Tinejdžeri s velikim dupetom crne iz

Čuo sam nepogrešivu tutnjavu motocikla koji je dolazio stazom dok sam prskao vodu po automobilu. Bio je vruć dan. Meteorolog je rekao da je trebalo biti oko 80 stupnjeva, ali je živa u termometru ispred mojih vrata umjesto toga bila oko 90 stupnjeva.

Sjedio sam unutra i pisao, ali kuća je bila previše neudobna da ostanem unutra. Odlučio sam da bi mom autu dobro došlo kupanje i pritom bih se mogao smočiti.

Punila sam kantu sapunjavom vodom dok je moj dečko Kevin dojahao. Mahnuo sam mu dok je parkirao bicikl. Mora da je bilo sparno voziti se autocestom s kacigom na glavi jer kad ju je skinuo njegova je kovrčava kestenjasta kosa bila mokra.

Sagnuo sam se da smočim spužvu dok je šetao, pitao me je li njegov bicikl sljedeći, a ja sam se nasmijao i rekao mu da će morati platiti naknadu za pranje automobila.

Nacerivši se, upitao je kolika je naknada. Dok sam ga gledala počevši od njegovih plavo-zelenih očiju i probijajući se do njegovih seksi usana za koje se uvijek činilo da imaju polusmješak, sve do njegovih vrlo lijepih prsa. Bijela pamučna košulja koju je nosio otkopčala se iz njegovih traperica i kao i obično bila je malo otkopčana, tek toliko da mu počupam dlake na prsima.

Moje proučavanje slijedilo je do njegovih trbušnih mišića gdje je, kad je povjetarac zapuhao, podigao njegovu majicu da mi da pogled. Njegove kaki smeđe traperice stajale su samo na bokovima. Gledajući unatrag, rekao sam mu da možemo pregovarati o razumnoj cijeni. Zatim sam se nagnula i poljubila ga za pozdrav.

Rekao mi je da je to zvučalo kao plan. Zatim je prišao niskoj klupi pokraj cvjetnjaka koji sam pokušavao otvoriti. Kad je sjeo i naslonio se na klupu, upitao sam ga što radi. Rekao je da mu je postalo udobno; bio je to dug dan na poslu.

Odmahujući glavom vratio sam se sapunati auto. Dok sam cijedio vodu iz spužve, moj unutarnji demon odlučio je vidjeti mogu li ga zagrijati i iznervirati.Odjenuo sam se u par starih odrezanih komada i bijelu majicu kratkih rukava da operem auto, pa sam se nagnuo preko haube auta kako bih dohvatio ona mjesta u sredini.

Grudi su mi bile pritisnute na vrući metal automobila i mogla sam osjetiti kako mi se prednji dio majice mokri dok sam vrtjela zadnjicom u njegovom smjeru. Dok sam stajao kako bih ponovno smočio svoju spužvu, bacio sam brzi pogled prema njemu i bio nagrađen vrlo zainteresiranim pogledom koji je bio usmjeren prema meni.

Dok sam ponovno stajao, pobrinuo sam se da iscijedim malo sapunice niz prednji dio. Pucnuo je jezikom prema meni i rekao mi da sam zlobna. Uputila sam mu svoj nevini pogled dok sam se vraćala svom poslu pranja.

Dok sam se probijao oko auta, držao sam čovjeka koji me promatrao na Otvori pičke videe. U jednom je trenutku ušao unutra po nekoliko piva, a zatim je nastavio svoje tiho, gotovo tiho bdijenje.

Kao i svaki tip, morao mi je dobaciti nešto. Donja dva gumba na košulji su mu se otkopčala dok je bio unutra. To je bio jedan od razloga zašto mi se svidjela ta košulja, gumbi su imali svoj vlastiti um. Tinejdžeri s velikim dupetom crne iz Dok je sjedio na suncu, zasukao je rukave tako da su mu bicepsi bili otkriveni. Tetovaže na njegovim rukama isticale su se na njegovoj preplanuloj koži.

