Snimke ekrana seksa Kim Kardashian

Nakon prvog mjeseca od kada se Kiki uselila u moj dom, odlučila je iznajmiti svoju kuću i nakon natezanja s predsjednikom udruge to i učinila. Nepotrebno je reći da je brzo razgrabljen, toliko je dobro bilo tržište u našem razvoju.

Kiki je svake nedjelje telefonirala svojoj šogorici Edith, koja je živjela u Pennsylvaniji. Nisam mogao a da ne čujem neke od razgovora s vremena na vrijeme, razgovore koji su mi s vremena na vrijeme digli ego do krajnjih granica. Oduvijek sam se ponosio svojom sposobnošću da je zadovoljim, seksualno, a ona je ponekad živopisno prepričavala naše vođenje ljubavi. Naravno, čuo sam samo njezinu stranu razgovora tako da nikad nisam saznao kakvi su bili Edithini odgovori.

Odmah nakon što je iznajmila kuću, Kiki je odlučila posjetiti Editu na nekoliko dana. "Samo ćeš se morati snalaziti sa svojom desnom rukom dok me nema. Samo se nemoj previše zaokupiti time", nasmijala se. "To je samo za produženi vikend."

Dovezao sam Kiki u zračnu luku u četvrtak rano ujutro; vratit će se sljedećeg ponedjeljka popodne. Sa svim tim novim ograničenjima putovanja zrakoplovom, morali smo se rastati dok je prolazila kroz projekciju. Njezine posljednje riječi upućene meni bile su: "Sada budi dobar i budi spreman za mene kad se vratim." Kako bi naglasila što znači, nježno me potapšala po međunožju dok me ostavljala.

Na putu kući svratio sam u Dunkin Donuts na šalicu kave i krafnu, a zatim sam malo kupovao. Kod kuće sam se uhvatio neke papirologije koju sam nažalost zanemario tijekom svog ugodnog vremena s Kikijem. Dovraga, već mi je nedostajala. Ipak, moram priznati da sam te noći spavao cijelu noć.

Nekako je vikend prošao, a ja sam samo jednom drkali. U ponedjeljak ujutro Kiki je nazvala i kratko smo razgovarale prije nego što se spremila za povratak u zračnu luku. Rekao sam joj da neću biti u zračnoj luci kad uđe, ali da me nazove čim sleti i da se odmah odvezem, to je bilo samo dvadeset minuta putovanja. Pokupio bih je uz rub."Dobro, vjerojatno će mi toliko trebati da uzmem torbu", odgovorila je. Mačka crna slika, imam lijepo iznenađenje za tebe."

Nedugo nakon tri tog popodneva nazvala je i odmah sam ušao u auto da odem po nju. Uz malo prometa stigao sam za nešto manje od dvadeset minuta i kad sam se zaustavio u zoni preuzimanja, vidio sam je kako stoji ondje i čeka me. Činilo se da je u dubokom razgovoru s drugom došljakom, mršavom, prljavom plavušom, odjevenom, poput Kiki, u kratke hlače koje su pokazivale par vitkih nogu. Zaustavio sam se uz rubnik pokraj njih, ugasio motor i izašao otvoriti prtljažnik auta za Kikinu torbu.

Kad sam se okrenuo prema njoj, nasmiješila se i rekla, "Bok ljubavniče, poljubi me i upoznaj Edy, moje iznenađenje za tebe." Zurio sam na trenutak, a onda se nasmiješio i glupavo pružio ruku Edyju.

"Bok, Edith, nisam znala da dolaziš. Snimke ekrana seksa Kim Kardashian Ovo je iznenađenje." Edy se nasmijala, ignorirajući moju ruku i, umjesto toga, ispružila lice za poljubac. Preuzeo sam tu gestu i poljubio je u obraz, a zatim poljubio Kiki. "Dobro došla kući, draga, i dobro došla na Floridu, Edy."

Brzo sam spremio njihove torbe u prtljažnik auta i svi smo sjeli u auto za put kući. Znajući da će I-95 biti branik uz branik u ovo doba dana i izbjegavajući ostale automobile koji su izlazili iz zračne luke, uzeo je izlaznu rampu Congress Avenue. Čim sam stao na crvenom svjetlu, Kiki se nagnuo za pravi poljubac. "Jesam li ti nedostajao, dušo. Nedostajao si mi."

"Prokleto si mi nedostajao," i potapšao je po goloj nozi točno ispod hlačica. Nasmijala se.

