Prekrasne dame zrele sise

Ovo je priča o sedmodnevnom raftingu Grand Canyonom i kako je nevina pogreška u mrkloj noći potaknula niz događaja koji su tri para odveli na putovanje seksualnog otkrića.

*****

1. DAN: Lansiranje

Dok smo stajali na polazištu kod Lee's Ferryja, spremni započeti našu sedmodnevnu avanturu raftinga niz rijeku Colorado i kroz srce Grand Canyona, pregledao sam grupu s kojom ćemo provesti sljedeći tjedan. Tu je naravno bila i moja žena, Ady (skraćeno od Adrienne), koja je izgledala nevjerojatno lijepo i vrlo zabrinuto. Dok sam ja odrastao na raftingu, planinarenju, pecanju, kampiranju, ona nikada nije radila ništa od toga. Samo ju je entuzijazam naših ostalih prijatelja, posebno Lori, na kraju uvjerio da pristane na ovo putovanje. Došli smo s još dva para koji su bili naši bliski prijatelji, Jason i Allyson te John i Lori. Oba su para živjela u našoj blizini i imali su djecu slične dobi kao naša. Pet od nas šest (svi osim Adyja) nedavno je napunilo 40 godina ili će to učiniti sljedeće godine, a ovo je putovanje bilo Ciara seks i magija na koji smo odlučili proslaviti. Nitko od nas nikada nije bio tako dugo udaljen od svoje djece i prošlo je mnogo vremena otkako je itko od nas pokušao ovako ambiciozan odmor.

Bili smo dio veće grupe od 10 parova koji bi bili podijeljeni u dvije splavi, s dva riječna vodiča na svakoj. Složili smo se da, ako ćemo ovo raditi bez vlastite djece, ne želimo biti ni u blizini tuđe djece. Paket za koji smo se na kraju prijavili naplaćivan je kao izlet "samo za parove", namijenjen ljudima koji su bili u relativno dobroj formi i sposobni za duga planinarenja, kanjoninga i druge naprednije aktivnosti na otvorenom. Dok sam ispitivao ljude oko nas, postalo mi je jasno da smo mi zapravo stariji. Većina ljudi izgledala je kao da je u 20-ima ili, najviše, u ranim 30-ima, iako je postojao jedan par koji je bio očito stariji, vjerojatno u kasnim 40-ima.

Četiri vodiča su svi bili vrlo mladi, fakultetske dobi ili tu negdje.A u skladu s temom putovanja, i oni su bili "parovi" - jedan muškarac, jedna žena po brodu - iako sam sumnjao da su zapravo bili u ljubavnoj vezi. Svi su nosili kaki košulje na kopčanje s kratkim rukavima, s logotipom turističke tvrtke na prednjoj strani. Zbog toga su svi pomalo izgledali kao vođe izviđača. Dok smo se okupljali uz dvije splavi, grupi se obratio jedan od vodiča, tip duge crne kose i raščupane dlake na licu koji je izgledao kao pjevač grunge benda iz 90-ih.

"Bok svima, moje ime je Arlo," rekao je vrlo mirnim, prijateljskim glasom, "ja ću biti jedan od vaših vodiča u ovoj avanturi. Ovo ovdje je Samantha." Pokazao je prema niskom, crvenokosom vodiču koji je stajao s njegove desne strane. "Ali možete je zvati Sam. Ona je moj kopilot, a također je i jako dobra kuharica u kampu. Sretni ste što je imate na ovom putovanju." Sam je bio nevjerojatno lijep na pixie način, vrlo sitan i fit izgledao. Prekrasne dame zrele sise Mahnula je i nasmiješila se.

Arlo je nastavio, "a ovaj veliki tip ovdje je Tom. On će biti kapetan druge splavi." Pokazao je prema visokom, mišićavom muškarcu valovite smeđe kose i brade. Tip me podsjetio na Magnum PI. "Tom je s Novog Zelanda i može te naučiti svim vrstama kul fraza za kivi."

"U pravu si", rekao je Tom s vrlo izraženim kivi naglaskom i širokim osmijehom.

