoju stolicu pored muža i otišli su u šetnju plažom. Kad sam sjela, pitala sam muža koliko vidi što radimo, njegov komentar sa smiješkom je bio, uglavnom sve. Rekla sam mu da jednostavno nisam mogla pomoći sebi da budem okružena s tri tako lijepa mlada pijetla. Sa smiješkom mi je rekao da je to svrha ovog odmora, da se provedemo najbolje što možemo.

Sada me nadvladala znatiželja, pa sam ga pitao zna li da imaju izdvojeno područje gdje je seksualna aktivnost dopuštena jer sam bio siguran da se na to u javnosti na nudističkoj plaži ne gleda s namrštenjem. Kao odgovor, rekao je kako se događa da postoji područje posvećeno takvim aktivnostima. Imam li hrabrosti?