Vruće djevojke sise i dupe

Talia me gura unatrag dok ne ležim licem prema gore na pokrivaču. Penje se na mene, opkorači moje bokove, uzima moj kurac u ruku i počinje trljati vrhom svoje mačkice.

Ona me gleda dolje i kaže: "Što kažeš na to, slatkice. Imaš li još jednu veliku hrpu sperme za mene danas?"

kimam glavom.

"Dobro. Ali prvo te moram osjetiti u sebi. Želim neko vrijeme jahati tvoj kurac!"

Uz to, ona se lagano podiže i odjednom njezina maca klizi niz dužinu mog tijela i oboje sretno uzdahnemo. Njezini unutarnji zidovi čvrsto se stežu oko mene. Naginje se naprijed, s rukama na mojim prsima podupirući se rukama i počinje kružni pokret bokovima, miješajući svoje vrele dubine mojim bockanjem. Čini se da upada u jedan od svojih jebenih transova, zatvorenih očiju, razdvojenih usana, tiho uzdišući i stenjući dok osjeća svaki centimetar moje kosti u sebi. Posegnem Slike lezbijki obje ruke i počnem milovati njezine grudi iznad sebe, ugađajući i dražeći njezine krute, osjetljive bradavice.

Talijini pokreti bokovima mijenjaju se od kružnih do naprijed i natrag i mogu osjetiti kako njezin tvrdi klitoris trlja gornju stranu mog penisa. Naginje se dalje naprijed, a ja izvijam vrat kako bih jezikom dohvatio njezine bradavice. Njezino tijelo počinje podrhtavati od sve većeg užitka, a njezino grbavljenje mog penisa ubrzava se. Omotam usne oko bradavice i uvučem njezinu sisu u svoja Besplatne crne lezbejke dok njezin orgazam nastaje i prelijeva se preko nje i kroz nju. Ona glasno zastenje i njezino se tijelo sruši na moje, nekontrolirano se tresući. Njezina grčevita maca hvata i stišće moj ugrađeni kurac ritmičkim kontrakcijama. S ljubavlju i više puta ljubim Talijino lice dok njezin orgazam tutnji kroz nju do kraja.

Odjednom, čujemo Lynnette i Stevea kako nam plješću i oboje se smiješimo. Pogledali smo i vidjeli ih kako još uvijek sjede nekoliko metara od nas. Talia sjedi uspravno i podiže se i spušta nekoliko puta kako bi pokazala našoj zahvalnoj publici da je moj kurac još uvijek tvrd kao kamen u njoj.

— Kriste, djevojko. kaže Lynnette."Svršavaš jako kao bilo koja djevojka koju sam ikad vidio!"

"Nevjerojatno!" kaže Steve, smiješeći se i odmahujući glavom. Zatim me gledajući kaže: "Čovječe, ne znam kako si mogao izdržati svoj teret kroz to!"

"Držao ga je jer show još nije završio", kaže Talia. "Želim da vas dvoje vidite kako ovaj divni muškarac ejakulira na mene!"

Talia se otkotrlja s mene i legne naslonjena na laktove, a noge su joj ispružene ravno naprijed. Vruće djevojke sise i dupe Penjem se na koljena i krećem se ispred nje, opkoračivši njezina bedra, uzimam svoj mokri, tvrdi kurac u desnu ruku i počinjem ga milovati. Pravim duge, odmjerene udarce gore-dolje po dršci, ciljajući nabreklim vrhom u torzo svoje djevojke koja je ležala preda mnom. Koža joj blista od znoja naše bujne ševe. Brzo bacim pogled na Lynnette i Stevea, koji su obuzeti iščekivanjem.

Talia me bez daha nagovara. "Hajde, Rog.napumpaj mi svoj lijepi kurac. Dobro ga pogladi. Napumpaj ga do velike sperme. Znam da možeš. Danas si već toliko toga svršio za mene, ali znam da jesi Imam više. Jednostavno to znam. I želim to vidjeti i osjetiti kako puca na mene. Želim da Steve i Lynnette također to vide."

Gledajući natrag u Taliju, vidim kako joj se prsa dižu i trbuh kako se grči. Njezin pogled naizmjenično me gleda ravno u oči dok moli za moju spermu i bulji u moj bijesni kurac i ruku koja pumpa. Ne želi propustiti vidjeti moju ejakulaciju.

"Pokaži im kako svršavaš za mene, dušo. Pokaži im što imaš za mene unutra!" Pruža ruku i miluje mi jaja kako bi jasno pokazala na što misli pod 'tamo unutra'.