"A s Tomove desne strane je Serena, koja je, osim što je iskusan riječni vodič, vrhunska penjačica i stručnjakinja za kanjoning. Ona će voditi većinu sporednih izleta." Serena, za koju ću kasnije saznati da je filipinskog podrijetla, zakoračila je naprijed i mahnula skupini. I ona je bila vrlo privlačna, tamnopute puti i duge crne kose zategnute u čvrst konjski rep. Činilo se da su sva četiri vodiča u nevjerojatnoj fizičkoj formi.

Arlo je nastavio: "Imamo hrpu pravila i sigurnosnih savjeta koje moramo proći prije nego što zaista uđemo na splavi, ali prije nego što uđemo u sve to, želim reći jednu stvar cijeloj grupi.Ovo je dugo putovanje i bez puno privatnosti. Znam. Učinio sam to već desetke puta. Spavat ćemo vani pod zvijezdama, kupati se u rijeci i općenito provoditi puno vremena u neposrednoj blizini jedno drugoga, bilo na splavima, u kampu ili na raznim usputnim šetnjama. raditi. Slike seksa xxx ćete ljude oko sebe jako dobro prije nego što ovo bude učinjeno, i to je sjajno. Ovo je užasno iskustvo povezivanja. Ali vani je vruće u ovo doba godine. I nema zidova. Nema svlačionica. Nema tuševa ili kupki. A bez djece u blizini, mislim da ćeš uskoro shvatiti da je skromnost jedna od prvih stvari koje treba ići. Potaknuo bih vas da to prihvatite i ne dopustite da vam smeta. Ovdje smo svi odrasli. Znamo kako izgledaju tijela odraslih. I bolje ćeš se provesti ako ne budeš stalno previše samosvjestan."

Kratko sam pogledala Ady. Izgledala je još zabrinutije nego prije. Nije bila sramežljiva osoba. Zapravo, bila je vrlo otvorena. Ali nikada nije bila tip koji se oblači u oskudnu odjeću ili pokazuje mnogo kože. Ovo putovanje za nju će biti pravi test.

Bio je kasni srpanj, tako da je do sredine jutra već bilo vruće na rijeci i većina nas je zgulila nekoliko slojeva odjeće. Žene su se općenito skinule u majice bez rukava, au nekim slučajevima i u majice bikinija. Među potonjom skupinom bila je Allyson, koja je u posljednjih nekoliko godina postala jedna od Adynih najbližih prijateljica. Ady i Allyson imale su vrlo slične brojke. starleta Sise Obje su bile visoke oko 5'4 in vrlo su vitke i fit. Ali dok je Ady bila prirodno maslinaste puti, s dugom kovrčavom smeđom kosom, Allyson je imala mliječno bijelu kožu i crnu kosu, koju je skupila u dvostruke kikice, poput školarke, izgled kakav nikad prije nisam vidio od nje. Ona je, kao i Ady, bila vrlo privlačna i mogla je proći kao puno mlađa od svojih stvarnih godina. Nosila je jarkoplavi gornji dio bikinija koji je pokazivao dosta dekoltea (grudi su joj bile malo veće od Adynih).Dok je sjedila točno ispred mene na splavi, bilo je potrebno dosta truda da ne budem uhvaćen kako buljim u njezina prsa, čak i uz izvanredan krajolik posvuda oko mene.

Splavi su bili veliki pontonski čamci s motorom u stražnjem dijelu kojima je cijelo vrijeme upravljao jedan od vodiča, tako da nije bilo potrebe da veslamo ili na drugi način pomažemo u plovidbi brzacima. Sjeli smo uz pontone s obje strane. Lori, Johnova žena, bila je na suprotnoj strani splavi od mene. Ona se, kao ni Ady, još nije skinula u kupaći kostim, iako se nazirao ispod bijele Kako tonizirate guzu bez rukava. Zvali smo je "Kelly Ripa" iza njezinih leđa jer je, osim fizičke sličnosti, bila energična zečica od žene, osoba koja trči osam milja dnevno i nekako ima dovoljno vremena i energije da bude u svačijem poslu cijelo vrijeme. Ona je, naravno, bila ta koja je došla na ideju da idemo na ovo putovanje, a zatim je natjerala sve nas da pođemo s nama. Ali koliko god mi je ponekad smetala, morao sam joj dati ovoliko; i ona je bila vrlo zgodna žena koja se održavala u fantastičnoj fizičkoj formi. Imala je svoju ravnu plavu kosu svezanu u urednu pletenicu, a nosila je malene kratke hlače za trčanje koje su pokazivale svaki mogući centimetar njezinih dobro zategnutih nogu.

