Matthews brides com

Ovo je nastavak serije "Rob, Robin i Darin" koja dokumentira četverogodišnju vezu koju smo nas troje dijelili (i bilo je puno dijeljenja).molim vas, uživajte!

***************

Darin je imao njezin auto i čekao nas je kod kuće, ali smo trčali kroz prilaz. Naručila je moj latte i dva frappuccina, jedan za nju i jedan za Darina. Stisnuo sam joj koljeno, "Robin, stvarno je slatko kako se uvijek brineš za svoja dva tipa."

“Pa, moji dečki brinu o meni,” nacerila se, “i ovaj će vikend biti zabavan, a oboje ćete biti u blizini.

Ušli smo u kuću i spremili nekoliko stvari. Držala je šalicu u ruci, počela se smijati i razmazala mi šlag po usnama. "Samo budi miran.daj da ga poližem."

Prije nego što sam uspio bilo što reći, jezikom je prešla mojim usnama i počela ljubiti moje lice, ostavljajući mokre, ljepljive tragove.

Nakon još jednog pokušaja da mi poliže lice, i dalje se hihotala; kao odmazdu, zagrabio sam malo i išarao bradavice, sjajeći joj kroz majicu.

"Smiješan čovječe. mislim da to moraš očistiti."

Nasmiješila sam se: "Rado!" Nisam mogao odbiti takav poziv; Polizao sam ga i žvakao njezine grickalice kroz majicu. Prevlačeći nježne poljupce preko njezina vrata, skinuo sam majicu, dok je ona skinula grudnjak i izašla iz hlača (bez gaćica.ima puno toga za voljeti kod žene, poput Robin).

Parkirala se na stolac, naslonila se i raširila noge. Zadirkujući me i polako prolazeći prstom kroz njezinu macu, "Dušo, trebam malo vrhnja za šlag ovdje!"

Zacvilila je dok sam joj bradavice stavljao sitne točkice i malo ih širio po njezinoj mačkici. S vrhnjem za šlag i široko raširenih nogu, bila je slatka, vruća.i vrlo jestiva.

Nacerila se: "Možda će ti trebati žlica."

"Ne, imam sve što trebam upravo ovdje", i spustio sam hlače i donje rublje na pod. Kurac mi se oslobodio i ponosno stajao; pokazujući neke, prešao sam rukom preko drške i podigao je.

Dobila je onaj seksi, jebeni osmijeh i šapnula: "Da, imaš.savršen alat za posao!"

Dok sam joj sisao iz sisa.njihala ih je naprijed-natrag, čisto da me još malo zeza.

Isprva sam samo dražio njezin klitoris i lizao šlag, a odlučio sam krenuti do kraja. Uzeo sam prst i lagano gurnuo malo unutra; ono se, na neki način, rastopilo iznutra i počelo mi pumpati jezik što sam dublje mogao. Okus joj je bio sladak, topao i mošusan.Pratio sam joj stidne usne, provukao jezik kroz njih i vratio se do njezina klitorisa

Otprilike tu je Darin stigao kući.čuli smo vrata garaže i oboje smo bili uzbuđeni što nam se pridružio.troje je bilo neizbježno.

Dok je ulazio u kuhinju, Robin ga je pozdravio: "Dobrodošao kući dušo. Imamo kavu i tvoja je na stolu. tvoja je omiljena. Ali prvo se moraš pridružiti zabavi!"

"Mislim da ste mi upravo spojili dvije omiljene stvari. ovo je briljantno. hvala ljudi!"

"Da, stari, ali moraš donirati svoj šlag večerašnjoj seksualnoj zabavi."

Darin je došao sa svojim velikim, požudnim osmijehom, "Zvuči zabavno, ali nemoj stati zbog mene.nastavi.imam ideju za svoj šlag!" Skinuo je vrh šalice, spustio ga na pod i raširio ga po mom kuracu, na vrhu glave s kuglicom.

Odmah se nagnuo naprijed i počeo lizati, gore-dolje, kurac tvrd Slike guzica kamen. Temeljito radeći na glavi i trupu, uzeo je svako moje jaje u svoja usta i sisao ga. Obuhvatio ih je rukom i zakotrljao ih naprijed-natrag. Zatim je pogladio pulsirajuću dršku, osjećajući puls svake vene koja je ocrtavala meso tvrdo poput stijene.

