Seksi aligator devojka

Sanjao sam Coopera te noći. Bio je u pustoj ulici, kasno u noć, i polako se udaljavao od mene. Ubrzo sam otkrio da iako je hodao sporo, nisam se mogao kretati dovoljno brzo da ga sustignem. Hodaj ili trči, udaljenost između nas ostala je ista. Zvao sam ga, ali nije me čuo. Samo je nastavio polako i postojano hodati od mene, ne okrećući se niti oklijevajući.

Kad sam se osvijestio, postao sam svjestan Cooperovih ruku koje su me čvrsto omotale. Pravilno podizanje i spuštanje njegovih masivnih prsa na mojim leđima govorilo mi je da još spava. U svom ošamućenom stanju, odsutno sam se pitala kako me može držati tako čvrsto, a da nisam budna.

Znao sam da nam se baš ne žuri krenuti, jer je kraj staze bio udaljen samo nekoliko milja, pa sam pokušao zaspati. Moj san je brzo blijedio, ali strah i frustracija koje sam osjećao još uvijek su bili u mom umu. Nisam se mogao potpuno opustiti, što je nažalost značilo da sam zauvijek bio budan. Ležao sam tamo, potpuno budan i zabrinut, nekoliko sati. Bojao sam se puno pomaknuti, jer nisam želio probuditi Coopera, ali moj trenutni položaj postajao je sve manje udoban sa svakom minutom.

Baš kad sam htio riskirati promjenu položaja, Cooper je ispustio dug uzdah, a ruke oko mog torza su se opustile. Lagano je prešao rukom od mog ramena do zapešća, a zatim je uvukao svoje prste među moje. Toplina mi je ispunila grudi i nehotice sam se nasmiješila. Nakon udaha na mom vratu uslijedio je lijeni poljubac.

“Dobro jutro”, prošaptala sam.

– I tebi, ljepotice.

To što su me prozvali zgodnim ispunilo mi je želudac leptirićima i ponovno sam se nasmiješila. Pogledala sam preko ramena i poljubila ga.

Nakon nekoliko sekundi, Cooper se odmaknuo od mene. "Koliko je sati?"

"Nisam siguran. Shvatio sam da nam se baš i ne žuri, pa sam te htio pustiti da spavaš."

"Pa, neću reći da nije bilo lijepo malo prespavati."

Cooper me razigrano zgrabio za guzicu, a ja sam se trgnula, urlajući od boli. Koža mi je pulsirala na mjestu gdje ju je njegova ruka dodirnula. Pažljivo sam pogledao preko ramena i vidio da moj. Seksi aligator devojka leđa je bila blago crvenkaste boje. Nakon što je zurio u moja leđa dovoljno dugo da shvati što se moralo dogoditi, Cooper mi je oprezno skinuo bokserice s guzice, otkrivajući kožu koja je bila jarko, ljutito crvena. Pitao sam se zašto nisam ranije osjetio opekotinu i zaključio da se nisam dovoljno kretao da bih svjesno primijetio suptilnu, ali postojanu bol.

Tiho je zazviždao. "Nisam imao pojma, Prestone. Oprosti."

uzdahnula sam. "Kako sam, dovraga, tako brzo izgorio. Bio sam gol manje od sat vremena."

"Pa. to je bio najgori dio dana za UV zrake. A to što su tako visoke čini ih intenzivnijima. Jače je otprilike 8% za svakih 1000 stopa uspona." Zastao je, a zatim dodao: "Moraš češće sunčati gola."

"Nisam baš očekivao da ću guzicu izložiti suncu, pa mi to nije bio prioritet", sarkastično sam odgovorio.

Cooper me okrenuo na trbuh, pažljivo namjestivši pokrivač tako da mi pokriva samo ramena i gornji dio leđa, ostavljajući moju osunčanu stražnjicu na otvorenom. Zatim je sjeo i protegnuo se, glasno stenjući. Samo sam ostao gdje sam bio, oslonjen na laktove, pokušavajući ignorirati svoju bolnu kožu. Usredotočila sam se na način na koji je tanka tkanina Cooperovih bokserica pratila obline njegove guzice dok se savijala i opuštala sa svakim njegovim pokretom. Zatim, kad se okrenuo prema meni, njegova se izbočina lagano zanjihala. Od pogleda na to krenula mi je voda na usta. Na moje ugodno iznenađenje, predstava se od tamo nastavila. Prišao je svom ruksaku i sagnuo se u struku da prekapa po njemu, guzicom okrenutom ravno prema meni.