1. NOĆ: Otvoreno nebo

Dok smo izvukli splavi na obalu kako bismo se utaborili za noć, nestala je svaka bojazan koju sam imao u vezi s putovanjem. Između ljepote rijeke i kanjona, s jedne strane, i žena oko mene, s druge, bila sam gotovo euforična. Bio je to savršen protuotrov za svakodnevicu, zamornu rutinu posla i obiteljskog života. Osjećao sam se življim nego što sam bio jako dugo.

I mogao sam reći da je Ady bila u sličnom euforičnom raspoloženju.Trebalo joj je neko vrijeme da se opusti, ali do sredine poslijepodneva, kada je izbila intenzivna tučnjava vodenim oružjem između dviju splavi na sredini rijeke, Ady je bila jedan od agresivnijih i glasnijih boraca, cijelo vrijeme noseći ništa osim njezinog gornjeg dijela bikinija i kratkih hlača. Odavno je nisam vidio ovako opuštenu i bezbrižnu.

Ali to je bilo vani na rijeci. Dok smo šetali obalom, tražeći mjesto gdje ćemo postaviti krevete za noć, vidio sam kako se vraća dio njezine prijašnje strepnje. Nikad prije zapravo nije kampirala, a još manje spavala vani pod vedrim nebom. Ali bila je prekrasna, topla noć i nije bilo komaraca ili bilo koje druge vrste kukaca u kanjonu zbog kojih bi se trebali brinuti. Naposljetku smo pronašli mjesto u pijesku s grmljem s obje strane koje je predstavljalo malu zaštitu između nas i krevetića drugih parova.

Dok sam ležao na svom krevetiću, mnogo kasnije te noći, zureći u prekrasno zvjezdano nebo, iznenada sam osjetio snažnu erekciju. Bilo je to kao da su me sve slike lijepih žena u bikiniju od ranije tog dana odjednom sustigle. A onda mi je sinulo koliko će biti teško imati bilo kakav seks na ovom putovanju. Istini za volju, upravo sam se o ovom pitanju pitao mjesecima prije putovanja, ali bilo mi je teško zamisliti kakva će točno biti situacija spavanja. Ali sad kad sam bio ovdje i vidio kako je to zapravo, logistika se činila zastrašujućom. Bilo je vrlo malo fizičkog odvajanja između nas i raznih parova u našoj blizini. A između svjetla zvijezda i polumjeseca iznad glave, bilo je dovoljno vidljivosti da se barem razaznaju siluete ljudi nekoliko kreveta iznad. Čak i da je bilo mračnije, i dalje je bilo zvukova koji bi trebali brinuti. Dok je tok rijeke stvarao određenu količinu pozadinske bijele buke, to nije bilo dovoljno da priguši škripu krevetića kad god bi se netko u blizini pomaknuo.

Bit će teško natjerati Adyja da se zeza pod ovim uvjetima. Ali nisam namjeravao odustati. Moja erekcija bi samo morala čekati. Sise Bestiarum S tom mišlju sam zatvorio oči i na kraju zaspao.

U jednom trenutku, usred noći, probudilo me nešto za što sam mislio da je hihotanje i škripa krevetića negdje u kampu. Ali zvukovi su bili slabi, a izvor nam nije bio osobito blizu. Pokušala sam malo slušati, ali na kraju sam odustala i vratila se na spavanje.

