Stipendijski fond za azijske žene

Putovanje za život može biti dosadno i usamljeno postojanje. Kao istražitelj koji radi u industriji osiguranja kamiona, provodio sam otprilike tri tjedna mjesečno na cesti.

Nije trebalo dugo da shvatim da su bolji hoteli i moteli jedina mjesta za boravak. Jednostavno nikad ne znate što ćete dobiti s jeftinijim mjestima. Stoga sam godinama gotovo isključivo boravio u Holiday Inn-u. Uz nekoliko iznimaka, oni nude čist, udoban smještaj po razumnoj cijeni na mnogim mjestima diljem zemlje.

Konkretno putovanje tijekom kojeg se dogodio sljedeći incident zateklo me u Chicagu. Kad sam bio na području Chicaga, obično sam odsjedao u Willowbrook, Ill. Holiday Inn. I na ovom sam putovanju odsjeo u tom motelu.

Nakon dugog dana u središtu Chicaga, bilo je dobro vratiti se prijateljskim licima Holiday Inna. Uživao sam u vrlo uspješnom danu. Uštedio sam osiguravajućem društvu svog klijenta nekoliko stotina tisuća dolara tako što sam pronašao ukradenu prikolicu i njen teret.

Bio sam raspoložen za slavlje. Moja su se slavlja obično sastojala od odlaska u udoban restoran za sjedenje, umjesto u restoran brze hrane, te večere i pića. Inače, te su se večere provodile same.

Znao sam da negdje u blizini Willowbrook Holiday Inna postoji restoran meksičke hrane Chi Chi's. To mi se činilo kao dobro mjesto za otići te večeri. Samo se nisam mogao točno sjetiti gdje se nalazi.

Dok sam prolazio kroz predvorje Holiday Inn-a, službenici su bili usred svoje smjene. Strpljivo sam čekao da se stvari za stolom slegnu, a zatim sam ih pitao gdje se nalazi najbliži Chi Chi's. Nova šalterska službenica, koja je upravo izlazila s posla, ponudila mi je upute. Odmah me zauzela ta ljupka mlada dama. Na njezinoj pločici s imenom pisalo je "Mandy". Mandy je bila slatka mlada stvar. Visoka otprilike šest stopa, bila je gotovo za glavu viša od mene.Crvene kose, zelenih očiju i vitke građe, Mandy je bila statuezna ljepotica. Stipendijski fond za azijske žene Kasnije sam saznao da ima dvadeset jednu godinu i da je studentica na Sveučilištu Northwestern.

Mandy mi je rekla da se najbliži Chi Chi's nalazi jednu milju zapadno na sljedećem semaforu. Činilo mi se da se sjećam da je to oko milju zapadno od drugog svjetla. Ali nema veze, našao bih ga.

"Jesi li siguran?" upitao sam je sa smiješkom.

"Da, sasvim sigurno." Odgovorila je.

Bila je slatka mlada djevojka, pa sam joj ponudio dogovor. "Reći ću ti što ću učiniti. Dođi sa mnom na večeru. Ako si u pravu, ja ću kupiti. Ako sam u pravu, ti vjeruj." U svakom slučaju, nisam imao namjeru dopustiti joj da plati. Dovraga, većina studenata je uvijek bez novca. Njeni suradnici su je uvjerili da ide sa mnom. Poznavali su me godinama. Znali su da neću učiniti ništa glupo da je povrijedim. Također su znali da joj neću dopustiti da plati večeru, bez obzira tko je dobio okladu.

Mandy se zahihotala i pristala na okladu. Zgrabila je torbicu i krenuli smo. Obojica smo bili u krivu. Chi Chi's je bio zapadno od drugog svjetla kao što sam mislio, a ne od prvog. Mandy je izgledala pomalo nervozno tijekom vožnje iz područja za koje je rekla da se nalazi Chi Chi's. Srećom po nju, nalazilo se dvije milje zapadno od drugog svjetla. To mi je omogućilo da kupim večeru, a da ne izgleda kao da joj dajem dar. Dovraga, bio sam sretan što imam tako slatku mladu damu s kojom mogu podijeliti večeru. Smijući se, rekao sam Mandy, "Oh, pa, valjda sam i ja bio u krivu. Čini se da ću večeru platiti za mene."

Mandy se široko nasmiješila i rekla: "Hvala."

Dok smo ulazili u restoran, rekao sam joj: "Znam da su studenti na koledžu uvijek švorc. Sretni su što imaju novca da kupe pizzu."

