Iz porodice tinejdžera

Bilješka autora

Svi likovi u ovom dijelu serije Amy the Exhibitionist stariji su od zakonske dobi.

Ovaj dio je zapravo osmi dio serijala Amy the Exhibitionist. Dijelovi od prvog do četvrtog govore o tome kako je Amy otkrila svoju strast prema egzibicionizmu u dobi od trinaest godina. Kako Literotica dopušta samo priče o likovima starijim od dobi za pristanak, morao sam preimenovati osmi dio u četvrti dio. Prilično je lako pronaći originalne dijelove jedan do četiri pretraživanjem interneta.

V

4. dio – Ljetni praznici - Ibiza

Odmor je stvarno počeo kada smo izašli iz naše kuće. Katie je došla dan ranije jer smo rano krenuli. Katie i ja smo oboje nosili jedinu odjeću koju smo uzimali koja nije bila djelomično ili potpuno prozirna. Mislili smo da ćemo se dobro naljutiti ako nas uhite i prije nego što uđemo u avion.

Morali smo biti na aerodromu u 4 sata ujutro. Tata se ponudio da nas vozi, ali to ne bi bilo pošteno prema njemu jer je rano počeo raditi. Umjesto toga išli smo autobusom. Morali smo otići od kuće u ponoć pa nismo spavali. Kad smo ušli u posljednji autobus, bacili smo veliki kovčeg i odnijeli ručnu prtljagu u stražnji dio autobusa. To je putovanje trajalo sat vremena i dok smo stigli tamo, Katie i ja smo nosili nešto više u skladu s onim što smo namjeravali nositi ostatak dva tjedna.

Ben je odlučio da ćemo sa sobom ponijeti malu crnu vibru na daljinsko upravljanje (moj 'mali crni broj') i dok sam se presvlačio, izvadio je vibru i rekao mi da je stavim. Nije je uključio.

Obavili smo online prijave pa smo samo morali baciti svoje kofere prije prolaska kroz osiguranje. Dok smo stajali u redu, Ben je uključio vibraciju i ja sam prilično glasno dahtala. Isključio ju je baš kad smo stigli na početak reda.

Kad sam prošao kroz luk za skeniranje, oglasio se zvučni signal. Ponovno sam prošao kroz to, ali je ponovno zazvonilo.Prišao mi je zaštitar i rekao mi da raširim ruku. Prešao je ovim štapićem preko mene i cijelo vrijeme mi je buljio u sise. Budući da mi je bio tako blizu, mogao je vidjeti moje oštre grickalice kroz gornji dio i da se sagnuo da skenira moje gole noge, vidio bi kako mi sok teče niz unutarnju stranu bedara. U svakom slučaju, mahnuo mi je da prođem.

Prije nego što smo ušli u avion Ben mi je rekao da odem do WC-a i izbacim vibru. Iz porodice tinejdžera Bio sam malo razočaran, ali sam učinio kako mi je rekao.

Ben je rezervirao 3 mjesta u stražnjem dijelu aviona i sjeo je između Katie i mene. Jedan od WC-a bio je odmah iza nas i postojao je stalan tok ljudi koji su čekali u redu da ga koriste. Većina muškaraca je zurila u Katiene i moje vrhove i vrhove naših nogu da vide koliko mogu vidjeti. Da je sladak muškarac, malo bih promeškoljila stražnjicom kako bi mogao vidjeti moju macu.

Otprilike na pola leta Ben je zamolio Katie da otkopča sigurnosni pojas i sjedne mu u krilo. Dok se spuštala, vidio sam kako je Ben brzo otkopčao patentni zatvarač na hlačama i izvadio kurac. Katie je dahnula, a zatim se nasmiješila kad je shvatila na što se nabila.

Ostali su tako dobrih 10 minuta prije nego što joj je Ben rekao da sam ja na redu.

