Melissa Rycroft snimka grudi

Jon mi je priredio još jedno iznenađenje kad se jednog utorka navečer vratio kući s posla i rekao mi da sljedeći dan ima poslovni sastanak u Londonu. Odlučio me povesti sa sobom u London i ostaviti me da se sama snalazim dok on ide na sastanak, ali se malo zabavi sa mnom prije i poslije. Brzo smo spakirali torbu i uhvatili vlak od 7 nešto.

Put dolje nije bio ništa posebno i bilo je vrlo malo ljudi u vlaku. Jon nam je rezervirao smještaj u hotelu Regent Palace na Piccadilly Circusu. Nije najbolji među hotelima, ali ne možete doći u središte, a da vas to ne košta bogatstvo (a plaćao je Jon, a ne njegov posao).

Soba koju je Jon rezervirao nema vlastitu kupaonicu. Bila sam malo razočarana dok mi Jon nije rekao da je to napravio namjerno kako bih hodala hodnicima samo s ručnikom, a onda pustila da mi 'slučajno' padne.

Jon je imao jaku glavobolju kad smo stigli pa smo odmah otišli u krevet.

Jon me probudio u 6 sati sljedećeg jutra i rekao mi da idem piškiti. Dao mi je da obučem ručnik koji dotad nisam vidio. Kad sam ga omotala oko tijela, bilo je tek toliko da mi pokrije grudi i guzicu; i bio je tek toliko dug da se omota i uvuče. Ne samo da bi trebalo vrlo malo da se odmakne i padne, kad sam stavio jednu nogu ispred sebe, cijela moja strana mi je prošla preko struka pokazivanje.

Zgrada je na neki način trokutasta s dijelovima koji odlaze. Možete hodati po hodniku i vratiti se u svoju sobu, a da se ne okrenete. Večer prije nisam trebao ići u WC pa nisam znao kamo idem. Nisam stigao daleko prije nego što sam morao otvoriti protupožarna vrata i dogodilo se ono neizbježno. Nažalost, u blizini nije bilo nikoga tko bi vidio moju golotinju.

Na kraju sam našao ženski WC i piškio. Osjećajući se pomalo hrabro, odlučio sam se vratiti u našu sobu s ručnikom u ruci. Nažalost, sigurno sam poranio i nisam nikoga vidio.Jon mi je rekao da sam 'dobra djevojka' kad sam se vratila u našu sobu i rekao mi da idem opet za sat vremena.

Pogledao sam kroz prozor i bio razočaran što nema puno pogleda, a zgrada Vruća i seksi djevojka izgledala je kao rupa. Ispostavilo se da je to stražnji dio nekih otmjenih dućana u Regent Streetu. Očito ih nije bilo briga kako izgledaju leđa.

Otprilike 20 minuta kasnije Jon je odlučio da želi popiti coca-colu. U sobi nije bilo mini bara pa sam zgrabila ručnik i dobrovoljno mu otišla donijeti jedan (vidjela sam aparat za coca-colu blizu dizala).

Hodnik je opet bio pust i sve je bilo tiho kad sam stavila novac u aparat. Dok sam se naginjao da uzmem limenku, čuo sam čovjeka kako govori:

"jako lijepo draga, možeš li ostati tako neko vrijeme molim te?"

Bio sam iznenađen, skočio sam i okrenuo se. Ovaj sredovječni muškarac as je stajao ondje s koferom u ruci. Melissa Rycroft snimka grudi Stavila sam praznu ruku na prsa i rekla,

"Oh, oprosti, prestrašio si me. Nisam mislio da je još netko ustao."

Rekao je: "Oprosti, nisam te htio natjerati da poskočiš, samo sam se divio tvojoj lijepoj stražnjici."

Izgledao je fin čovjek pa sam skinula ručnik i rekla,

"Pa što onda mislite o prednjem dijelu?" i prošao pokraj njega natrag u našu sobu.

Dok sam se udaljavala od njega čula sam ga kako govori: "Vrlo lijepo ljubavi!"