"Sigurno jesu. Barem ovaj jest." Rekla je s Tatoo girl pozadina će tvoj dečko reći ako sazna da je njegova djevojka otišla na večeru sa starim prdošom dvostruko starijim od nje?" Pitao sam.

"Nemam dečka. Nikada nisam imala stalnog dečka." Činilo se da je samo malo razdražena tom malom stvarnošću.

"Zašto slatka djevojka poput tebe ne bi imala dečka?" Pitao sam. Teško je isključiti radoznalost istražitelja. "Da sam tvojih godina, morao bi me prebiti palicom. Tamo negdje postoji jedan dečko kojemu nedostaje slatka djevojka." Rekao sam joj.

Široko se nasmiješila, slegnula ramenima i jednostavno rekla: "Hvala. Pretpostavljam da je moja visina plašila srednjoškolce, a čini se da momci s fakulteta žele glamuroznije djevojke."

Konobarica se pojavila otprilike u tom trenutku da primi naše narudžbe. Odlučila se za Margaritu, a ja sam naručio CC & Colu da pijemo dok čekamo da nam stigne večera. Popili smo prvo piće i naručili drugo kad je hrana bila poslužena. Pjer Paolo Pazolini Majka i sin Tijekom večere Tvrdnja o seksualnoj diskriminaciji smo o mom poslu i njezinim školskim satovima. Kad smo završili, Mandy se počela pomalo hihotati. "Oprosti, ne pijem prečesto i čini mi se da se osjećam pomalo blesavo." Ispričala se. "Nema potrebe za isprikom. Zabavno je biti s tobom i uživao sam u tvom društvu. Pobrinut ću se da sigurno stigneš kući." Obećao sam. Platio sam ček i ostavio napojnicu dok smo se pripremali za polazak. Mandy me uhvatila za ruku dok smo stajale da odemo. Ostala je na mojoj ruci kroz vrata i do mog auta.

"Hvala vam na večeri." Rekla je. Mandy me zatim slatko kljukala po obrazu.

Rekao sam joj: "Hvala nije potrebna. Bilo mi je zadovoljstvo večerati s tako slatkom, slatkom i duhovitom mladom damom. Ako se slažete, volio bih to ponoviti sljedeći put kad budem u Chicagu. Ako do tog vremena nemaš dečka, to jest."

– Mislim da bih i ja to volio. Zatim je zagrlila moju ruku na svojim prsima i ponovno me poljubila u obraz.

Nastavili smo razgovarati dok smo se vraćali u Holiday Inn. Kad smo se zaustavili na parkiralištu, upitao sam je: "Gdje ti je auto. Ili, ako želiš, mogu te odvesti kući."

Mandy je zurila u mene nekoliko sekundi kao da je duboko zamišljena. Zatim se nasmiješila i upitala: "Mogu li ući na još jedno piće?"

"Naravno da smijete." veselo sam odgovorila.

Mandy me ponovno uhvatila za ruku dok smo išle do moje sobe.Još uvijek je bila u uniformi Holiday Inn-a i nije joj bilo dopušteno piti u baru. Pa sam naručio naša pića putem posluge u sobu.

Sjedili smo na kauču veličine ljubavnog sjedala i čavrljali čekajući piće. Piće je ubrzo stiglo i ja sam dao Many njezinu margaritu dok sam se vraćao na kauč. Okrenuvši se prema njoj, podigao sam čašu i nazdravio joj. Rekao sam, "Za najslađu večeru koju sam imao u dugo vremena."

Nasmiješila se, otpila gutljaj i rekla: "Pretpostavljam da većina dječaka ne misli da sam slatka. Dobro me pogledaj."

"Jesam, Mandy. Imaš slatko okruglo lice okruženo ljupkom aureolom meke, kovrčave, kestenjaste kose. Imaš prekrasne zelene oči i lijepo vitko tijelo. Ne vidim ništa na tebi što mi se ne sviđa. Ne ​​postoji ništa na tebi što mi se ne sviđa. Što mi se ne sviđa?"

"Ovaj!" Mandy je ustala i podignula svoju majicu. Nije nosila grudnjak. "Moje grudi su veličine jaja, a dečki ih vole veće."

Još uvijek sjedeći, mogao sam vidjeti da joj grudi nisu ništa više od debeljuškastih breskvi. Na vrhu su bile četvrtine veličine areola i bradavica veličine malog graška. Majka i sin maskiranje S obzirom na njihovu malu veličinu, nije bilo nikakvog progiba. Rekao sam joj: "Mandy, mislim da su tvoje sise više nego primjerene. Mnogo su više od jaja. Rekao bih da su više poput dražesno mekih breskvi. Sviđaju mi ​​se. Mislim da izgledaju prekrasno."