"Znam što si propustio i morat ćemo nadoknaditi izgubljeno vrijeme." Na stražnjem sjedalu, Edy se smijala zajedno s Kiki.

Kad se svjetlo upalilo zeleno, Kiki je rekla: "Hajde usput stati na večeru, gladna sam. Nismo jeli ništa od doručka i sada ne poslužuju nikakve obroke u avionima."

"Da", složila se Edy sa stražnjeg sjedala. "I ja umirem od gladi."

"Nema problema, samo ćemo se pridružiti svim Early Birds. To će biti nešto novo za nas.Što kažeš na "Snappers?" Edy se počela hihotati, a ja sam joj brzo objasnio da je to ime restorana.

"Da, Edy, makni misli sa seksa na nekoliko minuta", rekla je Kiki smijući se. "I, nemoj naručiti desert ili ćemo morati pričekati sat vremena nakon jela za 'znaš što'." Okrenula se prema meni i rekla, glasno, "Čeka te velika poslastica, veliki dečko. Razmisli možeš li se nositi s dvije napaljene stare ribe?"

To je bilo moje prvo naslućivanje onoga što me čeka i odjednom je moj penis počeo reagirati. "Ako misliš ono što mislim da misliš, rado bih umro pokušavajući. I ne vidim nijednu staru curu."

Srećom, u restoranu nije bilo gužve kad smo stigli i odmah smo sjeli. Istini za riječima, dvije su žene obilno jele, dok sam ja pristao na lagani obrok. Pojeo sam kasni ručak. Osim toga, mislio sam da sam bolji na nenapunjenom trbuhu.

Bilo je skoro šest kad smo stigli kući, njihove torbe iz auta i u kuću. Bio sam pomalo iznenađen kad sam gledao Kikija kako vodi put za njih dvoje ravno u našu spavaću sobu. Što se mene tiče, uzeo sam piće i miksere, napravio si piće i zatim sjeo u dnevnu sobu čekati da mi se pridruže.

>S vremena na vrijeme čuo sam hihotanje iz spavaće sobe i činilo se da se dugo zadržavaju unutra. "Što vas dvoje namjeravate tamo", viknuo sam.

Čula sam smijeh, a onda se Kiki javila. "Upravo izlazimo iz putne odjeće i oblačimo nešto udobno. Dolazim za minutu."

Gotovo sam se ugušio pićem kad su nekoliko minuta kasnije izašli iz spavaće sobe. Oboje su bili 'odjeveni' u prevelike majice koje su im visjele malo ispod bokova. Ispod su bili vrlo očito goli. "Zar sada ne izgledamo bolje, Jone. Znam da se osjećam mnogo bolje bez svih tih stežućih stvari", nasmijala se Kiki. "Zašto se i ti ne bi udobno smjestio?"

Dok je Kiki miješala pića za nju i Edyja, ja sam ustao i skinuo sve osim svojih bokserica, čak ni ne pokušavajući sakriti izbočinu koja se razvila u njima.Kiki ga je jednom pogledala, a zatim, gurnuvši Edyja, rekla: "Vidiš, rekla sam ti da će biti sretan da nas vidi."

"Iskreno govoreći, Kiki, nekako mi je drago što ga vidim. Jedva želim vidjeti koliko je Jon talentiran, a ne mislim na onu stvar koja pravi šator od tih bokserica."

"Oh, on je talentiran za više od tog lijepog penisa koji skriva. Isplazi jezik, ljubavniče, i pokaži joj svoju drugu dobru osobinu." Bilo je jasno da je Kiki povjerila Edyju mnogo više nego što sam mislio o našim aktivnostima.

Okrenuo sam se prema Edy i isplazio jezik što sam više mogao, a zatim napravio labave pokrete kao da njime ližem kornet sladoleda. obilno svršavanje Svrši mama Edy je dobila cakljen pogled u očima dok je gledala. "Kvragu s pićem, Kiki, moram to isprobati. Toliko sam se zagrijao da moram svršiti."

"Nemoj žuriti, dušo", tiho je rekla Kiki. "Samo se zamaraj nekoliko minuta. Pokaži Jonu koliko te to čini vrućim. Jako mu je teško gledati te kako vodiš posao."

