Pogledi pijani teen hardcore

Ja i moja djevojka odlučili smo otići na tjedni odmor prošlog ljeta u Europu. Divan tjedan daleko od posla, obitelji i svog stresa doma.

U hotel smo stigli kasno poslijepodne i odlučili otići u romantičnu šetnju. Gledali smo zalazak sunca i otišli rano navečer da prebolimo malo jet laga.

Sutradan smo krenuli u šetnju i naišli smo na plažu nedaleko od hotelske plaže. Počeli smo hodati po Korzet bondage fiction i primijetili da su svi potpuno goli, puna nudistička plaža.

Nasmijali smo se tome i rekli kako smo završili na ovoj plaži i onda nastavili hodati. Otprilike 5 minuta kasnije zaustavila nas je patrola na plaži i obavijestila nas da je to nudistička plaža i da kršimo zakon jer smo odjeveni. Ispričali smo se, okrenuli i vratili na plažu hotela.

Tu večer smo se smijali što se dogodilo drugom paru u hotelu i njima koji su nas obavijestili da stalno koriste plažu. Vratili smo se u svoju sobu i kroz smijeh rekli da ćemo sutradan to učiniti kao doživljaj.

Sutradan smo ustali, otišli na doručak i rekli da sam pitao svoju djevojku želi li i dalje ići na tu plažu. Moja je djevojka pristala i vratila se u sobu da se pripremi.

Stigli smo do nudističke plaže sredinom jutra i tamo je već bilo nekoliko ljudi, opet su svi bili goli kao što sumnjate na nudističku plažu. Odvažili smo se i skinuli odjeću i kupaće kostime, a onda sam primijetio da je moja djevojka obrijala svoju macu, ne sasvim, ali vrlo uredno.

Oboje smo bili jako nervozni jer nitko od nas to prije nije učinio, ali nitko nije gledao pa smo prošetali plažom do manje prometnog dijela i napravili kamp za taj dan. Sunčali smo se, kupali i jednostavno opuštali potpuno goli na plaži u Europi i nikoga nije briga.

Nekoliko sati na kasnom poslijepodnevnom suncu i nakon nekoliko pića, moja je djevojka počela primjećivati ​​da ljudi gledaju u nas, nakon što je malo pogledala oko sebe, primijetila je da su drugi parovi postali pomalo nervozni. Rekla je da su se zapravo seksala najmanje tri para!

Na moje iznenađenje, moja je djevojka rekla da i ti lezi i opusti se. Uvijek radim kako mi se kaže, tako je i bilo, nekoliko sekundi kasnije uzela je moj mekani kurac i počela ga lizati i čvrsto me hvatajući, nije trebalo dugo prije nego što sam imao stvarno dobar i dubok osjećaj pušenja. Želio sam da prestane kao što je bilo na javnoj plaži, ali sam također želio baciti svoj teret ravno na nju.

Zamolio sam je da prestane na što je rekla ne jer je bio njen red da me zadovolji i da joj javim kad bude spremno. Nekoliko minuta kasnije rekao sam joj da ću svršiti i ona je podigla palac, svršio sam Pogledi pijani teen hardcore u usta. Moja djevojka nažalost ne voli gutati pa je odlučila većinu ispljunuti na plaži. Ono malo što joj je ostalo otišlo je na njezin srednji prst i ona je zatim umetnula prst u svoju sada mokru macu.

Nakon nekoliko minuta rekao sam da je moj red da ugodim tako na tvojim leđima, noge joj rašire noge. Učinila je što sam tražio. Želim dolje na njenu macu i bila je toliko mokra da sam mislio da sam u moru. Nakon otprilike 90 sekundi zaustavila me i rekla da imamo ljude koji su nam bliski i da uživamo u predstavi. Moja djevojka se okrenula prema gospođi koja nas je gledala i pitala u kojoj pozi da se jebemo, rekla je da nju trebamo raditi Kako se govori svinjski latinski vrhu.

Moja djevojka popela se na vrh i ubacila moj sada vrlo tvrdi kurac u njegovu macu i seksali smo se tamo na plaži. Pogledi pijani teen hardcore Trajalo je neko vrijeme jer to nikad nisam radio dok su me ljudi gledali i zapravo sam bio jako nervozan. Mojoj djevojci se to svidjelo i rekla je da je ovdje jako napaljeno.

Nakon nekoliko minuta koliko me je vozila poput tobogana, došlo je vrijeme da joj dam do znanja da sam na rubu svršavanja.

Rekao sam da ću svršiti i moja djevojka je rekla da svršim u nju.Bio sam stvarno iznenađen jer sam samo jednom prije svršio u nju i to kad je bila potpuno pijana.

Više se nisam mogao suzdržati, moja je djevojka uživala u svakoj sekundi, dok je tekućina iz njezine mokre mace tekla niz moj kurac i preko mojih jaja. Doslovno sam zabacio glavu unatrag i svršio joj u macu toliko da sam mislio da će biti neuredno.

Nakon što sam svršio, ona je sišla i nas je nekoliko ljudi gledalo i pljeskalo nam i govorilo da smo prirodni u ovome.

Ustali smo i otišli na more čistiti, moja cura je još dahtala. Pogledali smo okolo i isti ljudi sada su gledali muškarca i ženu kako idu na anal. Išli smo i gledali ih dok smo se nosili.

Ova plaža se doslovno pred našim očima pretvorila iz nudističke u full sex Marathon beach iz nudističke u full on sex plažu. Ostali smo oko 20 minuta gledajući poput napaljenih školaraca ljude koji piju i seksaju se.

Kad smo se vratili u sobu, pitali smo se što se upravo dogodilo i moja djevojka je Zvezda natali demore da je stvarno uživala. Predložio sam da probamo anal jer ga je žena na plaži imala. Imam možda, što nikad ne radimo analno. Svršio sam po drugi put u nju!