"Stvarno, sviđam ti se. ovaj. moje sise?" Mandy je djelovala šokirano što mi se sviđaju njezina prsa.

"Apsolutno. Mislim da izgledaju ukusno. Daj da ti pokažem. Priđi bliže." Mandy mi je prišla nekoliko koraka bliže. Stao sam i čvrsto je zagrlio. Zatim sam joj bez ikakvog otpora povukao gornji dio preko glave i s ruku. Bacivši joj gornji dio na pod, okrenuo sam je i povukao golu natrag na svoja prsa. Posegnuvši oko njenog torza, rukama sam uhvatio obje male sise i nježno ih gnječio. Bradavice su joj brzo otvrdnule i narasle do veličine gumice olovke. Sigurno su joj sise bile male, ali bile su više nego dovoljne da ugode sredovječnom muškarcu.

Mandy je stenjala dok sam joj nježno stiskao sise i motao tvrde male bradavice između palca i kažiprsta. Naslonila je glavu na moje rame, a ja sam ljubio vrat i grickao joj uho. Uštipnuo sam joj bradavice samo malo jače.

"Oh. Mummmmmm." Mandy je izvila leđa i ispružila prsa u moje nježne ruke. Naglo se okrenula i poljubila me.

Sjeo sam na naslon kauča i privukao je k sebi. Njezine su sise bile savršeno poravnate s mojim ustima, a ja sam u potpunosti iskoristio priliku. S jednom rukom čvrsto je držeći oko struka usisao sam jednu bradavicu i velik dio sise u usta i obrađivao to jezikom. Slobodnom rukom nastavio sam joj milovati drugu sisu i trpati joj bradavicu. Nakon nekog vremena zamijenila sam sise. Mandy je tiho mijaukala i objema Besplatne gole slike zrelih žena držala moju glavu na svojim prsima. Uplela je prste u moju kosu i snažno je povukla.

Proveo sam petnaest do dvadeset minuta njegujući Mandyne sise. Stavio sam mali hickey na unutarnju stranu svake sise. Dok sam čvrsto poljubio njezine sise, pustio Hardcore pic forum ruke da polako klize niz Mandyna leđa. Pustio sam ih da padnu na njezino usko okruglo dupe. Stisnuvši oba obraza njezine stražnjice, čvrsto sam je privukao k sebi.

Rukama je nastavila držati moju glavu čvrsto na svojim grudima između njenih sisa. Stavio sam još jedan hickey tamo.

Polako sam kliznuo rukama niz njene noge do iza koljena. Zatim sam ponovno podignuo ruke i podigao stražnji dio njezine suknje dok sam išao. Ponovno sam stisnuo njezinu guzicu prekrivenu najlonkama.

Mandy je izula cipele i šutnula ih u stranu.

Otpustio sam joj guzicu, otkopčao sam joj suknju i pustio je da padne na pod. Izvukla je suknju i također je nogom odbacila u stranu. Milovala mi je kosu na glavi između njezinih sisa dok sam joj spuštao najlonke. Gurnuo sam joj ih sa stražnjice i zakotrljao niz noge. Prišla je, jednu po jednu nogu, i dopustila mi da ih gurnem s njezinih stopala. Tako je Mandy stajala ispred mene samo u svilenkastim bijelim gaćicama.Stenjala je i stenjala dok sam joj gnječio dupe i stražnji dio bedara. Dok sam joj trljao gore-dolje po bedrima, Mandy je samo malo raširila noge. Čeda Jovanović price Nastavio sam trljati stražnju stranu njezinih bedara, ali sam pomaknuo ruke dalje oko njezinih nogu. Dok sam klizio rukama s Turbo tinejdžerske epizode strane njezinih bedara, Mandy je još više raširila noge. Ljubio sam se niz njezin ravni trbuh. Zahihotala se kad sam zario jezik u njezin pupak. Dok me Mandy još gladila po kosi, poljupcima sam se spustio do vrha njezinih gaćica. Polako i nježno, poljupcima sam pratio pojas njezinih gaćica dok sam ih spuštao s njezinih bokova. Ljubio sam se niz njezin trbuh sve dok nisam bio u poziciji da poljubim vrh njezina proreza. Zatim sam joj brzo gurnuo gaćice na koljena. Stidni joj je brežuljak bio prekriven grmom kovrčave crvene dlake koja se slagala s onom na glavi. Kad sam je poljubio usred tog grma, gurnuo sam Mandyne gaćice do njezinih nogu. Kad je izašla iz njih, bacio sam ih na hrpu njezine odjeće. Uzimajući po jedan od njezinih obraza u obje ruke, privukao sam je k sebi i polizao joj gornji dio. "Oh!" Mandy je dahnula. Široko je raširila noge, okrenula bokove i gurnula macu prema mom licu. Još jednom sam je brzo polizao prije nego sam posegnuo i uzeo obje njezine ruke u svoje. Ustao sam i ispružio joj ruke uz tijelo. Pogledavši je od glave do pete, rekao sam. "Prekrasna si, Mandy!" Spustila je glavu i nije rekla ništa.

