Pt tinejdžer grupno silovao zašto

Bože, kakva avantura. Sve je počelo prije dvije godine kada se moj suprug Mike složio sa mnom da bi planinarenje planinama Sierra Nevade na zapadu bila sjajna ideja, posebno u jesen, prije nego što padne snijeg. Prijavili smo se za malu grupnu pješačku turu i odlično smo se zabavili - obilazak Besplatne stranice azijski tinejdžeri goli organizirao da iziđemo iz lijepog obiteljskog hotela, a svaki dan su nas vozili kombijem do različitih planinarskih staza - nekoliko vodiča s nas, puno učenja o geologiji, botanici i povijesti tog područja. A zvijezde - moj Bože, zvijezde noću nisu bile nimalo slične onome što obično vidimo na istočnoj obali grada!

Oh, a ja sam Lisa. Mike i ja smo u braku nekoliko desetljeća, taman dovoljno da izbacimo svoje piliće iz gnijezda i uživamo u ponovno osvojenoj slobodi, nedovoljno da još budemo u mirovini, ali dobro ide s dobrim dugoročnim planom za to, što s svatko od nas donosi dovoljno za kombiniranje za vrlo udoban stil života, s odmorima koje planiramo unaprijed i napredujemo.

Sierras je bila jedna od takvih, a mi smo pješačili svaki dan, pili dobra kalifornijska vina navečer i dobro spavali - ok, ponekad smo dobro spavali nakon vođenja ljubavi u kvazi-maglici tog vina i svježeg zraka i vremena daleko s posla.

Jedan od naših vodiča zvao se Jim, fin dečko kojeg moram priznati da nisam primijetio. Bio je mlađi od Mikea i mene otprilike jedno desetljeće, i iako smo se svi upoznali, on je bio samo jedan od vođa grupe što se mene tiče, sve do jedne večeri kada ga je Mike spomenuo.

Tog smo dana pješačili stazom koju je turneja dobro poznavala i planirala, ali dan prije je padala kiša i nitko nije znao kakvi su uvjeti. Prešli smo otprilike pola planirane staze i zaustavili se Galerije lezbijskih slika potrebnom ručku.Jim je rekao da želi izvidjeti stazu naprijed, da vidi je li još čista ili je možda isprana. Budući da je obilazak bio uporan u tome da ne pješačimo sami, a budući da smo Mike i ja rijetko željeli ručak - granola bar i nešto vode obično nam je bilo dovoljno - Mike se dobrovoljno javio da ide s Jimom (zadržavajući mandat obilaska da ne planinarimo sami, čak ni za vodiče). Nestali su dok smo mi ostali jeli sendviče koje je obilazak pružio. Nakon otprilike 45 minuta, njih su se dvojica vratila, proglasila stazu slobodnom i svi smo se ostatak poslijepodneva vukli tom stazom, kao što je i planirano.

Da pojasnimo, visok sam 5'4", 120 funti, smeđa kosa, smeđe oči, vitak, skromnih grudi i ok guzica, mislim. Mike je visok metar i metar, težak 180 funti, smeđa kosa, sjajne plave oči i s lijepa dlakasta prsa u koja se sjajno ušuškati. Koliko sam mogao reći, Jim je vjerojatno bio oko 5'8", u boljoj formi od Mikea, možda zahvaljujući tome što se bavio aktivnostima na otvorenom - svijetlosmeđa kosa, poput lješnjaka očiju, dobro preplanulih od svog vremena na suncu.

Te noći, Mike je djelovao nemirno, pa sam ga pitao je li dobro. Rekao je da, da samo broji svoje blagoslove što smo zajedno. Zatim je nastavio, prenoseći razgovor koji je vodio s Mikeom, nakon što sam ga uvjerio da ću ga čuvati u tajnosti, kao da to moram učiniti.