Mahnito radeći jezikom, cijelog ga je gladio i sisao; zabrinuto je gurnuo pola u usta, ali ja sam stavila ruku na njegov potiljak, gurnuvši ga da uzme još. Matthews brides com "Jebote.jebote.Darine.Darine.to je dobro.tako dobro.jebotekkk.uzmi.uzmi moj kurac!"

Polizao je dugu mesnatu osovinu i zastenjao, dok su mu se usta ponovno zatvarala oko glave.Izvukao ga je, divio mu se i nacerio se. "Mislim da bismo trebali ponovno probati šlag.mislim da je afrodizijak!"

Opet je spustio usta preko njega, a jezik mu je klizio i divlje plesao po tvrdom mesu. Nabijao se na kolac, iznova i iznova, Ja sam super djevojka u svakom centimetru dok mu je prolazio kroz usne. Pokušao je uzeti sve i jasno je slavio način na koji mu je peckala grlo. Upali smo u zadovoljavajući ritam, ali on se konačno povukao i podignuo pogled, "Hoćeš li sada učiniti svoje?"

Podigao sam pogled prema Robinu, "Hoćeš učiniti njegov?"

Skočila je dolje, "Molim vas, sjednite, mladiću."

Pružio joj je svoju šalicu i počeli smo pokrivati ​​njegov kurac posljednjim vrhnjem za šlag. Njegov se kurac izvio iz tijela poput velike debele kuke, poskakujući dok je stajao kako bi preuzeo prijestolje. Njegov penis, čvrst poput kamena, izgledao je tako da se niste mogli ne diviti, željeti.pa čak i žudjeti.

Ipak, Robin i ja smo bili očarani i jedva smo čekali da to podijelimo. Gurnula sam mu noge u stranu i spustili smo se da ga sisamo, Robin je uzeo desnu, a ja lijevu polovicu.

"Da.da, samo tako, budi mi kurve.da.da, to je to.budi mi drolje.mmmm, tako dobro.osjećaj je tako dobar!"

Naši su se jezici zapleli po vrhu njegovog kuraca i poljubili smo se. Poljubac je kratko trajao i vratili smo se na njega, prelazeći mojim usnama preko tijela dok je Robin uzimao glavu. "O, jebote.jebi ga.jebeno radi to.radi taj veliki kurac.da, budi moja drolja.da.da.to je to!"

Idući naprijed-natrag, prvo Robin pa ja.izmjenjivali smo se. Sjećam se da ju je držala objema rukama. i obožavala je, ližući donju stranu. Uzela je glavić u usta, kao da je dragocjen i polizala ga cijelog; voljela je njegov kurac.oboje smo voljeli njegov kurac.

"To je savršeno, Robin.savršeno.o Bože.puši to.puši to.da, popuši mi kurac. Jebi ga.uhhhh.uhhhh.uhhhh.da .da, to je to!"

Omotala je ruku oko baze i pogladila ga, dok se pomicala kako bi bolje poravnala stvari; bila je odlučna da to dublje prihvati.

S usana joj je curila pljuvačka dok je gledala u mene, a zatim u Darina. Postupno ga je ugurala u grlo, uzimajući svih deset i ljubeći mu stidne kosti. Jebeno je nevjerojatno za gledati.uvijek sam želio da to mogu učiniti. Nasmiješio se i zadovoljno kimnuo glavom unatrag, "Da.da, to je to.posisaj dobro.uzmi duboko.upotrijebi grlo.o Bože, to je to.upotrijebi svoje grlo!"

Pomislila sam kako je dobar osjećaj kad me odvela do kraja. voljela bih Darinu pružiti isto zadovoljstvo. Mislio sam da bih stvarno trebao vježbati (siguran sam da Darin ne bi imao ništa protiv) i možda bi Robin mogao pomoći; Znam da zvuči ludo, ali možda bi mi djevojka mogla dati lekcije dubokog grla.

Kad sam se još jednom okrenula, pritisnuo mi je usne, širom sam se otvorila i nježno ga uzela u usta. Bilo je tako toplo, gusto i čvrsto; imati Darina u svojim ustima osjećao sam se prirodno.tako savršeno.kao da pripadam na koljenima.znaš?