Pola sata kasnije Jon je rekao da je vrijeme za tuširanje. Omotao je ručnik oko struka i rekao mi da stavim svoj ručnik. Dok smo hodali hodnikom, čuo sam kako se jedno ili dvoje ljudi kreće okolo. Baš kad smo počeli skrenuti za jedan od uglova, Jon je zgrabio moj ručnik i povukao. Dahnula sam i sagnula se da ga podignem. Kad sam to učinio, pogledao sam duž hodnika i ugledao služavku kako donosi doručak. Gledala nas je sa smiješkom na licu. Znajući da Jon neće imati ništa protiv, ustala sam i zgrabila njegov ručnik. Ispalo je kao što sam rekao,

"Dvoje može igrati tu igru."

Sluškinjine oči su se širom otvorile, a čeljust joj je pala kad je ugledala Jonov ćelavi kurac. Samo je zurila dok je Jon rekao,

"Onda, pričekaj dok Prsata milf ogromni kukovi ne uhvatim."

Potrčala sam, hihoćući se, a Jon me jurio. Nitko od nas se nije potrudio vratiti ručnike sve dok nismo prošli Bijeli tečni lateks sobarice i izašli iza ugla. Njezino je lice bilo slika.

Iza ugla, muškarac u kućnoj haljini samo je zurio dok me Jon povukao u muški WC.

Nije bilo nikoga drugog unutra pa sam otišao u WC dok se Jon brijao. Oboje smo se tuširali kad je drugi muškarac ušao, ugledao nas, zurio sekundu ili dvije, rekao: "Oprosti" i izašao. Ne znam što je mislio da radimo. Nije bilo kao da me Jon ševio.

Šetnja natrag do sobe bila je bez problema, obukli smo se i otišli na doručak. Jon je obukao svoje odijelo spremno za svoj poslovni sastanak, a meni je rekao da nosim samo cipele i jednu od svojih tankih, pamučnih haljina. Onaj s širokim prednjicom, bez rukava i velikim otvorima za ruke. Ponekad mi je teško zadržati naramenice na ramenima u tom.

Nakon doručka otišli smo se provozati podzemnom željeznicom. Vrijeme je uvijek toplije u Londonu nego u Derbyju, ali bilo je malo svježe. Moje bradavice su svima davale do znanja da je svježe. Kad smo ušli u podzemnu, također je bilo prilično vjetrovito. Nekoliko puta sam osjetila kako mi se haljina diže u zrak.

Sjeli smo na vlak do postaje Embankment, a zatim na kružnu liniju. Prvo je trajalo samo nekoliko stanica i sjedio sam nasuprot mladiću za kojeg sam mogao vidjeti da me gleda preko vrha novina. Ne želeći ga razočarati polako sam raširila noge kako bi mogao vidjeti moju macu. Jadnik je pocrvenio, ali je nastavio gledati. Kad smo ustali da odemo, pogledala sam da vidim ima li oko, ali papir mu je prekrivao krilo.

Oni od vas koji su čitali moj Dnevnik znat će da nikad ne prekrižim noge kao većina žena, Jon mi to ne dopušta.

Kad smo ušli u vlak na Embankmentu, Jon mi je rekao da stanem blizu vrata i uhvatim se za jedan od onih kožnih remena koji vise. Nisam jako visok i moram se protezati da dohvatim.Rub moje haljine još se više povisio na strani gdje mi je ruka bila ispružena. Budući da je moja haljina vrećasta i ima vrlo velike zaobljene otvore za ruke, svatko tko gleda na moju stranu s podignutom rukom moći će vidjeti cijelu tu dojku, a također i djelić one druge.

Za početak se ništa posebno nije dogodilo, osim što sam bio pomalo uzbuđen očekujući što bi se moglo dogoditi. Nakon otprilike 3 ili 4 stanice vlak je postao prometniji. relax masaža Jebem ti majku Gledala sam jednog mladića kako bulji u mene dok je ulazio, a on je stajao blizu mene gledajući kako se moja mala lijeva dojka malo ljulja dok je vlak jurio.

