Seks jeste

Moja je supruga prošlog vikenda zbog posla morala doći na konferenciju i, budući da nisam imao drugih planova, odlučio sam se pridružiti. Uostalom, konferencija je bila udaljena oko pet sati u drugom gradu i imao sam starog prijatelja s fakulteta koji je tamo živio. Moja žena je također imala starog prijatelja s fakulteta koji je tamo živio pa smo oboje zaključili da bi to mogao biti lijep bijeg i da bismo mogli posjetiti naše prijatelje. Osim toga, konferencija je bila u lijepom hotelu i moglo bi nam pružiti priliku da provedemo malo posebno vrijeme zajedno. Nisam ni shvaćao kamo će to posebno vrijeme dovesti.

U petak navečer stigli smo u grad i prijavili se u hotel. Rezervirali smo dvokrevetni apartman s bračnim krevetom za vikend i bili smo vrlo zadovoljni njime. Nakon što smo iskrcali svoje stvari u sobu, pozvali smo svatko svoje prijatelje da nam se pridruže na večeri. Prva je stigla moja prijateljica Izzy. Ona je visoka, debela, moćna žena s kojom sam se sprijateljio na koledžu. Nisam je često viđao proteklih deset godina, ali sam Seks jeste neke njezine podvige na društvenim mrežama. Od koledža je postala prilično seksualno avanturistička žena. Unatoč svom profesionalnom životu kao knjigovotkinja, razvila je želju za aktivnim seksualnim životom, družeći se i s muškarcima i sa ženama kako god joj padne na pamet. Prijatelj moje žene Sam došao je malo kasnije. Sam je također živio prilično pustolovnim životom. Prvi put se susreću na koledžu kada je Sam prije toga bio Susie. Nakon koledža Sam je konačno smogao hrabrosti da se izjasni kao transrodna osoba te je na kraju počeo s hormonima i imao vrhunsku operaciju. Još na koledžu Sam je bio zaljubljen u moju ženu i nekoliko su se puta zezali, ali nikad nisu željeli romantičnu vezu.

Za večerom smo svi razgovarali i lijepo se zabavili. Uspjela sam saznati što se događalo u Izzynom životu od Fizički simptomi prestanka pušenja. Imala je četverogodišnju vezu s muškarcem koja na kraju nije uspjela pa se odlučila preseliti u novi grad i početi ispočetka. Trenutačno je bila nevezana, ali je ležerno izlazila s nekoliko muškaraca i žena.Sam se također nedavno vratio u grad nakon što je nekoliko godina živio na istočnoj obali. Napustio je neprofitnu organizaciju u kojoj je radio i sada je započeo novu karijeru u IT-u. Seks jeste Posljednjih godinu dana povremeno je izlazio s novim tipom, ali nije bio voljan vezati se pa je Sam i dalje igrao na terenu i uživao. Činilo se da su se Izzy i Sam jako dobro složili i lijepo smo se proveli za večerom. Otprilike do 9:30 bilo je vrijeme da to završim za noć budući da je moja žena sutradan imala sastanak u 8 ujutro. Pozdravili smo se i isplanirali da Big tit trannyes ponovno sastanemo sljedeće noći nakon što konferencija završi za taj dan.

Mogao sam reći da se moja žena osjećala nervozno kad smo se vratili u svoju sobu. Ruke su joj bile posvuda po meni dok smo se pripremali za spavanje. Na kraju smo se smjestili u plišani krevet i počeli prelaziti rukama jedno preko drugog. Tijekom naše sve vruće i žešće predigre, postavila mi je pitanje:

"Misliš li da su se Izzy i Sam večeras složili. Mogao sam osjetiti određenu seksualnu napetost."

"Mislim da jesu, ali ne znam ima li u tome ičega seksualnog. Činilo se da se dobro slažu. Ipak, mogao sam reći da je između tebe i Sama bilo napetosti. Znaš da bi mi bilo u redu da ti dvojica su htjela djelovati na to. Znam da nisi bila s njim od njegove tranzicije."