Sjedio sam na sjedalu pored prolaza što je značilo da sam leđima bio okrenut Katie dok sam se nabijao na Benov kurac. Tih 10 ili 15 minuta koliko sam tako sjedio, Katie mi je milovala guzicu. Također je posegnula za mojim gornjim dijelom i pomilovala jednu od mojih sisa kad nitko nije gledao. Jadni Ben to više nije mogao podnijeti; Odjednom sam osjetila kako me ispunjavaju njegovi vrući sokovi. Kad je omekšao, sišao sam s njega i sjeo.

Ben nam je potom obojici poželio dobrodošlicu u klub 'Mile High'.

Kad smo razgovarali u avionu, rekao sam Benu i Katie da sam primijetio da je Ben preuzeo neku vrstu dominantne uloge s nama, a da smo i Katie i ja zapali u pokornu ulogu. Obojica su rekli da zapravo nisu primijetili, ali kad su bolje razmislili, oboje su se složili.Malo smo razgovarali o tome i složili se da smo Katie i ja sretni radeći sve što nam je Ben rekao, te da će Ben također učiniti sve što mu kažemo, pod uvjetom da mu ne kažemo da se skine nasred prepune ulice i drhtaj za nas. Rekao nam je da se u većini europskih zemalja žene obično mogu izvući gole bilo gdje, ali muškarce obično uhićuju čim spuste hlače. Svi smo se žalili na glupe dvojne standarde.

Pokrenuo sam i temu kako smo sjedili. Predložio sam da Katie i ja uopće ne prekrižimo noge tijekom odmora. Ben je rekao da to nije baš 'kao dama', a Katie je rekla da ne namjerava biti nimalo poput dame. Bilo je dogovoreno.

Kad sam izašao iz tog aviona, bila je velika mokra mrlja na mom sjedalu i manja na Katienom sjedalu.

Topli zrak koji nas je pogodio kad su se otvorila vrata aviona bio je odličan. Odmah sam se osjetila vrlo sretnom i zadovoljnom.

Turoperator nas je otpratio do autobusa da nas odveze do hotela. Trajalo je oko sat vremena. Kad smo ušli na recepciju, posvuda je bilo mnogo mladih ljudi koji su razgovarali i smijali se. Činilo se kao da je cijelo mjesto ispunjeno ljudima naših godina.

Mogli smo vidjeti do bazena i bilo je mnogo ljudi koji su se očito dobro zabavljali. Također smo mogli vidjeti djevojke kako hodaju uokolo. Većina je bila u toplesu, a dosta ih je nosilo tange. Neke od tangi bile su gaćice, a ne bikini. Vidio sam da ću tamo biti sretan.

Pojurili smo u svoju sobu i širom otvorili balkonska vrata. Bili smo na drugom katu, a naša soba bila je na strani prometne, uske ceste s uskim pješačkim stazama. S druge strane ceste bio je još jedan hotel s balkonima. Katie je rekla: "Ovo bi moglo biti zanimljivo."

Nakon što se skinuo, Ben je malo prerasporedio namještaj tako da su 2 kreveta bila točno ispred balkonskih vrata s podnožjem kreveta najbližim vratima.Podigao je treći krevet kako bismo imali više mjesta u sobi. Svi smo ležali goli na krevetu, naočigled svih u hotelu preko ceste, nakon nekoliko minuta Ben nam je rekao da idemo istraživati. Rekao nam je da će uskoro doći i pronaći nas.

Obukle smo isti donji dio bikinija u tangama zbog kojeg su nas izbacile iz bazena u Engleskoj (bez gornjih dijelova) i izašle iz sobe. Bilo je pomalo čudno, ali lijepo, hodati gotovo gol hodnikom hotela. muškarac guta svoju spermu Obiteljske orgije Odlučili smo pričekati lift i kada su se vrata otvorila dva mladića su izašla. Očito su popili nekoliko pića i jedan od njih je rekao: "Pa zdravo, odakle ste vas dvoje?" Pogledali su nas nekoliko puta od glave do pete i jedan od njih imao je pogled zalijepljen za moje sise.