Stvari su postale malo zanimljivije na sljedećoj stanici, ljudi su se natrpali, a ja sam se počeo osjećati kao sardina. Nekoliko drugih muškaraca je također gledalo u mene. Nisam se mogao pomaknuti, a jedan čovjek bio je pritisnut uz moja leđa, a drugi ispred mene. Bio je okrenut prema meni i malo se savio unazad tako da njegovo lice nije bilo u mom. Kad sam podigla pogled prema njemu, nasmiješio se i nastavio gledati niz moju haljinu na moje bradavice (povjetarac i uzbuđenje držali su ih tvrdo).

Nakon minutu ili više osjetila sam ruku na svom desnom bedru, isprva samo nježno, ali kada je vlasnik bio uvjeren da neću vrištati ili tako nešto, ruka se počela pomicati ispod moje haljine. Penjao se skroz do mog struka, a zatim je imao osjećaj zaobljenosti. Pretpostavljam da je pokušavao pronaći gaćice.

Ruka se zatim pomaknula prema mojoj guzi i tijela koje mi je pritiskalo leđa više nije bilo. Moj desni guzica je stisnuta prije nego što se ruka spustila između mojih nogu do moje mace. Tek što je stigao tamo, vlak se zaustavio na stanici i ruka je nestala. Ljudi su sišli i ljudi ušli; ali u vlaku nije bila ništa manja gužva. Muškarac ispred mene i dalje je gledao niz moju haljinu, muškarac iza mene je još uvijek bio tu, a drugi je stajao s moje lijeve strane i gledao kroz rupu moje haljine. Sa svom onom pažnjom muškaraca koje nikad prije nisam vidjela i s kojima nikada nisam razgovarala, bila sam vrlo uzbuđena - u najmanju ruku.

Kad je vlak krenuo, opet sam osjetio ruku. Ovaj put je otišao ravno između mojih nogu do moje mačkice. Nastala je kratka stanka kada je vlasnik saznao koliko sam mokra ili je to zato što je ruka pronašla dva mala zlatna prstena u mojim usnama. Što god, stanka je bila samo na trenutak prije nego što su prsti pronašli moj klitoris i zatim ušli u mene.

Malo sam zastenjala, a zatim podigla pogled prema čovjeku ispred sebe. Uspostavili smo kontakt očima pa sam se nasmiješila. Mislim da sam i ja malo pocrvenio. Prsti su počeli pumpati unutra i izvan mene, a moji su se bokovi počeli pomicati kao odgovor na stimulaciju. Zatvorio sam oči kako bih jednostavno uživao u osjećajima i grizao donju usnicu kad sam ponovno otvorio oči da vidim lice čovjeka ispred sebe. Imao je zbunjen izraz lica i njušio je zrak. Njušio sam i shvatio da on miriše sokove moje mace. Osjećao sam se pomalo Masaža golih beba i ponosno, oboje u isto vrijeme.

Prsti su me upravo približavali svršavanju kad je vlak usporio i zaustavio se na sljedećoj stanici. Prsti su se prestali micati, ali nisu izašli iz mene. Umjesto toga, osjetila sam kako mi je ruka uhvatila dio desnog obraza i držala me tamo.

Opet su ljudi silazili i ulazili, a i dalje je bila gužva, ni čovjek ispred mene ni onaj iza nisu se pomaknuli. Kad je vlak krenuo, pogledao sam gore-dolje po vagonu. Iako je tamo gdje sam ja bila gužva, u ostatku vagona bilo je dovoljno mjesta. Bilo je čak i slobodnih mjesta nedaleko.

Vidjela sam Jona, sjeo je i gledao me s velikim osmijehom na licu.

Prsti su ponovno proradili i nije prošlo dugo prije nego što je stigao moj orgazam. Pokušala sam zatomiti svoje stenjanje, ali nisam bila tako dobra u tome. Čovjek ispred mene znao je što se događa i imao je veliki smiješak na licu. Dok su me valovi udarali, malo sam se nagnuo naprijed i moj želudac je osjetio ono što je vjerojatno bio muškarac. Jebem ti majku Bestiarum Želio sam posegnuti između i stisnuti ga, ali Taj kurvin sin mislio da je bolje da to ne učinim.