2. DAN: Rođendanska odijela

Sljedećeg jutra probudio sam se u cik zore, silno sam morao mokriti. Rečeno nam je da je u redu piškiti izravno u rijeku (da je služba parka zapravo radije to radila, iz sanitarnih razloga, nego pišati u grmlju), pa sam se teturajući spustio na dio obale dalje od krevetića i pustiti. Dok sam mokrio, počeo sam se malo više buditi i odjednom sam shvatio da dvoje ljudi stoji do koljena u vodi oko 30 stopa uzvodno. Bili su to muškarac i žena, a odmah sam primijetio da su oboje goli. Oboje su bili pognuti i prskali su se hladnom riječnom vodom, očito pokušavajući okupati se najbolje što su u tim okolnostima mogli. Trebao mi je trenutak da prepoznam da je muškarac Arlo, a žena njegov kolega vodič, Sam. Sam je izgledala apsolutno zadivljujuće na svjetlu zore, dok je voda svjetlucala na njezinim malim, čvrstim grudima i maloj čvrstoj guzici.

Prije nego što sam doista imao vremena shvatiti što vidim, obojica su pogledala u mom smjeru i ležerno mi mahnula, niti su pokazivali ni najmanju svijest o tome da Black cock creampie bijeli tinejdžeri vide golu ili zabrinutost što moj kurac visi pred očima. Nespretno sam odmahnuo natrag dok sam drugom rukom dovršio mokrenje i podigao kratke hlače. Arlo se doista nije šalio o tome da je Klasična Barbika na prvom mjestu. Očigledno su prošli ovo putovanje desetke puta i jednostavno ih više nije bilo briga. Pitao sam se hoćemo li i mi ostali biti takvi do kraja tjedna.

Nakon doručka krenuli smo ponovno na rijeku i ubrzo naišli na naše prve veće brzace dana, House Rock Rapids. Bio je to najveći koji smo do sada postigli na putovanju, sedam na ljestvici od deset stupnjeva kanjona, i bilo je uzbudljivo proći kroz njega.

Do kasnog jutra zaustavili smo se kako bismo kratko pješačili uskim bočnim kanjonom koji se zove Sjeverni kanjon. Iako su zidovi kanjona bili vrlo uski, sunce je bilo točno iznad nas, tako da je bilo malo hlada tijekom cijelog pješačenja. Kad smo stigli na odredište, prekrasan reflektirajući bazen u koji se napaja mali potočić, svi smo bili znojni i vrući. Zurio sam u zidove kanjona, slikajući nekoliko slika, kad sam čuo prvi pljusak. Pogledao sam okolo i vidio Zaista mlada gola su i Arlo i Tom, naši neustrašivi kapetani, skočili u bazen da se rashlade. Obojica su bili bez majica, očito su se skinuli prije nego što su uskočili. Reflektirajući bazen nije bio osobito velik, dovoljno velik da šačica ljudi može uroniti u bilo kojem trenutku. Dok se Tom izvlačio, rekao je: "Hajde, ljudi, nemojte se sramiti. Poželjet ćete zakucati ovdje prije nego što pješačimo natrag dolje na tom suncu."

"Lako je tebi reći," odgovorila je žena po imenu Kara, kovrčave plave kose, koju sam nakratko upoznala noć prije, "ne možemo svi samo tako skinuti svoje košulje."

"Gluposti", uzvratio je Tom, "svi smo mi ovdje odrasli. Sam, Serena, jesam li u pravu?" Dok je to govorio, i Sam i Serena bili su u procesu skidanja. Serena je nosila bikini ispod kratkih hlačica i vodičke majice, no ubrzo je postalo očito da Sam nije. Ispod hlačica nosila je samo gaćice, a kad je otkopčala vodičku majicu, pogled na njezine gole grudi većinu je grupe zaprepastio. Osobno bih bio izbezumljen da je nisam već vidio golu samo nekoliko sati ranije. Ady mi je stisnula ruku i mogao sam osjetiti reakciju "o moj Bože" koju je imala.

