Taj moj prljavi tinejdžer

Kate i ja viđali smo se više od šest mjeseci. Nakon što su se putevi križali deset godina, konačno smo postali stavka prošlog ljeta.

Od samog početka smo pristali na otvorenu vezu. 'Otvoreno' u smislu da, iako bismo jedno drugom uvijek bili glavni ljubavnici, postojali bi i drugi - posebno u Kateinom slučaju. Spremno sam to prihvatio: bila je najopojnija žena koju sam ikada upoznao i bio sam odlučan ne dopustiti joj da izmakne.

Sada je bio siječanj, a vrijeme je bilo takvo doslovno najgore zabilježeno. Niske temperature, mećave, nemilosrdan vjetar. Oboje smo dobivali groznicu u kabini.

Kao slobodni fotograf uvijek sam puno putovao zbog posla. Velik dio vremena proveo sam u tropima i počeo sam razmišljati o tome kamo bismo mogli otići da pobjegnemo od beskrajnog ciklusa snijega, ledene kiše i susnježice.

Razmotrio sam mogućnosti. Sejšeli: predaleko. Meksiko: prevelika gužva. Australija: prevruće, sada kada su klimatske promjene zavladale.

Razmišljao sam o godini koju sam proveo na Baliju u ranim tridesetima. Bilo je to posebno vrijeme: noći osvijetljene lampama sa zvukom gamelanske glazbe koja je svirala u daljini, izvrsna hrana, ljubazni ljudi.

Dok sam tamo živio, sprijateljio sam se s Jean-Marcom, švicarsko-francuskim antropologom koji proučava balijsku kulturu. Nismo se čuli godinama, ali uspio sam mu ući u trag preko Skypea. Još uvijek je živio na Baliju, u gradu Ubudu na gornjem otoku.

Jean-Marc je bio presretan što sam se ponovno čuo i odmah nas je pozvao da posjetimo. Znao je za osamljeni, Zlostavljanje lica belle bond bungalov koji smo mogli unajmiti na periferiji grada i rado je sve organizirao za nas. Prihvatio sam priliku.

Kate nikada nije bila u Aziji i isprva se činilo da nerado putuje tako daleko. Ali kako je počela istraživati, Bali ju je sve više zaintrigirao, a posebno grad Ubud.Kulturna prijestolnica otoka, Ubud, grad je duboko umočen u balijsku umjetnost i tradiciju.

Konačno uvjerena, Kate je pristala poći sa mnom. Razbacio sam se i rezervirao jednomjesečno putovanje za sredinu veljače.

___________________________________

U zračnu luku Denpasar stigli smo nakon 15-satnog leta preko Hong Konga.

Osjećala se gusta klima: vruća, vlažna, s mirisom začina, dima drva i dizela koji se miješao u zraku. Još uvijek je bila kišna sezona, pa je bilo manje turista, a tempo je bio opušteniji nego što sam očekivao.

Kate - iscrpljena od dugog putovanja, ali razrogačenih očiju od uzbuđenja - gledala je kroz prozor taksija dok smo se vozili u brdoviti kraj prema Ubudu. Izgledala je pomalo izgubljeno, ali i silno sretno.

Lagano rumena od vrućine, kosa joj je bila podignuta s vrata. Nosila je široku pamučnu bluzu, udobne svilene harem hlače i praktične sandale. Taj moj prljavi tinejdžer Iako nije posjetila mnogo tropskih zemalja, istraživala je za ovo putovanje i izgledala je kao iskusan putnik.

U Ubud smo stigli kasno poslijepodne, a taksi nas je odvezao ravno do bungalova. Jean-Marc nas je pozvao da ga posjetimo u njegovoj kući sljedeći dan, nakon što se smjestimo.

Dok je taksi zaustavljao privatni prilaz, Kate je zurila, fascinirana.