Edy je podigla noge na sjedalo stolca, otkrivajući svoju golu macu, koja je već svjetlucala od vlage. Odložio sam svoje piće i, podigavši ​​stražnjicu sa stolice, gurnuo bokserice dolje i skinuo ih. Moj kurac je stajao uspravno. Kiki je ustala i došla do mene, okrenuta od mene, i brzo se spustila, vodeći moj kurac u svoju također mokru pičku. "Jebi me, Jone, onda dobro poliži Edyja." Posegnuo sam oko nje i podigao se ispod njezine majice kako bih joj obuhvatio sise dok je počela poskakivati ​​gore-dolje. "O, jebote, da, ljubavniče, daj mi to", dok je njezin pokret postajao sve energičniji. "Bože, ali ovo mi je nedostajalo."

Iako je pogled na Edy koja 'brine o poslu' bio pomalo zasjenjen, još uvijek sam mogao vidjeti njezino samoposluživanje. Odbacila je svoju majicu i ja sam dobio prvi pogled na njezine sise, sićušne sise koje su izgledale sve kao bradavice. Prvo je povlačila jednu pa drugu lijevom rukom, dok joj je desna napadala klitoris u grozničavom pokretu trljanja.Glava Besplatne web stranice za seksualne igre je bila zabačena na naslon stolice i činilo se da je na rubu svršavanja.

Očito je i Kiki promatrala Edyja i jednako se uzbuđivala gledajući svoju šogoricu kako masturbira. "O Bože, Edy, učini to, natjeraj se da svršiš. Hajde, dušo, učini to sada. Oh Isuse, svršit ću. Jebi me, Jon, jebi me jako." Zgrabio sam je za bokove i zabio se u nju kao jače i dublje koliko sam mogao. Moj penis trgnuo kao što sam istovario moj Jism u nju. Kiki je pala natrag na mene, glave naslonjene na moje rame dok je drhtala kroz orgazam.

U istom trenutku, kao da je programirana, Edy je tiho zarežala dok se povlačila. Soba je zaudarala na seksualno oslobađanje. U Azija prelijepe azijske nevjeste sam trenutku bio zahvalan na tretmanu Scotchgardom koji sam dao namještaju jer sam osjetio kako mi mješavina Kiki i mojih sokova teče niz bedra i na jastuk stolice. Bio sam siguran da i Edy curi.

Ali dok sam gledao, ona je nastavila zadovoljavati sebe, s dva prsta zarivena u svoju pičku, pokušavajući održati svoj seksualni nagon. Nevjerojatno, moj penis, koji se počeo smanjivati, oživio je i za nekoliko sekundi opet bio krut i tvrd.

"Moj Bože, Jon", promrmlja Kiki, "drži li te Edy budnim?"

"Da, ta žena me stvarno pali."

"Zašto ne odemo u krevet i sada joj možeš dobro polizati macu, dobro je skinuti. Onda je jako pojebi. Pokaži joj da nisam razvlačio istinu kad sam joj rekao kakav si pastuv. "

Kiki mi je sišla s krila, oslobađajući moj kurac, i prišla stolici na kojoj je Edy sada sjedila. "Hajde curo, vrijeme je za tvoj 'tretman' Idemo na krevet da nam svima bude udobnije."

Kada su ušli u spavaću sobu, njih dvoje su se ispružili, jedan do drugoga preko dva velika ručnika za kupanje, očito tamo stavljeni kad su se njih dvoje 'raskomoćivali'. Dok sam puzao preko podnožja kreveta između Edynih otvorenih nogu, prvi put sam dobro pogledao njezinu pičku, njezine natečene usne prekrivene mliječnobijelim sokom sperme."Ummm," rekao sam im, "izgleda da je moj desert spreman za mene." Noge su joj se podigle ravno u zrak kad sam zaronio licem prema meti. Polizao sam njezine sokove koliko sam mogao prije nego što sam se koncentrirao na njezino veselo mjesto. Svrši mama jebanje snajke Dok je moj jezik dodirivao njezin nabrijani klitoris, spustila je obje noge dolje, da se odmaraju na mojim ramenima, dajući mi priliku da posegnem objema rukama da joj pomilujem bradavice.

Usnama sam kružio po njezinom klitorisu i počeo sam ga s ljubavlju dražiti vrhom jezika. "O da, dasss", jecala je. Osjetio sam kako mi je jedna ruka izvučena iz njezine sise i podigao sam pogled preko Edynog lagano zaobljenog trbuščića da vidim kako Kiki spušta usta na tu bradavicu i uvlači je u usta. U tom trenutku, Edy je tiho zastenjala i došla.

