Djevojka vruće skidanje tinejdžerka

Moj prijatelj Ben jedva je želio ponovno posjetiti iz dva razloga. Prvi, njegov posljednji posjet bio je kratak, zbog posla. Drugo, a njemu vjerojatno najvažnije, želio je ponovno vidjeti sise Anal djevojaka iz snova žene. On i ja se poznajemo od djetinjstva, a on i Alex, moja supruga, također su bliski. Njih dvoje ponašaju se gotovo kao brat i sestra, neprestano se prepiru, zadirkuju i šale.

Tijekom posljednjeg Benovog posjeta, on je podijelio svoju fantaziju o Alex i ona je to odlučila živjeti umjesto njega. Uglavnom, Ben je oduvijek želio da Alex pred njim nosi majicu koja otkriva i da ona pristane pozirati za fotografije i dopustiti mu da polako otvori i na kraju skine njezinu bluzu dok fotografira.

Alex nas je iznenadila time što je to i učinila, što za nju nije mala stvar. Alex je uvijek bila vrlo suzdržana i konzervativna u načinu Seks igre za odrasle. Bez dekoltiranih gornjih dijelova, bez otkopčanih bluza, bez dekoltea što god i uvijek nosi grudnjak. Sve je uvijek visoko zakopčano. Njezin način odijevanja uvijek je bio pomalo razočaravajući jer ima tako sjajno tijelo i velike bučne sise.

Ne samo da Alex dobro izgleda, ona je vraški seksi i ne zna to, ili barem ne misli da jest. Mislim da bi je većina muškaraca, uključujući mene i Bena, pogledala i pomislila: "Kvragu, zgodna je, šteta što ne pokazuje mali dekolte, sigurno ima sise za to!"

Tijekom Benovog posljednjeg posjeta, sve se to promijenilo. Opustila se, fotografirala, pokazala mu sise i uživala. Od tada je počela nositi majice koje su niže rezane kako bi istaknule grudi i pokazale malo dekoltea. Bila je to velika transformacija, ali po mom mišljenju na bolje.

Alex je uživala u Benovom posljednjem posjetu i fotografiranju, a nakon toga je priznala da joj je dopuštanje da joj polako otkopča bluzu kako bi otkrio grudi bilo uzbudljivo i da ju je to uzbuđivalo.Rekla je da je svaki put kad je njegov prst prešao preko njezine bradavice, tijelom su je prožimali trnci i da ju je svaka fotografija koja je otkrivala više uzbuđivala više nego prethodna. Uglavnom, smatrala je da je nestašna, uzbudljiva i bila bi spremna to ponoviti.

Bilo mi je drago to čuti jer mi se svidjela ideja da Alexove grudi podijelim s najboljom prijateljicom. Bilo je to uzbuđenje i bilo je nešto što sam se nadao da će ponoviti.

Kad je Ben došao u ovaj posjet, predložio sam Alexu da ga iznenadi i odjene nešto seksi kad otvori vrata. Pristala je to učiniti i odabrala par uskih plavih traperica s podvrnutom bluzom. Bluza je bila blijedožuta, dugih rukava, tanka i poluprozirna, malo prozirna. Budući da sam je zamolio da ne nosi grudnjak, ako ste dovoljno dobro pogledali, mogli ste vidjeti obrise njezinih grudi i bradavica ispod njega. Rekao sam joj da mislim da je to odličan izbor, pokrivao ju je, ali se ipak malo vidio.

Kad je Alex otvorila vrata, Ben se razvukao u veliki osmijeh jer je lako vidio da ona ne nosi grudnjak, jer su mu se samo vidjele grudi i bradavice. Također ju je otkopčala dovoljno nisko da mu pokaže obilan dekolte. Djevojka vruće skidanje tinejdžerka Benov odgovor je bio: "Prokleti Alex, to je zgodno. Jako lijepo!"

Ušao je unutra U tinejdžerskom centru za snažno zagrlio i poljubio Alex, a zatim je, gurnuvši je za ramena, spustio pogled na njezina prsa kako bi još jednom pogledao njezinu bluzu i sise i ponovio: "Zaista lijepo!"

Alex je bio zadovoljan Benovom reakcijom i rekao mu je: "Drago mi je što to odobravaš, odabrao sam to samo za tebe."

"Pa, izgledaš sjajno. Vrlo seksi, hvala."

Alex nije pripremio večeru jer nismo bili sigurni u koje vrijeme će Ben stići, pa je večera bila vani te večeri. Kad smo rekli Benu, inzistirao je na kupnji večere i pitao Alex hoće li obući tu bluzu. Rekla mu je ne, nije to planirala.

