Tuče pesnicama se pretvaraju u seks, pitam se šta sledi

Sljedećeg se jutra probudim ljepljiv i omamljen. Prelazim rukom gore-dolje po tijelu Kako napraviti cumshot to. Spuštam ruku prema sletnoj stazi između nogu i puštam prste da slijede liniju sve dok se ne susretnu s mojim mekim usnama. Jedva da se dotaknem i osjećam da sam već mokar. Drugom rukom dodirujem bedro i osjećam ljepljivost od sinoć, zatvaram oči prisjećajući se da je Kenny koristio Ofeliju kako je htio. Protrljam klitoris dovoljno da se izvijam, ali stajem prije nego što sam preblizu. Umjesto toga duboko udahnem i otkotrljam se iz kreveta. Razgrnuo sam zavjese, za svaki slučaj, i paradirao gol po sobi tražeći današnju odjeću.

Odlučila sam izvući svoj kestenjasti kombinezon i uvući se u njega bez donjeg rublja. Moje vesele male sise izgledaju slatko, a moja tetovaža između njih na cijelom zaslonu. Tange mog odijela uvijek su sjedile kako treba da pokriju ono što je potrebno, ali Tinejdžer silovanje drolja sam da tkanina ne može izdržati moju mokru macu cijeli dan. Siguran sam da ću ostavljati mokre mrlje tamo gdje sjedim, možda bih danas trebao posjetiti svoje susjede. Obučem usku crnu suknju da završim i počnem s kućnim poslovima.

Odlučila sam popodne otići u dućan po nešto skuhati hranu da ne jedem svaki put vani. Dok pregledavam prolaze, načas bacim poglede muškaraca i žena. Pogledam dolje i vidim svoje male tvrde bradavice kako vire kroz moje bodi odijelo i nisam mogao a da ne osjetim trnce između nogu. Dok dijelimo smrznuti prolaz s drugom ženom, dijelimo poglede dok hodamo jedno prema drugom. Vidim kako joj oči nekoliko puta bacaju pogled na moja prsa i znam da vidi koliko sam hladan i napaljen. Stojim na jednim vratima i gledam svoje opcije za sladoled, a ona se zaustavlja na vratima do mene. Naizgled bez razmišljanja zgrabi svoj prvi izbor i usput se okrene prema meni kako bi ostavila svoj slatkiš u kolicima. Držeći oči prikovane za moje, ugađa i povlači moju ponosnu bradavicu, zbog čega mi koljena gotovo Tinejdžeri prebijaju djevojku mi je i nasmiješila se prije nego što je stavila svoj sladoled u kolica i nastavila svojim putem.

Ne mogu a da ne trljam noge jednu o drugu i zadnjicu o sjedalo dok se vozim kući. Siguran sam da ću drugi put sa svog sjedala morati očistiti trag. Tuče pesnicama se pretvaraju u seks, pitam se šta sledi Nakon što sam parkirao auto, otišao sam straga otvorivši prtljažnik i prije nego što sam se sagnuo, vidim Ofeliju kako izlazi iz kuće. Gledam je na trenutak kako korača svojim pločnikom, a njezina crvena kosa skupljena u konjski rep njiše se naprijed-natrag. Njezine pune grudi poskakuju s njezinim korakom. Okrenula se prema mojoj kući, a ja sam pocrvenio gledajući dolje pokušavajući djelovati zaposleno kao da nisam samo zurio u nju od glave do pete.

"Dobro jutro susjede. Želite li pomoć?" Ona glasno zvoni.

Nemam puno torbi, ali ako ona nudi, neću odbiti razgovor s njom za Zrele crne kurve. "uh da, to bi bilo lijepo."

Uz to su moje namirnice bile unutra u rekordnom roku, a Ophelia se naslanja na pult gledajući me kako organiziram svoju kuhinju. "Pomogao bih s ovim dijelom, ali ne želim uništiti tvoju novu kuhinju."

Smijem se, "oh, sve je u redu. Možda drugi put, ha?"

Odlažući posljednji predmet, pridružujem se Ofeliji naslonjenoj na isti pult. Počinjemo razgovarati o sebi i ja joj pričam zašto sam se odselio od obitelji gdje nemam nikoga. Priča mi kako su dugo živjeli ovdje i kako im se najmlađi nedavno odselio na fakultet i kako uživaju u praznoj kući. Oh, znam, mislim si.

"Dakle, imaš ovu kuću s puno mjesta, živi li još netko s tobom. Lijepa mlada žena poput tebe sigurno ne može biti slobodna." Ona prede.