Rekao je da ga je Jim, dok su pješačili, pitao za nas, u "kako ste se vas dvoje upoznali?" na neki način razgovora, a nakon što mu je Mike ispričao o našem prvom spoju na slijepo i kasnijoj burnoj romansi, braku, djeci i sličnom, Jim je komentirao da Kako pokupiti djevojku na plesnom podiju Mike bio stvarno sretan što me pronašao i da se Jim nadao da će moći biti tako imati sreće jednog dana. To je zauzvrat dovelo do toga da Jim ispriča Mikeu o dami s kojom je bio nekoliko godina (bez djece), osim što je prošle godine bila sve više i više iracionalna, čisto shizofizirana, a Jim nije bio siguran može li reći sa svojim divljim emocionalnim promjenama, od privrženosti do gorčine i jetkosti, više.Ušao je u probleme, koje neću ovdje nabrajati, ali zbog svega toga sam suosjećao s Jimom. Mike nije znao što učiniti ili reći, dok je Jim davao oduška. Mike je konačno predložio da bi Jim mogao predložiti da oboje odu endokrinologu kako bi dobili potpuni pregled i vidjeli ima li ijedno od njih hormonsku neravnotežu ili nešto, budući da je Jim rekao da je njegova djevojka potpuno odbila svaki prijedlog da ode savjetniku ili psihologu, a još manje psihijatar.

Mikeu je bilo žao Jima i rekao je da su se stvarno slagali i da mu je laskalo što se Jim osjećao dovoljno ugodno da razgovara, da se činilo da je morao maknuti stvari s grudi. Mike je bio zadivljen donekle iznenadnim samopouzdanjem koje je Jim podijelio (budući da se momci obično ne zbližavaju tako brzo), a također je smatrao da iznenadno bliskije prijateljstvo znači da je na neki način odgovoran pomoći Jimu ako se za to ukaže prilika. Složili smo se da se ne treba miješati, samo biti tu za Jima, čak i s drugog kraja zemlje.

Ostatak odmora stvari su bile vrlo predvidljive - zabava, dobra tjelovježba, dobar san, sjajne zvijezde - a kad smo završili, dobili smo e-poruku od grupe koja Ruska varijanta transkripcije makariy nudila onima od nas koji su htjeli podijeliti svoje e-poruke i ostati u toku dodir. Mike i ja jesmo, kao i većina ostalih, kao i Jim. Pt tinejdžer grupno silovao zašto Kad smo otišli, Mike je rekao Jimu da bi trebao pješačiti Apalačima ako mu se ukaže prilika, da su vrlo različiti, ali pružaju sjajno planinarenje i kampiranje, te da nas potraži ako se ikad vrati i na istok - tipičan oproštaj nakon razgovora na odmoru. Budući da između njih dvojice nije bilo daljih osobnih razgovora, u to vrijeme nisam o tome više razmišljao.

Mjesecima kasnije Mike i ja smo isplanirali naš uobičajeni proljetni odmor u Appalachu. Mike je imao prijatelja s fakulteta koji je naslijedio kolibu u planinama.Popravljao ju je tijekom godina, rado nam je dao da je koristimo besplatno i bila je savršena za naš godišnji tjedni "kampovski" bijeg (ja ne kampiram bez vrućih tuševa!). Nekoliko godina smo vodili djecu sa sobom, a onda su oni završili srednju školu i mi smo išli sami dok su oni bili na fakultetu. Također smo se potrudili ostaviti ga boljim nego što smo ga zatekli - ponekad dodajući novi mali uređaj, ponekad komad namještaja, kao i da bude super čist kada ga koristimo.

Koliba je bila vani u pučini, ali do nje se moglo doći makadamskom cestom uz autocestu, i imala je vlastitu vodu iz bunara, vlastiti električni generator, spremnik propana za grijanje i kuhinju - ni po kojem mjerilu nije bila luksuzna, ali je imala sve trebali smo. Nalazio se na velikom komadu zemlje u blizini državnog parka koji nam je omogućio lak pristup kroz šumu brojnim pješačkim stazama, a bilo je čak i veliko kupalište s ove strane granice državnog parka do kojeg smo mogli otići ako dopalo nam se, a ako je vrijeme bilo dovoljno toplo. Ponekad nije, i to je bilo u redu; ali ponekad je bilo dovoljno toplo i Ne tako gola da bismo sišli (možda četvrt milje od kolibe) nakon planinarenja, ili na putu do kolibe nakon dugog pješačenja. Mogli bismo samo skinuti odjeću i zabavljati se goli jedno s drugim, uz povremeni pjev ptica i prekrasnu prirodu. Ponekad bismo pronašli dokaze da su drugi bili tamo (otisci stopala, jednom majica, ali bez smeća), ali činilo se da je onaj tko ga je koristio poštovao njegovu privatnost i netaknuto okruženje, tako da je sve bilo dobro.