Stara kuća iz Euro teen te jebeo doba bila je sagrađena na rubu velike doline. Visoka samo jedan kat, imala je strmi, kosi krov i oslanjala se na visoke drvene stupove na pročelju. Sa svih strana bila je zasjenjena dubokom otvorenom verandom. U dalekoj daljini svjetlucala su polja riže na drugoj strani doline. Mala, vijugava rijeka iskrila je na dnu doline.

Nije bilo drugih kuća u blizini. Za Bali je to mjesto bilo nevjerojatno privatno.

Izvukao sam naše torbe iz taksija, platio vozaču i stajao tamo s Kate, pijući piće. Zalutala kokoš bučno je pretrčala stazu u grmlje. Kate je poskočila, iznenađena, a zatim se zahihotala.

Prošetali smo do kuće. Izgrađen početkom 1900-ih, bio je vrlo tradicionalan.Izlizani podovi od tikovine nježno su svjetlucali na kasnom poslijepodnevnom suncu. Bila je tu mala, jednostavna kuhinja s prostorom za sjedenje, otvoreni dnevni boravak i velika spavaća soba sa starinskim krevetom s baldahinom. Mreža protiv komaraca visjela je iznad kreveta, obješena na strop. Široke strehe kuće zaklanjale su golemi trijem od tropskog sunca.

Vani, izvan kuhinje, bilo je veliko osamljeno dvorište. Bio je ograđen visokim kamenim zidom prekrivenim cvjetnom lozom. Prastari vanjski tuš ugrađen je u udaljeni kut.

Mjesto je bilo više nego što sam mogao poželjeti.

Stojeći na prednjoj verandi, zureći duboko u dolinu, Kate je izgledala hipnotizirano.

Uzeo sam je za ruku i rekao: "Jean-Marc je rekao da postoji još jedna stvar."

Vodeći je niz stepenice ispred kuće, hodali smo uskom stazom gusto obrubljenom visokim raslinjem. Ispred je bilo razvedravanje. Kad smo izašli na otvoreno, Kate je iznenađeno ostala bez daha.

Mali beskonačni bazen napajan izvorima bio je izgrađen na obronku brda s pogledom na dolinu.

Kate zacvili, pljesnuvši rukama od oduševljenja. Bacila mi je ruke oko vrata i poljubila me.

___________________________________

Otpakiravši torbe, upoznao sam Kate sa zamršenošću balijskog vodovoda. Dok je kupaonica bila modernizirana WC-om i umivaonikom u zapadnjačkom stilu, pozornost joj je privukao tradicionalni vanjski tuš.

"Isuse", rekla je, ispivši ga.

"Želiš li probati?" Pitao sam.

"Oh, Slučajno okliznuće, molim te", revno je odgovorila.

Odjurila je u kuću i vratila se nekoliko trenutaka kasnije, sada umotana u ručnik i noseći mali komad sapuna u ruci.

Prišavši do tuša, pustila je da joj ručnik padne na tlo. Njezino gipko tijelo blistalo je na zalazećem suncu. Imala je predivno čvrste grudi, zategnutu guzicu i vitak struk. Čak ni nakon šest mjeseci nisam je mogao vidjeti golu, a da se ne napalim.

Ispruživši ruku, okrenula je staromodnu mjedenu polugu. Voda je počela izdašno teći iz glave tuša.

Zakoračila je pod vodu naglo udahnuvši, a bradavice su joj odmah otvrdnule. Okrenuvši se prema meni, rekla je, "Pridružiti mi se?"

Skinuo sam odjeću i krenuo prema njoj, dok je moj ukočeni kurac poskakivao ispred mene. Stidljivo mi se nasmiješila, a zatim se okrenula, sapunavši grudi i ramena.

Koračni iza nje, stavio sam svoje ruke na njezine bokove, i skliznuo mojom osovinom prema pukotini njezine guzice. Sretno je uzdahnula, pružila mi sapun, a zatim se lagano nagnula naprijed, naslonivši dlanove na zid.

“Čekala sam ovo otkako smo ušli u avion,” promrmljala je, zaigrano se odskočivši o moj kurac. Lagano je razmaknula noge i još se više nagnula. Odmaknuo sam se da je pogledam straga. Pupoljak njezine guzice i njezina svjetlucava maca bili su u potpunosti prikazani.