Prsti u mojoj mačkici znali su da ću svršiti, ali su i dalje ulazili i izlazili. Nastavili su i Up suknja haljina je vlak stao na sljedećoj stanici, a nedugo nakon toga došao sam drugi put. Taj put sam uspio zaustaviti buku koja mi je izlazila iz usta, ali bilo je teško.

Prsti su stali i samo ostali u meni minutu ili tako nešto, a zatim su se izvukli. Osjetio sam kako ih brišu po leđima dok se ruka povlačila.

Vlak se zaustavio na drugoj stanici i odjednom sam shvatio da su obojica otišla. Bio sam sam, ali nekoliko ljudi me je gledalo. Brzo sam provjerio i moja je haljina još uvijek pokrivala moju macu, dupe i sise -- jednostavno. Pa su ili gledali u moje noge (neki od njih nadajući se da će mi haljina ići samo malo više); ili su gledali što se događa. Nije me bilo briga koja.

Stajao sam tamo sam dok je vlak išao prema sljedećoj stanici. Tamo su se neki bučni mladići našli i počeli se zezati oko mene. Nekoliko njih me je gledalo. Jedan mi se približio i podignuo prednji dio moje haljine.

"Lijepa pička", rekao je kad se još jedan od njih zainteresirao za mene.

Jedan od njih je rekao: "Hajde onda da ti pogledamo sise."

Kad se nisam pomaknula, rekao je: "U redu, iznijet ću ti ih."

Rekavši to, stavio je ruku u rupe moje haljine i povukao mi je na sredinu prsa. Obje moje male grudi bile su vani. Drugi od njih je rekao,

"Kvragu, pogledaj te bradavice." (Pa, bili su tvrdi od povjetarca i uzbuđenja).

Zatim je drugi od njih podigao rub moje haljine iznad mog struka i rekao:

"Lijepa guza i maca također."

Tada sam se već pomalo uplašio i pogledao sam Jona. Samo je stajao. Prišao je i gledajući ravno u oči najvišeg među mladićima rekao:

"Mislim da je to dovoljno zabave za ovo jutro, gospodo. Dama postaje pomalo uplašena; a nitko od nas ne želi probleme, ZAR NE?"

Mislim da ih je ušutkalo iznenađenje da im se netko suprotstavio, samo su stajali. Mladić koji mi je držao haljinu oko struka pustio ju je. Vratio se na svoje mjesto.

Nitko na tom kraju vagona nije rekao ni riječi. Sve su oči gledale u nas. Činilo se da su prošli sati, ali sigurno je prošla samo minuta prije nego što se vlak zaustavio na sljedećoj stanici. Kad su se vrata otvorila, Jon me zgrabio za ruku i izvukao van govoreći:

"Mislim da bi bilo najbolje da pođete sa mnom mlada damo."

Osjetila sam kako se skupljeni dio prednje strane moje haljine počinje pomicati natrag preko mojih grudi. Odmah iza ugla perona, Jon je stao i pitao me jesam li dobro. Rekla sam mu da se malo bojim, ali da, dobro sam.

Ušli smo u sljedeći vlak i Jon me posjeo do sebe. Nekoliko stanica kasnije mi je rekao da je to bila njegova stanica za njegov sastanak. Izvadivši mi torbicu iz svoje aktovke, rekao mi je da ostanem sjediti dok se vlak ne vrati na Embankment; zatim da se vratim u hotel. Rekao mi je da će se vratiti negdje kasno popodne.

Put natrag nije bio ni blizu tako zabavan. Raširio sam noge mladoj ženi koja je sjedila nasuprot mene i samo zurila u moju macu kad je shvatila da je vidi.

Izlazeći iz podzemne na Piccadilly Circusu, toplo sunce i vreva ljudi učinili su da se osjećam dobro. Nisam se želio vratiti u hotelsku sobu, a ionako sam bio gladan.