Te smo godine dogovorili da tamo provedemo tjedan dana krajem svibnja, prije nego što pješačke staze postanu naseljenije školskom publikom, ali nakon što je vrijeme postalo toplo. Provjeravali smo vremenska izvješća, pitajući se hoće li tjedan donijeti kišu i pokvariti naše nade u vedro nebo i suhe staze.

Zatim je Mikea nazvao Jim. Jim se prisjetio našeg poziva da nas potraži ako se ikada vrati na istok.Bio je nešto poput Walkabout-a, prenosio je da su se on i njegova djevojka konačno razišli, a on je putovao da razbistri glavu, uhvati se ukoštac sa svim tim. Mike se pitao treba li Jimu suosjećajno rame i osjećao se loše što smo već planirali otići u kolibu baš kad je Jim dolazio u naše područje.

U mislima sam uzdahnuo, ali sam znao da je odgovor jasan, pa sam rekao Mikeu da pozove Jima da nam se pridruži u kolibi. Bilo je potkrovlje s dva kreveta koji je gledao na dnevni boravak - jednokrevetna spavaća soba s bračnim krevetom bila je izvan te dnevne sobe, tako da smo barem imali privatnost. Mogli bismo se pozabaviti jednom kupaonicom, koja je bila odvojena od spavaćih soba - s tim smo bili u redu dok su djeca bila s nama - a Jimu je možda potrebna neka vrsta emocionalne podrške, pa kako ne bismo?

Jedno, pa drugo kasnije, krenuli smo do kolibe, sve smo pripremili i imali smo prvi dan sjediti bez puno posla, jer je stvarno padala kiša. Drugog dana, sunce je ponovno izašlo, zagrijalo je, a mi smo uživali na svježem planinskom zraku, planinarili, kuhali na roštilju vani i lijepo vodili ljubav samo nas dvoje prije noći neprekidnog sna.

Trećeg dana, prema dogovoru, očekivalo se da će Ukrajina o ženama stići sredinom dana, na planirana dva dana s nama prije nego što je očekivao da krene na sjever, budući da nikada nije vidio Novu Englesku i želio je stići tamo prije nego što se vrati na zapad. Mike i ja bili smo vani na trijemu, pili kasnu jutarnju kavu i udisali svjež zrak, kad je spomenuo, "Sjećaš li se one stvari o kojoj mi je Jim pričao, o dami s kojom je imao problema?"

"Da, i bez brige, neću dopustiti da išta znam o tome. To je nešto što je podijelio s tobom, a ja ne idem tamo osim ako slučajno to ne spomene ovdje, u tom slučaju ću se praviti glup ."

"Da, ali htjela sam reći, uh, pa, stvarno je zvučao malo potišteno kad je nazvao.I, znaš, on je fin dečko, i sigurna sam da si primijetila da dobro izgleda. "

"Nisam siguran da ću ga uopće prepoznati", odgovorio sam, ne znajući kamo ovo vodi.

"Da, hoćeš. I, znaš, nekako smo, s vremena na vrijeme, znaš, razgovarali o petljanju s nekim drugim."

"I ti predlažeš da se petljamo s njim?!" dahnula sam.

"Ne, ne sugeriram, samo kažem, ako dođe do toga, znaš, uvijek sam mislio da bi bilo sjajno udružiti te s drugim tipom, znaš, stvarno te liječiti, i razmisli o mogućnostima koje bi dva tipa mogla učiniti s tim tvojim sjajnim tijelom i svime." Mikeu je bilo neugodno, ali je bio odlučan staviti ovo na stol, i, da, ponekad smo razgovarali o seksu u troje ili o zamjeni s drugim parom u istoj sobi. Ali to je bio samo razgovor, nešto što će na trenutak začiniti stvari.

