Besplatna masturbacija uživo

Jedne kasne subotnje večeri, svratio sam do ABS-a koji je bio daleko u selu. Tu sam povremeno zastajkivao, posebno za vrijeme vrućih ljetnih noći.

Bilo je to idealno mjesto za spajanje i izlazak van: prednji dio parkirališta bio je slabo osvijetljen; stražnji dio bio je gotovo potpuno mračan kao i jedna strana zgrade; drveće i grmlje okruživalo je parkiralište; i veliki pločnik okruživao je zgradu. Unatoč dostupnosti osame vani, rijetko tko je ikada dolazio ovamo.

Činilo se da će tako biti i ove noći. Dobro sam prokrstario mjestom, ali nisam vidio nikoga zanimljivog. Pomirila sam se s odlaskom kad je mladi, zgodni par ušao na ulazna vrata.

Ženka je bila visoka oko 5'5". Imala je smeđe oči, dugu kestenjastu kosu i, unatoč blijedoj puti, lijepo lice. Činilo se da je vitka. Nisam mogao sa sigurnošću reći jer je nosila crni kaput .

Mužjak je bio prilično visok i vitak. Imao je svijetlosmeđu kosu, nos poput sokola i oštre plave oči. Nosio je Mrežaste najlonke sl jaknu od samta, majicu kratkih rukava, traperice i kaubojske čizme.

Mislio Prica o sisama besplatno da je njihova odjeća prilično neobična za ovo mjesto. Mora da su bili vani u klubovima i jako su se napalili da se voze čak ovamo.

Gledali su neke igračke za seks, ali i promatrali šačicu kupaca, uključujući i mene. Vratili su se i u video kabine, ali su se odmah vratili. Tamo se ništa nije događalo.

Par se vratio gledanju igračaka. Pretpostavio sam da odugovlače - nisu baš spremni odustati. Ne, nisam znao što traže, ali ako su ovdje da igraju, želio sam sudjelovati u tome. Odlučio sam saznati.

Otišao sam do video kabine straga. Milovao sam svoj kurac dok sam gledao kako ga puna djevojka uzima u dupe dok sisa veliki. Kad mi je kurac postao tvrd, navukao sam kratke hlače preko njega, napustio separe i polako prošao pored para na putu do blagajnika.

Bingo. Vidio sam mladu ženu koja je bacila pogled na izbočinu na mojim kratkim hlačama.

Rekao sam blagajnici glasom dovoljno glasnim da par dođe da mi treba sitniš za sobu za projekcije. (Soba za projekcije bila je veća od videokabine. Besplatna masturbacija uživo Bila je postavljena tako da možete gledati XXX film u cijeloj dužini. Imala je ekran od 38 inča i nekoliko udobnih stolica.)

Blagajnica mi je dala sitniš i krenuo sam u sobu za projekcije. Ovaj put kad sam prošao pored mladog para, pogledao sam ženu ravno u oči. Gotovo neprimjetno sam joj kimnuo.

Kad je elektronički umetak prihvatio moje mjesto 10, vrata su se otvorila uz zujanje i ja sam ušao unutra. Ostavio sam vrata odškrinuta i sjeo - s jednim okom na vratima.

Kao pčele u medu, par se pojavio ispred mojih vrata. Pokretom ruke pozvao sam ih unutra. Čovjek je sjeo na stolicu. Žena mu je sjela u krilo.

Samo smo se pogledali. Da, bilo je neugodno nekoliko trenutaka, dok žena nije skinula baloner i počela otkopčavati bijelu bluzu.

Zatim je ustala i počela se zavodljivo stripati u ritmu u glavi. Kad joj je bluza bila potpuno otkopčana, ustuknula je nekoliko koraka, skinula je i ispustila na pod. Iako sam znao da će njezine gole grudi uskoro biti izložene, jedva sam čekao da ih vidim.

Kao što se i očekivalo, grudnjak joj je zatim spao, ali prvo se malo zafrkavala tako što je spustila naramenice grudnjaka, zatim otkvačila naramenicu grudnjaka, ali ga je ostavila na mjestu.