Sasvim blizu ulaza u hotel je Burger King, odlučio sam pojesti burger. Dobio sam ga i potražio stol. Dolje nije bilo slobodnih, pa sam otišao gore. Kad sam došao vidio sam da postoje 2 razine stolova. Pod gornje razine u prednjem dijelu restorana otprilike je u visini stolova na donjoj razini. Na rubu gornje razine nalazi se ograda s ne baš širokim čeličnim šipkama. Stolovi su sve do ograde i na gornjoj i na donjoj razini.Krajnji rezultat je da netko tko sjedi za stolom na nižoj razini ima glavu u razini koljena nego netko tko sjedi za stolom na gornjoj razini.

Trebale su mi samo sekunde da shvatim da je to bila zlatna prilika za mene da svojom macom pokažem ljude na nižoj razini.

Nije bilo slobodnog stola na rubu gornje razine kad sam prvi put stigao, pa sam otišao do slobodnog stola blizu mjesta gdje sam mislio da će netko uskoro završiti. Nekoliko minuta kasnije par je završio i ja sam ušao. Pogledao sam dolje i vidio da je na stolu ispod mene mladi par. Nažalost, bio sam okrenut prema ženi, pa sam se pomaknuo. Mislim da me je čovjek vidio prije nego što sam se pomaknuo, i vidio sam da me gleda dok sam počeo sjedati. Gledao je ravno u moje noge pa sam sjela u dvorac koji nije nalik dami. Koljena su mi bila razmaknuta dok mi je guzica udarala o sjedalo. Đanluiđi Bufon price Pretvarajući se da otvaram vrećicu čipsa, spustila sam pogled i vidjela da dobro gleda. Glava mu je bila oko stopu od mog koljena i bilo mu je lako pogledati i vidjeti sve do moje mace.

Sjedio sam tamo polako jedući i ne okrećući glavu prema njemu. Mora da je imao dojam da ne shvaćam što gleda. To je bilo upravo ono što sam želio.

Dok sam jeo, slušao sam njihov razgovor. Muškarac nije obraćao pozornost na ono što žena govori i govorio je gluposti kada je mislio da bi trebao nešto reći. Žena ga je počela živcirati. Napokon je shvatila gdje je njegova koncentracija, zgrabila ga za ruku i izvukla van. Uzvratio mi je pogled dok je krenuo silaziti niz stepenice. Nasmiješila sam mu se.

Trebalo mi je oko sat vremena da pojedem taj hamburger, čips i kolu. Bio sam iznenađen što me nisu izbacili. U to sam vrijeme bljesnuo jednu tinejdžericu, jednog sredovječnog muškarca i mladu djelatnicu koji su došli počistiti stol ispod mene. Kad je shvatila u što gleda, zaustila je nešto reći, ali se zaustavila, zurila minutu, a zatim otišla.Napola sam očekivao da će menadžer doći i izbaciti me, ali nitko nije došao.

Na kraju mi ​​je dosadilo i odlučila sam prošetati. Popela sam se Regent Streetom i ušla u Oxford Street. Ušao sam u nekoliko trgovina, ali samo sam se u jednoj zabavio. Dućan Ann Summers. Za one od vas koji nikada nisu čuli za Ann Summers, ona vodi niz trgovina i kućnih zabava. Svi predmeti koji se prodaju kako bi seksualni život ljudi učinio zanimljivijim.

Prizemni dio dućana nije bio baš zanimljiv, ali dolje ima puno dilda, kožnih korzeta, bičeva i seksi odjeće. Nakon što sam osjetio teksturu nekih dilda, vidio sam odjeću francuske sluškinje. Mislio sam da je jako sladak. Podigao sam ga s kuke i gledao kako je napravljen kad mi je prodavač rekao da ga mogu isprobati ako želim. Prvo sam rekao,

"Ne, u redu je", ali čim sam to rekao, predomislio sam se i rekao,

"Mogu li, molim te, gdje je svlačionica?"

Svlačionica je kabina u stražnjem dijelu trgovine. Ima veliki zastor za vrata. Unutra mi je haljina bila skinuta za nekoliko sekundi i stajala sam tamo gola. Upravo sam smišljala kako da obučem malu haljinu kad se zavjesa otvorila i čovjek je rekao,

"Trebaš li pomoć?"