"Oh, hvala. Za sada samo radim na sebi i onome što želim, ali možda jednog dana." Nasmiješim joj se i zajedno pustimo poglede prema dolje. Vidim po tome kako sjedi da izbacuje prsa zbog mene i umirem za dodirom.

"Htjeli bismo da nam se pridružiš na večeri, Rose." Glas joj je malo dublji.

Srce mi se ubrzava i osjećam slatke trnce kroz tijelo, "naravno, volio bih upoznati svoje susjede."

"Dobro, ne moraš se mijenjati, već izgledaš nevjerojatno. Imaš li alergija?" Odmahujem glavom ne, "super dođi oko 7."

Nasmiješim se i pozdravimo se na nekoliko sati. Čim zatvorim vrata, misli mi se vrte. Jesam li to umislio ili mi se pokušavala napasti. A zna li ona za sinoć. Mislim da je primijetila moje male grickalice kako posežu za njom. Pogledam na sat i imam nekoliko sati prije nego što trebam tamo. Pokušavam se malo opustiti prije nego što prijeđem, ali misli mi odlutaju na mogućnosti večeras.

Nekoliko zadnjih provjera u zrcalu i izlazim u istoj odjeći, ali sa suptilnim štiklama. Bio sam preko našeg dvorišta do njihovih ulaznih vrata, duboko udahnuvši prije nego što pokucam. Trenutak kasnije i vrata se otvaraju prema Kennyju koji se srdačno smiješi.

"Dobra večer. Molim vas uđite." Izjavio je i pustio da mu pogled prijeđe mojim tijelom dok sam ulazila u kuću.

"Hvala, kakav divan dom!" Automatski odgovaram.

"Ofelija završava u kuhinji, možemo li. Piješ li vino?" Oduševljeno pristajem i odlazimo u kuhinju da mi natočimo čašu. Pomažemo postaviti stol i sve što je Opheliji potrebno. Gledam kako Kenny trlja Ophelijino dupe ispod haljine dok je sagnuta vadila jelo iz pećnice. Vidim njegov odraz u mikrovalnoj pećnici iznad njih i on me gleda smiješeći se. Namigne mi i moje lice gotovo odgovara mom licu. Dok Ophelia reže dijelove u lazanjama, Kenny ju nastavlja trljati i promatrati me. Ispružim ruku i povučem svoje tvrde bradavice kroz gornji dio. Jelena Tinska Slavi Kenny se ugrize za usnu i brzo uđe u Ofeliju.

Ona zahvati porciju na svaki tanjur i sjednemo za stol, namjerno ili ne, ja sam između njih dvoje. "Hvala na večeri, veselio sam se dobrom obroku."

"Dobrodošli ste u bilo koje vrijeme, volimo ugostiti naše susjede i prijatelje." slatko je rekla Ofelija.

Jedemo svoju hranu i čavrljamo o sebi.Kažem im odakle sam i zašto sam se preselio. Novi posao i bolje opcije ovdje. Ophelia je to čula ranije, ali Kenny je bio znatiželjan u vezi mene. Pričali su mi o svoje dvoje djece i nekim mjestima koja su posjetili otkako su izašli iz kuće. Nakon jela i pospremanja povlačimo se u dnevnu sobu, a ja sjedam na njihov veliki kauč. Ophelia sjedi pokraj mene i sjedi Slavi jednoj nozi okrenuta prema meni, a haljina joj jedva prekriva noge. Moje oči susreću njezine nakon što sam spustila pogled i ona ima sparan pogled u očima.

Kenny se ležerno pridružuje s druge strane našim nogama gotovo dodirujući i odmarajući ruku iza kauča i mene. "Dakle, Rose," započela je Ophelia, "Kenny mi je ispričao nešto o prošloj noći. Je li ti se svidjelo?"

Još jednom mi se lice zacrveni i mucam dok ne pronađem riječi, "uh-mislim-da. Ja- volim gledati i žao mi je, ali nisam si mogao pomoći."

Ona stavlja ruku na donji dio moje suknje, "nemoj se ispričavati. Nismo shvatili, ali volimo da gledaš." Um mi ubrzava i osjećam kako mi se tange ponovno natapaju. Malo se izvijam pokušavajući se prilagoditi, Ophelia iskoristi trenutak i krišom zavuče prste pod moju suknju. Samo mi se smiješi. Osjećam kako je Kenny položio ruku na moje rame, nježno je stišćući.

