Zrele žene masturbiraju u filmovima o gaćicama

Na brzinu smo se istuširali nakon trčanja i Jodi je htjela osušiti kosu, ali primijetio sam da nas promatra iz kuće. Nisam joj mogao tako dobro vidjeti lice, ali znao sam da me je uočila kad se ručnik polako razdvojio da me zadirkuje svojim sisama.a onda ga je zatvorila. Mahnuo sam, dajući joj znak da izađe, ali ona je odugovlačila, gledajući me kako jebem njezinog muža.

Kad je napokon izašla, bila je vraški seksi, s ručnikom koji je pokrivao samo ono najvažnije. Radila sam Petea odostraga, ali oboje smo morali stati i pogledati; oduzimala je dah.a "seksi" zapravo nije opis kako je izgledala.

Nacerila sam se, "Dođi i pridruži nam se.sviđa ti se ono što vidiš?"

"Da, Pričaj prljavi jebote postoji jedna stvar koju sam naučio od svog Petea. gledanje može biti vruće. Molim te, nemoj stati na moj račun!"

Nacerila se kad me je vidjela duboko u svom mužu, "Pete, dušo, to izgleda zabavno," nasmijala se, "ali sačuvaj malo za mene."

Nacerio se, "Čuješ to, prijatelju. Sačuvaj malo za vruću ribu, u ručniku."

Ispustila je ručnik i otpila gutljaj piva, "Gubo, pretpostavljam da je ovo za mene?"

Napumpao sam malo jače, a on je zastenjao, "Da.uhhhh.uhhhh.Rob je donio. O Bože.da.da.da, to je slatko!"

Podignula je stopala kako bi se odmorila na ležaljci i smjestila se. Sa širom raširenim nogama, otpila je još jedan gutljaj i polako se počela baviti prstima. "Siguran sam da ti neće smetati ako djevojka pogleda još malo."

Nasmiješio sam se, "Nemam problema ovdje. prijatelju, imaš li problem?"

Odgovorio je glupim glasom: "Ne ja. ja nemam problema. ti imaš problema?"

"Prestanite vas dvoje.moj jedini problem ste vi", našalila se. "Htio sam reći, dušo, potpuno razumijem tvoju ljubav prema voajerstvu. Nisam siguran da bih mogao podnijeti gledati te s drugom ženom, ali ovo je stvarno zgodno!"

*******************************************

Odlazak s posla, malo rano u utorak poslijepodne, izgledao je dobro. Sastajao sam se s Tinom u 8 na kasnoj večeri.

Rijetko sam ostajao noć kod Jodi & Pete's, ali pokušavali smo se okupljati nekoliko, tri puta mjesečno.Kad smo tek započeli naše veze, bilo je to možda svaki drugi mjesec. Pete me volio gledati kako jebem njegovu ženu.zato smo se prvi put spetljali. To se i dalje događa i vruće je kao i uvijek, no postupno je shvatio zašto voli gledati. I on je bio dvočlan i želio ju je.i bila sam više nego sretna što sam mu je dala. Sve je uspjelo jer je Jodi voljela gledati kako radim njezinog muža, kao što je on volio gledati kako ja zadovoljavam nju. Zrele žene masturbiraju u filmovima o gaćicama Uživajte u našem trojcu

*************************************************

Povratak na početak.Jodi i ja smo otišli na trčanje i stvarno smo mislili da je potrebno tuširanje; bili smo zreli. Borili smo se da držimo ruke jedno od drugog pod tušem, jer smo Grupni seks uključiti Petea, ali morao sam joj nasapunati sise. bile su jako prljave. Ni ona se nije mogla suzdržati. spustila se na koljena i malo ga pogladila da ga pripremi. Fluffing zapravo nije bio potreban, jer sam bio tvrd kao kamen, kad je ušla pod tuš, ali to je ono što je tvrdila.

Završio sam, uzeo nekoliko piva i otišao na terasu s ručnikom oko struka. Pete je imao noge oslonjene na vatru. Uputio mi je taj intenzivno usredotočen pogled, ali znao sam što se događa kad je rekao: "Rob, ponovno se dogodila srednjoškolska svlačionica!"