Podigavši ​​joj bradu, pogledao sam je u oči i rekao joj, "Ne, stvarno. Mislim da si prekrasna. Ima puno dečki koji ne znaju što propuštaju. Tako mi je drago što si pristala večeraj sa mnom i sad si ovdje sa mnom."

Mandy je polako podignula glavu. Široko se smiješila. Zatim je praktički skočila na mene i oboje smo pali natrag na kauč. Pao sam u sjedeći položaj, a ona je opkoračila Iscjedak iz bradavice bez trudnoće noge dok smo slijetali. Masirao sam joj golu guzu, a ona me strastveno poljubila. U međuvremenu mi je otkopčala košulju i skinula je s ramena.Opet smo stali pustiti da mi majica padne na pod. Zatim sam zagrabio njezino vitko tijelo u naručje. Odnio sam je nekoliko koraka do kreveta i nježno je polegao.

Nije rekla ni riječi. Samo je zurila dok sam otkopčavao pojas, otvarao patentni zatvarač i spuštao hlače. Oči su joj se raširile kad je vidjela izbočinu na mojim kratkim hlačama. Parada ponosa Majka i sin Dahnula je Hott plave djevojke sam spuštao donje rublje. Debeli šest i pol inčni penis iskočio je i stajao mirno za nju. Nastavila je zuriti, ali nije rekla ništa. Uz smijeh sam upitao: "Što je bilo, dušo. Zar nikad prije nisi vidjela muški kurac?"

"Da. Ali bio je to moj tata kad je davno izašao iz tuša. Imao sam oko trinaest godina i nije bio tako velik niti tako usmjeren prema gore." Mandy je djelovala pomalo uplašeno.

"O sranje. Ti si djevica. Mandy, dušo, možda bi bilo bolje da se obučeš, a ja ću te odvesti kući."

"Ne. U redu je. Želim ostati." molila je Mandy. "Odrasla sam osoba i ja.ah.želim.ah. biti s tobom. Ti si prvi muškarac koji se nije smijao mojim malim sisama. Čak me i tata zadirkuje zbog ih."

"Jesi li sigurna, dušo. Dvostruko sam stariji od tebe i ne želim te povrijediti."

"Da. Siguran sam. U redu je. Dođi u krevet. Samo se malo bojim." Mandy je bila gotovo preklinjući dok je pružala ruku koja se tresla.

Kako bih ja, ili bilo koji crvenokrvni tip, mogao odbiti takvu molbu. Uzeo sam je za ruku i uvukao se pokraj nje. Ugasio sam lampu, ali sam ostavio upaljeno svjetlo u kupaonici. Svjetlost koja je dolazila iz kupaonice dala je Mandy prekrasno mekani sjaj. Mandy se privila uz mene i poljubili smo se. Isprva nježno, poljubac je izgradio strast. Kad smo prekinuli poljubac, skliznuo sam niz njezino tijelo i nastavio ljubiti i sisati najbližu sisu dok sam milovao drugu. Kad se Mandyno disanje počelo ubrzavati, spustio sam ruku do njezina međunožja. Mandy oprezno raširi noge nudeći mi pristup svojim čvrsto zatvorenim vanjskim usnama maca.

Nježno sam počeo maziti Manyinu djevičansku macu. Kad je još malo raširila noge, njezine nikad otvorene usne su se lagano razdvojile.Nastavio sam nježno maziti njezinu macu kao voljenog ljubimca. Kad sam se ljubio niz njezino tijelo, raširila je noge dajući mi prostora da legnem između njih. Kad sam joj poljubio macu, Mandy je glasno dahtala. "O moj Bože!" Zario sam jezik u njezine pripijene usne blizu šupka. Jedno dugo lizanje usana od šupka do klitorisa izazvalo je Mandy da ponovno glasno dahne, raširi noge što je moguće šire i izvije leđa.

Posegnula je između nogu i čvrsto mi privila lice uz svoju macu. Bez daha je povikala: "O. Molim te, učini to ponovno."