Nasmiješili smo im se, rekli im da se možemo vidjeti kasnije i ušli u lift prije nego što su se vrata zatvorila.

Dao sam Katie test prstiju i bila je mokra kao i ja.

Nitko od osoblja recepcije nije obraćao ni najmanju pozornost na nas dvije gotovo gole djevojke dok smo prolazile kroz recepciju i sobe u prizemlju. Sišli smo hotelskim stepenicama i izašli na ulicu dok su svi automobili prolazili pored. Pogledali smo na obje strane i prešli cestu. Malo dalje mogli smo vidjeti Bena kako se naslanja na ogradu našeg balkona. Katie je viknula na njega i svi smo mahnuli.

Htjela sam prošetati ulicom, ali Katie se htjela vratiti u hotel rekavši da možemo prošetati kasnije. Vratili smo se u hotel i do bazena gdje smo vidjeli druge djevojke koje nose samo tange. Dosta smo se dobro uklopili. Lutajući oko bazena vidjeli smo mali prostor za igre sa Iz porodice tinejdžera za stolni tenis i stolom za bilijar. Djevojčica koja je na sebi imala samo tange i dječak igrali su stolni tenis.

Dok smo prolazili kraj vanjskog bara, mladić nas je pitao može li nas počastiti pićem. Pogledali smo se i onda mu rekli da može. Uzeli smo piće i nas troje smo otišli do njegovog druga, sjeli smo na njihove ležaljke i razgovarali.

Dečki su se pomaknuli na dno ležaljki i rekli nam da možemo leći i početi sunčati. Jesmo. Oko 5 minuta kasnije sjetio sam se dizajna tangi koje smo imali na sebi. Gledajući lica momaka shvatio sam da su već vidjeli naše mačkice.

'Koji vrag' pomislio sam i pustio da mi se noge malo razmaknu. Pogledao sam Katie i vidio da je i ona učinila isto. Zapravo su joj noge bile šire razmaknute od mojih. Nakon još nekoliko minuta pričanja jedno drugom o svačemu, jedan od momaka mi je rekao da mu se sviđaju naši bikiniji. Još sam raširila noge i rekla mu da sam ih sama napravila. "Impresivno", rekao je. Nisam bila sigurna je li mislio na ono što je mogao vidjeti ili na činjenicu da sam napravila bikinije.

Momci su sjedili na kraju ležaljki buljeći u naše mačkice i razgovarajući još nekoliko minuta kada se Ben pojavio. Katie i ja smo ustali i ja sam predstavila Bena. Zahvalio sam im na piću i otišli smo.

Dok smo odlazili, Ben je rekao da je djevojkama lako dobiti besplatno piće. Bio je u pravu.

Pokazali smo Benu sobe koje smo pronašli, uključujući oglasnu ploču organizatora putovanja. Vidjeli smo da je svake večeri zabava u hotelu, puno aktivnosti na bazenu, pub crawl i nekoliko izleta u lokalne i velike otočke klubove.

Izašli smo iz hotela do malog supermarketa u susjedstvu razgovarajući o tome na koje putovanje želimo ići. Ne mnogo jer nismo imali mnogo novca.

Kupili smo zalihe pitke vode i nekoliko boca piva. Nitko od osoblja nije obraćao pozornost na našu odjeću, ali jedan je čovjek dobro pogledao moju macu dok sam čučala da podignem veliku bocu s vodom.

U sobi smo zaključili da smo gladni. Katie i ja smo skinule tange i obukle suknju i gornji dio bikinija. Obukla sam jednu od malih okruglih suknji koja se nije sastajala sa strane i malo je zaokrenula tako da mi se vidio Pogrešno sa ruskim devojkama, gornji dio lijeve noge, sve do pupka.Katie ga je još malo pomaknula da pokaže moju macu, ali ja sam mislio da je bolje pokriti macu, barem za sada.