Nakon što je još malo plesala, jednom je rukom skinula grudnjak, ali je drugom rukom prekrila sise. Bacila je grudnjak svom muškarcu.

Nakon još nekoliko trenutaka, objema je rukama uhvatila svoje grudi i počela ih tresti. Plesala je uokolo i uperila svoje bradavice u svakog od nas dok ih je tresla.

Grudi su joj bile čvrste i pune - vjerojatno 35C. Njezine aureole bile su tek veće od srebrnih dolara, a bradavice su joj bile ružičaste i uspravne. Gledala je moje oči dok je zgrabila sisu i jezikom dodirnula bradavicu. Zatim je posegnula kako bi otkopčala patentni zatvarač na suknji.

Kad je patentni zatvarač pao, ponovno se odmaknula od nas, spustivši suknju preko bokova. I dalje plešući, pustila je suknju da joj sklizne Azijska učenica Rio noge do poda prije nego što je izašla iz nje. Sada je stajala ispred mene noseći samo štikle i seksi crne tange.

Posegnula je do tangi, stavila palčeve u pojas i počela ga povlačiti prema dolje, ali je stala baš kad joj je staza za slijetanje došla u vidokrug. Zatim se okrenula i povukla ga natrag, osvrnula se preko ramena i ispružila svoje glatko dupe. Polako je tangama spustila svoje savršeno oblikovane obraze, okrećući ih s jedne strane na drugu s pojasom. Stopala su joj se cijelo vrijeme pomicala.

Njezina oblina bila je zapanjujuća - od vrha do dna. Mislim da nikad nisam vidio uzbudljivije, senzualnije tijelo. Prije nego što sam pomislio, zakoračila je prema meni, okrenula se, razmaknula stopala i sagnula se što je više mogla da pokupi svoje odbačene tange. Kunem se da mi je namignula svojim malim, napućenim anusom. Bio je to fantastičan pogled. Ova je žena bila pravi profesionalac i još nije prošla.

Počela je prelaziti vrhovima prstiju unutrašnjom stranom bedara i kroz mokri prorez - nekoliko puta, prije nego što se okrenula prema meni i erotski lizala sok od mace s prstiju. Kad je završila, poslao mi je poljubac. Znalački Pravo lupanje besplatno nasmiješila na moj nepovjerljivi pogled.

Osjećajući se nesvjesno, okrenuo sam se da pogledam mužjaka, ali on nije bio u svojoj stolici. Bio je sklonjen uza zid, uz moju stolicu, i polako je gladio svoj veliki, poluuspravni kurac. Njegova su se teška jaja labavo njihala sa svakim udarcem.

Prišla je i stala uz njega. on moli za kurac Jebi se mama Dok su me oboje promatrali, slobodnom je rukom obuhvatio njezinu lijevu dojku i palcem joj protrljao uspravnu bradavicu. Zatim mi je ponudio svoj kurac. Bez imalo oklijevanja, kleknuo sam na koljena. Osjećala sam se prilično ženstveno, čak sam im se i sramežljivo nasmiješila.

Željela sam ne požurivati ​​trenutak; Uhvatila sam njegova jaja desnom rukom i nježno ih stisnula.Njegov debeli kurac brzo se stvrdnjavao pred mojim očima, rastući sa svakom sekundom koja je prošla. Mogao sam vidjeti da se neću razočarati. Sagnula sam se naprijed i uzela njegovu kurčevu glavu u usta dok sam mu usnama gulila kožicu.

Jednostavno sam ga držao u ustima i uživao u osjećaju kako se stvrdne, prije nego što sam polako i zadirkujući kružio jezikom oko vrha iz kojeg je curio precum. Bilo je slatko.

Na kraju je preuzeo i zgrabio me za potiljak i polako, ali snažno povukao moju glavu niz svoju dužinu. Nisam se opirala i progutala sam njegov kurac dok mi ga je gurao unutra, sve dok mi se usta nisu potpuno razvukla, a njegova velika glava kura ispunila moje grlo.

