Korejski školski seks

Upravo sam napunio 16 godina kad su moj otac i stric kupili nekoliko hektara imanja visoko u planinama Uinta blizu mjesta gdje sam živio. Tijekom nekoliko godina, izgradili su skromnu malu Gossip girl februar "A" okvira na tom imanju. Moji teta i tetak još nisu imali djece. Budući da sam i ja jedinac, osim što sam stalno smetao, bilo je vrlo malo toga što sam mogao učiniti da pomognem osim nekoliko manjih stvari koje su me natjerali da učinim. Kako Wwe wrestling gol bilo, često sam provodio mnogo svog slobodnog vremena kad god bismo išli raditi na kolibu, istražujući i odvažujući se u okolnu divljinu. Kad sam napunio 18, bilo je gotovo.

Jedna od stvari u kojima sam stvarno uživao bila je pješačenje do malog, ali lijepog jezera udaljenog manje od pola milje. Često bih odlazio tamo tijekom dana i kupao se, jer je bilo prilično osamljeno. Bila je to rijetka pojava vidjeti ikoga drugoga, osim povremenog avanturističkog, ranojutarnjeg ribara.

Jednog sam vikenda pomogao raspakirati nekoliko stvari, obavljajući dodijeljene poslove prije nego što sam odjurio Mama jebi sina jezeru na rano popodnevno kupanje.

Kao i obično, slijedio sam stazu jelena prema jezeru. I prije sam naletio na divlje životinje dok sam putovao. Zbog toga sam naučio hodati tiho, polako dok sam se približavao, u nadi da ću na nešto naletjeti. Uvijek sam uživao dajući si priliku da promatram, a da me nitko ne primijeti. Skoro sam stigao do jezera, kad sam se počeo konačno spuštati nizbrdo, kad sam ugledao nekoga kako sjedi sam, na stijenama koje strše u vodu. Točno ispod vodene linije bila je prirodna polica koja je u žurbi postala vrlo duboka. Često sam se držao ravnoteže na tim stijenama prije nego što sam zaronio. Začudo, prišao sam, budući da mi vidokrug nije rekao ništa osim da Crne mame jebe momke sjedi na tim stijenama.Šuljajući se što je krađe moguće, naposljetku sam stigao do jednog od posljednjih stabala s debelim deblom koje je stajalo na vanjskom rubu čistine, neposredno prije nego što se jezero otvorilo preda mnom. Ono što sam vidio oduzelo mi je dah!

Nikad prije nisam vidio pravu golu ženu uživo. Mislim, ne baš. Svakako sam jednom sasvim slučajno vidio svoju tetu, kao Azijska beba u toplesu vlastitu majku u rijetkim prilikama. I premda sam mislio da moja teta ima lijepe sise, pa čak i moja vlastita majka što se toga tiče, nakon toga više nisam razmišljao ni o jednoj od njih. Pa, ionako ne često. Korejski školski seks Našao sam jedan od očevih časopisa za muškarce zaglavljen ispod jastuka njegove omiljene stolice. I premda je to služilo kao moj primarni izvor materijala za "jack-off", sve do ovog trenutka nikada prije nisam vidio golu žensku osobu. Čak sam i s djevojkama s kojima sam izlazio jedva stigao do prve baze, možda pretjerano sramežljivima, ali uz strogi odgoj, sve moje aktivnosti bile su pomno praćene.

Iz svog sam skrovišta imao jasan i neometan pogled na nju, iako sam se tiho korio što nisam ponio očev dalekozor. Nešto bez čega više ne bih. Sjedeći na stijeni kakva je bila, bilo je teško vidjeti puno od nje osim mekih oblina njezina golog tijela sa strane. Imala je dugu tamnosmeđu kosu koja joj je padala do sredine leđa. Gledao sam kako je posegnula iza, uvrćući kosu u čvor na vrhu glave. Dok je ona to činila, dobio sam prvi stvarno dobar pogled na njezine grudi, još jednom, zatekavši kako zadržavam dah. Ono što u to vrijeme nisam znao, ali ću na kraju saznati, bilo je da je ona bila pet godina starija od mene, razlika, koja je tada bila kao noć i dan. Kad joj je kosa bila skupljena, gledao sam kako je nakratko stajala, izvodeći gotovo besprijekoran zaron u vodu. Ostala je ispod površine nekoliko dugih trenutaka, a ja sam iskoristio tu priliku da brzo pretražim područje.Gotovo istog trena ugledao sam jarkocrveni ručnik i uredno složenu hrpu odjeće u blizini. Nisam niti vidio niti čuo nikoga u tom području, odmah mi je laknulo što je bila sama. I preplašena i uzbuđena, zadnje što sam željela bilo je naletjeti na prijatelja, muža ili još gore. oca.