Slike Dana, srednjoškolske zaljubljenosti, nedvojbeno su mu se pojavile u glavi. Dogodilo se to prije i razgovarali smo o tome. nastrane fantazije iz njegove prošlosti sigurno su dodatno zagrijale naš odnos. Pokazao mi je fotografije iz godišnjaka i definitivno bismo mogli biti rođaci (Dan i ja), oboje svijetle puti i vitki. Mislim da je bio veći, u ramenima.ali moji trbušnjaci nisu loši. Ono gdje sjećanja stvarno divljaju je između nogu.

Primijetio sam da već ima čašu u ruci, "Pa evo, donio sam ti još jednu."

"Uzet ću ga. ovo je zadnje što je u kegeratoru. Popio sam tri i malo mi se diže."

Sjeo sam pivo i Pete je otpio gutljaj, "Mmmm. ovo nismo imali u hladnjaku."

"Donio sam ga", nasmijao sam se, "to je najmanje što mogu učiniti jer si mi dopustio da ti ševim ženu."

"I ja. I mene trebaš odraditi", nasmijao se. "Ovo je jebeno dobro pivo.nisam ga dugo pio i zaboravio sam koliko je dobro."

Kad je posegnuo dolje i povukao ručnik u stranu, pogledao je pet ili šest inča, mlohavo i visjelo između mojih bedara. Uz njegovo zujanje, to je sve što je trebalo.da zavlada potpuni déja vu. Bilo je to baš poput scena vrućeg tuširanja kojih se sjećao iz srednje škole. U Peteovom umu, Dan i ja imali smo ideal.kutu koju je morao imati. Njegova fantazija je bila toliko intenzivna, da nas je oboje uveo u istu sobu, šalio se da bi svršio svoje hlače.

Rekao mi je da uvijek mora skrenuti pogled kako ne bi buljio ili riskirao hardon. U srednjoškolskoj svlačionici erekcija bi mogla značiti probleme, ali ne ovdje. Ovdje je njegova fantazija bila stvarnost; Mogao sam vidjeti čvrstu osovinu, ocrtanu u njegovim kratkim hlačama. Spustio se niz njegovu nogu i doveo do čvrste, rasplamsane glave kurca. Mogao si čak vidjeti uspon, gdje su mu jaja padala među noge.teška, muška jaja.

Čim je osjetio da mu se ukrućuje u ruci, vratio se u sadašnjost. i prihvatio stvarnost, "Da, to je to, stari. daj mi tog velikog jebača!"

Polizao je dolje i oko vrha stabljike, sve do podnožja, a zatim natrag do srebrnaste, ljubičaste šljive. Jezikom ga je vrtio s pljuvačkom i pipao po prorezu, dok su mu se usne rastezale da zahvate cijelu glavicu.

Nacerio mi se, "Stari, sada si definitivno zaljubljen u muškarca."

Postao je agresivniji, uhvatio me za bokove da me privuče bliže. Počeo je s mojim jajima, sišući ih usnama i ližući natrag do donje strane tijela. na sastanku Grupni seks Obuhvatio je jaja jednom rukom, a drugom je gladio dršku, pumpajući ih šakom.

Nakon nekoliko minuta, zgrabio me je za guzice, po jedan u svakoj ruci, i počeo pumpati moj kurac u svoja usta. udarajući ga po vratu.

Stenjala sam dok se jebao u lice mojim kurcem, "Pete.jebi se.jebi se u usta.uhhhh.uhhhh.to je to.jebi se u usta s tim kurcem.čovječe. .jaši s licem.jebi ga!"

"Mmmm.jebote.ahhhh, to je dobar osjećaj.ahhhh.da.da.ali mislim da oboje trebamo više. Popni se gore.jebat ću te. .jebi se, jako. Jo će stići."

Dobacio mi je lubrikant i osjetio kako mu glava pritišće rupu. Zadirkivala sam ga, malim guranjima, nikad do kraja, sve dok ga nisam natjerala da preklinje. Naposljetku, nije si mogao pomoći i odgurnuo se, zarivši ga duboko unutra.

"Da, tako je. daj mi to dupe. jako ti treba, stari!" Čvrsto sam ga uhvatila za bokove i počela ga snažnije pumpati. Nastavio ga je voziti, gurajući se natrag u moje udarce; želio ju je duboko.dublje koliko je mogao dobiti.

Samo je stenjao: "Ahhhh.ahhhh.da.da.da.daj mi taj kurac.taj veliki jebeni kurac.to je to.jebi me.dajebi me.jebi me, samo.da, samo tako!"