Neposredno prije nego što smo otišli, Ben je najavio 'Pravilo broj 1'. Oboje smo ga pogledali pitajući se o čemu se, dovraga, bavi. Obiteljske orgije jebanje sa profesorom Proizveo je vibraciju na daljinu i rekao da svaki put kad izađemo na ručak i znamo da se vraćamo u sobu, moramo je nositi naizmjenično noseći vibraciju. Zatim je pitao tko želi biti prvi. Oboje smo podigli ruke. Povukao sam se rekavši da sam ga tog dana već jednom koristio. Ben je prenio vibraciju Katie, a ona je čučnula i gurnula ga unutra.

Dok smo izlazili kroz recepciju, Ben je dao brzu vibraciju što je izazvalo glasan uzdah Katie.

Otišli smo i pronašli mali kafić i sjeli za stol vani. Ben je odabrao stol uz cestu pokraj mjesta gdje su svi hodali. Katie je bila na sjedalu okrenutom prema ulici u jednom smjeru, a ja sam bio na sjedalu okrenutom prema ulici.

Kad sam sjeo, automatski sam prekrižio noge. Ben me ispravio, rekavši mi da će me morati kazniti ako to ponovno učinim. Nasmijala sam se i pitala ga hoće li me udariti po guzi. Dobio je sugestivan izraz lica i rekao: "Možda."

Naručili smo i dobili ili piće. Katie je bila tiha nekoliko minuta, a zatim je pomaknula stolicu tako da je bila paralelna s cestom i skliznula dolje tako da joj je guzica ležala na rubu stolice. Njezina mala suknja se podigla i njezina maca je bila izložena. Širom je raširila noge pa ih zatvorila. Mogao sam vidjeti njezine vlažne usne, kao i svatko tko je išao ulicom prema njoj - ako je pogledao.

Nasmiješila sam se i učinila isto.

Ostatak vremena proveli smo čekajući svoju hranu bljeskajući ljudima koji su hodali ulicom, isprekidanim s Benom koji je davao atmosferu na daljinu. Svaki put kad je Ben to učinio, Katie je malo zacvilila što je privuklo nekoliko ljudi da pogledaju prema nama.

Ben je Katie malo smetao dok je jela, ali je konačno uspjela, a mi smo platili i otišli.Bili smo otprilike na pola puta natrag do hotela kad ju je Ben gurnuo preko ruba, a ona me zgrabila za ruku dok se tresla i borila da ostane tiha. Ben je samo stajao i smiješio se.

U hotelu smo se skinuli, sjeli na balkon i gledali ljude koji prolaze. Svi smo sjedili na stolicama s razmaknutim nogama na ogradama. Katie je još uvijek imala vibru i Ben se polako ponovno napušao. Sljedeće što sam shvatio je da se autobus koji je vozio ulicom zaustavio u prometu, točno ispred nas. Neki od putnika bili su na visini gdje su bili u ravnini s nama; a njih 2-3 zurilo je ravno između naših nogu.

To je bilo to za Katie, s tim strancima nekoliko metara od nje upravo je doživjela orgazam. Također glasno, iako se nije moglo čuti puno od buke prometa.

Kad je autobus krenuo, nekoliko mladića te muškarac Uredski milf seks žena u hotelu preko ceste izašli su na svoje balkone i bili oko 25 stopa od nas. Sve su bile u kupaćim kostimima – za razliku od nas.

Preko buke prometa pozdravili smo jedno drugo. Par je ušao, ali mladići su ostali vani, pili pivo i gledali nas. Nedugo zatim ušli smo i nas troje smo legli na krevet. Zaspao sam, a kad sam se probudio, Katie je jahala Bena dok su 2 mladića još uvijek gledala.

Te smo večeri otišli na sastanak turoperatora gdje su nam ispričali nešto o San Antoniju i pokušali nam prodati označene za svaki događaj na Ibizi. Preskočili smo kraj sesije i ostatak večeri proveli u hotelskom baru.