Počeo sam je sapunati po vrhu njezinih guzica, a zatim sam strpljivo povukao ruku prema dolje, nježno vrteći palcem po njezinom šupku, zatim se pomaknuvši još niže, dolje preko proreza između njezinih nogu, a zatim gore s druge strane, do nje klitoris.

"Dasssss," prosiktala je. "Tako."

S dva prsta sam joj izmasirao ud, a zatim se ponovno počeo vraćati prema dolje. Paris Hilton Mama jebi sina Milovao sam joj stidne usne i - samo na sekundu - gurnuo vrh kažiprsta u njenu pičku prije nego što sam kliznuo rukom natrag do njezine stražnjice. Zadrhtala je od uzbuđenja.

Nježno sam sapunao naborani pupoljak njezine guzice, gladeći ga vrškom prsta. Gledao sam kako se postupno opušta, otvarajući mi se. Djelomično sam olaksao prst, počeo sam nježno dodirivati ​​njezino dupe dok je glasno stenjala. Jednom ili dvaput se zabacila unatrag, pokušavajući gurnuti moj prst dublje unutra.

Zadirkujući je, stao sam i polako se izvukao.

"Neeeee." zastenjala je, frustrirano mašući guzicom s jedne strane na drugu.

Uzimajući moj penis u ruku, pomaknuo sam ga prema usnama njezine mačkice i počeo kliziti vrhom gore-dolje po njezinom prorezu.

Razmaknula je noge, tiho pjevušeći za sebe.

Pritisnuo sam glavu svog penisa na njezin otvor i lako kliznuo u njezinu pičku dok se gurala natrag prema meni. Zaustavila se kad sam bio na pola puta.

"Tamo", uzdahnula je. "Sada vas učini ostalo." Jedna njezina ruka spustila se prema dolje i počela milovati svoj klitoris.

Gurnuo sam se naprijed, glatko ukopavši svoj kurac u nju do balčaka. Zastala sam na trenutak, teško dišući.

"Fuuuuuukkk," Kate je zavijala, dupe i noge su joj drhtale. "U redu. u redu." promrmljala je, sabravši misli i pribravši se.

Počeo sam je nježno jebati odostraga, dok su joj prsti lagano lepršali preko klitorisa.

"Da. da." pjevala je, usklađujući moje udarce sa svojim pokretima unatrag.

Smjestili smo se u stabilan, poznati ritam sporog jebanja - pomicanje zajedno, odmicanje, ponovno kretanje zajedno, oboje smo stenjali od zadovoljstva.

Napokon, ne mogavši ​​se više suzdržati, tiho sam prišao, toplo pljusnuvši u nju.

Počela je brzo brusiti svoj klitoris petom ruke. "Nemoj stati. ne još. nemoj. nemoj." preklinjala je, na rubu. Počeo sam se snažno zabijati u nju, još uvijek s vrtoglavicom od orgazma.

Noge su joj se ukočile i gotovo je silovito udarila o mene, zavijajući dok je dolazila. Mogao sam osjetiti njezine mišiće kako se grče, stiskajući moj kurac iznova i iznova.

Ruka joj je pala s mačkice. Vratila ga je na zid da se podupre, dok su joj se noge lagano tresle.

Kad sam se počeo izvlačiti, šapnula je, "Ne. boravak. Želim osjetiti kako omekšavaš."

Stajali smo tamo, nepomični i hvatali dah, dok se moja osovina postupno opuštala u njoj.

Bilo je veličanstveno.

___________________________________

Nakon dugog i dubokog sna, ujutro nas je probudio zvuk pijetlova koji su pjevali u daljini. Cikade su zujale u drveću pokraj kuće. Bit će to vruć dan.

Nakon tuširanja i oblačenja, pojeli smo lagani doručak od meda, voća i jogurta koji nam je pripremio domar bungalova.Pozvali smo taksi i odvezli se do Jean-Marcove kuće na drugom kraju grada.