"Moram priznati; razmišljao sam o tome, a posebno večeras. Mislim da bi seks sa Samom mogao biti nevjerojatan; mogao bi kombinirati nešto od snažne muškosti koju volim s nekom pičkom koju također volim."

Nakon tog zadnjeg dijela moja žena se vrlo seksi nasmijala. Postavila je još jedno pitanje:

"A što je s Izzy. Misliš li da bi se željela pridružiti. Ne bih je želio izostaviti iz bilo čega zabavnog."

"Prilično sam siguran da bi se htjela pridružiti, makar samo da bude s tobom. Vidio sam Richard dick proenneke te promatra i bulji u tvoje sise. Ne bih joj zamjerio. Uostalom, znaš da volim gledati ti s ljubavnicom."

Rekavši to, spustio sam glavu do ženinih sisa i počeo joj sisati lijevu bradavicu. Glava joj se okrenula unatrag u ekstazi i počela je stenjati. Nastavio sam joj lizati i sisati bradavicu dok se previjala od zadovoljstva. Na kraju sam skinuo usta s njezine bradavice i rekao: "Mislim da ćemo imati vrlo zabavnu večer sutra navečer. Poslat ću poruku Izzy ujutro i reći joj da bi trebala očekivati ​​zabavu za odrasle. Ti pošalji poruku Samu i neka zna isto."

"O Bože, sutrašnja večer će biti epska. Jedva čekam!"

"Da, hoće, draga moja; da, hoće."

Kurac mi je u tom trenutku bio toliko tvrd da više nisam mogao izdržati. Kliznuo sam rukom prema ženinoj mačkici da provjerim ima li lubrikant. Bila je super mokra. Znao sam da bi je mogućnost seksa u četvero dovoljno uzbudila. Gurnuo sam je natrag na krevet i počeo joj pipati po mačkici kako bih je dobro pripremio za moj kurac. Kad je bila spremna, smjestio sam se tako da sam bio točno na njoj i uvukao ga. jebanje svastike Mama jebi sina Bila je vruća, mokra i spremna, a njezina se maca činila poput milijun dolara dok je pohlepno srkala u moj kurac. Prvo sam je polako počeo pumpati, a onda sam ubrzao ritam. Ubrzo je stenjala i vapila da je dobro i jako pojebem. Ubrzao sam ritam koliko sam mogao i za nekoliko minuta počeo sam svršavati nevjerojatnom snagom. Još nije bila sasvim gotova pa sam, nakon što sam se izvukao, legao na krevet do nje i poljubio je dok sam prstima dodirivao njezin klitoris do čudovišnog orgazma. Oboje smo bili toliko iscrpljeni da smo zaspali zajedno u krevetu, a da se nismo pospremili.

Sljedećeg sam jutra mogao zaspati dok je moja žena bila na konferenciji. Tijekom doručka u hotelskom restoranu iznenadio sam se kad sam pronašao poruku od Izzy:

Sinoć je bilo zabavno. Reci mi više o Samu.

Tekstualni razgovor tekao je ovako:

Što želiš znati. Proživio je dobar život.

Više me zanimaju neki osobni detalji. Viđa li se s nekim?

Ima neuobičajenu vezu s tipom u gradu, ali nije vezan. Zašto?

On me intrigira. Misliš da bi me zamahnuo put ili dva. ;)

Može biti. Uglavnom je homoseksualac, ali se u prošlosti spetljao sa ženama. Jeste li zainteresirani?

Rekao bih da sam. zaintrigiran. On otvara mnogo zanimljivih mogućnosti.

Danas bi mogao biti vaš sretan dan. Mogli smo reći da ste sinoć bili nešto zainteresirani pa vas oboje pozivamo večeras nakon večere na neke intimnije aktivnosti. Donesite što god želite; otvoreni smo za sve. Možda i sam možeš isprobati Sam.

Zvuči izvrsno. Koje vrijeme. Što da obučem?