Konačno, nakon gotovo sat vremena maženja, lizanja loptica, škakljanja testisa, sisanja kurca, jebanja i sada, masturbacije, moj neizbježni orgazam se više ne može poreći. Uz svu fizičku, vizualnu i verbalnu stimulaciju, novost što sam gol na ovoj prekrasnoj, tropskoj plaži, i pomiješan s erotikom demonstracije svoje ejakulacijske vještine našim dvjema novim prijateljima, započinjem svoj posljednji uspon na vrh.

Držim svoj kurac u šaci, postavljen na Talijino ispruženo tijelo. Njezine oči fiksirane na mojoj gomoljastoj glavi kurca uperene su ravno u nju. Moja ruka, koja više ne klizi gore-dolje po dršci, sada je samo drži mirno, tu i tamo vrši pritisak, osjećajući kako pulsira dok se moj orgazam sam od sebe razvija u meni.

Talijine riječi ohrabrenja sada dolaze u promuklom šaptu. "Da.da.oh, da. Gradi se, raste. Pogledaj kako pulsira. Približavaš se oslobađanju svog tereta, mogu reći. Želim tvoju spermu, dušo. Stvarno želim. Sprej ja s njim. Slikaj me s njim. Treba mi to.stvarno mi treba tvoja sperma!"

Moj orgazam, koji se polako gradio, brzo uzima maha. Bedra mi Vruće djevojke sise i dupe, jaja mi trnu, želudac mi se napinje, a bokovi mi se nekoliko puta guraju naprijed i natrag jebeći moj čelični kurac kroz stisnutu šaku. Vid mi se sužava i sve što mogu vidjeti je moja lijepa Talia u svojoj izuzetnoj golotinji kako mi nudi savršenu metu sperme.

Gurnem kukove naprijed posljednji put i držim svoj drhtavi ubod u korijenu. Napinje se i pulsira i nadima se kao da će puknuti. femdom lizanje štikli Prvi put I dok mi prvi izljev sperme navire uz tijelo, uzdahnem otvorenog grla od radosnog olakšanja.

Debela, teška gomila sperme taloži se na Talijin glatki trbuščić točno iznad njezina pupka, rep eksplozije prati tanku nit niz njezin donji dio trbuha gotovo dosežući njezinu macu. Pri kontaktu, Talia siše trbuščić i gusta mrlja sperme pada u njezin pupak. U međuvremenu, moj penis ispušta drugi i treći mlaz, veći i snažniji od prvog. Dugi kremasti konopci dosežu joj do sisa, a jedan joj natapa desnu bradavicu. Četvrti se visoko izvija i zabija ravno u njezin pupak, pojačavajući hrabrost iz prvog. Peti i šesti pucaju više i pričvršćuju se za njezina rebra te cure niz bok. Broj sedam je teški mlaz koji curi iz glave mog kuraca na njezin udubljeni trbuh i teče prema njezinom pupku koji je već prepun.

Brzo pogladim kitu i još dva jizz metka izbljuju joj tijelo do sisa, jedan točno između njih, a drugi prskajući donju stranu njezine lijeve dojke. Lagano usmjerim svoj kurac prema gore i još jedan mlaz sperme prsne u zrak poput fontane, prskajući joj mokru kožu. Polako milujem ruku gore-dolje po kiti. Slabine mi se ritmički skupljaju, a još više sperme curi iz mojih jaja i kaplje u lokvu na njezinu Sasha grey gangbang krempi sam se potpuno ispraznio. Talijin gornji dio tijela prošaran je vrpcama guste, bijele boje. Mjehurići sjemena kapaju s njezinih sisa i teku niz torzo do trbuščića preplavljenog spermom.

Pustim ruku sa svog penisa i nagnem se naprijed iznad Talijinog tijela i poljubim je slatko, ali strastveno u usne. Moj penis koji se ispuhuje visi preko njezinog preplavljenog trbuščića, a glavić uranja, prekrivajući se debelom spermom. Popevši se na noge, opkoračim Talijina ramena i malo čučnem kako bih joj mogla unijeti svoj žustri penis u usta kako bi ga polizala i posisala. Dok je to radila, Talia ruka dohvati svoju macu i počne joj trljati klitoris. Za nekoliko sekundi obuzima je još jedan orgazam.

