Tamedteens cory d

Pogledao sam, a Jenny je gledala u mene, s blagim smiješkom na licu. "Što?" upitala sam smiješeći se.

"Ništa", odgovorila je, "samo. razmišljam".

"O čemu?"

"Vidjet ćete".

Slegnuo sam ramenima i vratio se svojoj knjizi. Ležali smo na vrhu kreveta u našoj sobi, na 9. katu prilično raskošnog hotela u Barceloni. Stigli smo ranije tog dana, i nakon što smo ustali vrlo rano ujutro za naš let, po dolasku u hotel izletjeli smo van, istuširali se i bacili na krevet. Sada se vani spuštao sumrak i svjetla su se počela paliti u gradu koji se širio s prozora. Jenny je ležala pokraj mene, nosila je majicu preko crvenog grudnjaka i hlača i gledala u mene.

Nisam se dugo pitao o čemu je Jenny razmišljala, čim sam osjetio kako svoje glatke ruke stavlja na moje noge, lagano mi gladeći bedra. Opet sam se nasmiješio, ali sam se pretvarao da je ignoriram, fokusirajući se na knjigu ispred sebe. Ležala sam na krevetu samo s ogrtačem na sebi, koji je s jedne strane pao, ostavljajući prazninu na mojoj nozi. U ovaj otvor povukla je ruku, puštajući je da me nježno okrzne po gornjem dijelu bedra, izazivajući u meni drhtaj.

Ohrabrena time, nagnula se prema mojim preponama, nježno povlačeći ogrtač. Nastavila je lagano prelaziti rukom preko mene, lijeno vukući jednim prstom gore-dolje po mom penisu.

Podigla je pogled prema meni i nasmiješila se kad je vidjela da sam se prestao pretvarati da čitam i gledala je Mršava tinejdžerka u Englesku br me zadirkuje. Počeo sam prelaziti rukom preko njezinih ramena dok je jednom rukom nježno obuhvatila moje međunožje, izmamivši iz mene jauk. Promeškoljivši se, sjela je i ponovno se smjestila opkoračivši moja koljena, objema rukama prelazeći po mojim bedrima kako bi me pomilovala, prije nego što se nagnula naprijed i poljubila me u bedro. Nastavila me ljubiti oko prepona, približavajući se svom odredištu polako, zadirkujući. Tiho sam zastenjao u sretnom iščekivanju i nastavio joj rukama prolaziti kroz kosu.Bez upozorenja, podignula je moj ukrućeni kurac prema gore i počela ga ljubiti uzduž, prije nego što se pomaknula unatrag i prešla jezikom preko mojih jaja, zbog čega sam jače stenjao. Vratila se poljupcem i zastala, lebdeći iznad Slika usana prije nego što se nježno spustila i polizala oko baze glave prije nego što se povukla. Zastenjao sam glasnije na to, uživajući u osjećaju hladnog večernjeg zraka na svom kitu prije nego što je poskočila, uzevši me u svoja usta i natjeravši me da glasno dahnem. Osjećaj njezinih toplih usta oko mene bio je nevjerojatan, i počela se polako pomicati gore-dolje, podižući ruku okolo kako bi obuhvatila moja jaja dok je to činila. Bio sam tvrd u ovom trenutku i stenjao sam na svaki pad njezine glave, a ruke su padale na krevet dok sam ležao u užitku.

Počeo sam osjećati kako raste orgazam, pa sam se nagnuo naprijed kako bih je zaustavio, zgrabio je i povukao prema sebi. Tamedteens cory d Zatim ju je okrenuo na bok tako da smo bili okrenuti jedno prema drugom na krevetu.

Povukao sam je u poljubac, naše su se usne gladno spojile dok je moja ruka prelazila na njezina leđa, držeći je uz sebe. Lagano sam pomaknuo ruku niz njezina leđa, milujući joj stražnjicu kroz opipljivu tkaninu njezinih hlača. Pomaknuo sam prste pod njezin gornji dio i povukao ih prema gore, povlačeći rub njezine košulje prema gore dok sam to činio. Prekinuli smo poljubac kako bih ga mogao povući s nje i pogledati dolje u seksi, gipko tijelo koje je ležalo preda mnom. Odmah sam je zgrabio za stražnjicu i povukao je natrag u sebe za poljubac, istražujući mekoću njezine kože pod rukama. Moji su prsti pronašli kopču njezina grudnjaka i otkvačili ga, povukavši ga s jedne ruke kako bih joj izmasirao grudi. Nastavio sam joj milovati grudi i stražnjicu, prolazeći prstima ispod elastike njezinih hlača dok smo se nastavili ljubiti.