Promatrao sam je gotovo dvadeset minuta dok je plivala, često lebdeći na leđima dopuštajući mi kratke, ležerne poglede na one gotovo savršene grudi, zajedno sa zadirkujućim pogledom na povremenu tamnu mrlju dlake između njezinih nogu. Opet sam se omalovažavao jer sam ostavio dalekozor. Bacivši brzi pogled natrag prema njezinoj hrpi odjeće, shvatio sam da bih se, ako se pažljivo probijem natrag kroz drveće i niz drugu stranu brda, mogao smjestiti puno bliže mjestu gdje bi ona na kraju izašla kako bi haljina.

Nakon što sam to učinio, još sam se više približio mjestu puzeći na trbuhu sve dok se nisam sakrio unutar malog prstena od kadulje koji mi je savršeno prikrio dok mi je omogućio prilično lako vidjeti njezin ručnik i hrpu odjeće. Sa srcem koje mi je lupalo, otkucavalo sto milja na sat, strpljivo sam čekao da izroni iz vode. Ubrzo kasnije, to je i učinila.

Bilo je to kao da gledam fatamorganu. Kad je izašla iz vode, sunčeva svjetlost osvijetlila je njezino golo tijelo dok se graciozno penjala uz obalu. Zadržavajući dah, očajnički pokušavajući smiriti disanje, nepomično sam ležao gledajući je kako se približava. Očekivao sam da ću je vidjeti kako se briše ručnikom, nakon čega slijedi njezino odijevanje. I jedno i drugo sam željno iščekivao s jedinom namjerom da pobliže vidim njezin goli oblik, koliko god to kratko bilo. Međutim, na moje iznenađenje, smjestila se na ručnik, namjeravajući umjesto toga pustiti toplinu sunca da je osuši.

"Još bolje!" tiho sam razmišljao.

Sa svoje skrivene točke gledišta nisam bio udaljen više od desetak metara od nje.Kao takva, znala sam da bi je i najmanji pokret upozorio da je nešto ili netko u blizini. Opet sam tiho gunđao shvaćajući da će pognut u položaju u kojem sam bio uskoro postati nepodnošljivo izdržati još dugo. Počeo sam planirati svoj bijeg, pitajući se kako bih se mogao sigurno i nečujno povući kad sam vidio kako se jedna njezina ruka podigla i uhvatila joj grudi. Odjednom mi više nije bilo neugodno kao prije.

Moja smeđokosa ljepotica počela je nježno masirati, milujući svoje grudi. Gledao sam kako nježno draži svoju već ukrućenu bradavicu do još veće čvrstoće. Njezine grudi sigurno nisu bile velike kao one koje sam vidio u očevim časopisima, ali smatrao sam da su najljepše koje sam ikad vidio, čak i ako nisu bile velike. Njezine bradavice boje karamele izgledale su još primamljivije, posebno na ovoj udaljenosti jer ih je tako lakše vidjeti, cijeniti. i diviti im se.

"Hmmm."

Na trenutak sam pomislio da je netko drugi ušao na čistinu. jebanje u bolnici Mama jebi sina Držeći se mirno, čak i više nego prije, izbezumljeno sam dopustio očima da lutaju naprijed-natrag, tražeći znakove da je netko drugi stigao. Onda sam to ponovno čuo, točnije čuo sam nju kako je tiho stenjala.

"Hmmm, Ohhh".

