Masni balončić

OK, sad se odjeća skida.

"Svi dobro?" Pitao sam.

Kim je gurnula karticu u bravu i otvorila vrata.

Debbie nam je pokazala da prođemo i ušli smo u savršenu anonimnost dvokrevetne sobe Marriott. Bračni kreveti bili su pospremljeni, a njihovi su kovčezi bili uredno postavljeni ispred ormara koji je bio Kravata Ruskinja ti obješene odjeće.

Stajali smo i nespretno se gledali, sve dok nisam više mogla izdržati i počela Ovdje traži youtube Latvije se smijati.

"Što sada?" Pitao sam.

Kim i Debbie su pogledale mene pa jedna drugu.

"Želimo gledati vas dvoje", rekla je Kim.

Pokazao sam Gail i upitao "Gledaj nas. Uh.?"

Debbie je izlanula ".gledaj kako se jebeš."

Njezin južnjački naglasak natjerao je riječ da se kotrlja i lebdi u zraku.

Pocrvenjela je dok je to govorila, ali nije skidala pogled s mene.

Gail je hodala pokraj mene i stavila mi ruku oko struka. Pogledala je Debbie i nasmiješila se. "U REDU."

Zatim se okrenula prema meni, stavila mi ruke oko vrata i stisnula se uz mene, šapćući "Oh, priredit ćemo im predstavu."

Kleknula je i otkopčala čizme, a zatim izula čarape. Otkopčala je svoj džemper i ubacila ga u hrpu. Okrenula im je leđa i otkopčala patentni zatvarač na trapericama i polako ljuljala bokovima naprijed-natrag dok ih je skidala i otmjeno izlazila iz njih, dajući nam bljesak njezinog svijetloplavog donjeg rublja ispod repa košulje. Zakačila je palčeve za pojas i Masni balončić gaćice na noge.

Jarko crvena košulja ju je skrivala, a ona se okrenula prema Kim i Debbie i polako je otkopčala s gornje strane. Vidio sam Kim i Debbiene oči kako trče gore-dolje sprijeda, siguran sam da prate izloženu kožu do sićušne crne kose koju tako dobro poznajem.

Spustila je majicu s ramena na tlo, a ja sam vidio njezina lijepa leđa, vitak struk, kratke uglađene noge i savršenu kruškoliku guzu.Zauzela je pozu za Kim & Debbie, ruku u zraku, nagnutih bokova, ramena zabačenih unazad kako bi gurnula svoje sićušne okrugle sise naprijed, zatim se okrenula prema meni i ušla, zgrabila me i privukla k sebi.

Poljubili smo se i ona Odlično veoma dugo učinila ono što neke žene rade kad ih poljubiš, a one odjednom omekšaju cijelim tijelom i okrenu se tekućinom protiv tebe.

Odjednom su mi traperice postale vrlo neudobne jer mi je kurac rastao i ostao zarobljen ispod njih. Gail je protrljala moju izbočinu jednom rukom i rekla "Oh, jadna beba!" Okrenula je glavu prema Kim i Debbie, koje su ležale na jednom od kreveta i promatrale nas. "Što da napravim?"

"Oslobodite ga!" došao iz njihova kreveta. Nisam mogao reći tko je to bio.

Gail mi je otvorila patentni zatvarač na trapericama, zatim stala i odvezala moje cipele te ih skinula zajedno s mojim čarapama. Napravila je predstavu otkopčavajući mi remen i otvarajući hlače. Zastala je i skinula mi majicu.

Kim je ustala s kreveta i prišla minibaru iza mene, otvorila ga i izvukla dvije bočice. Oboje nas je pogledala dok je prolazila. Gail je pokušala obuhvatiti moj kurac prekriven donjim rubljem dok je izvirivao iz otvora na mojim trapericama.

Zatim mi je povukla traperice i donje rublje, a ja sam izvukao obje noge i stajao gol.

Nisam model, ali sam pristojno fit dečko za 50. Gail ima puno bolje tijelo od mene - sitna je, ima svijetlu brončanu kožu, zategnutu, savršenu guzu, blago zaobljeni trbuh i nevjerojatno tanak strukzatim snažna ramena s malim savršeno okruglim grudima s malim smeđim areolama i sitnim tvrdim bradavicama.

Imam debeli kurac; kad je ljuta na mene, Gail kaže da je to najbolja stvar kod mene. Obuhvatila je moja jaja i nježno milovala bazu, a sada sam bio potpuno tvrd.

Pogledao sam drugi krevet i vidio žene kako bulje u mene. Ležali su na laktovima.

Gail me povukla do kreveta. Legla je natrag i gurnula me gore tako da sam kleknuo preko njezina lica. Masni balončić Uzeo sam svoj kurac i prešao preko njezinih usana, a njoj polako otvorio usta i usisao me.Legla je na leđa, raširenih nogu okrenuta prema ženama na drugom krevetu, i dok je uzvratila pogled na nju i njih, počela se dirati.

Imali su pravi show. Ima jednu od najljepših mačkica koje sam ikad vidio; unutarnje usne koje se mijenjaju iz ružičaste u tamnocrvenu kada se nabubre i otvore poput neke vrste orhideje otkrivajući tamnoružičastu tekućinu iznutra. Ona je Azijatkinja, pa ima samo pramen tanke ravne kose na svom brežuljku koju je tada podšišala u ravnu traku.

Uvlačila me i izvlačila iz usta, trljala se i počela stenjati oko moje kite. Okrenula je glavu i ispustila ga iz usta i rekla "Spremna sam."