Bio sam malo iznenađen, i nakon nekoliko sekundi gledanja, rekao sam,

"Ne, hvala," i povukao zastor.

Kad sam se konačno obukla, pogledala sam se u malo ogledalo. Nije mi dobro stajao. Očito je stvoren za ženu s velikim grudima. Moji su bili izgubljeni unutra i Addison je podigla djevojku iz susjedstva mi je samo visio s prsa. Dio suknje je bio dobar, svidjeli su mi se slojevi čipke zbog kojih je crna suknja izlazila pod priličnim kutom. Znala sam da će se Jonu svidjeti suknja, tek mi je pokrivala zadnjicu i macu.

Upravo sam odlučivao da ga skinem kad sam čuo muški glas kako govori:

"Ovdje je veliko ogledalo. Možete se bolje pogledati."

Upravo sam htio reći 'ne hvala' kad sam odjednom pomislio 'zašto ne'.

U glavnom dijelu dućana nalazio se muški pomoćnik, nekoliko hihotavih tinejdžerica i par u ranim dvadesetima. HPV Jebem ti majku Dok sam izlazio, prodavač mi je pokazao na ogledalo koje se nalazilo na drugoj strani dućana. Morao bih proći pokraj svih ljudi da bih stigao tamo. Par me prvi ugledao i gledao kako prolazim. Zatim djevojke. Prestali su se hihotati i zurili su dok sam stajao ispred ogledala i zaglađivao materijal. Dok sam se okretao s jedne na drugu stranu, kako bih se vidio iz svih kutova, mogao sam vidjeti par i djevojke u ogledalu. I dalje su me gledali.

Odlučila sam se malo nagnuti da pogledam suknju sprijeda. To je značilo da se popela na moju stražnjicu dajući im dobar pogled na moje dupe. Zatim sam se okrenula prema njima, a zatim pogledala preko ramena, u zrcalo da vidim stražnji dio haljine. To im je pokazalo moju macu i dokazalo da ne nosim tange.

Došla je prodavačica i pitala me što mislim. Uhvativši prednji dio gornjeg dijela, izvukao sam ga van i dolje sa sisa.

"Nije baš dobro", rekao sam,

"napravljeno je za nekoga tko ima puno više od mene."

"Ah, da, vidim to. Što kažete na odjeću za medicinske sestre?"

Odbio sam ponudu i otišao presvući se. Kad sam izašao, dao sam pomoćniku Sluškinjinu odjeću i otišao. Dok sam se penjao stepenicama do prizemlja, slijedile su me 2 djevojke. Čuo sam jednog od njih kako kaže,

"Gle, nije nosila gaćice jer ih nema."

Zatim su se ponovno zahihotali.

Još sam malo lutao i izviždalo me nekoliko radnika u rupi na cesti. Bila sam ja kriva što sam stajala tako blizu ruba rupe.

Kad sam se konačno vratio u hotel, Jon je već bio u sobi. Moja stražnjica je dobila 20 šamara jer nisam bila tu kad se vratio.

Jon me te večeri odveo u kazalište i na ručak. Nisam toliko razmišljao Com vruća ruska tinejdžerka jebena predstavi, ali hrana je bila dobra. Prije nego što smo izašli, Jon mi je rekao da odnesem ručnik u tuš kabinu.Bila je to uzaludna gola šetnja jer me nitko nije vidio.

Gola šetnja koju sam napravio kasnije te noći nije bila uzalud. Količina vina koju sam popila uz obrok učinila me malo hrabrijom i kad mi je Jon rekao da odem i donesem mu coca-colu iz aparata u blizini žičara, nisam ni pomislila obući išta na sebe kad sam izašla iz krevetu nakon što me Jon pojebao. Samo sam zgrabila torbicu i izašla u hodnik. Čim sam skrenuo iza prvog ugla, vidio sam taj stariji par kako ide prema meni. Izraz njihovih lica bio je sjajan, pomalo šokiran i začuđen. Gospođina su se usta konačno zatvorila kad sam im se približio. Mislio sam da će nešto reći pa sam prvi ubacio svoj govor.