Strast vidi najtoplije

Nisam mogao vjerovati što radim - to mi je sigurno bilo prvi put. Bio sam tamo, sjedio sam na veličanstvenoj pješčanoj plaži, a sunce me obasjavalo s plavog neba bez oblaka. Bilo je sredina srpanjskog poslijepodneva, a plaža je bila mirna i vrlo opuštajuća.

I svi oko mene su bili goli.

Prvi put u svojih dvadeset i šest godina bio sam na nudističkoj plaži – ili naturističkoj, kako je pisalo na natpisu.

Vozio sam bicikl biciklističkom stazom između St Jean De Monta i St Gillesa na obali Vendee u zapadnoj Francuskoj kad sam prvi put vidio znak. Tražio sam plažu na kojoj bih mogao provesti nekoliko sati i u trenutku sam pomislio "Zašto ne?"

Dakle, zaključao sam svoj bicikl za neke ograde i slijedio znakove. Putokaz je pokazivao put niz nekoliko stepenica, koje su pak vodile do pješčane staze kroz neku šumu. Nakon stotinjak metara, staza se otvorila na neke pješčane dine prekrivene papratom. Na kraju staze, blagi uspon je vodio do staze koja se spuštala do plaže. S vrha te staze pogled je bio nevjerojatan - panoramski pogled na duboku, pješčanu plažu koja kao da se proteže kilometrima u svakom smjeru.

Slijedio sam stazu dolje na plažu, pokušavajući ne gledati previše otvoreno u gole ljude koji su bili razbacani okolo. Nekolicina me pogledala dok sam prolazio, više iz interesa nego iz bilo čega drugoga. Pronašao sam prikladno mjesto i raširio ručnik.

Navukao sam majicu preko glave i bacio je u torbu. Imao sam kupaće gaćice ispod hlačica, pa sam brzo povukao hlačice i gurnuo ih u torbu. Duboko udahnuvši, povukla sam gaće – i prvi put stala gola u javnosti. Osjećaj slobode i nedostatak inhibicije bio je nevjerojatan.

Bio sam svjestan nekoliko ljudi koji su gledali u mom smjeru i odjednom sam postao vrlo nesvjestan. Ne zato što sam bio gol, već zato što mi je zadnjica bila tako blistavo bijela. Ostatak sam bio tamno smeđe preplanuo – volim imati preplanulost jer se osjećam dobro.Održavam se prilično u formi, pa sam znao da izgledam dobro – osim što se činilo, za moju bijelu guzicu!

Sjeo sam i prvi put dobro pogledao oko sebe. Većina ljudi na plaži bila je potpuno gola, iako je nekoliko žena bilo u toplesu, a činilo se da su čak i one nosile najoskudniji donji dio bikinija koji se može zamisliti. Tu i tamo bilo je tu i tamo razbacanih nekoliko obitelji i nekoliko samaca, ali uglavnom je to bila plaža za parove.

Legao sam na ručnik, osjećajući se potpuno slobodno i opušteno, uživajući u suncu na svom golom tijelu. Otvorio sam oči nekoliko puta dok su ljudi prolazili. Većina ljudi gledala je ispred sebe dok su prolazili ili kimnula u znak pozdrava, ali nekolicina me pogledala, moje tijelo, sasvim otvoreno. Nije mi smetalo - Muzej latinoameričke umetnosti sam se dobro i nadala sam se da dobro izgledam. Strast vidi najtoplije I ipak je djelovalo u oba smjera!

Morao sam biti na plaži nekih pola sata kada sam shvatio da se dosta ljudi spušta prema morskoj obali, neki od njih nose male mreže ili kante i male zakrivljene lopatice. Gledao sam ih kako odlaze - posebno dvije mlade žene koje nisu dugo stigle na plažu i koje su raširile svoje ručnike desetak metara ispred mene.

Oboje su bili preplanuli po cijelom tijelu, duboke brončane boje. Mlađa od njih dvije - pretpostavljam da je bila u ranim dvadesetima, druga otprilike mojih godina - bila je apsolutno prekrasna. Gledao sam je dok se spuštala prema moru, bokovima joj se tiho njišući dok je hodala, a stražnjicom se slasno rolala. Druga je djevojka također izgledala fantastično, zaobljenije, punijih bokova, ali još Vruće latina tinejdžerke provjeriti vrlo seksi.