Nakon što sam nasapunao cijeli auto, otišao sam i uzeo crijevo kako bih mogao započeti s ispiranjem. Pogledala sam dolje i vidjela da je majica postala prozirna, a bradavice su mi bile tvrde kao stijena od hladnoće i intenzivnih pogleda koji su mi bili bačeni.

Isprao sam auto i zatim otišao uzeti jedno pivo. Pokakio sam vrh i otpio veliki gutljaj ledeno hladnog napitka. Zadirkivao me rekavši mi da moram pregledati auto prije nego što ga uoče, ali moja je pozornost pala na definitivno izbočenje na njegovim trapericama.

Način na koji je ležao naslonjen na klupu doveo je do isticanja njegove tvrdoće, a ja sam pokazao na njega i pitao jesu li mu traperice malo uske. Pogledao je u sebe i rekao mi da je malo neugodno, ali što sam očekivao kad mi je bilo tako vruće.

Uključio sam stereo kada sam izašao oprati auto i čula se pjesma koja mi se jako svidjela i počeo sam plesati uz nju. Posteljinu sam objesila da se suši na uže za rublje, a plahte su pucale na povjetarcu i dalje otkucavale glazbu.

Kevin je uhvatio dugog zmaja za dugi vrat, očima prateći moje bokove dok su se njihali u ritmu glazbe. Polako sam počela plesati bliže njemu i vidjela sam da ulazi u moj ples. Prišla sam mu pokraj njega i samo lagano okrznula njegovu ruku prije nego što sam prstima prešla preko otkrivene kože na njegovu vratu gdje mu je ovratnik otpao.

Pjesma se promijenila u nešto sporo i seksi i odlučila sam svom muškarcu dati ples u krilu jer je bio u tako provokativnoj pozi.

Polako sam počela vrtjeti bokovima i pomaknula se da stanem ispred njega. Podignula sam ruke da podignem kosu s vrata, a zatim sam lagano prešla rukama niz prednju stranu povlačeći majicu tako da mi je bila čvrsto uz grudi. Moje su se ružičaste bradavice ponosno isticale, tamne sjene na bijelini košulje.

Polizala sam usne dok sam došla do dna, uhvatila ga i provukla preko kukova i gore prema grudima. Podigla sam svoje sise i gurnula ih prema njemu dok sam počela opkoračiti njega i klupu. Pogledao me u oči i uputio mi briljantan osmijeh. Počeo je posezati za mnom, a ja sam se odmaknula, rekavši mu da nema dodirivanja. Na tu mi je izjavu dao svoj dječački durić.

Samo sam mu se dobacio rekavši mu da dobre stvari dolaze onima koji čekaju. Zatim sam se spustila na koljena ispred njega i prešla rukama uz njegove noge, zaustavivši se malo prije izbočine na njegovim trapericama. Iz grla je ispustio zvuk režanja.

Ponovno sam stala i plesala iza njega te se popela na klupu. Protrljala sam prsa o njegov potiljak dok su mi ruke ulazile u njegovu košulju da mu milujem prsa. Naslonio je glavu na mene dok sam trljala krugove oko njegovih prsnih mišića.

Moji su prsti pratili obrise njegovih prsa; svi ti sati vježbanja dali su mi mnogo mišićnih grebena za iscrtavanje. Ruke su mi zatim podigle i izmasirale mu glavu. Lagano mokri uvojci omotali su mi se oko prstiju dok sam ih nježno masirala. Osjetila sam kako se opušta uz mene i znala sam da ga definitivno ne želim opustiti pa sam se povukla.

Koliko god sam uživala u plesu, to što mi je na koljenima dalo mi je nove ideje za njegovo mučenje. Vratila sam se da stanem ispred njega još jednom ga zadirkujući prije nego što sam krenula s ozbiljnim zavođenjem.

Okrenula sam se i protresla guzicom prema njemu, podižući svoju majicu, dopuštajući mu da gleda kako mi se guzica pomiče znajući da je očekivao da će vidjeti način na koji mi se bokovi pomiču i napola sam očekivala da će njegova usta ocrtati obris mog skitničkog pečata dok sam se pomicala.