Nakon što sam ga obradio do te mjere da je bio opušteniji, iskrao sam se i zadirkivao ga. Brzo sam gurnuo glavu unutra i van, brzo jebeći naborani prsten. Nije mogao a da ne zadrhti i zastenje, O Bože.oh jebiga, Robe.to je to, jebi ga.jebi ga.jebi rupu.jebi moju rupu!"

Otprilike tu sam primijetio da nas Jodi promatra s vrata terase. Izašla je, samo s ručnikom na sebi, i smjestila se u stolicu da promatra; otpila je gutljaj piva i rekla nam da razumije njegovu ljubav prema voajerstvu. Želeći još malo gledati, počela se jebati u prste i gledati kako ja jebem njenog muža. Mogla je vidjeti kako mu ore guzicu, dok mu se kurac njihao i klatio ispod tijela.

"Da, jebi ga.jebi to dupe za mene.mmmm.Sviđa mi se kako ovo postaje vruće.volim vidjeti taj kurac u njemu. Kurac ti je prekrasan.Sviđa mi se kako izgleda, radi njegovo dupe.ili moja maca," nasmiješila se.

Vrhovima prstiju trljala je klitoris u sporim krugovima, oblažući ga uzbuđenjem i uživajući u osjećaju njegove pulsirajuće čvrstoće. Promrmljala je zatvorenih očiju: "Voliš širiti noge za Roba.zar ne, dušo?"

Kad je odgovorio, "Jebote, da.uhhhh.uhhhh.da.dassss, želim", pomaknula je stolicu gdje je mogla bolje gledati njegovo zadovoljstvo. Tijelo joj je zadrhtalo dok je senzualno radila naprijed-natrag po sićušnom pupoljku. Gurnuvši ih natrag unutra, smočila je prste i kružila po klitorisu, još brže.

"Jebi me.jače.jače.uhhhh.uhhhh.uhhhh.da, jače.jače.da.da, to je dobro.dobro!"

Tara nas je jako voljela gledati, ali to ju je izluđivalo. Skočila je, raširila usne i napumpala kukove, zabijajući macu u Peteovo lice.

Koristio sam obje ruke da ga umirim, dok sam se susretao s njezinim udarcima i grbili smo se s oba kraja. Stenjala je, "Dušo, o dušo.jebi to.da, jebi to svojim jezikom.jebi to svojim jezikom.da.da.da.to je to. .to je to!"

Stenjući u njezinu macu, Pete je osjetio užitak svoje utrobe koja se rasteže i uzburka; dok sam jače pumpao, progunđao sam, "Jebote.uhhhh.uhhhh.uhhhh.uzmi.uzmi, stari.uzmi sav taj kurac.da.da. .da.oh kvragu, to je to!"

Mislim da se Jo doista osjećala osnaženo, nabijajući svoju macu u njegovo lice. bilo je kao da ima penis i da je bila dio pečenja s ražnja. Bilo je vruće, ali gledajući kurac kako prodire u njezina muža, opet i opet, samo je i nju to poželjelo.trebao joj je taj isti kurac.trebala je istu podložnost.

Dok je pumpala sve jače, glasnije je stenjala: "Dovraga, voliš taj kurac.uhhhh.uhhhh.i ovu macu. Dušo koja se osjeća dobro.uhhhh.uhhhh.da, popuši je .puši tu macu.pripremi me.spreman za jebanje!"

Ispunjena mojim kurcem.ili ispunjena kurcem njezina muža.stvarno nije bilo važno; Vidio sam to u njezinim očima. Očajnički je trebala biti pojebana.i ispunjena kurcem.Smiješeći se sa seksi osmijehom, "Spreman za pičku. Spreman sam za grubi seks!"

Osvrnuo se, "Samo naprijed, čovječe. na nju je red. Grupni seks Stanija Jebi moju ženu!"

Izvukao sam se i Pete je dao sve od sebe da mi obriše kurac, dok je Jodi zauzeo njegovo mjesto, na ležaljci. Gurnula je guzicu u zrak i raširila noge, ležeći i spremna za jebanje. Znajući da želi grubo, zgrabio Uklanjanje kontakt brineta tinejdžerka je za zapešća i držao joj ih iza leđa, dok je zakopala lice u jastuk.