7:30 u našem apartmanu. Nije važno što nosite; nećemo dugo biti odjeveni. ;)

Moja polovica plana je bila postavljena. Bio sam gotovo nervozan od napaljenog uzbuđenja ostatak dana samo čekajući da vidim što će se dogoditi te noći. U 17 sati sastao sam se sa suprugom na banketu u jednoj od hotelskih plesnih dvorana. Rekao sam joj o svojoj razmjeni poruka s Izzy i pitao je je Hardcore grupni seks slike razgovarala sa Samom.

"Jesam, draga moja, a Sam je jako zainteresiran za jebanje mene, tebe i Izzy večeras. Nitko od nas neće biti razočaran."

"Kvragu. Sad bih volio da možemo preskočiti ovaj banket i krenuti ravno u svoju sobu. Spreman sam za akciju odmah."

"Smiri se, draga; morat ćeš nešto pojesti kako bi imao dovoljno snage za večernje aktivnosti. Mama jebi sina Interracial Večeras ćeš biti vrlo tražen; ali, pretpostavljam da nećeš biti jedini koji se ševi. Sam donosi svoj strap-on da podijeli s bilo čijom igrom."

"Pa, ova je večer sigurno postala puno zanimljivija. Nikada to ne bih pogodio o Samu."

"Oh, da. Injekcije testosterona čine ga totalnim napaljenikom, a njegovi uobičajeni muški partneri vole biti pojebani pa je otišao van i uzeo alat za to."

"Blago njemu. Sviđa mi se netko tko je uvijek spreman."

Sjeli smo i jeli blagu, nezanimljivu konferencijsku banketnu hranu.Kunem se, svaka konferencija ima potpuno istu hranu: pileća prsa, crveni krumpir s ružmarinom, brokulu kuhanu na pari i mali kvadrat kolača od mrkve za desert. Zbog duljine programa izostali smo na trgu s kolačima i krenuli u svoj apartman. Moja je žena obukla seksi grudnjak i gaćice i svoj svileni ogrtač; Samo sam se skinuo u bokserice i majicu.

Točno u 7:30 čuli smo kucanje na vratima. Javila se moja žena i bila je to Izzy. Poželjela je Izzy dobrodošlicu u sobu, a zatim ju je povukla za nježni, senzualni, dugi poljubac. Izzy je bila donekle iznenađena time, ali njezina nam je reakcija rekla da je prilično zadovoljna situacijom: "Vau, Dani, to je najljepša dobrodošlica koju sam ikad imala. Ne bih imala ništa protiv još jedne dobrodošlice i ostatka turneje, ako znaš što mislim." Izzy je povukla liniju niz prsa i trbuh moje žene sve do njezinih međunožja, a zatim ju je povukla za još jedan dug, strastven poljubac. To je bilo sve što je trebalo da se počnem uzbuđivati. Kurac mi se počeo stvrdnjavati u boksericama. Baš tada se opet začulo kucanje na vratima.

Moja žena je pokazala Izzy da sjedne na drugi krevet i rekla, "To je vjerojatno Sam. Pustit ću ga unutra." Prišla je vratima i pustila Sama u sobu. U međuvremenu, Izzy je sjela na krevet nasuprot mene i lukavo mi se nasmiješila.

"Nadam se da nemate ništa protiv da svoju ženu večeras podijelite sa mnom. Prilično je lijepa i prošli su tjedni otkako sam bio s tako sladostrasnom ženom."

"Gotovo bih se uvrijedio da ne želiš da je podijelim, pogotovo nakon one posebne dobrodošlice."

Oboje smo se smijali tome i Izzy je spustila torbu na pod pokraj noćnog ormarića. Nosila je duboki Model je slatka teen Japan satenski top i usku suknju koja joj je pripijena uz bedra. Imala je i crnu kožnu jaknu. Cijeli njezin outfit govorio je da je pripremljena i spremna za seks. U međuvremenu je moja žena otpratila Sama u sobu. Sam je nosio usku plavu majicu s jednako uskim crnim trapericama i biciklističku jaknu s nitnama i crne čizme.Moja je supruga očito komentirala: "Vau, Sam; večeras ćeš biti malo naporan u smjeru butcha?"