Kad sam obuhvatila usnama glavu, tu prekrasnu ljubičastu glavu, mogla sam osjetiti njenu toplinu.život koji pulsira unutra; Željela sam ga zauvijek u svojim usnama. Glava je buknula iz drške.i sviđalo mi se kako se to uvijek osjećam, prelazeći preko mojih usana i jezika. Jezikom sam milovao donji dio njegove dugačke kite dok ju je pumpao dublje. Njegova je ruka zgrabila moju glavu i nježno me vodila, pumpajući je sve do grla i izazivajući refleks grčanja.

Poskakivala sam gore-dolje po njegovoj dršci, jezikom perući izbočine i vene koje su označavale površinu. Spustila sam se niže, smjestila se između njegovih nogu i lapnula mu jaja; mesnati su i teški.i savršeni. Kružeći jezikom po glaviću i ližući dršku, slučajno sam pogledao Robin i htjela se preseliti u dnevnu sobu.

Stvari su bile prilično burne, ali je definitivno bilo vrijeme da se stvari premjeste negdje drugdje. Ustali smo da krenemo prema dnevnom boravku, "Buddy, tvoj trenutak je savršen. stigao si baš na vrijeme za kavu."

"Ali mislim da nam je ponestalo vrhnja za šlag", nacerio se. "Ipak, imam malo u jajima.prošla su otprilike tri dana."

Nacerio sam se i udario ga po guzici, "Još bolje, stari. Imaš vremena i došao si spreman!"

"Dušo, želim to. Igre za spavanje za odrasle sve. jebanje od pozadi Medicinski Tvoj kurac je uvijek dobar, ali vrijednost od tri dana je savršena." Legla je preko kauča, a ja sam odmahnuo glavom, "Valjda smo dobili zapovijed za marš. ona želi tri dana!"

Nisam gubio vrijeme, a ona je zastenjala: "Ahhhh.ahhhh.mmmm.mmmm.ahhhh da.sisaj.sisaj mi macu!" Sisao sam njezine mačkice, a jezik mi se uvukao u parni prorez.

Prešla je rukama preko tijela, stiskala grudi i ugađala tvrde bradavice. Darin je stajao iznad, gurajući svoj kurac do njezinih usana, "Izvoli.da, to je to, uzmi.uzmi taj kurac.mmmm.uzmi taj kurac!"

Počeo je pumpati kroz njezine usne, dok sam ja jeo njezinu macu. Išao je polako i postupno radio sve dublje sa svakim udarcem; kad su se mišići njezina grla opustili, gurnuo ga je kući.

Nastavio je postojano, ali nježno napadati njezino grlo i pogledao me: "Ahhhh bože.jebi ga Rob.Rob, ona je nevjerojatna.uhhhh.uhhhh.uhhhh.to je skroz. skroz unutra. jebote!"

Podiže pogled: "Ona je.moja djevojčica je nevjerojatna!"

"To je to, dušo.daj mu to grlo.da.da.daj to grlo.sve to grlo!"

Prstima sam joj raširio usne od pice i jebao se jezikom, prije Matthews brides com što sam postao cijeli klitoris. Sisao sam pupoljak između usana i obrađivao ga jezikom. Njezina je maca drhtala i brusila mi lice, ali nastavio sam s tim, sve dok se nije počela grčiti. Jedva sam mogao disati, a osjećao sam kako joj orgazam prolazi kroz tijelo

Unutar kratkog razdoblja, Darin joj je držao glavu i gurao se do kraja, nježno je jebeći njezino grlo kratkim brzim utiscima. Definitivno na rubu, mogla sam to čuti u njegovim stenjanjima, "Oh sranje. sranje. sranje. curo, zbog toga ću. svršiti. jebati. da .da.jebote!"

Grgljajući oko njegove velike osovine, uzela je sve. svih deset inča i sva tri dana, ravno u grlo. dobila je trodnevnu grlokutu.Pustili smo je da legne i oporavi se; hvatala je dah.

Vruća, pulsirajuća i spremna za pozornost, gladila sam svoj kurac, pumpajući kroz šaku dugim zadovoljavajućim potezima. Bilo je bijesno duboko crveno, s glavom koja se približavala ljubičastoj, Goli muški veliki kurac Darin je već bio na koljenima, "Rob, shvatio sam!"