Vožnja središtem Ubuda otvorila je oči za Kate. Ulice su bile prepune Balinežana odjevenih u tradicionalnu i zapadnjačku odjeću. Turisti, djeca, kokoši, psi. bila je užas nakon mirne osame bungalova. Svidjelo nam se.

Stigavši ​​do Jean-Marca, isplatili smo se vozaču i izašli iz taksija.

Živio je u tipu kuće koja je nekoć bila uobičajena na Baliju. Velika, s krovom od palmine slame, bila je otvorena na sve četiri strane da propušta povjetarac. Gledanje u kuću bilo je kao gledanje stoljeća unatrag u mnogo jednostavnije vrijeme.

Jean-Marc je doskočio niz prednje stube, širom raširenih ruku u znak pozdrava. Uzbuđen našim dolaskom, medvjeđe me zagrlio, a potom se okrenuo i pogledao Kate.

"Ahhh, Kate", rekao je, s jakim francuskim naglaskom. Odmaknuo se i divio joj se. „Bienvenue! Dobrodošli u moj dom." Sklopio je njezine ruke svojima i čedno je poljubio u oba obraza. Kate je izgledala zaslijepljena.

Jean-Marc je bio mnogo stariji od nas - vjerojatno sada u kasnim šezdesetima. Mama jebi sina seksi dopisivanje (hot chat) Srebrnokos, zdravog obujma, izgledao je jednako kao kad smo se prvi put sreli prije mnogo godina. Život na Baliju mu se očito slagao.

Dok sam radio na Baliju, Jean-Marc i ja smo se dobro upoznali. Prirodno su nas zbližili naši interesi: on, proučavanje tradicije Balija; ja, fotografiram ih. Postao mi je poput starog, omiljenog ujaka.

Nakon što sam otišao, ostali smo u kontaktu e-poštom, iako samo sporadično. Ali zapravo se nismo vidjeli mnogo godina.

Došavši do njegove kuće, sjeli smo na prednju verandu ispod velike strehe. Njegova kuharica iznijela je pladanj crnog čaja s okusom đumbira.

Više od sat vremena, obavještavali smo jedno drugo o našim odvojenim životima. Kate je strpljivo slušala, zureći okolo, upijajući prizore i zvukove balinežanskog svakodnevnog života.

___________________________________

Oko podneva mlada, vitka plavokosa žena krenula je stazom prema kući.

Ovo mora biti Michelle, Mislio sam. Jean-Marc je spomenuo da ga je posjećivala zadnjih šest tjedana.

"Ah!" rekao je Jean-Marc stojeći da je pozdravi. "Konačno. Michelle. Gdje si bila?"

Djevojka, stara oko 18 ili 19 godina, graciozno je zakoračila uza stepenice i površno poljubila Jean-Marca u obraz. Okrenula se, stidljivo se smiješeći Kate i meni.

"Kate, Julien - Molim te, upoznaj moju nećakinju, Michelle, rekao je Jean-Marc.

Odjevena u jednostavnu bijelu pamučnu haljinu, bila je izvanredna. Srednje visine, imala je izvrsne noge i tijelo modela. Odmah sam se podsjetio na svoju prvu djevojku, Margot. Oblik joj je bio gotovo identičan.

Michelleino lice bilo je jednostavno savršeno: svijetlosmeđe oči, drzak nos i pune, izražajne usne. Duga plava kosa padala joj je oko ramena. Bilo je nečega i potpuno nevinog i nevjerojatno seksi o njoj. Odmah sam bio oduševljen.

Rukovala se s nama u znak pozdrava, a oči su joj gledale u zemlju. "Zdravo, Juliene. Zdravo, Kate", promrmljala je na engleskom. Sjela je s nama na verandu, dugih prekriženih nogu, ruku skupljenih ispod svojih izvanrednih grudi.

Osim "Bok," Kate nije rekla ni riječ. Sjedila Mama jebi sina šutke, pažljivo promatrajući Michelle. Poznavao sam Kate dovoljno dobro da shvatim da je i ona bila potpuno opčinjena ovom mladom ženom.