Gledajući natrag prema njoj, sada sam vidio da je stavila drugu ruku između nogu. Što god radila, mora da se osjećala dobro. Pokret je bio suptilan, jedva primjetan uopće. I da sam bio dalje od nje nego što jesam, vjerojatno bih to posve propustio. Ali gledao sam kako se njezina ruka polako pomiče, čuo njezine stalne uzdahe, stenjanje, dok je nastavila ležati ondje dodirujući samu sebe. Dok sam to činio, osjetio sam vlastito uzbuđenje kako mi se ukrućuje u hlačama.

Možda sam bio užasno naivan i neiskusan u svojim godinama, ali znao sam taman dovoljno o seksu da mi je bio nevjerojatno zanimljiv, pogotovo jer nikada prije nisam vidio ženu koja masturbira, a kamoli da sam ikada sanjao da ću tome zapravo svjedočiti.Unutar samo jednog sata više sam nego utrostručio svoje ograničeno iskustvo i znanje koje sam imao. Sve me to natjeralo da razvrstam bezbroj emocija, pitanja i osjećaja s kojima još nisam bio spreman nositi se.

Počeo sam čuti gotovo štucavi uzvik zadovoljstva, "uhh, uhh, uhh", koji je svakim trenutkom postajao sve glasniji i glasniji. Što god da je osjećala, mora da se osjećala nevjerojatno dobro jer nije bilo drugog načina da se opiše zvuk koji je ispuštala. Gledao sam je kako podiže oba koljena šireći se. I premda je bila okrenuta od mene tako da nisam mogao točno vidjeti što radi, mogao sam vidjeti kako joj ruka bjesomučno radi to mjesto između nogu s divljom napuštenošću.

"Oh. Ohhhh?" Ležao sam, gledao, slušao dok mi je njezino samozadovoljno ispitivanje govorilo da traži neku vrstu olakšanja. U određenom smislu, znao sam što je to naravno, jer sam to i sam učinio nebrojeno puta. Ali opet, pomisao na "djevojku" koja bi to učinila mi je iz nekog razloga pobjegla. Sada potpuno spreman da se dogodi neka vrsta konačne klimatske slasti, još uvijek sam bio potpuno nespreman kada je došao. I nažalost, to me iznenadilo, potvrdivši moje najgore strahove.

Kad je vrisnula, bio sam siguran da je to zato što je nekako otkrila da sam tu. Klečeći kao i prije, izgubio sam ravnotežu, prevrnuvši se naprijed kroz grmlje ispuštajući svakakve zvukove.

"Tko je tamo?" odmah je povikala.

Nisam je više mogao vidjeti jer sam samo nosom zaronio u tlo, ležao sam nepomično, potpuno očekujući da čujem kako se penje da se odjene.

"Vidim te", rekla je malo previše smireno. Ipak, ostao sam takav kakav sam bio. "Koliko me dugo špijuniraš?" upitala je jednostavno.

Dok je takozvani "jig" bio podignut, stajao sam, brišući sa sebe komadiće slomljene kadulje i prljavštine, još uvijek previše u strahu da bih je pogledao ravno u oči, ali očekujući zasluženo pljuskanje jezikom koje nije došlo.Što je još bizarnije, nije se nimalo trudila prikriti svoju golotinju osim što se okrenula na trbuh.

"Dobro?"

Još uvijek nesposoban da je pogledam ravno u oči, nastavio sam zureći u tlo dok sam odgovarao. "Tek sam stigao", rekao sam lažući joj nervozno.

"Pogledaj me", zahtijevala je.

Prvi put sam pogledao u te kobaltnoplave oči, osjećajući da ću se u tom trenutku sigurno pretvoriti u kamen dok me njezin pogled držao na mjestu.

"Pa što ti uopće radiš ovdje?"

- Ništa, samo sam sišla na jezero da se okupam - rekla sam na kraju iskreno.

"Odakle si došao?" ponovno je upitala i dalje ne uzimajući mjere da se potpunije pokrije.