Bio sam više nego sretan što sam udovoljio. Volim jesti finu macu. Iznova i iznova, lizao sam joj macu. Mandy se brzo počela mazati. Uskoro je bila potpuno mokra od vlastitih sokova. Više sam priča porno tinejdžera zabijao jezik u njenu usku djevičansku rupu.

Mandy se odmah napela kad sam usisao njezin klitoris u usta. Noge su joj skočile ravno van. Prislonila je kukove do mojih usta, zadrhtala i povikala. "O Bože. Jeeesssss!" Drhtala je gotovo minutu dok ju je orgazam nastavljao preplavljivati ​​u valovima.

Kad je spustila bokove, duboko udahnula i opustila se, rekao sam joj: "Aaah. Ne postoji ništa bolje od okusa i mirisa svježe mlade pičke."

Mandy se zahihotala, držala ruke otvorene prema meni Stipendijski fond za azijske žene odgovorila. "Molim vas, dođite ovamo."

Puzao sam uz njeno tijelo dok nisam legao preko nje. Mandy me strastveno poljubila prije nego što je rekla: "Dakle, takav sam okus. Jesam li ti se svidio. To je ono što se jede, zar ne. Bože, to je bilo divno." Zatim je lizala cijelo moje lice čisteći sokove svoje mace s Nemac ima seks. Dok je Mandy lizala i ljubila moje lice, stavio sam glavić kite na ulaz u njezinu macu. Strastvenim poljupcem gurnuo sam kitu u njenu djevičansku rupu. Kad sam naletio na njezin otpor, dahnula je. Ja sam stao. "Želiš da prestanem, Mandy?" Pitao sam.

"Ne!" Odrješito je izjavila. "Želim da me odvedeš. Molim te, samo naprijed."

Čvrsto je zagrlivši, povukao sam se centimetar ili tako nešto, zastao, a zatim se potpuno zabio u Mandyne dubine.

"Oowwwwwww!" Mandy je vikala dok su joj suze počele teći.

Držao sam se i dalje sa svojim penisom duboko u Mandynom probodenom tijelu. Ljubio sam joj uho i vrat. Osjećao sam kako joj se maca lagano opušta. Njezina se maca prilagođavala novom napadaču u svojim dubinama. Nakon nekoliko minuta suze su joj prestale i zagrlila me oko vrata.

Pitao sam: "Mandy, dušo, jesi li dobro?" Drhtavim glasom rekla je: "Uh huh. Bit ću dobro. Molim te, nemoj stati." "OK, dušo." Opet sam poljubio njezine usne i polako počeo maziti i izlaziti iz Mandyne uske rupe. Ubrzo mi je bojažljivo počela uzvraćati udarce. S obzirom na stegnutost Mandyne svježe razdjevičene mačkice, nije mi trebalo dugo da budem blizu vrhunca. Pokušao sam suzdržati neizbježno što je duže moguće, ali nije bilo koristi. Jednim posljednjim udarcem zario sam kurac u Mandynu srž. Napumpao sam svoju spermu duboko u Mandyne nježne dubine.

"Oooooo. Osjećam te. Izlaziš iz mene, zar ne?" upitala je Mandy.

Držeći je čvrsto, rekao sam, "Da, dušo. Prokletstvo, osjećaš se dobro prema meni."

"Ummmmm. I meni je dobro." Gugutala je. Položili smo bravu zajedno dok moj penis nije omekšao i ja pažljivo izvukao iz Mandy. Bio sam gotov za noć. Oh, opet imati dvadeset dvije.

Mazili smo se i razgovarali sat vremena prije nego što je ustala da se obuče. Ustao sam i počeo se oblačiti. "Moraš li ići. Ako moraš, odvest ću te kući, dušo."

Zahihotala se i rekla: "Ostani u krevetu. Nisam ti prije rekla jer te nisam poznavala, ali živim samo tri kuće niz ulicu preko puta motela." Zabilježila je svoj broj u blok za bilješke pokraj kreveta. "Nadam se da ćeš me nazvati sljedeći put kad budeš u gradu."

Ustao sam, zagrlio je i rekao: "Možeš se kladiti u to, dušo. U Chicagu sam barem jednom mjesečno i pronašao sam mladog dragulja u ovoj velikoj gradskoj džungli."

Ljubili smo se dugo i strastveno, a ona je izašla kroz vrata.

Prije sam se bojao poslova u Chicagu. Od te sam se večeri radovao i volontirao za sve zadatke tamo.Mandy je duge, samotne noći u stranom gradu pretvorila u užitak. Samo moram vidjeti svog liječnika za malu pomoć. Male plave tablete trebale bi mi pomoći da održim korak s Mandynim mladim željama i potrebama. Pitam se voli li putovati autom?