Držao sam je na vrhuncu minutu ili dvije, a zatim sam spustio klitoris kako bi se spustila s visoka. Kad joj se tijelo opustilo, vratio sam se sisanju i lizanju sada natečenog čvorića. Njezini zacjeljivanja bili su ukopani u moja leđa dok je pokušavala prisloniti svoju macu jače na moja usta. Iznova i iznova, počela je mrmljati: "O, Bože, Bože, o Bože, o Bože, o Bože," zatim, "O, Bože, svršavam, svršavam", dok je njezino liječenje počelo udarati bubnjem po mojim leđima. Osjetio sam kako joj je tijelo napeto dok je vrištala na mene: "NEMOJ PRESTATI, o bože, NEMOJ PRESTATI". Naravno, nisam imao namjeru stati. Njezina je pička izlijevala više sokova sperme na moju bradu dok se činilo da njezina sperma traje i traje, sve dok se očito iscrpljena nije Bradavice velikih grudi smo i Edy i ja bili mirni, osjetila sam kako se krevet pomiče i kad sam se podigla na koljena, otkrila sam razlog. Kiki je bila na trbuhu, s jednom rukom pod njom, na mačkici, grbila se kao luda. Pogled na moje lizanje Edyjeve mace očito je bio previše za nju i bila je odlučna da ne bude izostavljena iz svih užitaka.

Moj kurac, već u punoj snazi, postao je još tvrđi, uhvatio sam ga i polako mazio. "Hej. Nije fer", čuo sam Edy kako uzvikuje. "To bi trebalo biti za mene."

Eno je, podignutih koljena, raširenih nogu, pička joj je još uvijek blistala od mješavine moje sline i njezine sperme. Krenuo sam naprijed, uperivši kitu u njenu sočnu rupicu i spustio se. Zgrabila je moj kurac i uvela ga u svoju vruću rupu. "Hajde, Jon, jebi me, jebi me brzo i jako."

Nije bilo otpora kad sam duboko zario svoj ubod i počeo gurati. "Isuse, Edy, stvarno moram svršiti i neće mi dugo trebati."

"Samo šuti i jebi me."

Uz stenjanje Kiki pokraj mene, dovodeći se do orgazma i 'unh. unh. unh" od Edy svaki put kad bih zabio svoj kurac u nju, bio sam na vrhuncu da se oslobodim. Činilo se da sam bio je samo na rubu, ali nisam mogao prijeći. Počeo sam se znojiti, a znoj mi je kapao na Edyne male sise.

Odjednom je vrisnula: "ZA MILO BOGA NE STAJ. BOŽE, BOŽE, DA!", dok joj se cijelo tijelo napelo i privila se uz mene, pokušavajući me zadržati duboko u njezinoj pički. "Oooohhh," stenjala je dok je dolazila, a njezina se pička grčila na mom kurcu. Činilo se da njezina sperma samo traje i traje nekoliko minuta dok se konačno nije potpuno opustila, pustila me i bacila ruke ispružene na obje strane. Dok sam pokušavao nastaviti s pumpanjem, povikala je, "Oh Jon, nemoj više, molim te, nemoj više.", gurajući me od sebe

Kad sam ponovno kleknuo, moj ubod je još uvijek bio krut poput daske i počeo me boljeti. Bože, pomislio sam, prijaptičan sam. Imam vječnu ukočenost. Uhvatio sam ga i počeo drkati, morao sam se osloboditi pritiska. Nastavio sam pumpati sve dok mi se ruka nije počela umarati i htio sam prestati kad je u mojim preponama počeo onaj poznati osjećaj i nakon još nekoliko očajničkih poteza, dugačko uže debele bijele sperme izletjelo je na Edyjev trbuh, praćeno dvama više, manje snažnih mlazova. Pomuzao sam zadnjih nekoliko kapi kad mi je ubod konačno počeo omekšavati sve dok nije ostao mlohav, a bol je nestala.

Kad sam ponovno sjeo na pete, Edy je počela vrtjeti prstima u naslagama koje sam napravio, a zatim je, s prstima obloženim mojom spermom, prinijela ruku ustima i polizala prste. "Ummm, Jon, ukusan si koliko god jebeš. Sljedeći put idem Snimke ekrana seksa Kim Kardashian na bunar."

Kiki je, Ulice crvenokosa tinejdžerka daje što se zadovoljila, gledala kako Edy čisti svu spermu koju je mogla. "Edy," rekla je smijući se, "ti si svinja. Mogao si mi ponuditi malo toga."

Bio sam iscrpljen. "Oboje ćete morati pričekati neko vrijeme prije nego što bude više."