Velika ali bijela djevojka

Bok, i dobrodošli u moju prvu priču!

Domaćinstvo: Svi spomenuti stariji su od 18 godina. Ono što ćete ovdje pročitati prilično je slično onome što se dogodilo, ali nekoliko je detalja promijenjeno. U ovome nema tvrdokornog seksa ili nečeg sličnog. Više o sporoj ENF priči, čisto da znate u što se upuštate. x

Ovo se dogodilo prije nekoliko godina.

Prvo, mislim da bi malo o meni pomoglo. Pa, ja sam Beth (ili Bee / Honey Bee za moje roditelje i nekoliko mojih starijih prijatelja). 5'4. Vitak, ali ne mršav. Smeđa kosa. U vrijeme ove priče imao sam 19 godina i još sam živio kod kuće s roditeljima u malom gradu u UK.

Oduvijek sam pomalo tražio uzbuđenje, ali sam i totalni slabić.Sve što je povezano s adrenalinom, od rollercoastera do skokova s ​​padobranom, i uvijek ću biti prvi od svojih prijatelja koji će se oduševiti i prijaviti. Tada ću biti prvi koji će pokušati odustati kad za to dođe vrijeme (iako mi se na kraju sviđa kad stvarno prolazim kroz te stvari).

Tijekom godina pokušavao sam smisliti načine da se suprotstavim svom kukavičluku kako bih mogao raditi zastrašujuće zabavne stvari zbog kojih se toliko uzbuđujem. Reći mnogim ljudima što ću učiniti je jedan od načina (tako da to moram učiniti ili izgubiti obraz), kao što je natjerati prijatelja kojem vjerujem da mi zavrne ruku ako se pokušavam povući ("možeš vratite svoj telefon NAKON rollercoaster Bee").

U svakom slučaju, to bi moglo pomoći u objašnjenju nekih mojih postupaka u ovoj priči. To je priča o traženju uzbuđenja, ali to je vrlo drugačije uzbuđenje od onoga što je bilo moje uobičajeno. Počet ću na samom početku s događajem koji se dogodio nedugo prije glavne priče, vjerojatno sam po sebi nije vrijedan cijele priče, ali to je ono što me inspiriralo da učinim ono što sam napravio.

U našoj obitelji imamo tradiciju svake nove godine. Moj tata, starija sestra i ja ćemo otići na kupanje u hladnoj vodi u moru (mama je nepokolebljiva da ne želi sudjelovati u tome, vrlo mudro!). Neoprenska odijela oblačimo doma kako bismo se donekle aklimatizirali na nošenje na hladnom zraku na pola sata vožnje do plaže. Zatim idemo u more da se nakratko zaronimo i vratimo se do automobila da obučemo lijepu toplu, suhu odjeću.

Samo što ovaj put nije baš išlo po planu. Otrčali smo natrag na plažu, snažno drhteći kad su se natopljena odijela susrela s hladnim zrakom. Vrativši se do auta, plesala sam s noge na nogu čekajući da ga tata otključa i nađe. bez vrećice s odjećom. Velika ali bijela djevojka U našem uzbuđenju i općenito lošem planiranju ostavili smo ga pokraj ulaznih vrata spremnog za ulazak u auto, i svi smo pretpostavili da su ga drugi pokupili!

Nismo se mogli vratiti u mokrim odijelima, bilo je to predugo putovanje da bi bilo tako hladno.Na kraju se tata dovezao u kratkoj, tankoj nepromočivoj Vruće djevojke pecaju gole i blatnjavom ručniku (kojim držimo u autu da obriše španijela nakon mokre šetnje) na krilu pokrivajući svoju skromnost. Sestra i ja smo se vozile otraga, gole i stisnute jedna uz drugu pod blago smrdljivim psećim pokrivačem iz čizme.

Zapravo nije bilo tako dramatično, kući smo stigli bez problema i mislim da nitko ništa nije vidio. Ali u glavi mi je ostala misao; "što ako me netko vidi. Što ako me netko vidi. Što ako me netko VIDIO?!"