Prvi put otkako sam došao na plažu, počeo sam imati problem - dok sam ih gledao, kurac mi je počeo otvrdnjavati. Brzo sam se okrenuo, lice mi je počelo blistati od neugode, nadajući se da nitko nije vidio. Težina mog tijela bolno mi je pritisnula kurac u pijesak. Izvukao sam knjigu iz torbe i čitao nekoliko minuta kako bih skrenuo misli s stvari prije nego što sam se vratio vidjeti što se događa.

Kad je plima nestala, pješčana obala je otkrivena i sada je bila predmet zanimanja mnogih ljudi. Ustajući, odlučio sam pogledati izbliza. Lutao sam niz plažu, svjestan svoje golotinje, svoje bijele guzice, svog kite koji je poskakivao od bedra do bedra dok sam hodao.

Na rubu pješčane obale deseci ljudi sjedili su ili klečali, a gdje su kopali školjke - nisam mogao dokučiti jesu li dagnje ili što. Prošao sam pokraj njih i ušao u more, osvrćući se oko sebe dok mi voda nije došla do bedara. Gledajući unatrag, vidio sam da se nudistički dio plaže proteže možda stotinjak metara u svakom smjeru

Ljudi na rubu mora kretali su se tražeći još školjaka. Ponovno sam ugledao dvije djevojke. Klečali su jedan pokraj drugoga, kopali rukama i ispuštali školjke u posudu između njih. Mlađa me djevojka primijetila i uputila mi blistav osmijeh. Uzvratila sam osmijeh, promatrajući ih. Starija se djevojka pomaknula nekoliko metara u stranu. Gledao sam otvorenih usta kako joj se mlađa djevojka pridružila.

Umjesto da se promeškolji na koljenima kao što je to učinila njezina prijateljica, stala je na sve četiri. Otpuzala je metar ili tako nešto, njezina prekrasna strana tijela bila je okrenuta prema meni, savršeno ocrtana suncem, njezine drske, oblikovane grudi usmjerene prema dolje. Promijenila je smjer, tako da je njezina guza bila prema meni, pokazujući prema gore.

Moj se kurac zateturao dok je puzala još nekoliko metara, dok su joj se bokovi ljuljali s jedne na drugu stranu, stražnjica joj se nježno kotrljala da mi da naslutiti što se nalazi iza. Pogledala je preko ramena, njezini mali, bijeli zubi pokazali su se kad mi se ponovno nasmiješila, a licem joj je prešao nježan zadirkujući smijeh.

U tih nekoliko sekundi, dok sam gledao, moj kurac je počeo ubrzano otvrdnjavati. U panici sam se okrenuo i brzo zaronio Javna muška masturbacija more. Dahnuo sam dok je relativno hladna morska voda zapljuskivala moje vruće tijelo, dok se moj penis smanjivao.Čim sam se udobnije smjestio, vratio sam se na plažu, bacivši samo brzi pogled na nju dok sam prolazio, očajnički želeći da se ponovno ne osramotim.

Legao sam na svoj ručnik i opustio se, puštajući da me sunce osuši, osvrćući se s vremena na vrijeme oko sebe da vidim što se događa. Vidio sam dvije djevojke kako se vraćaju plažom. Stvarno su bile prekrasne, pogotovo mlađa koja me tako otvoreno, tako provokativno zezala. Nisam mogao a da ne pogledam, ugledavši njezino ljupko lice, s velikim smeđim očima i punim usnama koje se mogu poljubiti. Njezina crna kosa do ramena nježno je vijugala na povjetarcu, ostavljajući njezin graciozan vrat čistim.

Ramena su joj se svijala dok je hodala, tijelo joj je bilo vitko i gipko, grudi su joj ponosno sjedile na prsima, male, tvrde bradavice boje čokolade. Trbuh joj je bio ravan, bokovi su joj se izvijali prema njezinim oblikovanim nogama, uredno podrezani grm meke dlake skrivao je njezinu macu od pogleda. Tijelo joj je bilo preplanulo, koža joj je blistala na suncu, a kapljice morske vode tekle su joj između grudi.