"Pa, mislim da to nije dobra ideja. Posljednje što nekome treba nakon prekida je takva stvar, ili bih ja barem tako mislio. Dakle, preporučio bih ti da svoj prljavi um držiš pod kontrolom. Možemo provedite jedan ili dva ugodna izleta s njim, vas dvoje možete ostati budni do kasno, piti i razgovarati s frajerima, i možda on iz toga izađe osjećajući se bolje, ali bez moje pomoći!"

Trenutak smo sjedili u tišini i vidjela sam da je Mike zatečen mojom naglošću, a nisam ga htjela povrijediti ili pokvariti ugodan odmor, pa sam dodala, "OK, a možda nakon što sve bude gotovo i završimo smožemo malo popričati na jastuku s njim - NAKON što ode!" Gledajući unatrag, Mike je to shvatio kao otvorenu mogućnost da barem razmišljam o tome, ali zapravo nisam mislio ništa drugo osim onoga što sam rekao.

Ubrzo nakon te razmjene, stigao je Jim. Izašli smo u susret s njim i Mikeom, a on se bratski zagrlio kad je parkirao svoj SUV (dobro zaprašen od nekoliko tjedana putovanja i natrpan opremom za kampiranje, kao i ostalom odjećom za planiranih mjesec dana na putu). Jim i ja smo se također zagrlili i lažno poljubili, svi su bili dobri.Činilo se da su njih dvoje prijatelji za cijeli život i zadivio sam se lakoćom veze koju su, čini se, uspostavili tijekom tog našeg kratkog putovanja u Sierre.

Bilo je prekasno kad se raspakirao da učini nešto više od toga da nadoknadi propušteno i večera nakon što je gledao što ima od zalaska sunca - ne puno. Sjedili smo na stražnjem trijemu kolibe, okrenuti prema umirućem svjetlu na zapadu, uglavnom samo vegetirajući, kad sam shvatio da bih mogao biti treći kotač. Ispričao sam se da pripremim večeru, ostavljajući dečke njihovim mislima (i njihovom burbonu i vodi prije večere).

Nabijao sam što sam sporije mogao, ali na kraju sam morao pozvati dečke na večeru - takve stvari možeš odgađati samo toliko dugo. Odmah su ušli, a mi smo uživali u obroku od pečenog povrća i pečenih svinjskih kotleta, uz puno vina. Činilo se da je nas troje vrlo ugodno jedno uz drugo, ali bez TV-a, sunce je zašlo, izvan mreže, nije bilo puno zabavnih aktivnosti. Ubrzo sam se borio i zadrijemao, a Mike me potaknuo da udarim vreću. uska pička Grupni seks Nisam se protivio tome, i nakon brzog odlaska u kupaonicu, učinio sam upravo to, skoro odmah zaspavši, primijetivši da su dečki napunili svoje burbone i tiho razgovarali dok sam prolazio pokraj njih.

Ujutro smo se Mike i ja probudili uz miris svježe kave i slanine - njam. Jim nas je uzeo da se raskomotimo, a doručak je bio uvelike u tijeku. Nakon potrebnog pranja zubi, čišćenja i odijevanja, pridružio sam se Jimu dok je Mike slijedio moj primjer. Obavijestila sam Jima o našim mogućnostima planinarenja, dok mi je ispunjavao apetit kajganom, slaninom i kavom i tostom. Imali smo vremena za veliko planinarenje tog dana, a postojala je staza do koje smo mogli doći koja se uzdizala kroz šumarke rododendrona do prelijepog pogleda s ćelave, naporne samo na dijelovima, ali bez brige za nas, a nismo znali ni za Jima budući da je stvarno bio stručnjak. Trebalo bi mnogo toga dana.Sljedeći dan planirali smo iskoristiti za drugu stazu u drugom smjeru koja je vodila uz potok obrubljen kamenim stijenama i predstavljala nam je pravi izazov s brojnim prijelazima preko vode i strminama. Bilo bi kraće, ali teže, i mogli bismo ga završiti i ispratiti Jima na njegov put, obaviti dva prilično različita pješačenja, završiti naše upoznavanje s Appalachijem za Jima i na vrijeme ispuniti njegov vrlo labav raspored.