Bilo je zastrašujuće. I električni.

Tijekom sljedećih nekoliko mjeseci zatekao sam se kako sve više i više razmišljam o tome. Znao sam da se ne želim posebno izlagati, barem u tom trenutku, ali sam ideju o riziku smatrao tako uzbudljivom. Evo ga, novo uzbuđenje za loviti - ali jedno koje ću se morati prisiliti da prođem sam. Nisam se baš mogao osloniti na svoje prijatelje da me poguraju u ovome, ili objaviti svijetu da ću to učiniti.

Ljeto se zakotrljalo i odlučila sam da je vrijeme za djelovanje. Izabrala sam dan kada su mama i tata otišli u posjet mojoj teti (ne mogu se sjetiti što je moja sestra namjeravala, ali nije bila u blizini). Moji roditelji su otišli tatinim autom pa je mama bila tu da posudim (što joj je super). Odlučio sam se odvesti malo dalje od grada i otići prošetati šumom.

Šuma. Nije predaleko, tako da nisam morao držati živce za dugu vožnju. Dovoljno velik da mogu hodati nekoliko sati ako želim. Puno mjesta za skrivanje ako trebam u žurbi. Savršen.

Već sam znala odjeću koju ću nositi. Razmišljao sam o tome tjednima, čekajući topli dan. A danas je bilo toplo, čak i vruće.

- Cipele: udobne tenisice u kojima obično planinarim kad su suhe

- Čarape: debele i praktične za izbjegavanje žuljeva

- Haljina: moja omiljena žuta ljetna haljina, na bretele na vrhu od dovoljno debelog Velika ali bijela djevojka da većina svijetlih grudnjaka bude skrivena. Prilično lepršav na dnu koji se spušta do sredine bedra.

- Grudnjak: nema

- Gaćice: nema

Pogledala sam se u ogledalo i procijenila odjeću.Bradavice su mi se jedva vidjele. Moglo bi se reći da nisam nosila grudnjak, ali moralo bi se stvarno pokušati reći. Donja polovica je dobro pokrivala sve kad sam bio uspravan, samo bih morao paziti gdje i kada se saginjem ili čučnem.

Spakirala sam mali ruksak s kremom za sunčanje, nekoliko boca vode jer je bio prilično vruć dan i nekoliko sendviča. Stavila sam i gaćice, za svaki slučaj. Na izlasku sam se predomislio, odlučivši da ću se uplašiti ako ih imam. Pa sam ostavila gaćice s rubljem da se suše na klimatizu u hodniku. Osjećajući se prilično ponosno na sebe i pokušavajući ne razmišljati o svim načinima na koje bi se ovo moglo obiti o glavu, ušla sam u auto i odvezla se.

Leptirići u mom Tinejdžer s prirodnim sisama postajali su sve jači i jači kako sam se zaustavljao na parkiralištu gdje će započeti moja šetnja. Srećom, bilo je tiho i uspio sam odvojiti nekoliko trenutaka da se saberem prije nego što sam izašao iz automobila i krenuo stazom.

Bio je to prilično miran dan, ali osjetiti lagani povjetarac na mojoj kratkoj haljini uz moju golu, svježe obrijanu vaginu po Toni Lawrence zrela put je nešto što nikad neću zaboraviti.

Prvih sat vremena prošlo je bez incidenata. Možda su neki ljudi mislili da sam bez grudnjaka, ali mislim da to nije ni neuobičajeno. Prošla sam pored nekoliko ljudi i pažljivo provjerila da mi se haljina nije podigla prije nego što su se previše približili. Mislim da nitko nije bio mudriji što između mog najintimnijeg područja i svijeta u cjelini nije postojala nikakva barijera, ali ja jesam, i volio sam to i bio sam usrano prestrašen u jednakim dijelovima. Znam da zvuči prilično jadno prema standardima ove stranice, ali hodati tako okolo bilo je prilično veliko uzbuđenje.