Ali ubrzo su se gotovo svi, i muškarci i žene, skinuli i uronili u bazen. Ady, Lori i Allyson sve su imale dovoljno dalekovidnosti da nose svoje kupaće kostime ispod odjeće, ali nekoliko drugih žena Prekrasne dame zrele sise. Dvoje od njih odlučilo je uskočiti samo s grudnjacima i gaćicama na sebi, a ja si nisam mogla pomoći da ne buljim u njihovu vodom natopljenu, prozirnu odjeću dok su izlazile iz bazena. Jedna žena vrlo kratke smeđe kose i probušenog nosa - za koju sam kasnije saznao da se zove Amy - skinula se potpuno gola prije nego što je uskočila i nije izgledala nimalo sramežljivo zbog toga. Bila je vrlo preplanula po cijelom tijelu, bez vidljivih linija preplanulosti, pa sam zaključio da joj ovo nije prvi put da ide au naturale. Grudi su joj bile pune i okrugle, pravi prizor za vidjeti.

Bio sam jedan od posljednjih koji je uskočio i dok sam gazio vodu u bazenu, gledao sam kako Kara, kovrčava plavuša koja je Tomu postavila pitanje, brzo skida majicu bez rukava i uskače. Ona, poput Sama, ispod majice nije imala grudnjak ili bikini, što je objasnilo njezinu početnu nevoljkost. I mogao sam reći da je, za razliku od Amy ili Sama, bila vrlo svjesna toga da bude gola, zbog čega je čekala da se gotovo svi već vrate niz stazu. Ali nije imala razloga da joj bude neugodno. Imala je lijepo tijelo; njezine grudi, poput Adynih, bile su male, ali nije svatko mogao imati Allysonine grudi. Nasmiješio sam joj se pokušavajući ne izgledati kao da gledam njezino golo tijelo. Na izlasku iz bazena pokušao sam sakriti svoju poluerekciju.

Tijekom pješačenja natrag do splavi, sa slikama prelijepih, golih žena koje su mi još uvijek plesale u mislima, ponovno sam se zapitao kako i hoću li ikada imati bilo kakvo intimno vrijeme s Ady na ovom putovanju.

Nisam se trebao brinuti.

NOĆ 2: Stenjanje u noći

Ta noć je bila jedna koju neću tako brzo Komplet čipkane suknje. U nekom trenutku tijekom večere nadvila se gomila oblaka.U to vrijeme nisam puno razmišljao o tome, jer sam bio zauzet razgovorom i upoznavanjem raznih ljudi u našoj grupi. Većina nas sjedila je oko zbirke električnih svjetiljki u zajedničkom prostoru kampa do duboko poslije večere, pijući alkohol, smijajući se i pričajući priče. u restoranu price Tek kad smo Ady i ja odlutale oprati zube i koristiti kupaonicu (postojala su dva kampa zahoda postavljena na strateškim lokacijama oko kampa), shvatio sam koliko je postalo mračno. Između visokih zidova kanjona i oblaka nije bilo apsolutno nikakve prirodne svjetlosti. S ugašenom svjetiljkom nisam mogao vidjeti vlastitu ruku ispred sebe.

Dvadesetak minuta kasnije, gotovo svi, uključujući i nas, otišli su do svojih ležajeva i kamp je utihnuo. Počeo sam drijemati kad sam to čuo. Bio je to zvuk obližnjeg krevetića koji je škripao u dosljednom ritmu. Usredotočio sam se na zvuk. Nastavilo se, predugo da bi bio netko tko se samo bacaka i okreće. Ubrzo smo dobili potvrdu naših sumnji u vidu ženskog zapomaganja. Nije bilo sumnje da se par seksao, a nisu mogli biti udaljeni više od 20 stopa od nas. Ady se okrenula na bok, dotaknula mi ruku i šapnula mi "o moj Bože" na uho.

"Znam", bilo je sve što sam uzvratila dok sam posegnula u svoju vreću za spavanje i uhvatila svoj kita koja je brzo rasla. Zvukovi su postajali glasniji, a jauci i vokalizacija učestaliji. Po glasu nisam mogao razaznati tko je žena, osim što nije bila Lori ili Allyson. Ali tko god da je bio, stremio je prema spektakularnom orgazmu, i bilo je nevjerojatno uzbudljivo za slušanje. Nisam mogao a da ne pogladim kurac.