Benu se svidjela ideja da ona nosi tu bluzu van i pokušao ju je nagovoriti.Alex je konačno pristala na kompromis i pristala ga nositi na večeri, ali da će odjenuti nešto preko njega, hodajući do restorana i kroz njega.

Otišli smo na večeru i vjerna njezinoj riječi, jednom za našim stolom, Alex je skinula pulover koji je nosila, dajući Benu nesmetan pogled na njezina prsa tijekom večere. I ja sam s vremena na vrijeme bacio pogled da malo pogledam. Činilo se da i naš konobar uživa u pogledu, svaki put kad bi donio nešto s Benove strane stola. Sve u svemu, bila je to seksi večer, a Alex je dopustila Benu i našem konobaru da dobro pogledaju njezine sise.

Za večerom smo razgovarali o našim planovima za sljedeći dan i dogovoreno je da ćemo otići do jezera i provesti dan na našem pontonu. Benu se svidjela ideja, vjerojatno se nadajući da će vidjeti Alex u bikiniju.

Sljedeći dan smo Djevojka vruće skidanje tinejdžerka jezero stigli malo prije podneva, želeći stići dovoljno kasno da bude dovoljno toplo za uživanje u suncu.

Alex je nosio odrezane traperice i novi kupaći kostim. Bio je crn s labavim tkanim materijalom s rupama, dopuštajući zraku da je ohladi i da mi vidimo kroz njega. Budući da Alex nije nosila ništa ispod, bilo je lako vidjeti njezine grudi.

Prije nego što smo motorom izašli na jezero, htio sam napuniti spremnik goriva. Stvarno nisam trebao, ali htio sam dati tipu koji je pumpao benzin da pogleda Alexa. Bila je sportašica i nije se pokušavala pokriti, ako ništa drugo, činilo se kao da je namjerno stajala blizu klinca koji je dizao pumpe, dok je bila okrenuta prema njemu. Promatrao sam klinca i on je definitivno primijetio da Alex ne nosi ništa ispod majice jer je cijelo vrijeme imao pogled zalijepljen za nju. Znao sam da dobro gleda njezine sise jer je bila doslovno samo četiri stope od njega, a čak i s moje udaljenosti, mogao sam joj lako vidjeti sise.

Čim smo izašli iz marine, Ben je rekao Besplatne slike bbw tinejdžera "K vragu, stvarno si uljepšao dan djeci, cijelo vrijeme je buljio u tvoje sise. Shvaćaš koliko možemo vidjeti kroz taj gornji dio, zar ne?"

Alexov odgovor bio je ležeran: "Da, znam, danas se osjećam malo zločesto."

Dok smo krstarili prema našem omiljenom mjestu, rekao sam Alexu: "Budući da se danas osjećaš tako zločesto, što misliš o tome da skineš top i jašeš u toplesu?

Samo trenutak razmišljajući o mom prijedlogu, pristala je i skinula gornji dio, a sada je na sebi imala samo kratke hlače. Sjedila je pokraj Bena dok sam vozio i kad sam pogledao, vidio sam kako joj sise lijepo poskakuju s kretanjem čamca. Ne samo da je izgledala sjajno u toplesu, već sam žurio vidjeti je kako sjedi pored Bena bez gornjeg dijela. Sigurna sam da se i Benu svidjelo. Nakon toga, Alex mi je rekla da ju je oduševilo jahanje uokolo s dva tipa i bez majice te da je i njoj to bilo uzbuđenje.

Trebalo nam je oko pola sata da dođemo do našeg mjesta. Za to vrijeme prošli smo nekoliko čamaca, neki bliži od drugih i nekoliko u kojima su bili samo momci. Njima sam predložio Alex da stane i mahne im, što je ona i učinila. Bilo je sjajno gledati kako drugi muškarci gledaju njezine gole sise dok prolaze. Jedan od njih zapravo je kružio unaokolo kako bi drugi put pogledao.

Kad smo smjestili brod, bilo je vrijeme za ručak. Alex je izvadio nešto za ručak i svima nam napravio sendviče. Ben i ja sjedili smo s našim pivom i promatrali je, uživajući u povremenom njihanju ili podrhtavanju njezinih golih grudi.

Ben me gurnuo i rekao: "Ovo je lijepo. Alex izgleda nevjerojatno, vrijeme je savršeno i provodim dan sa svojim najboljim prijateljem i njegovom prekrasnom ženom, ne može biti bolje od ovoga. Hvala."