Ubrzo mi je glava poskakivala gore-dolje po njegovom debelom kuracu. Pretpostavljam da je bio dug gotovo 8 inča.

Podigao sam oči da je pogledam dok sam sisao i duboko gutao njezin muški kurac. Imala je blagi smiješak na licu i gledala je pravo u mene. Činilo se da je zadovoljan samo uživanjem u trenutku.

Nakon par minuta čuo sam škripu vrata. Podignula sam pogled prema ekranu i iz odraza vidjela mladića kako ulazi u našu sobu. Stajao je i promatrao nekoliko minuta, sve dok nije hrabro posegnuo oko mene i počeo me pipati. Prešao je rukama preko mojih prsa, stiskajući bradavice, prije nego što je prešao na moje prepone. Ondje je zastao kako bi protrljao moj polutvrdi kurac.

Dok sam nastavila sisati kurac, on mi je povukao gaćice prema dolje. Ničije iznenađenje nisam nosila donje rublje. Odmah je iskoristio situaciju i počeo milovati moje glatke obraze bez dlaka.

Budući da su njegova milovanja bila vrhunska, ponudila sam mu više svoje guzice tako što sam ustala i sagnula se s kurcem još uvijek u ustima. Za nekoliko sekundi osjetio sam podmazani prst koji mi je ušao u anus. Izvila sam se i stisnula mu prst svojim sfinkterom. Kad je umetnuo drugi prst i počeo ih pomicati oba oko mog uskog analnog prstena, osjetila sam kako stvarno počinje popuštati.Nastavio je svirati prstom dok sam ja uzstenjao s odobravanjem i počeo pomicati guzicu gore-dolje u jebenom pokretu.

Ovo je bila pozivnica koju je tražio. Gurnuo mi je jednu nogu svojom tako da su moje noge bile što šire razmaknute i bez daljnjeg pozdrava gurnuo svoj tvrdi kurac u moj širom otvoren šupak. Srećom po mene, njegov kurac nije bio ogroman. Mogla bih to podnijeti.

Mora da je i ona napalila čovjeka koji me jebe. Priredio je pravi jebeni show, iako kratak. Neprestano je izvlačio svoj kurac iz mog dupeta, sve dok samo njegova glava nije Jaka cijev za udaranje unutra, a onda bi zabio svoj kurac natrag u mene. Svaki potisak prisilio je penis u mojim ustima duboko u moje grlo.

U jednom se trenutku potpuno izvukao i krajičkom oka vidio sam kako pokazuje ženi da pogleda dolje u moj razjapljeni šupak. Nakon kratke stanke, počeo je zabijati kurac natrag unutra i opet do kraja. Nije dugo izdržao.

Bez da me je uopće pitao, izbacivao je mlaz za mlazom tople sperme u moje dupe. Toliko je došao da mu je sperma curila oko kite i curila niz moje noge. Osjećala sam se kao prava kurva, pogotovo kad se odmah izvukao i izašao.

Kad je moj čovjek za jebanje u dupe otišao, žena je rekla svom muškarcu da joj sisa sise. Jebi se mama Lady Jelena Činilo se da postaje bolna. Činilo se da je to uspjelo. Kad je nagnuo glavu kako bi sisao njezine slatke sise, kurac mu je odmah počeo nadimati i počeo je koristiti moja usta na isti način na koji je koristio njezinu macu.

Počeo ju je jebati brzim, dugim potezima, sve dok me odjednom nije uhvatio za glavu i povukao je na svoj trbuh. S nosom prislonjenim uz njega, osjetila sam kako njegov debeli kurac treperi sekundu prije nego što je opetovano počeo pulsirati.

Prvo opterećenje udarilo je o stražnji dio moga grla, a brzo je uslijedilo sa salvom za salvom ejakulacija koje su mi punile Jebi se mama do preplavljenja. Došao je tako jako i toliko da je moj gladni trbuh bio zadovoljan.