Čim ga je njezina maca progutala, bijesno sam pumpao, jebeno što sam jače mogao. Stenjala je svoje potrebe, "Ahhhh.ahhhh.ahhhh.da.o Bože.o Bože.rastegni me.jebi me jako.da.jebi me grubo .jebi me s tim. tim kurcem. tim velikim kurcem. da, jebi meeee!"

Pete je otrčao, mrmljajući, "Hej.imam ideju," i vratio lisice. "Želim rogonju.želim samo gledati. Znaš.ako ga ne mogu dotaknuti, neću popušiti svoj teret, ali trebat će mi pomoć."

Držao je ruke iza naslona stolca s jednom rukom vezanom lisicama; Ja sam napravio drugo. Pogledao sam ga u oči, dok sam gurao natrag u njegovu ženu: "Pete, voliš je gledati kako kuri. Zar ne?"

"Da.jebi se s tom stvari.stavi to'r.jebi ga jako!"

Ruka mi se snažno spustila preko njezine guzice, ostavljajući otisak, "Uživaš u tome da tvoju ženu koristim kao jebenu igračku, zar ne?"

"Jebote.jebote da.jebeno.jebote dobro.jebote teško!"

Dok me stiskala svojom macom, stenjala je: "Pete.oh baby.osjećam se.osjećam se tako dobro.njegov veliki kurac je tako dobar.da.da.da. " Gledajući ga tim nevjerojatnim sivim očima, "Da.da.volim kad ga dijelimo.dijelimo njegov veliki kurac!"

"Jodi.Jodi.jebi ga.da, jebi ga.mmmm.mmmm.tako uska, jebena maca!" Zastenjao sam glasnije, "O moj Bože. tako jebeno čvrsto!"

Pogledao ju je, "Jo, dušo, dobro te pojebe.i dobro pojebe i mene", i nacerio se.

"Obje me dobro pojebete, dušo."

"Rob, čuješ to. Obojica smo dobri jebači."

Znam da je zakolutala očima i nasmiješila se, kad je odgovorila: "O Bože.vas dvoje ste seronje!"

"Buddy, daj da ti dam malo!" Izvukao sam, "Liži to. poliži svoju ženu s mene. da, to je to, poliži to sve. to je to."

Spremna zakopati ga natrag unutra, ali kad sam se počeo gurati naprijed, izgledala je podbuhlo, vlažno. i vrlo lako sisati. Morao sam to učiniti. Morao sam okusiti njezinu macu. Gurnuo sam jezik unutra, koliko sam mogao, i polizao njezino uzbuđenje. Bio sam opsjednut, uživajući u mošusu, namakajući joj macu, "Mmmm.mmmm, da Jodi."

"Rob, to je dobro.tvoj jezik je dobar.dobar u mojoj maci.po cijeloj mojoj maci.da.da!" Zastenjala je: "Da, vrati ga. vrati svoj kurac u mene. Želim svršiti na njemu. želim svršiti na tvoj kurac!"

Morate me samo jednom pitati; Uhvatio sam je za ramena i ponovno je povukao natrag na svoj kurac.

"Ahhhh.ahhhh.ahhhh.ahhhh da.da.uhhhh.uhhhh.jebote, to je dobro.jebi me.da, jebi me!"

Pumpao sam duboko u sebe, udarajući je koliko god je to vrijedilo, znajući da ne mogu izdržati još dugo.

"Daj da te malo pojebem, dušo."

Pomogao sam joj da ustane, gdje se mogla ljuljati naprijed-natrag i zajahati moj kurac.

Pete se nacerio, "Da, dušo.jebi se.jebi se na tome.to je to, zajaši taj kurac."

"Da, jače.jače.jače.jače.uhhhh.uhhhh.uhhhh.da.da, to je moja cura", stenjao sam.

Stenjući i dašćući sa svakim nabadanjem na kolac, molila je za zadovoljstvo i udarila unatrag prema mojim bokovima. Zatim se ukočila kako bi obradila klitoris, "Da.uhhhh.uhhhh.uhhhh.blizu sam, dušo.tako blizu.jebi me.preuzmi i jebi me. .jebi me!"

Napumpao sam se unutra, gotovo je gurnuvši; bila je čvrsto rastegnuta i pulsirala je oko mog penisa. Njezina me maca zgrabila i ja sam je samo nekoliko puta pumpao prije nego što sam osjetio da se ukočila, "Oh, jebote da.da.da.svrši po cijelom tom jebenom kurcu.svrši za mene.svrši za mene.svrši na sve to!"