Proklet, pomislio sam u sebi, dijelom užasnuto, a dijelom uzbuđeno. Ovo se može zakomplicirati.

___________________________________

Dok je Michelle tiho slušala, Jean-Marc je objasnio da je stigla iz Švicarske u duži posjet početkom siječnja. Michelleina obitelj živjela je u Ženevi, a ona je studirala likovnu umjetnost na Sveučilištu u Lausanni. Bit će na Baliju još tjedan dana prije nego što se vrati kući kako bi nastavila studij.

Jean-Marc je tada rekao Michelle za nas. Već je bila nejasno svjesna mog porijekla, ali nije znala ništa o Kate.

Kad je Jean-Marc spomenuo Katein rad u modnoj industriji, Michelle je vidno živnula.Nagnuvši se naprijed, upitala je: "Što radiš, kao stilista?"

Kate je opisala svoj posao u luksuznom salonu u kojem je radila, te govorila o svom radu na modnim i filmskim snimanjima.

Michelle je bila fascinirana. "Dakle, ti. ti si šišao?" pitala je.

Kate je kimnula, osmjehnuvši se Michelleinu pomalo unakaženom engleskom.

"Ah", odgovorila je Michelle, nesvjesno prelazeći rukom niz vlastite plave pramenove. Kosa joj je bila lijepa, ali bi joj dobro došlo šišanje.

Kate je odmah shvatila što je Michelle bila previše sramežljiva pitati.

"Tvoja kosa", rekla je Kate. "Je li ga netko ošišao otkako ste ovdje?"

"Ne," Michelle je odgovorila, izgledajući posramljeno.

"Pa, još uvijek izgleda prilično dobro", rekla je Kate. "Ali biste li htjeli da ga na brzinu sredim?"

Michelle se široko osmjehnula, gledajući s Kate na mene, a zatim opet na Kate. Gorljivo je kimnula.

"A sutra, u bungalovu. Oko deset sati?"

"Bien sûr!" Michelle je uzbuđeno odgovorila.

Led je sada probijen, Michelle se vidljivo opustila, a njezina bolna sramežljivost je nestala. Postala je gotovo živahna kako je razgovor napredovao, i činilo se da je Kate prilično oduševljena. Kate me pogledala i nasmiješila se, sretna što je uspjela izvući Michelle iz ljušture. Nas troje sada smo se već dobro slagali i Jean-Marc je izgledao zadovoljno.

Kad smo otišli kasno tog poslijepodneva, Michelle me toplo poljubila u obraz i snažno zagrlila Kate.

___________________________________

"Ljupka djevojka", primijetila je Kate dok smo se odvezli u taksiju. "Baš zapanjujuće."

Pogledao sam je. "Kako zapanjujuće?" Pitao sam.

"Stvarno zadivljujuće", odgovorila je Kate. Lagano se izvijala na Bolesna devojka u krevetu i nasmiješila, doimajući se izgubljeno u mislima.

"Nemoj dobivati ​​nikakve ideje", upozorio sam. trljanje pičkice price "Mogla bi ti biti kći."

„Pa, ​​možda. da jesam star 40 godina," rekla je Kate gotovo razdražljivo, a zatim se nasmiješila. "Ali nisam. Ne još, u svakom slučaju. Osim toga, ona nije dijete. Ona ima 20!"

"Ima 19 godina", ispravio sam je.

"Mmmm", odgovorila je Kate, rastreseno gledajući kroz prozor taksija.

Stigli smo natrag u bungalov dok je sunce zalazilo nad dolinom.U trenutku kad smo ušli u kuću, Kate je bez riječi skinula odjeću, zgrabila me za ruku i odvela u spavaću sobu.

Zatim me nastavila glupo ševiti ostatak večeri.

___________________________________

Sljedećeg jutra, nešto prije deset, začulo se tiho kuckanje na ulaznim vratima.