"Ti si na Crvenokosa tinejdžerka lijepa tinejdžerka da budeš drolja", nacerila sam se, "droljo moja!"

Bila sam tako spremna za malo olakšanja, i gotovo sam mogla osjetiti dodir njegovih usana, dok je senzualno gladio tijelo. Ruka mu je lutala gore-dolje po osovini, osjećajući toplinu i pulsiranje pod njegovim dodirom.

Obožavajući, protrljao ga je po licu i senzualno ga poljubio. Vrtio je jezikom preko vrška; letio je preko proreza, polizati kapljice seksa. Potpuno je uživao u tom iskustvu, ali ja sam bila nestrpljiva da udarim bokovima naprijed i zabijem ga u njegova usta.

Napokon mu je tamnocrvena, natečena šljiva iskočila kroz usne i odmah je počeo poskakivati. Napumpala sam, ali on je znao što trebam i postao je agresivan, udarajući ga o granice svog grla.

Gledao sam ga kako ponovno počinje rasti, njegov veliki kurac kako pulsira. Zamotao ju je u šaku i počeo je milovati natrag do njezine pune slasti. Nagnula sam se naprijed kako bih kliznula rukom niz njegova leđa.guzica mu je bila jebeno strašna i nisam mogla a da ne odgovorim, "Jebote. To je strašno vruća guzica!"

Robin se nacerio: "Mislim da ovdje ima mnogo zgodnih muškaraca!"

Kad sam gurnuo prste unutra, zastao je i zastenjao: "Da.jebote, to je dobro.jebi me u dupe.ali jebi ga s pravom stvari, stari.moraš me jebati!"

Drugom rukom sam ga natjerala da se vrati na moj kurac. Opet, dovodeći do krajnjih granica, radio je sve dok nije ostao bez daha i morao se povući. Pogledao me u oči i pomilovao dršku, "Spremna da ga jašem?"

– Mmmm, uvijek sam spreman. Prije nego što sam mu odgovorio, Robin je trčao po lubrikant.

"Stvarno volim kad se moji dečki jebu. tako je vruće!"

"Kladim se da me taj penis može natjerati da opet pucam."

Pružila mi ga je, a ja sam ga razmazao po svom kurcu, "Kladim se da može i. Medicinski ples dat ću sve od sebe, ali stari, neću još dugo izdržati."

Lubrikant je djelovao umirujuće na moj kurac, ali sam se snažno stisnula i pljusnula ga preko njegove guzice, u pokušaju da odgodim stvari.

Dok je gledala kako nestaje između njegovih obraza, Robin se, kao i obično, super napalila. Pipala je prstima i gledala ga kako se nabija kurac, uzimajući sve i zaustavljajući se u mom krilu.

Uživala sam u osjećaju njegove debele, mišićave guzice, grleći moj kurac i kupajući ga u senzualnom užitku. "Jebote, čovječe, ta guzica je gladna.gladna kurca. Ahhhh.da, osjećam kako me hvata za kurac. Mmmm, sviđa mi se.da.da, tako čvrsto.tako jebeno čvrsto!"

Robin je gledala kako počinje vrtjeti bokovima, polako gradeći ritam koji je prepoznala kao čisti užitak. Smočila se samo od gledanja.i počela raditi klitoris. Njezine uspravne bradavice stegnule su joj areolu i usta su mi potekla, razmišljajući o tome kako bi se osjećale u mojim usnama.

Pogled sam prešao preko njezina tijela, ali Darin je zastenjao, "Rob.Rob.jebi me.jebi me.učini to.da, daj mi taj teret.uhhhh.uhhhh. .uhhhh.jebi me.jebi me.koristi to dupe.da.da.da.daj mi taj veliki teret!"

To nije bio moj plan. prihvatila sam izazov i bila odlučna da ga natjeram da ponovno svrši. Osim toga, bio sam raspoložen da stvari potraju.i odlučan to zadržati.

"Volim ga.uhhhh.uhhhh.uhhhh.o Bože, volim ga voziti.jaši tog kurca!"

"Oh dušo, i ja također. Osjećaj je tako. tako jebeno dobar. uživaj u tome. upotrijebi ga. upotrijebi taj veliki kurac. zajaši ga!"