Osjetila sam da se pomaknuo i okrenula se; morao se pomaknuti kako bi preuredio izbočinu koja mu je prijetila iskočiti muhu na trapericama. Bilo mi ga je malo žao pa sam mu odlučio pomoći u njegovom problemu.

Okrenula sam se i kleknula između njegovih nogu. Podignula sam ruku i počela mu oslobađati kopču remena. Dok sam radila, moja se ruka okrznula o njegov tvrdi dio i on je brzo udahnuo. Podigla sam pogled i nasmiješila mu se kad je kopča pala.

Počela sam otkopčavati svaki gumb pitajući se sviđaju li mi se patentni zatvarači više od letećih traperica s gumbima. Kako se svaki gumb otvarao, moje iščekivanje se povećavalo. OK, to me je natjeralo na odluku. Njegove bokserice ušle su u vidokrug i iskreno sam poželjela da je ovo bio jedan od onih dana kada je postao komandos. svršavanje u kondom Dvostruka penetracija Bio bih tako bliže onome na što mi je tekla voda na usta.

Pomaknuo sam se još gore, a on mi je pomogao tako što se približio kraju klupe. Počela sam ga ljubiti po trbuhu kad sam završila s njegovom muhom. Poljubila sam ga do pupka i ispružila vrh jezika da ga zadirkujem. Zatim sam ga umočio i izvukao dok je moja ruka posegnula u njegovu letvu da mu izvuče kurac iz hlača.

Sviđaju mi ​​se tipovi u uskim trapericama, ali one sigurno mogu biti otežavajuća situacija kada pokušavate doći do onoga što želite.Povukla sam se, zgrabila njegove traperice i počela ih skidati s bokova. Podignuo je guzicu dok sam mu svlačila i traperice i gaćice.

Njegov penis skočio je ispred mog lica i uz zvuk odobravanja; Uzeo sam ga u usta. Jezik mi je pljusnuo dok sam se spuštao da ga upijem. Slani okus njegove kože u kombinaciji s onim mirisom koji je bio jedinstven njegov, ubrzao je moj motor. Uzela sam ga do kraja i zatim počela lizati natrag do vrha.

I dalje sam mu pokušavala skinuti hlače i prestala sam mu sisati kurac Scene seksa u punoj dužini bih se vratila, posegnula sam dolje i prvo povukla jedno govno pa onda drugo. Njegove hlače su došle sljedeće, da budu bačene iza mene. Sada sam bio sretan. Imao sam potpuni pristup njegovom veličanstvenom kiti.

Smještajući se u položaj vratio sam se da podivljam svog čovjeka. Dok sam mu skidala traperice, Kevin je uzeo njegov kurac u ruku i milovao ga. Zastala sam gledati kako njegova velika ruka obrađuje njegov član. Poljubila sam mu unutarnju stranu bedra, nježno ga grickajući. Polako sam poljubila put bliže dok se on nastavljao milovati. Jezik mi se izvukao da ližem njegova jaja. Ubrzo sam uzeo jednu lopticu u usta. Uvlačio sam ga i izvlačio iz usta. Pomicao je ruku u ritmu s mojim pokretom sisanja. Nakon što sam oba jaja dobro okupala jezikom, uhvatila sam njegovu kitu i dok Kim Cardassian seks snimka spuštao dolje prema mojoj ruci, nagnuo je glavić prema mojim željnim ustima.

Dok su mu ruke padale u stranu, ja sam ga pogladila uzimajući kap predsperme s vrha i raširivši je oko glave. Isplazio sam jezik da ga slijedim. Vrh se izvukao kako bi zadirkivao njegovu rupu. Zatim sam jako sporo kružio oko glave. Radio sam jezikom po njemu.

Počeo sam milovati osovinu dok mi se jezik nastavljao kretati po glaviću. Svako toliko bih usisao samo glavicu u usta. Osjećala sam kako mu se tijelo napinje sa svakim povlačenjem usta.