Jedini mali problem na koji sam naišao tog jutra bio je stiles. cepanje odeće Mama sin Za moje čitatelje koji nisu iz Ujedinjenog Kraljevstva, stil je u osnovi korak za prijelaz preko ograde kada nema vrata, tako da ljudi mogu prijeći, ali životinje ne mogu. Obično se izrađuju od jedne drvene daske provučene kroz otprilike polovicu ograde.Ili ako je viša ograda, dvije daske koje se križaju. Nadam se da sam to dovoljno dobro objasnio - ali ako nisam, brzo pretražite slike. Neki stilovi mogu imati popriličan razmak, a kako nisam najviša osoba, često moram podići noge prilično visoko da pređem preko ograde. Uvijek na kraju ostaneš dvostruko savijen na vrhu dok pokušavaš smisliti najbolji način da prebaciš nogu i spustiš se i na drugu stranu!

Uglavnom, na ruti je bilo dosta staza i dok sam ih prelazio znao sam da nema šanse da nešto sakrijem. Haljina bi mi se čak podigla i ponekad zapela ispod ruksaka, pa bih se morala ponovno namjestiti kad bih bila dolje s druge strane.

Ovo nije bio veliki problem, samo bih se pobrinuo da nitko nije u blizini kad bih ih prešao. Jednom ili dvaput to je značilo da se motam sa strane i čekam da ljudi prođu kraj mene i nestanu mi iz vida. Ali mogao sam samo glumiti da se odmaram ili da gledam u svoj telefon. Bez problema.

Bio sam blizu kada nisam shvatio koliko brzo se približava nekoliko biciklista. Ali još uvijek su bili prilično daleko i da su išta primijetili vjerojatno bi pretpostavili da nosim gaćice boje kože. Vjerojatno. Nadao sam se (ili jesam?).

Nedugo nakon incidenta s biciklistom odlučio sam stati na ručak. Presjekao sam stazu prema čistini koja izgleda obećavajuće koju sam mogao vidjeti kroz drveće (krećući prilično zaobilaznim putem kako bih izbjegao visoke koprive, jer o Staru milfu jebe ne treba razmišljati!). Našao sam se na travnatom, suncem obasjanom proplanku dovoljno daleko od staze da sam znao da me neće vidjeti, i sjeo prekriženih nogu na tlo.

Haljina mi se malo podigla i osjetila sam hladnu travu na svojoj goloj guzici, što je stvarno pogodilo ono što sam radila i izazvalo početak panike. Ali bez ikakvih opcija (i bez gaćica u ruksaku), gurnuo sam ga dolje i pokušao se opustiti i pojesti svoje sendviče. Baciti pogled dolje i vidjeti svoju golu (i prilično mokru u ovom trenutku) macu otkrivenu i otvorenu elementima također je bilo nešto."O moj Bože, u javnosti sam zapravo bez dna", pomislio sam. Bila je to čudna pomisao. Dio "Što, dovraga, radim!?" i dio "Zašto, dovraga, nisam ovo učinio ranije?".

Nakratko sam razmišljala o tome da idem dalje, možda da vidim mogu li se skinuti sjediti tamo ili da na trenutak potpuno skinem haljinu. Ali to nije bio dio mog plana i mislio sam da mi je dosta uzbuđenja za jedan dan. Tako sam se nakon ručka vratio na glavnu stazu da završim kružnu rutu natrag do auta.

Kad sam se približio posljednjoj fazi hodanja, staza se suzila između dvije visoke živice. Gotovo postaje uličica. Na kraju dijela stajala je ograda posebno visoka i klimava izgleda. nakon čega je uličica/staza oštro skrenula.

Sranje.

Nije postojao način na koji bih mogao znati dolazi li netko s druge strane sve dok nisam bio na pola puta preko stupa. Trenutak sam nervozno stajao kraj njega, pokušavajući razmisliti što učiniti. Na kraju sam pomislio "jebi ga, kolike su šanse da netko bude tamo u ovom trenutku?" i počeo se penjati.