Pokušao sam nastaviti čitati, iako sam ih bio vrlo svjestan - oboje - dok su sjedili na svojim ručnicima samo nekoliko metara od mene, tiho čavrljajući. Prevrnuo sam se na prednji dio kad se moj penis opet počeo loše ponašati. masaža celog tela Koledž Gotovo sam s olakšanjem shvatio da odlaze. Prošlo je samo desetak ili petnaest minuta kasnije, ali kad sam se ponovno okrenuo, vidio sam da su ustali, navlačeći svoje kratke hlače i majice. Ali moje se olakšanje pretvorilo u razočaranje kad su otresli svoje ručnike i krenuli odlaziti. Okrenuo sam se i zatvorio oči, au mislima sam imao vizije njih - posebno mlađe djevojke.

"Bok."

Bilo je to samo nekoliko sekundi kasnije.

Okrenuo sam se na bok i pogledao gore, škiljeći u sunce. Bila je to ona, Fetiš dlakavih djevojaka iza nje poput aureole.

"Mogu li vam se pridružiti?"

Iza nje sam samo mogao vidjeti njezinu prijateljicu kako odlazi s plaže, noseći posudu sa školjkama koju su sakupili.Prije nego što sam uspio išta reći, sjela je pokraj mene, vrlo blizu mene na kut mog ručnika. Brzo sam sjeo, s knjigom u krilu, vrlo svjestan svoje golotinje, učinka koji bi mogla imati na mene.

"Ja sam Nicki", predstavila se, malo hrapavim glasom, pomalo bez daha.

"Dan", rekao sam joj, usta su mi se osušila.

Progutao sam dok je navlačila majicu preko glave, prije nego što se naslonila. Opet se nasmiješila onim ljupkim osmijehom i čavrljali smo. Iako sam pretpostavio da je Francuskinja, pokazalo se da je Engleskinja, studentica koja ljetuje u Francuskoj u obiteljskom stanu. Njezina prijateljica - Abi - bila je kod nje kako bi provela nekoliko tjedana.

Postupno sam se opuštao dok smo razgovarali, postajući manje svjestan da sam gol tako blizu tako prekrasne mlade žene. Sigurno smo čavrljali još dvadesetak minuta prije nego što je ustala i rekla da je vrijeme da ide.

“I ne bih još dugo ostala ovdje dolje da sam na tvom mjestu,” dodala je dok je ponovno navlačila majicu, kimnuvši prema bijelim dijelovima mog tijela.

Ponovno sam joj se nasmiješio.

"Onda se vidi, zar ne?" Nasmijao sam se.

No, bila je naravno u pravu, pa sam pomalo nevoljko ustao i brzo se obukao, cijelo vrijeme svjestan da me promatra. Otresao sam svoj ručnik i gurnuo ga natrag u torbu prije nego što sam s njom otišao s plaže. Nismo puno govorili dok smo se vraćali stazom do glavne ceste. Gledala je kako otključavam bicikl, a zatim se smijala dok sam otvorenih usta prolazila oko dva metra pokraj mene i učinila potpuno istu stvar!

"Piće?" upitala je, pogledavši me preko ramena dok je ulazila na bicikl.

Kimnuo sam, promatrajući njezinu guzicu u uskim hlačicama dok se spremala odjahati.

"Dobro", rekla mi je, "znam točno mjesto."

Slijedio sam je nekoliko minuta, promatrajući njezinu prekrasnu guzu kako se talasa s jedne na drugu stranu dok je jahala. Zatim sam stao uz nju. Ponovno mi je uputila onaj osmijeh, znajući točno u što sam gledao.

Vozili smo se oko milju prije nego što je Nicki skrenuo s glavne biciklističke staze i poveo nas do kompleksa stanova. Pretpostavio sam da idemo u bar ili tako nešto, ali očito je imala druge ideje. Parkirali smo svoje bicikle na neke police u podzemnoj garaži, prije nego što nas je odvela do stana na prvom katu.

Čim smo ušli unutra, bili smo ravno u glavnom dnevnom boravku. Mogao sam vidjeti da je cijelo mjesto imalo lagan i prozračan dojam te da se činilo hladnim i prostranim. Blagi nalet hladnog zraka zapljusnuo nas je iz klima uređaja.