Nisam to dugo radio kad sam osjetio da mi gornji dio leđa za spavanje vuče prema dolje. Adyna ruka zgrabila je moj penis i preuzela. Nekoliko trenutaka kasnije, žena je uzviknula "o bože, o bože, o bože" prije nego što je utihnula, očito u jeku orgazma. Ady je prestao milovati moj kurac kako bi slušao, šapćući mi "sranje" na uho."Što misliš tko je to bio?" konačno je upitala.

"Nemam pojma", šapnula sam mu, pokušavajući sakriti razočaranje što je gotovo. Ali tek što su zvukovi tajanstvenog para utihnuli, počelo je još više zvukova, ovaj put s druge strane nas. Više škripe krevetića. Otežano disanje. A onda se začula još buka, koja je dolazila iz sasvim drugog smjera. Tijekom sljedećih nekoliko minuta zvukovi seksa polako su se čuli iz cijelog kampa. Bilo je to kao da su svi odjednom shvatili kakvu anonimnost pruža nebo bez oblaka i bili su odlučni maksimalno iskoristiti priliku.

Ady i ja nismo bili drugačiji. Osjetio sam kako se popela na moj krevetić. Mora da je skinula hlačice i gaćice dok smo slušali jer, čim je opkoračila mene, osjetio sam kako mi je uvela kurac u svoju već vrlo mokru macu. Čujno je dahtala kad sam ušao u nju i za nekoliko sekundi počela se ljuljati gore-dolje na mojoj kiti i bijesno me ljubiti, a naš je krevetić glasno škripao pri svakom pokretu. Nakon nekoliko minuta počela je glasno stenjati i uzdisati. Internet stranica suda za tinejdžere sam i nježno skinuo njenu majicu bez rukava, a potom i svoju majicu. Bilo je tako mračno da još uvijek nisam mogao ništa vidjeti. Ali sada smo bili potpuno goli, naša znojna tijela klizila su jedno o drugo u toploj mrkloj noći, a svuda oko nas čuli su se zvuci drugih parova koji su se seksali. čupanje za kosu Sise Bilo je potpuno opojno i nadrealno.

U jednom trenutku sinulo mi je da su Jason i Allyson, koji su postavili svoje krevetiće manje od deset stopa s naše desne strane, ispuštali glasne zvukove šamaranja. Iako ih nisam mogao vidjeti, zamišljao sam Allyson kako se jebe u psećem stilu i bilo je to gotovo previše. Zvukovi su bili toliko glasni u cijelom kampu da sam bio prilično siguran da je svaki Ženske teniske sise i bradavice tamo bio uključen u neku vrstu seksualnog čina. Bilo je to poput rimske orgije u mraku.

Ady je očito bila nevjerojatno uzbuđena cijelim iskustvom.Nikad nije bila najglasniji ljubavnik, obično je stvarala pravu buku tek pred sam kraj, kad se približavala vrhuncu. Ali ovo je bilo drugačije. Od početka je glasno stenjala i uzdisala, uz povod "o, bože" za dobru mjeru. Na kraju, činilo se da je potpuno izgubila kontrolu i počela mahnito trzati bokovima. Kad je napokon došla, gotovo je vrisnula. A što je smiješno, njezin se vrisak jedva isticao usred zvukova koje su svi drugi ispuštali oko nas.

Kad je završila, preokrenuo sam nas sve dok nisam bio na njoj i snažno i brzo zabijao kitu u nju dok i ja nisam došao. Neko vrijeme nakon toga samo smo ležali, dahtali i hvatali dah dok smo slušali zvukove ljudi koji su dolazili oko nas. Bio sam posebno usredotočen na Allysonin glas, koji je bio blizu i lako ga je prepoznati. Kad je konačno došla, zacvilila je "o, Bože, dolazim, Jase", a ja sam odjednom osjetio kako mi se vraća erekcija. I Ady je to osjetila i odgovorila je tako što se okrenula na bok, okrenula licem od mene i ispružila svoju guzicu prema meni. U roku od nekoliko sekundi, okrenuo sam se na bok i moj se kurac vratio u nju, prsa pritisnuta na njezina znojna leđa, a moja ruka omotana oko nje, milujući joj grudi.