Kenny se naginje i nježno me ljubi u vrat, "gledaj nas opet, molim te. Možeš se i ti pridružiti." Naježio mi se po tijelu i stavio moje ruke na njihove noge kako bih se stabilizirao. "Imamo lijepo mjesto u sobi za tebe. Hoćeš li nam se pridružiti?" Kimam glavom, a Ofelija me hihoćući uzima za ruku i vodi me u sobu.

Kad smo ušli na vrata, Ophelia se okrene i iznenada me nježno poljubi. Moje ruke na njezinim bokovima Uzvraćam joj poljupce, polako rastuća strast. Čujem Kennyja iza sebe i njegove ruke zmiju oko mojih bokova. Otkopčava mi suknju i navlači je s mene, nježno me udara po guzi i povlači me za tange. Tjerajući da mi se gumbi trljaju o klitoris i stenjem u Ofelijine usne. Povlačimo se smiješeći se i ja sjedam na stolicu blizu kreveta.

Osvrnem se i Ophelia se ljubi niz Kennyjev torzo bez majice dok on skida hlače. Haljina joj je već skinuta i čvrsto joj leži na petama. Ona ga zadirkuje i ljubi mu vanjske strane bokserica. Njezina usta sjede na vrhu dok ona trlja njegovu osovinu kroz tkaninu. Širim noge preko naslonjača stolice i dodirujem mokre tange. Prelazim prstima duž klitorisa u krugovima i povlačim gornji dio majice s ramena, ugađajući bradavicama. Kenny me promatra i vidim njegov penis kako pulsira moleći za oslobađanje. Ophelia mu skida bokserice i on se oslobađa, pljusnuvši je po licu. Slavi slučajni susret Ona se hihoće i ljubi vršak.

Ophelia počinje milovati mužev tvrdi kurac i uzvrati pogled na mene da me vidi dok otvaram gumbe. Dopuštajući da moja mokra maca iz koje kaplje bude izložena oboma. Moji glatki prsti polako prelaze preko mog klitorisa. Ophelia guguće i s uzbuđenjem uzima Kennyjev kurac duboko u usta. Kenny stenje povlačeći joj glavu dalje prema dolje također promatrajući moje prste. Počinje je polako jebati ustima. Vidim da otvara usta do kraja i gledam kako joj se Kennyjev kurac uvija u grlo.

"Dobra cura", reži i oboje nam se okreću očima. S dubokim kurcem briše suzu iz Ofelijinog oka i nježno je pljusne po obrazu.

Polako je izvukao kurac i pustio Ofeliju da se oslobodi. Na trenutak je ostala bez daha prije nego što se nasmiješila, a slina joj je potekla na njezine savršene sise. Okreće se i puzi na svim katovima do mene, ližući usne. Ona ljubi moja bedra prije nego što pusti blagi izdah na mojim pulsirajućim usnama. Ona spusti svoj jezik ravno, koristeći vrh da mi poškaklja guzicu prije nego liže dužinu moje mace. Vrteći jezikom uokolo, prinosi ga mojoj željnoj rupi i zaranja jezikom unutra. Stenjanje izlazi iz mojih usana između uzdaha i ja se bokovima zabijam u njezino lice.

Baš kad sam bio blizu, ona staje i ljubi mi klitoris prije nego što otpuže na krevet za Kennyja. Boljela sam i molila za još.Kenny udari Opheliju po dupetu i priđe mi, trljajući vrh svog tvrdog penisa na moj ulaz samo na trenutak. Saginje se ljubeći me duboko i okreće se svojoj ženi koja čeka. Ljubeći i grickajući se uz njezine noge, udarajući je ostavljajući crvene tragove. Trljam svoju macu polako se izgrađujući, ponovno štipajući i povlačeći bradavice. Kenny također zadirkuje svoju ženu napojnicom i ona njiše bokovima pokušavajući ga uvući.

Odlučim prići uz krevet, nasloniti se na zid i poduprijeti nogu. Obje ruke draže obje moje rupe. Kenny me gleda s novom vatrom u očima dok zariva svoj pulsirajući kurac duboko u Ofeliju, ona viče od zadovoljstva. Pumpam nekoliko prstiju u guzicu, a prsti odgovaraju Kennyjevom ritmu. Počinje polako gurati, dopuštajući Ofeliji da na trenutak uživa u tom osjećaju. Kenny gura njezino lice u krevet prije nego što Jack zabije svoj penis duboko u nju. Gledamo u oči i ja svršavam dok stavljam treći prst u dupe. Gleda moje tijelo kako se trese i grči dok gura duboko u Ofeliju, tjerajući je da potpuno legne, a njegov je kurac ispunjava. Okreće glavu prema meni jer oboje ostajemo bez daha.