"Onda uzmi malo piva iz hladnjaka", pozvala je, pokazujući na jedna vrata dok je išla prema drugim.

Prišao sam vratima koja mi je pokazala i ušao u modernu, dobro opremljenu kuhinju. Pronašao sam hladnjak i izvukao nekoliko boca piva. Pronašao sam otvarač za boce i skinuo vrhove prije nego što sam počeo tražiti čaše.

“Ne brini, boca će biti u redu”, rekla je dok je ulazila u sobu iza mene.

Okrenuo sam se, s bocama u rukama - i dahtao, umalo ih ispustivši.

Stajala je nekoliko metara ispred mene. Goli.

Nježno se nasmijala, uzimajući pivo od mene.

“Naturizam ne prestaje na plaži”, rekla mi je, smiješeći se.

“I to može imati svoje nedostatke,” dodala je, “kao da pustoši vašu kožu.”

Prvi put sam primijetio bočicu losiona u njezinoj ruci. Popila je veliki gutljaj piva prije nego što je spustila bocu. Dok je počela mazati losion u svoje ruke i noge, rekla mi je kako ju je Abi upoznala s naturizmom prije nekoliko godina, ali kako je priliku za pravi život dobila tek dok je bila na odmoru u Francuskoj.

Gledao sam je otvorenih usta, zahvalan što su mi kratke hlače bile prilično opuštene dok mi se kurac ponovno stvrdnjavao. Ali dok je počela mazati grudi losionom, morao sam brzo sjesti na visoku stolicu, a kurac mi je sad pulsirao u kratkim hlačama.Prešla je rukama preko guzice ostavljajući joj kožu blistavom.

"Hoćeš li?" upitala je, pružajući mi bocu dok se okretala.

Usta su mi se potpuno osušila kad sam ustao i uzeo bočicu od nje. Nakapao sam malo losiona na dlan, a zatim posegnuo za njom. Koža joj je bila vruća na dodir. Osjećala se svilenkasto glatkom i vrlo senzualnom. Uzdahnula je dok sam joj nježno trljao leđa. "Dobar je osjećaj", rekla mi je.

Kad sam završio, okrenula se.

“A sad ti”, rekla je, uzimajući losion od mene i pokazujući da bih trebao skinuti majicu.

Čim sam navukao majicu preko glave, prišla mi je. Koledž povreda Njezine su me grudi gotovo dodirivale dok sam osjećao njezine male ruke kako umiruju losion na mojim mišićavim prsima. Ruke su joj bile hladne, losion se brzo širio pod njezinim iskusnim dodirom, njezine su me ruke lagano drhtale.

Pomaknula se iza mene da mi protrlja leđa. Bio sam itekako svjestan njezine čiste seksipilnosti, njezine golotinje, koliko mi je bila blizu, njezinih ruku na meni, onoga što je postalo vrlo senzualno iskustvo.

Pričala mi je o svom naturizmu dok je utrljavala losion u mene.

"Ne radi se o seksu", rekla mi je, "nego o slobodi, o odbacivanju svojih inhibicija."

Dok je govorila, osjetio sam njezine ruke kako povlače moje kratke hlače kako bi otkrile moju guzicu. Utrljala je još losiona u mene, objašnjavajući da ću morati paziti na svoje "nježne dijelove tijela" ako nastavim ići na plažu.

“Zapravo,” rekla je, vraćajući se na svoju prethodnu temu, “Sve vrijeme koliko sam bila na nudističkim plažama, samo sam jednom pogledala nekoga i pomislila 'Mmm - to je za mene!'”

Nisam mogao odoljeti da ne postavim očito pitanje, pogotovo jer je Nicki bio tako otvoren.

"Kad je to tada bilo?"

"Prije otprilike sat vremena."

Njezin je odgovor polako utonuo - baš kad je još više povukla moje kratke hlače i gurnula ruku između mojih bedara odostraga da mi obuhvati jaja. Nježno ih je stisnula, a potom mi rukom provukla dalje kroz noge. Razmaknuo sam stopala kad je uhvatila moj kurac.