"Jebi se, Dani. Upravo sam došao iz bara s prijateljima. Nisam imao vremena odjenuti se u neko bljutavo sranje iz predgrađa poput kaki hlača i polo majice."

Upravo tada, Izzy se ubacila komentarom: "Ne brini, Sam; sviđa mi se ono što vidim."

"A što je to, Izzy?"

"Snažan, seksi muškarac koji samo čeka malo pažnje." Izzy je ustala s kreveta, prišla Samu i privukla ga za poljubac. U početku je bio malo nevoljko, ali na kraju se prepustio Izzynom zagrljaju. Sam je spustio ruksak i još se više nagnuo u poljubac.

Nakon što se odvojio, rekao je: "K vragu, ženo; za ribu se jako dobro ljubiš."

Dani je prišla njima dvojici i stavila im ruke na ramena i rekla, "Tako je već. Nadala sam se da ćete se vas dvoje slagati." Pustila je ruke niz njihova leđa i razigrano ih udarila po dupetima.

Izzy je u tom trenutku preuzela vodstvo i pozvala ih oboje da se skinu i pridruže joj se na krevetu. Sam je zbacio jaknu i odlijepio majicu kako bi otkrio svoja prsa i trbušne mišiće tvrde poput stijene. Izzy je otvorila patentni zatvarač na suknji i bacila jaknu i gornji dio otkrivajući čipkasti grudnjak i gaćice ispod. Sam je potom sjeo na krevet, izuo čizme i otkopčao traperice. Ubrzo su njih troje pali u hrpu meke, tople, uvijajuće seksualnosti. Moja žena je sisala jednu od Izzynih bradavica dok je Sam sisao drugu. Izzy bi predla, gugutala i ispuštala svakakve divne zvukove koji pokazuju da je njezina požuda zadovoljena. Na kraju je Sam spustio ruku do Izzynih gaćica i počeo lagano trljati njezin klitoris. To je potaknulo Izzy da se još više zakopa u vlastitu ekstazu. Ubrzo je moja žena skinula Izzynu bradavicu i ponovno je počela ljubiti dok joj je Sam milovao klitoris. Izzy je bila u apsolutnom raju sa svom erotskom pažnjom koju je dobivala. Na kraju se počela tresti i doživjela vrtoglavi orgazam.

Naslonila je glavu na jastuk i rekla: "Jebote. Vas dvoje ste nevjerojatni. Nisam tako svršila mjesecima. prevara i preljuba price Obojici vam dugujem barem jedno večeras." Sam je kimnuo u njezinom smjeru i potom otpuzao preko nje do moje žene. Sam je legao na nju i počeo je ljubiti zbog čega je moja žena zastenjala na onaj poseban način koji toliko volim. Sam je spustio ruku na macu moje žene i počeo je nježno trljati baš kao što je učinio Izzy. Mojoj se ženi svidjelo, ali Sam je naglo prestao prije nego što je otišlo predaleko.

"Dani, donio sam nešto za tebe. A možda i za ostale, ovisno o tome kako prođe noć."

Moja žena je zurila u njega pomalo zbunjeno dok je ustao s kreveta. Posegnuo je u ruksak i izvukao drugu torbu. Iz te je torbe izvukao 8" strap-on dildo. Skinuo je svoje bokserice i zakoračio u pojas. Prišao je krevetu i prinio plastični penis ustima moje žene.

"Namaži to lijepo i glatko svojom slinom i onda ću te poševiti kao da sutra ne postoji."