Htio sam prirediti predstavu, pa sam legao na krevet i povukao je na sebe u kaubojskom stilu da je mogu gledati.

Debbie se naginjala naprijed gledajući i grizući usne. Kim je bila zavaljena, s glavom na laktu.

Gail je zgrabila moj kurac, mokar od svoje pljuvačke, i kliznula njime preko vlage, a zatim se odvezla dolje na mene zbog čega smo oboje stenjali i natjerao me da se zaletim u nju. Zgrabila me Slika ruske supruge gležnjeve i sve jače i jače nabijala se na mene.

Zaljuljao sam kukove u susret s njom i osjetio slatko trenje njezine natopljene mace dok je klizila duž moje kite, zatim hladan zrak na mojoj mokroj osovini praćen njezinom čvrstom toplinom. I opet, i opet.

Pomaknuo sam se, zgrabivši Gail za struk i okrenuo se tako da sam sada klečao iza nje, i držao sam je za bokove dok sam se polako zabijao u nju, kontrolirajući penetraciju i zatim izvlačeći samo milimetar po milimetar. Nakon nekoliko takvih poteza, Gail je počela postajati glasna i počeo sam se pitati bi li doživjela jedan od svojih rijetkih orgazama samo od jebanja.

Mogli smo osjetiti pozornost s drugog kreveta, a kad sam podigao pogled, Debbie je trljala jednu od svojih dojki, a Kim je otvorila patentni zatvarač na hlačama i zavukla ruku u gaćice.

Gledao sam ih i osjetio kako mi kurac buja u ženi.

Jebena Gail se osjećala tako dobro; tako savršeno pristaje tako topla i skliska i živa dok mi je uzvratila ševu.Posegnula je unatrag i milovala mi jaja dok sam se zabijao duboko u nju, a užitak se počeo penjati kroz središte mog kuraca i bacio sam se duboko u nju kad je dosegao moj vrh i grčio sam se i osjetio kako pumpam kako ulazim duboko u njenu pičku. Sigurna sam da sam stvarala buku dok sam dolazila, ali je nisam čula, samo sam bila izgubljena od zadovoljstva. Upravo kad sam završio s dolaskom i utisnuo se dašćući u nju, Gail se odgurnula natrag do mene i sama počela dolaziti, vičući "OhGodOhGodOhMyGod." dok se nježno stiskala oko mene, ritmički gurajući svoju guzicu prema meni.

Između osnovnog užitka jebanja moje žene i pažnje i fenomena naše publike, bio je to jedan od najboljih orgazama koje sam ikada doživio.

Legao sam na Gailina leđa i poljubio joj vrat.

Debbie nam je prišla. Košulja joj je bila otvorena, otkrivajući grudnjak s filmom. Izvukao sam se iz Gail i prišao joj na koljenima na krevetu uzevši je za ruku i povukavši je k sebi te poljubivši je.

Gail je ustala s kreveta i uhvatila je za ramena. Dok sam ljubio Debbie, Gail je svukla njezinu majicu, otvorila grudnjak i bacila ga u stranu. Imala je velike meke grudi koje su joj visile na prsima, s golemim tamnoružičastim areolama i sitnim tvrdim bradavicama. Uzeo sam jednu u Fanny slike zrelih dama i prelila se, nježno sam je zgnječio i poljubio, a ona je kliznula jezikom niz moje grlo.

Odmaknuo sam se i vidio da je Gail drži za struk. Gail ju je pogledala i nagnula se za kratki poljubac, a zatim je upitno podigla pogled. Debbie se ugrizla za usnicu i uzela jednu dojku u ruku i ponudila je Gail, koja se nagnula i nježno uhvatila bradavicu zubima. Debbiene su se oči zatvorile od zadovoljstva.

Gail se okrenula prema Kim i pokazala 'dođi ovamo'. Kim je ustala i skinula svoje hlače bez patentnog zatvarača, stojeći u donjem rublju i bluzi.

Bio je trenutak dok je stajala tamo da je sve nekako bilo upitno. Debbie se na trenutak ukočila od mene, a Kim je mirno stajala nekoliko stopa dalje.

Ustao sam s kreveta i privukao Gail i Debbie sebi. Gail je omotala ruku oko Debbie, a nakon trenutka i Debbie je omotala ruku oko Gail. Pokazao sam Kim da nam se pridruži i iznenada smo postali mali krug gužve s rukama oko drugoga i osjećajući se spremni skočiti u neko nepoznato.

Debbie je nesigurno posegnula i dotaknula moj polutvrdi kurac, sklizak od Gailinih ljepljivih sokova. Gail je stavila ruku na Debbieno zapešće i nježno ga pomilovala.

Gail je okrenula glavu na Kimino rame i malo njuškala. Kim se okrenula prema njoj i upitala: "Je li to nešto što vi radite cijelo vrijeme?"

Gail je rekla: "Ne, pa, povremeno.imali smo djevojku neko vrijeme, i to je eksplodiralo. Svakako me više privlače žene - slučajno sam se zaljubila u tipa."

Kim me pogledala. "Jesi li ikada otišao u krevet s tri žene?"

Jednom", odgovorio sam. "Na Jamajci. Bilo je mnogo čudnije od ovoga. Večeras se čini kao da smo se zabavljali."

Gail i Debbie su me pogledale, a Gail je rekla "Nikad mi nisi ispričala tu priču."

"Kasnije. I ne idem u krevet s tri žene. trauma Diplomiranje Tri žene i ja idemo u krevet jedno s drugim."