Kad se ponovno uspravio, držao je nove bokserice. Okrenuo se prema meni, zatim spustio donje rublje koje je nosio do gležnjeva i izašao iz njih. Nakon što je navukao nove, namignuo mi je i bacio nošene bokserice ravno u lice.Uhvatio sam ih prije nego što su me udarili, a zatim ih besramno pritisnuo na lice, duboko i Mlada pronalazi i pravi datume udahnuvši. Cooper se samo nasmijao i lagano odmahnuo glavom. Zatim je posegnuo dolje i strgnuo pokrivač s mene, čvrsto ga smotao dok sam se žalila kako me guzica boli.

Gunđajući, pažljivo sam ustao i otišao do svog ruksaka da nađem nešto odjeće. Sinula mi je pomisao da je ovo posljednji put da se oblačim na ovom putovanju. Bila je to tako glupa stvar, ali rastužila me.

Obući hlače bilo je bolno iskušenje, a ni hodanje nije bilo ništa bolje. Bojao sam se pješačenja jer je sigurno bilo jadno, ali odugovlačio sam i iz drugog razloga. Znao sam da što se prije vratimo na početak staze, to ćemo prije morati krenuti svatko svojim putem. Da stvari budu još gore, nisam bila bliže saznanju je li Cooper zainteresiran da me ikada više vidi.

Bili smo na tragu brže nego što sam očekivao, na moj užas. Ipak, bilo je toliko toga što sam mogao učiniti da odugovlačim, a činilo se da se Cooper uopće ne trudi produljiti naše zajedničko vrijeme. Zapravo, činilo se da me pokušava požuriti. Kretao se brzim korakom niz Hardcore nacija sledeća generacija ispred mene, tjerajući me da se ili poklopim s njim ili da zaostanem. Nisam mogla a da ne zamislim da juri naprijed da mi pobjegne. na sastanku Priče o incestu Istodobno sam osjećala Laisa lins bianca freire torrent sama sebi što mi je uopće stalo. Svaka misao koju sam smatrala razumnom govorila mi je da sam nezrela i privržena pokušavajući Lezbijska učiteljica milf učiniti više nego što jest: kratka veza koja se dogodila samo zato što smo bili na istom mjestu u isto vrijeme. U bilo kojoj drugoj situaciji bilo je malo vjerojatno da bismo uopće postali prijatelji.

Pokušao sam s njim započeti razgovor nekoliko puta dok smo se spuštali posljednjom dionicom staze. Nikako nije bio grub, ali očito nije bio ni raspoložen za razgovor.Davao mi je kraće odgovore nego što sam bila navikla, i nikad nije usporio kako bi bio siguran da čuje što govorim kao što bi čuo prethodnih dana. Otkrio sam da bi značajno usporio kad bih se požalio da mi smeta opekotina od sunca, ali oklijevao sam to činiti češće nego što je trebalo, jer nisam želio zvučati potpuno patetično.

Na kraju smo se smirili u tišini. Uopće nisam primjećivao krajolik oko nas, provodio sam sve vrijeme zureći u Cooperova leđa, tjerajući ga da se okrene. Istovremeno sam postajala sve tjeskobnija. Znao sam da mi ponestaje vremena za razgovor s njim, ali sam bio prestravljen načinom na koji bi to obraćenje moglo ići. Stalno sam si govorila da bih to učinila ako bi mi dao neku vrstu očitog ohrabrenja, ali zapravo sam se samo nadala da će on biti taj koji će to spomenuti.

Kad smo zaokružili posljednji zavoj na stazi i moj se auto pojavio u vidokrugu, nitko od nas nije razgovarao nekoliko sati. Zavladala je potpuna panika kad sam otključao auto i bacio ruksak na stražnje sjedalo. Okrenula sam se prema Cooperu, odlučna da mu kažem što osjećam.