Ne prekidajući poljubac, nježno sam je okrenuo na leđa i počeo joj milovati torzo, kružeći ispod pupka i dodirujući joj gornji dio hlača, prije nego što sam maknuo prste i povukao ih prema gore

njezina bedra.

Odmaknuvši se od nje, pomaknuo sam se da je uzjašam i sagnuo se da joj poljubim vrat, Erotske priče, ključnu kost. Zatim, niže, ljubeći niz njezino tijelo prema hlačama, a zatim prelazeći preko njih da joj poljubiš bedra. Nježno joj raširivši noge, zagledao sam se u seksi oblik ispred sebe prije nego što sam spustio glavu na njezino međunožje. Primaknuo sam se bliže, rukama pojurivši uz njezine bokove i ispod hlača, uhvatio je za stražnjicu i gurnuo prema svom licu. Maknuvši jednu ruku, stavio sam je na njezino bedro i polako je okrznuo preko njezinih hlača, zbog čega je nježno zastenjala. Ponovio sam to, izazivajući tiho stenjanje, prije nego što sam posegnuo ispod i pomaknuo hlače na jednu stranu. Pomaknuo sam se licem prema njezinoj prekrasnoj mačkici, polako je jezikom lagano okrznuo odozdo prema gore i natrag.

Tada sam se odmaknuo, a Jenny je lagano zastenjala od iritacije zbog gubitka. Smiješeći se, dohvatio sam njezine gaćice i polako ih spustio do njezinih koljena, uživajući u pogledu na sada već gotovo golu ženu ispred sebe. Nagnuo sam se natrag i zastao na njezinom međunožju, prije nego što sam čvršće polizao njezinu macu, uzrokujući brzi udah od Jenny. Ponovio sam to nekoliko puta, Slavne gole djevojke se malo dulje nad njezinim klitorisom dok je ona nastavila stenjati. Počeo sam kružiti po njenom klitorisu, povremeno ga nježno dodirujući jezikom, ali onda se odmičući. Počeo sam joj masirati stražnjicu i bedra rukama, prije nego što sam se povukao kako bih joj potpuno skinuo hlače.

Pomaknuo sam ruke kako bih je milovao po vanjskom dijelu vagine, polako je dražeći jednim prstom. Vratio sam jezik na njezin klitoris, nježno ližući dok je moj prst gurao dublje, polako ulazeći u nju. Pustio sam je da se navikne na novi osjećaj prije nego što sam podignuo prst prema gore, zbog čega je glasno zastenjala i stavila ruke na moju glavu. Nastavio sam kružiti jezikom po klitorisu, savijajući prst, dok mi je druga ruka lutala uz njezino tijelo, gladeći meku kožu njezinih grudi.Njezino jecanje postalo je glasnije i ritmičnije u ritmu s mojim jezikom dok sam počeo nježno dražiti njezin klitoris, pomičući se gore-dolje pravilnijim uzorkom. Penis mi je bio tvrd kao kamen uz moje međunožje dok je stenjala, psovala i sve teže disala dok sam je nastavljao zadirkivati. Osjetio sam kako raste napetost u njoj dok su joj se bedra učila, jauci su se povećavali sve dok nije bila blizu vičući "jebi ga, sranje, sranje" iznova i iznova. Redovito sam pomicao jezik Polu kamion igračke savijao prste u njoj dok se savijala, zavlačeći ruke u moju kosu i čvršće uvlačeći moju glavu u nju.

"Jebote. Jebi ga", dok su joj bedra drhtala i osjetio sam kako se steže oko mog prsta, rukama grabeći za plahte. Ostala je nategnuta kao tetiva luka nekoliko sekundi, a zatim se brzo povukla unatrag, odgurnuvši me posljednjim "jebote", stopalo joj se pomaknulo na moje rame i gurnulo me u klečeći položaj. Legla je na leđa, bedra su još lagano podrhtavala. Nasmiješio sam joj se dok mi se ona smiješila, još teže dišući.

"Želim te u sebi", rekla je. "Sa zadovoljstvom", odgovorio sam i povukao je na koljena kako bih je mogao poljubiti, a ruke su nam se pomicale niz tijela.