Uskoro je ručak bio spreman i nas troje smo sjedili na stražnjem dijelu broda dok smo jeli, Alex stisnuta između Bena i mene sa svojim velikim sisama koje su ponosno pokazivale nama i svakom prolazniku. Život je bio sjajan!

"Dakle, ljudi, o čemu se radi u ovoj velikoj promjeni u Alexu?" upitao je Pussy yummy yummy. "Nije da se žalim, ali sjediti ovdje bez majice definitivno je drugačije, što znači?"

Odgovorio sam za nas oboje."Od tvog zadnjeg posjeta, Alex i ja smo razgovarali o tome i oboje smo zaključili da nas je jako oduševilo njezino poziranje za slike i pokazivanje sisa. Osobno mi se sviđa ideja da svoje sise pokazuje ne samo tebi, već i drugima. Lisa En Svrši mama Kao rekla je ranije, malo je zločesto i kao što vidite, Alex se upušta u to."

"Dobro, samo sam bio znatiželjan, ne mogu reći da i ja ne uživam."

Nedugo nakon ručka, Ben je primijetio jedan čamac kako nam dolazi duž obale, izgledao je kao usamljeni ribar. Ben ga je pokazao Alex i upitao ju: "I što sad. Trčiš li obući gornji dio ili sjediš ovdje i pustiš ovog tipa da ti vidi sise?"

"Mislim da ću samo sjediti ovdje, između vas dvoje, i pustiti ga da me provjeri. Je li to u redu s tobom, dušo?" upitala me.

– Meni Kat Williams kučka crnje zvuči, što više, to bolje. Odgovorio sam.

Gledali smo tipa dok je prilazio i shvatili da Alex ne nosi top. Od tada je više pažnje posvećivao nama nego pecanju. Napokon nam je prišao i pozdravio nas, pitao nas o našem danu i vodio kratki razgovor, cijelo vrijeme zureći u Alexova gola prsa.

Šaleći se s nama, tip je rekao: "Moram reći da ste vas dvojica par sretnika!" Zatim je pogledao izravno u Alexa, nastavio je: "A ti si promašaj, jedan si pakleni prizor. To su neke prekrasne grudi koje pokazuješ. Apsolutno prekrasne!"

Alex se nasmijao i zahvalio mu, Ben i ja smo se složili s njegovom procjenom po svim točkama, bili smo sretnici i Alex ima lijepe sise.

Budući da je zastao da popriča s nama, iskoristio sam priliku da ga zamolim za uslugu. "Imam ponudu za tebe, dat ću ti pivo ako se ukrcaš i snimiš par fotografija nas troje zajedno. Još bolje, možeš i sam slikati damu!"

Nije ni razmišljao o tome, samo je stao, vezao se i ukrcao. Alex se svidjela ideja naše zajedničke slike pa se ugurala između Bena i mene.Ribar je napravio nekoliko slika, a ja sam rekao: "Čekaj, još jednu." Ispružio sam ruku i obujmio jednu Alexinu dojku i rekao Benu da joj pridrži drugu. Jednom kada smo obje držale sisu, rekla sam tipu, "U redu, uzmi par ovakvih."

Nakon što nas Ladyboy azijski cumshot priča isječak besplatno slikao, rekao sam mu da ako ima fotoaparat, može sam fotografirati Alexa. Učinio je i snimio nekoliko slika Alexa koji mu je zapravo pozirao. Posebno mi se svidio onaj gdje je stavila ruke na bokove, zbog čega su joj sise izbacile naprijed dok mu je dobacivala širok osmijeh.

Dao sam tipu pivo kao što sam obećao i nas četvero smo razgovarali dok ga je on pio. Kad je završio i spremao se otići, okrenuo se prema meni i upitao: "Mislim da ne bih mogao dobiti sliku tvoje žene i mene zajedno, moji mi prijatelji nikad neće vjerovati bez dokaza."

Pogledao sam Alex i ona je kimnula da je u redu. Stajala je s tipom, s njegovom rukom oko njezina struka, a ja sam snimio nekoliko fotografija njegovim telefonom. Mislio sam da sam gotov kad me Alex iznenadio rekavši mi: "Još jedan." i kao što sam učinio ranije, natjerala je tipa da joj drži jednu dojku za posljednju fotografiju. Prokletstvo, sad je bilo vruće, gledati potpunog stranca kako dira Alexove grudi ispred mene i Bena.

Kad je tip otišao, rekla sam Alexu: "Vau, to je bilo iznenađenje, dopustiti mu da ti dodirne sisu!"