Talijino spermom natopljeno tijelo podrhtava i podrhtava, njezine usne čvrsto stisnute oko mog istrošenog kite, Mala maca jebana jezik masira donju stranu kako bi izvukao posljednje kapi jisma, njezina usta i grlo vibriraju uz zadovoljno pjevušenje dok jaše svoj orgazam do kraja. Povlačim se unatrag uzrokujući da moj mlitavi, gumeni penis sklizne s njezinih usana uz 'puk' i koraknem u stranu. Talia gleda dolje u sebe i prelazi prstima gore-dolje po tijelu kroz moje spermatozoidne emisije koje krase njezinu kožu.

"Isuse H. Kriste!" čujemo kako u čudu govori Lynnette.

"Apsolutno nevjerojatno!" kaže Steve trenutak kasnije. "Sjajna predstava!" I oboje nam počnu pljeskati.

Svi gledamo oko sebe razmjenjujući osmijehe. Talia se nastavlja igrati s glatkom, ljepljivom sluzi na svojim sisama i trbuhu.

"Pogledaj svu njegovu spermu, Lynnettte", kaže ona ponosno."Pogledaj svu njegovu Riya sen i ashmit patel seks spermu!"

Dok djevojke hodaju do lagune kako bi se isprale i osvježile, Steve i ja brišemo znoj i pijesak sa svojih tijela, a ja skupljam svoje stvari u pripremi za polazak kući. Skoro je sumrak i stojim puštajući da mi se hladni povjetarac s oceana igra po tijelu. Steve predlaže da se nas četvero nađemo na večeri, možda kasnije tijekom tjedna, i da razmijenimo brojeve telefona.

Vidimo Taliju i Lynnette kako se približavaju iz daljine. Steve korakne naprijed i počne milovati svoj polu-uspravni penis u smjeru djevojaka. Gledajući me preko ramena, kaže: "Nakon što sam gledao tebe i Taliju, siguran sam da će Lynnette htjeti da je ponovno poševim prije nego što odemo. Zato je bolje da ovo pripremim."

Zaveslao je ujednačenim udarcem i, naravno, postao je čvrst dok djevojke stignu do nas.

"Nadam se da ćeš me zajebavati s tim!" Lynnette kaže burno s velikim osmijehom na licu. Steve me znakovito pogleda.

"Pa, prije nego što počnete", kaže Talia, "Roger i ja ćemo vam poželjeti laku noć i hvala vam!"

Steve i ja se rukujemo i Lynnette prima Taliju u naručje i toplo je grli. Lynnette se zatim okreće prema meni i kaže: "Vas dvoje ste tako preslatki!" I grli me isto. Steve uzima Talijinu ruku u svoju i naginje se poljubivši je u obraz.

Talia se hihoće i spušta pogled na Steveovo bijesno udisanje. "Kakav si ti džentlmen", nasmijala se.

Rekavši posljednji zbogom, Talia i ja krećemo natrag uz plažu prema početku staze. Prvi put u trafici Povremeno se pogledamo s toplim osmjesima punim ljubavi i kažemo kako je ovo divan dan. Prisjećajući se naše početne nevoljkosti da skinemo odjeću, čudimo se kako smo brzo prihvatili biti goli u javnosti.

Stigavši ​​do početka staze, znamo da se tu trebamo pokriti odjećom za kratku šetnju natrag do auta. Zaustavljamo se i gledamo se nekoliko dugih sekundi. Talia se zatim zločesto nasmiješi.

"Ostanimo goli", kaže ona."Čitavim putem natrag do auta i dok se vozimo natrag do stana!"

I tako hodamo natrag kroz polje trske skroz goli, hihoćući se poput nestašne školarke. Sumrak je kada stižemo do auta i penjemo se za našu golu vožnju kući.

Kada smo se vratili u stan, ponovno smo odlučili ostati goli dok smo se probijali od parkirališta do naše sobe na drugom katu. Sada je prilično mračno, ali tereni su bili dobro osvijetljeni, pa je još uvijek malo riskantno.

Kad uđemo unutra, zajedno se brzo tuširamo hladnom vodom da se isperemo. Priznajemo našu novootkrivenu ljubav prema golotinji i slažemo se da ćemo tijekom našeg odmora ostati goli što je više moguće.

Nakon tuširanja, Talia odlazi u spavaću sobu, dok ja odlazim u kuhinju i skuham dvije šalice čaja da ih ponesemo sa sobom u krevet. Ali dok ulazim u spavaću sobu, vidim Talijino golo tijelo sklupčano na krevetu. Već je duboko zaspala.

"Ma dobro", pomislim. "Čaj može pričekati do jutra."

Odlažući šalice na noćni ormarić, mazim se sa svojom Taliom u krevetu. Za nekoliko sekundi i ja sam duboko zaspao.