Osjetio sam kako joj cijelo tijelo drhti i vrisnula je: "Rob.o bože.Rob.Rob.da.da.da.da.svršavanje.svršavanje. .ahhhh.ahhhh.ahhhh.da!"

Dok se spuštala s visine, zabio sam se u njezino mlitavo tijelo. Dok sam bokovima udarao po njezinoj guzici i mišićnim kontrakcijama njezinog orgazma, znao sam da neću još dugo izdržati.

Unatoč tome što je bila zasićena, snažno je stisnula, nagovarajući odgovor mojih uzburkanih jaja. "Jo.prokletstvo.radi taj kurac.da, Besplatno preuzimanje shemale priče taj kurac.uhhhh.uhhhh.uhhhh.radi.radi!"

Ludio sam na njezinoj mačkici, ševeći se dugim, zadovoljavajućim potezima; Skoro sam iskočio nekoliko puta. Čvršće sam uhvatio njezino tijelo i počeo sam drhtati. Napokon, dobio sam zadovoljstvo koje sam trebao, a moj se kurac oslobodio: "Oh jebotekkkkk. Dušo.dušo.da.da.da.da.jebote, to je dobro!"

Iskrcao sam sve što sam imao i samo nastavio trzati, sve dok utisci nisu zaudarali sočnim kremastim kolačem. Još uvijek duboko u sebi, mogao sam osjetiti kako mi kurac pulsira uz njezinu macu, a ona je zacvilila: "Oh Pete.punio me.punio me spermom!"

Mogao sam reći da je spreman za više, kad sam se izvukao, ispuštajući curak iz njezine mace, "Da.mmmm.jebote, to je vruće. Vidim to djevojčice.imaš jednu vruću jebenu kremastu. "

Pretpostavljam da sam sada bila malo uzbuđena (od orgazma, ne od piva), ali sam uspjela prići mu dati malo. Tjeskobno ju je progutao svojim ustima, a ja sam mu pumpala kroz usne, "Jebi ga.da.da.da.Pete.Pete, popuši taj.taj jebeni kurac.da .mmmm.to je to.samo tako!"

Osjećajući kako ga draži u grlu, zastenjala sam, "Ahhhh jebi ga. jebi Pete, to je dobro. popuši taj kurac. jebanje u crkvi price popuši ga. to je to.nastavi tako.nastavi tako.da.da!"

Zahtijevajući zadovoljstvo, njegov kurac bio je Andrea ownbey gola kao kamen i iz njega je curio seks; jaja su mu čak izgledala teška. S istim zujanjem orgazma, Jo je uspjela primijetiti da mu treba pozornost i pomaknula se između njegovih nogu. Prešla je jezikom preko glavića, hvatajući komadiće mošusa s vrha.Prelazeći prstima preko vena prošaranog tijela, počela ga je pumpati. Povukao sam kosu unatrag, s njezina lica, a ona je radila gore-dolje po dršci, uživajući još više u predsvršavanju.

"Dušo, znam tvoju blizinu.svrši za nas.svrši jako za nas.navali.svrši za nas!"

Znajući da je spreman, ponovno je omotala usne oko glavića i pumpala tijelo. Mislim da je dobila zdrav prasak kad je ispustila prigušeni vrisak i povukla se.

I dalje skvičeći, trznula je ostatak preko njegovog trbuha, "Da. da, pogledaj to. vidi teret. To mora biti dobro. tako dobro, dušo!"

Gledao sam kako mu prazni jaja, a sperma joj je curila kroz prste. Pogled na njegov pulsirajući penis, sav duboko crven i pun venama, bio je vreo kao kurac. Rekla sam mu da se moramo češće ševiti, a sljedeći put ću ga dokrajčiti, dok je Jodi gledala.

To mu je izmamilo veliki osmijeh na lice, "Ja sam za.ulažem sve i platit ću pivo!"

Jo je pogledala prema meni i nacerila se, "A ja ću ponijeti lisice. Možda bi mi mogao staviti lisice dok mi ševiš muža?"

Kad sam krenuo sa suprugom na večeru, Peteov kamionet je bio na prilazu sa spuštenim vratima prtljažnika. Sve o čemu sam mogao razmišljati bila je Jo u lisicama. i kako ih oboje, muža i ženu, savija preko stražnjih vrata i jebe ih jedno uz drugo. možda im oboje stavlja lisice?