Dahnuo sam dok je gladila po mojoj tvrdoj dužini, ljušteći mi kožicu, povlačeći je natrag kako bi otkrila glavu mog penisa prije nego što je ležerno pogladila leđa na drugu stranu, dok je drugom rukom povlačila moje kratke hlače do kraja da me ostavi golu.

"Vrlo lijepo", promrmljala je dok me mazila.

Zastenjao sam dok me nježno drkala, njezina ruka tako mala oko mene, njezin jezik i usne sada su ljubili i lizali moju guzu, njezini me zubi lagano grickali. Okrenuo sam se, moj penis je poskakivao ispred mene, potpuno uspravan. Nicki, još uvijek na koljenima, zurila je u moj kurac, a zatim me pogledala. Nagnula se bliže i isplazila jezik, kušajući moju spermu. Ponovno je posegnula za mnom, grleći mi jaja jednom rukom, a drugom držeći moj kurac uz trbuh.

Gurnuo sam kukove naprijed, posežući za njezinom glavom, dok je njezin jezik jurišao i zaranjao preko mojih jaja prije nego što je pipao niže. Njezin jezik, njezine usne, mokro su kliznule uz moj kurac. Dahnuo sam kad mi je povukla kožicu natrag prije nego što je jezikom zavrtjela oko moje osjetljive glaviće kurice.

Povukao sam je na noge.

“Želim te,” zastenjao sam u njezina usta, naše usne spojene zajedno u našem prvom poljupcu, naši jezici gladno istražujući.

"Jebi me onda, jebi me sada", zahtijevala je, pritišćući se uz mene.

Pritisnuo sam Besplatni porno prici crne bake leđa uz rub kuhinjskog stola. Naša gola tijela bila su tvrda jedno uz drugo, njezina leđa izvijena da pritisne svoju macu na moj kurac, naša vruća koža skliska od losiona koji smo podijelili. Gurala se uz mene, bradavice mi se pritiskala u prsa, maca čvrsto uz moj kurac. Mogao sam osjetiti njenu toplinu, njenu vlažnost, na svom kitu.

“Jebi me,” ponovila je, glas joj je bio zahtjevniji, urgentniji, dok je zubima grickala moje usne dok smo se ljubili.

Lako sam je podignuo držeći je za bokove i smjestio joj guzicu na rub stola iza nje. Podigla je koljena i razdvojila ih, stopala na rubu stola. Sada sam dahnuo kad sam prvi put vidio njenu prekrasnu macu.Njezine vlažne usne sjale su iza tankog vela meke kose, klitoris joj je bio ružičast i otkriven. Ispružila je ruke iza sebe i naslonila se, gurajući svoje drske, šiljaste grudi prema meni, dok su joj se bradavice snažno ljuljale.

Zakoračio sam između njezinih nogu, moj kurac u razini s njezinom macom, naslonjen na njezine razuzdane usne.

"Jebi me", ponovno je zahtijevala, još hrapavijim glasom.

Zakoračio sam bliže, istovremeno gurajući kukove prema naprijed kako bih kitu lako uvukao u njezino vruće, mokro tijelo u jednom dugom, postojanom potisku. Vikala je kad sam se zakopao duboko u nju, njezine usne, njezina maca rastegnuta oko mene. Omotala je noge oko mene, privukavši me čvršće k sebi, podižući kukove prema gore kako bi dočekala moje napade dok sam je žestoko ševio, nesposobna kontrolirati svoje ispade dok sam se zabijao u njezino vruće i seksi tijelo.

Sjela je, ovivši ruke oko mog vrata, privila se uz mene, snažno me ljubeći, jezici su nam se jebali u ritmu s mojim kurcem. Njezina je maca pulsirala i pulsirala oko mene, njezino tijelo oblikovano prema mom dok smo postajali jedno, dok sam je jače i dublje jebao, dok je njezina maca stiskala i drkala moj kurac, svatko od nas nestrpljiv da izvuče sokove iz drugoga.

Nicki je došla gotovo odmah, kuhinja, stan odjekivali su njezini krikovi dok su se njezine ruke i noge stezale oko mene, dok je zabacivala glavu unatrag, dok joj se maca grčila oko moje kite duboko u njoj, dok je njezin orgazam prštao u njoj, preplavljujući je nju sa sokovima, sa zadovoljstvom.