Tako smo se divlje tucali, sve dok nije ostao bez daha i ja sam preuzela. Podigavši ​​svoje tijelo u susret njegovoj guzici, nastavila sam i snažno pumpala. Uzeo je sve što sam mogla dati, držeći se jednom rukom i trzajući drugom.

Uhvatila sam Robinov smiješak; u potpunosti je uživala, a prsti su joj jurili po klitorisu.

Uzeo sam što sam dublje mogao, i s nekoliko super jakih udaraca, konačno je izgubio.Glasno je zagunđao, rasipajući sjeme po sebi i kroz prste.

Postupno sam usporio, ali Darin je i dalje osjećao njegovu čeličnu tvrdoću, udaranje i pulsiranje u njemu. Gotovo sam zastala da dođem do daha, ali on je zastenjao: "Samo me jebi.nastavi me jebati.ahhhh.ahhhh.ahhhh.keeeeeep jebi me.da!"

Polizao je prste, razmazujući ga po usnama, a ja sam počela snažno pumpati, udarajući mu u dupe, "Da.da.sagni se i stvarno ću te pojebati.uhhhh.uhhhh. .stvarno dobro!"

Otkotrljao se i legao preko kauča, dok sam ja gurnula natrag u njega, odostraga. Potpuno sam se izvukao, prije nego što sam ponovno gurnuo natrag. Ponovio sam to nekoliko puta i onda se stvarno uozbiljio; Počeo sam jebati snažno, s najdužim, pohlepnim potezima koje sam mogao. Dok sam bokovima lupao, glasno i mokro, po njegovoj guzici, preplavila me potreba, "Oh, jebote.uhhhh.uhhhh.uhhhh.da, to je slatko.uhhhh.uhhhh. .slatko jebeno dupe.slatko jebeno dupe!"

"Jebote. Mmmm.nikada mi neće dosaditi taj kurac.da.da.da, tvoj kurac je sladak.uhhhh.uhhhh.osjećaj je.osjećaj je nevjerojatan .jebi me.jebi me!"

Kukovi su mi se brže napumpali, zabacila sam glavu unatrag i vrisnula: "Jebi ga.jebi ga.svršavaš.svršavaš.Darine.Darine.da .da.da, uzmi!" Izvukao sam se i dizao kao ludi jebač, sve dok mu nisam prešao preko leđa.

"Jebeno me pokrivaj, čovječe. pokrivaj me. daj mi taj teret. da, sav taj teret!"

Robin je polizao sjeme i uspjela sam progovoriti, "Mmmm.to je stvarno dobra stvar, djevojčice. Da, polizaj ga dobro."

"Dušo, trebamo još mnogo više kave u budućnosti!"

Darin se nacerio: "Svidjelo mi se vrhnje za šlag, ali misliš li da bismo ga sljedeći put mogli Azijski momak bela devojka u piće?"

Robin je zapalio: "Sad govoriš o Café Robbé!"

"Café Robbé. Što je Café Robbé?"

"To je kao cum latte, koristeći moju spermu. ali nema razloga da to ne bude Café Darin. znaš. Očisti i ispričat ćemo ti cijelu priču za večerom."

"Dobro zvuči. ipak ovo moram čuti. Možda bismo mogli otići u Café Robbé, sutra ujutro, prvo. Skoro uvijek se probudiš s drvima, a Robin i ja se možemo pobrinuti za to umjesto tebe."

*************

Nekoliko tjedana kasnije bili smo u kafiću i pijuckao sam kavu s mlijekom dok sam čekao ostala pića.

Robin i Darin zadirkivali su jedno drugo zbog "cummicinnosa", naravno. Tiho je objavio, s velikim osmijehom, "Moramo udvostručiti Robin's i učiniti ga ekstra kremastim, s dodatnim čašicama."

"Dušo, uzet ću onoliko injekcija koliko mi možeš dati", odgovorila je tihim tonom.

Bio sam iznenađen da je itko to čuo, ali sam gledao kako naš slatki, tetovirani barista malo pocrveni. Potvrđeno je kad sam uzeo ostala pića.

"Dva Mocha Frappuccina za Roba", ali ispod glasa je prošaptala, "možda može dobiti dodatne kremaste čašice kod kuće?"

Nacerila se, "prijatno", i okrenula se da počne još jedno piće.