Još uvijek se oporavljajući od jet laga i sinoćnjih napora, Kate je ležala i drijemala u krevetu, zapetljana u plahte.

Bio sam vani u dvorištu, oblačio se nakon tuširanja i uklonio dugotrajni miris seksa.

"Sranje", čuo sam Kate kako mrmlja, odjednom se probudivši. "Ona je ovdje." Skočila je iz kreveta i umotala se u tanki svileni sarong. Razbarušivši kosu, odmahnula je glavom kako bi razbistrila misli i zakoračila do vrata.

"Michelle?" doviknula je.

"Oui." odgovorila je Michelle tihim glasom.

Duboko udahnuvši, Kate je gurnula mrežasta vrata i izašla van. Mogla sam ih čuti kako se tiho pozdravljaju.

Trenutak kasnije ušli su u kuću.

Michelle, plave kose skupljene u ležerni rep, nosila je prozirnu haljinu bez rukava koja joj je padala malo iznad koljena.

Njezine su se duge noge jasno ocrtavale na sunčevoj svjetlosti iza nje, a ja sam mogao nejasno razabrati nešto što je izgledalo poput bijelih pamučnih gaćica u razmaku između njezinih nogu,

Njezine pune grudi izgurale su se uz gornji dio haljine, a obrisi njezinih bradavica jasno su vidljivi. Zurio sam, ne mogavši ​​odvojiti pogled. Moj se kurac lagano promeškoljio. Borio sam se protiv toga.

"Julian?" rekla je Kate, vraćajući me u stvarnost. Pogledao sam je stojeći iza Michelle. Ona je podignula obrve i nasmiješila mi se, kao da kaže, "Vidiš?"

Učinio sam.

___________________________________

U kuhinji, nakon kratkog razgovora o tome kakav kroj Michelle želi, Kate ju je zamolila da sjedne, a zatim je otišla u spavaću sobu po svoj pribor za njegu. Vratila se, spustila pribor na drveni stol i rekla, "Vraćam se za minutu - samo trebam brzo pranje prije nego što počnemo."

Michelle je kimnula, gledajući Kate kako se udaljava.Primijetio sam da je Kate postavila kuhinjski stolac na takav način da se tuš vidio s mjesta na kojem je Michelle sjedila.

Sjedio sam za stolom preko puta Michelle i vodio mali razgovor. Vani je počeo zvuk tekuće vode i vidio sam da je Michelle odgovorila pogledom prema tušu. Smrznula se. Pratio sam njezin pogled i Dame tinejdžerke razmazuju zabave Kate, sada potpuno golu, kako ulazi u slap tekuće vode. Okrenuvši se postrance prema nama, počela je sapunati svoje tijelo.

Ponašajući se kao da nema pojma da je gledamo, klizila je rukama uz bedra i preko trbuha do prsa. Polako masirajući sapun Priča o silovanju u ebanovini grudima, ruke su joj se nakratko zaustavile na bradavicama. Mogao bih se zakleti da ih je nježno uštipnula prije nego što se vratila niz trbuh, a zatim polako, gotovo senzualno, između nogu.

Okrenuvši nam leđa, nijemo Novi najlon dreams g zurili u Kateino savršeno, golo dupe. Sagnula se, još uvijek sapunajući svoje međunožje dok smo je gledali s leđa. Mogli smo vidjeti povremeni pokret prstiju između njezinih stidnih usana dok se umivala. Michelle je pozorno promatrala Kate, sjedeći mirno poput kipa, jedva dišući.

Uspravivši se, Kate je isprala preostalu sapunicu i okrenula se licem prema nama, čvrsto stisnutih očiju u tekućoj vodi. Pokazala je svoje izuzetne, male grudi i uredno njegovanu macu prije nego što se okrenula da zatvori tuš. Udobno se umotala u kupaći ručnik.

Kate se bezbrižno vratila u kuhinju, još uvijek s ručnikom, i rekla Michelle, "Odmah se vraćam." Michelle je nijemo kimnula, izgledajući gotovo potreseno onim što je upravo vidjela.