Činjenica da me očito nije namjeravala ubiti donekle me umirila dok sam odgovarao. "Moji roditelji grade kolibu otprilike pola milje odavde." Činilo se da je taj odgovor barem prihvatila kao istinu, a onda me iznenadila dok se prevrnula sjedeći, iako je privukla koljena prema prsima učinkovito se skrivajući od mog znatiželjnog pogleda.

Duge je trenutke sjedila u tišini dok sam ja stajao i nervozno se njišući naprijed-natrag. Nakratko sam se zapitao jesam li po kratkom postupku "otpušten", misleći da bih možda trebao tiho otići.

"I moja obitelj posjeduje kolibu u blizini. Ili bolje rečeno, nekada je posjedovala jednu. Upravo su je prodali. Ovo je naš posljednji vikend ovdje. Moj otac je nedavno dobio unapređenje u mjestu gdje radi pa se selimo."

"Žao mi je." Bilo je to sve čega sam se mogao sjetiti da kažem, još uvijek razmišljajući da li da ostanem ili da odem.

– Sjedni, činiš me nervoznom.

Pronašao sam obližnju gromadu i sjeo. Ne mogavši ​​skinuti pogled s nje, pokušao sam ne zuriti, ali bilo je gotovo nemoguće. Glatke, pomalo skrivene padine njezinih grudi primamljivo su virile oko skupljenih koljena. Da sam se smjestio ispred nje, i ja bih kradom pogledavao nešto drugo.

"Onda, imaš li djevojku?"

Ne znam zašto me njezino pitanje iznenadilo. To sigurno nisam očekivao čuti od nje.Možda mi je činjenica da tada nisam bila pomalo neugodna iz nekog razloga. Mama jebi sina zavisnost od seksa .

"Ne. Ne u ovom trenutku", rekao sam iskreno. "Vas?"

Nasmijala se: "Djevojka. Naravno, imam ih nekoliko. Međutim, ni s jednom nisam jako bliska."

Osjetio sam kako mi je lice pocrvenjelo. Uhvativši njezinu šalu kao i očigledan način na koji je izbjegla moje pitanje, odlučio sam ne gurati. Da je htjela odgovoriti na pitanje, mislio sam da bi to učinila, a da ne zaobiđe očito. Sekundu kasnije ponovno smo se pogledali. Dok smo to činili, ispružila je noge otkrivajući mi u potpunosti svoje prekrasne grudi. Ovaj put sam zurio, ne mareći jesam li. Smišljajući dok se rastezala, otkrivajući te veličanstvene ljepotice blizankinje koje joj nije smetalo da ih gledam. A pod tim okolnostima, nisam namjeravao propustiti niti jednu priliku da to učinim. Čuo sam kako se smije, iako je ovaj put nisam odmah pogledao u oči, još uvijek gledajući u te kao kamen tvrde natečene bradavice.

"Ti mora da si muškarac s grudima", rekla je zadirkujući. "I očito onaj koji se ne boji priznati ili cijeniti par lijepih grudi na ženi."

Ovaj put jesam pogledao njezino lice, nasmiješio joj se, uhvatio njezin osmijeh zauzvrat. Klimnula sam glavom pokušavajući se ne nasmijati, osjećajući se pomalo vrtoglavo i osjećajući kako moje uzbuđenje raste iz sekunde u sekundu.

“Imaš prekrasne sise”, rekao sam. "Grudi. Grudi!" pomislio sam sekundu kasnije. "Trebao sam reći grudi, a ne sise!" Na trenutak sam se zabrinula da će se uvrijediti zbog komentara. Sise su bile više muška riječ, a ne ženska, pogotovo zato što je i sama vrlo oprezno koristila tu riječ. Međutim, njezino tiho smijuljenje kad sam upotrijebio riječ uklonilo je sve strahove.

"Tako dražesno zločesta riječ. Sise. Sise, sisice, sise. Iako sam sklona češće koristiti riječ 'sise'."

Ovaj put sam se nasmijao, opuštenije nego prije, gledajući njezine očima. "Pa, kako god ih više voliš zvati, stvarno su lijepe."

Vidio sam kako joj se obrve podižu u znak znatiželjne potvrde.Istovremeno je stavila obje ruke ispod svojih "grudi", podižući ih kao da ih želi bolje prisloniti na svoja prsa.