Umjesto toga, rekao sam "Želiš li da te odvezu do auta?"

"Iskreno, tako sam umorna. To bi bilo super!"

Upalio sam auto, pojačavši klimu što je više moglo. Suncem zagrijana unutrašnjost automobila bila je krajnje neugodna na mojoj opeklini od sunca, pa sam stajao ispred vrata dok je Cooper skidao svoj ruksak i stavljao ga pokraj mojega. Otvorio je suvozačeva vrata i počeo se penjati unutra, oklijevajući kad me primijetio.

"Čekaš nešto?"

"Ne, samo se nadam da će se auto malo ohladiti prije nego što moram sjesti u njega", rekla sam lagano mašući bokovima.

Kimnuo je s razumijevanjem. "Bez žurbe", rekao je, skliznuvši na svoje sjedalo.

Radosno uzdahnuvši, dodao je: "Jebeno je lijepo sjediti na sjedalu s jastucima, da ti kažem." Ukrajinka je je pogled na mene, a zatim žurno dodao: "Ne da ti ga trljam po licu ili tako nešto."

Nasmiješila sam se, ali sam se osjećala previše svladano da bih odgovorila.Jednostavno nisam mogao pročitati situaciju. Odmahnula sam glavom i popela se u auto, spremajući se kad me udario novi val boli. Zatim sam, ne gledajući Coopera, ubacio u brzinu i počeo voziti prema donjem parkiralištu. Bilo je samo oko četvrt milje dalje niz kanjon, a automobil je cijelim putem bio tih. Zaustavio sam se pokraj Cooperova auta, ali i dalje nitko od nas nije progovorio.

Odlučio sam krišom baciti pogled na Coopera. Nepomično je zurio kroz vjetrobransko staklo. Činilo se da je osjetio da ga gledam, pa se okrenuo i susreo moj pogled. Nije ništa rekao, već se nagnuo i poljubio me u usne. Zatim je, bez riječi, otvorio vrata i kliznuo iz auta. Kad je uzeo svoju torbu, shvatila sam da ne bih znala što bih rekla čak ni da sam mogla govoriti. Jednostavno nisam imao riječi. Bespomoćno sam gledao kako Cooper ulazi u svoj auto, nepomično sjedi nekoliko minuta, a zatim se odveze. Više me nije pogledao.

Davao sam sve od sebe da ne zaplačem dok sam polako izlazio iz kanjona. Bio sam smiješan i znao sam to. Oporavio sam se od svih svojih veza sa ženama nekoliko dana nakon što sam ih završio, a one su zapravo bile službene. Preboljela bih tog čovjeka kojeg sam poznavala ne više od tjedan dana.

Uključio sam mobitel i znao da ponovno imam mobilnu uslugu čim sam napustio kanjon, jer su počele pristizati obavijesti. Priče o incestu web cam sex Bio sam sretan kad sam vidio nekoliko poruka od Jareda. Vjerojatno mu je zapravo bilo teško naći vremena da mi šalje poruke sa svojom djevojkom, pomislila sam ironično. Njegovi tekstovi bili su puni isprika što mi se izjalovio. Rekao je da žali zbog toga cijeli tjedan i da se moramo družiti čim dođem kući. Tužno sam se nasmiješila misleći na to. Vjerojatno se ne bi dogodilo.

Bila je večer kad sam se vratio u svoj stan i otišao ravno pod tuš, uzbuđen Kakav seks vole žene ću očistiti tjedno prljavštinu i prljavštinu.Očistio sam se, obrijao, a onda sam pao na krevet i odmah zaspao iako je bilo rano. Nisam bio svjestan koliko sam iscrpljen.

Prespavao sam cijelu noć i trgnuo se probudio, shvativši da moram ići na posao. Odmahujući glavom koliko je neodgovorno bilo zaspati bez namještanja alarma, žurno sam se obukla, napravila doručak i izašla iz stana. Ruksak mi je još uvijek stajao na stražnjem sjedalu, gdje sam ga i ostavio. Nisam mogao a da ne buljim u to u svom retrovizoru dok sam vozio. Zapravo, toliko sam buljio da sam zamalo prošao kroz crveno svjetlo.

