Tinejdžer se goli čisto obrijan

Iscrpljen, stajao sam ispred teških Besplatni crtani prici o incestu vrata držeći mjedeni ključ koji mi je upravo dodala stara talijanska mama u kafiću nekoliko vrata dalje. Sijeda joj je kosa bila skupljena u strogu punđu na potiljku, a na sebi je imala široku crnu haljinu poput vreće, stegnutu u struku pregačom na plave i bijele pruge. Njezino nestrpljenje što mi mora dati upute bilo je opipljivo, njezina pobrašnjena ruka prestala je motati zaobljene pakete njoka na samo sekundu kako bi pokazala prema vratima i desno. I sada sam bio ovdje, stajao sam ispred pansiona koji će biti moj dom sljedeća tri mjeseca.

Gurnuvši vrata ramenom dok sam nespretno vukla kovčeg za sobom, osjetila sam kako su mi se ramena spustila kad su se pojavile spiralne stepenice. Upravo sam vukao ovaj kovčeg, sa slomljenim kotačem, cijelim putem popločenim firentinskim ulicama i trgovima od željezničke stanice. Sada ću se morati popeti na tri etaže mramornih stuba da bih došao do svoje sobe. Neka bude tako: oduvijek sam želio potpuno talijansko iskustvo, a moderna dizala nisu odgovarala tom idealu.

Svaka siva mramorna stepenica bila je izlizana u sredini, stotine cipela gazile su je i glačale kamen. Ubrzo sam zaboravio na svoj umor i počeo piti u prizoru: balustrada od kovanog željeza koja se spiralno uzdiže, obrubljena keramičkim pločicama boje terakote, šumskozelene, Wedgwood plave i senf žute do visine struka duž zidova. Iznad ove granice bila je izblijedjela freska koja je nagovještavala mjesta koja je iskusna zgrada vidjela kroz generacije putnika.

Podigavši ​​pogled kad sam stigao do vrha stepenica, ukazala mi se moja soba - Trentacinque - i osjetio sam kako mi olakšanje prolazi kroz tijelo. Sve što mi je sada trebalo je dugo kupanje i još duži san.Mjedeni ključ lako je skliznuo u izlizanu bravu, a brzim pokretom zapešća i blagim guranjem vrata su se otvorila i otkrila krevet - moj krevet - prekriven prekrpanom dekom s ručnikom uredno složenim na kraju, podom popločanim slično kao i na stubištu, ladice s vazom sa svježim cvijećem na vrhu i porculanskim umivaonikom. Na trenutak sam zaboravio da sam ovo mjesto rezervirao zbog njegove lokacije u srcu grada, a ne zbog njegovih modernih sadržaja. Moje umorno tijelo klonulo je. Očajnički sam se želio sklupčati na tom krevetu, ali sam znao da ću se osjećati bolje nakon kupanja.

Ručnik presavijen preko ruke i toaletna torbica u ruci, zaključavam vrata svog novog doma i hodam nekoliko koraka duž mračnog hodnika do kupaonice. To kasno poslijepodnevno svjetlo koje me okupalo nekoliko minuta prije dok sam bio u mojoj sobi sada je blokirano mojim zatvorenim vratima. Trebalo je malo vremena da se moje oči priviknu, ali kad su se privikle, mogao sam vidjeti tračak prigušenog svjetla kako curi ispod vrata kupaonice. Kroz sićušnu pukotinu na vratima vidjela se upaljena svijeća i kad lagano gurnem vrata, ona se otvore dovoljno da vidim zakrivljeni luk ženskog stopala koje počiva na rubu emajlirane kade, lijevo od svijeće. .

Još Erotska tinejdžerska turneja nesigurno guranje malo više otvara scenu - i onoliko koliko sam voljan da se Crni tinejdžerski geto - tako da mogu uhvatiti izduženo potkoljenicu, koljeno i dio bedra, koji su svi zakačeni preko ruba kade, kremasti koža koja blista na svjetlosti svijeća. Shvaćam da zadržavam dah i postavljam stopala ravno prema vratima kako bih mogao vidjeti više sobe - i ovu ljepotu. Sada se otkriva niz čajnih svijeća koje oblažu krajnji rub Jebem ti majku, ženina lijeva noga naslonjena na taj isti rub, a koljeno joj je izvijeno na zid duboke kade.

Uzbuđenje mi prostruji tijelom kad vidim kako njezina ruka klizi s vrha desnog bedra i zaranja u tamnu vodu, kapljice koje ocrtavaju obrise kade na pločicama od terakote.Zvuk pljuska signalizira da se pomaknula u udobniji položaj u kadi i ponovno zadržavam dah, usuđujući se izdahnuti tek kad se voda stišala. Dok zrak izlazi iz mojih napetih prsa, čujem tihi jauk kako izlazi iz kupaonice. Tinejdžer se goli čisto obrijan Pozornost mi se odmah privlači natrag na ono što leži ispod tamne vode kad vidim njezino zapešće kako se ritmično pomiče uz bedro.

Prigušim oštar udah dok mi tijelo počinje trniti sa svakim pokretom vode u kadi. Gledam, hipnotiziran užurbanim pokretima ruku i vodom koja zapljuskuje oko nje, i obuzima me intenzivna želja da joj vidim lice. Dok hvatam rub vrata i nježno ih guram, čujem njezino stenjanje, a voda se opet bučno pokreće. Zadržavam dah i ledim se, ne usuđujući se pomaknuti i uništiti čaroliju koja se odvija preda mnom.

Napokon skupivši hrabrost da ponovno pogledam, vidim da sada gotovo sjedi, oba koljena sada u kadi, ali savijena jedno od drugoga. Sada sjedi više u kadi, u položaju iz kojeg joj se vide grudi. Prigušim stenjanje dok gledam u tamnocrvenu kožu njezinih areola koje okružuju krute bradavice. Lagani pomak glave udesno zadovoljava moju želju da joj vidim lice. Uokvireno tamnim uvojcima labavo zavezanim na vrhu glave i tamnim, mokrim pramenom kose koji joj pada preko čela, njezino je lice slika ekstaze. Tamnocrvene usne lagano razdvojene, zatvorene oči i blago naborano čelo čarolija nešto tako ukusno.

Još jedan jecaj vraća me iz mog sanjarenja kad vidim da se lagano zavalila u kadi, dok joj je desno stopalo sada naslonjeno na rub cakline. Dok joj se nožni prsti počinju savijati, ponovno se okrećem ulijevo u dovoljno vremena da vidim kako su joj se bradavice još više otvrdnule i kako joj se glava izvija unatrag, gotovo dodirujući rub kade. Usne joj se razmiču i tiho zastenju dok joj se tijelo počinje tresti, a voda joj prska oko tijela.

Njezini se udovi opuštaju natrag u vodu dok ponovno spušta glavu na rub kade.Još uvijek zatvorenih očiju, ona okreće glavu prema meni, a ja se ponovno smrzavam, shvaćajući da sam zadržavao dah. Napokon oslobođen njezina ropstva, zakoračim unatrag i duboko udahnem, odmičući se od tračka svjetlosti koji me presijeca po sredini i prijeti otkriti moju tajnu.