Nakon doručka, spakirali smo ručak od jabuka, sira, kruha, granole i čokolade (moj zahtjev), napunili svoje boce vode, podigli svoje ruksake i krenuli van. Dečki su nosili kamperske majice, kratke hlače i čizme za planinarenje, a svi smo imali kišne jakne i kišne kape u svojim torbama (da, zajedno s uobičajenim kompletom prve pomoći, kompasom, kartom, noževima, kremom za sunčanje, sredstvom protiv insekata, itd.). Nosio sam majicu bez rukava ispod smeđe kamperske majice i kratke hlače od novog para kamperskih hlača na patentni zatvarač (također i nogavice u mojoj torbi).

Pješačili smo od oko 9 ujutro do podneva, kada smo stigli do Ćelavog mjesta, i tamo ručali, samo nas troje, dok je sunce grijalo (nježno, ovo su bili Apalači, zapamtite - možda 75 stupnjeva s povjetarcem, uglavnom). Bilo je veličanstveno - mogli smo vidjeti Smokies, pokazujući nekoliko vrhova i vidjeti zašto ga zovu Blue Ridge i slično - sve u svemu, san turista ako imate samo jedan dan da saznate što su Apalači.

Nakon ručka, krenuli smo dolje, i činilo se da je postalo toplije - ili od naše vježbe, ili od sunca, ili čega već. Dečki su skinuli majice i hodali golih prsa sa svojim ruksacima. Uživala sam i cijenila svog tipa, i da, uživala sam i cijenila što sam vidjela Jima, koji je uvijek bio potpuno odjeven na našem putovanju na zapad. Mislim da sam spomenula da je bio centimetar ili dva niži od Mikea, ali mršaviji i imao je bolji ten. Bio je visok možda 5'9" ili tako nešto u odnosu na Mikeovih šest stopa, i pretpostavljam 165 funti u odnosu na Mikeovih 185, ali imao je više mišića po funti, bez ikakvog viška, i pristojan šest pakiranja bez pokušaja savijanja.Mike je blagoslovljen onom lijepom, ne previše dlakavom grudima koju volim, dok je Jim prilično bez dlaka i plavokos - pada mi na pamet David Beckham ako moram usporediti. Dok Mike ima sjajne gene brinete, Jim je kalifornijski surferski plavokosi tip - sjajan ten, svijetlosmeđa kosa koja je vjerojatno nekoć bila mnogo svjetlija, plave oči koje daju mekoću njegovom inače muževnom izgledu - jaka brada, sjajna ramena, sve te vrste vibracija.

Postajalo je toplije dok smo napuštali otvorene dijelove staze za povratak, zbog povjetarca u kojem smo uživali na otvorenom. Napokon sam skinuo vlastitu kampersku majicu i strpao je u ruksak, ne zastajući dok smo hodali. Bio sam iza momaka u to vrijeme - obično smo se mijenjali prirodno i nenajavljeno tijekom planinarenja - baš kao što smo navikli jedni na druge. Nekoliko minuta kasnije, Jim se okrenuo kako bi mi nešto rekao i vidio da sam bez majice, a ja sam vidio kako je učinio nešto samo ne samo dvaput, a zatim još jednom dobro pogledao. Pogledala sam dolje i vidjela da je moj znoj učinio svoje, ovlaživši moju majicu bez rukava - svijetloplavu, bez grudnjaka s policama - i jasno ocrtavajući moje bradavice. Bilo je dovoljno da ga zaustavi usred rečenice. Mikeu je sve to promaknulo, ali kad se Jim okrenuo da ponovno pogleda naprijed, primijetila sam da se široko osmjehuje. Bio sam polaskan, pretpostavljam, i nastavili smo.

Trenutak kasnije, mislim da je Mike primijetio da mi je Ruski izlazi sugardaddie com milioner počeo nešto govoriti i stao. Mike se okrenuo, također vidio moje stanje, i prasnuo u smijeh, "Kvragu, djevojko. Izgledaš dobro. Nije ni čudo što je Jim tako iznenada ušutio - lijepi savjeti!"