Ostatak mog dana nije bio puno bolji. Bio sam rastresen, nemotiviran i borio sam se da radim produktivno. Moj šef je to sigurno primijetio jer me pitao je li mi loše. Uvjeravala sam ga da sam dobro i da samo imam slobodan dan, ali nije se činio uvjerenim. Da budem iskrena, ni ja nisam bila uvjerena da sam dobro.

Jared me pozvao da se družimo kod njega te večeri, a radujući se tome pomoglo mi je da se izvučem iz stupora. Nedavno smo se on i ja zainteresirali za roštiljanje i rekao je da kupuje rebarca za tu noć.

Dan je inače bio bez događaja, iako sam samu sebe uvjerio da sam vidio Coopera kako šeta gradom u tri odvojena navrata dok sam te večeri bio na putu do Jaredove kuće.

Njegova djevojka, Lily, bila je tamo i sjedila je u kuhinji i ogovarala jednu od svojih prijateljica Pogledajte priču o prisilnom seksu sam stigao. Jared je začinio rebarca, kao što je obećao.

"Prestone. Živ si, brate!" Jared je bio sav u osmijehu. "Čini mi se kao da je prošla jebena godina otkako sam te vidio."

Nasmijao sam se. "Puno se toga može dogoditi u tjedan dana. Kako ste?"

Jared je počeo odgovarati, ali Lily je pričala preko njega. "Tako smo se zabavili prošli tjedan. Vidjeli smo moju staru prijateljicu Emily dok je bila u posjetu iz Kalifornije i pokazali joj sva mjesta u okolici."

"Sva mjesta. Kao što, trgovački centar?" Znala sam da je trgovački centar jedno od Lilynih omiljenih mjesta, iako je bio star, pomalo zapušten i većina trgovina u njemu bila je zatvorena.

Lily mi je uputila dugotrajan pogled. "Da, zapravo. Ali radili smo i druge stvari." Odjednom je izgledala manje entuzijastično izvještavanje o njihovim aktivnostima, a meni je bilo žao što sam bio tako zajedljiv.

Jared me i sam ljutito pogledao, a zatim upitao: "A ti. Kako je bilo na stazi?"

Nisam uopće razmišljao o tome koliko ću ljudima ispričati o tome što se dogodilo prošli tjedan. Odjednom sam bio izvan sebe od toga koliko se toga promijenilo u načinu na koji sam vidio sebe i svijet oko sebe. Nisam znala što bih rekla, ali šutjela sam malo predugo i vidjela sam kako se na Jaredovim ustima stvara pitanje.

"Bilo je jako zabavno," rekao sam prije nego što je uspio proviriti dalje. "Pogledi su bili čak i bolji nego što sam čuo da će biti, tako da ste stvarno propustili."

Jared je zakolutao očima. "Već znam da ćeš me zbog ovoga saplitati osjećaj krivnje mjesec dana."

"Osjećaš li se krivim. Ne mogu zamisliti zašto bi to bilo."

Lily je požurila u njegovu obranu. "Pa, drago mi je što je ostao sa mnom. Ne znam što Priče o incestu bez njega da mi pomogne zabaviti Emily."

- Samo se zafrkavam - rekla sam. "Bilo bi prokleto zabavno, ali svejedno sam se stvarno dobro zabavio. Neću zaboraviti to putovanje u skorije vrijeme."

Zašutjeli smo, a ja sam gledala kako Jared završava začinjavanje rebarca. Protrljao je ruke. "Ovi gadovi su spremni za polazak."

Podigao je pladanj i krenuo prema stražnjim vratima. Slijedio sam ga van i osjetio olakšanje kad nam je Lily rekla da će raditi na nekim prilozima sad kad je kuhinja slobodna.

Kad su rebarca bila na roštilju, Jared je rekao: "Hoćeš pivo?"

"Naravno, to zvuči sjajno."

"Pravo na." Krenuo je prema kući, udarivši me po guzici dok je prolazio pokraj mene.