Samo se nasmijala i rekla mi: "Ako sam mislila da je to pošteno, ti i Ben morate to učiniti za svoje slike. Osim toga, mislila sam da će vam se svidjeti."

Priznao sam da jesam i odustao od te teme, ali Ben nije. Rekao je i meni i Alexu: "Što je sa mnom. Mogu li imati vlastitu sliku na kojoj smo samo Alex i ja?"

Alex se nasmijao i zaigrano ga udario govoreći: "Oh, ti si takva beba. Ok, evo." kad je kliznula pokraj njega, zagrlila ga, okrenula se prema meni, zgrabila njegovu ruku, stavila je na svoje grudi, govoreći mi da je slikam.

Gledajući svoju ženu kako moja najbolja prijateljica osjeti njezinu sisu bila je takva žurba. Snimio sam nekoliko slika prije nego što su prekinuli s Alexom koji govori Benu: "U redu, gospodine, nadam se da si zadovoljan!"

Ben ju je uvjerio da jest i svi smo se smijali tome. Znam da je uživao u svom danu, nije svaki dan da provedete dan s prijateljima, od kojih jedna trči okolo u toplesu, pokazujući sise.

Postalo je toplo i Alex je otišla plivati ​​dok smo se Ben i ja hladili još jednim pivom i gledali je. U jednom je trenutku lebdjela na leđima ispruženih ruku i lijeno poskakivanja grudi, bradavica tvrdih od hladne vode.

Ben je, gledajući je, rekao: "Pogledaj to, kakav prizor, moram ti reći, Alex ima prekrasne sise. Pogledaj kako plutaju u vodi."

Složio sam se, njezine su sise nevjerojatne i bilo mi je lijepo dijeliti ih s Benom i bilo kojim drugim tipom koji bi mogao prošetati.

Imajući ideju, upitao sam Bena: "Kada izađe iz vode, trebat će joj krema za sunčanje, želiš li joj je staviti. Svidjelo mi se kad si joj držao sisu za prethodnu fotografiju, ako ti je namaži kremom za sunčanje, ja ću slikati. Uzmi si vremena i poigraj se s njezinim bradavicama, svidjet će joj se."

Ben je spremno pristao i čekali smo da Alex završi s plivanjem.

Alex je izašao iz vode i obrisao se ručnikom, promrzao je i želio je ležati na suncu da se ugrije. Rekao sam joj da bi vjerojatno trebala staviti kremu za sunčanje prije nego što to učini, složila se. Svrši mama Hulk Hogan Zgrabio sam zaštitu od sunca i pružio je Benu pitajući: "Želiš li ti biti tu čast?" ali je gledao u Alexa dok sam pitao. Podigla je obrve sa upitnim pogledom, ali se nasmiješila, potvrđujući da je to u redu s njom.

Ben ju je natjerao da legne i brzo joj je obradio leđa i ruke, a zatim ju je okrenuo da radi sprijeda. Duboko u sebi, mislim da je ovo bio trenutak koji smo sve troje očekivali. Slikao sam dok je Ben provodio vrijeme ispred Alexa.

Napunio je obje svoje ruke losionom, utrljao ga, a zatim stavio ruke na Alexina prsa i polako utrljao losion. Napravio je krugove preko njezinih prsa, svaki je postajao sve veći, svaki se spuštao niže na njezine grudi.

Ben je ponovno napunio ruke losionom i počeo ponovno, ovaj put, počevši od vrhova Alexinih grudi. Pažljivo sam gledao dok joj je pokrivao grudi, vrhove, strane, donjicu, trljajući ih iznova i iznova, nanoseći losion.

Njegove su ruke ostavile njezine grudi dovoljno dugo da joj protrlja bokove i trbuh, ali su se uvijek vraćale na njezine grudi. Volio sam gledati Benove ruke kako se pomiču preko Alexinih grudi, njegove prste koji su prelazili preko njezinih tvrdih bradavica, kako joj gnječi i gnječi grudi.

Posebno mi se svidjelo gledati kada Benovi prsti prelaze preko bradavice i kako ona odmah opet iskoči!

Mogla sam vidjeti kako Alex uživa u njegovom dodiru dok je brzo udisala svaki put kad bi Benove ruke prešle preko njezinih bradavica. Voli da joj se bradavice igraju i sada je definitivno uživala u tome.