Prekinula je poljubac i pomaknula usta do mog uha govoreći "hoću da me jebeš ispred prozora". Osjetio sam kako mi se kurac trza na tu pomisao i vratio sam joj lice u poljubac, povukavši je sa sobom dok sam silazio s kreveta. komšije se jebu Erotske priče Razdvojili smo se i žurno sam zgrabio lubrikant sa stolića prije nego što smo se zajedno vratili pokraj prozora s pogledom na grad. Počeli smo se ljubiti, ali ona se brzo počela kretati prema mom vratu, a zatim niz moje tijelo dok je ponovno ljubila put prema mom kuracu. Ovaj put je ipak bilo mnogo manje zadirkivanja, jer je kleknula i uzela me u usta, zbog čega sam zastenjao u ekstazi. Povukla se unatrag i uzela bočicu lubrikanta od mene, uzevši nekoliko mlaznica i trljajući njome moj ionako tvrd poput kamena kitu. Zatim je stala, okrenula se i pokazala mi svoju seksi stražnjicu dok se saginjala i gledala u grad ispod sebe.

"Jebote", zadivila se dok je gledala preko ulica ispod, očito uživajući u prizoru dok sam pomicao glavić svog penisa prema njezinu ulazu. "Oh fuckk." rekla je ponovno dok sam polako gurao u nju "jebote ovo je tako vruće".

U potpunosti sam se slagao, gledajući je kako se obrisa nasuprot gradu dok sam privlačio njezine bokove na svoje, ispuštajući jauk dok sam osjećao njenu prekrasnu stegnutost oko sebe. Počeo sam se zabijati u nju, isprva polako, ali ubrzavajući na njezino stenjanje, posežući okolo da joj milujem sise dok su poskakivale ispod nje. Izvijala je leđa, kose zabačene preko jednog ramena dok se nastavljala pritiskati na moj kurac, dok se guzica mreškala dok sam gurao bokove prema naprijed.

Usporio sam, ne želeći doći prebrzo, i počeo se dublje zabijati u nju, dok je ona ispružila ruku i stavila ruke na prozor radi oslonca.

Tada mi je pala na pamet pa sam posegnuo da pokupim vibrator sa stola, uključio ga i nježno stavio na njezin klitoris.

Reakcija je bila trenutna, sagnula se i snažno Pod vodom goli odvezla na mene, stenjući. Držao sam ga tamo dok sam se nastavio zabijati u nju, njezini me jauci izluđivali i tjerali me da čvršće stisnem njezino dupe, ostavljajući crvene tragove pod mojim rukama.

"Jebote. Sranje. O, jebi ga, Johne, nemoj stati, da se nisi usudio stati." vikala je, snažno pritiskajući rukama prozor. Odjednom joj je cijelo tijelo postalo naučeno, a ona je brzo posegnula unatrag i odgurnula ruku s vibratorom. "Jebi ga!!" stenjala je dok sam ostao gurnut u nju, osjetio sam kako se čvrsto steže oko mog penisa dok sam posegnuo naprijed i objema rukama uhvatio njezine sise. Pogled na njezine noge koje su drhtale od naknadnih potresa bio je tako seksi da sam odmah počeo gurati jače, želeći sam svršiti. "Oh da. Jebote. Da, da, jebi me Johne" dahtala je dok sam jebao sve brže i brže, s rukama na njezinoj guzici povlačeći njezine bokove na svoje. Pogled na nju ocrtanu na prozoru, kako glasno stenje, bio je previše i došao sam, gurajući se duboko u nju.Zastenjao sam s oslobađanjem, nokti ostavljajući tragove tragova niz njezinu kožu kad sam izgubio kontrolu i snažno gurnuo u nju.

Stajali smo ondje, teško dišući, ona je gledala u ulice dolje, a ja sam gledao njezinu golu siluetu na horizontu iza.

Izvukao sam se, izmamivši još jedan tihi jecaj, i okrenuo je, zgrabivši njezino tijelo, povukavši ga u svoje i ljubeći je dok sam joj ruke prelazio kroz kosu. Pomaknuli smo se unatrag, pali na krevet, prekinuli poljubac kako bi ona mogla položiti glavu na moja prsa i zadovoljno uzdahnuti.

"Volim te Jenny", šapnuo sam.

"I ja tebe volim Johne", stigao je odgovor.