Počela sam jecati od boli, a zatim sam to pokušala zaustaviti, pretvarajući zvuk koji je izlazio iz mojih usta u visoko stenjanje. Jared se ukočio, a zatim se okrenuo i pogledao me, podignute obrve. Marko Miljković price Bila sam u potpunoj panici, mahnito pokušavajući smisliti objašnjenje koje ne bi uključivalo da mu kažem da mi je guzica izgorjela.

Upravo sam htjela progovoriti kad se počeo smijati i shvatila sam da bih sve to lako mogla odbaciti kao šalu. I ja sam se nasmijao, a on je odmahnuo glavom, i dalje se smijući, dok je kročio kroz vrata. – Baš si homoseksualac, stari.

To je i mene jako potreslo, dok se nisam sjetio da je to sasvim normalna stvar da mi moj prijatelj kaže. Nikada do večeras nisam razmišljao o takvim komentarima, ali on ih je definitivno davao prije.

Nakon nekoliko piva i nekoliko porcija rebarca, osjećao sam se mnogo više kao ja. Čak sam uspjela uživati ​​u Lilynom društvu, što se nije često događalo. Jared nas je zabavljao hiperboliziranim sjećanjima iz naših srednjoškolskih dana, za koja Lily prije nije čula. Bila je zgrožena nekim smicalicama koje smo izvodili, a od njezinih me reakcija boljeli bokovi kad je vani pao mrak.

Na kraju je u razgovoru nastalo zatišje. "Što misliš, koliko je sati?" Jared se naglas zapitao.

Gledao sam u zvijezde, procjenjujući njihov položaj na nebu. "Oko 10:30, rekao bih."

Lily je izvadila telefon da provjeri koliko je sati, a oči su joj se raširile. Okrenula ga je da Idi da me jebeš pokaže da je točno 10:30.

"Kako ti je to uspjelo?" – upitala je začuđeno.

"Cooper mi je pokazao kako odrediti vrijeme gledajući gdje su zvijezde na nebu", odgovorio sam.

Nisam shvatila svoju pogrešku sve dok Jared nije pitao tko je Cooper.

"Samo prijatelj", rekao sam, pokušavajući zvučati ležerno.

"Zašto nikad nisam čuo za njega. Trebao si ga pozvati na onu lomaču koju smo mi napravili. Onaj na koji nitko nije mogao doći."

Počela sam reći da ga ne poznajem dobro, ali brinula sam se da će se pitati zašto sam noću bila vani s tipom kojeg ne poznajem.

"Zapravo ga nisam dugo vidjela. Upravo sam ponovno naletjela na njega prije otprilike tjedan dana", slagala sam. Zatim, u nadi da ću promijeniti fokus razgovora, dodala sam: "Osim toga, čini se da vas više rijetko viđam, pa ne znam zašto ste čuli za njega."

"Oho, oho, polako", nasmijao se Jared. "Sada visimo, zar ne?"

- Imaš pravo - nasmijao sam se i ja. "Oprosti brate, ne znam zašto sam večeras takav kreten."

Lily se nasmiješila: "Barem si samosvjestan." Zastala je, a zatim dodala: "Ipak, ne brini o tome. Znam da ti samo nedostaje tvoj prijatelj, a ja ću pokušati biti bolja u dijeljenju s njim." Uzela je Jaredovu ruku i stisnula je kad joj se nasmiješio.

Bio sam iznenađen što je bila tako razumna. "Hvala Lily, to zapravo puno znači. Pretpostavljam da mi je bilo teško shvatiti što da radim sa sobom, a da moja najbolja prijateljica nije toliko u blizini."

Još smo malo razgovarali, a onda sam im se zahvalio i krenuo kući. Nakon što sam parkirao auto, otvorio sam vrata stražnjeg sjedala i dugo gledao u svoj ruksak. Na kraju sam zatvorio vrata, ostavio paket gdje je bio i ušao unutra.

Ostatak tjedna se vukao. Posao je bio dosadan i još uvijek mi je bilo teško ostati usredotočen. Spavao sam i više nego inače. Došao bih kući s posla, bacio se na kauč i na kraju spavao nekoliko sati, samo da bih se probudio, pokušao jesti i prešao u krevet kako bih prespavao ostatak noći.