Znao sam da osjetljivi vrh ne može podnijeti puno više pa sam počeo sisati sve više i više njegovog penisa. Pobrinuo sam se da iskoristim lopticu prstena na jeziku.Prelazeći njime preko donje strane kako bih povećao pa smanjio usis.

Stiskala sam bazu njegovog penisa dok sam se pomicala gore-dolje po njegovoj dršci. Pri svom pokretu prema Tinejdžeri s velikim dupetom crne iz pustila sam njegov kurac iz svojih usta kako bih prešla jezikom preko Soura crna milf, a zatim sam ga počela lizati natrag, uzimajući vremena da grickam venu koja se stvarno počela isticati kako se on sve više uzbuđivao. Zatim sam se vratila da ga sisam, a jezik mi se nije Bahami plijen jahanje penis. Dok mi je glava brže poskakivala, počeo je dizati bokove pokušavajući se zadržati u mom grlu.

Njegovo stenjanje je bilo sve jače i dok sam ga sisala i lizala, posegnula sam da otkopčam svoje kratke Priča o tinejdžerskom seksu, prstima sam zaronila u pojas i počela sam se trljati dok su mi se usta pomicala preko njegovog ukusnog penisa.

Do sada mi je već govorio koliko me želi poševiti i kako se dobro osjećam u mojim ustima omotanim oko njegove kite. Njegov australski naglasak bio je jako izražen i što da kažem, znao je recitirati abecedu na tom naglasku i moje su se noge pretvorile u žele.

Zvuk radija s plahtama koje su šljapkale na vjetru, blagim zujanjem insekata koji su zujali uokolo i zvukovima srkanja dok sam mu nastavila davati bio je pravi. Dvostruka penetracija ženska masturbacija Mogao sam osjetiti da se približava pucanju u svoju hrpu i imao sam svaku namjeru da svrši u meni.

Očito mi je čitao misli jer me zgrabio za glavu i zaustavio moje sljedeće spuštanje na njega. Podigao se dovoljno da me povuče i primi moje usne u poljupcu koji je potresao dušu, a onda sam bila podignuta i pomaknuta da legnem natrag na tlo. Podigao mi je majicu prije nego što sam uspjela išta reći, a onda je ustima uzeo bradavicu i sisao je dok je pokušavao strgnuti moje kratke hlače.

Usta su mu se pomaknula na moju drugu sisu dok su moje kratke hlače spajale njegove traperice, a ja sam mu otkopčavala košulju dok su njegovi prsti pronašli moj ulaz. Stenjala sam kad je ušao u mene s dva prsta, pokrećući ih iz mene i iz mene kratkim potezima. Podigao je glavu dovoljno dugo da mi povuče majicu, a zatim je jezikom ponovno počeo vrtjeti oko moje bradavice.

Njegovi su prsti gurali dublje u mene, milujući zidove moje mačkice. Njegov je palac počeo kružiti mojim klitorisom dok je milovao. Osjećala sam kako dolazi moj orgazam i dok je jače sisao moju bradavicu, osjetila sam kako me para.

Dok su mi se mišići skupljali oko njegovih prstiju, ruke su mi grebale niz njegova leđa, ruke su ga vukle da se popne na mene. Trebala sam osjetiti kako pumpa svoj kurac duboko u meni.

Prsti su mu se izvukli i pomaknuo se između mojih raširenih bedara. Glava mu se podigla da uhvati moje usne dok je zabijao svoj granitno tvrdi kurac u moju mokru macu. Zabio se do kraja. Njegov je kurac bio ogroman, a prodor u mene graničio je između užitka i boli dok se moje tijelo borilo da se prilagodi njegovoj veličini. Podigla sam noge i omotala ih oko njegova struka, povlačeći ga dublje dok sam režala u njegova usta. Osjećao se tako prokleto dobro.

Naši su jezici započeli bitku, vrteći se i preplićući zajedno, a Njegova ruska nevesta poštom je uvukao moj jezik u svoja usta i počeo ga sisati dok su njegovi udarci ulazili u mene.

Zgrabio je jednu nogu i podigao je na svoje rame te počeo izvoditi nekoliko dugih dubokih poteza, a zatim bi se promijenio u kratke zadirkujuće udarce ispred mog ulaza prije nego što bi se ponovno zabio u mene.