Ben je završio s nanošenjem losiona na Alex, ali je ukrajinski gasni spor oko ruskog gasa trljati njezine grudi i polako je to pretvorio u igranje s njima. Bila je to erotska scena i otkrio sam da mi se stvarno sviđa gledati prijatelja kako se igra sa sisama moje žene. Stiskao bi ih i gnječio, a zatim bi se prebacio na štipanje, povlačenje i kruženje prstima po njezinim bradavicama.

Dok sam gledao, mogao sam vidjeti da se Alex uzbudio. Disanje joj je postajalo otežano, oči su joj bile zatvorene, glava malo zabačena i senzualan osmijeh na usnama. Ben se koncentrirao na njezine sise dok se igrao s njima i nije primijetio ništa drugo, ali ja jesam.

Alex je zavukao ruku u svoje kratke hlače i polako se trljao do orgazma. Dok je Ben nastavljao stimulirati njezine bradavice, Alex se na kraju dovela do vrlo tihog i suptilnog orgazma, a Ben nije bio nimalo mudriji. Kad je završila, pogledala je u mene, ja sam se smiješio, priznajući što je upravo učinila. Uzvratila je osmijeh.

Ben je konačno shvatio da je dovoljno dugo gurao navodnu primjenu kreme za sunčanje i pustio Alexine sise bez ruke i pustio je da leži na suncu. Ben i ja smo se vratili našem pivu.

Ostatak dana prošao je bez ikakvih događaja, samo je još jedan usamljeni ribar došao i počastio se Alexovim sisama.Na povratku u marinu, Alex je ostala u toplesu, uživajući u novostečenoj slobodi. Svi smo bili umorni od sunca i svježeg zraka te smo uzeli hamburger za večeru na putu kući. Bilo je rano spavati te noći.

Sljedećeg jutra Alex je rano ustao i imao gotovu kavu kad je Ben izašao u kuhinju. Nosila je kratki ogrtač s cvjetnim motivima koji se vezivao oko struka i bio otvoren duboko ispod grudi, pokazujući puno dekoltea. Kad sam ustao, već su bili za kuhinjskim stolom i pili svoju drugu šalicu kave. Alex je izgledala seksi, sjedeći tamo za stolom, u svom djelomično otvorenom ogrtaču. Nije baš previše pokazivala, ali je svejedno bilo seksi.

Za doručak smo se odlučili za kavu, tost i žele. Dok smo jeli, Alex je spomenula koliko je dan prije uživala pozirajući za fotografije. Rekla nam je da joj je bilo erotično pozirati za slike, ne samo s Benom nego i s ostalim dečkima. Opisala je to kao svoj novi, "zločesti užitak" i željela je to ponoviti.

Pristao sam, rekavši joj da je red gledati kako pozira s drugima i fotografirati je. Ben je dodao kako misli da je ona prirodna u tome.

Dokle god smo razgovarali o toj temi, pitao sam Alex koliko daleko je spremna ići dok pozira: "Želiš li ostati samo na pokazivanju sisa i dopustiti malo lagane oštrine kao jučer. Jesi li voljan dopustiti nekome da sisa tvoje sise ili se možda gola?"

Alex je dugo razmišljao o mom pitanju prije nego što je odgovorio: "Ovo je sve novo za mene i bio sam vrlo nervozan u početku, ali stvarno počinjem uživati ​​sve više i više. Mislim da bih volio ići polako, ali nakon što sam pustila Bena da se igra s mojim sisama, a posebno kad mi je mazio bradavice, stvarno sam ih željela sisati. Bio bih voljan dopustiti da se to dogodi sljedeći put. Mogu vam reći ovo, poziranje za ove slike me napaljuje, nema sumnje u to. Vrlo je erotično, nikad ne bih sanjao da ću učiniti nešto takvo. Što se tiče golog poziranja, možda."

Za ostatak Benova posjeta radili smo uglavnom ono što obično radimo. Nije više bilo foto sessiona, samo su se dobri prijatelji posjećivali i uživali u društvu, jedina razlika je ovoga puta što je Alex nastavila nositi seksi topove. Radujemo se onome što donosi budućnost. Alex i ja smo se složili da bismo je htjeli nastaviti pokazivati ​​i razgovarat ćemo o tome koliko daleko smo ona i ja spremni ići s tim.

Napomena: Za one od vas koji niste pročitali našu prvu priču, Alex, Ben i ja smo stvarni ljudi i naše priče su istinite. Nisam profesionalni pisac, samo tip koji je ponosan na svoju ženu i želi podijeliti njezina i naša iskustva. Fotografija iznad prikazuje Alex i njezine nevjerojatne sise, samo da ih svi možete vizualizirati. Hvala