Zakopao sam kurac unutra, jedva se mičući, osjećajući kako me drži svojom mačkom, dok ju je preplavljivao njezin vrhunac. Držala me čvrsto, naša vlažna tijela stisnuta jedno uz drugo, njezin vrući dah u mom uhu. Dok je njezin orgazam jenjavao, ponovno je ležala na stolu, ruku ispruženih iznad glave, njezino tijelo prikazano mi je u svom divnom, golom sjaju.

Posegnuo sam za njezinim bokovima i privukao je sebi. Mogao sam osjetiti njezinu macu, vruću i vlažniju nego prije, dok sam gurao svoj kurac duboko u nju.Držao sam ga nekoliko sekundi, prije nego što sam kliznuo van sve dok samo glava nije bila unutar nje, njezine usne rastegnute oko mene. Pomno sam je promatrao dok sam ponovno gurao u nju. Tiho je zastenjala kad sam kitom posegnuo duboko u nju. Ponovno sam se izvukao, prije nego što sam se zabio u nju, dublje, brže, jače, a njezina je maca Strast vidi najtoplije oko mene dok smo se jebali.

Njezino jecanje postalo je glasnije kako sam ubrzavao, dok su se njezini bokovi podizali prema mojima, kako je naša potreba postajala hitnijom. Gledao sam njezine grudi kako poskakuju dok sam se zabijao u nju, prije nego što sam posegnuo da ih uhvatim. Uzela je moje ruke i pritisnula ih na sebe, svoje tvrde bradavice na mojim dlanovima. Protrljao sam joj bradavice dok sam više puta zabijao kitu u njezino tijelo koje se hitno izvijalo.

Jaja su mi bila kao da gore. Prišao sam s vikom, dok mi je sperma šiknula u Nickijevu macu. Posegnula je za mojim bokovima, vukući me na sebe, držeći me duboko u sebi dok sam pumpao mlaz za mlazom sperme u nju. Njezina maca bila je omotana oko mene, držeći me, dok je ponovno dolazila. Ispustila je dug, otegnut stenjaj Žene debele guzice je njezin vrhunac tekao, dok su joj valovi užitka prolazili tijelom, dok joj je maca bila preplavljena sokovima da se pomiješa s mojom spermom.

Srušio sam se naprijed, tijela su nam još bila spojena, kako bih je poljubio. Ljubio sam joj grudi, zategnute bradavice, vlažni vrat, oči i na kraju usta. Naši su poljupci tada bili dugi i dugotrajni. Poljubio sam duž Nickinih usana, a jezik mi je nježno klizio po njima prije nego što je skliznuo u njezina otvorena usta. Naši su jezici igrali jedan protiv drugoga, klizeći i klizeći, isprepleteni, dok smo se poljupcima spuštali s visine.

Usne su nam se konačno razdvojile. Ustao Izgubi debelu guzu, a moj je kurac skliznuo iz nje. Sjela je, posežući dolje kako bi držala moj skliski, poluuspravni kurac. Paris Hilton price Pomilovao sam je po vratu, gledajući dolje u nju.

"Idemo u krevet", šapnula je.

Sa smiješkom sam je uzeo za ruku, zgrabio pivo i pustio je da vodi.

Spavaća soba bila je hladna, lagani zastori navučeni da zaštite od najgore sunčeve topline. U sobi je dominirao veliki bračni krevet.Nicki me dovela do njega, ispruživši se i ispruživši ruke prema meni kao poziv da joj se pridružim. Spustio sam boce i brzo legao pokraj nje.

Oboje smo bili na boku, ležali vrlo blizu jedno uz drugo, tijela su nam se jedva dodirivala. Ljubili smo se nježno, nježno, glave naslonjene na ruke. Osjetio sam njezin jezik na svojim usnama, a zatim juri između njih. Njezin je jezik senzualno kliznuo u moja usta. Držao sam ga između usana, nježno ga sisao, a zatim jače kad mi ga je počela gurati u usta, dok nam je disanje postajalo sve teže, dok su nam se tijela stisnula jedno uz drugo.