Unutarnji bar ima vrlo niske sofe za koje kad sjednete prvi put pomislite da padate na pod. Kao rezultat toga, Katie i ja smo sjedili ondje široko raširenih nogu. Na veliko zadovoljstvo muškaraca u baru, nije bilo načina da sakrijemo svoje gole mačkice, a da ne prekrižimo noge – što nismo. Hotelska zabava te je večeri započela i završila rano jer je tamo bila samo šačica ljudi. Pa nismo išli.

Noć je bila tako topla da smo svi spavali na vrhu kreveta ne znajući gleda li itko u našu sobu. Zapravo, nikada nismo navukli zastore i svjetlo je bilo upaljeno čitava 2 tjedna. Mora da smo osigurali voajerski raj za ljude u hotelu preko puta.

Bilješka autora

Upravo sam shvatio da ako pišem o svemu čemu su se Amy i Katie bavile kronološkim redom, napisao bih knjigu, a ne kratku priču. Odlučio sam pisati samo o najboljim dijelovima i poredati ih po dobu dana. Grupirao sam ih u Doručak, Dan i Noć, ali bit će preklapanja jer su 'događaji' prelazili iz jednog doba dana u drugo.

Vanesa

Doručci. Prvog jutra kad smo otišli na doručak, Katie i ja smo samo obukli jedan od naših prsluka. Kad smo sišle dolje, vidjele smo da su neke djevojke nosile bikinije ili tange bikinije, neke su nosile suknju i gornji dio bikinija, a neke samo donji dio bikinija ili tangi.

Budući da mnogi gosti nikada nisu stigli na doručak, jedna je konobarica mogla paziti na mali broj ljudi koji su bili tamo, a nije se činilo da joj smeta nedostatak odjeće.

Sljedeće jutro obukle smo samo donji dio bikinija u tangama kojima nedostaje donja polovica materijala, one koje smo nosile prvi dan. Nismo čak ni obuli cipele. Osoblje ili gosti nisu reagirali na njih pa smo sve dane nakon toga nosili bilo koji od 3 druge vrste tangi bikinija koje smo imali sa sobom.

Moram priznati da smo dobili nekoliko pogleda i komentara ostalih gostiju, uostalom, naše su pice bile izložene.

U početku je bilo malo 'čudno' biti tako malo odjeven u hotelskom restoranu, ali ubrzo smo se navikli.

Jedno jutro dok smo izlazili iz restorana pozvao nas je recepcionar. Mislio sam da ćemo mi ovdje biti u nevolji, ali on nam je samo rekao da trebamo nositi cipele u restoranu jer postoji opasnost od razbijenog stakla.

Day Times. Prvog smo dana odlučili istražiti San Antonio.Katie je nosila jednu od suknji s omotom i vrlo proziran gornji dio bikinija, a ja sam nosila jednu od tankih širokih mikro suknji i vrlo proziran gornji dio.

Budući da smo namjeravali jesti negdje vani, bio je moj red da nosim daljinski upravljač.

Satima smo lutali posvuda. Ivana Stamenković Sindi price Ben me stalno podsjećao na ono što je u meni, obično kad sam to najmanje očekivala. 3 puta me natjerao da svršim tog dana, i svaki put kad su drugi ljudi bili u blizini. Dobio sam nekoliko smiješnih pogleda. Jednom kad sam svršavala ispala mi je torbica i kad sam to uspjela, čučnula sam da je uzmem. Dok sam to radio, čuo sam zvižduk i podigao pogled ispred sebe i vidio mladića kako mi zuri između nogu. Ispustila mi je torbica nekoliko puta nakon toga.

Tijekom poslijepodneva naišli smo na sex shop i ušli u njega. Bilo je nevjerojatno, nikad nisam vidio toliko sex igračaka, od kojih s nekima još uvijek ne znam što biste trebali učiniti. Ben je inzistirao na kupnji 2 para lisica.