Uspinjem se na krevet i legnem pokraj Ofelije gladeći je po kosi prije nego što je poljubim. Kenny ih okreće na bok, njegov penis još uvijek dubok i ostavlja njezine grudi otvorene da se s njima igram. Moj jezik počinje polako plesati oko njezine bradavice dok moji prsti štipaju drugu. Kenny počinje polako pumpati Ofeliju dok ja nastavljam obožavati njezine grudi. Prebacujem se na drugu puštajući da jedna ruka uštine drugu, a druga se počne igrati njezinim nabreklim klitorisom. Tako je dobar osjećaj dok se kotrljam između prstiju i ližem joj put niz tijelo. Lice mi se susrelo s lijepim pogledom na Kennyjev penis i jaja koja su udarala o nju. Usporava dopuštajući mi da približim lice i ližem njezin klitoris i svoj kurac. Ponovno počinje svojim korakom i lagani šamari po mom licu počinju me izluđivati. Počinjem proždirati njezin klitoris, Ofelijin vrisak ispunjava njihovu kuću.U roku od nekoliko trenutaka njezina sperma izbija van sa svakim udarcem, a ja pokušavam popiti ono što mogu. Tako je slatka da bih je mogao jesti cijeli dan.

Kenny se izvlači oslanjajući svoj penis na njezinu macu iz koje kaplje, a ja ližem između njezinog klitorisa i njegovog vrha. Gledam kako joj se tijelo grči sa svakim lizanjem. Dolazim da dam poljupce Ofeliji i Kennyju za njihovu izvedbu. S obje ruke na meni gurnu me na leđa i Ophelia me ljubi niz tijelo dok se Kenny počinje pipati i igrati s mojim sisama. Pou Pou price Okrećem glavu i otvaram usta, nestrpljiva da okusim Ofeliju i dopustim Kennyju da me iskoristi. Puno je nježniji prema meni, ali i dalje gura svoj kurac duboko u moja usta svakim Bbw baka priča. Ofelija je između mojih nogu liže me i ljubi. Ona podiže nekoliko prstiju i trlja sokove iz moje mace spuštajući ih do dupeta prije nego što ih ubaci. Moje stenjanje uhvaćeno u mojim ustima s Kennyjev penis. Zaranja jezik u moju macu kao prstima približavajući me sve bliže i bliže. Podižem pogled prema Kennyju, moleći očima za oslobađanje i jednim potezom obraza stenjem na njegovu kitu dok moji sokovi prskaju u Ofelijin jezik. Podiže sve što može i nježno me liže da me spusti.

Kenny vadi svoj kurac i nekoliko puta me pljesne po obrazima. „I ti si dobra cura“, i ja zadrhtim od zadovoljstva.

Kenny mi stavlja jastuk ispod bokova, a Ophelia me opješači. Ljubeći me nježno van klitorisa koji se jedva dodiruju Okus ljubavne mace Kenny trlja svojim kurcem po oba naša ulaza. Polako ulazi u moju željnu rupu, a zatim u rupu svoje žene. Prebacujući se između dva polagana pumpanja dok Ophelia spaja svoje usne s mojima. Njezin jezik pleše oko mog i siše ga. Kenny počinje ubrzavati tempo i mogu osjetiti Ofeliju kako kaplje na moju mokru macu. Kenny se počinje dublje zabijati u Ofeliju. Ne Gole kupaće djevojke si pomoći, a da se ne povuče s mojih usana stenjući u mom stenjanju. Počinjem joj vrtjeti i povlačiti bradavice zbog čega je još glasnije zaplakala. Osjećam kako njezini nježni prsti kruže po mom klitorisu.Približavajući me sve bliže i bliže, naše stenjanje brzo sinkronizirano. Kenny se u posljednjem trenutku izvlači i zabija duboko u mene i osjećam kako me ispunjava njegovo toplo sjeme, a Ophelia me ljubi niz tijelo. Zakopala je jezik u mene kako bi polizala sjeme svog muža zbog čega sam ponovno svršio dajući joj još više pića. Slatko me ljubi i volim okus na njezinim usnama. Kenny mi daje nekoliko poljubaca milujući mi tijelo.

Tri uporabna čiste dok i dalje dopuštaju našim rukama da dodiruju i istražuju. "Voljeli bismo da nam se vratiš, Rose." ponudila je Ofelija.

– Rado bih došao kad god me zatrebaš.

7 komentar na “Tuče pesnicama se pretvaraju u seks, pitam se šta sledi Slavi price