"Nije previše mlohavo?" Dok ih je držala dlanovima, mijenjajući njihov položaj pokušavajući dati drugačiji 'izgled', pitajući me.

"Ne teško. Stvarno su najljepše koje sam ikad vidio." Što naravno nije bila ni laž ni najbolji kompliment koji sam joj mogao dati. Ali, naravno, ona to nije znala. Opet su dugi trenuci prošli u tišini iako je nastavila preuređivati ​​svoje "grudi", pomislio sam tiho. Gotovo se igrajući s njima na modni način, osjetio sam kako mi se trzaj klati unutar traperica u znak gotovo poštovanja te činjenice.

"Bi li Značenje zatvorskog seksa htio poševiti?"

Taj me je iznenadio i zapravo sam izgubio ravnotežu, skoro pao sa stijene na kojoj sam sjedio.

"Oprosti. Možda sam trebao reći, bi li se htio poseksati sa mnom umjesto toga. Iako ja više volim reći, 'vodite ljubav', iako me sigurno ne volite, pa mi je to izgledalo još gluplje izjavili." Brbljala je, možda nervozno. Ali činjenica je bila da me izravno pitala želim li je "uraditi" kako sam mislio te riječi.

"Ozbiljno. Ovdje. Sada?"

Skrenula je Stara debela kučka, još jednom privukavši koljena prema prsima. "Ne mogu zamisliti ljepši način da se oprostim od ovog mjesta", izjavila je tiše sebi nego meni. "Osim ako stvarno nisi zainteresiran", dodala je znatno glasnije.

"Ah, naravno", odgovorio sam, nervozno gledajući uokolo. Uvjerena da smo sami, ipak sam bila nesigurna u sebe, budući da sam djevica i sve to, i znajući da će se istina o tome uskoro pokazati.

“Prilično sam sigurna da si još uvijek djevica,” rekla je čitajući mi misli. "Dakle, ne brini ako jesi, naučit ću te. Osim, naravno, ako to ne čuvaš za nekog posebnog, ili za brak, ili možda iz nekog drugog razloga."

Odabrao sam šutnju kao svoj odgovor, ne potvrđujući niti negirajući tu činjenicu.Napola sam se nadao da će se moja početna petljanja shvatiti kao obična Dicks jebe macu, prirodni instinkt koji se proradio kad će mi biti najpotrebniji. Sigurno sam bio uzbuđen, moj ukočeni ubod podsjećao me na tu činjenicu. Ali sada kada mi je taj trenutak zapravo zurio u lice, osjetio sam kako se iznenada stidim, 'sušim se na trsu'.

Raširivši drugi ručnik na tlo pored onog na kojem je sjedila, odjednom smo imali puno veću površinu da to "uradimo" zajedno, pomislio sam.

"Pa. drka dva kurca price Zanima te ili ne?"

Bio je to moj osobni trenutak istine. Zanimalo me, da. Više od. I premda je moj penis sigurno ranije pokazao zanimanje, sada se ponašao prilično loše, i to sasvim neočekivano jer sam osjetio da se skupljam u neku vrstu povučene panike. Ono što sam želio bilo je vrištati, udarati se po međunožju kao da probudim zvijer koja je živjela u meni. Možda mi je pročitala misli ili vidjela strah duboko urezan u moje oči. Iako sam odmahivao glavom da, iako nisam mogao govoriti.

Njezin je osmijeh bio osmijeh razumijevanja. Nevjerojatno što je znala ili mogla reći jednostavnim pogledom. „Možda mi je stvarno mogla čitati misli“, zapitao sam se nakratko.

"Možda će ovo pomoći", ponudila je. Okrećući se na ručnicima za plažu, ovaj se put smjestila izravno prema meni. Ležeći, više me nije tjerala da se osjećam samosvjesno svojim pogledom, čineći sebe još ranjivijom prema meni. Zabezeknut, gledao sam kako raširi noge, ponovo podižući koljena, iako raširena kakva su bila, pružajući mi pogled na svoj spol o kojem sam prije samo sanjao da ću ga ikada vidjeti. Što je još divnije, jednom se rukom spustila i počela se milovati.