Ručali smo u McDonaldsu, a Katie i ja smo bljeskali svojim mačkicama svakome tko je pogledao prema nama. Jedan od moja 3 orgazma tog dana bio je u tom Ruskinje su poon jedan dobar dan bio je kada smo otišli brodom do jedne od obližnjih plaža. Trajekt je bio mali i ljudi su sjedili u redovima Jebi me polako nasuprot drugima. Odabrali smo mjesto nasuprot grupice tinejdžera i pružili im zadovoljstvo da nam bulje u pičke ispod suknji. Nosila sam jedan od kompleta pravokutnika. Imali smo sunčane naočale kako bismo mogli gledati kako nas promatraju, a da oni ne znaju.

Plaža je bila izvrsna, puno toplog pijeska i tople, čiste vode. Jedan kraj je očito bio za ljude koji su se htjeli sunčati goli, pa smo otišli na taj Michelles starinski nakit odjevenog dijela i svi smo se skinuli (da, i Ben). Nitko nije obraćao pozornost na nas, ali nas je mnogo ljudi gledalo dok smo hodali uz obalu obale do oba kraja plaže.Ben je odlučio učiniti malo zanimljivijim za zureke tako što je ušao između nas i držao nas za ruke ili stavio ruke oko naših strukova.

Dobili smo još više pogleda kad smo Katie i ja otišli u mali bar po sladoled bez da smo išta stavili na sebe.

Malo kasnije smo Katie i ja prošetali po parkingu, kafiću na drugom kraju plaže i malo uz obalu. Opet smo išli goli.

Išli smo i na kupanje nekoliko puta i Ben je zaključio da je predugo gledao nas dvije gole djevojke. Jednog po jednog nas je natjerao da plutamo na leđima i zajebao nas je Nick vanessa sex ostale plivače. Izašli smo iz vode točno usred odjevenog dijela i ušli među njih kako bismo se vratili svojim ručnicima.

Na brodu na povratku Katie nije obukla suknje; umjesto Katia ruska varijanta transkripcije nosila je bikini s tangama koji joj je ostavljao nepokrivenu macu. Nasuprot nas sjedio je par srednjih godina. Muškarac je izgledao sretno, ali žena je izgledala kao da će eksplodirati. Nije ni upola ožalostila svog muža.

Pješačenje natrag do hotela iz luke bilo je 'zanimljivo', imali smo nekoliko ljudi koji su gledali u nas i nekoliko mladih dječaka koji su nas pratili. Jednom kada su prošli pored nas i vraćali se prema nama da još jednom pogledaju; Ispustila sam torbu i čučnula, raširenih koljena, da je podignem. Gledao sam ih kako bulje u moju mačku.

Sljedeći dan Ben nas je odveo u veliki supermarket koji smo vidjeli. Otišli smo u odjel za kućne ljubimce i Ben je kupio 2 ogrlice za pse i 2 povoca. Pitao sam ga hoće li nas jednog dana voditi po gradu. Svi bi rekli, "tako nešto". Katie i ja nosile smo prozirne suknje tog jutra, a blagajničarka je dugo gledala dok je radila. Nakon toga smo dobili autobus do druge plaže. Nosila sam suknju na omot, dok je Katie nosila jednu od lepršavih.Sjetila sam se trika o držanju bočne strane nezakopčane suknje zajedno, trljanju o rub sjedala i puštanju tako da je izgledalo kao da je suknja zapela za nešto i pala na tlo ostavljajući me golu ispod struka. Mali vrisak i lažna panika natjerali su ostale putnike da me pogledaju.

Katie je bila toliko impresionirana da je kad smo se vratili odjenula tu suknju i isprobala je. jebanje u vodi Obiteljske orgije Dobro je shvatila. Samo što je ona završila potpuno gola jer smo se odlučili vratiti u toplesu. Nosila sam samo jedne tange koje su mi macu potpuno otkrile pa sam dok smo šetali San Antoniom nosila samo par špagi (i cipela).