Moja je žena gotovo zacviljela na tu mogućnost i pohlepno počela sisati strap-on kako bi postala lijepa i glatka. Nakon što je nemarno popušio dildo, Sam se popeo na krevet i naredio mojoj ženi da stane na sve četiri kako bi je mogao pojebati straga. Moja žena je to učinila, a zatim je Sam počeo gurati dildo u njenu toplu, mokru macu. Do tog vremena Izzy je već počela silaziti nakon orgazma, posegnula je i počela se igrati Danijevim sisama. Sam je krenuo s ozbiljnim jebanjem dok je Izzy radila na sisama moje žene. Bila je očito ekstatična od svih podražaja koji su se događali odjednom. Sam se smjestio u ozbiljnom ritmu ševeći Dani dok se Izzy primaknula da je poljubi dok ju je Sam ševio straga. Izzy je spustila slobodnu ruku do klitorisa moje žene kako bi ga protrljala, dok je Sam nastavio zabijati njezinu macu. Trebalo je još samo nekoliko minuta prije nego što je moja žena doživjela vrišteći orgazam.Kad je došla, Sam je izvukao kurac iz njezine mace i nespretno legao preko podnožja kreveta. Dani se srušila na bok pokraj Izzy dok je Izzy pomicala svoje poljupce do Daninog vrata. Na kraju se Izzy okrenula natrag na leđa i sve su ležale iscrpljene svojim seksualnim podvizima.

U to vrijeme moj kurac je bio toliko tvrd da me počelo boljeti. Bio sam spreman za neko oslobađanje. "Hej ljudi, sjećate me se. Tako sam tvrd da ću se raznijeti na sve strane. Želi li mi netko pomoći?"

Sam se uspravio na krevetu i rekao: "Dobro bi mi došao dobar kurac. Prošlo je nekoliko dana od mog zadnjeg dobrog jebanja.

Pogledao sam ga i rekao: "U redu, pastu, gdje bi to htio, macu ili guzicu?"

Dobacio mi je pametan pogled i rekao, "Gdje god da ga staviš, samo neka bude lijep i čvrst." Ustao je s kreveta, skinuo pojas za dildo sa svojih mišićavih bokova i prišao mi.

Ustala sam, skinula se gola, uhvatila ga za ruku i rekla: "Je li tvoja maca dovoljno mokra za mene?"

On je odgovorio: "Apsolutno, ali ako vam treba još, ponio sam lubrikant. Uvijek imam lubrikant u ruksaku."

Zavukla sam nekoliko prstiju u njegovu macu i osjetila Simptomi analnog karcinoma je mokra i uska. To mi je postalo još teže. Izzy i moja žena okrenule su se na bok kako bi me prvi put gledale kako jebem mušku macu. Sjela sam na rub kreveta i spustila Sama u svoje krilo, okrenuta prema meni. Znao je što treba učiniti i usmjerio moj kurac u njegovu mokru macu iz koje je kapalo. Počela sam ga bacati gore-dolje po krilu dok sam gunđala. Karlo Zagorac Mama jebi sina Bio sam toliko napaljen do tog vremena da uopće nisam dugo izdržao prije nego što sam ispucao svu svoju spermu duboko u njega. Pala sam na krevet potpuno iscrpljena. Sam je ustao s mog penisa koji je omekšao i rekao: "Ti to nazivaš jebenim. To je bilo jedva dvije minute. Želim još kite."

Izzy se podigla na lakat i rekla: "Pa, to se može srediti. Nisi jedina koja je donijela poseban dar na večerašnju zabavu."

"Ne seri. I ti imaš strap-on?"

"Jebote, da, želim.Koristio sam ga na nekim svojim ljubavnicama—a i na nekim svojim muškarcima."

"Pa onda izvadite tu kučku i idemo raditi. Želim još kite."

Izzy je ustala i zgrabila svoj remen iz torbe. Zakoračila je u pojas i priljubila ga uz svoju stidnu kost za maksimalan potisak.

"Sad dovuci svoje dupe ovamo i sagni se nad ovaj krevet. Dat ću ti malo kurca!"

Sam je učinio kako je traženo i uskoro je Izzy gurala dildo u Samovu već sjebanu macu. Lako je kliznuo unutra. Izzy je prilično brzo ušla u ritam jebenja Sama i počela ga hvatati po leđima i udarati po guzici. Od toga je napravila monumentalnu predstavu i ubrzo se probila do ludila. Baš u to vrijeme, moja žena je ustala sa svog kreveta i prišla krevetu na kojem smo bili mi ostali. Legla je na leđa s macom točno na Samovo lice. Sam nije trebao mig da zna da je to njegov znak da počne lizati macu. Moju je ženu žestoko ispljuskao jezikom dok ga je Izzy ševila. Naposljetku je moja supruga doživjela još jedan snažan orgazam nakon kojeg je ubrzo uslijedio Samov orgazam. Izzy je izvukla naramenicu iz Samove mace uz srkanje i potom ponovno sjela na drugi krevet.