Bio je to strm i klimav nagib, ali stupovi ograde bili su niski. Dakle, da bih se zadržao na vrhu, bio sam prilično dvostruko savijen. Guzica i maca na otvorenom iza mene dok sam se naginjao naprijed da provjerim da nitko ne dolazi. Fuj. Obala Grupna zdravstvena bolnica Eastside sam to čuo.

"Pa, pretpostavljam da je to jedan od načina da ostaneš smiren."

Oh sranje. Toliko sam se zabrinuo što me čeka iza ugla da sam zaboravio provjeriti približava li mi se netko s leđa!

Moj instinkt borbe/bijega/zamrzavanja imao je kratku svađu sam sa sobom. Mama sin jebanje na fotelji Freeze je pobijedio u prvoj rundi i ono što mi se činilo kao vječnost (ali vjerojatno samo sekunda ili dvije) ostao sam nepomičan i potpuno izložen. Zatim sam pucao uspravno, gotovo izgubivši oslonac na vrhu motke dok sam se okrenuo da vidim tko me uhvatio.

Nekoliko metara dalje stajala je gospođa, možda u srednjim 50-ima, kratke plave kose i nešto debela.Labrador postarijeg izgleda polako ju je sustizao uz stazu. Srećom, nije bila nitko koga sam prepoznao.

"Tako mi je žao, ja." Počela sam mumljati, osjećajući kako mi lice prelazi iz sablasno blijedog u žarko crveno.

"Ne, žao mi je", nježno me prekinula. "Nisam trebao ništa reći, mislio sam da je bolje da provjerim jesi li u kakvoj nevolji, ali pokušavao sam biti lagan." Suosjećajno se nasmiješila. "Jesi li u nevolji?"

Osjetio sam kako mi suze počinju peći u očima. Iz nekog razloga još uvijek sam bio na vrhu stila. "Ne, dobro sam, samo sam." počela sam dok mi je mozak prebirao moguće isprike.

"Vidim", prekinula ga je, "tada si se samo zabavljao?"

Nisam znala da mi lice može pocrvenjeti, ali nekako jest. “Tako mi je žao što si to morao vidjeti”, mucala sam.

"O, opusti se, već sam vidio vaginu, ne brini. I ja je imam." Stranac je nastavio: "Ako išta, volio bih da sam bio hrabar kao ti kad sam imao tijelo za to."

Šutjela sam boreći se sa suzama. Opet se ljubazno nasmiješila. "Pustit ću te da kreneš svojim putem. Želiš li da se okrenem dok se ti vraćaš Slike Angeline Jolie gole tog stila?"

"Ne, u redu je, samo ću to učiniti." Zašto sam to, dovraga, rekao. Zar sam toliko patološki nesposoban dopustiti da stvaram neugodnosti ljudima da ih neću ni zamoliti da se okrenu kako bih spasio svoje dostojanstvo?

Osmijeh joj se proširio. "Oh OK, pa u tom slučaju smeta li ti ako napravim nekoliko slika. Moj mi muž inače nikad neće povjerovati, a to će starom prljavom gadu potrošiti cijeli tjedan. Samo ako nemaš ništa protiv, naravno. ." Telefon joj je već bio u ruci.

Opet sam se ukočio. Srce mi je bilo u ustima. Odnekud sam čuo glas, MOJ glas, koji je rekao "u redu je, samo mi nemoj u lice."

Zašto sam, dovraga, TO rekao. Sve što sam želio bilo je brzo uzbuđenje od preuzimanja rizika. Sada sam pristala da mi neka stranac slika najintimnije dijelove tijela. Osjećao sam se bolesno. Osjećao sam se uplašeno. Ali više od svega osjećala sam se ŽIVOM.

U tišini sam se sagnuo na vrhu stupa.Čuo sam lažni zvuk zatvarača njenog telefona s kamerom koji je kliknuo nekoliko puta. Svaki klik poslao je val poniženja kroz mene. I sa svakim klikom osjećala sam kako mi maca postaje sve vlažnija. Približila se nekoliko koraka, telefon joj je bio samo nekoliko centimetara od moje gole vagine.