Prestao me ljubiti da bi se pomaknuo prema mom vratu i dok se pumpao u mene, rekao mi je kako se dobro osjeća moja maca kad ga je stisnula na pravi način. Osjećao sam kako se moj sljedeći vrhunac probija kroz mene.

Izvukao se i protrljao glavu svog penisa po mom rascjepu kako bi kružio oko mog klitorisa, Moja tinejdžerska priča je ovo zatim je podigao moju drugu nogu na svoje rame i ponovno ušao u moju grčevitu macu.

Glava mi je tukla naprijed-natrag i nagovarala sam ga da me još jače ševi i da ne prestaje. Moj je orgazam eksplodirao kad je učinio što sam tražila i jače me zajahao.

Mogao sam reći da je Kevin bio blizu svršavanja, a njegov penis je sve više bujao u meni. Baš kad sam pomislila da je na rubu, on se izvukao i stojeći mi pružio ruku. Nisam znala što mu je na umu, ali đavolski pogled u njegovim očima upozorio me da bi bilo dobro.

Uzela sam ga za ruku i on me povukao dok me je vodio do auta. Zgrabio je svoju majicu s tla, kad sam ga pogledala s podignutom obrvom, rekao mi je da bi mi se moglo svidjeti nešto između mene i sunca ugrijanog metala mog auta. Smijući se rekao sam mu da misli na sve.

Položio je majicu preko haube mog auta i Azijska rok zvezda sam se okrenula da sjednem na nju, rekao mi je da se okrenem, dovoljno me gledao pognutu dok sam je prala da je jedino o čemu je mogao razmišljati bilo da me drži u tom položaju.

Sagnula sam se nad kapuljaču i bilo mi je drago što se sjetio majice jer je toplina sunca prodirala kroz majicu i sise su mi trenutno bile jako osjetljive.

Osvrnuo sam se preko ramena da ga gledam kako zauzima svoj položaj. Protrljao je glavu svog penisa kroz moj prorez nekoliko puta, a zatim gurnuo u moje kremasto središte.

Uhvatio me za struk dok je počeo pumpati. Širila sam noge kako bih uzela što više. Rekao mi je da ga moja maca muze i da je predobar da bih još svršio. Promeškoljila sam guzicom kad je sljedeći put ušao, a on je zarežao na mene govoreći mi da sam zla.

Zatim se jače počeo ljuljati u mene, praveći kružne pokrete i ja sam zaboravila biti zločesta dok me je obuzimao osjećaj kako se rasteže i draži moj kanal. Zatim je posegnuo jednom rukom i počeo milovati moj klitoris.

Gorjela sam i to nije imalo nikakve veze s vrelim metalom ispod mene, a sve s vrućim mesom u mojoj gladnoj mačkici.

Osjetila sam kako mi sljedeći orgazam prolazi kroz tijelo, njegova početna točka je izgubljena, ali je sav jurio prema mom središtu. Vrištala sam njegovo ime dok se zabijao sve jače i dublje u mene, a onda sam osjetila kako mu se tijelo ukočilo i kako je eksplodirao duboko u meni.

Nastavio se pumpati u mene, ali je usporio sa svakim udarcem. Do sada smo oboje bili prekriveni finim sjajem znoja, disanje nam je bilo otežano dok smo se oboje vraćali na Zemlju. Dok se izvlačio iz mene, okrenuo se i dao mi gorko-slatki poljubac.

Dok smo ustajali, pogledao je preko auta i sa zadovoljstvom u glasu rekao mi je da je u pravu, bio je uočen, ali kad je pogledao mene, a zatim crijevo za vodu, rekao mi je da ga uvijek možemo ponovno oprati i da će ovaj put Pomozite.

Nacerila sam se dok sam prilazila po sapun. Sad kad razmišljam o tome, i moj auto i njegov bicikl su tog dana bili prilično čisti. Pa, skoro.

12 komentar na “Tinejdžeri s velikim dupetom crne iz Dvostruka penetracija price