Koliko god se trudio, nisam mogao izbaciti Coopera iz misli. Do petka sam bila očajna. Pomislila sam da sam možda samo napaljena i nakon priličnog uvjeravanja, nagovorila sam samu sebe da posjetim lokalni park koji su često posjećivali muškarci željni akcije. Stigao sam, lupajući srce, i smjestio se na klupu. Prošlo je nekoliko muškaraca, zureći u mene malo više nego što bih smatrao normalnim, ali nitko od njih nije se uopće pokušao uhvatiti u koštac sa mnom.Nijedan me se nije baš dojmio, a ionako sam se osjećao previše nervozno da bih išta pokrenuo.

Prošlo je oko 30 minuta bez ikakve radnje i bio sam spreman za povratak kući kada je kraj mene prošao mlađi muškarac, otprilike mojih godina. Bio je niži od mene i imao je pješčanoplavu, valovitu kosu koja je bila taman toliko duga da se zatakne iza ušiju. Svijetle plave oči promatrale su me ispod iznenađujuće tamnih obrva. tast jebač Priče o incestu Jednom je prošao pokraj mene, zatim se ležerno okrenuo i ponovno prošao prije nego što je sjeo na klupu pokraj mene.

Nisam znao što da kažem, jadno sam upitao: "Dolaziš li ovamo često?"

Tada sam shvatio koliko je nervozan. Drhtavo je odgovorio da mu je ovo prvi put.

"Ja isto."

Uslijedila je duga stanka, a onda je rekao: "Što tražite?"

"Samo nešto ležerno, bez ikakvih obaveza", brzo sam odgovorila.

Malo se nasmijao, a zatim progovorio tako brzo da sam ga jedva razumjela. "Samo tražim kurac. Zajeban si ili je to više od onoga što se nadaš. Samo želim pasti zbog zgodnog tipa."

Njegova me iskrenost napalila i zatekla sam se kako buljim u njegovu guzicu dok sam rekla: "Odustala bih od toga. Želiš li to učiniti ovdje. Ili kod mene. Živim oko 5 minuta južno odavde. "

"Ne znam želim li nekamo ići. Ipak je moj auto prilično prostran." Pogledao me upitno.

"Dovoljno dobro za mene, stari. Vodi."

Slijedio sam ga do SUV-a novog izgleda s vrlo zatamnjenim staklima i gledao kako se penje na stražnje sjedalo. Mogao sam vidjeti da je izvio leđa dok je puzao na drugu stranu auta, stvarajući mjesta da mu se pridružim. Osvrnuo sam se oko sebe, iako nisam bio siguran na što gledam. Zatim sam uzdahnuo i pridružio se svom poznaniku u njegovom autu.

Nasrnuo je na mene čim sam zatvorila vrata. Agresivno me poljubio u usta i vrat, i skinuo mi majicu prije nego što sam shvatila što se događa. Sisao mi je bradavice dok mi je istovremeno rukom masirao međunožje.Mogao sam osjetiti kako mi se kurac stvrdnjava u hlačama i požudno sam pogledao dupe koje je stršilo u zraku samo nekoliko stopa dalje.

Tada sam popustila i posegnula za njegovom debeljuškastom guzicom, kliznuvši mu rukom ispod pojasa i prateći njegovu pukotinu do njegove rupe. Zastenjao je kad je moj prst došao u dodir s njim i gurnuo me natrag na moju ruku. Izvukla sam ruku, snažno ga udarila, a zatim opet posegnula u njegove hlače, dražeći mu usku pupu.

Sad mi je skidao hlače, a kurac mi je iskočio iz okvira bokserica. Žudno ju je usisao u usta i počeo se pomicati gore-dolje. Rekavši to, posegnula sam ispod njega i otkopčala mu hlače, povlačeći ih oko njegovih koljena. Masivni kurac spustio se između njegovih nogu, a ja sam iznenađeno razrogačila oči. Gurnula sam mu prst u usta, koji je oduševljeno sisao. Zatim sam nježno gurnula svoj pljuvački prst u njegovu guzicu.