Znajući da je mislio na moje bradavice, i da će Jim to također znati, snažno sam pocrvenjela, a obojica su zastala i uživala u mojoj neugodnosti. "Hej, ne mogu si pomoći - ovdje je vruće!" podrugljivo sam cvilio.

"Ne čujem nikakve prigovore ni kritike - to je sigurno!" odgovorio je Mike. "Dobro si, Jim - ne treba ti CPR ili tako nešto?"

"Ne, dobro," promucao je Jim, i njemu je sad bilo neugodno, pomislio sam, i cijenio što se nije nagomilao u grubom humoru. Iskoristio sam trenutak da dodatno uživam u prizoru ova dva fit tipa, svaki s golim prsima prekrivenim laganim sjajem znoja - nisam obožavatelj ustajalog muškog znoja, ali ovo nije bilo ustajalo i vizualna poslastica, i Shvatio sam da je ono što je u redu za gusana u redu i za mene!

"OK, jeste li ispunili svoje kvote za ogling, ljudi?" rekao sam i preuzeo vodstvo, koračajući niz stazu. Brzo smo to preboljeli i zafrkavali se bez prestanka, većinom samo pješačili i disali i uživali u danu do kraja pješačenja.

Oko 3 smo stigli do granice državnog parka i prešli natrag na privatno zemljište. Do tada nam je već bilo vruće i spremali smo se na pauzu, a ja sam morala piškiti. Grupni seks prodajem nošeni veš Dečki su radili istu stvar, odvojeno, usput, a to je nešto na što se planinari jednostavno naviknu raditi kad ih pozovu. Rekao sam im da idem do Pt tinejdžer grupno silovao zašto salona i da ću ih nadoknaditi. Mike je rekao da smo skoro stigli do kupališta i da želi Jimu pokazati mjesto, tako da će me ondje čekati. Bili smo još dobro u šumi, pa sam skrenuo sa staze, provjerio jesam li izvan vidokruga i nisam bio ni blizu kakvog otrovnog bršljana, skinuo kratke hlače i gaćice, čučnuo, široko razmaknutih stopala, pored velikog drveta, i osjetio onaj lijepi osjećaj olakšanja kad sam zemlji vratio posuđenu vodu. Nakon ponovnog sastavljanja odjeće, požurila sam dalje da je sustignem.

Plivalište je bilo sjajno mjesto, a dok sam mu se približavao, zamišljao sam kako skidam čizme i gazim u vodi do koljena. Budući da nisam imao odijelo, znao sam da plivanje danas ne bi dolazilo u obzir, i unatoč tome što sam navikao na mršavo kupanje s Mikeom, to se danas neće dogoditi.

Došao sam do rupe i iznenadio se kad sam vidio kako Mike i Jim plivaju u dubokom dijelu. Pogledao sam uokolo tražeći mjesto gdje bih ostavio svoj ruksak i vidio njihove pakete, pa sam bacio svoj da se pridružim njihovima.Zatim sam vidio parove kratkih hlača i muških bokserica uz čarape i čizme. Oh, super, MIKE je tamo gol, i znao sam što slijedi.

"Hej, Lisa. Uđi - voda je sjajna. U početku malo žustra, ali to brzo nestane!"

"Nema odijela, nema plivanja - oprosti!" Nazvao sam natrag.

"Ne treba ti odijelo, obećavamo!" Mike je odgovorio smijući se. Jim me gledao dok su obojica gazili vodu. Smiješio se, ali ne i smijao s Mikeom - imala sam dojam da ga je Mike nagovorio na to i sada je zapeo, ali vjerojatno ne bi imao ništa protiv da se skinem i pridružim im se. I udaljenost i mreškanje u jezercu spriječili su me da stvarno kažem da su goli, ali samo to saznanje činilo mi je sve ovo pomalo rizičnim u tom trenutku. Bio sam u iskušenju da jednostavno zgrabim njihovu odjeću i otrčim do kolibe - znao sam da smo od nje udaljeni najviše četvrt milje. Morali bi pješačiti natrag goli, a ja bih bio tamo da gledam i smijem se njihovom dolasku. Ali, kako sam draga osoba u duši, nisam.