Kad mi je pustio glavu, dahnula sam, au isto sam vrijeme osjetila nešto na leđima. Odmah sam okrenuo glavu da vidim što se događa i ugledao mladu ženu. Očigledno joj više nije bilo dosadno. Stajala je iza mene i gledala u moj netom izjebani anus. Odlučila je i mene pojebati u dupe - rukom.

Stavila je nekoliko prstiju blizu jedan drugome, oblikujući mali oblik poput kljuna i polako gurnula u moj anus, postupno tjerajući moj rektum da se raširi, čak i šire nego prije. Pokušao sam se pridići kad sam osjetio penetraciju, ali ona je gurnula moja leđa prema dolje dok ih je vodila preko naslona stolice. Bila sam prepuštena njezinoj milosti i nemilosti - pognuta preko naslona stolice prirodno raširenih obraza. Moj anus je bio izložen i bio je bespomoćan.

Presvlaka sperme u mojoj guzici pomogla je, dok je ona tako polako počela pomicati prste unutra i van mog anusa, postupno unoseći više svoje male ruke u mene. Zagunđao sam i stenjao dok je vrtjela rukom u mojoj analnoj šupljini, tjerajući prste da se kreću s jedne na drugu stranu.

Moje jecanje samo je postalo glasnije, dok je dalje gurala ruku. Izvijao sam se i moj je sfinkter čvrsto stisnuo njezino zapešće, ali nije prestala. Znoj mi je počeo kapati s čela, dok se ona nastavljala okretati i gurati.

Glava mi je počela plivati ​​kad se počela koncentrirati na moju prostatu. Mozgom su mi letjele erotske, požudne misli. Ponovno sam proživio osjećaj dvojice muškaraca kako prazne svoja jaja u mojim ustima i dupetu. Razmišljao sam o njenom malom, zaobljenom, golom tijelu i njenom ružičastom šupku, dok me je jebala rukom.

Nekoliko minuta kasnije, počeo sam je čuti kako glasno dahće. Shvatio sam da je zamorna - kao i moje noge, pa sam očajnički počeo maziti svoj tvrdi kurac. Htio sam svršiti prije nego što se iscrpi.

Precum je postojano tekao dok sam gladio svoj kurac i nesramežljivo gurao dupe natrag na njezinu ruku, dok ga je ona metodično zabijala u mene. Ubrzo su počeli znakoviti znakovi orgazma.Noge su mi se počele savijati dok je moja prostata počela emitirati osjećaje ekstaze. Vidio sam zasljepljujuću, bijelu svjetlost u svom mozgu. Tada mi se cijelo tijelo počelo tresti, kao da prolazi veliki vlak, samo nekoliko centimetara dalje.

Onda me pogodilo. Gotovo životinjski krik izjurio je iz mene kad sam osjetio dvostruku erupciju koja para moj rektum i jaja u isto vrijeme.

Sve što sam mogao učiniti bilo je trgnuti se, povući unatrag i pucati spermu u zid - nekoliko stopa daleko. Udar moje sperme o slabi zid bio je - strašan. Okrenuo sam se i pogledao je. Sada je imala nevjerujući izraz lica.

Moji after tremori bili su nestvarni. Osjećao sam se kao da ću se onesvijestiti. Zgrabio sam naslon stolca i držao se za njega.

Kad sam konačno došao do daha, vidio sam da je žena koja je također bila sada savijena u naslonu stolice i da se jebe. Oboje su gunđali. Obojica su brzo došla. Prije odlaska oboje su me pitali jesam li dobro. Ne bi to bio zadnji put da su mi postavili to pitanje. Uvjerio sam ih da sam dobro. Samo sam se trebao nadoknaditi. Sjedio sam tamo sam, dok nisam osjetio da sam sposoban pregovarati za put kući.

Nekoliko dana i vrućih kupki kasnije, guzica me prestala boljeti. Dan nakon toga, moj penis je opet postao tvrd.