"Vau kako si mokar", nasmijala se. "Upravo sam snimio video i zapravo možete vidjeti kako iz sekunde u sekundu postaje sve vlažniji". Zadrhtao sam i gotovo zastenjao na ovo. "Ustani uspravno, želim nekoliko snimaka sprijeda".

S gorećim licem, učinio sam kako mi je rečeno, ustao u punoj visini i okrenuo se prema njoj. "Dobra djevojko, sad podigni tu haljinu". Povukla sam ga preko bokova, izlažući se još jednom. Snimila je još nekoliko snimaka i zatim zastala. Pokazujući na stepenice stilea, rekla mi je da jednu nogu držim na vrhu, a drugu stavim na donju prečku, što znači da mi je lijevo koljeno bilo visoko savijeno, a noge raširene za gladan objektiv njezina telefona s kamerom.

"Vau, mom mužu će se svidjeti ovo", rekla je dok je nastavila dokumentirati najponižavajući, najuzbudljiviji trenutak mog života (do sada). "Sada samo trebam dokaz da mi se to stvarno dogodilo."

Rekavši to, prišla je tik do mene i okrenula kameru prema sebi. Koljena su mi lagano klecala kad sam osjetio kako se njezina ruka obavija oko mojih golih bokova, a strana njezina lica pritišće moje vanjsko bedro. Radila je selfije. Njezina ruka oko mojih bokova držala se kao što biste držali nečija ramena, njezino lice i moja vagina jedno uz drugo kao da su stari prijatelji ponovno ujedinjeni.

Moje poniženje je bilo potpuno, ostao sam stajati crven u licu i tresao se od uzbuđenja na vrhu te stile. Sada znam da bi se neke priče ovdje pretvorile u vrući lezbijski seks ili bi protagonistica doživjela orgazam od same situacije. Ali nije se dogodilo ni jedno ni drugo. zajedničko kupanje price Bio sam prilično uzbuđen - i vjerojatno bih došao vrlo brzo da sam pokušao. Ali to se nije dogodilo.

Nakon selfieja nespretno mi se zahvalila i pomogla mi da prijeđem.Hodali smo zajedno i vodili užurban razgovor na povratku do parkirališta. Ponudila mi je dati svoj broj ili uzeti svoj ako želim kopije slika. Ali ja sam se do tada već vraćao sa svog poniženja i odbio sam je.

Na parkiralištu smo otišli svaki svojim putem. Odvezao sam se kući još uvijek u šoku od onoga što se dogodilo. Boriti se protiv misli "o bože što će ona s tim slikama". Dok sam došao kući, pomirio sam se s idejom da su oni vani. Znao sam da Kako pornozvijezde imaju seks tako dugo pokazuju moje lice (sve mi ih je pokazala na povratku do auta) pa sam počeo ulaziti u ideju da je moja maca tamo negdje u svijetu. Čim sam ušla u svoju spavaću sobu, bila sam go i dodirivala sam se, došla sam 3 puta u toj sesiji, nešto što nikada prije nisam učinila.

Tjednima sam često masturbirao u sjećanju na taj dan i još uvijek ga se povremeno vraćam (iako sada imam i druga sjećanja među kojima mogu birati - priče za neki drugi dan!).

Gospođa u šumi se vratila u moj život kasnije, čistom slučajnošću. Pričat ću vam i o tome jednom prilikom.

Stavila je moje fotografije na internet (iako nijednu od onih s njezinim licem). Bio sam prilično ljut kad sam ih prvi put pronašao. Ali druga je stvar što sam previše redovito masturbirao. Pretpostavljam da sam naivčina za poniženje. Stranica na kojoj sam ih pronašao je nestala prije nekog vremena i više ih nisam pronašao. Ali svejedno me obuzme strah i uzbuđenje kad pomislim da bi oni još uvijek mogli biti tamo negdje.