Do tog sam se trenutka dovoljno oporavio i vidio dovoljno vruće akcije da sam bio spreman započeti iznova. Prišao sam svojoj ženi i povukao je ispred sebe. Počeo sam joj masirati grudi i lizati joj lijevo uho. To ju je poslalo u još jedno stanje krajnje ekstaze. Počela se izvijati uokolo i zabijati bokove u moje međunožje od čega mi je kita ponovno postala tvrda. Na kraju se okrenula i spustila glavu na moj kurac te počela lizati tijelo gore-dolje. Ponekad bi vrtjela jezikom po glaviću. Ta akcija me sa zadovoljstvom poslala u orbitu.

Dok je lizala moj kurac, klizila je rukom prema dolje da mi miluje jaja. Ta je ruka ubrzo krenula niže i milovala mi se oko šupka.U jednom je trenutku zastala, okrenula se Samu i rekla: "Hej Sam, imaš li taj lubrikant pri ruci. Mislim da bi mi mogao zatrebati - ili, bolje rečeno, mom mužu bi mogao." Dobila je požudan osmijeh na licu i znao sam što će se dogoditi. Spremala mi je dupe za dobro jebanje straponom. Znala je da uživam u analnoj igri i jebanju u dupe. Na koledžu sam seksualno eksperimentirala s muškarcima i otkrila da je to jako zabavno, ali nisam se baš bavila muškim seksom nakon što sam se udala. Uvijek joj se sviđala pomisao da me gleda kako se ševim i to će biti noć kada će to vidjeti.

Sam joj je dobacio tubu lubrikanta i ona ga je počela mazati po mom šupku. Glava mi se vrtjela od zadovoljstva sa svakim pritiskom njenog prsta u mene. Na kraju je imala dva prsta u mojoj guzici, a ja sam se previjao od zadovoljstva. Izvukla je prste iz mene i rekla mi da se okrenem na ruke i koljena, što sam sretno učinio. Zatim se okrenula prema Samu i rekla: "OK, Sam, vrijeme je da se popneš. Zgrabi taj dildo jer je vrijeme da te gledam kako jebeš mog muža."

Sam više nije trebao poticaj. Zgrabio je svoj dildo, navukao ga, zakopčao i popeo se na krevet iza mene. Osvrnuo sam se preko ramena i rekao: "U redu, Sam, neka bude dobro. Ovako me nisu ševali više od deset godina." Sam je stavio vrh dilda točno na moj šupak i počeo gurati unutra. Kurac je lako skliznuo u moju dobro podmazanu i olabavljenu rupu. Osjećaj je bio da penis klizi u moje dupe bio je tako luksuzan i popustljiv da si nisam mogao pomoći. Počela sam vrtjeti glavom oko James blunt gol i stenjati u ekstazi. Sam je znao što to znači i počeo me ozbiljno zajebavati. Počeo je s dugim, sporim potezima dok sam se ja prilagođavala na remenje, a zatim je počeo ubrzavati tempo kad sam se osjećao ugodno.

U međuvremenu, moja žena je sjela na drugi krevet da uživa u predstavi. Obožavala je pogled na svog velikog, snažnog muža s drugim muškarcem koji mu je jebao dupe iza leđa.Toliko se uznemirila oko toga da je jedna ruka pronašla put do jedne njezine bradavice, a druga do njezine mace. Izzy, osjetivši uživanje moje žene, nagnula se iza nje i počela joj trljati sise i ljubiti leđa dok je gledala kako me Sam jebe u dupe. Bio sam u tolikom blaženstvu od tog jebanja da sam izgubio pojam što su Izzy i moja žena od tada radile. Sve što sam od tada znao je da ona uživa u zvukovima koje ispušta.