"Ta pomoć?" Sada se zadirkuje, mazi, mazi se nježno, polako i nesramežljivo preda mnom.

Istina je bila. Tamo gdje sam se nervozno okrenuo kao kornjača, sada sam bio spreman kao kamen. Na neki način, bilo je lijepo osjećati pritisak zatočeništva uz moj Levi's. U drugom sam se sada naprezao za oslobađanje.

"Hoćeš li samo stajati tamo s tvrdom obućom. Ili ćeš se konačno razgolititi za mene?"

Sada je gledala, nakon što je lagano sjela, oslonila se na jedan lakat, iako je nastavila polako gurati prst u svoju macu. Gledao sam kako je gurnula taj sočni prst u usta, ližući ga do kraja. To je uspjelo. Poput opsjednutog luđaka, počeo sam se izvlačiti iz odjeće. Nakon što sam se skinuo, stajao sam nadvisujući se nad njom poput King Konga, osjećajući se pomalo tako zapravo dok sam gledao dolje u svoju divno golu Fey Ray. Zahihotala se, a ja sam se umjesto toga malo više osjećao kao Cheetah. Podsvjesno sam stavio ruku preko svoje erekcije kao da će to zapravo sakriti moje uzbuđenje.

"Nisam ti se smijala", rekla je ozbiljno. "Smijao sam se jer ovo ne liči na mene i osjećam se divno zbog toga."

Još jednom u svom više Kong stanju, kleknuo sam pored nje na ručnik za plažu. Nesiguran što dalje učiniti, ispružio sam ruku na njezinu dojku, iako joj nisam učinio ništa, niti s njom, čak ni dok mi je njezino užareno meso ispunjavalo ruku.

"U redu je, možeš me dirati. Neću se slomiti."

Istina je bila da nisam bio siguran što dalje učiniti, pa sam stavio drugu ruku na njezinu zapuštenu dojku. Sad su mi samo trebale slušalice i mogao sam glumiti radiooperatera.

"Slušaj, zašto ne legneš. Dopusti mi da počnem stvari ovdje." Više nego sretan što sam joj udovoljio, iako sam osjećao grižnju savjesti što zapravo moram maknuti ruke s tih raskošnih grudi, smjestio sam se pokraj nje na tlo. U sljedećem trenutku, smjestila se iznad mene. Nisam imao pojma što očekivati. muzika za seks Mama jebi sina Pretpostavio sam da će se samo popeti na mene i otići ćemo na utrke. Barem sam ja to tako zamišljala. Ono što nisam očekivao ili planirao, bilo je nježno slatko sisanje njezinih usta dok ih je stavljala oko moje osovine. Kao takav, skočio sam, gotovo je zbacivši sa sebe.

"Što. Tvoja djevojka to nikad ne radi za tebe?"

Nisam imao vremena ni odgovoriti joj prije nego što je ponovno kliznula tim svojim sočnim ustima preko mog tijela. Ovaj put me trnci te slatke ekstaze koji su nastali nisu šokirali. Ali također sam znala da je to bolji osjećaj od bilo čega što sam sama sebi učinila. Također sam znao da će ovo postaviti novi svjetski rekord za mene u najbržem vrhuncu koji sam ikada doživio.

"Čekaj čekaj!" zaurlao sam. Ali bila je puno pametnija od mene, potpuno svjesna što će se dogoditi.i zašto. Osjetio sam kako prva eksplozija prodire kroz korijen moje kite. I dalje sam vikao, zapravo kao upozorenje, dok je rukom počela musti moj kurac, izvlačeći svaku pojedinu kap mog vrhunca dok je lako gutala sve što sam joj imao dati i više. Iskreno sam se bojao pogledati u nju, čak i kad su mi se nožni prsti konačno oslobodili iz uvrnutih čvorova u koje sam ih stavio. Kad sam to učinio, ona se smiješila, zapravo zlobno cereći. I gledao sam kako liže usne od sićušnog ostatka kreme koji je nekako izbjegao napadu tih njezinih proždrljivih usta.